העוזרת האישית שלי: חלק שני

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

אזהרה : מערכת יחסים מינית בין ממונה לכפיפה עשויה להיכלל במסגרת החוק להטרדה מינית! במקרים שבהם מתקיימת מערכת יחסים מינית בין בכיר לכפיפה, על הבכיר להוכיח שמדובר בהסכמה אמיתית והדדית.

 

<<< לחלק הראשון

 

אפרת:

המחשבות בראשי התרוצצו כל הדרך עד ה"הגענו" של נהג המונית שקטע אותן. כשיצאתי מהמונית הבטתי למעלה, לדירה השכורה של נירה ושלי, ריצוד האור בסלון הבהיר לי שהיא עדיין רואה טלוויזיה, התבאסתי קצת, רציתי לדחות את הפגישה איתה למחר אבל כנראה שאין ברירה ועליתי.

נירה אכן ראתה טלוויזיה, לדעתי פורנו בערוץ 'אגו' כמו שאנחנו מדי פעם עושות אבל כששמעה אותי פותחת את הדלת העבירה מייד לערוץ הספורט, נירה לא תראה ב-12 בלילה ספורט, בטח לא תחרות קרלינג, וחוץ מזה היא הסמיקה וחולצת הטריקו המהוהה שהיא לובשת במקום פיג'מה רק הבליטה את הפטמות הנוקשות, פטמות של אישה מגורה.

"דאגתי לךְ," היא קמה לעברי וסידרה את החולצה שתסתיר לה, "נו? איךְ היה? קיבלת ת'ג'וב?? איך הוא? זקן??" היא חייכה לעברי.

"דווקא לא זקן, צעיר, שלושים וקצת, לא יותר, שרירי וחתיך ועם זין בדיוק כמו שאני אוהבת".

"כוס-אימךְ, שקרנית! הוא עשה אותךְ?" והכוס-אימךְ זה יותר 'אני מקנא בךְ' מאשר קללה.

"עשה גם עשה" חייכתי אליה.

"ואיך הוא?"

"תותח, גמר לי בפנים".

"כוס-אימךְ, איך נתתי לךְ במקום ללכת בעצמי!"

"אבל אליה וקוץ בה," החלטתי שזה הזמן לבשר לה ולרגע ראיתי על פניה חיוך של 'אני יודעת שיש קאצ' (catch)', "אני צריכה לעזוב, הוא רוצה שאני אגור לידו, אבל אני אמשיך לשלם עד שתמצאי שותפה חדשה, אני גם אעזור לךְ למצוא"

"ומתי את מתחילה? זאת אומרת עוזבת"

"הבירוקרטיה מחר, ביום שלישי אני עוברת".

"פאק! מחר אני נוסעת להורים באילת ואת עוד חייבת לי לסבן לי ת'גב" היא הביטה בי במבט כמו נעלב.

"יטופל, רוצה עכשיו? מתאימה לי מקלחת" ציחקקתי.

"ולי מתאים לטעום ממה שהוא השאיר לך שם" היא ציחקקה, "יאללה, תתפשטי" ובתנועה חתולית הורידה את החולצה שלבשה.

עמדנו תחת המים והיא ירדה לי, "לפני שהמים ישטפו לך ת'טוטה" היא ציחקקה והסבירה, "פאק! יאמי, את יודעת שלפי הטעם אפשר לדעת שהוא גבר-גבר?" היא ציחקקה ונעמדה מולי.

"לפי הטעם?" צחקתי.

"כן, לא זוכרת איפה קראתי, באיזה עיתון נשים או אולי באינטרנט, אבל אפשר לדעת" היא לקחה את בקבוק הסבון הנוזלי והגישה לי, "ועכשיו לעבודה" והיא הסתובבה והפנתה לי את הגב.

סיבנתי לה את הגב, "גם בגב התחתון" היא ציחקקה וירדתי, גב תחתון אצלנו זה התחת וסיבנתי לה אותו, מוסיפה גם צביטה שסחטה "אייה'לה" מתפנק ממנה, "עכשיו מקדימה" היא הסתובבה ומקדימה זה יותר מזמוז מסיבון, למרות שידיי מלאות בסבון, טיפלתי לה בשדיים, רחצתי לה את הבטן ואפילו שם בין הרגליים, באינטימיים, "ועכשיו הפינוק" היא חייכה ולחצה על כתפיי, נשענת על הקיר ומסמנת לי לרדת וירדתי, ירדתי על ברכיי וירדתי לה, פינקתי אותה עם הלשון ולא הפסקתי עד שהיא גמרה פעמיים ו…"עכשיו תורי" היא קמה, קצת מתנשפת, ולקחה את בקבוק הסבון, "תסתובבי" והיא השיבה לי כגמולי, סיבנה לי את הגב, כולל גב תחתון וצביטה, וסיבנה אותי מקדימה, כולל באינטימיים ואת הלילה סיימנו אצלה במיטה בסקס של נשים, 69 של נשים ששלח את שתינו לכמה גמירות מפנקות.

הבירוקרטיה תיקתקה כמו שעון שוויצרי, הגעתי ב-10, כמו שדקלה הודיעה לי במסרון, היא אספה אותי בלובי ולקחה אותי למשאבי אנוש שם ידעו בדיוק מי אני ומה צריך לעשות ואפילו סמנכ"לית משאבי אנוש הגיעה לברך אותי, משם לעורך דין לעוד כמה חתימות ומחלקת שכר לעוד כמה פרטים והפתיעו אותי עם כרטיס אשראי של החברה והסבר מפורט מה אני צריכה לעשות ואיזה קבלות להגיש, משם לרכב ועוד הפתעה כשאחרי נסיעת מבחן במיני-מיינור שלה עם קצין הרכב, תנאי לנהוג ברכב חברה, היא העבירה לי אותה כי לדירה היא תחזור כבר עם מיקי ומוקדם בבוקר הם טסים לחו"ל והיא כבר לא צריכה אותה יותר ואם חשבתי שבזה נגמרו ההפתעות להיום אז היא לקחה אותי לקניון ממול ורשמה אותי למכון כושר שבו, על חשבון החברה כמובן, "יהיה לך מספיק זמן פנוי ומיקי אוהב אותנו חטובות וגמישות" היא ציחקקה והכירה לי את קארין, מאמנת הכושר שלה ומעכשיו גם שלי, השאילה לי בגדי ספורט שהביאה ואחרי אימון של שעה, שלימד אותי מה ההבדל בין סתם אימון בחדר כושר לְאימון עם מאמן אישי, ואחרי מקלחת טובה ושייק בריאות בריבר (rebar) חזרנו לחדר ועברנו על קלסר החפיפה.

לפני שנפרדנו דקלה צלצלה לנטע, הסטייליסטית, ותאמנו כבר למחר פגישה בקניון רמת-אביב, כדי לשמור את יום ראשון ושני למקצה שיפורים אם ידרש, ואחרי שסגרנו דקלה שוב הזכירה לי לתת לה יד חופשית ושאת התשלומים היא, נטע, תבצע ולי רק נותר לתת לה את "הטיפ".

לפני שנפרדנו שאלתי אותה אם זה יהיה בסדר שאני אזמין את השותפה שלי לדירה לארוחת פרידה בכרטיס האשראי שקיבלתי והיא צחקה ואמרה שכן, רק שאזכור להביא קבלות, וזה מה שעשינו, הלכנו להדסון, שתי קַרְנִיבוֹרִיוֹת, ירדנו על סטייק טי-בון עסיסי עם יין מתאים שהמלצר המליץ וכשחזרנו היא סיבנה לי את הגב, כי ביננו אין מתנות חינם, וסיימנו יחד במיטה בסקס נשי משובח ובבוקר היא טסה לאילת, להורים, ואני לקניון-רמת-אביב, לפגוש את נטע, הסטייליסטית.

נטע כבר חיכתה לי שם, באילן'ס, נראה לי שדקלה שלחה לי תמונות שלי כי היא זיהתה אותי כבר מרחוק ונופפה לי. היא חיבקה אותי כאילו הייתי אחותה האובדת וקצת הסמקתי כשהיא נישקה אותי, אין לי בעיה להתנשק עם נשים, גם לא על השפתיים, אבל לא בפרהסיה.

בזמן ששתינו אספרסו חזק, כי אני צריכה להיות ערנית, נטע הסבירה לי מה הולך לקרות ומה אסור לי לעשות, להתווכח על הכמות שהיא הולכת לקנות ולדבר על המחיר כי את ההנחות הגדולות שהיא מקבלת אין סיכוי שאני אוכל להשיג ועדיין הם מרוויחים.

המוכרות בחנויות הכירו אותה וחייכו אליה, עלי הן הביטו במבט בוחן אבל יחד עם זה מעריך, לא כל אחת יכולה להרשות לעצמה סטייליסטית כזאת. קנינו המון, קודם בגדים, אחר כך הלבשה תחתונה סקסית, חלקה אפילו זנותית, כולל חגורת בריות וגרבי רשת ובגדי ים, אחד סולידי ואחד די נועז, המשכנו לחנות ספורט לבגדים מתאימים לחדר כושר, כולל נעליים וחזיות ספורט המתאימות לשדיים הגדולים שלי, ואני מדברת ברבים כי מכל דבר היה לפחות שניים אם לא יותר, ואז לחנות נעליים, נעלי עקב כולל זוג אחד אדום לוהט עם עקב סטילטו גבוה וחד ובאוזן היא לחשה לי שזה למסיבות הקלפים וקרצה עם חיוך ואני הסמקתי כמו עגבניה.

כשחשבתי שסיימנו הודיתי לה ואמרתי שאני חושבת שמגיע לה טיפ.

"הטיפ?" היא שאלה, מדגישה את ה' הידיעה.

"ברור, הטיפ" חייכתי וגם אני הדגשתי את ה' הידיעה.

"ודקלה הסבירה לךְ? ואת מסכימה?" היא שאלה במהירות, בודקת.

"הסבירה ואני מסכימה" חייכתי אליה.

"אז בואי" היא אחזה בידי והובילה אותי אל שרותי הנשים. לרגע עשינו את עצמנו בודקות איפור עד שהאישה שהייתה שם יצאה ואז היא הובילה אותי אל תא הנכים, הגדול יותר, נעלה את הדלת וסגרה את מכסה האסלה, "תעלי" היא עזרה לי לעלות ולעמוד על המכסה, "תחזיקי" היא הרימה את שולי החצאית שלבשתי וחשפה את התחתונים שלי. אחזתי. "תתמסרי" היא אחזה בתחתונים ומשכה והורידה אותם, מגלה לעיניה את הפות שלי עם שפתיים נפוחות ופס ורוד רטוב ומבריק חוצה ביניהם. התמסרתי, נשענתי עם הגב על הקיר שלא ליפול. "יאמי" היא חייכה לעברי ודחפה את ראשה בין רגליי והרגשתי את הלשון שלה מלקקת את אותו חריץ רטוב שלי, "כן, יאמי, בדיוק כמו שאני אוהבת" היא גנחה בהנאה, דחפה את הלשון עמוק לתוכי והתחילה לפנק אותי.

מהר מאד גיליתי שדקלה צדקה, נטע היא באמת מלקקת הפות הטובה ביותר שאי פעם ירדה לי, יש לה לשון של זיקית והיא נגעה לי במקומות שאף לשון לא נגעה לי שם קודם ולא פלא שהאורגזמה הראשונה התקרבה אלי במהירות האור, היא לא הפסיקה גם כשהדלת הראשית נפתחה ואישה נכנסה וכל מה שנשאר לי זה לנשוך את כרית הבוהן כדי שלא ישמעו איך אני גומרת.

לרגע היא הפסיקה כשגמרתי, מרימה את הראש והביטה בי, "את טעימה, אני יכולה להמשיך?" היא חייכה אלי ואני סימנתי לה "כן" עם הראש, פחדתי לפתוח את הפה שלא תפלט גניחה קולנית, והיא המשיכה, ממשיכה גם אחרי הגמירה השניה ורק מפסיקה לשניה, רק לקחת אוויר וללחוש "יאמי" נהנתני כזה ושוב דחפה את הלשון וטיפלה בדגדגן הכל כך מגורה ונפוח שלי.

"תודה," היא חייכה לעברי כשעמדנו שוב מול המראה והיא שטפה פנים מכל מיץ הכּוס שלי שהיה מרוח עליהם ואני סידרתי את השפתון, "זה בדיוק הטיפ שאני כל כך אוהבת".

"מה שמגיע, מגיע" חייכתי אליה, "זהו? גמרנו?" שאלתי.

"עוד תחנה אחת" היא צחקה ונסענו לנמל תל-אביב, לסיסטר'ס, גם שם המוכרת קיבלה את פניה בחיבוק ונשיקה, ולפי המבט המקנא שהיא שלחה לעברי נראה לי שהיחסים ביניהן הם יותר מסתם יחסי קונה-מוכר, ונטע קנתה לי תלבושת סופר זנותית של משרתת צרפתיה, "גם זה למשחקי הקלפים שלהם" היא לחשה וקרצה לי והוסיפה גם בקבוק ג'ל סיכה ארומטי "כי אולי דקלה תיקח את שלה" היא חייכה לעברי, רומזת, ואני שוב הסמקתי.

את הזמן שנותר עד יום שלישי העברתי בשלשה עיסוקים עיקריים, לנצל את אותו מינוי למכון כושר, ועם בגדי הספורט החדשים שלי נראיתי פצצה, לשוטט באתרי רכילות וכלכלה באינטרנט ולתייק במוחי פרטי מידע שאולי פעם יעזרו לי וכמה בִּינְג'-ים של סדרות שכבר הרבה זמן אני רוצה לראות כמו 'אנשים נורמליים' (Normal People), וסקס/לייף (Sex/Life).

ביום ראשון בערב נירה חזרה מאילת אבל אני הייתי בשעור הציור שלי וכשחזרתי היא כבר ישנה אבל למחרת יצאנו לאכול יחד, מבטיחות שזאת לא פרידה, אבל סקס לא היה, נירה הייתה במחזור. דקלה צלצלה בלילה ותאמה שנפגש אצלה ב-10 בבוקר, שאני אביא את הדברים שלי והיא תסביר לי על הדירה ותתן לי את המפתח ואחר כך נסע למשרד לגמור חפיפה וכך אכן עשינו.

הדבר הראשון שראיתי זה איך היא הולכת, "כן, הוא טחן לי ת'תחת" היא חייכה אלי כשהרגישה במבט שלי, "זיון פרידה" היא ציחקקה, "ותתכונני, לדעתי עוד הלילה גם את תלכי ככה". הדירה הייתה מוכנה לכבודי ודקלה הסבירה לי שבכל יום שני וחמישי באה מנקה שלא רק מנקה אלא גם לוקחת את המצעים וכל מה שבסל הכביסה למכבסה. אחר כך נסענו למשרד להשלים חפיפה וגם את המשרד הכינו לכבודי, סיידו מחדש ובפינת החדר עמד כן ציור כמה בדי קנבס מתוחים על מסגרות עץ, צבעים ואפילו חלוק שלא אתלכלך, "מיקי אמר שיש לך מספיק זמן אז תוכלי לעשות שעורים" דקלה צחקה.

עברנו שוב על תיק החפיפה והיא הזכירה לי את כל מילות הקוד שלו ומה זה אומר לגבי, מה אני צריכה לעשות. בצהריים הלכנו לאכול יחד, שלושתנו, דקלה בחרה ב'דיקסי'. קודם קוקטייל, שלושתנו בחרנו 'מוחיטו', ואז כמובן הכנפיים המפורסמות של דיקסי, לעיקרית שלושתנו בחרנו בפילה והום-פרייז, עם יין מתאים כמובן שמיקי בחר, ולקינוח חלקנו עוגת גבינה 'ניו יורק' ומלבי, עם אספרסו.

בין המנות הם סיפרו לי על הקלסיקו, על הגול של מסי וההחמצה של רונלדו או אולי יותר מדוייק ההצלה המופלאה של טר-שטגן, השוער, ו…כשחזרנו לבנין החברה דקלה נשארה איתי עוד רגע בלובי כשמיקי חזר לחדרו, מזכירה לי שוב לא להתבייש ואם יש שאלה היא זמינה בכל שעה ו…"תתכונני, הוא חם עליך אש, לדעתי לא תספיקי לשבת והוא יקרא לךְ" ואכן כך היה.

מיקי

נדלקתי. ישבנו ב'דיקסי' אכלנו כנפיים והיא אכלה בידיים, כמוני, גומרת כנף ומוצצת אצבע אחר אצבע, מנקה את הרוטב כאילו אין טבעי מזה, כאילו חבל לה לבזבז כל טיפת רוטב שתלך למפית וזה הדליק אותי! הרגשתי איך נעמד לי תותח על ואם לא היינו במסעדה לדעתי הייתי מתנפל עליה ועושה בה מעשים מגונים.

אמש נפרדתי מדקלה, קודם יצאנו לשתות באיזה בר קטן ואז אליה למיטה, 'זיון פרידה' קראתי לזה ועשיתי אותה בכל החורים, קודם נפרדתי מהכוס שלה בזיון גברי וחזק, כותש לה את הטוטה עם העלי הגדול שלי, אחר כך היא מצצה לי ונפרדתי מהפה שלה ולקינוח עשיתי אותה בתחת, נפרד גם ממנו בזיון ארוך ואיטי, צורב את פי הטבעת שלה במזכרת שְתִּשָּׁאֵר איתה איזה יום או יומיים.

כשחזרנו אפרת עוד נשארה לדבר עם דקלה בלובי, הסיבה היחידה שלא לקחתי אותה איתי מייד הייתה פגישה עבודה קצרה שאחד ממנהלי האגפים ביקש והמזכירה תאמה לי אבל ידעתי בדיוק מה יקרה כשהפגישה תסתיים, לדעתי גם דקלה הרגישה, אחרי השנה האינטנסיבית יחד היא כבר יודעת לקרוא אותי, ולדעתי היא גם תזהיר אותה וזה דווקא מתאים לי.

ברגע שהפגישה הסתיימה ביקשתי מהמזכירה שלי לשאול את העוזרת האישית החדשה אם היא פנויה והיא יכולה להכנס לשיחה, יותר בשביל הנימוס, הרי בשביל זה בדיוק משלמים לה.

הזין שלי, שנרגע קצת בזמן פגישת העבודה, כאילו שמע ונעמד מחדש, ניסיתי להראות קול (cool) אבל בתוכי התרגשתי, זכרתי את הזיון הראשון שלנו, איך נהניתי, יש לה כוס צר ורטוב, בדיוק במידה כדי לעטוף ולשפשף את הזין שלי בדיוק כמו שאני אוהב, והאמת שכבר התגעגעתי לזה.

היא דפקה בדלת ושמעתי את המזכירה אומרת לה שהיא יכולה להכנס. "לנעול?" היא נכנסה וסגרה את הדלת והיה מין רעד כזה בקולה.

"לא צריך" חייכתי אליה כשנעלתי עם הלחצן החשמלי שבשולחן שלי והיא הפנתה במהירות את הראש לעבר הדלת כששמעה את הקליק של הנעילה.

"להתפשט בוס?" היא הסמיקה ושאלה בקול קצת רועד.

הייתי חם אש, אם היא הייתה מוצצת לי הייתי גומר בשניה, את הכניסה הראשונה לתחת שלה אני שומר לי ללילה, וכל מה שרציתי זה הכי מהר לזיין אז ניצלתי את העובדה שהיא עם חצאית ו"לא, רק את התחתונים! ואז המזכירה, קלסית" קיוויתי שדקלה הסבירה לה את מילון המושגים שלי ואכן היא הסבירה, לרגע ראיתי הפתעה על פניה שלא דרשתי שתתפשט אבל היא צייתה והורידה את התחתונים ונעמדה בדיוק כמו שרציתי.

בער לי, בלי לחכות נעמדתי מאחוריה שלשלתי את מכנסיי ונצמדתי, עם יד אחת הרמתי את החצאית שלבשה וחשפתי את אחוריה המוצקים ובשניה כיוונתי, משפשף את ראש הזין בין השפתיים הרכות עד שמצאתי בדיוק את המקום הנכון ונעצתי בה את חרבי השלופה.

שני דברים הפתיעו אותי כשחדרתי עמוק לתוכה, הראשון: היא הייתה רטובה שם בפנים, משומנת היטב כאילו התכוננה וחיכתה שהרגע הזה יגיע, והשני: גניחת הנאה שנפלטה מפיה כשכל הזין שכן עמוק בין רגליה, אומנם עצורה משהו, כאילו מפחדת שישמעו מעבר לדלת, ועדיין מלאת יצריות ותשוקה, כמו מי שקיבלה בדיוק מה שרצתה, אז אחזתי חזק במותניה והתחלתי לזיין אותה וכמו המשפט האלמותי של 'קרמבו' מהסרט הישראלי 'מבצע סבתא' התחלתי הכי מהר וחזק ולאט לאט הגברתי את הקצב.

ידעתי שאני על זמן שאול, הייתי כל כך מיוחם עליה שהיה ברור שאני אגמור מהר ועדיין רציתי לתת לה את עונתה, "כן," גנחתי כשהרגשתי את הכיווצים בנרתיק העוטף את הזין שלי, "כן, אני מת על הכוס שלךְ" המשכתי כשהרגשתי איך הם מתחזקים, "כן, בואי, בואי" עודדתי אותה, נועץ את עצמי בנעיצות ארוכות וחזקות ובכל נעיצה כזאת מכה עם האגן על פלחי ישבנה בקול מחיאה עזה וזה עבד, "כן," גם היא הצטרפה, "כן, בּוס, זיינ'תי" וכנראה שגם פה דקלה עשתה עבודה טובה בחפיפה איתה, אני אוהב שהן קוראות לי בוס כשאני מזיין אותן, שהן זוכרות שאני הבוס ואנחנו לא חברים, "כן, בוס, הנה!" ועשיתי כל תרגיל השהייה שאני מכיר כדי לא לגמור לפניה, "כן! הנה! גומרת, גומרת!!" והרגשתי איך היא גומרת אז הצטרפתי, מרוקן את הביצים המלאות שלי עמוק בכּוס הרוגש וגועש שלה.

"הערב אני אגיע לראות איך הסתדרת בדירה," חייכתי אליה בזמן שהתלבשנו חזרה והוספתי קריצה וחיוך זימתי שלא השאירו ספק בשביל מה באמת אני בא, "היין עלי, המצב רוח עליךְ" הוספתי, "מבחינתי את יכולה לחזור כבר לדירה, לסדר ולפרוק את המזוודה".

"תודה, בּוס" היא אמרה והסמיקה לפני שיצאה.

"על מה?" התממתי.

"אתה יודע, גם אני הייתי צריכה את זה" והיא הסמיקה אפילו יותר והיה משהו תמים במילים שלה, משהו שלא היה לאף אחת לפניה, לא העוזרות ולא הידידות שהיו לי.

בשמונה דפקתי בדלת שלה, מחזיק ביד דלי קרח ובו בקבוק שמפניה, לחגוג את היום הראשון שלה בדירה. אפרת פתחה לי את הדלת לבושה רק במין שמלה טריקו ארוכה וצמודה, צמודה מספיק שהפטמות הנוקשות יבלטו מבעד לבד הדק, עם שסע בצד שממנו מציצה רגל ארוכה ומחשוף עמוק מלפנים ומאחור, שמלה שלא השאירה ספק בליבי שהיא בלי כלום מתחת, ורק מלראות את העמק הקסום שבין השדיים שלה מה שעמד לי נעמד עוד יותר.

שתינו שמפניה ודיברנו אבל המבט שלי היה נעוץ באותו עמק קסום שלה, בשלב מסויים ביקשתי ממנה למלא לי את הכוס שהתרוקנה ו…"להתפשט בוס?" היא שאלה בקול קצת רועד ושוב הסמיקה.

"למה?" חייכתי אליה.

"דקלה אמרה שאתה אוהב שמוצצים לךָ כשאתה שותה" והיא הסמיקה יותר.

כנראה שלא הערכתי מספיק את דקלה, היא עשתה עבודת חפיפה מעולה, "כן, תתפשטי" וגם אני קמתי והתחלתי להתפשט כשהמבט שלי ממשיך לעקוב אחריה, איך היא מרימה ופושטת את השמלה מעל לראשה במין תנועה חתולית כזאת וצדקתי, לא היה כלום מתחת, אפרת עמדה עירומה.

כשהתישבתי חזרה, מפשק את רגליי היא ירדה על ברכיה ביניהם והתחילה למצוץ לי, עם יד אחת אחזתי בכוס השמפניה והשניה מונחת על ראשה הנע קדימה ואחורה כשהזין שלי משתפשף בין שפתיה, מכתיב את הקצב, מרגיל אותה לאותה מהירות שעושה לי את זה, והפעם אני לא הולך לוותר לה, הפעם זאת לא רק מציצה כדי להעמיד, הפעם אני הולך לגמור לה בפה!

יודעת למצוץ החדשה הזאת, הרגשתי את זה כבר במשרד אבל עכשיו היא הוכיחה לי שאני הולך להנות בשנה הקרובה, היא קלטה במהירות את הקצב שהכתבתי, שפתיה שפשפו את העור המתוח של הזין שלי ושיניה תופפו עליו בעדינות מחרמנת, יש לה גרון עמוק והיא הצליחה להכניס את כולו לתוכה, מה שדקלה לפניה לא ממש הצליחה למרות שגם היא הייתה מוצצת משובחת, והיא מצצה, מוצצת ומשמיעה את הקול הזה שכל כך מחרמן אותי ולא פלא שדי מהר הרגשתי איך זה בא לי. "אני גומר לךְ בפה" הודעתי לה כשאני מניח את כוס השמפניה בצד.

"אני יודעת בוס" היא גרגרה בתשובה עם פה מלא.

"ותבלעי!"

"ברור בוס" ו…יותר מזה לא הייתי צריך, אחזתי בשתי ידיי בראשה, הצמדתי אותו חזק לערוותי וגמרתי, ממלא לה את הפה באותו זרע לבן וחמים שלי, משחרר מעט לתת לה לנשום ולבלוע ושוב מצמיד לקראת המטח הבא ו…היא בלעה כמו גדולה, הכל, נכון, לא ליקקה את השפתיים כמו תמיד בסיפורים ורק כשגמרתי ושיחררתי את ראשה היא קמה ושאלה במין בישנות אם היא יכולה ללכת לצחצח שיניים.

"למה הלכת עירומה?" חייכתי אליה כשחזרה ומהפה שלה הריח ריח מנטול של מי-פה שגירגרה.

"חשבתי שכשאתה עירום גם אני עירומה?" היא ענתה בתמימות, ספק שואלת ספק מסבירה.

"מקובל," חייכתי אליה חזרה, "אבל בתנאי, כשאנחנו בדירה שלך ואת עירומה גם אני עירום" וראיתי שהיא שוב מסמיקה, "אבל את יודעת את מה בא לי עכשיו?" ועוד לפני שהספיקה לענות קמתי, הושטתי לה יד והמשכתי, "להשתפשף בציצים שלךְ, בואי" והובלתי אותה אל חדר השינה.

אני אוהב את התנוחה הזאת כדי להעמיד לי אותו מחדש, היא שוכבת במיטה על הגב, אני יושב על הבטן שלה, נשען על הברכיים שלא להכביד מדי, הזין שלי נח בין השדיים שלה כשהיא תומכת בהם מהצד ועוטפת לי אותו איתם, ואני משפשף לי אותו ביניהם, מזיין לה את השדיים הרכים, ותמיד זה עובד.

הרגשתי איך נעמד לי מחדש, איך ראש הזין מתחיל להציץ בין שדיה ככל שהוא מתעבה ומתארךְ. "את יודעת איפה אני הלך לבקר עכשיו?" שאלתי אותה עם חיוך זימתי על שפתיי.

"כן" היא ענתה והסמיקה.

"איפה?" הִקְשֵׁיתִי.

במקום לענות היא הצביעה על בקבוק ג'ל הסיכה שעמד על השידה שבצד המיטה והסמיקה עוד יותר.

"עשית את זה כבר פעם?" שאלתי, משום מה לרגע היא נראתה לי 'ילדה טובה ירושלים'.

"כן," והיא הוכיחה לי שאפשר להסמיק אפילו יותר, "אפילו יותר מפעם" ואפילו המשפט הזה נשמע כל כך תמים כשהיא אמרה אותו.

"אז תתכונני!" ירדתי מעליה.

"איךְ?"

"איך שאת הכי אוהבת" לא באמת היה חשוב לי איך אבל סיקרן אותי לראות מה היא תבחר והיא שוב הפתיעה אותי כשנעמדה על ארבע במרכז המיטה, מסדרת כמה כריות מתחת לבטן שלה אבל לא נשענת עליהם, כאילו מכינה להמשך, "כשרוכבים עלי," היא לחשה, "כמו סוסה" נענעה את פלחי ישבנה המוצקים בתנועה מזמינה, "ושעושים לי דיו!" ואני לא ידעתי אם היא עושה את זה כי דקלה אמרה לה בחפיפה שאני אוהב גסויות או כי גם היא אוהבת (סְפּוֹיְילֶר: בהמשך גיליתי שגם היא אוהבת), אבל הזמנה יותר טובה מזאת לא הייתי צריך אז נעמדתי כשישבנה בין רגליי, קודם זילפתי לה כמות נדיבה של ג'ל הסיכה שהכינה לפי הטבעת שלה ורק אז כופפתי ברכיים, פישקתי את פלחי ישבנה בידיי והצמדתי את ראש הזין המתוח אל פי הטבעת המשומן והתחלתי ללחוץ וכמו תמיד לרגע הפתח המכווץ עצר בעדי אבל עוד לחיצה והפתח נפרץ והתחלתי לחדור, לאט, לא ממהר, אני אוהב שהן מרגישות איך אני חודר לתוכן.

שפת הגוף שלה אמרה שכואב לה אבל היא לא הוציאה הגה מפיה, לדעתי נשכה שפתיים, "כן," היא הפתיעה אותי עוד לפני שכל הזין נכנס לתוכה, "כן, תדחוף לסוסה שלךָ" וזה גירה אותי עוד יותר ולא התאפקתי, את כל מה שנשאר נעצתי באבחת אגן אחת חזקה וככה, כשכול הזין נעוץ עמוק בתוך ישבנה עצרתי לשניה, אולי לראות איך תגיב, וכשכלום לא קרה אחזתי בשתי ידיי במותניה והתחלתי לזיין אותה.

אני אוהב את החום הזה כשהזין המתוח משתפשף בפי הטבעת המתוח עליו, אני לא סדיסט, אני יודע שאחר כך זה צורב להן שם והן הולכות באותה הליכה מצחיקה אבל לא בגלל זה אני עושה את זה, אני עושה כי אני אוהב לזיין בתחת, אני אוהב את הלחץ הזה של פי הטבעת סביב הזין שלי והכי אני אוהב לרכב ואם גם היא אוהבת את זה אז זכיתי!

לאט-לאט ראיתי איך היא נרגעת ואפילו מתחילה להנות, "כן" היא לחשה בהתחלה, כן נהנתני כזה כאילו לעצמה, "כן" והפעם זה היה כבר חזק יותר, "כן, תרכב עלי" היא גנחה במין הנאה כזאת, "כן, זיין ת'סוסה שלךָ" היא התנשפה בקול זימתי והיה ברור שהיא הולכת לגמור, "כן, תעשה לי דיו!"

"את מסכימה?" היססתי לרגע.

"כן, מסכימה, תעשה לי דיו".

"דיו" הפלקתי חלש על פלח ישבנה החשוף.

"דיו, חזק!"

"דיו!" הפלקתי יותר חזק על פלח ישבנה השני.

"יותר! חזק!" היא התנשפה.

"דיו!" והפעם לא ריחמתי, צליל מחיאת כף ידי על ישבנה צלצל בחלל החדר.

"כן, ככה, עוד, הנה! הנה!" היא התנשפה בכבדות והרגשתי איך כל גופה נמתח, ואחרי עוד 'דיו' אחד הגיעה גם הגמירה המיוחלת שלה, "כן, הנה, גומרת, הנה! גומרת! הנה!! עכשיו!" וכל גופה רפה משהו, "כן, גמרתי" היא ציחקקה במין מבוכה.

"אני יכולה לשכב?" היא התנשפה בכבדות, "בלי שתצא"

"תשכבי" והיא ירדה לאיטה, נותנת לי לעקוב אחריה, לשכב עליה כשישבנה מורם ולהמשיך לזיין, "כן," היא לחשה כששכבתי עליה במלוא כובד משקלי והצמדתי אותה למזרון, "עכשיו תטחן לי ת'תחת" והיה ברור שהיא נהנית מזה רק שעוד גמירה לא הצלחתי לתת לה, טחנתי ודהרתי לשיא שלי שהגיע במהירות, "כן" והפעם אני זה שגנחתי, "כן, הנה" נעצתי את עצמי הכי עמוק לתוך ישבנה וה-"כן, תן לי" שלה היה הסימן בשבילי למלא את התחת שלה בעוד מנת זרע גברי רענן.

לפני שהלכתי אמרתי לה שאם יכאב לה שם, מאחור, היא יכולה מחר לא לבוא לעבודה ואם היא רוצה לנסוע איתי שתהיה מוכנה בשבע וחצי ובשבע וחצי היא הייתה מוכנה.

אפרת

הוא היה ג'נטלמן, אחרי שטחן לי את התחת דק דק הוא הציע שאני לא אגיע למחרת לעבודה אם יכאב לי אבל אני הגעתי ואפילו נסעתי איתו מה שאומר שאני לא אוכל לחתוך באמצע ולחזור עד שהוא לא יחזור.

נסעתי כי היו לי שעורי בית להכין וחוץ מזה קבעתי עם דקלה להפגש במכון כושר, רצתה לשמוע איך עבר היום הראשון בתפקיד ובמיוחד איך עבר הלילה.

בדרך הוא חקר אותי אם מילים גסות עושות לי את זה וכשאמרתי ש'כן' נראה לי שהיה מין חיוך זימתי כזה על שפתיו והוא אמר לי שגם לו זה עושה את זה אבל לא גיליתי לו שדקלה סיפרה לי את זה, אולי כי לא אמרתי את מה שאמרתי בגלל שהיא סיפרה אלא שמילים גסות בזיון באמת עושות לי את זה.

קודם ציירתי, מכינה שעורי בית, לקראת הצהריים דקלה התקשרה, נפגשנו בלובי והלכנו למכון הכושר. קארין, מאמנת הכושר, לא עשתה לי הנחות כי אמש אכלתי בתחת, זאת אומרת אני לא אמרתי לה אבל לדעתי שפת הגוף שלי הסגירה אותי. אחר כך שתינו שייק בריאות ב'רִיבָּר' (rebar) ודקלה שאלה אם בא לי איזה קוויקי בשרותים כמו עם נטע וברור שהסכמתי אז עשינו את זה והיא התעקשה שאחרי כל הפינוקים שאני עושה למיקי מגיע לי גם פינוק והתעקשה לרדת לי ואני טענתי שאחרי הג'וב שהיא סידרה לי מגיע לה קצת בונוס ואחרי שהיא הבטיחה שבפעם הבאה אני זאת שאפנק אותה הורדתי את התחתונים, נעמדתי על האסלה ונתתי ללשון שלה לעשות בי כשפים, שתי גמירות חזקות ואולי היינו ממשיכות אבל היא הייתה חייבת לחזור  והדבר הראשון שעשיתי כשחזרתי זה להחליף תחתונים כי שלי היו רטובים לגמרי ורק אז התפניתי לצייר, להכין שעורי בית, רק שאז העוזרת האדמיניסטרטיבית של מיקי הודיעה לי שהבוס קורא לי ונדמה לי ששמעתי שמחה לאיד בקולה.

"להתפשט בוס?" שאלתי אחרי ששמעתי את הדלת ננעלת.

"לא,", הוא חייך לעברי, "הדרכון שלך בתוקף?"

"כן, בוס"

"אז תביאי אותו מחר ותמסרי לרות," רות היא העוזרת האדמיניסטרטיבית שלו, "יש בקרוב נסיעה לגרמניה שהיא צריכה לתאם ו…בעצם אם את כבר פה אז יש איזה מייל שאני צריך שתעזרי לי איתו," הוא חייך, נעמד והתחיל לפתוח את מכנסיו וְ'מייל שאני צריך שתעזרי לי איתו' זה שם הקוד לְ-תֵּרְדִי מתחת לשולחן ותמצצי לי בזמן שאני עובר על דואר, "את לא צריכה להתפשט," הוא שלשל את מכנסיו, "אבל כן לבלוע" והחיוך הזימתי שלו ליווה אותי כשנכנסתי אל מתחת לשולחן.

מצצתי לו, את כל הזין הכנסתי עמוק לפי ומצצתי, מציצה קולנית, נהנתנית כזאת, ואז התחלתי לשפשף לו את הזין עם השפתיים, מניעה את ראשי קדימה ואחורה, מוציאה כמעט עד הסוף ושוב תוקעת אותו עמוק לגרוני, לרגע גם מוצצת וכשכמעט נחנקתי הוצאתי, לקחתי אוויר ושוב הכנסתי והרגשתי איך הזין שלו נמתח ומתעבה עוד יותר.

ידעתי שאני שולטת בו עכשיו, אני לא בטוחה שהוא אכן הצליח לקרוא דואר, הידיים שלו ליטפו את ראשי ואז התחלתי לתופף על עור הזין המתוח בשיניי, תיפוף עדין, כזה שמגרה ולא מכאיב וזה עבד בגדול, "פאק, את טובה" שמעתי אותו גונח בהנאה, "פאק, כן, ככה, תמשיכי" ואני המשכתי, מרגישה שהוא כבר מתקרב אל השיא, "כן, פאק, תבלעי!" הוא אחז חזק בראשי שחלילה לא אברח לו וירה מטח ראשון של אותו נוזל חמים ומלוח עמוק בגרוני, לרגע שיחרר, נותן לי לנשום ולבלוע, ושוב אחז, דחף וירה עוד מטח ואחריו עוד אחד ועוד אחד עד שנגמר לו.

בלעתי הכל וכשחזרתי לחדר הודיתי לדקלה שהשאירה לי את בקבוק מי הפה שלה והלכתי לשרותים לגרגר.

התחילה מין שגרה כזאת, אם אפשר לקרוא שגרה לכל המציצות והזיונים, גם במשרד וגם בבית, מיקי התגלה כבעל כושר מיני פעיל במיוחד והוא ניצל אותי עד תום וגם לי אין מה להתלונן, אהבתי לעשות איתו סקס, אהבתי להרגיש את הזין שלו בין הרגליים שלי, או בתחת, אהבתי את הטעם המלוח כשהוא היה גומר לי בפה והייתי בולעת ויחד עם זה אהבתי גם את ערבי יום שלישי, כשהוא היה הולך עם החברים שלו לשחק כדורסל ואחר כך לשתות בירה, המפסידים משלמים😊, הערב החופשי שלי.

קצת פחות משבועיים אחרי שהתחלתי קיבלתי את המחזור. מיקי התגלה שוב כג'נטלמן מושלם והודיע שעד שאני לא מרגישה נקיה הוא לא נוגע בי, אפילו לא מציצה למרות שאת זה לא הייתה לי שום בעיה לתת לו.

מיקי

ערב קודם כתשתי את אפרת בכל חור אפשרי, אותו יום בצהריים היא הודיעה לי שהיא נקיה כבר יומיים ו"פנויה למשימות" והאמת שאחרי צום הזיונים שהייתי בו הייתי חם עליה אש ורק רציתי לעשות אותה, אבל ישיבת דירקטוריון מנעה ממני לקרוא לה ולעשות אותה כבר במשרד אבל הודעתי לה שתתכונן, שהערב אני בא לבקר אותה.

האמת שקצת דאגתי, היינו מתוכננים לטוס לברלין לתערוכה מקצועית, חברה שרוצה לעשות אתנו עסקים הזמינה אותנו על חשבונה, ולטוס כשהיא במחזור זה לא בדיוק מה שתכננתי, אבל הכל הסתדר על הצד הטוב ביותר, היא הודיעה שהיא נקיה ובערב הופעתי אצלה בדירה וחגגתי עליה, פרקתי את הבקבוקים המלאים שלי בכל החורים שלה.

נראה לי שגם היא הייתה חרמנית ברמות, או אולי רצתה לפצות אותי, או אולי בכלל שניהם😊, אבל ברגע שנכנסתי בדלת גיליתי שהיא מחכה לי עירומה, ועוד לפני שסגרתי היא שאלה "איך אתה רוצה אותי בוס?" ולא התאפקתי, כופפתי אותה על שולחן האוכל, פתחתי במהירות את מכנסיי, שלפתי את הזין ובלי ממש להתפשט השחלתי אותה בתנועה אחת חזקה והתחלתי לזיין במהירות.

"בוס, נכון שאני החרוז שלךָ?" היא שלה במין קול תמים ויחד עם זה מגרה.

"כן" עניתי, מפמפם אותה חזק ומהר. הייתי חם אש, הביצים שלי היו כבדות וכואבות, ידעתי שאני הולך לגמור מהר, תמיד בפעם הראשונה אחרי צום זיונים כזה אני גומר מהר, ועדיין היא גמרה לפני, "כן, כן בוס, כן, אני החרוז שלךָ," היא גנחה בקול חרמני, "כן, תשחיל אותי בוס, תשחיל ת'חרוז שלךָ" המשיכה והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק המחבק את הזין שלי, "כן, הנה, גומרת, גומרת! הנה!! גומרת!!" היא גמרה בסערה ואני הצטרפתי אליה, נועץ את עצמי הכי עמוק שהצלחתי ופרקתי את כל ארגז הפעולה המלא שלי בצרור אחד ארוך במיוחד.

אחר כך היא מצצה לי כדי להעמיד לי אותו וכשהוא עמד רכבתי עליה, עומדת על ארבע על השטיח ואני דופק אותה בתחת, דהרתי ולא ויתרתי על ה'דיו', אפילו יותר מפעם אחת, שולח אותה לעוד שתי גמירות מפנקות לפני שגם אני גמרתי פעם שניה.

אני אוהב את הפעם הראשונה שהעוזרת נוסעת איתי, זה לא שאפרת לא טסה כבר לחו"ל, היא טסה, רק שאז זה היה נסיעות לאו-קוסט (low cost) עם מושבים צפופים ואיתי זה ביזנס, הפינוק מתחיל כבר בתור המיוחד למחלקת ביזנס וממשיך בהמתנה ב'טרקלין דן', אחרי הביקור בדיוטי-פריי כמובן, והמושבים הרחבים והנוחים במטוס והכיבוד שמוגש כל אלה עשו עליה רושם והיא התפעלה כמו ילדה קטנה, וגם מרגע שנחתנו

קיבלנו יחס של אח"מ-ים, נהג עם שלט חיכה לנו בשדה התעופה ולקח אותנו למלון מפואר, קיבלנו שני חדרים צמודים עם דלת שנפתחת ביניהם והיה לנו זמן לקוויקי לפני שבאים לאסוף אותנו לארוחת ערב אז עשינו אותו, זיון בדוגי-סטייל חזק ומהיר שנתו לשנינו לחוות אורגזמה לפני שנכנסנו להתרחץ.

לארוחת ערב לקחו אותנו למסעדת מישלן-2-כוכבים והבנתי גם למה, שוב חייכתי כשראיתי איך אפרת מתרגשת, לקראת הסוף המארח הציע לי בגרמנית אם אנחנו רוצים שמישהי, או מישהו, יחמם לנו את המיטות, שזה לשון מכובסת לשאלה אם אנחנו רוצים נערת ליווי או אולי ג'יגולו ולא התרגשתי, זאת לא הפעם הראשונה שמציעים לי הצעות כאלה, במיוחד במזרח הרחוק אבל גם באירופה, אבל דחיתי אותו בנימוס, אמרתי שאנחנו עייפים מהטיסה ומחר יש יום עמוס אבל השארתי חבל הצלה כשאמרתי שאולי מחר זה יכול להיות יותר מעשי.

זה לא שלא בא לי לגוון, בסוף אפרת היא העוזרת האישית שלי, לא אישתי, אבל הלילה בא לי עליה וחוץ מזה ידעתי שאני צריך להכין אותה וכשחזרנו לחדרים, נכנסים כל אחד לחדרו כאילו הכי תמים בעולם, עברתי מייד לחדר שלה ו…"תתפשטי!" והאוהל במכנסיים שלי הבהיר לה עד כמה אני מיוחם ורגע אחרי כבר שכבתי עליה, היא על הבטן עם כרית גדולה מתחת לאגן ואני עליה, בתוכה! מפשק חזק את רגליה, כפות ידי תחובות מתחת לגופה וחופנות את שדיה, ממוללות לה את פטמות האבן שלה, ישבני עולה ויורד במהירות כשאני טוחן לה את הטוטה בתנועות ארוכות וחזקות המרעידות את גופה ו…"בוס, עכשיו אני המזרון שלךָ?" היא שוב הפתיעה אותי, "אני המזרון עם החור שאתה כל כך אוהב לזיין?" ולא יכולתי להתאפק, "כן!" גנחתי בקול, "כן, עכשיו את המזרון עם החור שלי וכן, אני מת על הטוטה שלךְ" וגמרתי בסערה.

אני גמרתי אבל אפרת לא והיה לה פרצוף מאוכזב של מי שנשארה וחצי תאוותה בידה וריחמתי אליה, "אם תצליחי להעמיד לי אותו אני אתן לך לרכב" חייכתי אליה.

"תשכב על הגב" והאכזבה הפכה לחיוך כשנשכבתי על הגב בפישוק רגליים והיא נשכבה ביניהם והתחילה למצוץ לי את מה שרק לפני רגע גמר בתוכה.

לא לקח לה הרבה זמן עד שעמד לי מחדש, עמוד מתח גבוה התרומם בגאון בין רגליי, "אני יכולה? בוס" היא שאלה באותו קול חושני ותמים.

"בכבוד" חייכתי אליה, דוחף את כפות ידי מתחת לעורף ומחייך לעברה.

"תודה בוס" והיא השתפדה לי, יורדת לאט, כאילו מפחדת מהגודל שלו, "תודה בוס" היא חזרה שוב כשהתחילה לדהור, עולה ויורדת על הזין הנעוץ בין רגליה, "תודה בוס" חזרה בשלישית אבל הפעם בקול של מי שדוהרת לעבר האורגזמה שלה, "כן, הנה, בוס, תודה, גומרת, הנה! הנה!! גומרת!!!" היא גמרה בסערה, מהר כל כך רק שעכשיו לי עמד, תותח על, וגם אני לא רציתי להשאר עם זקפה אז תפסתי אותה והשכבתי אותה עלי ובלי לצאת התגלגלנו ועכשיו אני הייתי עליה וזיינתי אותה מהר כמו השפן של אנרג'ייזר, ו…מהר מאד גם אני גמרתי!

שכבנו על הגב מתנשפים, בוהים בתקרה, "תודה בוס" היא שוב חזרה על אותה התודה.

"כשמגיע מגיע" צחקתי, "הבנת מה פרידריך אמר לי?" פרידריך היה הסמנכ"ל שלקח אותנו למסעדה.

"לא, אני לא מבינה גרמנית".

"הוא הציע לסדר לנו מישהו שיחמם לנו את המיטה, כל אחד בנפרד כמובן" ולפי ההבעה על פניה הבנתי שהיא לא מבינה, "את יודעת, לי זונה ולך ג'יגולו" ונראה לי שנשימתה נעצרה, "תרגעי, אמרתי לו 'לא', שאנחנו עייפים, אבל מחר כשהוא יציע שוב, אני הולך להסכים, את יודעת, מדי פעם צריך לגוון, אבל מכיוון שלך אסור עם גברים אחרים אני אסביר לו שאת אישה של אישה, אם את רוצה כמובן, את לא מוכרחה אבל זה יכול לעזור שהם לא יחשדו שיש ביננו משהו, שאת פה רק בגלל עבודה, את יודעת, יסביר למה ביקשנו דלת בין החדרים הצמודים שלנו".

ראיתי שהיא מתלבטת, לרגע היה שקט, "דקלה, גם לה הציעו פעם?" היא שאלה בהיסוס.

"כן, יותר מפעם"

"והיא הסכימה?" שאלה בזהירות.

"הסכימה" חייכתי, "את יכולה לצלצל ולשאול אותה".

"אני מאמינה לך, בוס, אם כךְ אז גם אני מסכימה" ולא הייתה טיפת היסוס בקולה.

חזרתי לחדר שלי, לישון לא ישנו יחד, אני אף פעם לא נשאר לישון עם עוזרת אישית, מין חוק שכזה שירשתי מסבא, לזיין זה בסדר, בשביל זה אני משלם לה, אבל לישון ישנים רק עם האישה ולמרות שאני עדיין לא נשוי עדיין אני מקפיד לשמור על הכלל.

בבוקר באו לקחת אותנו עם מרצדס מפוארת לתערוכה, נפגשנו שם עם המנכ"ל לשיחה ואחר כך עם הסמנכ"ל שיווק להסברים יותר מפורטים, סיירנו גם בתערוכה עצמה וחזרנו עם הרבה ברושורים והפתיע אותי ההתעניינות של אפרת והשאלות שלה, בתור מי שלא אמורה לדעת היא ידעה הרבה מאד ואין לי ספק שאם עוד היה להם ספק לגביה הספק נעלם.

אחרי הצהריים עשו לנו סיור בעיר, אני כבר הייתי פה כמה פעמים אבל לאפרת הכל היה חדש והיא שאלה הרבה שאלות ושוב הפתיע אותי הידע הרב שהיה לה, לדעתי היא יכולה להיות יריבה ראויה לצ'ייסר בתוכנית 'המרדף'.

הפעם בקושי הספקנו להתרחץ לפני שפרידריך שוב בא לאסוף אותנו לאוכל, בטח שלא היה זמן לקוויקי עם אפרת שדווקא בא לי, או אולי זה עדיף כדי לאסוף כוח לערב. פרידריך רצה להפתיע אותנו ולקח אותנו למסעדת פריזםprism) ), מסעדה המחזיקה בכוכב מישלן אחד של השף הישראלי גל בן-משה.

כשפרידריך שוב שאל אותי, בגרמנית ולחישה, אם אנחנו רוצים שמישהו יחמם לנו את המיטה הסברתי לו שאפרת היא אישה של נשים והוא אמר שאין בעיה והסכמתי, אחר כך הוא הזמין אותנו לשתות קוקטייל בבר של המלון, אולי זמן התארגנות בשבילו, ולפני שנפרדנו הוא עוד הזכיר לנו שמחר הוא יבוא לאסוף אותנו בתשע לסיור במפעל וכמה דקות אחרי שנכנסנו לחדר, כל אחד לחדר שלו כמובן, דפקו לי בדלת.

חשבתי שתגיע גרמניה והגיעה סינית, פטיט כזאת, לא שאני מתלונן, היה בה כל מה שאני אוהב, אולי עם שדיי תפוז במקום האגסים שלה היא יכלה להיות מושלמת, היא גם עשתה כל מה שאני רוצה, הכל, כל תנוחה שרציתי, גם מאחורה, ועדיין הידיעה הזאת שמעבר לקיר מישהי עושה את אפרת, ואפילו שזאת מישהי ולא מישהו, ואפילו שכל מה שהיא דוחפת לה זה את הלשון ולא זין, קילקל לי קצת, קינאתי! מודֶה, עם דקלה זה לא קרה לי, גם לא עם הקודמות לה!

בארוחת הבוקר אפרת ואני לא דיברנו על מה שהיה בלילה, למרות שמשפת הגוף שלה היה לי ברור שפינקו אותה לא פחות ממני. פרידריך בא לקחת אותנו לסיור במפעל, כמעט שעתיים נסיעה מברלין, פרידריך המשיך לדון איתי על נושאים שונים ושוב אפרת הפתיעה עם כמה שאלות שהוכיחו שאתמול היא הקשיבה ולא סתם עשתה את עצמה. גם בסיור במפעל ובסקירות שקיבלנו היא שאלה שאלות לעניין, לדעתי פעם אפילו התקילה אותם, ואין לי ספק שאם לפרידריך היה עוד ספק שיש ביננו משהו מעבר, אחרי אמש ואחרי השאלות ששאלה הספק הזה נעלם.

פרידריך החזיר אותנו למלון ונפרדנו, הביקור הסתיים אבל לקינוח הוא העניק לנו שני כרטיסים להופעה של 'אד שירן' ושוב לא היה זמן לקוויקי, התרחצנו ומיהרנו להופעה. אני אוהב את הג'ינג'י הזה והסתבר שגם אפרת שעמדה לידי ולא הפסיקה לרקוד, מתחככת בי, במיוחד כשהוא שר את Shape of You, ואצלי מפלס המכנסיים התרומם עוד יותר ולא פלא שכשחזרנו במונית לחדרים נכנסתי יחד איתה לחדר שלה, מדלג על ההצגה הזאת של כניסה לחדר שלי ומעבר אליה, ו…"תנוחת השוטר!" הודעתי לה בקול צרוד ומיוחם, מתפלל שדקלה הסבירה לה במה מדובר.

דקלה הסבירה, אפילו הסבירה טוב, מצדיקה שוב את הבונוס הנדיב שהוספתי לה כשנפרדתי ממנה. ראיתי את החיוך על שפתיה של אפרת כשהיא הלכה לעבר הקיר, נעמדה קצת לפניו ופישקה רגליים, נשענה לעבר הקיר עם כפות ידיה ומצחה, כשידיה מורמות ומפושקות אף הן, ו"לא תמצא עלי כלום, אדוני השוטר" היא נכנסה למשחק.

"את זה תשאירי לי" עניתי בקול קשוח, נעמדתי מאחוריה, די צמוד והתחלתי בחיפוש חיצוני לאורך כל גופה, מתחיל למעלה ויורד עד למטה, ואז פתחתי עד הסוף את הרוכסן הארוך בגב השמלה שלבשה, מחייך למראה החריץ הקסום שבין פלחי ישבנה המוצקים ומרגיש איך המתוח המאיים לקרוע את מכנסיי נמתח עוד יותר, דחפתי ידיים מתחת לשמלה משני צידי גופה ושוב משמשתי, יותר מדוייק מזמזתי, פתחתי לה את החזיה ועם יד אחת התחלתי לשחק לה בציצים בזמן שאת השניה החלקתי לתוך התחתונים שלה, מקדימה, וליטפתי עם האצבע את שפתי הכּוס שלה, חודר לאט לאט לתוכה, "את רטובה," לחשתי לה באוזן, "מה את מחביאה שם" שלפתי את האצבע הרטובה מהכוס שלה והגשתי אותה לפיה, "תפתחי!" והיא פתחה את הפה, "תטעמי!" דחפתי לה אותה לפה והיא מצצה ומיצמצה בשפתיה, "נצטרך לעשות חיפוש יותר פולשני" הודעתי כשאני מרים את שולי השמלה, דוחף אותה למחשוף שבגב שלא תפריע ותופס ומושך את התחתונים שלה ומוריד לה אותם במשיכה עד הברכיים, "הרבה יותר פולשני" פתחתי את מכנסיי ושילשלתי אותם עם התחתונים עד הקרסוליים, נצמדתי, "הרבה-הרבה יותר פולשני!" ובתנועת אגן חזקה נעצתי את כל הזין עמוק לכוס הרטוב והחם שלה, תוקע ומתחיל לזיין.

שוב שלחתי ידיים אל מתחת לשמלה שלה וחפנתי את שדיה, מזיין וממזמז לה אותם, דופק ומעסה, מפמפם לה בכּוס וממולל את הפטמות. לרגע היא נשעה רק על המצח ושחררה את ידיה מתוך השמלה, "אדוני השוטר, אני החרוז שלךָ?" היא שאלה ושמעתי את החרמנות בקולה.

"כן, את החרוז שלי" עניתי והגברתי עוד יותר את הקצב.

"כן, תשחיל ת'חרוז" היא גנחה בתשוקה, "כן, זיין ת'חרוז" המשיכה באותו קול המבשר שהיא טסה לעבר השיא שלה, "כן, ככה, ככה! כן, הנה! עכשיו!!" והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק ואיתם איך היא הופכת עוד יותר רטובה, "כן, גומרת! גומרת! הנה! גומרת!" ואני הצטרפתי, נצמד חזק לגופה, חופן חזק את שדיה, נועץ את עצמי הכי עמוק שאפשר ו…"קחי!" צרחתי כשהמטח הראשון נורה בתוכה ולא שחררתי עד שהביצים שלי התרוקנו.

לחלק שלישי ואחרון

Loading

8 מחשבות על “העוזרת האישית שלי: חלק שני”

  1. עוקבת אחרי הסיפורים שלך עוד מימי סוכנות הארוטיקה!
    פשוט תענוג תודה על סיפורים מדהימים מחכה להמשך
    לא יודעת אם התגובה פורסמה אז כותבת שוב.

    הגב
  2. עוקבת אחרי הסיפורים שלך כל כך הרבה זמן (עוד מסוכנות הארוטיקה) חוויה מטורפת!
    ממש מצפה להמשך!

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן