העוזרת האישית שלי: חלק שלישי

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

אזהרה : מערכת יחסים מינית בין ממונה לכפיפה עשויה להיכלל במסגרת החוק להטרדה מינית! במקרים שבהם מתקיימת מערכת יחסים מינית בין בכיר לכפיפה, על הבכיר להוכיח שמדובר בהסכמה אמיתית והדדית.

 <<< לחלק השני

 אפרת: 

ההופעה של אד שירן הייתה פיצוץ, גם הזיון כשחזרנו לחדר היה פיצוץ, בשניה הראשונה שהוא אמר "תנוחת השוטר" קצת התבלבלתי אבל מייד נזכרתי ופעלתי בהתאם, מיקי היה חם עלי ואני הייתי מיוחמת באותה רמה לפחות ולקח לי הרבה זמן לסדר מחדש את הנשימה, כל כך רציתי שהוא ישאר עוד קצת, שהוא יתן לי להעמיד לו מחדש ונעשה עוד סיבוב, אבל הוא אסף את הבגדים שלו, הודיע שיש לו שיחה חשובה עם הנציג בארצות הברית ועבר לחדר שלו וכל מה שנשאר לי זה להתרחץ וללכת לישון ורק כשהנחתי את הראש על הכר הבנתי עד כמה הייתי עייפה.

גם בבוקר, כשהתעוררתי, עדיין הייתי חמה ורציתי להכנס לחדר שלו ולהעיר אותו עם מציצת בוקר טוב אבל זכרתי את מה שדקלה אמרה לי, תמיד זה אצלך, אצלו זה רק במשרד! אז התאפקתי ואחר כך היה כבר מאוחר, ההסעה הגיעה והיינו חייבים לנסוע לשדה התעופה.

בשביל מי שעד היום טסה רק בלאו-קוסט (low cost) גם הטיסה חזרה, כמו הטיסה לכאן, הייתה בגדר פינוק, גם ההמתנה בטרקלין המפואר, גם המושבים המרווחים והיחס מהדיילת וגם היציאה לפני כולם, לפני הדוחק, אבל כנראה שגם הוא היה חם עלי כי כבר במונית היד שלו חדרה אל מתחת לחצאית שלבשתי וליטפה לי את מעלה הירך בּוֹאֲכָה התחתונים, ורגע אחרי שנכנסתי לדירה שלי הוא דפק בדלת ו…"תתפשטי! מיסיונרית" והוא התחיל להתפשט בעצמו.

מיקי שכב עלי וזיין אותי. אני אוהבת את התנוחה הזאת, כשהוא מועך אותי למזרון בגופו השרירי, מוחץ את שדיי בחזהו ודרך המראה שעל הקיר אני רואה את ישבנו עולה ויורד ומרגישה איך הזין שלו, גדול ונוקשה, משתפשף בין שפתי הכוס שלי ומחליק בהנאה בנרתיק הכל כך משומן שלי, "כן!" גנחתי בקול, גניחת הנאה אמיתית, "כן, ככה, זיינ'תי, כן" המשכתי באותו קול צרוד ומגרה, "כן בוס, אתה אוהב ת'טוטה שלי?"

"כן" הוא גנח בתשוקה.

"אז תגיד לי, תגיד לי שאני המזרון שלךָ".

"את המזרון שלי," הוא חזר באותו קול מיוחם, "את המזרון עם החור שאני אוהב לזיין" הוא התנשף, "כן, בואי, בואי!" הוא האיץ בי לגמור, "עכשיו! בואי!" ואני, מיוחמת, הצטרפתי אליו וברגע שהרגשתי איך הוא גומר גם אני גמרתי, גמירה חזקה, מטלטלת, ואם לא אותה אזהרה חמורה של דקלה שהוא לא אוהב להתנשק הייתי גם מנשקת אותו אבל התאפקתי, מכבדת את רצונו של הבוס.

שגרה, אם אפשר לקרוא שגרה לאותם זיונים ומציצות במשרד ובדירה, השעורים עם המאמנת האישית במכון הכושר והריצות שהתחלתי לרוץ עם מיקי שהתאמן לטריאתלון, אמנם לא מרתון כמוהו, בינתיים רק חצי, אבל  הריצות התבררו כדרך הכי טובה לשמור על הגזרה והכושר.

בערך חודש אחרי טסנו שוב, הפעם ללונדון, שוב ביזנס, וחלילה אני לא מְקַטֶּרֶת 😊, יומיים של פגישות עבודה שאני הצטרפתי ומהר מאד גיליתי שזה דווקא מאד מעניין אותי ושאני לא סתם קישוט באותן הפגישות, שיש לי מה לתרום, ביחוד ביום השני כשבלילה, אחרי שמיקי רכב עלי, זיין אותי עד העצם וחזר לישון בחדר שלו, ביליתי עוד כמעט שעתיים בשיטוט באינטרנט ודְּלִיַּית פרטים בנושא, ומאחר וזאת הייתה הפעם הראשונה שלי בלונדון מיקי הוסיף עוד יום ועשה לי סיבוב מוזיאונים, גם 'טייט מודרן' וגם 'הגלריה הלאומית' (National Gallery), ביקורים קצרים יחסית בעיקר לגרות אותי לחזור לשם שוב, קניות ב'הרודס' (Harrods) אותה חנות כלבו יוקרתית ומפורסמת, סיבוב בגלגל הענק 'העין של לונדון' וקינוח בהופעה ב'רויאל אלברט הול', קצת לחוץ אבל כמו שאמרתי, סיבוב טעימות.

שבועיים אחרי מיקי יצא למילואים, שבוע אימון בנגב, אבל אני המשכתי להגיע למשרד למרות שמיקי שיחרר אותי, בעיקר כי הייתה לי עבודת סיכום להגיש והיה לי נוח להכין אותה שם.

ערב אחד ענת התקשרה, אמרה שהיא שמעה שאני לבד וגם היא, הסבא נסע לאיזה פגישת עסקים בבריסל, והזמינה אותי ללבוש בגד ים ולהצטרף אליה לבריכה. הבריכה היא נקודה קצת כואבת, יש להם בריכה די מרשימה בחצר והייתי מתה מדי פעם לשחות בה אבל דקלה הזהירה אותי שענת לא אוהבת שמשתמשים בה כי היא אוהבת לשחות בה עירומה וגם מיקי אף פעם לא הציע אז כיבדתי את רצונה.

ענת ישבה על שפת הבריכה ושכשכה את רגליה במים אבל כבר מרחוק ראיתי שהיא עירומה אבל ההפתעה הייתה כשהתקרבתי וגילית שגם נטע, הסטייליסטית, נמצאת שם, במים, וגם היא עירומה. "אני מקווה שאנחנו לא מביכות אותךְ" ענת קיבלה את פני בחיוך, "תרגישי חופשי, את לא חייבת להיות כמונו, תעשי רק מה שנוח לךְ" ולרגע עוד היססתי אבל אז התפשטתי, ברומא התנהג כמו רומאי, ואני בטוחה שהסמקתי כשהתיישבתי ליד ענת, לא צמודה מדי, נותנת לה את הסְפֵּיְיסְ (space) שלה, וגם אני שכשכתי רגליים במים.

האמת שזאת פעם ראשונה שאני רואה אותן עירומות, אותי נטע ראתה כבר, כשמדדתי, אבל ענת לא ולמרות שניסינו להסתיר את המבטים הבוחנים ששלחנו אחת בשניה לא היה לי ספק שהן בוחנות גם אותי.

"את אוהבת לשחות?" ענת הפתיעה אותי.

"אהה, כן".

"אז למה את לא באה לשחות" הפתיעה אותי עוד יותר.

"אהה, את יודעת, אהה," היססתי, חששתי לסבך את דקלה אבל לא עלה לי שום תרוץ הגיוני אז החלטתי שבמקרה הזה האמת היא הדבר הכי טוב, "כי דקלה אמרה לי שאת לא אוהבת" הסמקתי "שאת אהה"

"מתרחצת עירומה?" היא צחקה, "זה נכון, את רואה, וכן, איתה לא אהבתי, אבל את לא דקלה, דקלה אף פעם לא נתנה לי עצה מעשית כמוך, את דקלה גם לא רציתי שתבוא לעבוד אצלי, לךְ אני כן מרשה, אני אודיע למיקי ותרגישי חופשי לבוא מתי שאת רוצה, גם בלעדיו" היא חייכה לעברי, "אבל לא בעירום ליד בעלי!" והקול שלה הפך פתאום מאיים אבל מייד חייכה וקרצה, "צוחקת, אני בטוחה שלא תעשי את זה" ליטפה לי את היד, ו…"נטע סיפרה לי שהיא נישנשה אותךְ" היא שוב הפתיעה אותי, אולי אפילו יותר מקודם.

"אהה," הסמקתי, "כן" עניתי, כן מהוסס משהו.

"זה בסדר," ענת הרגיעה אותי וליטפה לי את הכתף, "אני בטוחה שמיקי אמר לךְ שלנשנש אישה זה בסדר, עם גבר לא!" והיא הדגישה את ה'עם גבר לא', "כי זה גם היה החוק של סבא של מיקי כשאני הייתי העוזרת האישית שלו ובעצם זה החוק שלו עד היום, גם כשאני אשתו ו…אם תָּהִית בשביל מה נטע פה אז בשביל זה בדיוק, עשינו היום סיבוב קניות ונטע עזרה לי רק שהייתי חייבת לחזור לפגישה חשובה ולא הספקתי לתת לה את הטיפ שמגיע לה ואני לא אוהבת להיות חייבת," היא ציחקקה, "אז הזמנתי אותה לקבל את הטיפ שלה עכשיו" היא חייכה לעברי, "נטו'ש, מה את אומרת, בא לךְ קצת לנשנש פּות חם ורטוב?" היא חייכה לעברה, התקרבה עוד יותר לשפת הבריכה ופישקה רחב את הרגליים.

"איך לא?" נטע שעמדה במרכז הבריכה התחילה לשחות לעברה, "מעדן כמו שלך, תמיד" נטע הפתיעה אותי שוב, הפעם שאין לה בעיה לעשות את זה לידי, הרבה הפתעות לערב אחד, "יאמי" נטע נעמדה בין רגליה של ענת, לרגע חייכה וליקקה את שפתיה ורגע אחרי התחברה לה לכּוס והתחילה לפנק לה אותו.

"אימא'לה," ענת גנחה, גניחת הנאה קולנית, "כן, את אלופה," המשיכה באותו קול חרמני, "כן, שם, שם, כן, תמשיכי" והיה ברור מקולה שהיא דוהרת במשעול המוביל לאורגזמה, "כן, נטו'ש, את נהנית?"

"מאד" לשניה נטע הפסיקה, ענתה ושוב חזרה לפנק.

"גם אני" וענת נשכבה על הגב והביטה בי, מחייכת, ואין לי ספק ששפת הגוף שלי שדרה שאני מגורָה בטרוף, "אם את רוצה את יכולה להצטרף, למצוץ לי ת'ציצי" היא הצביעה על הפטמות הענקיות והכהות שעמדו כאובליסק, "הפטמות שלי יודו לךְ" ציחקקה ועצמה עיניים ואני, בלי לחשוב פעמיים, גחנתי עליה, נישקתי לה את הפטמה הראשונה ואז התחלתי למצוץ לה אותה, בעדינות, דואגת שלא להכאיב, ואחרי "כן, תמשיכי" נהנתני שלה גם תופפתי עליה בעדינות עם שיניי ו…"הנה! עכשיו! גומרת!" האורגזמה הכתה בה, חזקה ומטלטלת, "כן, גמרתי, גמרתי, עוד, פליז (please), עוד" היא התנשפה וכשנטע המשיכה לפנק מלמטה אני עברתי לטפל בפטמה השניה שלה, חוזרת בדיוק על אותו הטיפול המסור ויחד עם הפינוק של נטע גם הגמירה השניה לא אחרה להגיע.

אם חשבתי שההפתעות הסתימו נטע חשבה אחרת, "את מרשה לי לנשנש גם אותךְ?" היא חייכה לעברי, "רק שתדעי, היא מעדן" ציחקקה והפעם היא דיברה לענת.

הסמקתי, איך לא? והבטתי בענת במין מבט שואל, כאילו מחכה לאישור ממנה. "איזו שאלה, תסכימי" היא חייכה לעברי, "אבל בתנאי שאת מרשה גם לי לפנק לךְ ת'ציצי" היא ציחקקה.

"אוקיי, מרשה" גם אני התקרבתי יותר לבריכה, מפשקת רגליים, וברגע שנטע נכנסה ביניהם והתחברה לי לכּוּס נשכבתי לאחור על הגב וענת גחנה והתחילה לטפל לי בפטמה הקרובה אליה, קודם ליקקה, אחר כך נישקה  ורק אז התחילה למצוץ לי אותה וכשנטע מטפלת לי בדגדגן הנפוח וענת בפטמה הכל כך רגישה לא פלא שמהר מאד גם גמרתי, גמרתי אבל הם המשיכו, "אסור להפלות את הפטמה השניה" ענת ציחקקה כשעברה לטפל בה וזה שהפעם זה לקח יותר זמן עד שגמרתי זה לא בגלל שהן התרשלו, תמיד הגמירה השניה אצלי לוקחת יותר.

"את יכולה לספר למיקי, הוא יודע, ביקשתי ממנו רשות לפני שהזמנתי אותךְ" ענת הוסיפה עוד הפתעה לרשימת ההפתעות של הערב.

"וצריך לנצל את זה שהוא איננו כדי לעשות קצת שופינג (shopping), את יודעת, העונה מתחלפת וצריך לבוש מתאים, מה דעתך על מחר?" וזה בדיוק מה שעשינו, למחרת נפגשנו, עשינו קניות ובסוף, בשרותים, נתתי לה את הטיפ שמגיע לה, עמדתי על האסלה, התחתונים מורדים והחצאית מורמת ונתתי לה את מה שהיא כל כך אוהבת, נתתי לה לנשנש אותי ולא שחלילה אני לא אוהבת את זה, מתה על זה, מצב של win-win קלסי.

מיקי:

קרעו אותנו במילואים, לא עוד פעם אבטחה באיזו התנחלות שכוחת אל באמצע שום מקום שאלוהים יודע מי צריך אותה, הפעם תרגלנו מתארים אמיתיים של לחימה ועדיין, כשאני נוהג בדרך הביתה הרגשתי עד כמה אני מחורמן, עד כמה ארגז הפעולה שלי עולה על גדותיו ומחכה כבר שאפרוק אותו.

גם המסרון הקצר מענת, אשתו של סבא, "תודה שֶהִרְשֵׁיתָ" הוסיף לאותה חרמנות שלי, ידעתי בדיוק על מה היא מדברת, לפני שיצאתי למילואים היא דיברה איתי וביקשה רשות להזמין את אפרת להצטרף אליה ואל נטע לבריכה ואם לא היה ברור מספיק בשביל מה היא מזמינה אותה היא גם הזכירה לי את הכלל שסבא קבע בזמנו, שלעוזרת האישית אסור לעשות סקס עם גבר אחר אבל עם אישה זה מותר.

קצת הפתיעה אותי ההזמנה הזאת שלה, אף אחת מהעוזרות הקודמות שלי לא זכתה להזמנה כזאת, להפךְ, סבא הסביר לי שענת אוהבת לשחות עירומה ולא נעים לה וכיבדתי את זה וגם אני לא שחיתי, אלא אם כן ידעתי שהיא עם סבא בחו"ל, אבל עם אפרת כנראה זה שונה, זה שהיא הציעה לאפרת לבוא לעבוד אצלה כשיסתיים החוזה שלה איתי אני כבר יודע ואולי זאת עוד שיטה לעודד אותה להסכים.

לפני שיצאתי לדרך שלחתי לה הודעה שתתכונן וציינתי מתי ה'וויז' (Waze) אומר שאגיע. בסוף זה לקח רבע שעה יותר בגלל פקק, זרקתי את הצ'ימידן בבית ואפילו בלי להתרחץ, ככה עם בגדי ה-ב' המיוזעים וזקפת האדירים שלי, הלכתי לאפרת ודפקתי בדלת.

אפרת חיכתה לי עירומה, בעצם לבושה רק בכמות מכובדת של בושם 'שאנאל-5' שאני כל כך אוהב, נכנסתי וברגע שסגרתי את הדלת היא ירדה על ברכיה לפני ו"תרשה לי" התחילה לפתוח לי את המכנסיים, הורידה אותם עד הקרסוליים ואחריהם את תחתוני הבוקסר ו"ווואו" מתלהב נפלט לה מהפה כשראתה מה הכנתי לה, זקפת אדירים גדולה ונוקשה, "התגעגעתי אליךָ," לחשה ונישקה את ראש הזיין המתוח, "מאד" הוסיפה וקמה ו…קפצה ונתלתה עלי והזין שלי, כאילו קיבל חיים משלו, מצא לבדו את דרכו וחדר לתוך הפּוֹת הרטוב והחם שלה (ואני לא יודע למה אבל חם ורטוב תמיד מתחבר לי לפּות ולא לכּוס), נתקע עוד יותר כשהיא נעלה את רגליה על ישבני ולחצה ואני, כמו אוטומט תמכתי בפלחי ישבנה בידי שלא תחליק ותיפול והתחלתי ללכת אל עבר הקיר, הולך מתנדנד ושומר שיווי משקל כדי לא ליפול בעצמי, עד שהצמדתי את גבה אל הקיר והתחלתי לזיין אותה בתנועות חזקות.

"כן, אני החרוז שלךָ" היא גנחה בתשוקה, "כן, זיין ת'חרוז שלךָ" היא המשיכה באותו קול מיוחם, "כן, תראי לי מאיפה הדג משתין" הוסיפה וחיזקה את החיבוק ברגליה, כן, הנה, גומרת, גומרת! הנה! גומרת!!" הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק ואיך היא הופכת עוד יותר רטובה שם בכוס ו…הצטרפתי אליה, את כל ארגז הפעולה המלא שלי שיחררתי במספר צרורות ארוכים עמוק בכוס הרוגש וגועש שלה.

אפרת ירדה ממני, מחייכת כחתולה ששתתה צלחת שמנת גדולה, "אתה חייב מקלחת דחוף" היא חייכה והתחילה לפתוח לי את החולצה, "בוא, אני אשפשף לך את הגב" הוסיפה ויחד הלכנו למקלחת שלה.

התרחצנו ביחד, משהו שלא עשיתי עם אף עוזרת קודמת, מתרחצים האחד ליד השני, צפופים וצמודים, והיא באמת שפשפה לי את הגב. המגע הזה של גופה העירום בגופי העיר מחדש את מה שרק קודם גמר והעמיד לי אותו וכמעט התפתיתי להשחיל אותה שוב שם במקלחת רק שאז היא לחשה לי בקול מפתה שהיא התגעגעה להרגיש אותי שוכב עליה אז הרמתי אותה בסחיבת פצוע ולקחתי אותה למיטה, ככה, בלי להתנגב אפילו, עליתי עליה, מועך את גופה בגופי, וזיינתי אותה, זיון ארוך ואיטי, מהנה ברמות, בעיקר לשמוע אותה גומרת פעם אחר פעם, מודה לי שאני נותן לה את עונתה בגדול, והייתי ממשיך ככה, פתאום כל העיפות של המילואים נעלמה, רק שלכל דבר טוב יש סוף ובסוף גם אני גמרתי, נכון, לא ביחד, אבל עדיין זיון שאזכור להרבה זמן ולדעתי גם היא.

שכבנו זה לצד זו על הגב, מסדרים את הנשימה, היד שלה נשלחה והתחילה לשפשף לי אותו שוב. "נימפומנית" ציחקקתי.

"מה לעשות, התרגלתי כל יום וצריך להשלים חוסרים" היא ציחקקה חזרה.

"דקלה דיברה איתך על משחקי הפוקר שלי?" שיניתי נושא, בקרוב יש משחק כזה.

"דיברה, הסבירה והסכמתי" היא ענתה והסמיקה.

"מה היא הסבירה?"

"אהה," היא הסמיקה עוד קצת, "שאני צריכה ללבוש את התחפושת שנטע קנתה לי, שאנחנו משרתות אתכם, דואגות לכם לשתיה ונישנושים, ושאתם ממזמזים אותנו לפני כולם, ושכשנגמרים לכם הז'יטונים אתם קונים חדשים בבגדים שלנו עד שאנחנו עירומות וש, אהה," היא עצרה לשניה, בולעת רוק והסמיקה עוד יותר, "שלאף אחד אסור לזיין אותי חוץ ממךָ!".

"ואת מסכימה?"

"אהה, כן, אתה יודע, הסכמתי ואצלי מילה זאת מילה" והיה מין נימה של עלבון בקולה כאילו איך אני חושב שהיא לא תקיים הבטחה.

"מצויין," הסתובבתי על הצד לעברה וחייכתי אליה, "רק שזה המשחק הבסיסי, הוא מסתיים כשהמנצח הצליח להפשיט את כל העוזרות האחרות והפרס שלו זה קודם שהעוזרת שלו מוצצת לו לפני כולם ואחר כך הוא מזיין אותה, שוב לפני כולם, אבל בשישי יש משחק למתקדמים, מתחיל כמו שהסברת רק שכשנגמרים הבגדים של העוזרת מתחילים לקנות בבגדים שלנו והפעם אין מנצח, יש מפסיד, והעונש של המפסיד זה שהוא יורד לעוזרת שלו לפני כולם ואחר כך מתכופף לשולחן ששיחקנו עליו והיא מזיינת אותו עם סטראפאון! אבל!" ראיתי שהיא די המומה והמשכתי לפני שתענה לי, "את לא חייבת להסכים, בכוונה לא הרשתי לדקלה לספר לךְ על זה, רציתי קודם להבין עד כמה את זורמת, ומאחר וזה לא היה בכללי המשחק כשסיכמנו את לא חייבת להסכים ואני אבין, מבטיח שהיחס אליך לא ישתנה ולו גם בפסיק" התחייבתי.

ראיתי שהיא מתלבטת, אולי מהססת, ולא לחצתי עליה. "דקלה הסכימה להשתתף במשחק הזה?" היא שאלה לבסוף.

"כן, היא הסכימה".

Anything she Can Do, I Can Do Better" (כל מה שהיא יכול לעשות אני יכולה לעשות טוב יותר)" שמעתי אותה מזמזת לעצמה באותה מנגינה שהזכירה לי את השיר מהסרט 'אנני אוקלי אשת לפידות', סרט ישן שסבתא כל כך אהבה לראות פעם אחר פעם, ומייד אחרי זה הכריזה "אז גם אני מסכימה".

אפרת

ההצעה שלו קצת הפתיעה אותי, עד עכשיו הוא לא הזכיר אף פעם את משחק הפוקר אז חשבתי שהוא נגמל מזה, שהחבר'ה שלו התבגרו והחליט להפסיק, אבל אז התברר לי שלא רק שהם לא הפסיקו הם גם שידרגו את כללי המשחק והאמת, לטובת העוזרות כי אחרי כל הפעמים שמצצתי לו בכלל לא אתנגד שהוא גם ירד לי פעם אחת, ואחרי כל הזיונים בתחת שאכלתי ממנו מגיע גם לי פעם להחזיר לו כגמולו, שיבין במה מדובר.

נסענו במונית, מיקי הסביר לי שכשמשחקים גם שותים ואם שותים לא נוהגים. הרגשתי קצת כמו בדרך למסיבת פורים, לבושה באותה תחפושת משרתת צרפתיה עם חצאית שחורה קצרצרה שסינר לבן זעיר מוצמד אליה מלפנים, חולצה לבנה די שקופה שדרכה קל לראות את החזיה הזנותית מלמטה, כזרת שמרימה ומדגישה אבל לא מסתירה, חוטיני זעיר שבקושי מכסה את השפתיים, חגורת בריות עם גרבי רשת ונעלי הסטילטו האדומות, אדום בדיוק כמו השפתון שמרחתי לעצמי על השפתיים רק שעכשיו, במונית, לבשתי מעיל ארוך על הכל, מסתירה.

בדרך מיקי הסביר לי עוד כמה כללים שלהם, לא משהו שממש משפיע עלי שארצה לפרוש, קודם כל שכמות הז'יטונים קבועה, לא מוסיפים חדשים, וכשלמישהו נגמרים הז'יטונים הוא מוסר את אותו פריט לבוש שהעוזרת מורידה למי שיש לו הכי הרבה ז'יטונים וזה מוסר לו בתמורה חצי מהז'יטונים שלו, מה שיכול להפוך מרוויח למפסיד וזאת בדיוק המטרה, לנסות להפשיט כמה שיותר עוזרות ולא שאחד עם הרבה ז'יטונים ישמור על שלו לבושה לגמרי וככה גם יותר מהר מפשיטים את כולם. הכלל השני הוא שכדי להחשב עירומות מספיק שאנחנו נשארות רק עם חגורת הביריות, הגרביים והנעלים ואותו דבר אצל הגברים, נעליים, גרביים ועניבה לא נחשבים, את הנעלים וגרביים מותר להוריד אבל העניבה חייבת להשאר! והכלל השלישי, שתופס רק לגבי העוזרות, הפריט הראשון שנמכר הם התחתונים! "וכשאת בלי תחתונים," הוא השלים את ההסבר עם חיוך זימתי על פניו, "מותר לי לדחוף לךְ אצבעות ולך אסור לגלות אפילו ברמז או סתם גניחת הנאה!" ולא שאלתי מה קורה למי שמגלה אבל היה לי ברור  שאגלה בקרוב.

הם היו ארבעה, יחד עם מיקי, למרות שלא ממש הציגו אותם הכרתי גם את שלושת האחרים, שניים אנשי עסקים מצליחים שמככבים במדורי הכלכלה, אחד מהם אחרי אקזיט מוצלח במיוחד והשני בתחום ההשקעות, גם את השלישי הכרתי, שחקן כדורגל ששיחק עד לא מזמן בקבוצת פאר בגרמניה וזה קצת הפתיע אותי כי ידעתי שהוא נשוי עם ילד ועל פי כל כתבות הרכילות הם חיים בעושר ואושר, אבל לא אמרתי כלום, זה לא ענייני רק שהיום אני יודעת שהיא לא העוזרת האישית שלו, היא "סתם" יזיזה שהתנדבה לשמש לו עוזרת לצורך המשחק.

מבין שלושת העוזרות הכרתי אחת, זאת שהתמודדה מולי על התפקיד אצל מיקי ובסוף דקלה בחרה בי ומסתבר שעכשיו היא העוזרת האישית של המארח. כשהגברים התיישבו סביב השולחן העגול מזכוכית שקופה וקיבלו את מנת הז'יטונים שלהם אנחנו התייצבנו כל אחת משמאלו של ה"מעסיק" שלה בפישוק קל. הם שיחקו 'טקסס הולדם', המארח חילק ראשון ואחר כך עשו סבב. אני לא יודעת אם מיקי התחשב בי או שאולי כולם חיכו שהמארח יתחיל אבל הוא היה הראשון שדחף את ידו השמאלית אל מתחת לחצאית של העוזרת שלו והתחיל ללטף לה את התחת ורק אז גם השני דחף יד ומיקי היה השלישי, הרגשתי את היד שלו מחליקה לאורך הירך ומתחילה ללטף לי את התחת, "זה למזל" הוא לחש לי והוסיף עוד צביטה שהקפיצה אותי, ולפי הקפיצות אני גם לא הייתי הראשונה שצבטו לה, וככה ארבעתם שיחקו עם יד ימין וליטפו לנו את התחת עם יד שמאל חוץ ממי שהיה צריך לחלק ובשביל זה צריך שתי ידיים או כשהם שלחו אותנו להביא להם עוד משקה או בוטנים.

מיקי היה שחקן לא רע וַעֲרֵימַת הז'יטונים שלו הלכה וטפחה, המארח להפךְ, והעוזרת שלו הייתה הראשונה שנאלצה להוריד את התחתונים שלה ולמסור לו אותם כדי שיקנה בהם חצי מהז'יטונים של המוביל, שלשמחתי לא היה מיקי, אבל בתור שאחרי הכדורגלן נאלץ לקנות בתחתונים של העוזרת שלו והפעם מיקי היה זה שנאלץ לוותר על חצי מהז'יטונים שלו.

ראיתי את העוזרת של המארח מתפתלת ונושכת שפתיים ומאותו הסבר של מיקי ותנועת יד שמאל של המארח הבנתי שהוא דוחף לה אצבע לטוטה ואפילו מפמפם אותה.

היא החזיקה מעמד בדיוק עוד סיבוב אחד כשגניחת הנאה קולנית נפלטה מפיה. "תסבירי להם למה! ואת יודעת מה את צריכה לעשות!" המארח גער בה, "סליחה, גמרתי" היא מילמלה והסמיקה ולהפתעתי היא הרימה את שולי החצאית וחשפה את האצבע שלו הנעוצה בכּוס שלה ונשארה ככה, עומדת ומרימה את שולי החצאית גם כשהם המשיכו לשחק.

המשחק התקדם, אלת המזל עזבה את מיקי לרגע וגם אני איבדתי את התחתונים שלי ו…מיקי ניצל את ההזדמנות ודחף לי אצבע לכוס אבל לא פמפם, מהר מאד כולנו היינו בלי תחתונים והעוזרת של המארח, שהתגלה כשחקן די חלש, איבדה גם את החצאית שלה, שאותה העדיפה להוריד שניה כדי לא להחזיק אותה ככה ועוד אחת עמדה בלי חולצה כשהפטמות חשופות באותה חזייה שלה שרק תומכת ולא מסתירה.

המשחק המשיך ואיתו אנחנו התפשטנו, השיטה הזאת של כמות ז'יטונים קבועה ומכירה תמורת חצי מהז'יטונים של המוביל הוכיחה את עצמה וכולנו היינו בשלבים שונים של עירום, היזיזה של שחקן הכדורגל, שאולי מצטיין במגרש אבל בשולחן הפוקר התגלה ככשלון, הייתה הראשונה להשאר עירומה, באותם מושגים שחגורת ביריות, גרבים ונעליים לא נחשבים, ובקניית ז'יטונים הבאה שלו הוא נאלץ להתחיל להתפשט.

אני הייתי הרביעית לאבד את כל הבגדים (המשתתפים במשחק) אבל זה קרה כשגם שחקן הכדורגל וגם המארח ישבו רק עם תחתונים וגופיה לגופם והיה די ברור שהמפסיד יהיה אחד מהם. המאבק ביניהם היה די צמוד, קודם שחקן הכדורגל איבד את הגופיה ומייד אחריו המארח, מיקי איבד את החולצה ואחריו גם השחקן הרביעי ואז המארח איבד גם את התחתונים אבל המשיך לשחק בז'יטונים שקנה. נצחון של המארח נתן לו קצת אוויר לנשימה ושחקן הכדורגל איבד גם הוא את תחתוניו ועכשיו נשאר לראות מי יאבד ראשון את הז'יטונים ויוכרז כמפסיד.

אולי כדי להגביר את המתח אלת המזל חייכה לרגע אליהם ומיקי והשחקן הרביעי הפסידו את המכנסיים שלהם רק שאז הגיע הרגע הגדול ורביעית מלכים של המארח הכריעה את הפול-האוז של הכדורגלן, אחרי ששניהם השקיעו את כל הז'יטונים שלהם ביד הטובה שקיבלו, והכדורגלן הוכרז כמפסיד.

הגיע הרגע להצגה הגדולה, או איך שהם קראו לזה השפלת המפסיד, כששלושת ה'לא מפסידים' התרחקו מעט מהשולחן והתיישבו זה לצד זה בשורה אנחנו הוזמנו לשבת עליהם ומה שמיקי "שכח" לספר לי מראש, או שמבחינתו זה כלול בהצהרה שרק לו מותר לזיין אותי, אבל אחרי שהמארח הזמין את העוזרת שלו להשתפד לו וזאת השתפדה גם הוא הזמין אותי להשתפד ו…הייתי כל כך חרמנית מכל המשחק הזה וממה שהאצבע שלו עשתה לי בטוטה שלא חשבתי פעמיים, נעמדתי בפישוק מעל ירכיו, כיוונתי עם היד את הזקפה המתוחה אל המקום הנכון בין רגליי וירדתי, השתפדתי, תקעתי את כל הזין עמוק לכוס הכל כך רטוב שלי והוא חיבק אותי, לכאורה שלא אפול אבל בעצם חפן את שדיי בכפות ידיו הגדולות והתחיל למזמז לי אותם.

עד כמה הייתי חרמנית הבנתי רק כשהרגשתי את הכיווצים האלה בנרתיק שמבשרים על בוא האורגזמה, הזין שלו נגע לי בדיוק בנקודות הנכונות, האצבעות שלו מזמזו לי את הפטמות והמראה מול העיניים של היזיזה של הכדורגלן יושבת בפישוק על שולחן הקלפים והוא כורע בין רגליה המשתלשלות ויורד לה עשו בדיוק מה שצריך כדי להטיס אותי לגמירה ראשונה, לשמחתי הצלחתי להחריש אותה אבל מיקי הרגיש, איך אפשר לא? "גמרת" הוא לחש לי באוזן וגם בלי לראות ידעתי שהוא מחייך חיוך נצחון, "טוב לי בכּוּס שלךְ" הוא המשיך ולחש וצבט לי בעדינות בפטמה הכל כך רגישה ועוד זרם של הנאה השתולל בגופי.

כשהיזיזה של הכדורגלן הודיעה שהיא גומרת, צורחת את זה וכאישה ידעתי שהיא לא מזייפת, גם העוזרת של הרביעי הודיעה ואחריה גם של המארח ואצלי, כמו בהזמנה, התפוצצה הגמירה השניה והפעם לא החרשתי אותה, הפעם גם אני צרחתי, "כן, ככה, תראי להם" מיקי לחש  באוזני "כן, תעשי לי כבוד" ועם יד אחת המשיך לטפל לי בציצי אבל את השניה דחף בין רגליי והתחיל ללטף לי את שפתי הכוס שהזין שלו תקוע ביניהם, מתחיל לבנות לי את השלישית.

חירמן אותי לראות איך היזיזה של הכדורגלן מלבישה לעצמה את הסטראפאון, איך הכדורגלן, עם פרצוף מרוח באותו נוזל תאווה שלה, מסמיק ומתכופף אל שולחן הקלפים, נשען בחזהו על השולחן ושולח ידיים לאחור ומפשק את פלחי ישבנו, "לוזר (Loser), תזמין אותה!" המארח פקד בקול מלגלג. "הפסדתי, אני הפעם הלוזר, בואי תענישי אותי" הכדורגלן הכריז בקול קצת רועד ופישק חזק יותר את פלחי ישבנו והיא נצמדה והתחילה להשחיל אותו, לאט ובלי ג'ל סיכה.

מיקי

אפרת ישבה עלי, משופדת, עולה ויורדת על הזין שלי התקוע בתוכה בקצב שאני מכתיב לה, עם יד אחת אני מחבק אותה שלא תחליק ותיפול ותוך כדי כך ממזמז לה את הציצי הרך וּמְמוֹלֵל את הפטמה הנוקשה בין אצבעותי, ועם היד השניה מלטף את שפתי הכוס, מלטף ומרגיש את הזין שלי מפמפם ביניהם, והמבט שלי נעוץ ביזיזה של הכדורגלן שמזיינת אותו בתחת עם הסטראפאון שהצמידה לעצמה.

"לאט" לחשתי לאפרת באוזן, רציתי למשוך זמן, לא רציתי לגמור הראשון, "מחרמן?" לחשתי והסנפתי את צווארה, מריח את ריח הבושם האהוב עלי המהול בזיעה, ככה זה כשגומרים, מזיעים, ואפרת כבר גמרה לפחות פעמיים אם לא שלוש.

"כן," היא לחשה חזרה באותו קול ארוטי, "מפתה ברמות".

בהתחלה כאב לו, לכדורגלן, כשהיא השחילה אותו, אבל הוא שמר על פאסון נשך שפתיים ולא הוציא הגה, אבל עכשיו נראה לי שהוא התרגל כי ראיתי שנעמד לו. "תזכיר לנו למה דופקים אותךָ" המארח ציחקק.

"כי אני הלוזר, כי אני הפסדתי, זה מה שעושים ללוזר" הוא צרח, משחרר מעט מהכאב באותה צעקה.

"ואתה צריך עזרה?" המארח שאל, חלק מאותו טקס השפלה הקבוע למפסיד שאף אחד כבר לא זוכר מי המציא אותו אבל כולנו מקפידים עליו קלה כחמורה.

"לא! אני מסתדר" הכדורגלן שוב צרח.

"אז תגבירי ת'קצב, תטחני ללוזר ת'תחת!" וזה מה שהיא עשתה.

המארח גמר, ממלא את הכוס של העוזרת שלו אבל היא המשיכה לשבת עליו, בלי לזוז, רק נותנת לו להמשיך למזמז אותה.

עמד לו, לכדורסלן, אבל הוא לא הצליח לגמור, כאב לו, שפת הגוף שלו צעקה את זה, לדעתי צרב לו שם בפי הטבעת, אפילו שרף מהשפשוף המהיר של הסטראפאון בפי הטבעת המתוח עליו, "צריך עזרה?" המארח שאל אותו שוב באותו קול מלגלג.

"כן, צריך" הוא צרח.

"ותסכים לשלם ת'מחיר?"

"כן!"

"אז תצאי ממנו!" המארח פקד על היזיזה וברגע שזאת שלפה את הסטראפאון מהתחת שלו הוא הסתובב לעברנו, ירד על ברכיו, צרח "אני לוזר" ושפשף לעצמו, אונן, וברגע שהוא גמר, שופך את זרעו על הרצפה וממלא את האוויר בריח חריף של זרע טרי גם אני גמרתי, רק שאני גמרתי בכּוס של אפרת.

בדרך חזרה, במונית, אפרת שאלה אותי אם אני הייתי מפסיד האם באמת הייתי יורד לה ונותן לה לזיין אותי ואמרתי שכן, שגם אצלי מילה זאת מילה וחוץ מזה אם לא הייתי עושה את זה היו מנדים אותי, גם ממשחקי הקלפים וגם מהכדורסל ביום שלישי ושני הדברים חשובים לי.

אחר כך היא שאלה למה המארח השפיל ככה את העוזרת שלו והסברתי לה שזה חלק מהכללים במשחק, שמי שמפסידה ראשונה את התחתונים, למרות שהיא לא אשמה, זה מה שעושים לה והיא אמרה שאנחנו קצת קינקיים, אפילו יותר מקצת, אבל שאם יהיה עוד משחק היא תשמח להשתתף כי זה מחרמן בטרוף.

כשהגענו הביתה היא נראתה לי קצת מאוכזבת שלא נכנסתי אליה, נראה עליה שהיא עדיין מיוחמת ובא לה עוד זיון אבל אני קבעתי אימון טריאתלון עם חבר והייתי צריך לישון קודם אז למחרת פיציתי אותה, רכבתי עליה, קפיצה משולשת אני קורא לזה, כשבלילה אחד אני גומר לה בשלושת הפתחים שלה, התחלתי בפה, הורדתי אותה למצוץ לי כשאני עומד בפישוק ונשען עם הגב על הקיר וגמרתי בפעם הראשונה, אחר כך השתפשפתי לה בין השדיים שקודם דרשתי שתשמן אותם באותו ג'ל סיכה שמנוני, זיינתי לה את הציצים עד ששוב עמד לי ואז דפקתי אותה בדוגי, זיון גברי חזק ומהיר שהדהיר אותה לשתי גמירות מטלטלות ובשלישית אני הצטרפתי, גמרתי בפנים, את כל הביצים המלאות רוקנתי עמוק בכוס שלה ואז התרחצנו ביחד, התרוץ שהזענו, ואכן הזענו מאותו זיון בדוגי, אבלל בעצם להתחכך בה ככה מתחת למים ולתת לה לסבן אותי בעיקר שם, בקטן שהפך לגדול, הכינו אותי לביקור השלישי, בתחת שלה, זיינתי אותה בישבן כשהיא שוכבת על הבטן עם כרית גדולה מתחת לאגן שהגביה את התחת שלה ומפשקת בידיה את פלחי ישבנה, פותחת ומזמינה אותי לתקוע אותה באותו חור מכווץ ואם כל זה לא הספיק כדי לגרות אותי היא גם הכריזה בקול "אני אוכלת בתחת!" יודעת שגסויות עושות לי את זה, "כן, תכניס לי, תכניס לי בתחת, כן, אני אוהבת בתחת, הנה! עכשיו!" היא גמרה, מתנשפת, ו"תמשיךְ, עוד! כן, אני אוהבת להיות האוכלת בתחת שלךָ" והשפשוף הזה הנעים (לי) שהשאיר לה מזכרת צורבת גם למחרת, יחד עם הגסויות הטיסו גם אותי לגמירה מפנקת, לגמור ולשפוך את זרעי לריק בתחת שלה.

חזרנו לשגרה, ככה היא קוראת לזה, לאותם זיונים ומציצות בחדר שלי, ל"עזרה" שלה בקריאת המיילים כשהיא יורדת לי מתחת לשולחן, ללילות הלוהטים במיטה שלה, או על השולחן, או על השטיח, או "סתם" כשהיא צמודה לקיר ואני קודח אותה במנוש עם המקדח הגדול שלי, לנסיעות לחו"ל, והיו עוד כמה כאלה, קודם עסקים ואחר כך צ'ופר, והייתם צריכים לראות כמה מיוחמת היא הייתה אחרי המשחק בברצלונה שבו מסי הבקיעה שלישיה! והיה לי כיף איתה, אני לא יודע להסביר מה אבל היה בה משהו מיוחד שלא היה באף עוזרת קודמת, אפילו לא בדקלה שכל כך לא רציתי להחליף אותה, והזמן רץ שנהנים ואני נהניתי ואז הגיע אותו יום שלישי כשחזרתי מהכדורסל עם החברה, מזיע כולי, ועוד לפני שהספקתי להתפשט נשמעה הדפיקה בדלת.

אפרת

אין לי שום הסבר מניח את הדעת למה הייתי כל כך מיוחמת באותו ערב, זה שזה יום שלישי והוא הולך לשחק כדורסל זאת לא סיבה מספקת כי רק אתמול מיקי נתן לי את עונתי בענק אחרי הפסקת נידה של כשבוע וחצי, עושה אותי קודם כמו שהוא אוהב, עומדת בפישוק ונשענת על הקיר עם כפות ידיי והמצח והוא מאחורי, כותש לי את הטוטה באותו עלי גדול ונוקשה שלו כשהוא משחק לי עם כפות ידיו הגדולות בציצים, ממזמז לי אותם, ואחר כך עשינו את זה שוב, הפעם כמו שאני אוהבת, אני על הגב עם רגליים מורמות ומפושקות, פותחת בפניו את הדרך, והוא עלי, מוחץ אותי למזרון ומזיין אותי בתנועות ארוכות ואיטיות, חוגג לי בכוס, מדהיר אותי לגמירה ראשונה ורק אז מגביר את הקצב, סוחט את שדיי בתנועות סיבוביות עם החזה שלו ומטיס אותי לגמירה השניה ושוב מגביר את הקצב, טוחן אותי דק-דק בתנועות אגן חזקות המרעידות את גופי ומביא אותי אל השיא, אל האורגזמה הכי חזקה, אל גמירה משותפת ו…אם זה לא מספיק הייתה גם פעם שלישית, אחרי שמצצתי לו והעמדתי לו מחדש הוא נתן לי לדהור עליו, הוא על הגב נשען עם ראשו על כפות הידיים, מביט בי ומחייך כשאני עושה את העבודה, יושבת עליו משופדת ודוהרת אל שתי אורגזמות נוספות לפני שהוא הרים אותי וגמר.

ככל שהערב התקדם הפכתי יותר ויותר חרמנית, עשיתי מקלחת קרה, אולי זה יעזור, אבל לא, החרמנות רק התגברה, התפשטתי ונשכבתי על המיטה, הריח של הסקס איתו היה עדיין בסדינים וזה רק הגביר אז אוננתי, עשיתי את עצמי עם האצבע ושוב הפורקן לא הגיע ובמקומו החרמנות התגברה עוד יותר אז עליתי כיתה, קפלתי כרית, נשכבתי עליה כשהיא בין רגליי ושפשפתי אותה עם הכוס הכל כך מיוחם וגם זה לא עזר ו…ידעתי שרק דבר אחד יכול להציל אותי, להרגיש את הזין שלו עמוק בין רגליי.

כששמעתי אותו חוזר קיוויתי שהוא יבוא אלי, אני יודעת שתמיד אחרי הכדורסל הוא לא בא אבל קיוויתי שאולי היום יהיה נס, אולי גם הוא כל כך מיוחם אחרי שבוע ה"צום" שיבוא לו, אבל הנס לא קרה ו…הבנים קוראים לזה 'כשהזין עומד השכל בתחת' רק שלי אין זין ועדיין הייתי כל כך מיוחמת שהשכל שלי היה עמוק בתחת ושכחתי את כל מה שדקלה הסבירה לי, שרק הוא בא אלי כשבא לו, אני לא הולכת אליו! והתעטפתי בחלוק, בלי כלום מתחת, הלכתי אליו לדירה ודפקתי בדלת!

מיקי

הדפיקה בדלת הפתיעה אותי, הייתי מיוזע, כל מה שרציתי זה בירה קרה, מקלחת טובה וללכת לישון, לא חיכיתי לאורחים, בטח שלא בשעה כזאת, לרגע חששתי שאולי משהו קרה לסבא ומהרתי לדלת, הצצתי דרך חריר ההצצה שבה וראיתי מולי את הפנים הסמוקות של אפרת, עוד הפתעה, על פי "חוקי המשחק" שלנו היא לא אמורה לבוא אלי, רק אני אליה והפעם חששתי שמשהו רע קרה לה אז פתחתי.

"אני מיוחמת!" היא התקדמה שני צעדים, נעמדה מולי ופתחה את החלוק באותה תנועה מתגרה שבה יעל אבקסיס פתחה את המעיל מול ליאור מילר באותה פרסומת אייקונית ל'קסטרו', מגלה לי כי היא לא לובשת כלום מתחת ואצלי, בבת אחת, כל העייפות נעלמה והזין התרומם ונמתח, מאיים לקרוע את מכנסי ההתעמלות שלי, "אני חייבת זין!" היא נכנסה וסגרה את הדלת, וכמו אז, כשחזרתי מהמילואים, ירדה על ברכיה לפניי, "תרשה לי" הורידה לי את המכנסיים והתחתונים, "בדיוק כמו שקיוויתי"  לחשה לו ונישקה את ראש הזיין "בוא תשחיל אותי" קמה ו…קפצה ונתלתה עלי והזין שלי, שוב, מצא לבד את דרכו וחדר לתוך הפּוֹת הרטוב והחם שלה.

כמעט נפלתי אבל הצלחתי לייצב את עצמי, חפנתי את אחוריה ותמכתי בה שלא תחליק ותיפול רק שהפעם לא הצמדתי אותה לקיר, הפעם לקחתי אותה לחדר השינה שלי, למיטה, מודה לאל שהיום הייתה העוזרת והסדין הלבן שעל המיטה מתוח ונקי והחדר מסודר, השכבתי אותה, בלי לצאת, ועליתי עליה, מוחץ אותה ומתחיל לזיין, בכוח, חזק!

"אני המזרון שלךָ" היא לחשה בקול מלא תשוקה וזימה, "כן, זיינ'תי, כן, חזק" המשיכה, "כן, אני מתה על הזין שלךָ" קצת הפתיעה אותי, "כן, ככה, חזק, זיינ'תי חזק" והקול הפך צרוד ומיוחם, "כן, הנה! גומרת! גומרת! הנה! עכשיו" הרגשתי איך היא גומרת, איך הנרתיק שלה מתכווץ סביב הזין שלי כאילו רוצה לחלוב אותו ואיך פטמות האבן שלה דוקרות אותי בחזה, "כן, עוד, בבקשה, עוד" והייתה נימה של תחינה בקולה ואני המשכתי, גם בגלל שהיא ביקשה אבל בעיקר כי גם אני הייתי מגורה בטרוף, אולי בגלל הזיון האסור כי ידוע הוא שְ'מַיִם גְּנוּבִים יִמְתָּקוּ וְלֶחֶם סְתָרִים יִנְעָם[i]'

על איסור אחד עברנו, זה שהיא באה אלי ואני הכנסתי אותה, אבל אז עברנו גם על האיסור השני, היא הגישה לי את שפתיה ואני נישקתי אותה ולא סתם נשיקה כדי לצאת ידיי חובה, נשיקה צרפתית תאוותנית וארוכה ועוד לפני ששפתינו נפרדו שנינו גמרנו ביחד, גמירה עוצמתית, הרבה זמן לא נהניתי כל כך לגמור.

התגלגלתי מעליה ונשכבתי על הצד לצידה, מביט בה. רגע היה לה חיוך מאושר על פניה, חיוך תמים של מי שקיבלה את עונתה בענק, ואז, בשנייה, החיוך הפך למין מבט מבועת והיא התיישבה, "פאק! איזה מטומטמת אני! פאק! שכחתי! נשבעת לךָ ששכחתי, סליחה, דקלה אמרה לי, אפילו יותר מפעם אחת, אבל הייתי כל כך מיוחמת ששכחתי, סליחה, זה לא יקרה יותר, מבטיחה, אתה בטח שונא אותי, אתה תפטר אותי, נכון? סליחה, באמת שכחתי, פאק!"

"בואי," חייכתי אליה ומשכתי אותה אלי, השכבתי אותה בחיקי והרגשתי איך הלב שלה דופק במהירות אז חיבקתי אותה, "אחרי כזה זיון לא שונאים ואחרי כזאת גמירה לא מפטרים" ניסיתי להרגיע אותה, "למרות שאני לא כל כך מאמין ששכחת, אני יותר מאמין שהיית כל כך מיוחמת שהיית חייבת לאכול זין," ציחקקתי, "והזין היחידי שמותר לךְ זה שלי אז באת לדרוש אותו".

"לא! נשבעת לך ששכחתי, נכון הייתי מיוחמת וסתם לאונן לא עזר לי ואיך אתם הבנים אומרים? כשהזין עומד השכל בתחת? אז אצלי השכל היה בתחת ושכחתי, נשבעת, אני חייבת שתאמין לי, בבקשה, פליז (please), פליז".

כמו שהיא אמרה את זה זה נשמע כל כך תמים ואמיתי שלא יכולתי שלא, "אוקיי, אני מאמין לךְ" ליטפתי את ישבנה, "אבל שזה לא יקרה שוב!" אמרתי בקול סמכותי וטפחתי על ישבנה כדי להדגיש ושוב ליטפתי, "עכשיו תרגעי, תנשמי, את לא מפוטרת" ו…רגע אחרי הרגשתי שהיא נרדמה והיה לה מין מבט רגוע כזה עם חיוך מאושר על הפנים שלא רציתי להעיר אותה וכנראה שגם אני נרדמתי רגע או שנים אחרי רק שבבוקר, כשהתעוררתי, היא לא הייתה במיטה ורק ריח הבושם שלה על הכרית והסדין הוכיח לי שזה לא היה סתם חלום רטוב.

אפרת:

כשהתעוררתי היה כבר קצת אור, לרגע לא זכרתי איפה אני, מיקי שכב לצידי, ישן, והיד שלו מונחת עלי, חופנת לי שד במין תנוחת בעלות כזאת, ונזכרתי.

לא רציתי להעיר אותו, בעצם רציתי מאד, הייתה לו זקפת בוקר ובשמחה הייתי מנצלת אותה, אבל פחדתי להוסיף חטא על פשע אחרי שהבטחתי שזה לא יקרה שוב אז שחררתי בזהירות את היד שלו, משתדלת שלא להעיר אותו, החלקתי מהמיטה, לבשתי את החלוק ועל קצות האצבעות יצאתי, סוגרת לאט את הדלת שלא להשמיע רעש.

כשהתחלתי ללכת לעבר הדירה שלי ראיתי את ענת, אשתו של הסבא, עומדת במרפסת שלהם עם כוס קפה ביד ולמרות שהיא לא אמרה כלום אני חושבת שהיא ראתה אותי, בעצם בטוחה, אפילו מרחוק יכולתי להבחין באותו חיוך שלה, חיוך כזה של 'אני יודעת מה עשיתם'.

בבוקר לא נסעתי עם מיקי, נסעתי לבד, התביישתי, אסור היה לי לעשות את מה שעשיתי, ואולי כדי להוכיח לי שמבחינתו זה פסֶה הוא הזמין אותי אליו למשרד וזיין לי את הצורה, במובן החיובי כמובן! ובלילה הוא בא אלי ורכב עלי כל הדרך לאורגזמה שלו (ואני לא מתלוננת, גמרתי שלוש פעמים לפני שגם הוא גמר).

כמה ימים אחרי, כשעברתי על המוסף של 'דה מארקר', הגיע מסרון ממיקי, "ענת תתקשר, תעשי כל מה שהיא מבקשת", ואחרי אותה פגישה בבריכה עם ענת בראש הכחול שלי עלה מייד סקס נשים, כבר כמה פעמים עלו לי בראש המחשבות איך זה יהיה לנשנש אותה או שהיא תנשנש אותי, אבל אז נזכרתי שהיא ראתה אותי כשיצאתי מהדירה של מיקי ורעד עבר בגופי, אולי בכלל היא סיפרה לסבא והסבא נתן לה משימה להפטר ממני?

הטלפון ממנה הגיע רגע אחרי, "את פנויה בכמה שעות הקרובות?" היא הפתיעה אותי ואחרי שעניתי שזה תלוי במיקי היא צחקה, "מבחינתו זה בסדר, בדקתי, נפגש עוד רבע שעה בלובי" הוסיפה באותו קול סמכותי שלה וסגרה בלי לחכות לתשובה.

נפגשנו בלובי, היה קצת מביך מבחינתי, לא ידעתי מה לעשות, אבל היא פשוט חיבקה אותי, נישקה על הלחיים ו"בואי" הובילה אותי החוצה אל מונית שכבר המתינה לנו.

נסענו לאחד מבתי המלון המפוארים שעל החוף, בדרך היא התנצלה שיש לה כמה שיחות דחופות והייתה עסוקה בהן, משכנעת מישהו לבחון איזו טכנולוגיה חדישה למוצר שהחברה מפתחת. במלון חצינו את הלובי והלכנו ישירות לספא שם קיבלו את פניה עם חיוך גדול, כאילו מכירים ותיקים, ועלי הביטו במין מבט בוחן, מנסים לתהות על קנקני.

הובילו אותנו לחדר נפרד עם שתי מיטות עיסוי ו"תתפשטי" היא חייכה לעברי והתחילה להתפשט בעצמה ושוב הייתה לי מין מבוכה כזאת אבל זרמתי, זכרתי את מה שמיקי כתב לי.

סקס נשי לא היה, מה שכן היה זה עיסוי, שכבתי על הבטן, הראש שקוע באותו פתח עגול, מגבת קטנה מכסה את ישבני ואישה מעסה אותי ואם פעם חשבתי שעיסוי זה למרוח 'טראומיל' או 'בן-גיי' כשכואב ולשפשף עכשיו הבנתי עד כמה טעיתי, קודם היא פירקה אותי לגורמים, מטפלת בכל שריר אפשרי אבל בלי להכאיב ואז הרכיבה מחדש וחזרה על זה שוב כשהפעם אני על הגב ושתי מגבות קטנות מכסות את ערוותי ושדיי ולקינוח היא שוב השכיבה אותי על הבטן והניחה אבנים חמות לאורך עמוד השדרה ובכל פעם שניסיתי לדבר ענת עצרה אותי עם "ששש, אל תדברי, גם אל תחשבי, פשוט תתרכזי בעיסוי" סמכותי אז זה מה שעשיתי.

משם הובילו אותנו לחדר אחר, עטופות בחלוק רחצה גדול ומפנק, והגישו לנו ארוחה טבעונית, או אולי צמחונית, אני אף פעם לא יודעת איך לקרוא לזה אבל הכל היה שם רק מהצומח, שום דבר לא מהחי, לא בשר, לא עוף, לא דגים, לא ביצים וחלב, אפילו לא דבש ואני, קַרְנִיבוֹרִית גאה, מוכרחה להודות שזה היה טעים ורק כשהגיע הקינוח, סורבה תאנים על בסיס סילאן וחלב קשיו, היא הגיעה לתכלס, "אני אציג לך דילמה," ואצלי הפופיק רעד, הנה היא הולכת לפטר אותי, כל זה היה בגדר הארוחה האחרונה לנידון למוות, "תקשיבי עד הסוף ורק אז תְּחַוִּוי את דעתךְ" ונשמתי לרווחה כשהיא הציגה לי דילמה עיסקית לא פשוטה.

לרגע שתקתי, המחשבה הראשונה הייתה 'מה היא רוצה ממני? אני סטודנטית לאומנות', ויחד עם זה ה'טֶסְ מְקְ'גִיל' שבי מנסה לעכל, לחבר את החוטים, למצוא נקודות מבט מזוויות שונות ואז, כאילו משום מקום, חיברתי כתבת רכילות שקראתי לא מזמן עם כתבה ב'דה-מרקר' וכתבה אחרת ב'כלכליסט' שאני ממשיכה לקרוא בדבקות ועוד נתון שהיא סיפקה לי בסקירה שלה והתמונה כאילו נבנתה מול עיניי והתחלתי לשיר, טוב לא ממש לשיר אבל התחלתי לדבר ברצף והיא לא עצרה אותי ו…"שמעי, את טובה" היא חייכה אלי כשסיימתי ורק אז הבחנתי שהיא הקליטה אותי בטייפ מנהלים קטן שמונח על השולחן, "אם הוא לא היה "הנכד" שלי," והיא סימנה באצבעותיה מרכאות כפולות כשאמרה נכד, "כבר מזמן הייתי חוטפת לו אותךְ", "הרווחת ביושר את העיסוי והארוחה ואפילו בונוס קטן במשכורת אבל עכשיו בואי, יש לי הרבה עבודה לעשות" ובדרך חזרה לחברה, במונית, היא שוב הייתה שקועה בשיחות, אחת מהן, הראשונה, הייתה לעוזרת האדמיניסטרטיבית שלה לארגן לה פגישה דחופה באותה דילמה שניתחתי.

"את טובה, אני שומרת לך מקום בצוות שלי" היא החמיאה לי שוב לפני שנפרדנו בלובי והיא אמרה את זה בקול של מי שבטוחה שכבר הסכמתי.

"אם היית אומרת לי קודם הייתי מתכוננת" הסמקתי.

"תשכחי מזה," היא צחקה, "את הכי טובה כשמפתיעים אותךְ".

ישבתי במשרד שלי וחשבתי על מה שהיה ועל מה שענת אמרה לי ובלי להרגיש מצאתי את עצמי שוב משוטטת במדורי הרכילות ומתייקת לעצמי מידע במגירות המוח שלי. "תודיעי כשאת מגיעה, אני צריך קצת עזרה ויש לי משימה בשבילךְ" הגיע מסרון ממיקי.

ידעתי מה הוא רוצה, 'אני צריך קצת עזרה' זה שם מכובס לאני רוצה שְתִּמְצְצִי לי מתחת לשולחן, ו'משימה בשבילךְ' זה שבא לו לזיין אותי, "אני במשרד" עניתי במסרון משלי.

"הבוס ביקש שתכנסי אליו" העוזרת האדמיניסטרטיבית של מיקי צלצלה לי בטלפון והודיעה. המשרד שלי קרוב מאד ועדיין, בדרך לדלת שלו, קודם הלכתי לקפטריה ושתיתי קצת מים חמים, טריק שלמדתי מנירה, השוטפה בדירה הקודמת, שגורם לפה להיות חם ולשדרג לו את חווית המציצה, ואז הייתי צריכה לחלוף על פניה והיא שלחה בי מבט של 'אני יודעת מה אתם עושים שם' אבל זה לא הזיז לי, עם כל הסכמי הסודיות הדרקונים וחוזיי השיפוי שהיא ואני חתומות אין סיכוי שהיא תדבר, אז עִכַּסְתִּי מולה, מתגרה בה, אין לי ספק שהיא הייתה מתה להחליף איתי תפקידים.

כשנכנסתי מיקי היה שקוע במחשב, קרא משהו ואפילו לא הפנה את ראשו לעברי. "להתפשט בוס?" שאלתי וגם אותי זה כל פעם מפתיע באיזו קלילות זה יוצא לי, בפעמים הראשונות הייתי מסמיקה וזה היה יוצא לי מגומגם.

"כן" ועדיין המבט שלו היה נעוץ במסךְ.

"ענת הייתה מרוצה מאד מהניתוח שלךְ," הוא אמר תוך שאני מתפשטת ובפעם הראשונה הוא הביט בי, "מדברת אפילו על בונוס" הוא חייך לעברי, "אבל קודם יש פה איזה מייל שאני צריך שתעזרי לי איתו" ו'תעזרי לי איתו' אתם כבר יודעים מה זה אז ברגע שגמרתי להתפשט הוא גלגל את כורסת המנהלים שלו לאחור ובזמן שאני נכנסתי אל מתחת לשולחן הוא פתח את מכנסיו, משך אותם עם התחתונים עד השוקיים, התיישב חזרה וחזר אל השולחן, מפשק רגליים ורגע אחרי כבר הזין שלו היה עמוק בפה החם שלי ומצצתי לו.

מצצתי כדי להעמיד לו יותר, לא שיגמר, להכין אותו למה שרצה, לזיון. הפה החם עזר במשימה, גם השפשוף הזה בשפתים והתיפוף העדין עם השיניים, והרגשתי איך הזין שלו נמתח ותּוֹפֵחַ לי בפה. שמעתי אותו מקליד במהירות, כנראה תשובה לאי-מייל שקרא, וכשהרגשתי שהוא מוכן האטתי את הקצב, נותנת לו לסיים ומרגישה איך גם אני מוכנה, רטובה שם בין הרגליים, ו…"המזכירה, קלאסי!" הוא גנח וגלגל את כורסת העור לאחור, נותן לי לצאת.

'המזכירה' זה לעמוד בתנוחת המזכירה, על שם אותה תנוחה מהסרט עם אותו שם, מתכופפת אל השולחן, נשענת על המרפקים וכפות הידיים, הרגליים בפישוק רחב והשדיים הגדולים תלויים תחתיי, ו'קלאסי' זה שהוא הולך לבקר לי בפּות, לא בטוכעס, ורק מלשמוע את זה הפכתי אפילו רטובה עוד יותר אז נעמדתי כמו שהוא רצה וחיכיתי, ידעתי מה הצעד הבא שלו והבטחתי לעצמי שהפעם זה לא יקרה ועדיין, כשהוא העביר לי אצבע חוקרת בין שפתי הכוס המגורות ובדק לי שמן, ככה הוא קורא לזה, נפלט לי "אימא'לה" של הפתעה וידעתי שהוא מחייך, "אימא'לה לא פה" הוא צחק, כמו תמיד, והרגשתי איך הוא נצמד ומכוון בידו את הזקפה המתוחה אל החריץ הרטוב, "כן, את מחכה לי, את רוצה אותי בתוכךְ" הוא גנח.

"כן בוס, כן, תכניס לי" נהמתי כמו חתולה מיוחמת ולא זייפתי! "כן, תשחיל לי" המשכתי כשהרגשתי איך ראש הזין שלו נושק לשפתי הכוס שלי, "כן, חזק, תכניס לי" המשכתי לעודד אותו כשהוא אחז במותניי ואז, באבחת אגן אחת חזקה, הוא תקע לי את כל הזין עמוק לכּוס שכבר חיכה לו בשקיקה.

לא הייתי צריכה הרבה כדי לגמור בפעם הראשונה, מודה, אני אוהבת כשהוא מזיין אותי, זה לא משפיל אותי, להפך, זה עושה לי את זה. "ענת אמרה שאת צריכה לעבור לעבוד איתה" מיקי המשיך לפמפם אותי אחרי שגמרתי, "תשכחי מזה, את חתומה אצלי לשנה ואני לא מוותר!" הוא הודיע, עובר לנעיצות חזקות, פראיות, "עכשיו, את, שלי," ואחרי כל מילה הוא שלף את עצמו כמעט עד הסוף ותקע את עצמו חזרה בחוזקה, "תפנימי!" הוא נעץ את עצמו הכי עמוק שאפשר וגמר לי בפנים.

החיים המשיכו וחזרנו לשגרה, אם אפשר לקרוא שגרה לכל המציצות, הזיונים, כולל בתחת, הנסיעות המפנקות לחו"ל ומדי פעם שְׂחִיּוֹת ליליות עם ענת בבריכה והזמן רץ כשנהנים ואני נהניתי, מאד, גם מאותם משחקי פוקר שלו למרות שהוא לא הפסיד, לא נתן לי הזדמנות לעשות אותו.

בזמן המתאים נרשמתי לאוניברסיטה למנהל עסקים, ענת לחצה והודיעה שהלימודים יהיו על חשבון החברה אם אסכים להצטרף לצוות שלה אחרי שיגמר לי החוזה עם מיקי והסכמתי, איך לא? גם אתם הייתם מסכימים עם כל התנאים שהיא הציגה לי, אולי היא ידעה משהו עלי שאני לא ידעתי??

אפילוג

מיקי:

אפרת, העוזרת  האישית שלי, עמדה על ארבע וגנחה בקול, גניחות הנאה של מי שטסה אל עבר האורגזמה שלה ובעוד רגע תקבל את הגמירה המשותפת, "כן בוס, זיינ'תי, זיין לי ת'אימ-אימא שלי" היא התנשפה, אחרי שנה שהיא העוזרת האישית שלי היא למדה שאני אוהב גסויות, בדיוק כמוה, ומנצלת את זה לגרות אותי, "כן, ככה, שחק לי בציצק'ס" המשיכה באותו קול תאוותני כשגחנתי מעליה והשתעשעתי בפטמות הנוקשות, "כן, הנה, זה בא, זה בא! אימא'לה, הנה, זה בא לי!" היא צעקה בקול והרגשתי את הכיווצים בנרתיק סביב הזיין שלי, "כן, וואו, בוס, עוד" היא המשיכה, "כן, תן לי, תן לי!" היא עודדה אותי כשהגברתי את הקצב, מכירה אותי, יודעת שעוד רגע אני משפריץ, "כן, כן! כן!!" שמעתי את ההנאה בקולה כשגמרנו ביחד, היא ואני בגמירה משותפת, "כן בוס, בוא תשכב עלי" היא נשכבה לאט על הבטן ואני עוקב אחריה בלי שהזיין יברח, "כן, היה טוב בוס, כמו תמיד" היא ספק התנשפה ספק ציחקקה, "כן, תשכב, אני אוהבת איך שאתה שוכב עלי".

שכבתי עליה, מרגיש איך הזיין שלי הולך ומתרכך, "אפרת" לחשתי לה באוזן ברגע שהזיין החליק מתוכה, "את יודעת שעברה שנה?"

"כן, אז מה? לא טוב לךָ איתי?" היא שאלה בקול מתפנק.

"טוב, אפילו יותר מטוב, אבל את יודעת, זה החוק, שנה, לא יותר"

"אני יודעת אבל סבסד לי?" היא ציחקקה.

"מצטער, וחוץ מזה ענת, אשתו של סבא, כבר לוחצת, מצידה את היית צריכה לעבור אליה כבר לפני שנה".

"כן, אני יודעת" היא דחפה אותי מעליה, השכיבה אותי על הגב ועלתה והתיישבה עלי, "ידעתי כל השנה והדחקתי," היא ישבה כשברכיה משני צידי גופי והכוס הרטוב שלה משתפשף לי בבטן, "יום אחד, בוס, אתה תצטער שנתת לי ללכת," היא עצרה לשניה מביטה בי במין מבט כועס ו…חייכה, "אוקיי בוס, מה אתה רוצה שאני אעשה?"

"שתמצאי לךְ מחליפה, מחליפה הולמת, מישהי שתהיה אפילו יותר טובה ממךְ" צחקתי.

"אין כזאת," היא צחקה בתגובה, בדיוק כמו כל קודמותיה, וכמוהן גם היא התחילה לגלוש ולרדת, "בוס, יבוצע," היא לחשה באותו דיבור תמציתי קצר שכל כך מאפיין אותה, "אבל עכשיו, ברשותךָ, אתה יודע שפעם אחת לא מספיקה לי" היא לחשה בקול מתחנף והתחילה למצוץ לי.

אפרת (3  חודשים אחרי):

מצאתי לו מחליפה, בספר החפיפה היה רשום בפרוט מה ואיך צריך לחפש ופעלתי על פיו, סוכנות ההשמה הזמינה אותי לראיין חמש מועמדות, שתים פסלתי מייד, אחת לא עברה את הבדיקות, הפסיכולוגית פסלה, ונשארו שתיים, שתיהן מתאימות ובתחושת הבטן שלי, אחרי שיחה ארוכה עם כל אחת מהן, בחרתי באחת, בעיקר כי היא אוהבת כדורגל והשניה לא.

היה גם את כל הקטע של ארוחת הערב המשותפת במסעדה עם הסבא ואשתו, כולל לקנות לה שמלה לפני, השימוש כמעט האחרון בכרטיס האשראי שבקרוב מאד יהפוך לשלה, וקצת החמיא לי שאשתו של הסבא לא התלהבה ממנה כמו אז ממני למרות שהיא גם לא פסלה, ואחר כך הזיון בדירה שלי כולל הבונוס שקיבלתי, היא ירדה לי לפני, כדי להעמיד לו יותר, והמשיכה גם בזמן שהוא זיין אותה, ואחר כך החפיפה המסודרת וענת, אשתו של הסבא, קיבלה אותי בזרועות פתוחות לג'וב שחיכה לי שנה, וג'וב יותר טוב מזה לא יכולתי לבקש, שילמו לי לקרוא עיתונים ולשוטט באינטרנט ולחפש הזדמנויות מחוץ לקופסה לפיתוח עיסקי וכנראה שהייתי טובה בזה כי כבר למשכורת האחרונה התווסף בונוס נדיב.

כשענת קראה לי למשרד שלה זה לא נראה לי חריג, החריג היה למצוא שם את מיקי. "למיקי יש בקשה קצת חריגה, אמרתי לו שרק אם תסכימי ושיהיה ברור! את לא חייבת, הג'וב אצלי ימשיך להיות שלךְ גם אם תגידי לו 'לא'!".

הסתקרנתי, תודו שגם אתם הייתם מסתקרנים מפתיחה כזאת, הבטתי במיקי, מחכה לשמוע, ולדעתי הוא הסמיק קצת. "יש לי נסיעה לפגישות ברומא והעוזרת האישית שלי במחזור אז רציתי לשאול אם תסכימי לעשות מילואים," הוא חייך, "לנסוע איתי והצ'ופר קרנבל המסכות בונציה".

המחשבה הראשונה שעברה במוחי זה להגיד לו 'לא!', 'לא רציתָ שאני אמשיך, תסתדר' אבל אז נזכרתי כמה אהבתי כשהוא רכב עלי והרגשתי איך הפוסי שלי הופך לביצה טובענית, ואיך הפטמות נעמדות והופכות לאבן, חשבתי שזה קורה רק בסיפורים אבל הנה זה קורה לי עכשיו במציאות, ואם נוסיף לזה שמאז שנפרדנו לא הייתי עם גבר ואני כבר מתגעגעת לזין טוב שיחגוג לי בין הרגליים וידהיר אותי במעלה משעול האורגזמות, וזין טוב יש לו להציע ולהדהיר אותי הוא יודע, אז הסכמתי אבל עם תנאי, לא בטוכעס! והוא הסכים.

"רגע, חכי" ענת עצרה אותי כשעמדנו לצאת מהחדר, "שבי" היא הצביעה על הכסא שמולה וחיכתה עד שמיקי ייצא ואז שלפה מהמגירה בקבוק 'שאנאל-5' והגישה לי, "אם נגמר לךְ," היא ציחקקה, "את יודעת למה מיקי כל כך אוהב את הבושם הזה?".

"אהה, לא"

"זה היה הבושם של אימא שלו ושל סבתא שלו וזה מזכיר לו אותם, גם אני משתמשת בו" ובפעם הראשונה שמתי לזה לב, "את יודעת מה החלום שלי?"

"לא" עניתי בקול מהוסס.

"שהוא יקרא לי סבתא," היא הפתיעה אותי, סבתא זה תמיד מתכתב עם זקנה והיא כל כך צעירה, "אבל אל תגידי לו כלום! זה צריך לבוא רק ממנו".

את האורגזמה הראשונה הוא העניק לי ברגע שנכנסנו לחדר במלון ברומא והתברר לי שהוא חם עלי בדיוק כמו שאני רוצה כבר להרגיש אותו בתוכי. זה שעומד לו ראיתי כבר כשעשינו צ'ק-אין (check-in) ועוד יותר כשעלינו במעלית רק שאז הוא התאפק אבל ברגע שנכנסנו לחדר הוא הצמיד אותי לקיר, נישק אותי על השפתיים והתחיל להפשיט אותי ואני התמסרתי, עוזרת לו ומפשיטה אותו, "בואי" הוא חפן את פלחי ישבני כששנינו כבר היינו עירומים, הרים אותי, הצמיד אותי עם הגב אל הקיר  ונעץ בי את חרבו השלופה, תקע את כל הזין באבחת אגן אחת חזקה ואני, בתגובה, נִתְלֵיתִי על צווארו וחיבקתי אותו ברגליי, עוטפת ומצמידה, כאילו מבקשת שיכנס עוד יותר עמוק, ו…"כן" גנחתי בקול חרמני כשהוא התחיל לזיין אותי, "כן, ככה, חזק, כן, תכניס לי, תתקע לי, כן, הנה, הנה! הנה!! גומרת!!" חנקתי צריחה, מתאפקת, הדבר האחרון שרציתי זה שיבואו לראות מי צורח, "כן," התנשפתי, "אתה יודע," ואני לא יודעת למה אבל יצאתי עם וידוי חושפני, "מאז הפעם האחרונה שעשית אותי אף גבר לא ביקר לי בפּות" ואין לי ספק שהסמקתי.

"אז את כמו בתולה" הוא ציחקק, "תחזיקי חזק" ובצעד מתנדנד, כשאני תלויה עליו והוא בתוכי, התחיל לצעוד אל עבר המיטה הגדולה, "את מחזיקה" הוא השכיב אותי על הגב שהוא לא יוצא מתוכי, נשכב עלי וחזר לזיין בתנועות אגן ארוכות וחזקות, משפשף את הזין הגדול והנוקשה בין שפתי הכוס המגורות ומחליק אותו בתוך הנרתיק הכל כך משומן, "כן, זיינ'תי, התגעגעתי" לחשתי באותו קול קצת צרוד ובעיקר מפתה, "כן, הנה!" התנשפתי בקול כשעוד גמירה הכתה בי, "כן, אני מתה על הזין שלךָ" לחשתי את המשפט הכל כך אהוב עליו, "כן, תן לי, תן לי" עודדתי אותו כשהרגשתי שלא רק אני, גם הוא, דוהרים אל השיא הנכסף, וה-"כן, הנה, הנה" שלי התלכד עם ה"קחי!" החזק שלו וכשהרגשתי איך הוא ממלא לי את הכּוּס בשפעת זרמתו החמימה הצטרפתי, גומרת וחולבת את הזין שלו בכיווצי נרתיק חזקים.

שלושה דברים עשינו ברומא ביומיים ששהינו שם, אוכל טוב, הרבה זיונים על המיטה הגדולה במלון, ויאמר לזכותו שהוא עמד במילתו ולא ניסה לדחוף לי לטוכעס, ופגישות עבודה, שכעוזרת האישית אני הצטרפתי אליו, מקשיבה בריכוז ומנסה להצליב מידע ובאחת הפגישות העברתי לו פתק עם המלצה לשינוי, משהו שיפתח לנו דלת לתחומי שיתוף פעולה נוספים בעתיד, ומיקי דאג שזה יכנס להסכם ואחר כך, בדרך למלון, הוא אמר לי תודה ושענת, אשתו של הסבא שהיא עכשיו הבוסית שלי, תהייה גאה בי.

לונציה נסענו ברכבת, אני ביקשתי בעיקר בשביל החוויה, רציתי להרגיש תיירת, אבל על המלון הוא לא ויתר, מלון מפואר עם סוויטה המשקיפה אל התעלה הגדולה ומיטה ענקית שמייד "בדקנו" אותה, אחרי כל הזיונים ברומא עדיין הייתי רעבה לזין שלו והוא האכיל אותי אותו בגדול, הפעם זיון מיסיונרי ארוך ואיטי אבל מה זה מספק, גמרתי וגמרתי, פעם אחר פעם, גמרתי וביקשתי עוד רק שגם לו יש תאריך תפוגה וגם הוא גמר אז הלכנו יחד למקלחת, עומדים צמודים תחת המים, עומדים ושותקים ופתאום הרגשתי התעוררות בין הרגליים שלו ומציצה קטנה הפכה את המתעורר לארז לבנון מפואר ועשינו את זה שוב, שם, מכופפת במקלחת כשאני נשענת עם כפות ידי על הקיר והוא מאחוריי, טוחן לי את הטוטה ומפנק לי את הציצים.

בערב יצאנו למסעדה עם כוכב 'מישלן' אחד, אוכל איטלקי אבל גורמה וגם היין, איטלקי כמובן, התאים לאוכל כמו כפפה ליד.

לקרנבל נסענו בגונדולה דרך תעלות צרות עם גשרי אבן שחוצים מעל ולפני אחד הגשרים מיקי כרע ברך לפני, שלף מהכיס טבעת, ו…"התנשאי לי?" חייך לעברי.

מיקי:

את הרגע הזה בונציה, כשאני כורע על הברך, מגיש לה טבעת יהלום ומבקש שתנשא לי תכננתי בקפידה. ענת, אשתו של הסבא הייתה שותפת סוד ועזרה לי, גם הסבא נתן את ברכתו, חודש שלם תכננו את זה, ענת ואני, ורק נקודת תורפה אחת הייתה לנו בתכנית, מה יקרה אם אפרת תגיד 'לא' להצעה להתנדב למילואים, להיות שוב העוזרת האישית שלי אבל איך למדתי בצה"ל, המעז מנצח, אז העזתי וזה עבד.

זה לא שרות, המחליפה שאפרת מצאה לי כעוזרת האישית, לא טובה, לא ולא, אין לי שום טענה, לא לה ולא לאפרת, רות ייצוגית, היא זיון טוב, יש לה ראש פתוח והיא רחבת אופקים ונעים לדבר איתה, היא אפילו אוהבת כדורגל, אומנם את מנצ'סטר יונייטד אבל אתם יודעים, לא כולם מושלמים, אבל היה חסר בה איזה משהו שיש באפרת, משהו שקנה אותי, משהו שידעתי שאיתה, עם אפרת, אני רוצה לגדל ילדים.

לרגע אפרת קפאה במקומה, מביטה בי בעיניי עגל כאלה, כאילו לא מבינה ואז היא קלטה, "כן!" היא קפצה עלי והגונדולה כמעט התהפכה, "כן, בטח, אתה לא יודע כמה אני אוהבת אותךָ," היא השתפכה והתחילה לבכות, "כן, בטח, אתה לא תצטער, כן, כן" והיא נישקה אותי על השפתיים, נשיקה צרפתית רטובה ותאוותנית.

כבר אחרי שעברנו מתחת לגשר הרגשתי שהפלאפון רוטט, תמונות של צלם שארב לנו מעל הגשר, חלק מאותה תוכנית שבנינו כי רציתי תיעוד בווידאו וסטילס, הגיעו ולא חיכיתי, נכנסתי לוואטסאפ (WhatsApp), בחרתי תמונה שלי כורע ברך ומגיש לה טבעת והוספתי "היא אמרה כן" ושלחתי לענת.

התשובה הגיעה מייד "מזל טוב, גם מסבא, בחרת נכון, בטוחה!" והוסיפה אימוג'י של ורד אדום ו…בפעם הראשונה בחיי עשיתי את מה שעד אותו יום לא עשיתי, עניתי לה "תודה סבתא" והדגשתי את הסבתא! ואני בטוח שזה יעשה את סבא שלי מאושר.

++¿ The END ? ++

[i]  מַֽיִם־גְּנוּבִים יִמְתּקוּ וְלֶחֶם סְתָרִים יִנְעָֽם: משלי פרק ט פסוק יז

Loading

8 מחשבות על “העוזרת האישית שלי: חלק שלישי”

  1. סוף טוב.
    דיי צפיתי אותו, מתוך התפתחות הסיפור וכמה רמזים, אבל, עדיין, בהחלט ניתן היה לסיים אחרת.

    אהבתי

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן