הנשים הבשלות של יוסי :  הפטיש של נאוה 

 למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

בסוף הפרק הקודם:

רות ליוותה אותי לדלת,  פעם ראשונה הערב שהיינו לבד, "שמעתי שעשית טובה לחברה טובה של ורד" היא הפתיעה אותי.

"נכון" עניתי, סקרן, ברור שהיא לא מציינת את זה סתם.

"גם לי יש חברה טובה שצריכה קצת עזרה"

"מעניין, נשמע" כרגיל לא התחייבתי.

"מבוגרת ממני בשנתיים, חברה טובה באמת, בעלה שותף של בעלי ועכשיו הוא איתו ביחד בכנס, וכמו ההיא של ורד יש לה איזה פֶטיש שהוא לא רוצה לעשות לה אז הצעתי לה שאתה תעשה לה את זה, אתה יודע, רק אם תסכים כמובן, לא התחייבתי, וגם לא גיליתי לה מי אתה". 

"מה הפֶטיש?"

"אני מעדיפה שהיא תספר לךָ אבל לא משהו שאני לא עושה לפעמים".

"כוסית?"

"אני בעינך כוסית?" היא הגיבה בשאלה משלה.

"כן"

"היא יותר"

"ומה ייצא לי מזה?"

"זיון" היא צחקה, "אני מבטיחה לך שלא תתחרט".

"ואם אני אתחרט?".

"אני אפצה אותךָ" היא צחקה, "אבל אני בטוחה שאני לא אצטרך אתה יודע מה? תבוא אליי ביום חמישי, ניסע אליה ביחד ואם לא תהיה מרוצה אני אפצה אותךָ, אפתח את הרגליים במקומה" והיה לה חיוך זימתי כזה, "ורק שתדע, אני הולכת להציץ לכם! אני אוהבת להציץ, הנה, גילתָ עוד פֶטיש שלי".

 הסכמתי, אתם לא הייתם מסכימים במקומי? 

 

ביום חמישי בערב הגעתי לרות, אפילו לא נכנסתי אליה, כבר בדלת היא הזמינה אותי לבוא אחריה, מסתבר שכשהיא אמרה שניסע אליה ביחד היא התכוונה למעלית, החברה גרה בדיוק שלוש קומות מתחתיה.

"מתאימה לך השמלה" החמאתי לה על שמלת המיני הצמודה שלבשה, מדגישה את רגליה הארוכות העטופות בגרבי רשת שחורות.

"תודה" היא חייכה, "קוראים לה נאוה, לחברה," עברה לתכל'ס, "כמו שאמרתי לך כוסית, תכף תראה, מבוגרת ממני בשנתיים אבל נִרֶאתְ יותר צעירה, בן שלומד בחו"ל ובת שעברה לגור עם חבר, הבעל שותף של בעלי ושניהם עכשיו בשיקגו, ו…אני חושבת שזה כל מה שצריך לעניין אותךָ בשלב זה".

כשנאוה פתחה את הדלת היא נראתה לי מוכרת אבל לא זכרתי מאיפה, דבר אחד היה לי ברור, היא כוסית כמו שרות הבטיחה, מילפית מהסוג שאני אוהב, יפות, עסיסיות, מטופחות ועם שדיים גדולים.

אחרי שרות הכירה ביננו ונאמרו מילות הנימוס המקובלות רות ואני ישבנו בפינת האוכל וחיכינו בזמן שנאוה הכינה את הקפה שביקשנו. "רות אמרה שאתה אוהב קרם-שניט" היא חייכה לעברי והגישה לי מנה נדיבה מהעוגה הקנויה.

ישבנו ושתינו, שותקים, מחכים שהאחר יתחיל. "רות אמרה שיש איזה פטיש שאת רוצה לממש" שברתי לבסוף את הקרח.

"אהה, כן" היא הסמיקה.

"איזה?"

"מה? לא סיפרת לו?" היא פנתה לרות.

"לא, שמרתי את זה בשבילךְ" רות חייכה לעברה.

"אהה," היא הסמיקה והשפילה עיניים, "אני רוצה שתאנוס אותי," היא לחשה כאילו מפחדת שבעלה באמריקה ישמע, "אני רוצה שתקשור אותי למיטה, תקרע מעליי את הבגדים ותאנוס אותי בתחת" והפעם היא כבר אמרה את זה בקול ברור וצלול, מביטה לי ישר בעיניים, "כן, זה בדיוק הפטיש שלי, שיאנסו אותי, יאנסו בכלל ובתחת בפרט" ציחקקה במבוכה.

הופתעתי, לא ציפיתי לזה, הבטתי ברות אבל היא רק חייכה אלי, חיוך זימתי ושובב, ולגמה מהקפה שבידה, "עשית את זה כבר פעם?" שאלתי אותה, סקרן.

"אהה, כן" היא שוב הסמיקה, "עם בעלי הראשון, בעלי הנוכחי הוא יקה-פוץ, יש לו הרבה יתרונות, ולכן אני נשארת איתו, אבל סקס-קינקי הוא לא אחד מהם, הוא לא מוכן בכלל לשמוע על זה".

"רות אמרה שאתן חברות טובות, מאיפה?" שאלתי ולקחתי עוד ביס גדול מהקרם-שניט.

לרגע הן הביטו האחת בשניה, "שאני אספר?" היא חייכה אל רות.

"ברור" רות חייכה חזרה.

"אולי זה ישמע לך בלוף אבל בעלי הראשון היה מהסוג הזורם," והיא ליוותה את הזורם בתנועת יד גסה שלא השאירה ספק לאיזה זורם היא מתכוונת, "בפעם הראשונה נפגשתי עם רות במסיבת 'קערת מפתחות', אתה יודע, החלפת זוגות, בעלה הגריל אותי ובעלי הגריל אותה ובבוקר, במקרה, נפגשנו שני הזוגות ב'בנדיקט' אז אכלנו ארוחת בוקר משותפת, התידדנו והתחלנו לזרום ביחד, אתה יודע, משחקי "חברה" משותפים" והמרכאות שסימנה באצבעותיה כשאמרה משחקי חברה לא הותירו ספק על איזה משחקים היא מדברת, "אבל אז הוא נהרג בתאונת דרכים, הייתי אבודה ורות ליוותה אותי בשבעה, רות גם עזרה לי אחר כך לחזור לשגרה ואפילו את בעלי השני הכרתי בעזרתה אבל כמו שאמרתי לך, הוא יקה-פוץ, וכל הזרימה הזאת נפסקה" ושוב היא ליוותה את הזרימה באותה תנועת יד גסה, "אבל על החברות עם רות לא ויתרתי ואין יום כמעט שאנחנו לא מדברות בטלפון או נפגשות".

"אוקיי, ואת?" פניתי לרות, "אמרת שגם את עושה את זה לפעמים, עם מי?"

"מניאק," היא ציחקקה, "לא לפעמים, פעמיים, פעם ראשונה עם הבעל הראשון שלה, שיחקנו אמת או חובה, ביקשתי חובה וזאת המשימה שנאוה נתנה לי, שבעלה יעשה אותי ככה כשבעלי והיא יושבים בצד, צופים בנו ומאוננים, ופעם שניה עם בעלי, סולו, רק שנינו בחדר השינה שלנו"

"יש לי תנאי!" פניתי לנאוה, "אם אני אעשה מה שאת רוצה ממני את תעשי אחר כך כל מה שאני רוצה ממךְ!"

לשניה היא היססה, "מסכימה," וחיוך עלה על פניה, "רות הכינה אותי שזה מה שכנראה תגיד, אני מבינה, אין מתנות חינם".

"אוקיי, אז אני מסכים" סיימתי את כוס הקפה שלי.

"יש! ידעתי, אל תשכחו שאני מציצה"

"את מסכימה שהיא תציץ?" פניתי לנאוה.

"אהה, כן," היא הסמיקה, "גם אני הצצתי לה בעבר, זה אפילו יותר מחרמן שמציצים לךָ".

"אוקיי, אז מתחילים" רות התלהבה.

"רגע, יש לי תנאי גם בשבילך" פניתי לרות וראיתי את ההפתעה על פניה, "בעצם שני תנאים, הראשון: את משתתפת איתי, עוזרת לי לקשור ולאנוס אותה".

רות הביטה בנאוה וראיתי את נאוה עושה לה 'כן' עם הראש. "אוקיי, ומה השני?" היא הביטה לעברי.

"השני זה שלא רק אני עירום, גם את!"

"מניאק!" היא ציחקקה, "אתה לובש גופיה?" היא עקצה.

"כן".

"אז אני מסכימה, כל מה שאתה מוריד גם אני מורידה".

"יופי, אז אני הולכת להחליף למשהו שלא אכפת לי לקרוע, אני אקרא לכם כשאני מוכנה" נאוה קמה ו…"אופס, רגע," עצרתי אותה, "כשהסכמת שיציצו לך הסכמת שהכל בפרהסיה ולכן את צריכה להחליף כשאנחנו מציצים!"

שניה היא עצרה, מעבירה את מבטה ביני ובין רות, "יוסי צודק" רות חייכה אליה, "אחותי, קטן עליךְ".

"אוקיי, אני מסכימה, בואו איתי".

בחדר השינה שלה הכל כבר היה מוכן, על המיטה היו מסודרים הבגדים להחלפה, על השידה שליד היו מונחים עניבות וחגורות כדי לקשור אותה ולצידם גם סכין ומספרים. "הסכין זה כדי שתאיים עליי לשתף פעולה ולא לצרוח, בכל זאת זה אונס" נאוה ציחקקה כשראתה את המבט שנעצתי בהם, "וגם כדי לקרוע לי את הבגדים יחד עם המספרים" היא הוסיפה תוך שהיא מתפשטת.

לרגע היא ניצבה מולנו עירומה ולא יכולתי שלא להתפעל מהשדיים הגדולים וממברשת שיער ערוותה המעוצבת. כשהיא התחילה להתלבש מחדש באותם בגדים שהכינה במיוחד הודעתי שאני מוריד את החולצה והורדתי אותה.

"מניאק" רות לחשה וגם היא הורידה את החולצה שלה כפי שהתחיבה.

"ועכשיו אני מוריד את הגופיה" המשכתי ונשארתי בחצי גוף עליון חשוף.

"מניאק בריבוע" רות סיננה בין שיניה שלחה ידים לאחור, פתחה את קרסיי החזיה והחליקה את הכתפיות לצדדים, נותנת לחזיה ליפול על הרצפה לידה ונותנת לי לראות את מה שרציתי, את שדיה העסיסיים.

כל סרטי האונס שראיתי בזמן האחרון דהרו מול עיניי ושלפתי מתוכם רעיונות, אני לא יודע מה הן עשו עם הבעלים שלהם אבל אני רציתי לעשות את זה בסטייל, משהו שהן יזכרו כחוויה לא רגילה ובניתי לעצמי מתווה פעולה ומה שהיה ברור לי זה שרות לא הולכת לשבת בצד על הכסא שהכינו, להציץ ולאונן, בתוכנית שלי רות תיקח חלק פעיל.

כשנאוה סידרה את החזה השופע שלה בחזיה שאותה היא הקריבה לטובת הפנטזיה שלה אני לקחתי כבדרך אגב את הסכין והתחלתי לשחק בו, לא משהו מאיים, סתם משחק תמים, ועוד לפני שהיא הספיקה לכפתר את הכפתור האחרון בחולצה תפסתי אותה בהפתעה מאחור, עם יד אחת חסמתי לה את הפה, משתיק ומעט חונק, ועם השניה הצמדתי לה את הסכין לצוואר ו…"אם את לא רוצה למות תשתקי ותעשי מה שאני אומר לךְ!".

נאוה קפאה במקומה והרגשתי את הרעד העובר בגופה, גם רות הביטה בי קצת מופתעת. "הבנת?!?" חקרתי אותה

"כן" היא סימנה עם הראש.

"ואם אני אשחרר לך את הפה את לא תצעקי?"

"לא" היא נענעה בראשה.

"מבטיחה?" שחררתי מעט את הלחץ.

"כן" היא התנשפה.

שחררתי את פיה, כשביד אחת אני עדיין מאיים על צווארה עם הסכין תפסתי עם השניה בעורפה, גררתי אותה אל עבר המיטה ודחפתי אותה עליה, משכיב אותה על בטנה במרכז המיטה ומייד עליתי והתיישבתי על גבה, מרתק אותה למזרון וממשיך לאיים עם הסכין.

"רות!" קראתי לרות, "קחי עניבה ותקשרי לה את היד!"

לשניה רות היססה. "רות!" גערתי בה בקול מאיים, "את משתתפת או שאת עפה!".

"משתתפת" היא התעשתה, לקחה עניבה צבעונית, קשרה צד אחד אל פרק כף ידה של נאוה, משכה את היד וקשרה את הקצה השני לפינת המיטה כשהיד מתוחה. "עכשיו היד השניה" פקדתי והיא לקחה עניבה נוספת וקשרה את היד השניה לפינת המיטה, דואגת למתוח.

"עכשיו תחליפי אותי" קמתי מעל גבה של נאוה ורות התישבה במקומי, ממשיכה לאיים עליה עם הסכין. לקחתי את אחת החגורות, קשרתי אותה לפרק כף רגלה של נאוה, משכתי לעבר פינת המיטה, מתחתי חזק וקשרתי, לקחתי עוד חגורה וקשרתי לפרק כף רגלה, פתחתי חזק את רגליה, פישוק רחב ככל האפשר, והצמדתי גם את רגלה השניה לפינת המיטה.

"בואי נפשיט אותה" הודעתי לרות שירדה ממנה ומסרתי לה את המספרים, "נתחיל בחצאית" אחזתי בשתי ידי את שולי החצאית, רות גזרה מעט כדי שיהיה לי קל לקרוע ואני, בתנועה חזקה ומהירה, קרעתי אותה מלמטה עד החגורה שלא נקרעה ורות מיהרה לגזור אותה והבד הקרוע החליק לצדדים. "עכשיו החולצה" אחזתי גם בשולי גב החולצה ושוב רות חתכה חתך כדי שיהיה לי קל ואני קרעתי את החולצה עד לצווארון שאותו רות מיהרה לגזור ואחריו גם את השרוולים ונאוה נשארה לשכב כשהיא לבושה רק בתחתונים וחזיה.

לרגע נאוה התחילה לצעוק לעזרה, לא חזק מדי, לא כדי שמישהו ישמע אבל סימלי. "אין ברירה, צריך לסתום לה את הפה" רות הודיעה, חתכה רצועה מבד החולצה והגישה לי ואני כיסיתי לה איתה את הפה וקשרתי אותה על עורפה.

נאוה שכבה על המיטה, קשורה בידיה וברגליה המתוחות לפינות המיטה, לבושה רק בתחתונים וחזיה וזה חירמן, הרגשתי איך הזין שלי עומד זקור ומתוח, נלחץ ומאיים לקרוע את מכנסיי אז החלטתי להוציא אותו לחופשי, "אני מוריד מכנסיים" הודעתי ומשכתי אותם מעליי, מגלה את האוהל המתוח בתחתוני הבוקסר הצמודים שלי.

"מניאק" רות ציחקקה ומיהרה להוריד את החצאית שלבשה, נשארת רק בחוטיני לבן שכתם רטיבות גדול כיסה את משולש הבד הקטן, מוכיחה לי שלא רק אותי המשחק הזה מחרמן, גם אותה.

רות אחזה במספריים אז אני לקחתי את הסכין, בשני חיתוכים מהירים חתכתי את כתפיות החזיה של נאוה, יכולתי לפתוח את הקרסים שמאחור אבל העדפתי לאחוז בגומי, למשוך ולהרים אותו, לחתוך ולמשוך, לשלוף את החזיה הקרועה מתחתיה. תחתוני הביקיני שלה היו היעד הבא, אחזתי מצידו האחד של הגומי הצמוד למותניה, משכתי שלא תפגע וחתכתי, משכתי גם בצד השני וחתכתי גם אותו ובמשיכה אחת חזקה שלפתי גם את התחתונים מתחתיה ולא התאפקתי, שלחתי יד אל בין רגליה ובדקתי לה שמן, העברתי אצבע חוקרת לאורך חריץ הכוס, חודר, מרגיש את הרעד העובר בגופה ומגלה עד כמה היא רטובה שם בפנים, לא רק רות ואני התחרמנו, גם נאוה הייתה מגורה בטרוף.

עמדתי במקום שנאוה תוכל לראות אותי. הבטתי בפניה כשהורדתי את התחתונים שלי וראיתי את עיניה נפערות לרווחה כשהיא ראתה מה מחכה לה. "גדול אהה, אמרתי לךְ" רות ציחקקה.

"כן, ענק, יודג' (huge)" נאוה לחשה ושמעו את התאווה בקולה, "וואו, כן, מישהי הולכת לחגוג בגדול, למישהי הולכים לקרוע הלילה ת'תחת".

רות לא חיכתה והורידה גם את החוטיני שלה, נשארת לעמוד עירומה ולרגע נראה שהיא חיכתה כבר לרגע הזה.

"את יכולה לשבת לראות, רצוי גם לאונן" חייכתי לעבר רות כשעליתי על המיטה ונשכבתי על נאוה, מוחץ אותה למזרון, "ביץ'" לקחתי שוב את הסכין והצמדתי אותו לצווארה, "כדאי מאד שלא תעשי בעיות" סיננתי בקול מאיים, הנחתי את הסכין לצידה ושחררתי את פיה, "את יודעת, עכשיו את השרמוטה שלי" לחשתי לה באוזן, חזק מספיק שגם רות תשמע, "את מזרון עם חור שאני הולך לדפוק אותו" המשכתי ואחזתי בידיי את פלחי ישבנה, "אני הולך לדפוק אותך ואת לא יכולה לעשות כלום כדי למנוע את זה" פילחתי אותם בחוזקה, "אני יודע שאת מתה על אייל-הברזל שלי ואני הולך לתקוע אותו בתחת שלךְ" הרמתי את ישבני ובתנועת אגן חזקה תקעתי לה את כול הזין עמוק בכוס הכל כך משומן שלה.

"לא!" היא צווחה והרגשתי איך היא נמתחת תחתיי, "זה לא שם!".

"תרגעי" לחשתי לה באוזן, "זה כואב לדחוף לך אותו על יבש אז אני רק משמן אותו לקראת המנה העיקרית שתבוא" המשכתי בקול מלגלג והתחלתי לפמפם לה בכוס, מצפה את הזין שלי באותו שמן סיכה טבעי שלה, "לא שאכפת לי שיכאב לךְ, אני עושה את זה בשבילי".

פמפמתי אותה. זיינתי אותה חזק ומהר. רציתי רק לשמן לי את הזין אבל אז הרגשתי את הכיווצים החזקים בכוס שלה והיא התחילה להתנשף בכבדות וידעתי שזה בא לה, שהיא תכף גומרת אבל אונס היא ביקשה ואונס היא תקבל, "לא, למה?" היא צווחה כששלפתי את הזין כשהיא כמעט בשיאה, "פאק!!" וזה היה פאק של כאב כשנעצתי לה בתחת את אייל-הברזל, לוחץ ומבקיע את חומת-פי-הטבעת שלה ודוחף לה את כל הזין עמוק בישבן שלה, "פאק! אימא'לה!" היא התנשפה בכבדות "פאק! וואט א-יודג' דיק (what a huge dick)," היא צווחה באנגלית, "רותי, אינעל-אביךְ, צדקת! כזה גם בעלי הראשון לא דחף לי".

הבטתי ברות שישבה ברגליים פתוחות ואוננה עם האצבע. "מה?" היא הביטה בי עם חיוך ממזרי על שפתיה, "מחרמן בטרוף" ושפת הגוף שלה וקולה שידרו שהיא מתקרבת בריצה אל האורגזמה שלה, "כן, תאנוס אותה, תקרע לה ת'תחת" ראשה נשמט לאחור, "כן, הנה! זה בא לי!" היא גמרה בסערה.

חזרתי לנאוה והתחלתי לפמפם לה את התחת, התחלתי לאט, נותן לרקטום שלה להתרגל לפולש שמשתפשף בתוכו, ולאט לאט הגברתי את הקצב, תנועות ארוכות ומהירות יותר, יוצא כמעט עד הסוף, מרגיש איך פי הטבעת שלה מתכווץ סביב הזין כאילו חושש שייצא, ואז חוזר בנעיצה חזקה שסחטה ממנה גניחת הנאה של הנאה וכאב, כן, מסתבר שבנאוה מסתתרת איזו מזוכיסטית קטנה שנהנית מהכאב.

שכבתי עליה, דחפתי את כפות ידי תחת גופה, חפנתי את שדיה העסיסיים והרכים ולשתי אותם, תפסתי את הפטמות באצבעותיי ולחצתי, צבטתי  ולהפתעתי גניחות ההנאה שלה רק התגברו, "פאק! כן, Squeeze my boobs" היא צווחה באנגלית, "פאק, רותי,it's coming !" היא המשיכה, משלבת עברית ואנגלית "I'm coming, פאק, הנה, רותי אני גומרת! הנה, רותי, גמרתי!!" ובאותו רגע נזכרתי מאיפה אני מכיר אותה, אחת האקסיות שלי גררה אותי פעם להרצאה שלה באוניברסיטה, למדה תולדות האומנות או משהו כזה, "אתה חייב לשמוע, כזאת הרצאה עוד לא שמעת" היא הבטיחה אז הלכתי, רק כי אם אני הייתי עושה מה שהיא רוצה ביום היא הייתה עושה מה שאני רוצה בלילה ואתם מתארים לכם מה רציתי ????, הנושא לא באמת דיבר אלי, הייתי בטוח שאני ארדם, אבל המַרְצָה, נאוה, בבניית ההרצאה שלה ידעה להפוך את זה למשהו חי ובועט וגם שם היא עברה בין עברית לאנגלית בלי לאותת.

טחנתי אותה. דפקתי אותה ופי הטבעת שלה להט, אין ספק שהצריבה שם תמשיך ללוות אותה עוד לפחות איזה יום או יומיים אבל זה לא הפריע לה לדהור אל עבר האורגזמה השניה שלה צווחת כחתולה מיוחמת, "השרמוטה אוהבת את מה שתקעתי לה" לחשתי לה באוזן.

"כן, השרמוטה אוהבת את הדיק (dick) שדחפת לה, כן, תתקע לשרמוטה, תתקע לה חזק, כן, רותי, אני חייבת לך בגדול! הנה, הנה," היא התנשפה בכבדות, "הנה, it's coming, I'm coming, השרמוטה is coming!" ושוב היא גמרה רק שהפעם אני הצטרפתי אליה עם "קחי!" קולני ונעיצה חזקה ועמוקה אל תוך התחת שלה, "קחי!" נהמתי שוב, מרגיש את הלבה פורצת, "קחי!" והזרם הראשון של לבה גברית חמימה וסמיכה הציף את התחת שלה וברקע שמעתי גם את רות מבשרת על גמירה משלה.

שכבתי עליה גם אחרי שכל הלבה נגמרה, מעכתי אותה אל המזרון ועדין לא יצאתי ממנה, רק כשהזין התכווץ והחליק מישבנה התגלגלתי לצידה, שוכב על הגב, מתנשף ומחייך.

"זה מה שרצית?" שאלתי אחרי שתיקה ארוכה

"כן, בדיוק" היא נאנחה בקול מלא הנאה, "תענוג צרוף, אפילו יותר ממה שחשבתי, אתה יודע, חשבתי שבעלי הראשון היה תותח, הוא בקושי אקדח קפצונים לידך" היא הוסיפה מחמאה.

"אז אם אני נתתי לך את מה שאת רצית עכשיו תורך לעשות כל מה שאני רוצה"

"כל מה שאתה רוצה, הרווחת את זה בגדול" היא חייכה, "מתי אתה משחרר אותי?"

"לא משחרר, עדיין לא גמרנו לאנוס אותך, מתאים לי שאת קשורה אבל הפעם אנחנו צריכים אותך על הגב", עניתי לנאוה, "קחי," מסרתי לרות את הסכין, "תאיימי עליה שלא תעשה לנו בעיות" וברגע שרות הצמידה לה את הסכין לצוואר התחלתי לשחרר את הקשרים שלה בפינות המיטה, "על הגב!" דחפתי והוֹרֵיתִי לנאוה והיא צייתה בלי ויכוח, נשכבה על הגב במרכז המיטה, מפשקת ידים ורגלים, ואני מתחתי וקשרתי את הידים והרגלים מחדש לפינות המיטה.

"עכשיו תורך לאנוס" הודעתי לרות והתיישבתי על הכסא שבצד, משקיף ומתחיל לשפשף לעצמי, מתחיל להעמיד מחדש את האיבר השמוט בין רגליי.

"לאנוס? איך לאנוס? אין לי זין ואין לי גם סטראפאון" רות ציחקקה.

"תשבי לה על הפרצוף ותאנסי אותה ללקק לך, לפנק לך ת'כוס!".

"מניאק" רות ציחקקה, "ראש כחול, דווקא מתאים לי" והיא התיישבה על החזה של נאוה, דחפה לה את הכוס אל הפה ו"תלקקי!" הצמידה את הסכין לגופה, "תלקקי ביץ', תפנקי אותי וכדאי מאד שאני אהיה מרוצה!"  נכנסה בהנאה גלויה לתפקיד האונסת.

נאוה עשתה עבודה טובה, גניחות ההנאה של רות לא השאירו ספק, "כן, ביץ', ככה, שם, כן, שם" היא גנחה בקול נהנתני, "כן, עם הלשון, שחקי לי שם עם הלשון" ואני ישבתי, הצצתי להן ושפשפתי לעצמי את הזין שכבר מזמן התעורר ועכשיו הוא גם התחיל להזדקף. "פאק! הנה!" רות נמתחה והצמידה בחוזקה את הכוס לשפתיה של נאוה, "פאק, כן, שחקי בדינג-דונג שלי, פאק, הנה, אני משפריצה" היא צווחה באקסטזה, "כן ביץ', שם, בדיוק שם, כן, תמשיכי, אחד לא מספיק לי! תמשיכי!!" ונאוה המשיכה, מפנקת אותה ושולחת אותה לגמירה השניה, גמירה חזקה, מטלטלת, כזאת שהשאירה אותה חסרת נשימה, "יוסי," היא התנשפה בכבדות, "נתחלף?".

התחלפנו ועכשיו אני ישבתי על החזה של נאוה והכנסתי לה את הזין לפה החם שלה והיא מצצה, בתאווה, מעמידה עוד יותר את אייל-הברזל שלי. "אתה רוצה שאני אכין את התותה שלה?" רות התישבה על המיטה לצידנו ושלחה יד אל בין רגליה המפושקות של נאוה ובלי לחכות לתשובה דחפה לה אצבע לכוס והתחילה לפמפם אותה, "אתה לא יודע כמה היא רטובה שם, משומנת בדיוק במידה הנכונה" היא צחקה, "אז מה ביץ'" היא פנתה לנאוה, "את מתה לחטוף שם, אהה?" וזאת, בפה מלא, מילמלה כן מתלהב, "יאללה, תכניס לה, תדפוק את הביץ'" רות עודדה אותי ופינתה לי את הדרך אז עליתי עליה, מעכתי אותה תחת גופי ותקעתי לה לכוס הגועש את מה שרק לפני רגע היה בפה שלה, את אייל הברזל הנוקשה, תקעתי ועוד לפני שהספקתי להתחיל לפמפם היא גמרה בפעם הראשונה.

ארבע גמירות הענקתי לה כשהיא שוכבת ככה קשורה ואני חוגג לה בכוס, ארבע גמירות עוצמתיות שסחטו ממנה אין סוף סופרלטיבים, בהתחלה רות רק ישבה בצד והציצה בנו, מאוננת כמובן, ואז "אני יכולה להצטרף?" היא שאלה בקול שטוף זימה וברגע שאמרתי לה "כן" היא נשכבה לצידה של נאוה, ירדה מעט למטה משכה את הציצי הגדול של נאוה מתחת לגופי והתחילה למצוץ את הפיטמה הנוקשה, מוצצת בקול ובאותו הזמן גם מאוננת ו…רגע אחרי נאוה הודיעה שזה בא לה, צורחת "כן, הנה, עכשיו! כן, אני גומרת!" בקול חרמני של אשה שמגיעה לשיאה והרגשתי איך שרירי נרתיקה מתכווצים סביב הזין שלי.

בגמירה הרביעית הצטרפתי אליה, אין כמו לגמור ביחד! להרגיש את חום הכוס ואת הכיווצים החזקים בנרתיק שלה, לשמוע אותה מתנשפת וצורחת מתשוקה, מבשרת על האורגזמה המתפוצצת, לדחוף את הזין הכי עמוק לתוכה כשברקע הסופרלטיבים שהיא מרעיפה על מה שהזין שלי עושה בתוכה, ואז לשחרר את הלחץ, להרגיש איך הלבה מטפסת במעלה הזין בכל כך מתוח ולגמור, למלא לה את הכוס בשפעת זירמתי החמימה.

אני הלכתי להתרחץ במקלחת הצמודה לחדר השינה ורות שיחררה אותה. כשיצאתי, מגבת  קשורה סביב מותניי ומסתירה את גבריותי, הן ישבו זו על יד זו במיטה, רות לבושה ונאוה עטופה בחלוק רחצה גדול, והביטו בי. "מה? אתה מתבייש, גם לנו מגיע קצת להציץ לך" רות ציחקקה.

"מתבייש? אני מתבייש?" עשיתי את עצמי הכי אדיש בעולם, הפלתי את המגבת לרצפה, נשאר לעמוד מולם עירום כשהזין שלי שמוט בין רגליי, והתחלתי להתלבש.

"וואו, צדקת, גם כשהוא ישן הוא גדול" נאוה לחשה לרות, מספיק חזק כדי שאשמע ושתיהן ציחקקו.

נאוה ליוותה אותנו, "תודה" היא התרוממה על קצות אצבעותיה כשכבר כמעט הגענו לדלת ונישקה אותי על השפתיים, "אכפת לך שרות תיתן לי את מספר הטלפון שלך? אתה יודע, למקרה וארגיש בודדה במיטה הקרה? או איך קראת לזה?" היא חייכה לרות, "נפגש לקפה ומאפה?".

"תפגשו לאחד על אחת" רות חייכה חזרה.

"לא!" וזה היה לא פסקני שהפתיע אותן, "אלא אם כן תתני לי לעשות לך משהו שאני כבר הרבה זמן רוצה לעשות" המשכתי, "אפשר?" הצבעתי על השפתון המונח על המדף שליד המראה הגדולה בכניסה ובלי לחכות לקחתי ופתחתי אותו, "תפתחי ת'חלוק" וראיתי חיוך ממזרי על שפתיה של רות, כנראה שהבינה מה אני מתכנן, "אל תזוזי!" הוריתי לה ברגע שהחלוק נפתח ועם השפתון האדום ציירתי חץ שמתחיל בין שדיה ויורד ומצביע אל הכוס שלה ורשמתי כאן ביקר ואת מספר הפלאפון שלי.

"בוא תעלה ואני אעשה לך אספרסו" רות הציע, "שלא תרדם על ההגה" היא ציחקקה ולמרות השעה המאוחרת והעובדה שמחר יום עבודה היה משהו בקולה שלא יכולתי להגיד לה לא.

ישבנו במטבח. "וואו, זה היה חרמני בטרוף" היא אמרה לי בקול רם, מתגברת על רעש מכונת הקפה.

"אכן" עניתי בקיצור.

"אני יכולה לבקש ממךָ משהו?" היא הביטה בי בעיניים כשהיא מגישה לי את הקפה והתיישבה מולי.

"תנסי" כמו תמיד לא התחייבתי ולגמתי מכוס הקפה הקטנה, אספרסו חזק ומר כמו שאני אוהב.

"אני רוצה גם" היא אמרה בקול החלטי.

"רוצה גם מה?"

"אתה יודע, שתעדה לי כמו נאוה, בדיוק כמו נאוה, שתקשור ותאנוס אותי".

"וואו" חייכתי, מופתע משהו, "בדיוק כמו נאוה?".

"בדיוק, עם כל הטררם, שתאיים עלי ותעשה אותי מקדימה ומאחורה כשאני קשורה ו…" לרגע היא עצרה, חושבת, "בעלי חוזר במוצאי שבת אז אתה חושב שיהיה לך כוח מחר?".

"יהיה" חייכתי אליה, מבין שהפעם אימון יום שישי הקבוע שלי בחדר כושר יהיה קצת פחות אגרסיבי.

רק כשהגעתי הביתה מצאתי את התחתונים של נאוה בכיס שלי, כנראה שהיא ניצלה את הזמן שהתרחצתי כדי ל"כייס" אותי, להכניס לי אותם לכיס בצרוף פתק צהוב נדבק כזה ועליו רשום "תודה", אז צרפתי אותם לאוסף שלי, אין ספק שלחמישה תחתונים של נשים ששגלתי אפשר כבר לקרוא אוסף.

ההפתעה הראשונה חיכתה לי כשרות פתחה לי את הדלת ולידה עמדה נאוה. "מה?" היא עשתה פרצוף תמים אבל החיוך הממזרי הסגיר אותה, "רציתי בדיוק כמו נאוה אז נאוה תעזור לך במקומי". לא התווכחתי.

גם הפעם התחלנו עם קפה רק שבמקום הקרם-שניט רות הגישה עוגת סָבָרִינָה של פעם, ממולאת בקרם פטסייר, טבולה בסירופ סוכר מבושם ברום ודובדבן אמרנה למעלה. "התנאים של אתמול תקפים גם היום" חייכתי לעברן כשסיימתי את הקפה והסברינה שלי, "מסכימות?".

"מסכימה", רות ענתה במהירות, "גם אני מסכימה" נאוה הֶחְרְתָה אחריה.

"ואת גם מסכימה שנאוה תציץ לךְ?" פניתי לרות.

"מסכימה" היא חייכה, "לא חשבתי אחרת" היא ציחקקה.

"ועוד משהו" הפתעתי אותה, "הפעם אני עושה לך חיפוש בארון, בא לי שתלבשי עוד משהו, בלי לקרוע אותו כמובן"

"מסכימה" היא ענתה אחרי רגע של מחשבה, "אבל רק בארון שלי, לא של בעלי".

"אז בואי נציץ לךְ".

אותו לילה עשיתי לה בדיוק את מה שעשיתי לנאוה, את מה שהיא רצתה שאעשה לה. הכל בחדר שינה שלה היה מוכן, הבגדים שתחליף, החגורות והעניבות, הסכין והמספרים ואפילו אקדח צעצוע, "כדי לאיים עלי" היא הסבירה, מסמיקה.

קודם הצצנו כשהיא החליפה בגדים רק שהפעם, אחרי בדיקה בארון שלה, דרשתי ממנה ללבוש גם חגורת ביריות וגרבי רשת ולנעול נעלי עקב סטילטו אדומות לפני שאחזתי באקדח ואיימתי עליה.

תחת איום האקדח השכבנו אותה על הבטן במרכז המיטה וקשרנו אותה לפינות, מותחים, שלא תוכל לזוז. הפעם את הבגדים שלה רק אני קרעתי מעליה, יותר נכון חתכתי עם הסכין וגזרתי עם המספרים עד שנשארה לשכב כשרק חגורת הביריות וגרבי הרשת לגופה ונעלי העקב האדומות ותאמיני לי, זה מראה יותר מחרמן מסתם עירומה.

אחר כך התחלתי להתפשט ונאווה מַחְרֶה אחריי, מתפשטת במהירות, כאילו מישהו רודף אחריה, וכשנשארה עירומה התישבה על הכסא, פתחה רגליים, "מישהי פה חרמנית" היא ציחקקה, דחפה אצבע לכוס והתחילה לאונן בהנאה.

גם לרות, כמו לנאוה, קודם שימנתי את הזין בכוס ורק אז דחפתי לה אותו לתחת, "פאק!" היא צרחה בכאב מהול בהנאה, "פאק! זה בדיוק מה שרציתי, כן, בתחת, דפוק לי ת'תחת".

"אונסים אותך, את לא אמורה להנות" לחשתי לה באוזן והתחלתי לדפוק אותה.

"לא, לא, אל תעשה לי את זה" היא ציחקקה בקול בכייני, מנענעת מעט את התחת כאילו מנסה לברוח, "פאק! לא! תעשה לי!" היא צווחה כשעשיתי תנועה כאילו אני יוצא מתוכה, "מניאק, תמשיךְ, תדפוק לי ת'תחת".

"מניאק תקראי לבעל שלךְ" שיחקתי אותה נעלב והגברתי את הקצב, טוחן לה את התחת דק-דק והיא? היא גמרה! "כן, אלוהים, זה בא, הנה! הנה!!" היא התנשפה בכבדות, "אימא'לה, זה בא לי, הנה זה בא לי, עכשיו!!" היא גמרה בסערה.

פעמיים היא גמרה לפני שגם אני פרקתי את הלחצים בתחת שלה, מילאתי לה אותו בשפעת זירמתי החמימה.

רגע ארוך שכבתי עליה ככה בלי לזוז, מחכה עד שהגבר-גבר החליק מישבנה, ורק אז התגלגלתי מעליה, יחד עם נאוה הפכנו אותה על הגב, קשרנו אותה מחדש ובזמן שנאוה עלתה לאנוס אותה אני התישבתי לצפות, להביט ולשפשף, להעמיד לעצמי מחדש.

נאוה אנסה אותה, בדיוק כמו שרק אתמול היא אנסה את נאוה. אחר כך גם אני אנסתי אותה, בדיוק כמו שעשיתי ערב קודם לנאוה, קודם אילצתי אותה למצוץ לי ונאוה עשתה לה ביד עם האצבע, חיממה לה את ה"מנוע" ואפילו הריצה אותה לגמירה עוד לפני שנכנסתי וכשאני שכבתי עליה ודפקתי אותה נאוה לא פספסה ומצצה לה את הפיטמה.

גם הפעם כשחזרתי מהמקלחת הן ישבו וחיכו לי, שתיהן בחלוק רחצה, אז התלבשתי מולן, כמו אז עם נאוה.

שתיהן ליוו אותי אל הדלת, "נאוה עוד נשארת קצת, להחליף חוויות" רות ציחקקה אבל לפי המבטים על פניהן זה הולך להיות יותר מסתם לדבר. "רגע" רות עצרה אותי לפני שפתחתי את הדלת ומסרה לי את השפתון שהחביאה בכיס החלוק, "בדיוק כמו לנאוה" היא ציחקקה ופתחה את החלוק אז גם לה ציירתי חץ שהתחיל בין השדיים והסתיים בקצה הכוס ורשמתי 'יוסי ביקר פה', "ותסתובבי!" הרמתי את שולי החלוק מאחור עד מעל לראשה והוספתי חץ נוסף שהצביע לחריץ התחת שלה ורשמתי, "וגם פה יוסי תקע".

לפרק הבא  >>

 

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן