הבית של ג'ינה – שליטה נשית מוחלטת – פרק 4

………כל הגברים הכלואים עמדו והתבוננו בכל פרט ופרט מן ההצגה שהתרחשה מול עיניהם. הוא שם לב גם שלכולם היתה זיקפה, דבר שבלט היטב בהיותם לבושים באותו בגד מיוחד שמותיר את הזין שלהם ארוז מחוץ למכנסיים ההדוקים כך שכל אחד יכול היה לראות מה גודל הזין של כל גבר וגבר בכלובים ולדעת בבירור אם עומד לו או שמא הוא רך ורפוי……..

"תתפשט" אמרה ג’ינה בשקט, בקולה הסקסי הבלתי ניתן לסירוב. היא הביטה ברוברטו ובחנה כל תנועה שלו.
רוברטו פשט את בגדיו, לאט לאט, הניח בעדינות כשהוא מקפל פריט אחרי פריט ומניחו לידו על המזרון. ג’ינה העיפה מבט בברברה שניגשה אל המזרון אספה את הבגדים בערימה אחת והשליחה אותם לפח שניצב לצד המזרון. רוברטו עמד שם עירום לחלוטין ג’ינה הביטה בו בחיוך.
"אתה לא תזדקק להם יותר" אמרה, לפני שרוברטו הספיק לאמר מילה. הביטחון השליו של ג’ינה והאופן שבו התייחסה אליו כאל עבד מוחלט, העצים את הגירוי של רוברטו. ג’ינה ניגשה אליו. כמעט נגעה בו. שדיה הגדולים נוגעים בחזהו. רוברטו לא העז לגעת. אבל הוא כל כך השתוקק. ג’ינה לחשה אליו:
"אתה רוצה את השדיים שלי? אתה חרמן עלי? אתה רוצה בי, נכון"
"כן" אמר בשקט, התשוקה אל ג’ינה הגבירה את זרימת הדם לזרג שלו שכבר גם כך היה הרבה מעבר לגודלו הרגיל בשעת זיקפה.
ג’ינה סימנה לברברה שניגשה עם סרט מדידה. היא פרשה אותו ביעילות ובזריזות מן הבסיס ועד לקצה האדום של הזרג הבוער.
"28, גבירתי"
יפה, ראיתי שיש בו פוטנציאל" אמרה. "תני לי את הסרט"
ברברה נתנה את סרט המדידה לג’ינה שהשתמשה בו למדידת היקף האשכים של רוברטו: "12, לא רע בכלל" אמרה. ברברה רשמה הכל בקלסר
"מה זה כל הרישומים האלו" שאל רוברטו.
ג’ינה לא חדלה לרגע מן המדידה: היא מכינה את הפורטפוליו שלך" אמרה. "הכל יהיה בשלט שליד הכלוב שלך וכמובן באתר האינטרנט שלנו"
רוברטו חש שהוא עומד להתפוצץ. ג’ינה השליכה את הסרט לעברה של ברברה. אחזה בזין הגדול של רוברטו והחלה להתעלל בו באינטנסיביות. מחצה, משכה, צבטה, גררה את רוברטו כשהזין משמש לה כוו גרירה, והורידה אותו על המזרון למצב כריעה. רוברטו ידע היטב מה מצופה ממנו ולא הוציא הגה מפיו.
"לא רע" אמרה ג’ינה, תוך שהיא מעיפה מבט לעבר ברברה: "תירשמי 7.5" אמרה.
"על הברכים" אמרה לרוברטו בקולה המתוק והסקסי. רוברטו מיהר לציית ונעמד על ברכיו. בלי לאמר מילה, הושיטה ג’ינה את ידה הימנית הצידה, כמו מנתח בחדר הניתוחים, וברברה מיהרה להניח על כף ידה מלחציים מזהב. בתנועה מיומנת השחילה ג’ינה את המלחציים על הזין הזקור והתכופפה לעבר רוברטו, תוך שהיא מצמידה את זוג שדיה אל פניו. "רוצה?" אמרה והחלה להדק את הלחיצה.
"בטח שרוצה" ענה רוברטו שחש תערובת של כאב וגירוי שמעולם לא חש. ג’ינה המשיכה להדק את המלחציים על הזרג ואת זוג השדיים האלוהיים שלה הצמידה לפניו כך שהמרווח בין השדיים עטף את פניו וכל מה שיכל לראות היה את שני הכדורים העוטפים אותו משני צידיו. הוא רצה בה. הוא ערג אליה הוא התפוצץ מרוב תשוקה אבל לא העז לגעת בשדיים. וג’ינה הגבירה את העוצמה של הלחיצה, עוד ועוד. רוברטו החל להתפתל עד שלבסוף לא עמד בכאב ופלט צרחה. ג’ינה חייכה, "תרשמי 3.6" אמרה לברברה. שיחררה את המלחצים והעבירה אצבע מיומנת על קצה הזין של רוברטו שהיה לח מקדם פליטה שהוא שיחרר. "אהבת את זה, אה?" אמרה לרוברטו והעבירה את אצבעה על שפתיו. "לקק, עבד, לקק היטב" רוברטו ציית
"עכשיו בוא נראה אם יש לך ביצים של גבר" אמרה וסימנה לברברה שניגשה אל רוברטו ובמיומנות הלבישה על ביציו חבק מעור שחור ועבה שאחז בהן היטב. היא סגרה את החבק וזזה הצידה. ג’ינה החלה לתפעל את הגיזמו. היא סובבה אותו עם כיוון השעון דבר שגרם לשני אפקטים בעת ובעונה אחת. האשכים המלאים נלחצו בכוח האחד כלפי השני ובאותה עת, נמשכו כלפי מטה כשהם מורחקים מן הגוף תוך ששק האשכים נמתח.
כמו בתרגיל הקודם, ג’ינה הצמידה את שדיה אל פניו של רוברטו והמשיכה בפיתול המענה לאט לאט ושאלה את רוברטו שאלו:
– את מי אתה רוצה?
– אותך
– מי אני?
– האלילה שלי המכשפה ששולטת בי
– ואתה?
– העבד שלך
– רוצה לגמור?
– בטח שרוצה
– ומתי תגמור?
– כשתרשי לי
– רוצה עוד?
רוברטו התפתל כתוצאה מן השילוב המרטיט של הכאב והחירמון שחש. הוא ידע שלא יוכל לסבול עוד הרבה אבל גם רצה להשביע את רצונה של ג’ינה ועל כן חשק שיניו ואזר את כל כוחו ונשא את הכאב בגבורה. ג’ינה פיתלה עוד קצת ועוד קצת עד שרוברטו פלט צרחה וראשו נטה הצידה. ג’ינה הבינה שהוא עומד להתעלף הרפתה ושיחרר את החבק.
"תרשמי 4.5" אמרה בחיוך לברברה. "לא רע בשביל מתחיל" אמרה וסתרה על לחיו השמאלית של רוברטו בחיבה אבל סתירה שבהחלט הותירה על לחיו סימן ברור של 5 אצבעותיה המעודנות הארוכות, המטופחות והחזקות.
ג’ינה הושיטה את ידה ושוב הניחה בידיה אביזר. הפעם היו אלו שני מצבטי פיטמות מנחושת.
"קום" פקדה בשקט ורוברטו נעמד מלוא קומתו. ג’ינה הצמידה את שני המצבטים לפיטמותיו. רוברטו לא זז.
"אוהב?" שאלה
"כן"
ג’ינה הושיטה את ידה וברברה הניחה בידיה שתי משקולות. ג’ינה הצמידה את המשקולות למצבטים. הכאב שליווה את הגירוי גבר ורוברטו התאפק שלא להראות סימני כאב.
"רד על ארבע" ציוותה המכשפה שאין לסרב לה, ורוברטו ציית בלי להניד עףעף. ג’ינה נעמדה מולו ואמרה:
"מתי בפעם האחרונה חדרו לתוכך?" שאלה
"אף פעם לא" ענה, הפחד גרם לו לרעוד
"מפחד? אני אוהבת בתולים, היום זה היום האחרון שלך כבתול" אמרה בשקט וחייכה בנועם"
ברברה מיהרה אליה, הסירה את מכנסי הג'ינס ההדוקים שלה שחשפו ירכיים חלקים בצבע זהה לצבע העור של פלג גופה העליון. רוברטו הביט בה בהערצה ושאל את עצמו אם היא משתזפת בעירום.
המכשפה, כאילו קראה את מחשבותיו אמרה: "כן, אני שזופה במידה שווה בכל חלק וחלק מגופי. אני משתזפת בגינה האחורית שלי. זה מה שרצית לשאול?"
"כן" השיב רוברטו
"תיראה עבד, אנחנו מתקדמים יפה. בעוד כמה דקות תאבד את בתוליך ותהפוך לעבד מושלם. מרגע זה ואילך אתה תיקרא לי גבירתי. ברור?"
"כן גבירתי" ענה רוברטו בהכנעה
ברברה ניגשה אל ג’ינה והלבישה עליה, מעל התחתונים השחורים והצמודים שלבשה, ריתמת עור חום מבהיקה עם טבעת להרכבת דילדו.
"נתחיל במספר 5" אמרה וברברה מיהרה להביא דילדו בינוני, בצבע עור, עשוי סיליקון ומשורג כולו כמו זין עם ורידים בולטים.
רוברטו הביט במכשפה. הקול הפנימי שלו המשיך לקרוא לו: "ברח, ברח, ברח" אבל הוא לא יכל, הוא לא רצה, הוא לא העז, הוא רצה להיות שלה, רצה לציית. המכשפה שלטה בו ללא מצרים. הוא הביט בג’ינה בהערצה. הדילדו המאיים שיווה לה מראה של אלילה, של אמזונה, של שליטה ללא מצרים שאין לעמוד בפניה. והוא רצה בה. הוא רצה אותה בתוכו. הוא רצה להתמסר לה, להיכנע בפניה.
ג’ינה ניגשה וקירבה את הדילדו אל פניו. הוא ידע מה מצופה ממנו והחל ללקק את הדילדו. ג’ינה הניחה לו ללקק בנחת ובחיבה את הדילדו שלה במשך כמה דקות אבל אז החלה לנוע פנימה בכוח. הוא חש שהדילדו חונק אותו, אבל לא העז להתנגד. ג’ינה זיינה אותו דקות ארוכות. היא ידעה היטב שהיא גורמת לו לתחושת חנק ואפילו קבס אבל לא הניחה לו, היא נהנתה מן הסבל שהוא עבר עבורה בשקט. היא אחזה בקרקפתו וזיינה אותו בעוצמה כשהיא מושכת ומקרבת את ראשו בכוח אליה.
לפתע, הירפת ושיחרר את הדילדו הסתובבה סביבו ונעמדה מאחוריו. רוברטו מוטרף מן הזיון שעבר, פיטמותיו מתוחות וכואבת מן המצבטים המוכבדים שמשכו אותן כלפי מטה, לא העז לזוז גם כשחש את קצה הדילדו הולם בפי הטבעת שלו. ג’ינה ידעה היטב את המלאכה. היא החלה בסידרת מהלומות קלה פנימה והחוצה רוברטו חש כיצד פי הטבעת שלו נפער לאיטו ומפנה מעבר לדילדו. הוא חש כאב אבל לא העז לפלוט הברה. הוא גירגר בהנאה שקטה. הוא חש כיצד כל סנטימטר שהדילדו חודר לתוכו גורם לזיקפה שלו להתגבר. הוא ידע היטב שהזין שלו הגיע לממדים שמעולם לא זכה להם. חברתו, שאהבה את הזין שלו עד מאוד מדדה אותו בהערצה כמה שבועות לפני כן ואז בקושי הגיע ל 21 ס"מ, מספר שסחט ממנה קולות התפעלות והערצה, ועכשו, המכשפה ששלטה בכל איבר ואיבר של גופו, הביאה את הזיקפה שלו למימדים עצומים. הוא לא הבין כיצד היא עשתה זאת אבל נהנה מכל רגע ומכל דבר שהיא עשתה. וכעת, הוא חש כאילו זיקפתו עוד גדלה. הייתכן? הוא כבר ידע שהמכשפה מסוגלת לכל דבר, הוא לא פיקפק בכוחותיה וקיבל את חדירתה באהבה למרות הכאב שהחדירה הסבה לו הוא התמסר לחסדיה והיא העמיקה חדור. עוד ועוד היכתה ופימפמה את הפתח האחורי שלו.
"אתה רוצה לגמור?" לחשה באוזניו תוך שהיא רוכנת עליו וצובטת את הפיטמות, הצבוטות בלאו הכי, בין אצבעותיה, צובטת וממוללת בכוח רב. והוא חש בשדיה הנעימות עד כדי כאב נמעכות על גבו, ובפיטמות הזקורות שלה מגרדות את עורו והוא חש כיצד הדילדו שלה מפלח את אחוריו והולם בפרוסטטה שלו. הוא ידע שברגע שהיא תפקוד עליו הוא ייגמור בתוך שניה, הוא ידע שהוא ישפריץ עבורה את מיטה מיציו, את המשובחת שבזירמתו.
"ברברה" הוא שמע את ג’ינה אומרת. וברברה הגיעה בזריזות עם מבחנה גדולה בידיה, התכופפה בגמישות מתחתיו והצמידה את המבחנה אל קצה הזין שלו.
"אתה תיגמור עכשו" לחשה ג’ינה באוזנו. זה לא לקח יותר משניה, למעשה אפילו פחות, הוא חש כיצד הוא חולף במהירות הבזק על פני נקודת האל-חזור ובעוד הדילדו מועך בעוצמה את הפרוסטטה שלו, ירה רוברטו את המטען שלו היישר אל תוך המבחנה שבידיה האמונות של ברברה. במקצועיות של אחות קופת חולים שפוקקת בדיקות דם, פקקה ברברה את המבחנה ויצאה עימה דרך הדלת הצדדית.
"12 סמ"ק" הוא שמע אותה כעבור כמה דקות, כשהיא מגיעה, ותוך שהיא משחררת את מצבטי הפיטמות שלו.
"זה בסדר, אבל אנחנו עוד נוציא ממנו יותר" אמרה ג’ינה תוך כדי שברברה מסירה את הסטראפ און עם הדילדו בתוכה מעליה.
"טפלי בו, אני הולכת לאכול משהו, אחזור בעוד כשעה".
רוברטו התיישב באפיסת כוחות על המזרון, מביט בזין הרפוי שלו שרק לפני כמה דקות נמדד וצויין כ 28 ס"מ ועתה היה רפוי לחלוטין וכולו מבריק ולח מן השפיכה העצומה שלו.
ברברה ניגשה אליו, הצמידה קולר לצווארו ושרשרת שאותה הצמידה ונעלה אל לולאה קבועה בריצפה ליד המזרון.
"אין לך יותר מדי זמן" אמרה לו. "הגברת תשוב עוד שעה ועד אז אתה צריך להיות מוכן" "מה זה מוכן?" שאל
"נקי משאריות וזקור כמו שהיא אוהבת. הגברת לא אוהבת זרגים רפויים כמו הסמרטוט הזה, אמרה תוך שהיא חופנת את הזין הרכרוכי של רוברטו, מועכת אותו כמו מלפפון שעבר זמנו ומביטה בו בליגלוג.
"איך אני יכול?" שאל רוברטו ברצינות רבה. "אני אעזור לך, אני אכין אותך, אחרת הגברת תגיע ותעניש אותך כמו שהענישה בשבוע שעבר את פול", אמרה ברברה והצביעה על אחד הגברים בכלוב הניבט אל המזרון. פול חייך בבישנות. רק עכשו שם רוברטו לב שבזמן המבחן שעבר, כל הגברים הכלואים עמדו והתבוננו בכל פרט ופרט מן ההצגה שהתרחשה מול עיניהם. הוא שם לב גם שלכולם היתה זיקפה, דבר שבלט היטב בהיותם לבושים באותו בגד מיוחד שמותיר את הזין שלהם ארוז מחוץ למכנסיים ההדוקים כך שכל אחד יכול היה לראות מה גודל הזין של כל גבר וגבר בכלובים ולדעת בבירור אם עומד לו או שמא הוא רך ורפוי.
"שכב על הגב" אמרה לו ברברה. רוברטו שהיה באפיסת כוחות מוחלטת לא התנגד לשכב אבל מה שקרה אחר כך, הוא לא תיכנן ולא רצה אבל קיבל את הדין בהכנעה. ברברה, שהיתה אישה צעירה אבל ממש לא מושכת בעיניו, למעשה אפילו די דוחה, נשכבה מעליו והחלה ללקק אותו לאורך השוקיים, סביב הביצים ועל גבי הזין שלו, ניקתה אותו מכל טיפה וטיפה שנורה עליו.
"חכה" אמרה ונעלמה לרגע קט מעבר לדלת הצדדית כשהיא חוזרת עם סרט המדידה.
"רק מדידה קטנה להשלמת הפורטפוליו" אמרה ומדדה את הזין הרפוי שלו ואת הביצים שהתרוקנו."7 ס"מ", אמרה כשסיימה את המדידה, "ו-10 היקף האשך", דילגה בקלילות לעבר הקלסר שלה, רושמת בקפדנות כל פרט ופרט.
"תנוח כמה דקות ואני אבוא להכין אותך לחלק השני של הבחינה" אמרה
רוברטו עצם את עיניו ושכב בשקט על המזרון הנוח

Loading

3 מחשבות על “הבית של ג'ינה – שליטה נשית מוחלטת – פרק 4”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן