כל מה שצריך לדעת על מצבטי פטמות

האם אתם מאלה שנהנים מקצת לחץ ? אם כן אז כדאי שתשיגו לעצמכם מצבטי פטמות כמה שיותר מהר. האם הרגשת צביטה חזקה בפטמות מעוררת אתכם ושולחת גלי עונג למקומות הנכונים? אזי מצבטים הגונים ידאגו להכפיל את רמת הרגישות שלכם כאשר הם תפוסים ויתנו לכם את הרגשת ה"זה כל כואב כל כך טוב" כשיסירו אותם. שימושיים כמובן לשני המינים, במשחקי שליטה זוגיים או בעינוג עצמי.

כן ! אורגזמה באמצעות בפטמות בלבד בהחלט אפשרית (nipplegasm), יש מצב שהתשובות פה למטה יקרבו אתכם לשם.

למה לנסות מצבטי פטמות:

  • כל מגע הופך למשמעותי יותר והאנדורפינים זורמים – הגוף יגיב בערך כמו שהוא מכיב לכל כאב. הוא ישחרר את האנדורפינים הנפלאים כדי למסך את הצביטה. התוצאה תהיה ריחוף נפלא שנגרם מהדו שיח בין העונג לכאב.

כאשר מסירים את המצבטים, כל הדם זורם חזרה לפטמה והופך אותה לרגישה אף למגע הקל ביותר. ליטוף, ליקוק, נשיקה יקפיצו את מושא הפיטמה לגבהים חדשים. האם זה לא הרגע המושלם למשחקי תחושות ומגעים ? האם זה לא הזמן המדויק להוציא את גלגל הכאב הוא להצליף בהן קצת ?

  • הרגע הנכון – לחיצה נכונה, משיכה נכונה או פשוט להגביר את הלחץ ברגע הגמירה יחזק עד מאוד את העוצמה ( כן, כן, גם לגברים). גם ההפך עובד, הסרה מהירה של המצבטים ברגע הנכון ייתן את אותה תוצאה בדיוק. ערבבו קצת כאב עם קצת אורגזמה וקיבלתם את התבשיל המושלם.מצבטי ברגים

הרבה כלים יכולים לעזור במשימה. אך היד היא כנראה הכלי המושלם, הרגשה בלתי אמצעית.

  • זה לא רק כלי זה גם תכשיט – כן כאב, כן אורגזמה אך לא רק. הם גם נראים מדהים!

איך בוחרים מצבטי פטמות ב 5 החלטות קטנות:

  • היכולת לכוונן – כל זוג מצבטים ירגיש שונה מבחינת עוצמת הלחץ. ישנם דגמים עם לחץ אחיד ואילו כמה מאפשרים כיונון עצמי של העוצמה מתחושה עדינה ועד להרגשה כאילו הפטמות נתלשות מהגוף.
  • שרשרת או לא – יש כאלה שמגיעים כבודדים ויש כאלה המחוברים בינהם במין שרשרשת.למה שרשרת? קודם כל כדי לא לאבד :). תפקיד השרשרת הוא פשוט להתנדנד ולהבטיח תנועה כואבת אך מענגת למצבטים המהודקים. אם אתם לבד פשוט תנו לשרשרת לעשות את העבודה, אם אתם בזוג לעומת זאת השרשרת הופכת לכלי מדהים. אפשר להשתמש בה כרצועה, לתלות עליה משקל נוסף או פשוט למשוך.מצבטים עם שרשרת
  • עיצוב – גם מקלות כביסה הם מצבטים לעת מצוא, אך מי ירצה אותם בכלל ? מצבטים הם בעצם סוג של תכשיט ואמירה. בין אם בחרתכם במתכתיים הגדולים והמפחידים עם כל הברגים מסביב ובין אם בחרתם בפרח עדין שאוחז קלות בפיטמה. יש את אילו המתנדנדים מקושטים ואילו המעוטרים אני חן.
  • ורסטיליות – אז בחרתם מצבטים, נפלא. עכשיו אפשר להתחיל לעשות בהם שימוש על איברים אחרים כמובן. הדגדגן הוא החשוד המיידי כמו גם עור האשכים. הקפידו לנקות היטב לפני המעבר וכן לבצע את בדיקת הכאב מההתחלה. מה שנעים (או לא) על הפיטמות לא בהכרח מתאים לכל מקום אחר.
  • מצבט הוא מצבט הוא מצבט – אז זהו שלא. כמו בכל משחק קינקי אחר יש מקום רב ליצירתיות. תלו עליו פעמונים, השתמשו בויברטור על הפטמה האזוקה, אולי שעון עצר יכול להיות יופי של משקולת, תלו על השרשרת דלי קטן עם חור ומלאו אותו בקרח. צריכים עוד רעיונות ?

לשימחתינו המצבטים הם דווקא מצעצועי המין הזולים יותר. הזמינו אחד או שניים ופשוט נסו, זכרו שכל סוג מרגיש אחרת.

Loading

דילוג לתוכן