הבית של ג'ינה – ברברה מוצצת עוד ועוד – פרק 5

……….."ולפני שהגברת חוזרת, היא ביקשה שאניח עליך את זה, אמרה והלבישה כלובון מתכת שארז את הזין והביצים של רוברטוו באריזה שאין להשתחרר ממנה, ונעלה אותו במנעול תליה ממתכת ואת המפתח הניחה בכיס החלוק שלה. "עכשו אתה מוכן" הגברת תיכנס בעוד כמה דקות. עצם המחשבה על המכשפה המטריפה, גרמה לזיקפה של רוברטו להתעורר ביתר עוז……………….

ברברה מוצצת לרוברטו

 

פרק 5 – החלק השני של הבחינה
כשרוברטו התעורר, הוא חש תחושה מוזרה. הוא הרים את ראשו וראה שברברה שכבה בין רגליו והזין שלו משוקע כולו בתוך פיה.
"מה את עושה" שאל
"עוזרת לך להיות מוכן לבואה של הגברת. היא לא תאהב את זה אם לא תהיה לך זיקפה. דיברנו על זה כבר, זוכר?"
רוברטו חש סלידה. הוא לא אהב את המגע של ברברה. היא לא מצאה חן בעיניו. ממש לא מושכת. קטנה, רזה, עם שדיים בגודל של מישמש פחות או יותר וזוג שפתיים דקיקות שאין בהם כדי לשדר אפילו קמצוץ של סקס.
"הניחי לי" אמר לה, אבל ברברה מצצה בעוז והזין שלו היה לכוד כולו בתוך פיה כולל האשכים!
"שתה את זה, זו הוראה של הגברת" אמרה ברברה כשהיא מצביעה על כוס מלאה בנוזל שקוף מונחת לצידו. רוברטו שהיה צמא מאוד, לגם את הנוזל בזריזות והניח את הכוס.
"את יכולה לעזוב את הזין שלי, את רואה שאת לא מעמידה לי אותו. את לא מגרה אותי" אמר רוברטו.
ברברה לא ענתה. היא בלעה את העלבון בשקט ורק הגבירה את עוצמת המציצה. לתדהמתו חש רוברטו כיצד הזין שלו הולך ומזדקר בתוך פיה של העוזרת הלא ממש סקסית של המכשפה. היה בזה משהו משפיל. שיפחתה של המכשפה, אישה נטולת כל משיכה, שאפילו גרמה לו סלידה, גרמה לזין שלו להתקשות בתוכה. התחושה של רוברטו היתה דומה לאונס. למרות שהוא לא חשק בה, ולא רצה בה והיא לא משכה אות, הנה הזין שלו, נענה לטיפול שלה ונעמד לאיטו בתוך הפה שלה. וברברה שרועה בין שוקיו, המשיכה למצוץ בשקדנות תוך שלשונה מלקקת את הזין מבפנים בתנועות רבות עוצמה ומעניקות לזין מסאז' שגרם לו לעמוד במלוא קומתו. ברברה שלחה שתי אצבעות מדי דרה או שתיים, בוחנת את דרגת הקשיות, ורוברטו ידע שבניגוד לרצונו, אפילו ברברה, האישה הלא מושכת הזו, עשתה בו כרצונה. הקולר על צווארו הזכיר לו שהוא אינו חופשי לקום או ללכת. הוא שכב שם, נתון לחסדיה של שיפחה עלובה של המכשפה והיא עושה בזין שלו כרצונה. הוא חש מושפל וחלש.
ברברה התרוממה ומדדה שוב את הזין של רוברטו. "20" אמרה, "יותר מזה אני לא חושבת שאני יכולה" ציינה ביובש תוך שהיא שולחת שוב שתי אצבעות בודקת את דרגת הקושי, כמי שבוחנת אוויר בצמיג של אופניים.
"עוד משהו קטן", אמרה "תוציא לשון, עוד, עד הסוף" אמרה ומדדה גם את אורך הלשון של רוברטו. "הפורטפוליו, זוכר?" אמרה
"ולפני שהגברת חוזרת, היא ביקשה שאניח עליך את זה, אמרה והלבישה כלובון מתכת שארז את הזין והביצים של רוברטו באריזה שאין להשתחרר ממנה, ונעלה אותו במנעול תליה ממתכת ואת המפתח הניחה בכיס החלוק שלה. "עכשו אתה מוכן" הגברת תיכנס בעוד כמה דקות. עצם המחשבה על המכשפה המטריפה, גרמה לזיקפה של רוברטו להתעורר ביתר עוז. הזין הזקור שלו פגש את הכלוב שמנע ממנו מלהתארך ואף הכאיב לו. הוא הביט בכלובים, הגברים ישבו שם ועסקו בכל מיני עניינים, היה מי שקרא, מי שכתב ומי שעסק באימון גופני. כולם, כזכור, בתלבושת האחידה והמוזרה.
הדלת הצדדית נפתחה. המכשפה המדהימה נכנסה. רוברטו הביט בה בתשוקה. הוא רצה בה עד כלות. היא לבשה את אותה חולצה שלבשה כשפגש בה לראשונה, זוג השדיים שלה עדיין איימו להתפרץ מתוך המחשוף כמו זוג כדורים מנופחים. אבל, היא לבשה מכנסיים אחרים. זוג מכנסי אימון דקים גמישים והדוקים. החיוך המטריף שלה והעיניים הכחולות והחודרות גרמו לרוברטו לנוע במקומו בחוסר סבלנות. הוא התיישב אבל לא יכל להתרומם מעבר לכך בגלל הקולר והשרשרת שעקדו אותו אל הריצפה. ג’ינה ניגש וכרעה על ברכיה לידו:
"זוכר מי אני?"
"את המלכה, גבירתי, המכשפה הכל יכולה גבירתי"
"ואתה?"
"אני העבד שלך"
"יפה מאוד" אמרה ג’ינה, "התקדמנו קצת" היא אחזה בכלובון, ניענעה אותו לצדדים כאילו בוחנת אם הותקן כהלכה וחייכה בשביעות רצון
"זוכר איפה היינו?" שאלה
"בבחינה, גבירתי"
"יפה" אמרה ונעמדה.
רוברטו הביט סביב, הגברים שוב נצמדו אל חזית הכלובים שלהם. הביטו במתרחש בסקרנות. ברברה הגיע מאי שם כשהיא נושאת כורסא רחבה ונוחה. היא הניחה את הכורסא על המזרון. ג’ינה התיישבה על הספה בנוחיות וסימנה לברברה. העוזרת הקטנה ניגשה אליה, הושיטה ידה ופתחה רוכסן במכנסי האימון שלה. הרוכסן שעבר בערך ממרכז הישבן שלה ועד כמה סנטימטר מתחת לקו החגורה לפנים, גילה את הכוס שלה. זה היה כוס מושלם. עם זוג שפתיים רחבות ועבות, מגולח למשעי ומבריק.
ברברה שידע היטב מה השלב הבא, ניגשה אל רוברטו שיחררה את השרשרת מטבעת העיגון, סימנה לו לעבור לעמידה על ארבע והחלה להוליך אותו כמו כלבלב לעבר המכשפה השולטת. משהגיע רוברטו אל מרגלותיה של ג’ינה, משכה העוזרת את השרשרת בכוח רב כך שפיו נצמד אל הכוס הגלוי
"אני צריכה לחלק הוראות?" שאלה ג’ינה, שאלה רטורית כמובן.
רוברטו הבין את הרמז העבה, והחל ללקק בעדינות בין שפתי הפות של המכשפה שכישפה אותו, המלכה שהפכה אותו לעבד. ברברה שעמדה בצד והביטה לא ביזבזה זמן והפעילה את שעון העצר.
"אני מזכירה לך שאתה בבחינה. כאן אתה נבחן על איכות הליקוק שלך, וככל שתביא את המלכה לגמירה מהר יותר וחזק יותר, ככה הציון שלך יהיה גבוה יותר, ברור לך?" שאלה ברברה. רוברטו לא ענה. הוא היה שקוע רובו ככולו בתוך הפות השמימי של המכשפה. תוך שניות שערי הפות נפתחו והשפתיים הגדולות הפשילו עצמן לצדדים ופינו מקום ללשון של רוברטו להעמיק ולחדור. רוברטו החשיב עצמו כיורד משובח ולא הניח לשום דבר להפריע לו, הוא ליקק מעלה מטה לאורך הנקיק החם והאפל עלה עד הדגדגן כפתור הקסמים החביב עליו ומצץ אותו ואף נשכו בעדינות כשהוא שואב אותו בין שפתיו ולשונו מרצדת על פני הכפתור הנפוח. זו היתה בהחלט הטריטוריה של רוברטו. הוא הרגיש בתוכה כדג במים והפליא את לשונו בכוס המתוק והנעים של המלכה.
זה ממש לא לקח הרבה זמן, תוך דקות ספורות, ג’ינה החלה לרעוד ולרטוט ולגרגר בהנאה. עוד 10-20 שניות והיא גמרה בקול רם כשהכוס שלה משפריץ על פניו של רוברטו קילוחים קילוחים של נוזל דביק וחמים ומתקתק.
מסביב, מתוך הכלובים נשמעו מחיאות כפיים. ניכר בצופים שהם התלהבו מן הביצוע והעניקו לרוברטו את הוקרתם בפרץ של מחיאות כפיים סוערות שלא לאמר:  Standing Ovation
"זה היה שיא, חמש דקות ו35 שניות בישרה ברברה לג’ינה ומיהרה לקלסרה שלה לציין את העובדות.
"תירשמי ציון 8.5 באשר לעוצמה ולאיכות של הביצוע", הוסיפה ג’ינה
"רוברטו, אתה באמת מתחיל למצוא חן בעיני" אמרה בקולה הסקסי. "אתה יכול להתחיל בסיבוב שני"
רוברטו לא ידע את נפשו מרוב שימחה. המלכה אהבה את מה שהוא עשה לה! הוא לא חיכה שניה, והתחיל מיד במלאכת העינוג באמצעות לשונו ובעזרת השפתים. הפעם הוא הלך ישירות על הדגדגן התפוח לכד אותו בזריזות בין שפתיו, מצץ אותו בעוצמה אל תוך פיו ולשונה מצליפה ומלקקת את הדגדגן התפוח עד שחש שהוא מרטט בין שפתיו ואז נעץ בו את שיניו בעדינות. בלי ספק זה היה אחד הדגדגנים הגדולים והבשרניים שרוברטו זה לפגוש, גדול, ארוך, עבה ונעים למגע. הסערה עמדה להגיע. הגמירה הפעם היתה מהירה יותר, חזקה יותר והגשם שהיא המטירה היה אפילו חזק יותר מזה שהומטר עליו בגמירה שקדמה לה. גם מחיאות הכפיים היו חזקות יותר.
ברברה ניגשה בהתלהבות – שלוש דקות ו 45 שניות אמרה בעליצות ומיהרה אל הקלסר.
משחזרה מצאה את המכשפה מתנשמת ומתנשפת, שעונה לאחור בכורסתה, מתאוששת מן הגמירה הכפולה שרוברטו העניק לה.
"גבירתי, יש מצב שאת נותנת לי אותו לחצי שעה הערב? גם אני הייתי רוצה לטעום קצת" אמרה" המבט של ג’ינה השתיק אותה מייד.
"כן, אני יודעת בשבועיים הראשונים רק את טועמת ומנסה"
טוב, אני לוקחת עוד חצי שעה הפסקה, קישרי את רוברטו בחזרה למקומו והשגיחי על העניינים. אני אשוב בעוד חצי שעה לחלק השלישי
ברברה הובילה את רוברטו בחזרה אל המזרון ליד נקודת העגינה וחיברה רת השרשרת לטבעת. רוברטו נשכב וניסה לנוח, אם כי הזיקפה שנתקלה בכלובון הפריעה לו עד מאוד.
ברברה הסתובבה כמו ארי בסוגר, יותר נכון – כמו לביאה.
"אתה עומד לעבור את הבחינה בהצטיינות לחשה לרוברטו"
"ולמה זה משנה לי?" שאל רוברטו
"אתה עוד תיראה", אמרה ברברה אתה תקבל את הלקוחות הכי טובות, את המשימות הכי מהנות, אתה תהיה בן טיפוחיה של המכשפה.
ברברה לא הפסיקה להסתובב. לבסוף היא ניגשה אל אחד הכלובים. היא בחרה בכלוב של הגבר המבוגר ביותר שניכר בו שיש לו את הזין הגדול ביותר ואמרה לו: "תוציא אותו מבין הסורגים אני אמצוץ לך" הגבר לא מיהר לעשות כדבריה
"את יודעת שאני לא יכול לשלוף את הזין מתוך הכיס בלי שהיא תדע"
"לא חשוב, העבר אותו בין הסורגים, אני כבר אסתדר" ענתה ברברה. הגבר נצמד לסורגים והעביר את הזין בתוך כיס הבד ההדוק שעטף את הזין שלו. ברברה אחזה בו בעוצמה והחלה מוצצת בטירוף. שואבת את קצהו וידה אוחזת בחלקו התחתון מסתובבת סביבו במהירות. זה לקח חמש או שש דקות והגבר גמר בצרחה של עונג שהרטיטה את כל האולם. כתם החל להתפשט במרכז הכיס המהודק. הגבר נרתע לאחור והתיישב, מקווה שעיניה של המכשפה לא יבחינו במה שעשה.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן