האסיאתית היפה – חלק 3

 

אני שוכב מרוגש, קפוא, מרוקן בתוך אשה זרה בארץ זרה. היא מחבקת אותי באהבה ובאכפתיות. כמה שהייתי זקוק לזה.
נרדמנו חבוקים, מרגיש את ישבנה הקטן צמוד לחלציי. הארץ הזאת בחום שלה סוחטת את כוחותיך ורק פרץ של גשם סוער בארבע אחר הצהריים מנקה ביעף את כל החום ומרענן את האויר לדקות ספורות.
התעוררתי עם זקפה בשלוש בבוקר ועוררתי אותה אט אט ע"י מגע אצבעותיי בפתח האהבים שלה להגיר נוזלים שיקלטו את איברי הזקוף. לאחר אורגזמה שלה ושלי נרדמנו שוב עד הבוקר. עוד יום עבודה אחרון ותהיתי אם לין תבוא גם הלילה לארח לי חברה. צפיתי בה מתלבשת ושאלתי אותה אם תחזור אלי הערב.
"אני עובדת עד אחת עשרה בלילה. רוצה שאני אבוא שוב אחרי כן?"
"כן, תבואי, אני רוצה" אמרתי לה במבט מלא תשוקה, מביט בעיניים האלו הכהות שלה שיכולות לשגע אותי.
יום העבודה עבר בעצלתיים, הייתי חסר סבלנות כלפי כל דבר כמעט. המתח ניבט בעיניי וספרתי את השעות אט אט. בשעות הערב המוקדמות אכלנו אני והחברים מהעבודה במסעדה אחרת ודאגתי לחזור לחדר עד עשר וחצי בערב. שמרתי את המקלחת למקלחת משותפת עם לין.
לין הופיעה קצת לאחר השעה אחת עשרה וברגע כניסתה המהירה סגרתי את הדלת והנפתי אותה על לנשיקה ארוכה. לאחר מקלחת משותפת מלאת תאווה, הלילה השני שלנו עומד להתחיל וכולו היה בסימן חושניות ותאווה. לא הייתי גבר מנוסה מינית כשהכרתי את אשתי. מעט מאד קשרים לא ארוכים שלא הספקתי בהן להנות מקשר ארוך ומשמעותי. אבל באותו ערב הייתי דון ג"ואן מטורף. מעשה האהבים שהתרחש בין הקירות של חדר 2220 במלון קרלטון לא היו מביישים סרט אירוטי בדרגה 1. ידעתי שזה הלילה האחרון שלי עם הבחורה ומחר אשתי מגיעה בטיסה בערב.
בבוקר קמנו. לין נתנה לי את מספר הנייד שלה ואמרתי לה שהערב אני טס חזרה לישראל. היא הביטה בי בעיניים עצובות. מן הסתם אולי חשבה שאקח אותה חזרה איתי. אבל גם היא היתה בודדה ואולי זקוקה למגע חם. יש שהיו קוראים לזה סתם סטוץ. מבחינתי זאת היתה הארה לאחר עשור של נישואים. היא נשקה לי לשלום ונפרדנו.
בשעות הערב אספתי את אשתי משדה התעופה ונסענו במונית למלון. היא סיפרה לי מה חדש בארץ ועם הילדים שנשארו עם סבא וסבתא.
אני לא ממש הרגשתי חשק לסקס, אך לאחר שאשתי התקלחה חשבתי שמן הראוי שאראה לפחות רגשות של תשוקה לאחר שלא שכבנו כבר חודש ימים אולי. ניסיתי לגעת בה בצורה אירוטית, נושא בזכרוני הטרי את גופה הצעיר של לין. אשתי בתגובה לנסיון הליטוף שלי:
"בוא נדחה את זה למחר, אני גמורה מהטיסות"
היתה לי מעין תחושת רווחה קלה.
חיבקתי אותה ונרדמנו.

בימים הבאים טיילנו אני ואשתי בעיר. בערב למחרת גם הגענו למיטה. אחד הדברים המוזרים הוא שאני לא זוכר אפילו איך הסקס איתה היה. אבל זה היה מחוייב המציאות מן הסתם לקיים יחסים, הרי כל אחד מאיתנו צריך להוכיח שאנו חושקים זה בזו אחרי חודש ללא פעילות מינית (כביכול). לפני שאשתי הגיעה דאגתי לבקש משירות חדרים שיחליפו את הסדינים. לא יכולתי לדמיין אותה שוכבת על פיסת הסדין הרטובה שבה לין שכבה או מוצאת שערות שחורות וחלקות על הכרית.
לאחר כמה ימים של טיול בעיר טסנו חזרה לבנקוק לכמה ימים. בבנקוק חשתי התקף חרדה קל. לא הצלחתי פתאום להתגבר על תחושה נרקמת של געגועים לבחורה שרק הכרתי לפני כמה ימים.
"זה בסה"כ סטוץ" אני מנסה להבהיר לעצמי אך הלב שלי לא נח ויש לי מועקות בבטן ופרץ געגועים מטורף שאני לא מצליח להתגבר עליו.
הסטוץ היחידי שהיה לי אי פעם לפני כן היה סטוץ עם ידידה סטודנטית באוניברסיטה שעזבה את החבר שלה למשך שבועיים והשתמשה בי במשך שני סופי שבוע שבו פשוט השתגלנו כמעט כל שעה במשך שישי בערב. אך לאחר שחזרה לחבר שלה לא חשתי שום רגש או צער או דיכאון ואפילו נהייתי מיודד גם עם החבר שלה ולימים הם גם הכירו את אשתי.
האוכל הנפלא במלון בתיאלנד לא עניין אותי. אכלתי מעט וכל הזמן תירצתי לאשתי שאני לא עם תיאבון בגלל מיחוש קל בבטן. בשלב מסויים היגון גבר עלי ותירצתי לה משהו ויצאתי לטלפון ציבורי. חייגתי באמצעות קוד לטלפון לוויני של החברה למספר הנייד שנתנה לי לין.
לין ענתה לי בהפתעה.
"הגעת הביתה?" שאלה
"לא, אני בתיאלנד, לא סיפרתי לך את האמת, אבל אשתי הגיעה יום אחרי שנפרדנו ועכשיו אנחנו בבנקוק. תקשיבי לי לין. לא יודע מה קורה לי. אבל אני נורא מתגעגע אלייך. אין לי הרבה זמן לדבר. אני יכול להתקשר אלייך כשאהיה בארץ?"
היא נשמעה קצת מופתעת. אני מניח שבתור בחורה אסיאתית יש אי אילו ציפיות מקשר עם גבר מערבי מבוגר ממנה. פתאום אני באופן מפתיע חוזר אליה בטלפון כדי לבקש רשות לדבר איתה. מעניין מה חשבה לעצמה.
"בסדר מאהל (אהוב). גם אני התגעגעתי. אם אתה רוצה אז תתקשר"
"טוב, יפה שלי, להתראות"
גם הופעה שאשתי גררה אותי עם נשים תיאלנדיות הפולטות כדור פינג פונג מהכוס שלהן לא חידד את חושיי המיניים ולא ריפא אותי ושנינו קמנו ויצאנו מהמועדון שאליו נגררנו בזמן שביקרנו באחד השווקים. בטיול לשוק הצף כל הזמן צפיתי בנשים אסייאתיות הדומות ללין ועצבתי לליבי.
לאחר ארבעה ימים בבנקוק טסנו חזרה לארץ. חזרתי לארץ בחוסר נוחות והחלטתי להתוודות בפני אדוארד חבר טוב לעבודה על הרומן הקטן שהיה לי שם. עם אדוארד יכולתי לדבר על הכל ויכולתי להיות גלוי נפש איתו. סיפרתי לו את כל סיפור ההיכרות ביני לבין לין מתחילתו ועד סופו ואמרתי לו שאני מאוהב ושהלב שלי נשאר אצל לין. אדוארד כמובן אמר לי שאני מטומטם ושזה סתם סטוץ ושאתגבר על התחושות האלו.
"אני לא יודע מה לעשות" אמרתי לו
"אל תעשה שום דבר ואל תעיז לספר לאשתך. זה יעבור לך עם הזמן" ענה אדוארד.
השבעתי את אדוארד שזה לא מגיע לאוזניים של אף אחד מהעבודה.
ביום שישי לאחר שהגענו חזרה קניתי בדואר כרטיס חיוג בין לאומי והתקשרתי ללין. שוחחנו קצת ואמרתי לה שאני חולה געגועים אליה. היא אמרה לי שהיא פתחה חשבון אימייל ב Hotmail ושאני אפתח גם. באותה תקופה כל נושא האימיילים היה בחיתוליו וחשבון hotmail איפשר לי תקשורת פרטית עם לין מבלי להחשף באימייל של הבית. לין כתבה לי באחד האימיילים שהיא מתקשה גם להתפרנס בארץ הזרה שאליה הגיע ושהמעבידים מתעמרים בעובדים זרים.
"את רוצה לחזור הביתה למנילה?"
"כן"
הסתבר שחסרים לה כ 300$ לחזור ושלחתי לה דרך WESTERN UNION את הסכום והיא חזרה למנילה וגרה אצל אחותה.
במשך חודש נמשך הקשר הטלפוני באמצעות כרטיס חיוג שבו סיפרתי ללין על חיי והיא סיפרה לי על חיי העוני בילדותה. משפחה מרובת ילדים באחד המקומות הנידחים בפיליפינים. היא בינתיים מצאה עבודה במנילה ואני המשכתי בחיי, אך הלחץ הנפשי ניכר בגופי ובנפשי. סקס עם אשתי לא ממש היה בסדר העדיפויות שלי וכל כולי הייתי חיל ורעדה מהמחשבה על לין.
ערב אחד כשאני ואשתי נשכבנו במיטה לישון היא פונה אלי ואומרת:
"שי, מה קורה לך בזמן האחרון, אתה לחוץ. יש משהו שאתה רוצה לספר לי?"
הרהרתי בנפשי והרגשתי שאיני יכול יותר להחזיק את הרגשות שלי לעצמי וסיפרתי לה את כל מה שקרה במלון. היא מיד פרצה בבכי ויצאה מהבית והתיישבה על המדרגות בחצר בוכה את נפשה. כאב לי לראות אותה כך, אך בעקיפין גם האשמתי אותה בתוך תוכי שהיא גרמה לי להתאהב באשה זרה בחוסר האהבה שקיבלתי ממנה ובהזנחה שחשתי בחיי הנישואים שלנו. לא הצלחתי להירדם כל אותו הלילה והיא חזרה אלי בוכיה בשעות הקטנות ואומרת לי שהיא מוכנה לסלוח לי ושנתגבר על זה ביחד ונלך לטיפול זוגי. הייתי עייף מידי מלהתייחס לדברים ברצינות אבל הנהנתי בראשי. לא היו לי הכישורים אז לשמור סוד כזה לעצמי. היא התכרבלה אלי והניחה את ידה על הזין שלי והחלה לטפח אותו. הפשיטה אותי ופשטה את הפיג'מה שלה במהירות ופשוט עלתה עלי בלי משחק מקדים והחלה לשפשף את הזין שלי בפתח הכוס שלה. הרטיבות אט אט החלה לזלוג על הזין והוא החליק פנימה. היא לא טרחה לשים קונדום כדי להגן מהריון (באותה תקופה לא לקחה גלולות) ופשוט רכבה עלי בעוצמת רגשות מטורפת, מקצתה בוכיה אולי, מנסה באמצעות הזיון הזה להחזיר את הלב שלי אליה ולגרום לי לאהוב אותה. לאחר כמה דקות של הזדווגות מרוגשת ובוכייה יריתי את מטעני לתוכה. היא נשכבה עלי ובכינו כל הלילה.

לחלק 4

Loading

4 מחשבות על “האסיאתית היפה – חלק 3”

  1. תשמע, זה אחד הסיפורים העיצובים והמקסימים שנתקלתי מזה הרבה זמן, זה מזכיר שזה לא חייב להיות רק סקס וזיונים וסגרנו, בסופו של דבר לדמויות יש רגשות וגם הם נשברים בסופו של דבר
    תענוג לקרוא, פשוט תענוג
    והאמת, מרוב שאני מרותק לקריאה אני שוכח לאונן , וזה לא כזה חסר לי

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן