האישה בורשה, חלק אחרון בהחלט

סיפור זה הוא בדייה ללא קשר למציאות

כל חלקי הסיפור : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6

האישה שלחה אותי להביא את הדילדו מקופסת הצעצועים. היא שלפה את הסטיספייר שלה משידת הלילה והתמקמה בדוגי. 

היא צדקה, ההמשך באמת היה יותר גרוע! אבל לפחות קיבלתי הפתעה! מה אתם יודעים…..

שימנתי את הדילדו ומקמתי אותו בין האגן שלי לתחת שלה. "תחדור אלי בבת אחת!" ציוותה, אני אעצום עיניים ואולי אצליח לדמיין שזה יוהאן שנמצא מאחורי ולא אתה!". 

האגו החבול שלי ספג עוד חתך, הוא כבר נראה כמו קונפטי ולא כמו הדבר השלם שהיה לפני הטיסה של האישה לורשה. חדרתי אליה באיבחה אחת כמו שביקשה, או לפחות זה מה שניסיתי לעשות, אבל הדילדו נכנס רק עד כדי שליש. האישה נאנחה ואמרה "נו מילא…", היות והיא לא אמרה לי להפסיק המשכתי לנסות להחדיר את הדילדו יותר ויותר עמוק בזמן שאשתי עינגה את עצמה. הזין הזקור שלי היה מקופל מתחת לדילדו והביא לה פליקים חלושים בטוסיק בזמן שהדילדו נכנס עוד קצת ועוד קצת יותר פנימה….

אשתי עצמה את עיניה, מתמקדת בעונג שלה והמשיכה לספר לי על היום האבוד. "אחרי שיוהאן גמר לזיין אותי, הוא השאיר אותי שעונה כנגד הקיר ויצא מהחדר. הוא עשה כל מיני דברים בחדר, שלא יכולתי לראות אבל לא הרשתי לעצמי לזוז או לדבר עד שהוא יבוא לשחרר אותי. אחרי כמה דקות יוהאן חזר ומשך אותי מהפוזיציה ליד הקיר. הוא הוריד את חולצתי מעיני ושחרר אותי מהקשירה של החזייה. הוא לקח אותי למיטה ושם התכרבלנו לנו מתחת לשמיכה. יוהאן אמר לי שהוא לא רוצה שאני אעזוב אותו. הוא רוצה שנחווה את המעט זמן שנותר לנו בורשה כזוג לכל דבר. הוא שאל אותי אם אני מסכימה ועניתי לו בהתלהבות שכן, שאם יכולתי הייתי עכשיו חוזרת איתו לגרמניה….כמעט שחכתי אותך ואת הילדים מרוב התלהבות".

המשפט האחרון הכאיב, הכאיב לי עמוק בלב ואני יודע משהו על לספוג עלבון או שניים. תמיד הפרדתי בין סקס לרגשות ולכן לא חשבתי אף פעם שמתוך זיון סתמי יכול לצמוח משהו כמו התאהבות. לא הערכתי כמה אשתי הרגישה זנוחה וחסרת יחס לאורך השנים עד כדי כך שבפעם הראשונה שבה היא קיבלה את תשומת הלב הזו מגבר זר היא תפרח ותצמח לכיוון חדש, מחפשת את השמש של האחר. שאלתי את עצמי האם אפשר לחזור אחורה מכזו התאהבות חסרת אילוצים והקרבות?

אשתי התחילה עכשיו להתנשף ולהניעה את עצמה כנגד הדילדו בקצב הולך ומתגבר.

"התכרבלנו במיטה שלו, בחדר החם והתמזמזנו, כמו זוג אוהב. הזמן עבר ולא הרגשנו שום רצון להיפרד. רעות התקשרה באמצע ואמרה לי שדנה ערה ושואלת איפה אני. אמרתי לרעות שתגיד לדנה מה שהיא רוצה אבל אני לא מתכוונת לחזור לדירה עד הרגע שיגיע הזמן לטוס. היא קראה לי זונה וטפשה, אמרה שבגללי דנה תגלה הכל וגם תבין מה היא עשתה ושאני חייבת לחזור, ממש התחננה. אמרתי לה שלא תקרא לי זונה אחרי מה שהיא עשתה עם בריאן והחבר האיטלקי שלו, אופפססס…" היא הסתובבה אלי בחיוך, "אתה לא אמור לדעת את זה" וקרצה. "לא אמרתי לך להפסיק!" פקדה כשנעצרתי מרוב תדהמה. לו רק בעלה היה יודע!

"אז אחרי שהיא ניתקה, המשכנו להתמזמז במיטה וכמובן שזה הוביל לזיון סוער ובגלל שקונדום כבר לא היה אופציה אז יוהאן מילא אותי בזרע. אחרי זה התלבשנו ויצאנו כמו זוג בירח דבש להסתובב בורשה. מה אני אגיד לך ממי? הרבה יותר כיף להסתובב עם גבר מאשר עם עוד שתי בנות. נשארתי אחר כך לישון בדירה של יוהאן והזדיינו עוד קצת. למחרת הסתובבנו ברחבי ורשה חבוקים, מסעדות, גנים ומוזאונים. בכל מקום שאלו אותנו אם אנחנו בירח דבש והשבנו בחיוב כי פשוט נראנו מאוהבים עד הגג. התעלמתי מהטלפונים וההודעות של כולם, גם של דנה ורעות וגם שלך. אמרתי שאם יש לי רק יום אחד עם יוהאן אני הולכת לחיות אותו עד המקסימום. הזדיינו בכל מקום אפשרי שחשבנו שתהיה לנו בו פרטיות, בשירותים של מסעדה, בפארק מאחורי שיח, אפילו מאחורי פחון מתחת לאיזה גשר בבנייה. חיינו את הרגע כמו מטורפים! בסוף באותו הערב יוהאן ליווה אותי בחזרה לדירה ושם הצטרפתי לרעות ודנה. דנה כועסת עלי כרגע ורעות לא דיברה איתי מאז אותה שיחת טלפון אבל אתה יודע מה ממי? שימותו מצידי! אני בת ארבעים עכשיו, נשארו לי החצי הפחות טוב של החיים לפני ואני רוצה להנות מהם ולא הייתי מסוגלת לעשות את זה בלעדיך, בלי לדעת שאתה נותן לי גב! לא הייתי מסוגלת להסתובב ככה עם גבר זר ללא דרגה בעולללםםםם!" וכשהיא אמרה את זה היא גמרה.

"לך לתיק שלי!" פקדה עלי "היית בעל טוב ומגיע לך פרס!" אמרה כמו שמדברים לכלב. "יש בתיק שלי שקית חומה סגורה, זוכר שהבטחתי לך הפתעה? אז הינה!". 

היא הסתובבה ונשכבה בפיסוק רחב על גבה. היא לקחה ממני את השקית והוציאה ממנו קונדום קשור ולפי מראהו מלא בזרע. "היה לי זמן לקרוא על הסטייה שלך והבנתי שזה משהו שסוטים כמוך אוהבים!" היא פתחה את הקשר ושפכה כמות נכבדה של זרע על הכוס שלה. הזרע החל לזרום עם כוח המשיכה לכיוון פי הטבעת שלה. "בגלל שלא יכולת לראות ולהשתתף בזיונים שלי ושל יוהאן הבאתי לך מתנה ממנו. אז עכשיו, כמו סוטה טוב, תבוא לפה ותנקה אותי טוב עם הלשון שלך!" פקדה עלי.

הייתי מחורמן מהסיטואציה, לא הופתעתי שאשתי עשתה את שיעורי הבית שלה. תמיד כשהיא נכנסה למשהו חדש היא טרחה לברר עד הסוף כל פריט מידע עליו וכנראה שהיא עשתה שיעורי בית ברצינות! הסתערתי עליה, קובר את פני בין רגליה וליקקתי עם לשוני מלמטה עד למעלה כל טיפת זרע עד שלא נותרה אפילו אחת. סיווגתי את הטעם כלא טעים אבל לא מגעיל, משהו כמו לא נעים וזהו. תוך כדי ליקוקים, אשתי טפחה על ראשי כמו בסצינה מספרות זולה עם הגימפ. היא בפירוש לא התגרתה מהסיטואציה, היא כבר גמרה מזמן. היא עשתה את זה נטו בשבילי ויותר מהכל זה סימן לי שהיא חושבת עלי, למרות ואפילו תוך כדי שהיא עם אחר. זה חימם לי את הלב וגרם לי לאהוב את אשתי אפילו עוד יותר. 

לאחר שגמרתי לנקות את אשתי היא קמה תוך התעלמות מוחלטת ממני והלכה להתקלח. פתאום מבטה נעצר על הזין הזקוף שלי ומבטי המתחנן לקצת עזרה בתחום. "הו לא, אני לא נוגעת בזין שלך היום!" צחקה "יש לי עדיין זיכרון בגוף של זין אמיתי ואני מתכוונת לחגוג את זה עוד קצת!".

וככה היא השאירה אותי, עם כאב ביצים מטורף והמון תהיות להתפתל על המיטה.

Loading

3 מחשבות על “האישה בורשה, חלק אחרון בהחלט”

  1. מושלם מושלם
    הנושא הזה מדליק אותי [גם אני ואשתי מפנטזים על זה]
    ממש נהנתי מכל פרק
    תודה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן