ונסה (תמיד חרמנית) – הפעם הראשונה

היי! השם שלי ונסה , אני בת תשע-עשרה ואני לוהטת! אני גם ביסקסואלית ואני אספר לכם איך גיליתי את זה.

הניסיון המיני שלי התחיל באהבת נערות, ואני מתכוונת לאהבה-לא רק סקס. אני ואהובתי קרלין, אנחנו גלינו את הסקס ביחד. כאילו, גילינו את אתרי הסקס באינטרנט ואהבנו להסתכל בהם, לצחוק ביחד לגניחות ולאנחות וכשהתחממנו עברנו מנשיקות תמימות לנשיקות לוהטות והלאה…גילינו שהסרטונים של אהבת נשים מדליקים אותנו וניסינו לגעת בציצים-בהתחלה בעדינות ואחר-כך- עד עכשיו זה עושה לי עור ברווז כשאני חושבת על הפעם הראשונה שממש נגענו אחת בכוס של השנייה. ואיך הצמדנו את הציצים יחד! ואיך הלשונות שלנו התפתלו אחת סביב השנייה ואיך…

כמו שאמרתי קרלין הייתה אהובתי , אבל הייתי צעירה ופראית ולא הצלחתי לשמור לה אמונים. בייחוד אחרי שגיליתי כמה מרגשים ומלהיבים הכלים של הבנים! וואו, איך הם ריגשו אותי! והלהיטו וחירמנו! כאילו ,בסרטים בהתחלה , אבל מהר מאוד החלטתי לנסות ולראות את האברים על אמת. קרלין ואני רבנו הרבה בגלל ה"שיגעון" הזה שלי . קרלין נעלבה ונפגעה ואפילו ניתקה אתי את היחסים, אבל תמיד השלמנו. כבר אמרתי , זו היתה אהבת אמת. ואיזה סקס נפלא היה לנו כל פעם שהשלמנו!!!

כן, בקשר לבנים…אז נגעתי לכמה בנים בבולבול שלהם . וואו, איך זה היה מרגש! הם היו כאלה חמים ורוטטים ומקפצים כשנגעתי בהם! ואיזה מכשירים מדהימים –מצד אחד קשים כמו פלדה וצד שני רכים למגע כמו קטיפה –ממש בא לי לנשק אותם! וגם נישקתי לאיזה שנים שלושה בנים. כאילו "ירדתי" להם ומצצתי וממש ממש נהניתי מהשליטה שלי בהם, איך הם נהיו כמו כבשים ,כמו פודלים רק שאמצוץ ולא אפסיק! ואפילו שהם גמרו לי בפה , ושפכו את כל הג'יפה שלהם , זה לא הפריע לי . למען האמת-זה היה לי די טעים….
אבל עדיין החזקתי מעצמי לסבית וראיתי בהתלהבות שלי מהזיינים איזו סטייה , כמעט פרוורסיה. כאילו, עד שפגשתי את הומר.

קרלין ואני ,אנחנו היינו הולכות לפעמים לברX. כאילו, נתנו לנו שם להיכנס בלי לבדוק תעודות זהות וכאלה, אפילו שהיינו בברור פחות מתשע עשרה. יש מצב שאפשר היה לחשוב שאני יותר ,כאילו, עם הציצים הגדולים שלי והתחת והכל, אבל קרלין? היא עוד היום צריכה להראות את תעודת הזהות שלה בכל בר שמכבד את עצמו. אבל בבר X כל מה שעניין אותם זה הכסף-ואני הייתי מליינית.

אז זה היה בפעם שהלכתי לבר בלי קרלין ופגשתי את הומר על הבר. כאילו, ראיתי אותו בבר כמה פעמים קודם , וכמובן ששמעתי עליו. כל הבנות בבית הספר ידעו עליו ,ואם להאמין לשמועות, את רובן הוא ידע, בצורה מקראית אני מתכוונת. אז הוא התחיל להקניט אותי על קרלין. הרבה בנים היו מקניטים אותי על קרלין, כאילו ,מה אני מפסידה וכאלה, וניסו להיכנס לי לתחתונים, אבל זה היה הומר! כאילו, הוא בוגר, בשמינית, ואני בסך הכול בשישית! בכל זאת עניתי שכבר ראיתי מה יש לבנים להציע לי ולא התרשמתי, אז הוא ענה שעוד לא ראיתי זין של גבר אמיתי, כמוהו. בהתגרות טיפשית וילדותית אמרתי לו: "נראה אותך!" אז הוא אמר "בואי לחניה" עניתי ששם חושך ומה יש ,הוא מפחד להראות לי באור? אז הוא משך אותי אחריו לשירותים. שם הוא חילץ מהמכנסיים את הזין.

וואו! איזה זין! ענק כזה עוד לא ראיתי קודם, ממש זין של גבר, גבר! הלסת ממש פגעה לי בחזה מרוב שפערתי את הפה בתימהון וישר נהייתי רטובה כמו סמרטוט רצפה. איזה כלי יפה! כזה מוט ענק שחור ומבריק ,עם פטריית כיפה ארגמנית ,ואיך הוא היה חם ורוטט ביד שלי !

הומר הסתובב ויצא לחניה ואני בעקבותיו, לא יכולתי להסיר את העיניים מהכלי המפואר הזה. בחניה ,ישר מחוץ לדלת של הבר, הוא תפס לי בשיער והפיל אותי על הברכיים: "תמצצי, כלבה!" לא שהוא היה צריך להפעיל הרבה כוח… מתתי לנשק וללקק את היצור הפלאי, היאמי הזה. מצצתי אותו כאילו היה הסוכרייה הכי טעימה בחיי. כזה דבר נפלא וטעים, כזה חם ורוטט וקשה ועם זה עם מגע קטיפתי תענוגי כזה , והטעם….! ואז הוא פתאום תקע את כל הזין האדיר הזה לעומק הגרון שלי, מושך אותי עליו בעורפי. נשנקתי, נחנקתי ונלחמתי בפראות-וכמעט גמרתי במקום! אני יודעת, זה לא הגיוני , אבל ההרגשה הזו ,שכמעט אונסים אותי זה כל-כך חירמן אותי שיכולתי לגמור רק מזה בלי לגעת בכוס בכלל. נחנקתי ובקושי נשמתי והוא טחן ודפק עמוק פנימה לעומק הגרון ,עד שתלשתי אותו החוצה , שואפת לאוויר . הומר סטר לי במקום, ימין ושמאל: "לא אישרתי לך להפסיק, כלבה!" ותקע אותו עוד פעם פנימה ואני, יחד עם מה שנאבקתי לנשום משהו, גמרתי . יו איזו אורגזמה! היא שילחה גלים של חום מהכוס לתוך הגוף שלי ,לאורך הגב , מלאה את כולי והכל התפוצץ והשחיר לי .
כך גיליתי שאני גם ביסקסואלית, שאוהבת שדופקים ומשפילים אותה.

ואז הומר משך אותי בשערות והעמיד אותי על הרגליים, הדף אותי בגבי אל מכסה המנוע של המכונית וצרח " פסקי אותם, זונה !" נלחמתי ונאבקתי ובעטתי, אבל הוא הכניס לי אגרוף בסרעפת , ובעודי נאבקת לנשום תקע לי את הזין עמוק פנימה , קורע לי את הבתולים תוך כדי. צרחתי ובכיתי ונאבקתי והוא תקע ותקע עוד ועוד ועוד עד שהעצם האגן שלו פגעה בכוס שלי ! לא להאמין ,אבל בתוך כל המאבק הזה גמרתי שוב , הפעם עוד יותר חזק ! הרגליים שלי טיפסו לעלות על המותניים שלו, ,נתליתי עליו כמו עלוקה ורק רציתי שהחיכוך והמכות בכוס ימשיכו לנצח. גמרתי וגמרתי בלי הפסקה , צורחת וצווחת , הראש שלי זרוק לאחור והאגן שלי מכה באגן שלו והודף מולו , כשאני תלויה עליו ….הוא זיין אותי שם כמו מה שנראה נצח ,וכשהוא גמר בסוף, ממלא אותי בזרע רותח ודביק, התמוטטתי על הרצפה ,כולי רוצה עוד.

" מהיום את הכלבה שלי, ואני מזיין אותך מתי שבא לי, את שומעת ,זונה?!" הוא אמר, וכך היה. הוא היה מוציא אותי מהכיתה, אפילו באמצע השיעור, בתואנה כל-כשהיא, והיה מזיין אותי. בכל מקום הוא זיין אותי-בשירותים, אחרי בית-הספר, בחדר הספורט ,בפארק בדרך הביתה, איפה שבא לו. מקדימה ומאחור , בפה ובכוס, אפילו בתחת .
אחרי איזה חודשיים נמאס לו ממני והוא זרק אותי . חזרתי אל קרלין על ארבע , עם הזנב בין הרגליים, בוכה ומיללת. זה לקח כמות של השפלה עצמית והתרפסות, עד שבסוף נשכבתי ערומה בכניסה לבית שלה ,מנשקת וזוללת לה את אצבעות הרגליים . בסוף היא סלחה לי, היא אהבה אותי גם-כן, אתם מבינים. כתודה ליקקתי אותה בין הבהונות הגדולות עד שהיא כמעט התעלפה מרוב גמירות .

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן