דורית – הכוכב השלישי

מאת המורה

הזכרתי בעבר את הרפתקאותיי עם רינת ועם אנה, שתי הכוכבות הגדולות של חדר המורים בבית הספר באזור חיפה, בו לימדתי. על מנת להשלים את השלישיה המנצחת, מצאתי לנכון לספר על דורית, הכוכב השלישי בטריאומווירט. כמובן ששיניתי את השמות והמיקומים, על מנת שלא לפגוע במשתתפות.

דורית הייתה מורה לאזרחות, בלונדינית בת 25, מלאה, עם פנים יפות וחזה שופע. ראיתי אותה לראשונה בחדר המורים בתחילת השנה ונדלקתי. כמובן שהתחלתי בגישושי שיחה מנומסים ולא מעבר לזה. באחד הבקרים, בעת שנהגתי במכוניתי לבית הספר, הבחנתי בה צועדת לכיוון המוסד, עצרתי לידה והזמנתיה להצטרף אלי ולחסוך את ההליכה המרובה. דורית נכנסה בשמחה למכונית והתישבה לידי.

מכאן התיידדנו, בעיקר בהפסקות, בהן קשקשנו וריכלנו בחדר המורים. התברר כי לשנינו, יום ה' הוא יום חופשי וכמובן שהצעתי לה לצאת לטיול ביום חמישי הבא עלינו לטובה. 

אספתי אותה בבוקר ליד ביתה ונסענו לכיוון חורשה שלווה המרוחקת מעין אדם. כאשר אנחנו ישובים במכונית, חפנתי את לחייה המלאות בשתי כפות ידי ונישקתי אותה קלות על שפתיה המלאות. אלה נפתחו למגע שפתי והבחנתי בלשונה הגדולה והתפוחה, נוגעת קלות בלשוני. התחלתי ללקק בעדינות את הלשון הגדולה מכל צדיה ולבסוף מצצתי אותה בשפתי לכל אורכה. דורית החזירה לי באותה מטבע, מצצה את לשוני ושנינו ההשתעשענו בנשיקה עמוקה ומושקעת, בלווי קולות הנאה משותפים. תוך כדי הנשיקה, הכנסתי את כף ידי בין רגליה והתחלתי למשש ולעסות את ערוותה מבעד לג'ינס הכחול אותו לבשה. דורית הגיבה בגניחות רמות תוך שהיא משבחת את הידע המדויק שלי במציאת אזורי הנאתה. כעת פתחתי גם את כפתורי חולצתה, הסרתי את חזייתה וליטפתי בהנאה את שדיה השופעים תוך שאני מרכין ראשי ומוצץ את פטמותיה הגדולות. דורית הגיבה מיד. היא פתחה את רוכסן מכנסי ושלפה את אברי הזקור מאוד, אותו ליטפה בחוזקה. היא גם הפעילה את לשונה הגדולה והחלה ללקק את כלי זייני מכל צדדיו ולהכניסו לפיה ולמורד גרונה, עד שהוא נעלם לגמרי בין שפתיה המלאות. עד מהרה חשתי את לשונה משתתפת בתהליך. מציצה מושקעת כזו לא קיבלתי מעולם. היינו כבר לפני סיום ממש ובדיוק אז עברו לידינו שתי מכוניות שהשביתו את השמחה ונעצרנו ממש לפני הסוף. החלטנו להסתלק מהמקום ולהמשיך הכול בהזדמנות בטוחה יותר. זו הגיעה לאחר מספר ימים. המצאתי בבית סיפור על ישיבת מורים לילית ואספתי את דורית ליד ביתה בשעות הערב המוקדמות. נסענו למקום שקט וחשוך ללא נפש חיה בסביבה. עברנו למושב האחורי של המכונית, התפשטנו לחלוטין והתחלנו לחקור אחד את השנייה. לאחר הנשיקות העמוקות, תוך חקר לשונה העבה והמגרה של דורית, המשכתי במציצת שדיה ומשם דרך בטנה החלקה אל ירכיה הפנימיות, אותן ליקקתי לכל הכיוונים, הגעתי אל קודש הקודשים, אבר מינה המגולח למשעי. ליקקתי אותו לאורך ולרוחב, מחלקו החיצוני אל הפנימי והתרכזתי לבסוף בדגדגן התפוח, אותו מצצתי בתאווה רבה. כל האזור היה רטוב מאוד וגניחותיה המתעצמות של דורית העידו בבירור על הנאתה הרבה. אצבעי חדרה בעדינות לפי הטבעת שלה וההתכווצויות המרובות באזור העידו על מולטי אורגזמה אותו חוותה. משם נשכבתי מעליה והחדרתי את אבר מיני לכל אורכו ועוביו לתוכה, ובקצב מתגבר נכנסתי ויצאתי תוך שאנו חוזרים ומתנשקים בעוצמה, שפתיים, לשון וכל הפה. דורית הזהירה אותי שהיא לא מוגנת ובשלב המסוכן יצאתי החוצה ואברי הזקור מונף בגאון מול פניה. היא לא היססה ונטלה את כולו לפיה. תוך כמה תנועות יניקה, התפוצצתי לתוך פיה המזמין. היא בלעה את הכול ובידה המשיכה לחלוב את הזין עד שהתרוקן לגמרי. חוויה נהדרת! לאחר מכן סיפרה לי שגם עצם הבליעה גרמה לה לגמור שוב.

ההמשך לא התמהמה. הפעם הבאה הייתה שוב חוויה לילית. דורית עדכנה אותי שכעת היא מוגנת וכמובן פעלנו בהתאם. היא שכבה על גבה במושב האחורי, תוך שאני מעניק לכוס הרטוב שלה ליקוק מושקע, שלווה כמובן בגמירה קולנית תוך שהיא דוחפת בחוזקה את אגנה לכיוון פני. לאחר הקדמה זו, עליתי עליה והחדרתי את כלי זייני לתוכה, תוך דחיפות אגן הדדיות, עמוק יותר ויותר. אחרי שלא יכולתי להחזיק מעמד יותר סיימתי בחדירה הכי עמוקה אפשרית תוך השפרצה מרבית לתוכה. היא כמובן דחפה את אגנה לקראתי ושנינו צעקנו לשמיים, חוגגים את החוויה הגדולה.

במפגשי ההמשך הוספנו וריאציות שונות, בהן היא התיישבה על הזין הזקוף ונעה מעלה ומטה עד גמירה הדדית, או 69 משותף בו מצצתי וליקקתי אותה בכל עוז בעוד היא מעניקה לאברי טיפול דומה שהסתיים בגמירה הדדית קולנית, ועוד ועוד. יכולתה להגיע לסיפוק מהיר תרמה מאוד לקשר המיני ביננו. מניסיוני, לא הרבה נשים מצליחות להגיע לאורגזמה מחדירה. אצלה הכול הלך ובסדרות.

לצערי, כמובן גם להרפתקה זו היה סיום. לקראת סוף השנה היא פוטרה מעבודתה, עקב לחץ של סגנית המנהלת המרשעת והמכוערת על מנהל המוסד. המראה הסקסי של דורית ותשומת לב המורים הזכרים אליה לא מצא חן בעיניה וכנראה שהקנאה דחפה אותה להפטר ממנה. לא ראיתי אותה מאז, אך ביררתי וגליתי שהיא התחתנה עם עולה חדש מארה"ב ועברה לגור בדרום הארץ. יותר מזה לא הצלחתי לגלות, אך הזיכרונות נשארו ועוד איך.

Loading

5 מחשבות על “דורית – הכוכב השלישי”

  1. אוח, איך התאכזבתי.
    מהשם והתיאור בפריוויו חשבתי שתהיה רביעיה, או משהו כיף.

    הגב
  2. מסכים.
    יש פה בטח פוטנציאל לארבעה סיפורים שונים.
    חוצמזה, לא יודע מה איתך, אני מעדיף את הפנטזיה שלי באיזה צימר או חדר מלון.
    המציאות יכולה להישאר במושב האחורי. תרתי משמע.

    הגב
    • זה לא פנטזיה. חוץ מהמיקומים והשמות, הכל התרחש בדיוק לפי התיאור. הרבה יותר נועז מדמיון סתם

      הגב
  3. סדרת הסיפורים ממש יפה התאואים מאוד פלסטים אין חושניות כמו יומן קריאה. חבל באמת אפשר פחו ארועים ולהתעמק בארוע ספציפי וליצור מתח מיני.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן