רינת – כוכב על

רינת כוכב על

מאת המורה

כל המתואר בסיפור המשך זה, מדויק לחלוטין, מלבד השמות והמיקומים ששונו על מנת לא לפגוע בדמויות האמיתיות המככבות בו.

כפי שסיפרתי בסיפור על אנה, אני מורה לפיזיקה בבית ספר תיכון יוקרתי באזור חיפה ואורח קבוע בחדר המורים בהפסקות. אני צופה במורות הרבות המבלות בו את ההפסקה ומדמיין אירועי זימה עם הראויות מהן. אנה, עליה כבר סיפרתי, הייתה המלכה, אך רינת, אותה הכרתי כמה שנים לפניה, הייתה שונה ממנה, אך הפגינה כישורים לא פחות מרשימים. 

רינת לימדה מתמטיקה בחטיבת הביניים ובמשך שנים מעטות נפגשנו לעיתים בחדר המורים, החלפנו כמה מילים מדי פעם, אך לא מעבר לזה. היא הייתה נשואה לקצין גבוה במשטרה והיו להם שתי בנות. אינני זוכר איך דברים החלו להתרחש, אך לפתע החלו השיחות לשאת אופי ארוטי מסוים. הרגשתי שהיא יותר מרומזת על יצירת קשר מיני ביננו, אך לא הייתי בטוח. בשלב מסוים אזרתי אומץ וקבעתי איתה פגישה באמצע היום, באחד הרחובות הסמוכים לבית הספר. רינת הגיע במכוניתה הקטנה, נכנסתי פנימה והתחלנו לנוע לכיוון השטחים המיוערים בהרי הכרמל, שהיו זרועים בכלניות. פנינו לדרך צדדית ומצאנו מקום מבודד, שם חנינו. רינת הגיעה מוכנה והוציאה מתא המטען שמיכת פיקה צבעונית, אחזה אותה צמודה לצדה והתחלנו לטייל לאורך החורש הטבעי במקום. לפתע עצרה ושאלה אותי "אינך רוצה לנשק אותי?, זה היה די טבעי וכמובן שלא התנגדתי. עצרנו, חיבקתי אותה בעדינות והתחלו להתנשק, בתחילה בעדינות ועברנו לנשיקות לוהטות עם השפתיים והלשון והחיבוק הפך מעדין לצמוד מאוד.  בשלב מסוים רינת עצרה, פרשה את השמיכה על הקרקע ובלי אומר ודברים התפשטה לחלוטין. תוך שאני מצטרף אליה, נגלה לעיני גופה רזה והחטוב, השדיים הלא גדולות אך המזדקרות קדימה ובטנה השטוחה ולמטה פתח הכניסה המגולח. נשכבנו שנינו על השמיכה, נצמדים שוב בחיבוק וליטוף הדדי, כאשר אני מתרכז בשדיה והיא באבר המזדקר וגדל עוד ועוד… התחלתי ללקק ולמצוץ שד אחד, ממשיך לפטמה של השד השני ויורד לאט עם לשוני לטבור, משם לבטן עד שאני מגיע למחוז חפצי, הכוס המגולח. התחלתי למצוץ עם שפתי וללקק בלשוני את השפתיים החיצוניות ומשם אט אט לפנימיות ולבסוף לדגדגן שהיה לח מאוד ובולט החוצה. כל האזור היה רטוב וגניחותיה של רינת העידו על הנאתה הגדולה. היא ליטפה בידיה את שער ראשי והצמידה אותו למפשעה המגורה. ואז היא שאלה אותי אם אני רוצה תמורה. עניתי בטח ואז היא שאלה, מעט או הרבה וכמובן שעניתי הרבה. היא גלגלה אותי על הגב ותוך שהיא אוחזת בידה את הזין הממתין, התחילה ללקק אותו מכל בצדדים ואז נטלה את כולו לפיה והחלה למצוץ אותו בחוזקה כאשר אני מרגיש את לשונה מלקקת מבפנים ולא משאירה אף נקודה מקופחת. מציצתה הפכה לאגרסיבית יותר ויותר וכאשר פקחתי את עיני שנעצמו מרוב הנאה, מצאתי את עצמי שוכב על הגב, רינת בעמידת שש כאשר ברכיה קרובות לברכי, ידיה אוחזות בבסיס הזין והיא מוצצת אותו בחוזקה ובמהירות רבה, ללא כל הפסקה. לאחר זמן לא קצר היא הרפתה, נשכבה על הגב והזמינה אותי לחדור לתוכה. הרגשתי כיצד אני חודר עמוק אליה ואבר מינה ממש נצמד לאברי וחשתי תנועות פמפום ושאיבה בתוך נרתיקה. כמובן לא התאפקתי יותר מדי וגמרתי בעוצמה אדירה. כל אותו זמן היא צעקה בקול רם "דפוק אותי, זיין אותי" שוב ושוב. הרגשתי שגם היא גומרת, אמנם בשקט אך בכוח רב. נשארנו מחובקים מספר דקות ואז נשכבנו אחד ליד השנייה ונרגענו בדממה.  לאחר מספר דקות רינת התעוררה והתחילה פרק ב'. תוך שהיא נשענת בישיבה על עץ סמוך, היא התקרבה אלי והתחילה למצוץ. הפעם בפחות אגרסיביות אך הרבה יותר עמוק תוך שהיא מצרפת את ידה לתהליך וממלמלת שוב ושוב "אני רוצה לטעום אותך". לבסוף נשאו מאמציה פרי והתזתי את זרמתי עמוק לתוך פיה.

אחרי אפיזודה מדהימה זו, התחלתי לתכנן את הפרק הבא. זה הגיע די מהר, לאחר ישיבת מורים  לילית, היא נכנסה למכוניתי ונסענו למקום מבודד, רחוק מעין רואה. רינת לא חיכתה הרבה וכבר בעת הנסיעה פתחה לי את החנות, שלפה החוצה את הזין העומד ומצצה אותו היטב, מה שהכריח אותי להתרכז היטב בדרך, מחשש לתאונה… הגענו למקום שקט ורחוק מכל נפש חיה והתחלנו להתפשט. רינת לא חיכתה שניה מיותרת והתישבה על אברי וגבה אלי. היא התחילה לנוע מעלה מטה בעוד אני מעסה את שדיה הזקופים. לפתע שאלה אותי "אתה רוצה לגמור לי בפה?" לא היססתי והשבתי בחיוב. רינת ירדה מהזין הזקוף ונטלה אותו לפיה. תוך כדי מציצה עמוקה הרשתי שאני עומד להתפוצץ. גם רינת חשה בכך והגבירה את מהירות המציצה. הרגשתי את הכמות הגדולה של הזרמה פורצת הישר לתוך גרונה והיא לא הפסיקה לינוק עד שלא נותר דבר בקנה. לאחר מכן התלוננה שזה היה קצת מר…

מאז לא הייתה כמעט הזדמנות שלא ניצלנו על מנת להנות. לא היה גבול לתאבונה. לעיתים, באמצע ישיבת מורים, היא רמזה לי, יצאנו, כמובן לא ביחד והישר למקלט בית הספר שהייתי אחראי עליו. פתחתי את דלת הפלדה, נעלנו אותה אחרי שנכנסנו וארגנו מזרוני ספורט שהיו שם למעין מיטה נוחה. לרינת היו הרגלים קבועים, תחילה הורדת מכנסי ותחתוני, הענקת מציצה איכותית ביותר לזין המוכן כבר ולאחר מן הכנסתו פנימה וזיון פראי עד גמירה קולנית. כמובן שגם אני לא טמנתי ידי בצלחת ומצצתי וליקקתי היטב את אבר מינה הרטוב, בקיצור חגיגה משותפת. הכול נגמר די מהר וחזרנו לישיבה כאילו לא ארע דבר. היו לה גם רעיונות מסוכנים. פעם ניגשה אלי וסיפרה שמצאה בבית הספר חדר נסתר בו אפשר להזדיין באמצע היום. בדקתי וחשכו עיני. כל אחד היה יכול להיכנס, בקיצור אסון. ביקרתי שם יחד איתה, עשינו קוויקי הכי מהיר בחיי ורק במאמצים גדולים שכנעתי אותה לא לחזור לשם. היו לה גם מקומות טובים יותר, כגון דירת הוריה כאשר הם שהו בחופשה, ביתה שלה ועוד ועוד. היא לא היססה להזעיק אותי בשעות שונות ומשונות וללא הרבה הקדמות, ניגשה ראשית למלאכת המציצה והיניקה ורק כאשר החליטה שהיא זקוקה להנאות נוספות, היא פנתה אל החדירה. מעולם לא שכחה לנקות היטב את כלי זיני לאחר שירה את כל מטענו לתוכה, באמצעות מציצה מושקעת נוספת.

יום אחד היא נעלמה פתאום. שאלתי את חברותיה והן סיפרו לי שהיא חלתה בסרטן. אחרי חודשיים היא נפטרה. הרגשתי מועקה גדולה אך גם מעין שחרור. את הסיפור הזה אני כותב לזכרה.

Loading

2 מחשבות על “רינת – כוכב על”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן