גברת שור מפתה את האחות מרי

ליקקתי ושאפתי את הכוס אל בין שפתי עוד ועוד. החלקתי לעבר הדגדגן הקטן והתפוח של הגברת שור, החזקתי אותו בין שפתי ושאבתי אותי לתוכי בעוצמה.
גברת שור מפתה את האחות מרי
גברת שור מפתה את האחות מרי בג'קוזי
מייד עם צאתי מחדרה, אם המינזר פקדה על הצוות שלה לארגן את המפגש: "אני רוצה שתזמינו להם חדר גדול עם ג'אקוזי וסאונה. מקום נאה ומכובד. ושהנזיר לא ינסה להתחמק ברגע האחרון"
לא, לא התחמקתי. נזירים יודעים היטב שעליהם לבצע את תפקידם כראוי.
פגשתי את גברת שור מעט לפני השעה היעודה ולגמנו ביחד בירה כדי להביאנו אל המצב הנכון. עליצות קלילה וחדות מוחלטת.
נכנסנו אל חדר הקבלה. הבחורה הצעירה שקיבלה את פנינו ביובש מסויים הביטה בי ובגברת שור ושאלה: "אתם בטוחים שתהיו שלושה?"
"נו באמת, תביאי עוד מגבות בבקשה" הורינו לה. נכנסתי עם גבר שור אל החדר הגדול והפקדתי את מלאכת הטיפול בצעירה מן הקבלה בידיה. ידעתי שגברת שור לא תאכזב.
יצאתי מן החדר לא לפני שבדקתי שזוג השדיים המטריפים שלה נמצא במקומו. ידעתי היטב שעיני כל המינזר נשואות אלי. יצאתי להביא את האחות מרי.
האחות מרי חיכתה לי במקום המיועד במועד שקבענו.
"את לא חייבת לעשות כלום" הבהרתי לה. "כמו שאם המינזר אמרה – את תצפי בי ובגברת שור וברגע שתירצי ושיהיה לך נוח, את תיגשי ותקחי אותי. את ממש לא חייבת לגעת בגברת שור או לתת לה לגעת בך"
הבהרנו את העניינים ולחצתי על דוושת הגאז של הפרארי של אם המינזר.
בקבלה שוב נתקלנו בעיניה של הצעירה הבוחנת את שנינו כאילו אומרת: "אז בכל זאת תהיו שלושה?" אבל היא לא אמרה דבר, רק עיניה הפעורות דיברו. היא כבר ראתה הכל, כנראה.
נכנסנו לחדר הגדול, הגברת שור ישבה בנינוחות על הספה עופה במגבת, רגליה פשוקות והכוס המתוק של מביט בי.
תהיתי איך זה יעבור. כיצד אוכל לספק ולענג את שתי הנשים הללו שכל אחת מהן, יכולה להתיש גבר צעיר במלוא אונו. אבל חזקה עלי פקודתה של אם המינזר שעדיין הידהדה במוחי: "אתה תענג את שתיהן, ברור?" ופקודתה של אם המינזר היא כידוע דבר אלוהים חיים, והנזיר תמיד מבצע את שליחויותיה ללא עוררין.
התעשתתי במהירות, היכרתי בין שתי הנשים שהביטו האחת בשנייה בסקרנות, ואחזתי בידה של הגברת שור. "בואי לג'אקוזי" אמרתי לה כשאני מביט לעבר הג'אקוזי הגדול שכבר חיכה לנו מלא עד גדותיו ומבעבע ברחש מעודן.
הגברת שור לא היססה. היא השילה את המגבת, חושפת גוף ארוך בהיר ומושלם. עור נעים ומתוח, ישבן כדורי ומפתה ומעל הכל זוג השדיים החצופים שלה, שנראים כאילו לא עשתה בהם שימוש מאז מסיבת הבת-מצווה שלה. בצעד בטוח היא נכנסה אל המים הגועשים כשמבטה של האחות מרי מלווה אותה, בוחן בהערצה את הגוף הארוך והמושלם שלה. 
"תתפשטי היכנסי גם את" אמרתי לאחות מרי שלהפתעתי לא היססה אפילו לשנייה, פשטה את בגדיה (המעטים) ונכנסה גם היא אל הג'אקוזי כשהיא מתיישבת ליד הגברת שור.
לא היתה ברירה, וגם נזיר צריך לפעמים להירטב. נכנסתי אל האמבט הגדול והגועש והתמקמתי אל מול שתי הנשים.
"כמו שאמרנו, את רק תסתכלי" אמרתי לאחות מרי
והתקרבתי אל הגברת שור, חובק אותה בידי הימנית כשידי השמאלית נעה כאילו מעליה אל עבר הפיטמות החצופות והתמיד זקורות של הגברת שור.
בעודי חוכך בדעתי כיצד לנהל את העניין, והגברת שור, שכידוע דבר אינו עוצר אותה, שלחה זרוע ארוכה חובקת את כתפה של האחות מרי ולפני שהספקתי לאמר "הללוייה" הדביקה לה נשיקה ארוכה וחושנית שגרמה לי לזיקפה מיידית
בעודי עובר מן השדיים המושלמות של הגברת שור ומלטף את ביטנה ועובר בהדרגה אל רגליה הארוכות הבחנתי שידיה כבר חופנות את השדיים הגדולים והרכים של האחות מרי קוטפת את הפיטמות הגדולות והיפות ומרעיפה עליה נשיקות ומחמאות: "אני אוהבת את השדיים שלך" אמרה לה ללא היסוס בעוד האחות מרי מחייכת בביישנות אבל מקבלת את הכל באהבה גדולה.
רוחה של אם המינזר ריחפה מעל הג'אקוזי הגדול.
"אין הקלה כזו הבאה כתוצאה מהתרת הספקות" חשבתי לעצמי בזמן ששתי הנשים כבר צעדו שני צעדים קדימה ואני עוד תקוע עם לשוני בין בהונותיה של גברת שור אבל מביט בנעשה מולי בהשתאות. חשבתי להמשיך ולצפות בנעשה מולי, שנראה לי כמו סוג של מעשה ניסים בעליל, אבל פקודתה של אם המינזר היתה ברורה וחד משמעית. "אתה תענג את שתיהן" ויודע הנזיר את ייעודו בעולם הזה.
לאט לאט גררתי את לשוני ושפתי לאורך הרגליים הארוכות של הגברת שור ובסופו של המהלך חיכה לי הכוס הרוטט, המתקתק, היפה הנתון בין שתי רגליה.
נו מה? היתה לי ברירה? ליקקתי ושאפתי את הכוס אל בין שפתי עוד ועוד. החלקתי לעבר הדגדגן הקטן והתפוח של הגברת שור, החזקתי אותו בין שפתי ושאבתי אותי לתוכי בעוצמה. גברת שור לא איחרה להגיב וגמרה בתוך המים הגועשים תוך כדי שפיה דבור לפה של האחות מרי וידיה משחקות בשדיים הגדולים שלה.
"יש לך שדיים נהדרחם" שמעתי אותה משבחת את השדיים הגדולים של האחות מרי
"וגם שלך נפלאים" החזירה לה האחות מרי מחמאה.
נעמדתי והבטתי במראה הנפלא. שתי נשים חבוקות ומתגלגלות בתוך המים הרוקדים. מתנשקות, מתעלסות כמו זוג אלילות ורק מזלי הטוב איפשר לי לחזות במראה המרהיב. אחזתי בזין וליטפתי אותו מעליהן. "שאגמור ואשפוך עליהן?" חשבתי בעודן אוחזות זו בפיטמותיה של זו. משוות את השדיים שלהן, מעריכות ובוחנות זו את שדיה של זו, את הגודל, את הפיטמות את הרכות ואת הגמישות.
ידיה של הגברת שור ירדו למטה ואחזו בכוס הפתוח לרווחה של האחות מרי. לא יכולתי להסיר את עיני לרגע מן המראה המרטיט. עוד כמה תמונות וג האחות מרי גמרה בעוצמה של לפחות 6 בסולם ריכטר וגם הלבה הרותחת שנשפכה ממנה, לא הרתיעה את ידיה של הגברת שור העושות בכוס כבתוך שלה. 
נשכבתי בחזרה במים הגועשים בעוד גברת שור מתפנה לעבר אברי השקוע במים. בצלילה מהירה שפתיה אחזו בזין הזקור בולעת את הכלי אל חלל פיה ומפנקת אותו באמצעות לשונה המרצדת. 
האחות מרי שחששה שמא הגברת שור תטבע, אחזה בישבני והרימה אותי מעלה כדי להקל על גברת שור את המלאכה. עוד ליקוק ועוד מציצה, אבל נזיר הוא נזיר ולא יכולתי לאפשר את השלמת המלאכה. התיישבתי והבטתי בנשים המטריפות שרק אם המינזר יודעת כיצד זכיתי לענג בערב יחיד ומיוחד. תמיד ידעתי שעבודת האל מתגמלת. 
"שנעבור למיטה?" הציעה הגברת שור
בהסכמה כללית יצאנו שלושתנו מן הג'אקוזי וניגבנו זה את זו זו את זו זו את זה.  
במיטה הגדולה זה הלך ונהיה יותר ויותר אינטנסיבי. שתי הנשים הנפלאות התגפפו, התנשקו וידה של הגברת שור לא הרפתה מן הכוס הבשרני והרטוב של האחות מרי.
אני הבטתי במחזה כמשקיף כשאני אוחז בזין שלי בזהירות, שוקל אם לאונן ולהתיז על שתיהן או לשמר את הזיקפה למועד מאוחר יותר. "אל תשפוך, לא חבל לבזבז?" הגיעו הקריאות מלמטה, מן המיטה, משתי הנשים המתעלסות בעוז על המיטה הגדולה. עוד אני מביט במחזה הנשגב המתרחש ממש לרגלי והאחות מרי פרצה באורגזמה קולנית, ריחנית ומרטיבה. זה נמשך 2-3 דקות שבהן המגבת שהיתה מונחת מתחתיה, כילתה את כושר הספיגה שלה לחלוטין
נו, אז מה דעתך עליה, שאלתי?   
אני יודע שזאת אחת הפנטזיות שלך להיות עם אישה.
מכאן אני נותן לגברת שור בעצמה להמשיך ולספר את עיקרי המפגש:
"וככה מצאתי עצמי  בחדר מהודר אי שם במרחבי גוש דן, מארגנת אוירה מתאימה.
נרות מפוזרים ברחבי הדירה, בסלון, סביב הגאקוזי וליד המיטה, סוכריות מפוזרות על השולחן, והרבה מגבות.
החלטתי לא להמתין לכם, ולהיכנס למים קודם.
פושטת את בגדי, נכנסת למים ומפעילה את העירבול 
מתענגת על בועות המים והזרמים סביב גופי.
לקראת הגעתכם, יושבת על ספת העור עטופה במגבת.
ואז אני רואה אותה לראשונה.
נמוכה ממני. מלאה פנים נעימות
אבל מה שתפס את עיני היה החזה שלה. מלא ורך.
נכנסנו למים. שלושתינו.
אני ואתה בפינה אחת, והיא, ממול.
לחשת באוזני שהיא רוצה רק להסתכל בתור התחלה, ואולי להצטרף אחר כך.
היא מתענגת מהזרמים שבמים. השדיים הגדולים עם הפטמות הגדולות צפים סביבה, ואני מגיעה אליה, מתעלמת ממה שנאמר לי, מלטפת ומחבקת אותה. לוחשת באזנה כמה שהיא מוצאת חן בעיני.
מהר מאוד אנחנו מתעלמות מקיומך, ועסוקות בללמוד אישה על גוף רעותה.
ואתה?
מגורה ממה שנגלה לעיניך. מחייך לעצמך.
תראי, היא לוחשת לי.
אני לא יורדת לנשים.
קצת מרגיז, אבל לא אתן לדברים כאלה לקלקל לי.
חוצמזה, מקסימום, אתה בסביבה…
יוצאים מהמים ועוברים למיטה.
היא ואני ממשיכות להתלטף, אני יונקת את פיטמותיה, אחת אחת, כשאתה יורד אל בין רגליה. 
אני רואה איזה מזל שדאגתי להרבה מגבות.
הגברת משפריצה. מאוד.
מתיק האביזרים נשלף פלוגר חביב.
תן לי אותו, בבקשה. אני אומרת.
ואתה רואה אותי לראשונה  מצליפה. עומדת מעליה ומכוונת אל עכוזה. האנחות מכיוונה מאשרות שהמצב מוצא חן בעיניה 🙂
שכחתי עד כמה מענג זה להיות מהצד הזה של השוט….
אני כבר בגמירה הרביעית או החמישית שלי (איפה מונה הגמירות כשצריך אותו), ומחליטה לצלול לעניינים….
העלמה שוכבת על גבה, שדיה הגדולים גולשים לצדדים, הפטמות המרהיבות מתנוססות מעליהם.
בין רגליה מתגלה סבך שיער רך, שפתיים חיצוניות עבות ופנימיות דקות עד מאוד.
מאוד שונה ממני.
מלקקת ליקוק ראשוני. גם הטעם אחר.
רואה שהמגע הנשי דווקא מוצא חן בעיניה.
משיכה לצלול.
מוצאת את הדגדגן שלה. יונקת אותו. מפעילה. יותר לחץ. היא אוהבת את זה.
מכניסה שתי אצבעות אל הכוס הרך, המזמין. יונקת את הדגדגן הניסתר. מרגישה את הגמירה שלה נבנית. התכווצויות מגיעות, ואז שטף של נוזלים מציף אותי.
איזה כיף להגמיר אותה…
עכשיו שניכם מענגים אותי.
כבר לא עוקבת איזה אצבעות נכנסות אל תוכי. של מי הלשון שמלקקת לי את הכוס, הפה שיונק את הפטמה שלי, הנשיקה החודרת על שפתי.
הכל מתערבב.
ואני, גמירה אחרי גמירה. לא עלה בדעתי שאפשר ככה.
ואז, נשלף הקלף המנצח.
מכשיר רוטט מופעל בין רגלי. אצבעות מפשקות וחושפות אותי ומצמידות את הרוטט הזה אל הדגדגן שחשב שביצע כבר את שלו 
ואני מתחילה לגמור
ולגמור
ולגמור
ולגמור
נשארת ללא אויר.
מתפתלת על המיטה, רועדת, מותשת.
חוויה מדהימה"

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן