בית אחווה לגאונים

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

ברגע שיצאתי מאולם הבחינה ידעתי שעשיתי טעות, לא שחששתי להיכשל, לא ולא, גם לא לקבל ציון שעלול לפגוע לי בתואר מצטיינת בסוף השנה, יש לי מספיק נקודות כדי לשמור על המלגה שלי אבל הוא עלול להשפיע על חגיגות סוף השבוע בבית האחווה שלי, בית האחווה לגְּאוֹנוֹת, וזה דווקא הדאיג אותי קצת למרות שידעתי שהרגע הזה חייב להגיע בסוף, כל הצעירות האחרות שהתקבלו יחד איתי כבר "זכו" לעבור את 'הטקס' ולהיות ה'נותנת'.

***

להתקבל לקולג' לא הייתה לי בעיה, עם ציון כולל ב-SAT של 2378 וציון 794 במתמטיקה התקבלתי בברכה ועוד הוסיפו לי מלגה. להתקבל לבית האחווה כבר היה סיפור קצת יותר מסובך, התנאי הראשוני להגיש מועמדות היה SAT גדול מ-2360 ואת זה היה לי, היה לי גם המלצות מאמא שלי וסבתא שלי שכשהן למדו פה בקולג' הן היו חברות בבית האחווה הזה וגם זה היה תנאי תומך, כזה שהעביר אותי לשלב הסופי אך עדיין לא מספיק, מה שהייתי צריכה זה לעבור את בחינות הקבלה שלהן, של בנות המחזור המסיים של בית האחווה שלנו, וזה כבר סיפור אחר לגמרי כי על מסורת בחינות הקבלה האלה נכתבו ספרים וצולמו סרטים, רובם סווגו לצפיה מעל גיל 18 ואפילו מככבים באתרי הפורנו וברור גם למה.

מבחני הקבלה, או המיון כמו שהן קראו לזה, נערכו באחד מסופי השבוע. התכוננתי להם, גם פיזית אבל בעיקר התענינתי אצל אמא וסבתא מה עשו להן במבחן הכניסה כי מה שלמדתי זה שהכל שם מסורת ולמעט ניואנסים קטנים מה שהיה הוא שיהיה. בהתחלה אמא סרבה לספר לי, אחר כך גם הבנתי למה, אבל אחרי שיחת טלפון ארוכה עם סבתא שסיפרה לי מה הן עשו לה גם אמא נשברה וסיפרה, מצד אחד זה הפחיד אותי, בחיים לא הייתי מאמינה עליהן שהן תעשנה כאלה דברים, ומצד שני זה עזר לי כי איך אמא אמרה לי לפני שטסתי למבחני המיון? "אם אני יכולתי ואם סבתא יכלה גם את יכולה!" ורק אחר כך, במטוס שהחזיר אותי חזרה מאותו סוף שבוע, תפסתי את עצמי לא מאמינה שאמא שלי, בידיעה ברורה מה הולכים לעשות לי, הייתה מוכנה שאני אסע להבחן.

היינו חמש-עשרה בנות וידענו שעד סוף המבחנים נשאר רק שש, היה לי יתרון כי אמא וסבתא, מניסיונם כבוגרות, הסבירו לי מה הן מצפות מאתנו, מה הן רוצות לשמוע ובעיקר מה הן אוהבות לראות, רק שהיו לפחות עוד שלוש בנות כאלה, אחיות-חוזרות כמו שקוראים לנו פה.

ההתחלה הייתה נחמדה, סיור בבית, קפה ומאפה בחדר המרכזי עם כל הבנות, אבל האידיליה נמשכה בדיוק רבע שעה לפני שהן עברו לתכל'ס, למבחן האמיתי שהוא, אם תרצו, סוף שבוע של זובור שלא היה מבייש מחנה אמונים במרינס.

את השמלה או חצאית/מכנסיים וחולצה, תלוי מה לבשנו, הורדנו "כדי שלא יתלכלכו" ובמקומם קיבלנו בייבי-דול שקוף עם סמל בית האחווה שלא הסתיר כלום, את החזייה הורדנו כי לאחת הבנות היו שדיים קטנים והיא הלכה בלי חזייה ועל פי חוקי הבית אסור שתהיה הפליה אז כאחיות שלה, כך הן קראו לנו, גם אנחנו הורדנו, "אם אחת בלי כולכן בלי" האחות הבכירה הסבירה, "אחוות אחיות!" הוסיפה וציחקקה, צחוק ציני כזה, וכך גם ירדו גם התחתונים שלנו, התחתונים של אחת מאתנו היו של בנים, כך לפחות קבעה האחות הבכירה, זאת ממחזור הבוגרות, וקביעה שלה זה קדוש, אז היא נדרשה להוריד ואיתה גם כולנו, אחוות האחיות, זוכרים?

עמדנו בעצם עירומות, הביבי-דול השקוף לא הסתיר כלום, אבל להן זה לא הספיק, אחת אחת העלו אותנו על שולחן שהן ישבו סביבו וקיבלנו "משוב בונה", והיה להם מה להגיד לכל אחת מאתנו, שלילי כמובן ובצורה משפילה ויותר מזה לסמן לנו בטוש את האזור שהם מתיחסים אליו. זאת שמנה מדי, פרה, וזאת רזה מדי, שלד. לזאת השדיים גדולים מדי, עטיני-פרה-הולנדית, ולזאת שדיים קטנים מדי, נעצים. לזאת האף ארוך מדי, אף-פינוקיו-משקר, ולזאת אף רחב מדי, אף-חזיר. וככה כל אחת מאתנו עלתה וחטפה ועד שהיא לא בכתה עם דמעות לא נתנו לה לרדת.

ואז יצאנו לריצת הלילה, נעלי ריצה הן נתנו לנו לנעול אבל ללבוש לבשנו את אותו בייבי-דול שקוף שלא הסתיר כלום, גם לא את כל הסימנים בטוש שקישקשו עלינו, אחת אחר השניה יצאנו לרוץ בחוץ, שלושה סיבובים מסביב לבניין ומסביב עמדו חברי האחוות השכנות והוסיפו עוד "ביקורת בונה" משלהם למכסת ההשפלות שלנו.

עד הלילה כבר נשארנו רק שמונה בנות, שש נשלחו הביתה ואחת החליטה לפרוש. את הלילה בילינו במיטה של האחיות הבוגרות, מפנקות אותן, אתם יודעים, קודם יורדות להן וזוכות לשעור מעשי מתקדם באיך לפנק אשה עם הלשון ולקינוח הן הלבישו לעצמן סטראפאון ודפקו אותנו, טחנו אותנו דק דק ובבוקר המשיכו, לא עשו לנו הנחות, וכשאנחנו לבושות באותו בייבי-דול שקוף ניקינו להם את הבית והן יישמו עלינו את כל הסטראוטיפים האפשריים, כולל לצחצח את השרותים עם מברשת שיניים.

שבע בנות הגענו לפינאלה, במבחן ספסל הדילדוים המסורתי, עוד פריט מסורתי שאפילו סבתא ואמא שלי נאלצו להשתפד עליו, עוד אחת עפה ואז המבחן הסופי, הבנים! גברברי בית האחווה לגאונים, זה שיש ביננו ברית בתי אחווה תאומים, שהופיעו פתאום ואל תיכשלו ותיפלו לסטראוטיפ נוסף, זה שהם גאונים זה לא אומר שהם גם חנונים שלא יודעים מה לעשות עם בנות, הם יודעים גם יודעים ולא רק שהם יודעים אז בניגוד לדעות הקדומות הם גם מצויידים היטב שם בין הרגליים! אומנם הגעתי לכאן לא בתולה, עשיתי את זה כבר קודם ואפילו הרבה, בוא נגיד שכל הרכב ההתקפה של נבחרת הפוטבול של התיכון, וגם חלק מהרכב ההגנה, ביקרו אצלי בין הרגליים! אבל פה פתחו לי את הפתח היחיד שעדיין היה בתולי, פה פתחו לי ת'תחת! ופה גם עשיתי בפעם הראשונה את ה'שלישיה', ככה הם קוראים לזה כשאת חוטפת בו זמנית בכל החורים, בכוס, בפה ובתחת! ואם סבתא לא הייתה מכינה אותי לחלק הזה, אמא כנראה התביישה לספר לי, יתכן שהייתי נשברת אבל לא! עברתי והתקבלתי כחברה מין המניין באחוות הגאונות, טוב לא ממש מין המניין, כאחות צעירה הייתי צריכה לשרת את האחיות הבוגרות ותאמינו לי, הן יודעות לנצל את הזכויות שלהן עד תום.

***

פעם בשבועיים, בערב שבת, אנחנו נפגשות עם בית האחווה לגאונים למסיבה. רשמית זה נקרא מסיבת ריקודים אבל בפועל זאת מסיבת סקס שמתחילה ב'טקס' וממשיכה באורגיה רבת משתתפים עד אור הבוקר וככל שהמועד התקרב החששות שלי הלכו וגברו במיוחד אחרי שמסרתי את הציון שלי במבחן, לא A++ הרגיל שלי, רק A+ שבמונחי בית האחווה לגאונות נחשב קצת נמוך, וראיתי את המבט הציני על פניה של האחות הבכירה, זאת שאוספת את הציונים מכולנו ובסוף תקבע של מי הציון הנמוך ביותר ולכן צריכה לעבור את ה'טקס' וידעתי גם למה, ארבע "מסיבות" כבר עברתי ובכולן הציונים שלי היו כאלה שלא נדרשתי לטקס, היחידה מבין האחיות הצעירות שעדיין לא נקראה לבמה.

פרק שלם בספר החוקים של הבית קובע איך מחליטים מי צריכה לעבור את ה'טקס', מה עושים במקרה שיותר מאחת מקבלת ציון נמוך זהה ואפילו איך קובעים אם כל הבנות מקבלות את הציון הגבוהה ואין אחת עם ציון נמוך כי ב'טקס' חייבות להיות לפחות שש בנות, שלוש לפחות משכבת הצעירות, שתים לפחות משכבת השנה השניה ואחת לפחות משכבת הבוגרות! כן במסיבה הזאת אין הנחות לבוגרות, ואני מוסיפה תמיד לפחות כי גם אם יהיו יותר בנות מאותה שכבה עם ציון נמוך זהה וממוצע זהה ולכן כולן תדרשנה לעבור את הטקס עדיין זה לא יפתור את הבנות מהשכבות האחרות.

היום הגיע, יחד עם כל האחיות הצעירות הלכתי למקלחת המשותפת להתרחץ, כן, גם שם יש היררכיה ואנחנו, הצעירות, מתרחצות אחרונות, מתפללות שלא יגמרו לנו את כל המים החמים. עמדנו שם עירומות והסתבנו, מקרצפות טוב טוב בעיקר באינטימיים אבל לא רק, מביטות האחת בשניה במבט בוחן ולא יכולתי שלא לקנא באילו שדאגו גם לגלח את זיפי שיער ערוותם שצמחו מאז המפגש האחרון כי לי יש שם עדיין חורשה מתולתלת, זה החוק הכתוב, מי שלא עברה עדיין את הטקס אסור לה לגלח ואפילו לא לעצב את המברשת!

אף אחת לא יודעת מראש אם היא הציון הנמוך, רק בפתיחת המסיבה האחות הבכירה תכריז על זה כמו גם על מי מהאחיות הבוגרות היא המצטיינת שתחליף אותה בתפקיד האחות הבכירה בשבועיים הקרובים ויש הרבה צ'ופרים בלהיות האחות הבכירה. גם כשהתלבשתי עדיין חששתי, קודם תחתונים וחזיה, לא את הכי טובים שלי כי אם היום אני אעבור את ה'טקס' הם לא ישרדו אבל עדיין מספיק סקסיים כדי שלא יצחקו עליי, ואז הגיע תור המדים, כן, למפגש הזה מגיעים במדים, בגדי חקי כאלה, כמו אלה של הצופים, ולבשתי את המדים שאמא נתנה לי, אלה שהיו שלה וקודם של סבתא ועדיין שמורים בקפידה, אלה שבהם הן עמדו ב'טקס' הראשון שלהם ויותר לא השתמשו ואמא השביעה אותי שגם אני אשמור עליהם אחרי ה'טקס' הראשון שלי כדי שאוכל להעביר אותם לבת שלי בעתיד, סגולה להצלחה כמו שסבתא אמרה לי או אם תרצו מסורת כזאת, שלא הן המציאו, ומסורת כידוע לא שוברים! ולבסוף הקולר, קולר עור עבה ואדום, כזה שמצביע שאני צעירה, בניגוד לקולר הצר הוורוד של בנות השנה השניה והצוואר העירום של הבוגרות כי גם במסיבה חשוב שידעו מה מעמדנו, מה מיקומנו בהיררכית בית האחווה כי אחר כך, כשיתחיל האקשן, לצעיר (או צעירה) אסור לפנות לבוגרת (או בוגר) בהצעה מגונה או אפילו לבת השנה השניה, רק לצעירה, ולבן (או בת) השנה השניה אסור לפנות לבוגרת (או בוגר) רק לצעירים ולבני השנה השניה ורק לבוגרים מותר לפנות לכולם.

עמדנו באולם הגדול, האחים, בני אחוות הגאונים, ואנחנו האחיות, בנות אחוות הגאונות, כולם במדים החקי שלא רומזים על מה שיקרה כאן הערב, לכולם כוסות בירה גדולות ביד, ששותים מהם והרבה, בירה מביאה מצב רוח ומכניסה אותנו למוד, מדברים, בעיקר על הרצאה מעניינת ששמענו, תאוריה שהוצגה לנו או שפיתחנו בעצמנו, טיפה רכילות, לא הרבה, עומדים מדברים ושומרים נגיעה, כאילו היינו מורמונים בכנסיה.

צלצול פעמון הכריז על תחילתו של הטקס. כולם מיהרו למלא מחדש את כוסות הבירה שלהם והתרכזנו מול הבמה הקטנה שעליה עמדו מלך ומלכת המסיבה הקודמת, בסתר הבנים התחילו לשלוף את בקבוקי הפח השטוחים מהכיס, ולמרות האיסור הקיים שעליו לא מקפידים, לוגמים לגימה מהויסקי שהביאו לעידוד המצב רוח, מציעים לבחורה שלידם ומחזירים לכיס.

החלק הראשון של הטקס הוא הכתרת מלך ומלכת הנשף החדשים, כמו כל דבר אצלנו יש היררכיה, המלך והמלכה חייבים להיות מבין הבוגרים!  על פי המסורת המלך והמלכה הנוכחיים לא משתתפים בבחירה, חייבים להחליף אותם, ומבין שאר הבוגרים הציונים הם שקובעים, מי שהוציא את ממוצע הציונים הגבוה ביותר השבוע יהיה המלך או המלכה החדשים (ובמקרה של שניים באותו ציון יבחר זה שלא היה מלך או מלכה הכי הרבה זמן!).

הראשון נקרא לעלות לבמה המלך החדש, המלך היוצא העביר לו את הכתר, ניגש לעמוד בקצה הבמה לפני כולם עם הפנים לקהל, התכופף מעט קדימה, הבליט את ישבנו לאחור וחיכה. אחריו הוזמנה מלכת הנשף החדשה, גם לה העבירה המלכה היוצאת את הכתר, גם היא ניגשה ונעמדה ליד המלך היוצא והתכופפה כמוהו ו…המלך והמלכה החדשים ניגשו אליהם ובעטו בהם בישבן, מעיפים אותם מהבמה באותו טקס מסורתי שקובע שהם חוזרים להיות אחד האדם, טוב, לא ממש בעיטה חזקה, בעיטה סמלית כי בעיקר הם קפצו אבל מה זה חשוב, יחי המלך והמלכה החדשים.

למה צריך מלך ומלכה? כי מישהו צריך לנהל את המסיבה ומישהו יצטרך לקבוע מי המלך והמלכה הבאים ובעיקר מי הם אותם לוזרים (Loser's) שיעברו את הטקס במסיבה הבאה ויהפכו לנותנים, בדיוק כמו שהמלך והמלכה היוצאים קבעו מי יהיו הנותנים במסיבה הזאת. למה כדאי להיות מלך ומלכת הנשף? בגלל שני ה-כ'-ים, כבוד וכוח, הכבוד שכולם מפגינים כלפיהם, כולל הקידה שקדים כשפונים אליהם או היד שמנשקים אם היא מוגשת, והכוח שהוענק להם במסגרת התפקיד, זכותם לבחור כל אחד ולעשות אותו באיזה תנוחה שירצו ואסור לסרב להם, זכותם לשדך שידוכים! לקבוע מי יעשה עם מי ובעיקר איך יעשו את זה ואסור לסרב, וכוח-העל שמוענק רק למלכה שיכולה לזווג צעיר עם בוגרת (וכמובן אם בת השנה השניה) ולצוות איך יעשו! דבר שלא יקרה בשום מקרה אחר והן מנצלות את זה, המלכות, בעיקר לסגור חשבונות.

הגיע החלק השני של הטקס, החלק היותר מעניין, ההכרזה על הלוזרים (Loser's), אלה שפישלו בגדול וקיבלו את הציונים היותר נמוכים השבוע ועכשיו הם צריכים לשלם על זה. ראשונה נקראה לבמה נטלי, האחות הבוגרת שקיבלה את הציון הממוצע הנמוך ביותר באותו שבוע מבין הבוגרות, ראו עליה שהיא משופשפת בזה, שהיא עשתה את זה כבר כמה וכמה פעמים, קודם היא נעמדה מול המלכה וקדה קידה, אחר כך נישקה את היד המושטת שלה ואז נשארה לעמוד מולה במבט מבויש ומושפל, מחכה למלכה שתתחיל.

"את יודעת למה את כאן?" המלכה שאלה באותו תסריט קבוע שהוא חלק מהמסורת.

"כן, גברתי המלכה" היא ענתה ושמעתי אותה בולעת רוק.

"ספרי לכולנו למה" המלכה המשיכה בקול מצווה.

"כי פישלתי," היא ענתה בקול רם שכולם ישמעו, "כי אני לוזרית, כי השבוע הייתי העפרון הפחות מחודד בקלמר" היא המשיכה לדקלם את אותו טקסט מסורתי שלא משתנה.

"ומה עושים למי שפישלה?"

"מענישים אותה, גברתי המלכה, שתלמד את הלקח",

"ואיך מענישים את הלוזרית?"

"הופכים אותה לנותנת, גברתי המלכה" היא הסמיקה ולא בכדי, נותנת היא מי שמתהלכת כל הערב עירומה ומאפשרת לכל מי שדורש ממנה לעשות אותה איך שהוא רוצה, איפה שהוא רוצה ובאיזו תנוחה שהוא מבקש  בדיוק כמו שהנותן בין הבנים יתהלך עירום כל הערב והוא חייב להשמע לדרישות של הבנות ולעשות כל מי שהן מבקשות ואיך שהן מבקשות, כמובן במגבלות ההיררכיה, חס וחלילה שצעיר ידרוש מבת השנה השניה או בוגרת.

"אני מכריזה עליך כנותנת!" המלכה הודיע בקול ברור ורשמי, "תתפשטי!".

נטלי התפשטה, לפני כולם, במהירות פתחה את הכפתורים והורידה את חולצת החקי שלה, אחריה את החצאית ואז החזייה, חושפת את זוג שדיה הלבנים שפטמות כהות ונוקשות בלטו עליהם, ואז התחתונים, מגלה את ערוותה המגולחת למשעי, נשארת רק בגרבי רשת שחורים התפוסים בחגורת בריות שחורה, כאלה שרק לבוגרות מותר ללבוש! ובנעלי העקב שלה, לרגע עמדה ככה, חשופה בפני כל ונראה שקפאה אבל אז ירדה על ברכיה לפני המלכה, "מלכתי, הנותנת מוכנה לקבל את עונשה".

"חסר משהו, הנותנת עדיין לא מוכנה" המלכה ציחקקה ופתחה את השפתון שמישהו נתן לה בזמן שנטלי התפשטה, "על הברכים!" היא פקדה וכשנטלי ירדה על הברכים לפניה היא רשמה לה 'נותנת' על המצח בשפתון האדום, "שכולם ידעו מה את!" הוסיפה בקול מלגלג.

עוד לפני שנטלי ירדה המלך קרא לאח הבוגר עם הציון הנמוך ביותר והתחיל להעביר אותו בדיוק את אותו טקס, חוזרים על אותם המילים רק שברגע שנטלי ירדה מהבמה אחד האחים הבוגרים תפס אותה בידה, "בואי!" הוא פקד והוביל אותה אל אחד מכסאות הבר הגבוהים שמפוזרים בחדר, כמו גם מזרונים הפרוסים מסביב, "תתכופפי" הוא סימן לה עם האצבע על מושב הכסא והתחיל לפתוח את מכנסיו ונטלי נעמדה בפישוק לפני הכסא עם הפנים אל הבמה, התכופפה ונשענה עם הבטן על מושב הכסא כששדיה תלויים מקדימה ורגע אחרי הוא כבר תקע את עצמו לתוכה וככה, לפני כולם, הוא התחיל לזיין אותה.

גם האח הבוגר עם הציון הנמוך ביותר עבר את אותו טקס משפיל, גם הוא התפשט לפני כולם, גם לו רשמו 'נותן' בשפתון אדום על המצח וגם הוא ברגע שירד מהבמה נלקח על ידי אחת האחיות הבוגרות, הורד על ברכיו לפניה ונכנס מתחת לחצאית שלה כדי למצוץ לה, לפנק אותה עם הלשון הארוכה שלו.

אחרי הבוגרים הגיע תורם של הלוזרים משנה ב', שני בנים ושתי בנות, עולים אחד אחר השני לבמה ועוברים את אותו טקס השפלה בדיוק, אותו טקסט מקדים שאחריו נדרשים להתפשט, עירומים יורדים על הברכים שירשמו להם על המצח נותן או נותנת ובדיוק כמו הבוגרים גם הם "נקטפים" מיד שיורדים מהבמה ונדרשים לתת, בת אחת מכופפת לאחד מכסאות הבר ואחד הבוגרים מזיין אותה בלהט, השניה מובלת על ידי בוגר אחר לאחד המזרונים שבצד ורגע אחרי היא אוכלת בתחת, בן אחד נלקח על ידי אחת הבוגרות למזרון והיא משתפדת ורוכבת עליו והשני מורד למצוץ ולפנק בוגרת שלישית ו…כן, לבוגרים יש עדיפות בבחירה והם מנצלים את זה.

הגיע הרגע של הלוזרים של שנה א' לעבור את הטקס ואצלי הלב פעם במהירות, משנה א' יש שלוש נותנות והפעם, עם ה-A+, הסיכוי שלי להיות אחת מהשלוש היה גבוה, הרבה יותר גבוה מאשר במסיבות הקודמות.

ראשונה נקראה לבמה מאי-לי הסינית, אם עדיין אפשר לקרוא סינית למי שאמא ואבא שלה נולדו בארצות הברית, והבנים טוענים שהיא אחת משלוש המוצצות הטובות בקמפוס וגם אני טוענת שהיא, ביי פאר (by far), מלקקת הכוסים הכי טובה שליקקה לי אי פעם (ובמבחני קבלה היא ליקקה לי אפילו פעמיים), מאי-לי עברה את כל הטקס רק שבסופו, אחרי שרשמו לה נותנת על המצח, המלכה השאירה אותה לידה על ברכיה כי היא רוצה שמאי-לי תרד לה ראשונה.

המתח שלי ירד מעט כשהבן הראשון נקרא לבמה ועבר את הטקס אבל חזר לאחר שגם הוא התפשט ונרשם לו 'נותן' על המצח והוא נלקח על ידי בת משנה ב' למצוץ לה, הרגשתי איך דפיקות הלב שלי מתחזקות ו…"אחים ואחיות," המלכה הכריזה, "הפעם יש לנו בתולה!" והלב שלי נפל לתחתונים, לא כי אני בתולה, מזמן לא, פתחו אותי כבר בכל החורים, אלא כי בתולה, במושגים של המסיבה שלנו, היא מי שלא עברה את הטקס אף פעם וכזאת הייתי רק אני! כל שאר הבנות כבר עברו אותו, "בתולה, בואי עלי לבמה!" המלכה סיימה והכריזה.

עליתי, הברכים קצת רעדו לי. נעמדתי מול המלכה בעיניים מושפלות, קדתי קידה עמוקה ונישקתי את היד שהיא הושיטה לי. "לוזרית, את יודעת למה את כאן?" המלכה שאלה.

"כן, גברתי המלכה" עניתי בקול קצת רועד.

"ספרי לכולנו למה" המלכה המשיכה על פי כללי הטקס.

"כי פישלתי," עניתי בקול רם כנדרש, "כי אני לוזרית, כי השבוע הייתי העפרון הפחות מחודד בקלמר" המשתי לדקלם את אותו טקסט מסורתי שלא השתנה עוד מימיי סבתא שלי.

"ומה עושים למי שפישלה?"

"מענישים אותה, גברתי המלכה, שתלמד את הלקח",

"ואיך מענישים את הלוזרית?"

"הופכים אותה לנותנת, גברתי המלכה" ואני חושבת שגם אני הסמקתי ברגע הזה כי לבתולה יש טקס מיוחד, "אבל אני בתולה וחייבים קודם לפתוח אותי" המשכתי עם אותו קול רועד.

"ואת מוכנה שיפתחו אותך?" המלכה שאלה.

ידעתי מה מצפה לי, ידעתי שהולכים להשפיל אותי, ידעתי שהולכים להשחיל אותי כמו שאף פעם לא השחילו אותי, ידעתי שיכאב לי בטוסיק עוד כמה ימים אחרי אבל גם ידעתי שכל הבנות העומדות בחדר (וגם אלה ששוכבות או מתכופפות וחוטפות) עברו את זה, אחרת הם לא היו פה, ויותר מזה אמא שלי וסבתא שלי עברו את זה ועדיין הן המליצו לי ללכת לבית האחווה הזה אז אם הם עברו ונשארו בחיים אין סיבה שאני לא אתנסה, "כן, גברתי המלכה, הלוזרית הבתולה מוכנה שיפתחו אותה" השלמתי את הטקסט הקבוע.

"ואת יודעת מה את צריכה לעשות?"

"כן, גברתי המלכה".

"אז תתכונני!" וראיתי מישהו ממהר ומוסר לה את האולר.

גם לטקס פתיחת בתולה יש כללים נוקשים ומסורת, הרבה יותר מכל טקס רגיל שהיה עד עכשיו, ראיתי כבר את כל בנות המחזור שלי עומדות בטקס הזה ועכשיו, כשהגיע תורי, אני יודעת בדיוק מה מצפים ממני ומה עלי לעשות אז נעמדתי מול המלכה, המבט כמובן מושפל, פישוק קל ברגליים, כפות הידים משולבות על העורף, המרפקים משוכים לאחור ו…"הלוזרית הבתולה מוכנה שהמלכה תפשיט אותה", כן, את הבתולה המלכה מפשיטה ולא סתם מפשיטה, הרגשתי איך עם יד שמאל היא תופסת בכפתור התחתון של החולצה ומושכת אותו ואז ראיתי את האולר עובר מול עיניי במין התרסה כזאת, יורד ו"קוטף" את הכפתור שנפל והתגלגל על הבמה.

בזה אחר זה המלכה חתכה ותלשה לי את הכפתורים בחולצה ורק כשנפל הכפתור האחרון היא משכה והורידה לי את החולצה (כשלרגע אני משחררת את ידי שתוכל להוריד ומייד מחזירה חזרה) ונחשפה החזיה שלי ושדיי הגדולים הכלואים בה. אחריה הגיע תור החצאית שגם בה נתלשו כל הכפתורים לפני שהיא הניחה לה ליפול לרצפת הבמה ולהציג לעיניי כל את התחתונים שלי וגם בלי לראות ידעתי שיש שם כתם רטוב כי אני מגורה בטרוף.

אחרי החצאית הגיע תור החזיה, המלכה הכניסה את להב האולר בין הכתפיה הימנית שלי לכתף, מתחה למעלה וחתכה, הכתפיה נקרעה וחצי כתפיה נשרה קדימה והחצי השני אחורה. אחר כך עברה וחתכה גם את הכתפיה השמאלית והחזיה נשארה מתוחה ותלויה כששדיי מאימים לפרוץ, ולקינוח היא החדירה את להב האולר בין שדיי, מתחת לאותו סרט בד המחבר בין הגביעים (Cup-ים) והתחילה לחתוך לאט, כשבקהל מריעים ומעודדים אותה, וברגע מסויים הבד נקרע, הגבעים האוחזים בשדיים נשמטו ושדיי הגדולים התגלו במלא תפארתם, שדיים גדולים ועסיסיים, אשכוליות, עם עטרות כהות וגדולות ופטמות אבן נוקשות במרכזן.

את התחתונים היא הורידה לי בשני חיתוכים מהירים, אחד מכל צד וגם הם נפלו לרצפה, חושפים את ערוותי ואת חורשת שיער ערוותי שצמחה פרא מאז שהגעתי לבית האחווה.

עמדתי עירומה, כפות הידיים שלובות על העורף, המרפקים משוכים לאחור והשדיים שלי בולטים, ידעתי מה הולך לקרות עכשיו, ראיתי מישהי מוסרת למלכה את מכונת התספורת וברגע ששמעתי את זמזום המכונה עצמתי עיניים והרגשתי את הלהב הקר של המכונה מתחיל לגזום שורה ראשונה של שיער הערווה שלי, המלכה התחילה מימין, פס צר, עולה מלמטה וגוזמת עד למעלה ושוב יורדת, מושכת מעט שמאלה ושוב עולה וגוזמת, מכסחת פס אחר פס כאילו הייתה זו מדשאה שגוזמים, מרעידה את שפת הכוס המגורות שלי והרגשתי שאני הופכת רטובה שם בפנים, מגורה, הרגשתי איך טיפה מחליקה לאורך הירך הפנימי שלי ואיך הפטמות שלי מזדקרות עוד יותר.

הזמזום הפסיק ואיתו הרטט, העזתי ופתחתי עינים הצצתי למטה והסמקתי, המפשעה שלי הייתה חלקה ושיער הערווה שלי היה פזור על הבמה. ראיתי את החיוך הזימתי על פניו של מלך הנשף שעמד ליד המלכה ורעד עבר בגופי, ידעתי מה הולך לקרות עכשיו, עד עכשיו הפשיטו אותי ועכשיו הגיע הרגע לפתוח אותי ועל פי כללי הטקס זאת זכותו של המלך, זכות הלילה הראשון קוראים לזכות הזאת, שריד היסטורי לזכויות המלכים והפריצים בימי הביניים.

"הבתולה הלוזרית," המלכה חייכה לעברי, חיוך סרקסטי, מלגלג, "הגיע הזמן לפתוח אותךְ" ומישהו הניח על הבמה את אחד מכסאות הבר הגבוהים, "תפסי את מקומךְ!" היא הצביעה על כסא הבר.

ברגלים קצת רועדות ניגשתי לכסא. אחד הדברים שלמדנו ותירגלנו באותם מבחני כניסה שלנו היה איך לתפוס את מקומנו על כסא הבר שעל הבמה, כן, גם לזה יש כללים ומסורת, במבחני הכניסה אלה היו הבוגרות שדפקו אותנו עם סטראפאונים אבל עכשיו זה גבר עם הדבר האמיתי ולא סתם גבר, מלך הנשף, ולמלך הנשף, לא לכולם אבל לזה הנוכחי, יש זין גדול אני יודעת כי באחת המסיבות הקודמות הוא הציע לי ואני הסכמתי ופתחתי לכבודו את הרגליים, אז זה היה בדוגי על מזרון בצד החדר ועכשיו זה הולך להיות כשאני נשענת על הכסא ולפני כולם. נעמדתי לפניו והתכופפתי קדימה, הנחתי את הבטן שלי על מושב הכסא, שדי הגדולים תלויים מקדימה, מתנדנדים קלות בקצב נשימתי, המבט מופנה לפנים, יודעת ממה הוא יתחיל, הרגליים מפושקות בדיוק במידה הנכונה וידי משוכות לאחור ומפשקות את פלחי ישבני, פותחות את הדרך למי שירצה לבקר, "הבתולה הלוזרית מוכנה לפתיחה שלה" הודעתי בקול.

"שלושה חורים יש לך, הבתולה, שלושה חורים ובכולם יבקר הזרג המלכותי ורק אז תפסיקי להיות בתולה, האם זה ברור לךְ?".

"ברור אדוני המלך," הודעתי בקול, "שלושת החורים שלי עומדים לרשותךָ אדוני המלךְ" השלמתי את הטקסט הקבוע.

המלך נעמד לפני, פתח את מכנסיו ושלשל אותם יחד עם התחתונים עד הברכיים וראיתי שוב מה מחכה לי ולדעתי הפעם הזין שלו היה מתוח ונוקשה יותר מאותה פעם ההיא שהזדינו, "בתולה, תפתחי פה גדול!" הוא ציווה בקול בס תקיף וברגע שפתחתי הוא דחף לי את הזין שלו לפה ו…"תמצצי!".

מצצתי, מצצתי בקול שכולם ישמעו, מצצתי אבל ידעתי שהוא לא הולך לגמור לי בפה כי יש לו עוד חורים לבצע לפני שהוא גומר ומשפיךְ, מצצתי כדי לצפות לו את הזין ברוק לפני שהוא דוחף לי אותו ואכן, אחרי עוד כמה מציצות הוא הכריז, "חור ראשון פתחתי לך, עכשיו אעבור לשני", משך את הזין, עבר לעמוד מאחורי, נצמד והרגשתי אותו מכוון ואני פישקתי יותר חזק את פלחי ישבני ו…"חור שני" הוא הכריז במין גאווה ובמכת אגן אחת חזקה דחף לי את כל הזין לכוס.

"גם החור השני פתוח" הוא הכריז במין גאווה וגם כאן ידעתי שהוא לא הולך לגמור לי, יש לו עוד חור אחד לבצע והוא צריך בשבילו זין נוקשה כפלדה ובעיקר משומן והייתי מגורה בטרוף, רטובה שם בכוס כך ששמן סיכה נשי וטבעי נתתי לו בשפע ו…הייתי כל כך מגורה שגמרתי! כן, השפילו אותי ואני התחרמנתי, לא הייתי צריכה הרבה פמפומים שלו, פמפומים ארוכים וחזקים שהרעידו את גופי, הרקידו את שדיי הגדולים ובעיקר שלחו את אותם זרמים מענגים משפשוף הזין שלו בשפתי הכוס הכל כך מגורות ורגישות שלי שגמרתי, גמרתי ולא התביישתי לצעוק ולספר על זה, "כן, הנה, גומרת," התנשפתי בקול, "אני גומרת, כן, הנה, עכשיו, עכשיו!" צווחתי כמו חתולה מיוחמת, "הנה, עכשיו, אני ג-ו-מ-ר-ת-!!".

מלך הנשף הצליח לסחוט ממני אפילו גמירה נוספת לפני שהוא הכריז "חור שני פתוח נעבור לחור השלישי" ושלף את עצמו מתוכי ובלי לחכות הצמיד את ראש הזין הנוקשה והמשומן באותו שמן סיכה טבעי שלי אל פי הטבעת שלי, ואני בתגובה פישקתי חזק את פלחי ישבני, "חור שלישי" הוא הכריז באותה גאווה והתחיל לדחוף לי בתחת.

ידעתי שאני צריכה להרפות, לתת לו, אבל לפי הטבעת שלי היו חיים משלו ובמקום להרפות הוא התכווץ, חוסם את דרכו, "פאק!" שמעתי את המלך ממלמל ואז, באבחת אגן חזקה, הוא פרץ את דרכו וחדר לתוכי, שולח זרם של כאב בגופי, כאב שהתכוננתי לקראתו ועדיין צווחתי "פאק!" משלי, פאק חזק של כאב רק שזה לא עשה עליו רושם, הוא תקע את חרבו עד הסוף, אחז חזק במותניי, הכריז בקול רם ועליז "גם החור השלישי נפתח לשימוש הקהל" והתחיל לפמפם, לזיין לי את התחת.

לא באמת הייתי בתולה בתחת, מלך הנשף לא היה הראשון שביקר לי בישבן ולא היה לו את השטרונגול הכי גדול שחטפתי שם ועדיין כל פעם כזאת כואבת, ועכשיו, כשהוא טחן לי את התחת, מצאתי את הזמן להסתכל מסביב, אולי קצת הסחת דעת מאותו חום שמתחיל לצרוב לי את פי הטבעת, הפעילות מחוץ לבמה המשיכה במרץ, אחד גומר ועוד לפני שהנותנת מספיקה להתרומם מכסא הבר שעליו היא מכופפת מגיח אחר ומחליף אותו, מישהי גומרת לרכב ואחרת באה ולוקחת את הנותן לרדת לה, בינתיים, עד לסיום הטקס, מותר ל"טפל" רק בנותנים והנותנות, זיונים בהסכמה יבואו רק בסיום.

ההסתכלות מסביב הייתה הסחת דעת מעוד משהו, ממה שיבוא אחר כך, בסיום הטקס שלי, כמיטב המסור גברברי בית האחווה לדורותיהם מארגנים לנותנת החדשה גאנג-באנג, כן, כל הגברברים הולכים לעבור עלי, לפעמים אפילו שנים ביחד ו…"קחי!" מלך הנשף נעץ את עצמו עמוק יותר לתוכי, לוחץ חזק, תוקע ולא מוציא, "קחי! קחי!" הוא דחף עוד שתי דחיפות חזקות, "הנה! קחי!!" והרגשתי את החום הפושט בישבני כשהוא פרק את ביציו המלאות עמוק בתוכי, "קחי!" עוד נעיצה חזקה ועוד מטח שפיך חמים מילא את ישבני, "כן, פתחתי אותךְ" וגם בלי לראות ידעתי שהוא מחייך בגאווה, עוד דחיפה באגן, עוד מטח חמים והוא שלף את עצמו מתוכי, "המלכה," הוא חייך לעבר מלכת הנשף, "הנותנת פתוחה, אפשר להמשיך בטקס".

המשך הטקס היה קצר, המלכה הורידה אותי על הברכיים לפניה, רשמה לי 'נותנת' על המצח ושלחה אותי לרדת מהבמה ו…כמו שתארתי לעצמי, שני גברברים כבר חיכו לי, אחזו בידיי עוד לפני שירדתי והובילו אותי אל אחד מכסאות הבר הפנויים, "תתכופפי יא נותנת" אחד מהם ציחקק ודחף אותי, "פה גדול!" השני נעמד לפני ברגע שהתכופפתי וברגע שפתחתי הוא דחף לי את הזין שלו והשני ניצמד מאחור, פישק יותר את רגליי ברגליו והשחיל אותי, תקע לי בכוס, תקע והתחיל לזיין, לאט, נהנה.

על הבמה המשיכו שאר הטקסים, ממהרים, כולם כבר רוצים להגיע לאקשן, לרגע שאפשר לעשות את זה גם לא עם הנותנים כמובן, וכבר ראיתי כמה הצעות וזוגות שנצמדים ומחכים.

טעם מלוח שמילא את פי הבהיר לי שהגברבר שמצצתי לו גמר, בלי להודיע, בלי להזהיר, ככה ירה את זרעו החמים עמוק בגרוני ואני, כמו אוטומט, בלעתי כי זה מה שמצפים מנותנת, לבלוע.

למזלי אף אחד לא בא שאני אמצוץ לו ויכולתי לראות את מה שקורה על הבמה, הטקסים נגמרו אבל אז המלכה, כשמאי-לי כורעת על ברכיה לפניה, ראשה מתחת לחצאית והיא מפנקת אותה, סימנה לסו-אלן, אחת הבוגרות, לעלות על הבמה כי היא רוצה לזווג לה זיווג.

שיזווגו לך זיווג זאת השפלה, במיוחד לבוגרת, כאילו מה? אני לא יכולה למצוא לי פרטנר לסקס בעצמי? אבל האמת שניחשתי שזה יקרה, לדעתי לא רק אני, בין מלכת הנשף לסו-אלן יש דם חם כבר כמה זמן, המלכה טענה שסו-אלן גנבה לה את החבר שלה, את הקאוטרבאק מס' 1 של נבחרת האוניברסיטה בפוטבול, פיתתה אותו עם הבטחה שאבא שלה, שהוא מגלה הכשרונות של דאלאס-קאובויס, ידאג לו והיה ברור שהיא תתנקם בה, כמו שברור כבר עכשיו שכשסו-אלן תהיה המלכה היא תחזיר לה.

ההשפלה של סו-אלן גדלה עוד יותר כשהיא ראתה את מי היא בחרה לה, פרשמן, גברבר משנה ראשונה, וכושי! כן, פּוֹלִיטִיקָלִי קוֹרֶקְט צריך להגיד אפרו-אמריקאי אבל סו-אלן היא דרומית גזענית מטקסס ובשבילה אין פּוֹלִיטִיקָלִי קוֹרֶקְט, בשבילה הוא כושי שחור!

קודם המלכה דרשה ממנה למצוץ לו, השפלה כפולה ומכופלת בשביל דרומית בלונדינית לבנה לרדת על הברכים לפני כושי שחור מול כל הנוכחים באולם, למצוץ את הזין השחור שלו ואין ספק שהמלכה ידעה מה היא בוחרת, יש לו זין גדול לאותו פרשמן, עוד הוכחה לסיפורים הרווחים שלכושים יש זין גדול, וסו-אלן ידעה, את מה שכולנו ידענו, שאין לה שום ברירה אלא לעשות את זה והיא ירדה על ברכיה, הכניסה את הזין לפה והתחילה למצוץ לו רק שזה עדיין לא סיפק את מלכת הנשף והיא ציוותה עליו לאחוז בראשה ולדפוק אותה בפה, לא סתם מציצה, לעשות לה זיון אורלי! ולמלכה לא מסרבים אז זה מה שהוא עשה, הניח את ידיו השחורות על השיער הבלונדיני הארוך שלה, דחף את כל הזין עמוק לפה והתחיל לפמפם, לזיין אותה בפה.

הרגשתי איך זה שמאחורי גונח בקול, גניחות הנאה של מי שמתקרב לשיאו, ומגביר את הקצב, נעיצות ארוכות וחזקות, פראיות, אוחז חזק במותניי וכותש לי את הכוס ו…"קחי יא נותנת" הוא נהם, מתנשף, ונעץ את עצמו הכי עמוק שיכול, "קחי! קחי!" והוא גמר בתוכי ו…"כן, תן לי!" גנחתי גם אני בתגובה והצטרפתי אליו, גומרת יחד איתו, גמירה מפנקת כזאת, תמיד טוב לגמור ביחד רק ברגע שהוא גמר ויצא אחד אחר נצמד אלי מאחור, אחז חזק במותני והשחיל אותי מחדש רק שהפעם הוא עשה את זה בתחת שלי, שולח בי מחדש את אותו כאב חד שמשתולל בכל הגוף והתחל לפמפם, לזיין לי את התחת.

ההשפלה של סו-אלן לא הספיקה למלכת הנשף, "סו-אלן יקירתי," היא פנתה אליה בקול ציני ועוקצני, "את יודעת שאני אוהבת אותךְ" הוסיפה עוד עקיצה, "אבל עכשיו תתכופפי על הכסא ותפתחי לכבוד הצעיר את הדרךְ" היא הוסיפה, מנסה שלא לצחקק, וזרתה עוד מלח על הפצעים של סו-אלן, מילא שהוא צעיר, מילא שהוא כושי שהיא מצצה לו, אבל לפתוח בפניו את הדרך? להשען על הכסא ולפשק את פלחי ישבנה ולתת לו, הצעיר, להחליט איפה הוא הולך לדפוק אותה?! ושוב ראיתי את המבט שהיא שלחה במלכת הנשף כשהיא נעמדה, אם מבט היה יכול להרוג המלכה הייתה מתה באותו הרגע, אבל היא ידעה שאין לה הרבה ברירות והיא התכופפה אל כסא הבר שעל הבמה, שלחה ידיים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה וראיתי אותה נושכת שפתיים, מתכוננת וזה בא, הוא נצמד מאחוריה, כיוון בידו את זקפתו המתוחה המצופה באותו רוק שלה והתחיל לחדור לה לכוס, לאט, סנטימטר אחר סנטימטר הזין השחור שלו נבלע בין רגליה הלבנות עד שכולו היה בפנים, כמה פמפומים מהירים והוא שלף אותו חזרה ובמהירות תקע לה בתחת, חזק, בנעיצה אחת קבר את כל הזין השחור והגדול שלו עמוק בתחת הלבן שלה אחז במותניה והתחיל לזיין.

רציתי להמשיך לראות אבל אז הרגשתי את החום הממלא לי את התחת, זה שמאחורי גמר וברגע שהוא יצא שני גברברים אחזו בידיי והובילו אותי לאחד המזרונים הפנויים, הראשון, אפרו-אמריקאי עם זין ענק, נשכב על הגב והזמין אותי להשתפד לו והשתפדתי לאט, זין כזה לא מומלץ לחטוף בבת אחת????, וכשכל הזין היה בתוכי הוא השכיב אותי עליו, "תפתחי ת'תחת" הוא לחש לי, וברגע שפישקתי את פלחי ישבני ונשכתי שפתיים, מחכה לחדירה האנלית שתבוא, השני נשכב עלי, כיוון והשחיל אותי בתחת, כן, שניהם ביצעו בי חדירה כפולה קלסית, מפמפמים לי ביחד בתחת ובכוס.

בהתחלה היה הכאב הזה שפותחים לךְ את התחת אבל לקח לי רגע להתרגל ואז התחלתי להנות, כן, זיינו אותי בחדירה כפולה ואהבתי את זה, נכון, היה לי מזל שדווקא זה עם הזין הגדול השחיל אותי בכוס כי לדעתי זין כזה היה קורע לי את התחת, אבל מהר מאד פי הטבעת שלי נמתח, טוב פעם שלישית הערב ולדעתי לא אחרונה, הכאב נחלש והתחלתי להנות מהזיון הכפול, נמעכת בין שניהם שכותשים בי, יותר העליון אבל בכל דחיפה שלו גם הזין השני נדחף עוד יותר כך שלי זה הרגיש ששניהם מפמפמים בי באותו קצב והתפוצצתי, גמרתי, שותקת, לא מודיעה אבל לדעתי זה שבכוס הרגיש את התכווצויות הנרתיק והרטיבות הפושטת בכוס שלי.

קצת אחרי זה שמאחורי גמר ו…"תפתחי ת'תחת יא נותנת" שמעתי את קולו המוכר של שריף, השותף שלי למעבדה בכימיה, ושלחתי ידיים ופישקתי את פלחי ישבני. שוב הרגשתי את אותו כאב חד כששריף דחף לי בתחת, כאב חד שאחרי רגע נרגע, רק ששריף לא נשכב עלי, להפך, הוא משך בכתפיי, חפן בכפות ידיו את שדיי והתחיל למזמז לי אותם וככה, כשפלג גופי העליון מורם, שמעתי קול נוסף שאומר "תפתחי פה גדול!" ומישהו נעמד לפני עם הזין עומד וברגע שפתחתי הוא דחף לי אותו והתחיל לפמפם.

כן, עשו בי את השלישיה המפורסמת, לא נמלטתי מזה, דחפו לי זין בכל החורים שלי וזיינו אותי במרץ, לרגע חייכתי כשהבנתי שמה שקורה פה זה שיתוף פעולה רב-לאומי, זאת אומרת כולנו אזרחי ארצות הברית רק שזה ששכב מתחתי היה כושי, ההורים של שריף היגרו מפקיסטן, ההורים של זה שמצצתי לו היו סינים ואני, סבא רבא שלי הגיע מאירלנד וסבתא רבא מסקוטלנד.

פעמיים גמרתי לפני ששלושתם גמרו, פעם ראשונה יחד עם זה מלמטה שהמשיך לשכב גם אחרי שגמר ונתן להם להמשיך, אחר כך הסיני גמר לי בפה ושוב גמרתי, לא ביחד, קצת אחרי שהוא גמר וקצת לפני ששריף גמר.

לרגע נתנו לי לנוח, לשתות את הויסקי שהסיני נתן לי כדי להעביר את הטעם המלוח מהפה, לרגע, לא יותר, ואז עוד אחד משך וכופף אותי על כסא בר, לשמחתי עם הפנים לבמה ועוד יותר לשמחתי אף אחד לא ניגש לבקש מציצה ולהסתיר לי כך שבזמן שזיינו אותי, הפעם "רק" בכוס, ראיתי את המלך דופק את חיה, השותפה היהודיה שלי לחדר, מזיין ומשחק בציצים הענקיים שלה, ואת מלכת הנשף רוכבת על פרשמן אחד שידוע ומוכר בזכות הזין הענק שלו ולא, הוא לא כושי, יש גם לבנים עם זיין גדול.

עד סוף המסיבה עוד הספיקו להשכיב אותי על המזרון ולרקוד לי את הטנגו האחרון בפריז, לעשות לי עוד שתי חדירות כפולות, ולהוריד אותי פעמיים למצוץ רק כדי שיעמוד להם ויוכלו לזיין אותי ו…כן, כל בני האחווה לדורותיהם, להוציא את הנותנים, עברו עלי באותו הלילה, לדעתי אחד או שנים מהם אפילו פעמיים, כך שלחדר הלכתי באותה הליכת ברווז מתנדנדת עם רגליים מפושקות, נפלתי על המיטה וישנתי עד למחרת בצהריים, בעצם זה היה כבר יותר ערב.

בלילה דיברתי עם סבתא שלי וסיפרתי לה, לאמא לא העזתי אבל אני בטוחה שסבתא תספר לה. סבתא סיפרה לי שלה עשו שלישיה פעמיים, שאצלה גם גמרו בציצים, שעד יום שלישי היא עוד הלכה בפישוק ובעיקר שזה עשה לה מוטיבציה ללמוד חזק יותר לבחנים ולבחינות ולקח לה שלושה חודשים עד שהיא שוב הייתה הנותנת והחלטתי שגם אני כמוה הולכת ללמוד עוד יותר חזק ממה שלמדתי, להיות הנותנת זה אולי חוויה אבל אני מעדיפה לבחור את הבן זוג שלי ולעשות רק מה שאני רוצה!

כנראה שסבתא יותר חכמה ממני כי לי לקח חודשיים עד ששוב הייתי נותנת והתנחמתי בזה שלאמא זה לקח חודש ושבוע, ככה סבתא גילתה לי. הפעם עליתי לבמה לטקס הקצר, יחסית, המילים הקבועות, קריעת הברך ונישוק היד של המלכה, ההתפשטות לפני כולם, הרישום 'נותנת' על המצח ואחר כך התחילה החגיגה מחדש.

+++ סוף +++

Loading

7 מחשבות על “בית אחווה לגאונים”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן