אשת הקצין הרומאי – חלק שני

…מרים חזרה אחרי זמן לא רב, חזה הקטן עלה וירד מן המאמץ, תוך שהיא מתנשפת ועם בגדים מתחת לידה… אמרה בבהילות.. בואו מהר… הכל מוכן ..קדימה!

ליויה וסטאפניה אשר היו חבוקות בתוך האמבט, קמו לאיטן והתנגבו.. תוך שהן לא נענות ללחץ בקולה של מרים…

קדימה ..יותר מהר האיצה בהן מרים.. הם מחכים..

סטפאניה אשר סבר פניה השתנה לחומרה מהר מאוד.. אחזה בחוזקה בזרועה של מרים .. לאן את לוקחת אותה? אסור שהיא תכיר אותם.. זה עלול לסכן אותה…

מרים השתחררה מאחיזתה של סטפאניה בכוח.. ואמרה.. חשבתי על הכל .. אני לוקחת גם אותך… אתן תלבשו את הבגדים האלה שהבאתי .. אני אקח את הבגדים שלכן ואשים בשק.

סטאפניה אשר חשבה שמסדרים זיון מהיר לליויה, שמחה בסתר ליבה שהיא גם כלולה בהסדר אשר יצרה בת טיפוחיה.

מה זה? שאלה ליויה בהצביעה על הבגדים הדלים אשר הביאה מרים,

אלו בגדים שלובשות נשים למכירה בשוק – אמרה סטאפניה … מה תכננת מרים?.. אני רוצה לדעת… לפני שאת מוציאה אותנו לרחוב לבושות כמו ככה…כמו זונות!

המילה הזו עוררה את ליויה ..  לאו דווקא בסלידה אלא בסקרנות עצומה.

אני לוקחת אתכן לבית של סוחר העבדים היווני , דרוסוס..

אני מכירה אותו.. אמרה ליויה.. עשיתי קניות של עבדים שם יחד עם בעלי, הוא מכוער להפליא אני לא מוכנה לשכב איתו.. והוא.. חוץ מזה… הוא מכיר אותי.

מה תכננת מרים.. שוב שאלה סטאפניה הפעם אוחזת בידה של מרים חזק יותר.. לא תגלי תיכף ומיד.. את יותר לא תבלי בבתי מרחץ אלא אעביר אותך לשאובות המים ולכובסות של הוילה..  אני מזהירה אותך מרים!

את תדאגי אמרה מרים, את לא תפגשי אותו.. ובטח לא תשכבי איתו, אני אטפל בהכל.. אתן תשימו את הכובע שיש בבגד על הראש ותסתירו את הפנים.. למקרה שאחד העבדים שלו אולי יזהה אתכן..

מה את מתכננת, שבה סטפאניה לשאול ביתר תקיפות…

מרים אשר בינתיים ראתה כי שתי הנשים, לא פוסלות את הרעיון לצאת עכשיו לזיון אצל זרים.. הסכימה לפרט יותר .. זוכרות את ספינת העבדים שהגיעה לנמל רק הבוקר..?

כן.. אמרה סטפאניה בזוכרה את ארוחת הבוקר רק לפני כמה שעות עם ליויה על המרפסת הוילה.. ואת אמירתה של ליויה שספינת עבדים נכנסה לנמל.. אבל מה זה קשור אלינו?

אז.. זו ספינה שהוזמנה על ידי דרוסוס.. ויש בה כ 200 מאתיים עבדים שהיא אספה בכל ארצות סביב הים הגדול.. אבל דרוסוס הוא סוחר ולא יכול לשלוט על העבדים…הוא שם אותם במרתפים שלו, אבל הוא מת מפחד כמו כולם באימפריה כי העבדים ימרדו ויהרגו אותו … ולכן בכל משלוח כזה הוא בוחר שני עבדים, הכי גדולים , הכי חזקים, הכי אגרסייבים, אשר יודעים לשלוט באחרים.. בדרך כלל הוא בוחר אחד שחור לשלוט בשחורים ואחד בהיר .. לשלוט בבהירים.

סטאפניה אמרה בבהלה.. אלו בדרך כלל פושעים, רוצחים עריקים.. אנשים מסוכנים שלא מתעסקים איתם!

נכון אמרה מרים.. בגלל זה דרוסוס בוחר אותם ככה.. הוא צריך אותם כדי לשלוט במרתפים בכל העבדים.. עד שימכרו שלא יתפרעו, ויצייתו לו.. שני העבדים הללו הינם עושי דברו.

ליויה אמרה .. מרים.. מה זה קשור אלינו.

מרים, אשר ראתה את החשש מתעורר בשתיהן אבל הרגישה מצד שני כי היצר שלהן התעורר אף הוא והן כבר לא תוותרנה.. מסרה להן את הבגדים.. קדימה תתלבשו.. מהר

מרים הוסיפה.. תוך כדי שהשתיים מתלבשות בבגדים הפשוטים.. דרוסוס אחרי שהוא בוחר את השניים . הוא מפנק אותם.. בבגדים טובים… באוכל טוב.. וגם בנשים.. הכל על מנת שיהיה להם רצון או אינטרס להתנכל לחברים שלהם שהיו איתם על הספינה כמה שעות קודם לכן. הוא מפנק אותם על מנת שיוכל לשלוט בהם, והם שולטים במרתפים עבורו עד שהוא מוכר את כל העבדים באותו משלוח…

סטפאניה פערה פיה.. מרים.. מאיפה את יודעת כל זה…

מרים המשיכה …אני רואה מתי מגיעה ספינה .. ומציעה לדרוסוס להיות שם בכל פעם ומקבלת שכר יפה ממנו.. אלו הזיונים הכי טובים שתקבלו בקיסריה .. ואומרת לכם מי ששכבה עם עבדים ועם שליטים, הפעם אמרתי לו שאני מביאה שתיים והוא הסכים.

ליויה אמרה לעצמה.. מעניין יהיה להיות זונה לכמה זמן  .. היא הרגישה לחוצה לקראת המפגש והפחד ממפגש עם אנשים כאלה מסוכנים, משום מה פחות הטריד אותה.

סטפאניה שתקה.. והסתכלה על ליויה .. ליויה מצידה כבר תפסה את ידה של מרים והתכוונה לצאת מהחדר אל עבר הבית של דרוסוס, בלית ברירה סטפאניה הלכה אחרי השתיים מחוץ לחדר הרחצה..

מרים אמרה בטון שקט.. אני אוביל.. ליויה תהיי אחרי וסטפאניה אחרונה.. יש לנו רחוב וחצי לחצות .. אבל הפעם את לא עוברת כגבירה ברחוב אלא כזונה .. זו חוויה אחרת לגמרי, תהיי מוכנה לזה ומקווה שנעבור את זה בשלום.

אור הצהריים היכה בהן חזק בפנים, עת שיצאו מן המבנה אל הרחוב העמוס.. מרים התעשתה מהר והתחילה לצעוד.. ולפלס דרכה בהמון הגברים שנכח ברחוב.. מיד כאשר הן התחילו ללכת ידיים נשלחו אל השלישייה, מרים ידעה לסלק את הידיים במהירות, אולם ליויה נאלצה לחוש לא אחת ביד חופנת את שדה במהירות, מישהו מנסה להרים את שמלתה על מנת לדחוף כמה אצבעות מאחור, סטאפניה אשר היה אחרונה נאלצה להיצמד לליויה כאשר ידיים צבטו את ישבנה, ידיים ניסו לחפון אותה  ויש שניסו להרים את הכותנת שלה.. מה שהיתה הליכה מהירה בדרך לבית המרחץ… הפכה בעבורן לסיוט מתמשך של רחוב וחצי.. לבסוף לאחר לא מעט ידיים שנשלחו, וצביטות כמעט בכל הגוף, הן הגיעו לפשפש קטן, בקיר בניין.

מרים נקשה על הדלת הקטנה.. והיא מיד נפתחה. מרים הרימה מבטה בעוד שתי האחרות השפילו מבטן וראו את סנדליה של מרים ועבד יחף שעמד בכניסה לדלת. מרים אמרה בקול.. זונות העבדים כאן.. המשפט הזה ריגש את ליויה, והיא הרגישה קצרת רוח להיות בשימושו של אחר.

קול עמוק אמר רדו למטה .. אני אקרא להם להיכנס.

מרים אמרה לו.. קודם הכסף!

סטאפניה וליויה עמדו עם ראש מורכן ולא ראו את האיש .. אולם, שמעו אותו אומר למרים.. מי אלה.. אלו לא הקבועות שלך…

מרים השיבה קצרות, אלו שתי אחיות שהגיעו לקיסריה בלי כסף והם צריכות להמשיך צפונה. הם בלי מקום לישון ובלי כסף, הן עצרו  כאן כדי להרוויח קצת כסף ולהמשיך בדרך.

אהה.. אמר האיש.. הינה המטבעות שלך.. מרים לקחה את המטבעות וספרה .. מעולה .. אתן קראה בקול גס וקצר רוח, רדו למטה במדרגות.. תתפשטו ושימו את הבגדים שלכן בצד .. אני תיכף באה… ליויה חשבה לעצמה השפחה שלי היא הסרסורית שלי. עד לאן הגעתי.. עד לאן הידרדתי.. אני יורדת לכלובי העבדים… יכולתי למצוא לי מאהב מראשי העיר כאן… במקום זאת אני כאן במקום של הזונה הכי נחותה בעיר… הקולות האלו בתוכה החלישו אותה, אולם, המחשבה על גבר חודר אליה, המחשבה שתזכה אחרי כל כך הרבה זמן למין השאירו במקום ואמרו לה לציית לשפחה שלה.

ליויה וסטאפניה גיששו בחושך את דרכן למדרגות.. וירדו במדרגות האפלות למטה .. הן הגיעו לחדר קטן… צוהר בתקרה היה האור היחיד שנכנס לחדר, הם ראו דרך הצוהר הקטן את רגלי העוברים והשבים ברחוב.. גם הריח שעמד בחדר, היה הסרחון הקבוע של הרחוב.. הן ראו כי על הצוהר היו סורגי ברזל.. והבינו מיד שהם במתקן בו מוחזקים רוב העבדים. כאשר עיניהן התרגלו לאפילה הם ראו כי בשני צידי החדר היו 2 דרגשי עץ מרופדים בקש יבש.. החדר היה ריק מכל תוספת… הן התפשטו ונעמדו ערומות בחשיכה… מיד נשמעו צעדים קלים במדרגות.. מרים הופיעה בהן מחוייכת.. הם תיכף יגיעו.. אחד שחור ואחד בהיר כפי שאמרתי לכן. תזכרו שאתן לא מאהבות.. ואל תצפו לשום דבר חוץ מהרבה כח שיופעל עליכן.. ובכל מקרה הסתכלה מרים על ליויה וסטאפניה אסור לכן לגלות ולו ברמז על המעמד של ליויה.. כאן במרתפים לא אוהבים את הרומאים.. לא אוהבים את קציני הלגיון.. זה עלול לסכן אתכן. אני אשב כאן על המדרגה ואשמור עליכן ככל הניתן… שהם יגיעו רדו על הברכיים קודם כל… מאותה נקות זמן, אתן לא בשליטה על שום דבר.

ליויה אחזה בידה של סטאפניה בחוזקה.. ליויה חשבה איך עכשיו סטאפניה אשר היתה אסרטיבית, וידעה לשלוט במרים הפכה לשתקנית וצייתנית שכזו.. נראה היה לליויה שהיא זו אשר תומכת בסטאפניה ולא להיפך. אבן גדולה התחילה להתנועע בקיר.. ליויה וסטפאניה נצמדו גב אל גב כאשר הן אוחזת ידיים .. וישבניהן צמודים.. ליויה הרגישה את חום גופה של סטפאניה הצמודה אליה.. והרגישה את אחיזתה של סטפאניה בידה הולכת וגוברת.. סטפ' יהיה בסדר לחשה ליויה.. אנחנו הולכות להינות…הן הסתכלו לעבר מרים.. אשר היתה עסוקה לספור את המטבעות שקיבלה.

האבן הוסטה ממקומה ונפתח פתח קטן דרכו זחלו החוצה שתי דמויות.. שתי הדמויות היו לבושות רק באזור חלציהם בפיסת בד, הם נעמדו וליויה ראתה שני גברים האחד שחור כלילה גבוה ושרירי והשני היה בהיר, שער בלונדיני נמוך במקצת מהבחור השחור אבל עדיין ענק, כתפיים רחבות ובטן שרירית מאוד. ליויה וסטאפניה מיד ירדו על ברכיהן והסתכלו בפחד ובכמיהה בשני הגברים הללו שהיו בנויים לתלפיות. הגברים הורידו את פיסת הבגד ועמדו שניהם ערומים מולם, ידם נשלחה לאיבר מינם  ובתוך שני שפשופים שני האברים נעמדו .. שני איברים אשר היו בהלימה מוחלטת לגודלם הפיזי של הגברים.. הגברים עם איברים שלופים החלו לנוע מסביב לליויה וסטאפניה אשר היו על ברכיהן .. הם חגו מעליהם כמו  ציפורי טרף החגים מעל קורבנם בטרם ירדו לכלותו.

הבחור השחור נעמד מול ליויה … ליויה הביטה מבט קצר לעבר מרים.. אשר סימנה באויר עם שתי ידיים עוטפות איבר דימיוני ופיה פתוח.. ליויה הבינה .. היא עזבה את כפות ידיה אשר עדיין היו שלובות בסטאפניה, ואחזה באיברו השחור והגדול. שתי כפות ידיה אחזו באיבר הענק ,, והחלו לנוע קדימה ואחורה.. היא לא העזה ליצור קשר עין עם הבחור והסתכלה רק על העין בקצה הזין. היא פתחה את פיה והוציאה לשונה והחלה ללק את כיפת הזין.. אנחה יצאה מפיו של הענק.. הידיים עדיין עבדו במרץ קדימה ואחורה ולשונה של ליויה עטף את כיפת הזין בליקוקים ארוכים. הענק אחרי כמה דקות הניח ידהו הכבדה על ראשה של ליויה ואחז בזין שלו.. ליויה הניחה ידיה לצדדים ..לפתע התחרט הוא התכופף והרים את ליויה ולקח אותה על כתפו משל היתה שק חיטה… הוא העמיד אותה על הדרגש.. הענק נשכב על לאורכו.. בואי אמר בקול בס עמוק לליויה .. ליויה באה לפניו על מנת לנשקו.. הענק דחף את פניה.. מה את עושה? מנשקת אותי. מה עובר עליך? מרים נעמדה מחשש כי הענק יכה את ליויה.. ליויה התעשתה והבינה את רצונו.. היא התמקמה עם רגליה מקופולות תחתיה בין ירכיו של הענק ששכב מפושק.. ליויה לקחה את הזין בידיה והתחילה למצוץ במרץ.. עוד אנחה יצאה מן הענק.. הוא התחיל להשמיע קולות כאשר הזין שלו היה מתוח וליויה עולה ויורדת עם ראשה בין רגליו… הוא תפס את שערה השחור של ליויה.. ליפף בין ידיו כך שרק כאשר הכניסה ליויה את הזין עמוק לפיה הלחץ בשיער היה רפוי וכי כאשר הרימה את ראשה הלחץ ממשיכת שיערה רק גבר.. היא החלה לעלות יותר ויותר במרץ כאשר ידה נשלחה אל הדגדגן שלה והחלה לעסותו.. היא הרימה מבטה לצד השני וראתה את סטאפניה על ארבע .. כאשר הבחור הבהיר מזיין אותה במרץ מאחור.. היא לא הצליחה לראות את פניה אולם לפי הקולות של סטאפניה היה ניתן להבין כי נהנית… בינתיים הענק אחז בראשה והצמיד את אפה לתוך בטנו התחתונה.. הוא הרים את אגנו והזין הגיע עמוק לתוך גרונה ואחרי שנייה התמלא פיה זרע חמוץ.. ליויה אשר מעולם לא היה במצב מעין זה.. פחדה.. ובלית ברירה הבינה כי עליה לבלוע את הזרע וכך עשתה .. לאחר דקה איברו הענק רפה בתוך פיה והיא התמוטטה על בטנו כאשר יד ענקית מונחת על ראשה.. היא היתה רעבה לזיון… היא הרגישה את החזה של הענק עולה ויורד…היא עצמה עיניים מתוך ניסיון להשיב את נשימתה.

לאחר מספר רגעים היא פתחה את עיניה ועל הרצפה ראתה את רגליה של סטאפניה עומדות לידה, היא הביטה למעלה וראתה אותה מסמנת לה בשתיקה לקום ולעבור למיטה השנייה.. תוך שליויה מתרוממת היא הבחינה בזרע הזולג לאורך ירכיה של סטאפניה.. ליויה קמה .. פניה של סטאפניה היו לא מפוענחים בעבורה, האם סטאפניה סובלת? המחשבה הזו צצה בראשה, אולם נעלמה מיד כאשר היא חצתה את החדר לעבר הבחור הבהיר ששכב על גבו במיטת העץ… הוא החזיק את איברו עומד כאשר בקצהו היה ניתן לראות את טיפת הזרע שלא הגיעה לרחמה של סטאפניה ואשר נצצה כטיפת טל בוקר זוהרת.. הבחור הסתכל עליה וסימן לליויה לשבת על הזין שלו.. ליויה צייתה.. ליויה כרעה מעליו החזיקה באברו הגדול החם ורטוב ממיציה של סטפאניה, וכיוונה אותו לתוכה. תחושת עונג עצום הציפה אותה כאשר הזין החל לחדור מבעד לכפלי הפות שלה.. היא כל כך התגעגעה לזה.. הזין היה כולו בתוכה והיא הרגישה כל כך טוב, כל כך מלאה כאשר היא מניעה את אגנה ההרגשה כאילו הזין מגיע עד לראשה.. ליויה החלה לנוע קדימה ואחורה על מפשעתו של הבחור אשר שם ידיים מאחורי גבו.. משל היה לא קשור לזיון. ליויה נעה קדימה ואחרונה דבר אשר היסב לה עונג עצום, הברכים שלה עלו באש מחמת השפשוף בדרגש העץ, אולם לא היה לה אכפת, היא נהנתה כל כך.. איזה כיף זה חשבה לעצמה .. היא עצמה עיניים.. והרגישה שוב את הלחץ עולה בתוכה כמו כשמרים ליקקה אותה רק לפני זמן קצר… היא רצתה פורקן, כאשר התעייפה שמה יד על החזה הבהיר של הבחור ויד שנייה חופנת את שדה .. הוא מצידו הרים ידיים וחפן את שני שדיה, היא המשיכה לנוע במרץ.. היא הפנתה שוב מבט לעבר סטאפניה אשר היתה משופדת בישיבה על ידי הזין של הענק השחור וגלגלה עיניה בעונג גמור… הבחור הבהיר תפס את ליויה והצמיד אותה אליו.. והפך אותה, כעת היא היתה עם הגב על הדרגש ופניה היו בתוך צווארו. הוא חדר אליה בכל הכח פעם אחרי פעם.. מכות אלו של האגן שלו על איבר מינה העיפו אותה לשמיים ופירוקה אותה, הגב שלה נשרט מדרגש העץ אולם היא רצתה את הגמירה אשר החלה להיבנות בה, ולאחר שידיו הצמידו אותה אליו, החזה שלה נמעך אל מול חזהו היא הרגישה אותו גומר בתוכה…    הוא הצמיד אותה אליו ופועם בתוכה.. שניות אחר כך ליויה הרגישה את הגמירה היא אחזה בו חזק ורעדה בכל גופה.. – ליויה עצרה מלומר לו כמה היא אוהבת אותו- ליויה הרגישה מעולה היא עלתה עליו עם רגלה האחת בין רגליו וראשה על החזה שלו.., הוא חפן את ראשה בין ידיו ושיחק בשערה הארוך החלק והשחור עד ששניהם נרגעו, האינטמיות הכי גדולה שהרגישה בחייה היתה במרתף עבדים.

בינתיים היא העיפה מבט לעבר סטאפניה אשר היתה על הגב רגליה מפושקות באוויר והענק השחור חודר הלוך וחזור בעוצמה בלתי רגילה.. היא ראתה את רגליה של סטאפני רועדות ברעד בלתי רצוני היא ראתה אותה נועצת את ציפורניה בגבו של הענק השחור וגומרת כמו שראתה את נשות הקצינים גומרות במסע לקיסריה.

הבחור הבהיר קם וליויה קמה איתו… הם נעמדו ליד דרגש העץ בו הבחור השחור שכב מרוקן ליד סטאפניה שעדיין רעדה.. סטפאניה פתחה את עיניה מחוייכת .. "איך היה לך גברתי ".. ליויה החווירה.. "גברתי" אמר הבחור הבהיר והסתכל על ליויה.. תוך שנייה ידו החזקה היתה סביב צווארה של ליויה.. ליויה הרגישה כי אוויר אוזל בריאות… מיד סטאפניה ומרים זינקו עליו על מנת לשחרר את צווארה של ליויה…הבחור השחור קם ושחרר את אחיזתו של הבחור מצווארה של ליויה אולם, ליויה נפלה משתעלת על הרצפה, מנסה לתפוס אויר. הבחור דרך עליה והפילה כך שליויה הערומה השתטחה על הרצפה המאובקת של החדר. מה גבירה רומאית עושה כאן… זעם הבחור והעיף את מרים מטרים באויר .. סטאפניה צעקה לו.. עזוב אותה .. תתנקם בי תכה אותי ולא אותה.. הבחור הסתובב אל סטאפניה במבט מזרה אימה – מה את השפחה שלה ? כן אמרה סטאפניה .. אני השפחה שלה אבל אני אוהבת אותה … היא יקרה לי כאחות, הבחור התכופף והרים את פניה של ליויה בכף ידו, אני שונא רומאים … וירק בפניה של ליויה.

שני הענקים יצאו מהחדר.. והבנות התלבשו.. עלו במדרגות בדומיה ויצאו שוב לרחוב העמוס, הפעם ליויה בבגדי גבירה, לפניה סטפאניה המובילה את הדרך ומאחור מרים .. הדרך לוילה עברה בשתיקה… כאשר ליויה עצמה צולעת , ככל שהתקרבו לוילה ראו השלוש כי יש תכונה של אנשים בפתח הוילה.. העבד שאחראי על האורוות רץ לעברן מיד כאשר הבחין בהן,  גברתי – רץ הגיע לפני זמן קצר ויש לו מסר מהאדון. … ליויה נכנסה לחדר הראשי בוילה.. העבד הוביל את הרץ אליה.. ועזב את המקום הרץ התקדם לעברה כרע לפניה ומסר לה את המכתב חתום בחותמת האישית של בעלה .. ליויה פתחה בדומיה את המכתב..

ליויה האהובה,

האלים האירו לנו פנים והצלחנו להביס את המורדים שסיכנו את עין גדי. הקיסר כאות הוקרה מסר לי את הטיפול בשטחי בושם האפרסמון. הנכס היקר ביותר באימפריה הוא באחריותי וקשר ישיר עם הקיסר. עושר רב עתיד לפקוד אותנו. אני בדרכי לירושלים ואחר כך לקיסריה , מחכה לפגוש אותך ולחבק אותך. העבדים שלקחתי , נלקחו על ידי האלים, אני שולח לך עם הרץ, כסף לקניית עבדים חדשים.

אהובך.

הרץ מסר לה שקיק נכבד של מטבעות והניח בכף ידה.

ליויה קראה לעבד, בוא הנה, העבד ניגש ונעמד ליד ליויה והרכין את ראשו- תן לרץ אוכל ומקום לישון.

כן גברתי , והעבד יצא מחדר האורחים יחד עם הרץ.

ליויה עלתה לחדר שינה שלה, היא התפשטה, והסתכלה על החבורות הכחולות בגופה, היא אחזה בשקיק הכסף ביד והקפיצה אותו בידה, אני יודעת בדיוק מה אעשה עם הכסף אמרה לעצמה.. בדיוק… ליויה חייכה חיוך קטן, אבל קודם כל אני חייבת ללכת לישון.          (המשך יבוא)

Loading

מחשבה 1 על “אשת הקצין הרומאי – חלק שני”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן