ארוחת ליל שבת משפחתית : פרק ב' – גיסתי.   

   למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

הסיפור נכתב על פי בקשת הקהל, עומד בפני עצמו אבל להבנת הדמויות שבו מומלץ לקרוא את  "ארוחת ליל שבת משפחתית"  .

ישבתי על השטיח המרוקאי העבה והרך, עירום לחלוטין! ונשענתי בגבי על הקיר כשרגליי מפושקות והזין שלי, גדול ומתוח, מזדקר בגאון לעיניי כל, כפות ידי תחובות מתחת לפלחי ישבני, שחלילה לא אסתיר בטעות את אוצרי החשוף.

מצידי השמאלי ישב אבא ונשען על הקיר, בדיוק כמוני, גם הוא עירום ויושב בפישוק וגם אצלו גבריותו חשופה וכפות ידיו תקועות מתחת לישבנו, מסתירות את טבעת הנשואין שענודה על האצבע שלו כי זה החוק שאמא קבעה, מורידים הכל רק לא טבעת נשואים, לדבריה טבעת נשואים הופכת כל זיון למחרמן יותר, משדרגת אותו, ויש משהו בדבריה.

מצידי הימני ישבה תמר, אחותי הגדולה, כמו אבא וכמוני גם היא נשענת על הקיר עירומה, גם היא יושבת בפישוק וגן האם שלה, עם מברשת שיער ערוותה המטופחת והחריץ הוורוד הרטוב שחוצץ בין שפתי הכוס הכהות, גלוי ומושך מבטים, גם כפות ידיה תקועות מתחת לישבנה שחלילה לא תסתיר בטעות את הנוף הקסום, וכמו אצל אבא מסתירות את טבעת הנשואין שענודה על האצבע שלה, הטבעת שיוסי, בעלה היושב ליד השולחן וצופה בנו, העניק לה.

שלושתנו יושבים ככה, מבויישים משהו, כמו סחורה המוצגת בשוק הממתינה לקונה 🙂 , צופים בשאר היושבים סביב השולחן ומשחקים קלפים ומחכים שמישהו מהם יבוא, יבחר מישהו מאתנו ו…ידפוק אותו תמורת שמונה קלפים שיאפשרו לו לחזור לשולחן ולהמשיך לשחק,

גם בערב הזה היינו מוזמנים לארוחת ערב שבת המשפחתית אצל אבא ואמא וכמיטב המסורת במשפחה שלי אחרי הארוחה והקינוח, כשכל הנשים נקיות ולא במחזור, משחקים משחק משפחתי ואצלנו כידוע לכם משחק משפחתי הוא עם הרבה סקס ולא סתם סקס, סקס עם לשבור כל טאבו אפשרי, גבר עם גבר ואשה עם אשה, אמא ובן, אבא ובת, אח ואחות, אחות עם אחות, בעל וגיסה, כל גילוי עריות אפשרי וכל חור מותר! והפעם תורי היה לארגן את המשחק.

ענת, החברה שלי ואחות של יוסי בעלה של תמר אחותי, ואני הגענו לאמא מוקדם לעזור לה בהכנות האחרונות לקראת המשחק שיתקיים בסוף הארוחה. האמת שלא עלה לי שום רעיון מקורי למשחק אז יומיים לפני פניתי לאמא, כמו שאחותי עשתה בפעם הקודמת, ואמא לא אכזבה. "נשחק מלחמה" היא שלפה במהירות, או אולי היא תכננה את זה כבר קודם, "כולם נגד כולם, בשתי חפיסות קלפים יש 84 קלפים יחד עם הג'וקרים זה 88 כך שכל אחד יקבל 11 קלפים, מי שנשאר בלי קלפים מתפשט ומחכה בצד עד שמישהו יבוא וידפוק אותו תמורת שמונה קלפים ויאפשר לו לחזור למשחק" ואני התלהבתי, נכון שקלפים נשמע בנלי אבל כולם נגד כולם נשמע לי רעיון מצויין רק שהוספתי לו גם משלי, "לא מתפשט אלא מי שבתור ההוא ניצח מפשיט אותו, עם מזמוזים כמובן," הוספתי בקול מצחקק וראיתי את חיוך האישור על פניה של אמא שלי, "ולא סתם מתפשט, יושב בצד כיאה ללוזר (loser) ומציג את מרכולתו" הוספתי עוד משלי וגם לרעיון הזה אמא לא התנגדה ועכשיו סידרנו את שולחן הקלפים במרכז הסלון, פרסנו מפת לבד ירוקה, הנחנו במרכז את שתי חפיסות הקלפים החדשות שהבאתי, עדיין עטופות בצלופן, והזזנו את השטיח המרוקאי הכבד לצד.

"קידוש" אבא נעמד בראש שולחן האוכל והודיע, מחזיק את כוס היין בידו, וכולנו נעמדנו אחריו, "יום הַשִּׁשִּׁי. וַיְכֻלּוּ הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ וְכָל צְבָאָם…" אבא התחיל וראיתי איך כולם מביטים למטה, כאילו מתרכזים בתפילה, אבל ידעתי שלא התפילה מעניינת אותם, גם לא מה אמא תגיש לארוחת הערב, כולם חושבים על מה שיבוא אחרי האוכל, לא! לא הקינוח, מה שיבוא אחרי הקינוח, המשחק שהכנתי עבורם ולדעתי גם אבא התפלל מהר יותר, "…כִּי בו שָׁבַת מִכָּל מְלַאכְתּו אֲשֶׁר בָּרָא אֱלהִים לַעֲשׂות: סַבְרִי מָרָנָן" אבא סיים וקידש על היין, וכולנו ענינו "לְחַיִּים" ושתינו מעט מהכוס שעברה ביננו.

הגיע זמן האוכל, כמו תמיד הצליח לאמא, המשפט הקבוע של הגננת שלי "אין מְשִׂיחִים בשעת הסעודה" לא תופס אצל המשפחה שלי כולם מדברים, ואפילו בקול, והמעניין הוא שגם בהמולה הזאת מצליחים להבין.

המשחק התקרב, היה ברור גם שכולם כבר רוצים להתחיל במשחק אבל לא ויתרנו על הקינוח שנטע וגלית הביאו, קרם בוואריה מעולה שברור לי שאם לא קרה איזה נס גלית היא זאת שהכינה כי כשנטע גרה בבית היא בקושי ידעה להכין חביתה ואחרי התשבחות ואחרי שעזרנו לאמא לפנות את השולחן ולהכניס למדיח התפננו סוף סוף למשחק המיוחל.

התישבנו סביב השולחן העגול הגדול שמפת לבד ירוקה פרוסה עליו ובזמן שיוסי ערבב את שתי חבילות הקלפים אני הסברתי את כללי המשחק שכמובן אף אחד לא התנגד להם, להפך, הייתה התלהבות וגם התוספת שגלית הציעה, לשבת על כפות הידים כדי ש"בטעות" לא יסתירו, התקבלה על ידי אמא, שאם לא הבנתם עדיין היא זאת שמאשרת את הכללים במשחקים האלה שלנו.

אין מקום לשכל במשחק הזה, מזל נטו! המזל הוא שקובע איזה קלפים תקבל ואסור לסדר את הקלפים שמונחים הפוכים בערימה לפניך כך שהמזל גם קובע איזה קלף תוציא וכל מה שנשאר לך זה להתפלל למזל שתוציא קלף מספיק גבוה כדי לנצח.

שיחקנו מהר, הופכים את הקלף העליון בערימה שלפנינו ומי שהוציא את הקלף הגבוה יותר אוסף את כל הקלפים שנפתחו ושוב פותחים קלף, לרגע המשחק נעצר כששנים פתחו קלף מנצח זהה ויש מלחמה ראשונה, השניים פתחו עוד שני קלפים סגורים ואז הפכו קלף והפעם היה מנצח.

בלי אף ניצחון ועם מלחמה אחת שהפסיד אבא היה הראשון שנשאר בלי קלפים והאקשן התחיל, יוסי היה זה שניצח, מזליסט, נצחון ראשון שלו בדיוק בזמן הנכון, והוא קם להפשיט את אבא.

התחיל משעמם, היה ברור שיוסי היה מעדיף שזאת הייתה אשה ולא אבא, מוריד בלי הרבה רגש עד שהגיע תחתונים משך אותם עד הברכים של אבא ועצר, "אמרת עם מזמוזים, נכון?" הוא חייך לעברי, העמיד את אבא מול כולנו, נעמד מאחוריו, ירק לכף ידו והתחיל לשפשף לו, לעשות לו ביד!

מה שכבר עמד ממילא הלך ונמתח ואבא הסמיק, חיכינו לרגע שאבא ישפריץ אבל הוא לא הגיע כי רגע לפני יוסי עצר, משאיר את אבא המסכן ותאוותו (המתוחה) בידו, הוריד לו את התחתונים ושלח אותו לשבת על השטיח "עם ידים מתחת לתחת יא לוזר" חייך לעבר אבא, מזכיר לו את הכלל שנקבע ובעצם מתעלל בו כי מי כמוני יודע, ואין לי ספק שגם יוסי ידע, שבמצב כזה כל מה שאתה רוצה זה לעשות ביד, לאונן ולגמור, "ולפתוח רגלים, רוצים לראות" הוא ציחקק, זורה לאבא עוד קמצוץ מלח על פצע הגאווה שנפגעה.

עוד תור ועוד תור ואני ואמא נשארנו עם קלף אחרון, האם אחד מאתנו יצליח להנצל? או אולי שנינו אכלנו אותה? ל-7-לב-אדום שלי לא היה סיכוי אבל הג'וקר של אמא העניק לה את הנצחון ואיתו גם את הקלפים הנחוצים להמשיך לשחק ויותר מזה את הפרס, להפשיט אותי, והיה לי ברור שאמא לא תעשה לי הנחות כי זכרתי היטב מה שהיא אמרה לי אחרי המשחק המשותף הראשון שלנו, "יובלי, כשאתה קוטף את הפרס אל תעשה חשבון מי זה שחוטף ממךָ, תחגוג עליו כאילו זה אדם זר, אף אחד מאיתנו, כשהוא ינצח אותך, לא יעשה לך הנחות, אפילו לא אני, האמא שלךָ!" ובמשחקים הבאים למדתי שהיא אכן התכוונה לזה וזה כנראה מה שהולך לקרות לי עכשיו.

התחילה סולידי, נכון שהיא ליטפה לי ת'בטן כשהיא הורידה לי ת'חולצה וצבטה לי בפטמות הנוקשות אבל זה בגדר הסביר, גם כשהיא הורידה לי ת'מכנסיים היא לא עשתה משהו נועז אבל אז הגיעו התחתונים והיא ירדה על ברכיה לפניי ובדיוק כמו שיוסי הוריד לאבא גם היא משכה והורידה אותם רק עד הברכיים, "אמרת עם מזמוזים, נכון?" היא הצטחקקה והביטה לעברי עם חיוך נצחון על שפתיה ו…נישקה קלות את קצה הזין הזקור שנחשף, מקפיצה אותו ומעמידה עוד יותר, "וזה עוד לא הכל" היא נעמדה ונצמדה אלי מאחור, מסובבת אותי מעט שכולם יראו מה היא עושה לי, מחבקת אותי מאחור והרגשתי את שדיה הגדולים נמחצים אל גבי, יד אחד היא שלחה והתחילה לשחק לי בפטמות, כן, גם גברים מתגרים מזה, ועם השניה היא התחילה לשפשף לי, לעשות לי ביד, להעמיד עוד יותר את מה שכבר ממילא עמד.

אם לרגע חשבתי שאותי אמא לא תשאיר ותאוותי בידי, מהר מאד הבנתי שזה לא יקרה, שבעצם אמא קובעת דה-פאקטו נוהג חדש במשחק הזה, וברגע שהיא שמעה אותי מתחיל להתנשף בכבדות והרגישה שהוא מגיע לשיא היא עצרה, "מצטערת, שאבא לא ירגיש מקופח" היא לחשה לי באוזן ופרצה בצחוק מתגלגל למשמע ה-"פאק" שפלטתי, "שב ליד אבא" היא שלחה אותי לשבת  ליד אבא "עם הידים מתחת לתחת! שחלילה לא תשפשף או תסתיר" היא ציחקקה והוסיפה, "ותזכור לפתוח אותם, כולנו רוצים לראות" הוסיפה באותה נימה מלגלגת.

אחותי תמר הייתה השלישית, אומנם היא ניצחה פעם אחת אבל שתי מלחמות לא מוצלחות גבו ממנה מחיר כבד ועכשיו היא נעמדה כדי שגלית, המנצחת בסיבוב שמהר מאד הבנו שהיא קיבלה שני ג'וקרים ועוד אחד הרוויחה לתמר במלחמה, תפשיט אותה.

גלית לא מיהרה, הידים שלה נגעו בכל חלק בגופה של תמר, נוגעות ומלטפות, ממשמשות וצובטות, צביטות עדינות של חיבה, ממזמזת ומפשיטה, חושפת את שדיי-האשכוליות של תמר ומוצצת את הפטמות הכהות הנוקשות, ממשיכה ומפשיטה עד שהגיע אל החוטיני הלבן וגם היא, כמו אמא לפניה, ירדה על ברכיה, משכה והורידה אותם עד הברכים, סימנה לה לפתוח עוד קצת את הרגליים ו…הצמידה את שפתיה לשפתי הכוס הכהות והנפוחות והעניקה שם לתמר נשיקה תאוותנית קולנית והתחילה לפנק אותה עם הלשון.

כן, בטח כבר הבנתם את הנוהג במשחק, הנוהג שלא קבענו מראש והפך הלכה למעשה לחלק מהמשחק, רגע לפני שתמר הגיעה לשיא היא הפסיקה, הורידה את התחתונים שלה עד הסוף ושלחה אותה לשבת על כפות ידיה לצידי כשהיא מגורה ומיוחמת, לשבת ולפתוח רגליים שכולם יוכלו לצלם לה.

עוד שני סיבובים וגלית שוב ניצחה, אוספת את חמשת הקלפים אל הערימה הגדלה שמולה. "עומד לי!" היא הודיעה בקול והכל נעצר, עומד לי זה שם הקוד שקבענו כשמישהו או מישהי מוכן לשלם את שמונת הקלפים העליונים מהערימה שלפניו כדי לדפוק את אחד המפסידים ולאפשר לו לשוב למשחק, "אבא'לה" היא פתרה לנו במהירות את השאלה במי היא תבחר, "בא לי על התחת שלך" היא שלפה מהתיק שלצידה סטראפאון, "מה אתה אומר? בא לךָ להרגיש את מה שהבת שלך תוקעת לי?" היא ציחקקה, שואלת כאילו יש לו ברירה, "אז אבא'לה, על ארבע, כאן" היא הצביעה על מגבת גדולה שאמא דאגה לפרוס במרכז השטיח כדי שחלילה לא יתלכלך מטיפות זרע, לעמוד במקום שכולם יוכלו לראות.

"רגע! תני לו כרית שיהיה לו מה לנשוך" אמא ציחקקה והפתיעה ברגע שגלית נעמדה על ברכיה מאחורי אבא העומד על ארבע והצמידה את ראש התותב לפי הטבעת שלו, "ו…גם לי עומד" היא המשיכה, בעצם למה הפתיעה? גם לה המזל האיר פנים במשחק וגם מולה ניצבה ערימת קלפים מכובדת כולל ג'וקר אחד והגיע הזמן לממש רווחים, "בן" היא חייכה לעברי וזרקה גם לעברי כרית קטנה, "תעמוד בדוגי כמו אבא ותתכונן!"

התכוננתי, עמדי מול אבא על ארבע, פישוק קל, הראש מורד, הישבן מורם ושנינו מביטים זה בזה. "פאק" שמעתי את אבא מתנשף כשגלית תקעה בו ת'תותב המוצמד לאַגָּנָהּ, נושך ת'כרית וראיתי את הכאב על פניו אבל אמא לא השאירה לי זמן לרחם עליו, "פאק!" התנשפתי גם אני כשאמא קברה את התותב שהצמידה במהירות לעצמה עמוק בתחת שלי, שולחת זרם כאב בגופי וגם אני נשכתי את הכרית שלפניי, "פאק" המשכתי כשהכאב קצת נרגע ואמא התחילה לדפוק אותי, לא מרחמת, דופקת אותי, את הבן שלה, דופקת אותי בתחת!

הכאב כאילו חלף והרגשתי את החום בפי הטבעת שלי, החום שילך ויתגבר ויהפוך לצריבה שתלווה אותי גם אחרי שאמא תגמור לזיין אותי, אפילו אחרי שנגמור לשחק, "פאק!" שמעתי שוב את אבא ממלמל, "למה?" ורגע אחרי ריח של זרע טרי מלא את החדר כשאבא גמר על המגבת שאמא דאגה לפרוס על השטיח כדי שזה לא יתלכלך, כן, זיינו אותו בתחת והוא התחרמן מזה, עמד לו כבר קודם והזיון עוד הוסיף וחירמן ו…"פאק!" גם אני הצטרפתי אליו, החום המחרמן הזה בפי הטבעת היה הקש ששבר את גב הגמל, העוד קצת הזה שבדיוק הייתי צריך כדי להגיע לשיא ולגמור.

עוד קצת וגם הן גמרו ואבא ואני חזרנו לשולחן המשחק, עירומים כמובן, זה החוק בבית שלנו, מה שיורד לא חוזר עד סוף המשחק.

אלילת המזל קרצה לי כבר בתור הראשון וניצחתי, ניצחתי ולא סתם ניצחתי, נטע נשארה בלי קלפים ואני זכיתי בכבוד להפשיט ולמזמז אותה.

ליטפתי אותה כשהורדתי לה את החולצה, מישמשתי לה את הציצים וצבטתי קלות בפטמות כשהורדתי את החזיה וחשפתי את שדיי האגס המדליקות שלה ולא התאפקתי ומצצתי את הפטמות הכהות והנוקשות כאבן, פתחתי את רוכסן החצאית ועזרתי לה להחליק לרצפה, מלטף תוך כך את ישבנה ורגליה ואז הגעתי לדובדבן, נצמדתי אליה מאחור, אחזתי בשתי ידי בצידי תחתוני הביקיני הוורודים והורדתי אותם אבל רק עד הברכיים.

"יובל, אתה לא עושה לי את זה" היא לחשה כששלחתי יד אל בין רגליה.

"אני כן" ציחקקתי ודחפתי לה אצבע לכוס, "את לא שונה מכולם" לחשתי והתחלתי לפמפם אותה עם האצבע ועם כף היד השניה מתחיל לשחק לה בציצים.

הייתי צמוד אליה, שנינו עירומים, והרגשתי איך היא הולכת ומתחרמנת, גם הכיווצים בכוס הלכו והתגברו וכשגם ההתנשפויות התגברו החלטתי שזהו הרגע והפסקתי, שלפתי ת'אצבע המכוסה באותו נוזל תאווה נשי שלה, ירדתי על ברכי מאחוריה, נשכתי קלות בישבנה הלבן, נשיכת תאווה כזאת, מגרה, הורדתי לה את התחתונים עד הסוף ושלחתי אותה לשבת ליד תמר אחותה, עם ידים מתחת לתחת ורגליים פתוחות כמובן ותאמינו לי, היה הרבה מה לראות.

אלילת המזל קרצה לי שוב גם בסיבוב הבא והרגשתי גיבור-על, השתן עלה לי לראש וחטאתי בחטא היוהרה, "עומד לי" הודעתי בקול והתחלתי לספור את שמונת הקלפים הדרושים כדי לממש את תאוותי, מצמצם מאד את החבילה שלפניי, "תמר," חייכתי אל אחותי, "מציצה טובה, זה מה שבא לי עכשיו" העמדתי אותה על ברכיה לפני, דואג שיוסי בעלה יוכל לראות טוב איך מזיין את אשתו בפה, "יאללה תמר, תפתחי!"  הצמדתי את זקפתי המתוחה לפיה, "כן, ככה" גנחתי בהנאה כשהיא הכניסה את הזין לפה שלה, "ככה, תמצצי!".

למצוץ תמר יודעת, למצוץ ולשחק בביצים כדי להגביר את התענוג (או אולי כדי לזרז את סיום ההשפלה) אם ככה היא מוצצת תמיד ליוסי אין ספק שהוא בעל מאושר, מוצצת ומלקקת, הראש שלה נע קדימה ואחורה והשפתיים שלה החליקו לאורך עור הזין המתוח, מוסיפה עוד תיפוף מחרמן עם השיניים ואצלי הזיין נמתח עוד יותר. "הנה זה בא" הודעתי כשהרגשתי איך השיא מתקרב והיא המשיכה למצוץ ואפילו חזק יותר, כאילו שואבת, "אני גומר לך בפנים" הכרזתי בקול ותמר המשיכה, "הנה!" אחזתי חזק בראשה והצמדתי אותו לערוותי, "הנה קחי!" יריתי מטח ראשון עמוק בגרונה והרגשתי איך היא בולעת, "כן, אלוהים! הנה!" יריתי מטח נוסף של אותו נוזל תאווה גברי חמים וסמיך, "אחותי, קחי!" הוספתי מטח אחרון.

מהר מאד הבנתי את הטעות שעשיתי, אלילת המזל לא קרצה לי יותר. לאבא היא לא קרצה אפילו פעם אחת וכשהוא נשאר שוב בלי קלפים אמא הפעילה חוק ותיק, כשאין בגדים להוריד מקבלים משימה, וגלית, ששוב ניצחה עם אחד הג'וקרים שלה, הורידה אותו על הברכים והכריחה אותו להציץ בין הרגליים של נטע שישבה עם עירומה עם רגלים פתוחות ולאונן!

בעשרים לשתים עשרה, עשרים דקות לפני חצות, הזמן שנקבע לסיום המשחק, ישבנו כבר שישה על השטיח, נשענים עירומים על הקיר, ידיים מתחת לפלחי הישבן, הרגלים מפושקות ו…כן, גם יוסי וענת הפסידו ועברו את הטיפול המקובל וגם אני ותמר הפסדנו שוב והורידו אותנו להציץ ולאונן לפני כולם, אותי להציץ לענת ותמר ליוסי בעלה, ורק אמא וגלית נשארו סביב שולחן המשחק, אמא עם הג'וקר שמציל אותה כל פעם וגלית עם ערימה גדולה לפניה והיה ברור שאם לא יקרה איזה נס או קסם גלית תהייה המנצחת של הערב ורק נשאר לראות אם זה יהיה מארס-תורכי והיא תפשיט גם את אמא או נצחון בנקדות.

בערך בעשרה לחצות גלית ואמא פתחו קלף זהה ועוד מלחמה יצאה לדרך ו…אמא אבדה את הג'וקר לה ומכאן הדרך להפסד שלה הייתה מהירה ו…"אימא'לה, בואי" גלית הזמינה אותה לעמוד מולה כדי שתוכל להפשיט אותה, וגלית כמו גלית, ניצלה את זה עד תום, לא ממהרת, נוגעת וממשמשת, מלטפת וצובטת, ממזמזת ומפשיטה, חושפת את שדיה הגדולים של אמא, גדולים אפילו יותר מאלה של תמר, וגוחנת ומוצצת את הפטמות הנוקשות, ממשיכה ומפשיטה עד שהגיע אל תחתוני התחרה השחורים וכמו לתמר וענת קודם היא ירדה על ברכיה, משכה והורידה אותם עד הברכים, סימנה לאמא להרחיב ת'פישוק והצמידה את שפתיה לשפתי הכוס המגורות והעניקה לאמא את פינוק חייה, יורדת לה, מנשקת ומוצצת, משחק עם הלשון עמוק בכוס  הגועש ו…לא! לאמא היא לא הפסיקה באמצע, לאמא היא נתנה את עונתה בענק והעידו על כך צרחות ההנאה שמילאו את חלל החדר ולראות כזה מחזה ולשמוע את אמא העמיד מחדש למי שלא עמד כבר קודם, כאילו משחק מקדים לקראת החלק השני של הערב.

נותר לגלית עוד פרס אחד לקטוף, הפרס הקבוע שכל מי שמנצח במשחק מקבל כי המשחק אולי הסתיים אבל החגיגה לא, את הלילה אנחנו נסיים, כמו תמיד, בהחלפת זוגות ושני כללים נקבעו עוד הרבה לפני שהצטרפתי, הראשון שאסור עם בן או בת הזוג הקבועים! והשני שהמנצח הוא זה שקובע מי ילך עם מי!

אמא והאחיות שלי הלכו להכין קפה, "אנחנו נותנות לךְ את הזמן לחשוב טוב טוב" אמא קרצה לגלית ואמרה את המשפט הקבוע ושוב, לצערי, בסקר שאמא עשתה הרוב בחרו בקפוצ'ינו עם אייריש קרים רק שהפעם גלית התערבה לטובתי, ולמנצחת לא אומרים לא, ואמא הסכימה לחרוג ממנהגה ולהכין לי אספרסו עם וויסקי כי בדרך כלל היא מכינה לכולם את אותו המשקה.

ישבנו עירומים סביב השולחן, חוץ מגלית כמובן, ושתינו ואכלנו מהעוגה שתמר הכינה, עוגת גבינה ותותים מושקעת, שותקים, כל אחד מכונס בעצמו, מהרהר ולדעתי כמוני חושב את מי הוא יקבל הערב ויותר מזה האם גלית תקבע שהוא זה שיקח או שיקחו אותו ויש לזה משמעות רבה אצלנו, מי שלוקח גם קובע את התנוחות והפעם, כמו שאמא הציעה מראש וכולנו הסכמנו, לא רק את התנוחה הראשונה אלא את אלה בכל הלילה!

המתח עלה כשגלית כחכחה בגרון וכל המבטים הופנו אליה. "קודם כל תחזרו לשבת על השטיח" היא החזירה אותנו לשבת זה ליד זה עם רגליים פתוחות כשהיא עומדת מולנו ומבטה מטייל וסוקר את הפרטיים שלנו המוצגים לראווה, חריצי כוס ורודים ונוצצים החוצים בין שפתיים נפוחות מתאווה וזְקָפוֹת גבריות מתוחות מתשוקה, "אימא'לה," היא חייכה לעבר אמא, "נכון שהפסדת אבל מגיע גם לך פרס אז…את לוקחת לחדר שינה שלכם את…" והיא עצרה לרגע, בונה את המתח, "יוסי!".

גלית עצרה לרגע, נותנת לשניהם לקום ובטקס שהפך כבר למסורת בכל פעם שאשה מובילה גבר אמא אחזה בזין של יוסי והובילה אותו אחריה אל חדר השינה שלהם.

"אבא'לה," גלית חייכה לעבר אבא וראיתי את המתח על פניו, "אחרי שקרעתי לך ת'תחת מגיע לך גם איזה צ'ופר אז קח את תמר לחדר שלה ותחגוג" היא ציחקקה ושוב עצרה, מחכה שאבא יאחז בידה של תמר ויוביל אותה אחריו אל החדר שלה.

נשארנו ארבעה והמתח עלה, מרחב האפשרויות הצטמצם משמעותית כי אני וענת נחשבים לזוג וכך גם גלית ונטע ובחלק הזה של הערב אסור לשדך בני זוג, "נטו'ש," גלית עברה וחייכה אל הבת זוג שלה, "את יודעת כמה אני אוהבת אותך אז קחי את…" ושוב היא עצרה כדי לבנות את המתח, נותנת לי לנסות להעריך אם זאת תהייה ענת או אני, "ענתי לחדר שלך ותתפנקו לכן" היא ציחקקה ובעצם פתרה ת'חידה.

זהו, גלית בחרה לקחת אותי. תאורטית יש עוד סיכוי שהיא תגיד לי לקחת אותה אבל ביננו, הסיכוי שואף לאפס וגם אלפית הפרומיל שעוד היתה (תאורטית) נעלמה גם היא כשגלית חייכה לעברי, סימנה לי לקום ו…"בוא! אני לוקחת אותך לחדר שלך" היא תפסה לי בזין והובילה אותי לעבר החדר שלי.

"תשכב! על הגב!" היא השכיבה אותי על המיטה שלי, "תביט בי!" היא נעמדה במקום שאוכל לראות אותה והתחילה להתפשט, "וכן, תשפשף, בעדינות! רק תעמיד אותו לכבודי, בלי לגמור" היא ציחקקה כשבמין רפלקס מותנה ברגע שהיא פתחה את כפתורי החולצה שלה אני התחלתי לשפשף את הזין שלי.

"אתה יודע למה בחרתי דווקא בךָ?" היא שאלה עם חיוך כשהיא מתפשטת.

"כי בא לךְ על התחת שלי?" עניתי.

"רעיון טוב" היא גיחכה, "למה? ביקשתי שתשכב על הבטן?" הוסיפה באותו קול מסתלבט, "כי יש תנוחה שאמא שלך המליצה לי עליה ובא לי לנסות"

"מה? אמא שלי?!?" כמעט התפלצתי, "אמא שלי המליצה לך על תנוחה איתי?"

"כן"

"מתי?"

"בפעם האחרונה כשהיא נירתקה אותי" היא אמרה בקול רגוע הורידה את החולצה שלה ועברה להוריד את החצאית, מגלה בפניי את הבטן השטוחה, לא פלא שהיא הייתה דוגמנית בעברה.

ניסיתי להזכר מתי זה היה יכול לקרות כי בפעם האחרונה אמא סיימה את הלילה איתי ובפעם הקודמת היא עשתה את זה עם יוסי, "מתי זה היה?" התפלאתי בקול.

"ביום שני" היא שוב הפתיעה אותי, "היא באה אלינו ועשינו את ערב בנות" היא המשיכה באותו קול שלו ורגוע והורידה את החצאית שלה, נשארת רק בחזיה וחוטיני שלא ממש הסתירו את יתרונותיה, "אתה יודע, סקס של נשים, אל תגיד לי שלא ידעת שאנחנו עושות את זה" היא המשיכה במין קול כאילו מופתע אבל יותר מזה מלגלג.

לא ידעתי, או אולי יותר מדוייק להגיד שלא האמנתי כי ענת רמזה לי על זה ואני אמרתי שזה לא יכול להיות ביחוד כשהיחסים בין אמא וגלית התחילו בחריקה צורמת, אמא טענה שגלית, שמבוגרת מנטע בערך בחמש-עשרה שנים, פיתתה את הבת שלה כדי לנצל אותה מינית ולא עזרו לנטע ההסברים שהיא בעצם ה"גבר" בזוגיות שלהם ושהיא זאת שפיתתה ומנצלת מינית את גלית, אבל אחרי שגלית השתלבה במשפחה היחסים התחממו מעט אבל עדיין חשבתי שהם בגדר דיסקרטיים ולא חשבתי על ערבי בנות משותפים.

"אז מה פתאום היא סיפרה לך?" התעניינתי.

גלית חייכה לעברי, חיוך זימתי משהו, ושלחה ידים לאחור לפתוח את קרסי החזיה שלה. "החלטנו שככל אחת מאתנו תממש את התנוחה האהובה עליה ואמא שלך, בתורה, דרשה שאלבש את הסטראפאון ושלחה אותי לשכב על השטיח על הגב" גלית הורידה את החזיה וחשפה את שדיה, זוג שדיים גדולים וזקופים עם פטמות כהות וזקורות, "אחר כך היא נעמדה מעליי, כשאני בין רגליה ואמרה שהתנוחה הכי אהובה עליה זה לנרתק," והיא התכופפה והורידה במהירות את החוטיני שממילא כמעט לא הסתיר והניחה אותו בצד המיטה, נותנת לי להנות ממראה הערווה הלבנה והמרוטה עם קעקוע הדובדבן, בדיוק כמו זה של נטע, ושפתי הכוס הבשרניות שנפתחו ככנפי פרפר וחשפו את הוורוד העמוק של הכוס שלה, "ואז, כשהיא ירדה והשתפדה על התותב הזקוף והתחילה לנרתק אותי, עולה ויורדת ושדיה הגדולים מקפצים בכל צעד כזה, היא הסבירה לנו שהתנוחה הזאת, קאו-גירל (Cow-Girl) כמו שהיא קראה לה, היא התנוחה האהובה עליה והמליצה לנו, לנטע ולי, שאם תהיה לנו הזדמנות נעשה את זה אתךָ כי אתךָ זה הכי מוצלח שהיה לה, כל כך מוצלח שמגיע לךָ פרס!"

זה שאמא מתה על תנוחת הקאו-גירל אני יודע, רק בפעם הקודמת נתתי לה לנרתק אותי ככה והיא הייתה בשמיים, "ואיזה פרס יגיע לי אם היא

צדקה?" שאלתי בקול מתגרה.

דרך הקיר המשותף עם החדר של תמר שמענו את חריקות המיטה וגניחות ההנאה של אחותי, "אתה יודע," גלית  עלתה על המיטה ונעמדה כשאני בין רגליה, נותנת לי לראות את גן-השעשועים שלה שעוד מעט אבקר בתוכו, "נטע סיפרה לי שאבא שלכם אמר לה שלדפוק את הבת שלו זה הכי עושה לו בעולם" היא ציחקקה, "ואם אתה תעשה לי את הכי וואו שאי פעם גבר עשה לי אז, אהה," היא עצרה לרגע, חושבת, "אז נחזור לסלון ואתה תיקח אותי לחדר שלך" היא חייכה.

"את מתכוונת ש…?"

"כן," היא לא נתנה לי לסיים, "אתה תקבע איך ואיפה, כל מה שתרצה! אבל רק אם זה יהיה וואו! אם לא אז תכין את התחת שלךָ!" והיא התחילה לרדת, מכוונת בידה את הזין שלי למקום הנכון בין רגליה והתיישבה, השתפדה!

הגניחות מהחדר של תמר הלכו והתגברו, "טוחן אותה האבא שלכם" גלית ציחקקה והתחילה לדהור עלי, קודם לאט, עולה ויורדת, משתפשפת ומסדרת, ולאט לאט מגבירה את הקצב. גם מכיוון החדר של נטע נשמעו גניחות הנאה קולניות, "טובה החברה שלך" גלית חייכה את אותו חיוך זימתי שלה, "מניסיון" היא הוסיפה וידעתי בדיוק למה היא מתכוונת, באחד המשחקים היא קיבלה את ענת ודרשה ממנה שתרד לה, אני יודע כי אחר כך, במיטה, ענת ואני מספרים מה עשינו או עשו לנו, מין משחק מחרמן שמגביר עוד יותר את ההנאה בזיון ולדעתי, אם כי לא בדקתי, אנחנו לא הזוג היחיד שמשחקים במשחק הזה.

גלית דהרה עלי, השדיים הגדולים שלה קפצו בקצב דהירתה אבל זה לא הפריע לי לראות איך הפטמות שלה הולכות ומזדקרות, מתקשות כאבן, "כן!" היא גנחה בקול מלא תאווה ותשוקה, "כן, אימא'לה" והרגשתי את הכיווצים בנרתיק שלה, "כן, אני מנרתקת אותךָ" היא התנשפה בכבדות אבל לא הפסיקה לדהור, "כן, אימא'לה!" היא צעקה "כן, הנה! אני גומרת" היא בישרה בקול לכולם וכאילו כהד שמעתי את נטע עונה לה "כן, הנה, עוד, אני ממריאה", "פאק, גמרתי," גלית האטה לרגע את הקצב, כמעט נעצרה, מתנשפת בקול ו-"עוד!" היא דרשה וחזרה לדהור אל עבר האורגזמה השניה שלה, אוחזת בכפות ידיי ומובילה אותם לציצים שלה, "שחק לי בבזזים" היא התנשפה בתשוקה ואני שיחקתי, מעסה לה ת'ציצים ומולל ת'פיטמות, "כן, ככה, תמשיך!".

מה שאני אוהב בתנוחה הזאת, 'תנוחת העצלן' כמו שאני מכנה אותה כי בעצם אני רק שוכב וזאת היא שעושה את העבודה הקשה ובכלל לא אכפת לי שהיא קוראת לזה לנרתק אותי כי בפועל אני מזיין אותה, הזין שלי מפמפם בכוס שלה וזה שהיא קובעת ת'קצב לא כל כך משנה לי.

"אימא'לה, זה טוב"  גלית גנחה בתאווה והרגשתי את קירות נרתיקה מחבקים בחוזקה את הזין שלי, "הנה, עוד אחד, הנה" היא התנשפה, "אימא'לה, הנה! עכשיו!" והרגשתי את הכיווץ החזק של הכוס שלה, "כן, שם!" היא הפסיקה לדהור והתחילה להשתפשף בחוזקה, "פאק! זה טוב! כן!, הנה, עכשיו!" והיא גמרה פעם שניה, עוצרת לרגע, מתנשפת בכבדות, ו…"עוד!" היא קבעה, "רוצה עוד!" ליקקה את שפתיה בתנועה מפתה וחזרה לדהור ואני? אני רק חייכתי ונתתי לה להתפנק על הזין שלי.

הייתה גם שלישית, עוצמתית וקולנית אפילו יותר מקודמותיה. "פאק!" גלית התנשפה בכבדות, "עוד אחת כזאת וזכיתָ בפרס הגדול" היא הניחה את כפות ידיה על החזה שלי, נשענה והגבירה ת'קצב, רוכבת עלי כשחיוך גדול על פניה, עולה ויורדת על הזין הנוקשה הנעוץ בין רגליה, "כן!" וזה היה כן של עוד אורגזמה בדרך, "כן! זה טוב!" היא המשיכה באותן התנשפויות הנאה, "כן! אימא'לה, כמה שאמא שלךָ צדקה!" והיה ברור שהיא בדרך לגמירה הרביעית שלה וזה בדיוק היה הרגע להפעיל את הטריק הסודי שלי, התרגיל הפשוט שאף פעם לא אכזב אותי, "שימי לב" חייכתי אליה והגבהתי את אגני ויחד איתו אותה, הרוכבת עלי, מעמיק ודוחף עוד קצת את גבריותי הנוקשה.

"אימא'לה, אתה מרים אותי" היא צווחה בהנאה.

"מרים ומרים" שיחקתי עם המילים ועשיתי תנועת יד גסה עם היד שלא יהיה ספק למה אני מתכוון.

"כן, מרים ומרים" היא חזרה על דברי וחייכה באושר, "הוא מרים אותי לגובה," זייפה ושיבשה את השיר "פשוט שריונר", "ודוחף בי את ה…פאק!" היא הפסיקה לשיר, "אימא'לה, הנה עוד אחד בא לי!" היא צווחה והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק, "כן, תרים אותי, תרים!!" והרמתי, הרמתי הכי גבוה שהצלחתי ותקעתי את הזין הכי עמוק שאפשר ו…"גמרת?" התנשפתי.

"כן, הנה, עכשיו!"

"וזכיתי בפרס?" שאלתי כשאני מנסה לעצור את מטח הלבה שאיים להתפרץ.

"כן, בגדול, בענק!".

"אז קחי!" שחררתי ויריתי את המטח הראשון עמוק בכוס הגועש שלה, מרפה לרגע ו…"קחי!!" דחפתי שוב ויריתי מטח שני של זירמה גברית ריחנית וסמיכה עמוק בנרתיק שלה וראיתי את חיוך ההנאה המרוח על פניה, "קחי!" יריתי עוד מטח ונשארתי ככה, מרים אותה לגובה, מרגיש איך הזין שלי מתרכך בתוכה ולא זז, מחכה.

מכיוון החדר של תמר הייתה דממה, אחר כך תמר סיפרה לי שכשגלית התחילה לצווח אבא התחרמן וגמר. מכיוון החדר של נטע שמענו ציחקוקים ולא היה לי ספק שהם מרכלות עלינו.

גלית עמדה במילה שלה ככתבה וכלשונה. רגע ארוך עוד שכבנו על המיטה להרגע, בוהים בתקרה ועדיין מתנשפים, ואז היא קמה, "בוא" היא הושיטה לי יד "נלך לסלון כדי שתוכל לקחת אותי לחדר שלךָ".

"את באמת התכוונת לזה?" התפלאתי.

"לכל מילה, אבל בתנאי!" היא חייכה לעברי, "בתנאי שמעכשיו את קורא לי גיסתי! לא רק פה בחדר, גם אחר כך, לפני כולם"

חייכתי חזרה, "מקובל עלי, גִּי-סָ-תִי," משכתי וגלגלתי את המילה האחרונה.

"אז בוא גיסי" היא התכופפה לעברי, אחזה בידי ומשכה אותי.

"גיסתי, את באמת תתני לי לעשות כל מה שאני רוצה?" קמתי מהמיטה והלכתי איתה.

"הכל".

"גם, את יודעת, בתחת?" ציחקקתי.

"אם זה מה שתרצה" היא ענתה בקול של איך בכלל אתה שואל.

" גִּי-סָ-תִי, זה מה שאני ארצה" הודעתי כשהגענו חזרה לחדר שלי, "אבל קודם צריך להעמיד אותו אז בבקשה," הבעתי על הזין השמוט בין רגליי, עדיין מצופה בשפעת קוקטייל תאוותנו המשותפת, "תעמידי אותו, גיסתי, תמצצי לי!"

האמת שהיא לא הייתה צריכה הרבה כדי להעמיד לי, משום מה המחשבה שאני הולך לדפוק את גיסתי חירמנה אותי יותר מאשר סתם לדפוק את גלית, כמו שכבר עשיתי בעבר, ויחד עם הפה החם שלה שמצץ ושאב בתאווה הזין שלי חזר ונעמד בגאון, איל ברזל מוכן לפריצת החומה, לגמור לה בפה לא היה בתוכנית שלי עכשיו, רציתי לזיין, אז השכבתי אותה על המיטה שלי, שוכבת על הבטן, נתתי לה כרית קטנה לשים מתחת לראש, "שיהיה לך מה לנשוך" ציחקקתי, ועוד שתי כריות גדולות לשים מתחת לאגן, מבליטות את ישבנה המוצק, "גִּיסָתִי," נעמדתי על ברכיי בין רגליה, "תפתחי ת'תחת" לחשתי לה בקול חרמני, מביט בשתי ה"דלתות" המונחות בפניי, "בואי נבדוק לך שמן" העברי אצבע חוקרת לאורך חריץ הכוס, חודר ומרגיש עד כמה היא רטובה שם, "גיסתי, אל תפחדי, גם הדלת האחורית לא תקופח ותקבל את חלקה" ציחקקתי כשאני מניח את איל-הברזל בכניסה הקדמית, בין שפתי הכוס הנפוחות והמגורות שלה, ובתנועת אגן חזקה נעצתי אותו עמוק לכּוס שלה.

רגע ארוך שכבתי ככה, לא זז רק נהנה מהחום ופעימות קירות נרתיקה  המחבקים את הפולש לתוכם,  "גיסתי," לחשתי לה באוזן כשהיא עזבה את פלחי ישבנה והתחלתי לפמפם אותה, "אני מזין אותך" הגברתי ת'קצב, נכנס ויוצא, מחליק בווגינה המשומנת בשפעת נוזל הסיכה הנשית שלה, "כן גיסתי, זה טוב לדפוק אותךְ" המשכתי באותן לחישות תאוותניות ואכן, היה משהו בלחישות האלה, בזה שאני קורא לה גיסתי, שחירמן עוד יותר ולא רק אותי, גם אותה, עובדה, היא גמרה בסערה, מתנשפת וגונחת בקול, כאילו רוצה שישמעו כמה טוב לה, "כן!" היא התנשפה בכבדות והרגשתי את ההתכווצויות החזקות בווגינה שלה, "כן, זה בא, עכשיו" ואל ההתכווצויות התווספו גם החום ואותה שמנוניות שהתגברו ו…"פאק! הנה! עכשיו!" שלא השאיר ספק שהיא באורגזמה ו…"פאק! עוד! בבקשה, עוד" וזה בדיוק היה הסימן בשבילי לעבור לשלב הבא.

"גיסתי, תפתחי ת'תחת!" והרגשתי את הרעד בגופה כשהיא שלחה ידים לאחור ופישקה מחדש את פלחי ישבנה, פותחת בפני את הדרך אל הרקטום המכווץ ויודעת מה אני מתכוון לעשות לה שם, "גיסתי, תתכונני" שכבתי עליה, מוחץ אותה למיטה, וכיוונתי את ראש הזין המתוח אל פי הטבעת המכווץ, לוחץ קצת, לא מספיק כדי לחדור אבל מספיק שלא יברח, "גִּיסָתִי, מוכנה?" לחשתי לה באוזן.

"כן" היא סיננה בין שיניה כשהיא נושכת את הכרית הקטנה שתחת ראשה.

"אז קחי!" דחפתי לאט את הזין המצופה באותו נוזל סיכה טבעי שלה אל תוך התחת שלה,  לוחץ וחודר, מרגיש איך היא נמתחת כולה ולא עוצר, ממשיך עד שכל הזין היה נעוץ עמוק בישבנה ורק אז עצרתי, נותן לה להתרגל לשטרונגול שחטפה מאחור.

"פאק!" שמעתי אותה מסננת ונושכת חזק ת'כרית, "פאק! למה בנים כל ככך אוהבים את זה?"

"כי זה מלטף לנו ת'אגו" חייכתי ולחשתי לה באוזן.

"פאק! גיסי, יום אחד אני אחזיר לך, מבטיחה, ועכשיו יאללה, תבצע בי את זממךָ"

ביקשה קיבלה, ביצעתי בה את זממי, דפקתי אותה בתחת, אני נהניתי, היא פחות, הרגשתי את החום בפי הטבעת המתוח סביב הזין שלי שכותש ומשתפשף שם וידעתי שזה יצרוב לה גם הרבה אחרי שאני אגמור, ריחמתי עליה אבל לא מספיק כדי שאפסיק, המשכתי, זה הזמן שלי לחגוג וחגגתי, בגדול חגגתי, לא שם לב לגניחות של ענת מעבר לקיר, רק אחר כך, כשהגענו הביתה וסיפרנו, גיליתי שהיא עשתה לה את אותו הדבר.

זה כיף לזיין בתחת, ביחוד תחת הדוק כמו של גלית, רק יש לזה חסרון אחד, זה נגמר מהר, יותר מהר מזיון קונבנציונלי, יותר מהר אפילו ממציצה טובה, פתאום היה חשוב לי שהיא תגמור לפחות פעם אחת אז החלטתי לאתגר אותה, "אם תגמרי אני ארד לך" לחשתי לה באוזן.

"מבטיח" והיא התחילה להתנשף בתאווה.

"מבטיח"

"מרשה לי לעזור?"

"מרשה"

הרגשתי איך כף היד שלה חודרת אל מתחת לבטן שלה ומתחילה לשחק בעצמה, לפנק את הכוס הקצת מיותם, לחטוף בתחת ובו זמנית לאונן ו…"פאק!" אחרי רגע ארוך היא התנשפה, התנשפות של מי שדוהרת במהירות לאורגזמה, "הנה, עכשיו" היא נמתחה והרגשתי את הכיווצים בפי הטבעת שלה ומבעד לקרום הדק את האצבע שלה שבתוך הווגינה, "פאק, הנה! הנה!! עכשיו, אני גומרת! אני משפריצה!" היא הכריזה בקול ואין לי ספק ששמעו מעבר לקיר כי גם נטע צעקה את אותם המילים, "כן, הנה! עכשיו!" כל גופה נמתח מתחתיי ובבת אחת היא נרגעה, "וואו, גמרתי" ושמעתי את השמחה בקולה אבל לא עניתי, הייתי עסוק בגמירה שלי, גמירה עוצמתית, מטלטלת שמילאה לה ת'תחת בשפיך הסמיך והחם שלי.

אותו לילה ירדתי לה, שכבתי בין רגליה המפושקות ומצצתי לה, שיחקתי עם הלשון עמוק בכוס שלה, טועם את הטעמים הממלאים אותו, קוקטיל הטעמים שלה ושלי, מוצא את הדגדגן שלה ומשחק בו, מתופף עליו עם הלשון, תופס ומוצץ לה אותו ואפילו נושך אותו בעדינות כמו שענת לימדה אותי לעשות לה ו…עוד גמירה חזקה טלטלה את גופה אבל לא רק אותה זה חירמן גם אותי, פתאום הרגשתי איך עומד לי תותח-על אז אחרי עוד גמירה אחת חזקה שהענקתי לה עליתי עליה וזיינתי אותה, בתנוחה הכי בנאלית, במיסיונרית, שוכב עליה, מוחץ אותה למזרון ודופק אותה בהנאה וגם לה לא חסר, גם היא נהנתה, עובדה, היא גמרה שוב לפני שגם אני השפרצתי ותאמינו לי, עד כמה שהתנוחה הזאת בנאלית זאת התנוחה הכי טובה לגמור ערב של סקס מהנה.

שכבנו על הגב זה ליד זה, מתנשפים, מחייכים ובוהים בתקרה. "נו גיסתי, איך היה?"

"היה טוב" היא הסתובבה לעברי והחיוך התרחב על פניה, "אבל גיסי, אל תעלב, בעיניי ליקוק אחד בכוס של אחותךָ שווה את כל הערב הזה!".

 

Loading

9 מחשבות על “ארוחת ליל שבת משפחתית : פרק ב' – גיסתי.   ”

  1. אחד הסיפורים הכי מחרמנים שקראתי פליזזזזזזז עוד חלק

    הגב
  2. זה היה נחמד לא מאמין שיש אפשרות כזו למי אכפת בעצם .מגיע שמונה וחצי על הסיפור .

    הגב
  3. מה שתגיד. לא יודע אם כמות הסיפורים בז׳אנר מסוים מעידה בהכרח על פופולריות בקרב הקוראים.
    כך או כך- בטוח שמי שבעניין של ילדון שתוקע לדודה ולאחותו גם יקרא סיפור מתוחכם בו הגיבורים מבוגרים. נראה לי שההפך בהרבה מקרים לא יקרה.
    בכל מקרה בהצלחה.

    הגב
  4. נכון שאין מה להתווכח בנוגע לטעם, אבל השאלה היא מה המטרה פה. אם מדובר בלפרוק מהלב דברים, זה בסדר. אם מדובר בלהגיע לקהל גדול, נראה לי שהסיפורים על הילד שדופק את האימא שלו הבת שמתה על האבא וכו׳ לא עושים את זה להרבה קוראים.
    מרגיש משהו בין לא מציאותי לאונס. נסה אולי לערוך סקר מהיר ותראה. לדעתי סיפורים כמו שאתה יודע לכתוב, דברים שהולכים לאט ובין מבוגרים יתקבלו טוב יותר. דוגמא טובה הם הסיפורים של ציפורניים.

    הגב
    • סקר אין לי כוונה לעשות (אם מנהלי האתר מוכנים להרים את הכפפה אז תפאדל) אבל הלכתי לאתר LITEROTICA.COM , אתר עם הרבה הרבה מאד סיפורים (אומנם באנגלית אבל מעל 100 ביום!) לבדוק וכמות הסיפורים בקטגוריה של טאבו/גילוי עריות היא השניה בגודלה (אחרי EROTIC COUPLING) וכפולה ויותר מקטגוריות מין קבוצתי, גיי'ס , לסביות או פטיש.

      הגב
  5. כל הסיפורים האלו עם האבא שמזיין את הבת, הילד שמזיין את האחות והחתול שמזיין את הקקטוס כל כך לא מציאותיים ולא מעניינים, שאני אפילו לא פותח אותם. חבל. באותו מאמץ אפשר להגיע לקהל גדול יותר ולדבר על דברים שנוגעים ומעמידים ליותר קוראים.

    הגב
  6. מעולה!!!
    (גם החלק הראשון מחרמן לא פחות).
    פליז שיהיה עוד חלק!!!

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן