אני לא מוכנה למות בתולה – חלק שלישי

התעוררתי אחרי שעה במעין שלווה שלא חוויתי כבר כל כך הרבה זמן וכמובן עם רצון עז ללכת לשירותים. ממש לא תכננתי לצאת עירומה להסתובב בדירה. פתחתי את הארון שלו ומיד ראיתי בתחתית הערימה איזו חולצת טריקו ישנה מוכרת, משכתי אותה ומצאתי את חולצת השבט שהוצאנו, עם גלופה שאני ציירתי. הוא כמובן גדול ממני כך שכשלבשתי את החולצה היא הסתירה את הישבן שלי. הלכתי לשירותים וכשחזרתי ראיתי שהוא שוכב במיטה ומסתכל עליי, נשענתי על משקוף הדלת.
"אין ספק שהחולצה הזאת הרבה יותר יפה עלייך"
הסמקתי מסדרת עליי את החולצה.
"אממ.. אני נכנסת להתקלח" אמרתי והלכתי לסלון לאסוף דברים מהתיק שלי.
כשסידרתי את הדברים שלי במקלחת התלבטתי מה לעשות עם הדלת.
'חיים רק פעם אחת'
השארתי אותה פתוחה מעט כדי לתת לו להחליט. פתחתי את המים החמים ונכנסתי למקלחון כשאני סוגרת את דלתות הזכוכית. נעמדתי עם הגב לדלת, עוצמת את עיניי ומרימה את ראשי לעבר המים שזרמו מלמעלה. התכופפתי לעבר השמפו שעל הרצפה, חופפת את השיער הארוך שלי באיטיות וביסודיות. נעמדתי מתחת למים לשטוף את הסבון נהנית מתחושת המים החמים שזורמים על גופי. פקחתי את עיניי וסובבתי את ראשי רק לאחר שהרגשתי מישהו מסתכל עליי.
אוהד עמד עירום בפתח הדלת, נשען על המשקוף באותה צורה שנשענתי אני כמה דקות קודם לכן. הסמקתי שוב. מובכת תחת מבטו. אמנם כבר ראה אותי עירומה, אך התחושה הייתה שונה כאשר הוא עמד והסתכל מרחוק באור מלא, אולי אני לא אהיה יפה בעיניו עכשיו?. הוא לעומת זאת עמד נינוח, בטוח בגופו כשאיברו מונח על ירכו, מראה האיבר התלוי כל כך שונה מהפעם הקודמת שראיתי אותו ללא ספק הרבה פחות מאיים. אוהד והיה ללא ספק חתיך מתמיד, עורו שבמושב היה שזוף משעות של שמש נשאר שזוף גם בעיר הגדולה. שערו החום היה קצוץ ועיניו החומות חייכו לעברי.
המשכתי לעמוד תחת זרם המים החמים, חוככת בדעתי מה לעשות. ידעתי שיש לי את הלילה וזהו. הסתובבתי לעברו עם כל גופי, מביטה בו מעבר לדלתות הזכוכית של המקלחון. הטתי מעט את ראשי מחייכת חצי חיוך לעברו. "רוצה להצטרף?"
"חשבתי שלעולם לא תשאלי" הוא אמר אך נשאר לעמוד במקומו, משעין את ראשו על משקוף הדלת "אבל עוד רגע, בינתיים אני נהנה מהנוף". הרמתי מהמעמד את סבון הגוף שהיה להם שמתי מעט ביד והתחלתי לסבן את גופי, בתחילה את רגלי מתכופפת לעבר כל רגל בתורה. עליתי לבטן ואז לחזה, סיבנתי את השדיים בצורה מעגלית, הצצתי לראות את אוהד, ראיתי שהעמידה שלו כבר לא נינוחה כשהייתה. מעודדת מהתגובה שלו המשכתי לסבן את הפטמות ולגרות את עצמי בתנועות ארוכות. אהוד התנתק מהמשקוף צעד שני צעדים ופתח את הדלת של המקלחון, מנשק את פי בכח ומצמיד אותי לקיר הוא ירד עם פיו לצווארי מנשק ומעביר את לשונו. אחרי שהפתיע אותי בנגיסה באוזן הוא התרחק טיפה, מסתכל על השדיים שלי, בפעם הראשונה לא חשתי מבוכה ממבטו אלא, מעין גאווה, הוא שם את שתי ידיי מתחת לשדיי אומד את משקלם מעלה את אגודליו לפטמותיי ומעסה אותן ויורד ללקק ולמצוץ את אחת מפטמותיי בעוד את השניה הוא לא מקפח ומעסה וצובט.
נתתי לעצמי להישען על הקיר תופסת את הראש של אוהד ומשחררת באוזנו אנחה לא רצונית הוא המשיך במרץ לפנק את פטמותיי. ידיו, החלו לרדת לכיוון גבי ואל התחת שלי תופסות כל צד ומצמידות אותי יותר אל גופו.
המים המשיכו לזרום עלינו והקשו עליי את הנשימה, סגרתי את הברז ואוהד החל לרדת עם הלשון שלו דרומה הוא הגיע כמעט לכוס ירד על ברכיו ובתנועה אחת תפס את רגלי הימנית מניח אותה על כתפו בעוד לשונו מנסה להיכנס אליי, תפסתי את ראשו וניסיתי להרחיק אותו ממני. לא חשבתי שדבר כזה הגיוני, מעולם, באף אחד מהספרים שקראתי לא קרה דבר כזה, זה נראה לי מוזר. אוהד הרים את זרועותיו, תפס את שתי ידיי בידיו, מעביר אותן לאחורי גופי ומצמיד בעזרתן אותי לפיו. לא חשבתי שזה יהיה לי נעים דבר כזה. הוא הסתכל עליי מלמטה, כשהרגל שלי עדיין מונחת על הכתף שלו בפרצוף שאמר תסמכי עליי. הרפתי את ההתנגדות שלי ואחרי חמש שניות הבנתי למה ביקש שאסמוך עליו. זה היה מ-ד-ה-י-ם. הלשון שלו העבירה בי צמרמורות של עונג, גלים של אושר עברו בגופי.
אוהד שיחרר לבסוף את ידיי כשהבין שאני לא הולכת לעצור אותו. הוא המשיך ללקק ולמצוץ כשמידי כמה שניות הוא עבר עם השיניים עלי מוסיף עוד סוג של עונג חדש. לאחר כמה דקות הוא העביר את אצבעותיו ברטיבות הרבה שהיתה אצלי למטה והחדיר בבת אחת את האצבע שלו לתוכי. הוא חזר עם פיו לדגדגן שלי והמשיך להכניס ולהוציא את אצבעו ממני עד שהרגשתי שאני מתפוצצת.
"אהההההאאההה" נאנחתי. הורדתי ממנו את הרגל בתנועה מהירה, נשענת על כתפיו כדי להישאר יציבה בעוד אני מרגישה את גופי מתכווץ וגלים עברו בתוכי עד שנרגעתי.  משכתי אותו לעמידה הצמדתי את שפתיו לשפתיי טועמת את המיצים שלי בפיו מכניסה את לשוני לפיו מגששת אחר לשונו.
סובבתי את אוהד כך שהפעם הוא יהיה עם הגב לקיר. "זה עובד גם הפוך?" שאלתי אותו והצבעתי על הזין שלו שחזר להיות גדול אבל כבר לא מאיים. "את לא חייבת, היום אני בשבילך" הוא גמגם בקול צרוד. השתקתי אותו בנשיקה וידיי החלו נוגעות באיברו. אוהד שידע על חוסר הניסיון הנחה אותי לאחוז בזין כשאצבעותיי מקיפות את כולו ולפמפם אותו בתנועות קצובות חשתי תחת אצבעותיי את איברו מתקשה. ירדתי על ברכיי לידו, ממשיכה לאחוז את האיבר בידי. מנסה להבין איך אני אמורה למצוץ/ללקק/לנשוך את הדבר הזה. שוב הוא הנחה אותי ותפס את ראשי בשתי ידיו מוביל אותי להכניס את איברו לפי מחקה את תנועת ידי בכל פעם ניסיתי להכניס יותר ויותר מהזין שלו לפי סוגרת את שפתיי עליו. אך כמה שניסיתי לא הצלחתי להכניס את כולו לפי. לפי הפנים שלו גם ככה הוא נהנה אז המשכתי ככה מלקקת ומוצצת את הזין שלו, מפמפמת את החלק שלא הצלחתי להכניס לפה בעזרת ידי. המשכתי ככה עד ש"מאמי, עוד שניה אני עומד לגמור" לא הבנתי מה אני אמורה לעשות עם המידע הזה אז  המשכתי במה שעשיתי עד אז ודחפתי את הזין שלו לפי שוב ושוב עד ששמעתי אותו נאנח "אהההאההה..פאק פאק אהה.." פי התמלא בזרע, לא צפיתי את זה, מההפתעה השתעלתי. אחרי שני שיעולים נרגעתי והמשכתי למצוץ לו, מנקה אותו מעבירה את לשוני עליו. הרמתי את ראשי אליו נהנית לראות את מידת ההנאה שגרמתי לו.
נעמדתי על רגליי בעזרת אוהד, הוא נישק אותי נשיקה קצרה ופתח את המים מעלינו שנוכל לסיים את המקלחת שהתחלנו. סיבנתי את הגב שלו והוא את שלי, מעניין לחשוב שיש מקומות בגב שלי שמאז שאני ילדה קטנה עד אותה מקלחת לא סובנו. הוא יצא מהמקלחת לוקח את המגבת שלו שהיתה תלויה. מוציא מהארון מגבת נקייה בשבילי. התנגבתי ביסודיות, לבשתי פיגמה של שורטס וחולצה קצרה, שקניתי לי לימים חמים במיוחד וגם אז אני לא מסתובבת איתה בבית ליד אבא שלי והאחים ויצאתי מהמקלחת בדיוק כשאוהד יצא מהחדר לבוש בבוקסר.
"רעבה?"
"אני גוועת"
"רוצה לבשל משהו? אם את רוצה יש לי פה סט חלבי כשר שאח שלי פעם הביא בשבילו"
"נראה מה יש לך פה ונחליט, מה שלום אח שלך באמת? עדיין בישיבה?"
"כן, אמור תוך חודשיים לסיים את ההסדר ואז הוא עוד מתלבט מה לעשות הלאה"
"וואלה.. "
שעה וחצי מאוחר יותר סיימנו לשטוף את הכלים של השקשוקה שאכלנו. אני כבר הייתי גמורה מעייפות, היום שלי היה נורא עמוס, והמתח בכלל גמר עליי. הלכתי לחדר השינה שלו, התיישבתי על המיטה ולקחתי את הפלאפון ליד. ראיתי שאמא החזירה לי "אצל מי? לילה טוב" הסתכלתי על אוהד שבדיוק נכנס לחדר. החזרתי לה "לילה טוב:)" מתעלמת מהשאלה שבאה לפני. מקווה שעד מחר היא תשכח מהשאלה ולא אצטרך לשקר לה.
נשענת על אחורי המיטה, לראשונה מביטה בחדר מאז שהגעתי. שמתי לב שהחדר ובכלל הדירה מסודרת ממש ביחס לפעם הקודמת שהייתי פה. חייכתי לעצמי, אני לא היחידה שהתארגנה לזה. אוהד סידר את הכרית מתחת לראשו,  הנחתי את הפלאפון על השידה ונשכבתי לידו קצת לא יודעת מה לעשות. מתוחה לכל אורכי, עם הכרית מתחת לראשי. אוהד הפנה את מבטו אליי, "מה הדיסטנס?" הוא הרים את ידו ואני עשיתי את מה שבאמת רציתי לעשות, וחיבקתי אותו חוזרת לתחושה המוגנת. ידו שהייתה על גבי ליטפה אותי בתנועות איטיות מעל החולצה שלבשתי .
"נו.." הוא אמר
"מה נו.?"
"תגידי את מה עובר לך בראש"
"תכלס היה לא משהו, סתם חיכיתי לזה"
"שקרנית"
חייכתי אליו "אני מנסה לשכנע את עצמי בזה, אחרת אני אמצא את עצמי עוברת דירה לכאן, מנסה להשלים חסכים של שנים"
"אני לא אעצור אותך"
"אני יודעת" אמרתי "אני יודעת.. "
"מורי אל תחשבי על זה עכשיו.." הוא אמר ושתק ממשיך ללטף את גבי מרים את החולצה ומאפשר מגע בין ידו לגבי.
חזרתי אל מחשבותיי ואל התחושות שעברו לי בגוף, בכלל מעצם היותי ככ קרובה לגבר.
"יש לך חברה?" שאלתי אותו
"לא.. נזכרת לשאול את זה עכשיו??"
"תכלס, בכל התכנון שלי לא חשבתי בכלל על האופציה הזו"
"את גורמת לזה להישמע כמו פעולה מבצאית"
"משהו כזה.."
"אני שמח שבחרת בי למשימה הזאת"
הרמתי את הראש שלי מהחזה שלו הוא הסתכל עליי בחזרה הפרצוף שלו היה כנה לחלוטין.
"גם אני"
הורדתי את ראשי לעברו ונישקתי אותו ארוכות.
הוא סובב אותי כך שראשי מונח על הכרית ידו השמאלית צמודה אל גבי לכל האורך וגבי היה צמוד לחזהו. אוסף אותי אליו בזרועו הימנית שנכנסה ישר לחולצה שלי ועטפה את השד השמאלי שלי.
"לילה טוב מוריה"
"לילה טוב אוהד"
"רגע.." אמרתי ממש לפני שנרדמתי "אני יכולה לומר ככה קריאת שמע?"
"את לא צריכה לומר קריאת שמע בכלל.."
שמעתי בקולו את החיוך.
המשך בקרוב..

Loading

מחשבה 1 על “אני לא מוכנה למות בתולה – חלק שלישי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן