אני השכנה מהסיפורים – חלק חמישי

מאת חוליו איגלסיאס
כל חלקי הסיפור : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7
מחלון המטבח צפיתי בקובי עובד בגינת ביתו, חולצתו המיוזעת הזכירה לי את מפגש התשוקה הלוהט באותם צהריים לוהטים במחסן ביתו.
קובי עבד כאיש שירות עצמאי בחברה שבבעלותו המעניקה שירות תיקונים למכונות ייצור בתעשיית המתכת. הוא עבד לפי קריאת הלקוחות בעת תקלה, כנראה שהוא היה מוצלח בתחומו והרוויח לא רע. בזמן שלא נתן שירות (וזה קרה מידי פעם), הוא היה מבלה בביתם, מתקן ומסדר דואג לתחזוקה השוטפת ללא עזרת בעלי מקצוע. גינת ביתם הייתה מטופחת מאוד הודות לשירותו המקצועי של קובי.
בשעה שהבטתי עליו מחלון בייתי, הוא בדיוק התכופף לתקן את אחד מצינורות הטפטוף החולפים בגינה.
ישיבתו השפופה עם גבו לכיווני סיפקו לי הצצה ארוכה אל חריץ ישבנו הגברי, חושף תפח ומסתיר טפחיים. והוא בחוסר אכפתיות מופגנת נהנה מהרוח הקלה שחודרת אל החריץ המזיע ממשיך בעבודתו כאילו לא קרה כלום.
לרגע דמיינתי איך אני מצמידה לשון רכה ומלקקת בעדינות את מבואות ישבנו המגרה, מנגבת את הזיעה בלשוני ואוחזת בישבנו משני צדדיו ומעסה את בשר ישבנו המוצק. יורדת לאט לאורך החריץ ושולחת ידיים אל חזית מכנסי הג'ינס שלו, פותחת  כפתור ורוכסן ועוזרת לו להוריד אותם למטה. אוחזת בשולי תחתוניו ומורידה גם אותם בהתאם לקצב הליקוק. כשתחתוניו מופשלים מטה אני חוזרת לאחוז את ישבנו משני צדדיו ומפשקת קלות, עוזרת ללשוני לחדור עמוק יותר, חשה את מליחות הזיעה בלשוני ואת ריח גבריותו באפי. ידו נשלחת לאחור ודוחפת את ראשי לעומק ישבנו, ומקרבת אותי לחור המהודק. לשוני מברישה בעדינות את השושנה הגברית שלו, לוחצת מעט במרכז וממשיכה ללקק סביב, וחוזרת עוד פעם אל מרכז החור. ידיי נשלחות קדימה אחת מלטפת את איברו המתקשה והשנייה חופנת את אשכיו הגדולים. ידו יורדת לכיוון ידי המשפשפת ומקיפה אותה מעל איברו, שהתקשה וניצב זקוף במלא הדרו, ומכוונת את ידי לקצב השפשוף הרצוי.
לפתע התנור החל התנור לצלצל, כמו רוצה להגיד לי "תחזרי למציאות, האוכל מוכן, תוציאי את האוכל לפני שיישרף ותפסיקי עם הפנטזיות המשוגעות שלך. את דמיונות הזיונים שלך תשאירי לערב, או לרגעים פרטיים". הבנתי את הרמז ופניתי אל התנור באיטיות, מתקשה להעתיק את עיניי מהחריץ המפתה של קובי.
בדיוק כשהגשתי לילדים את ארוחת הערב נכנס חן הביתה, בירך אותנו לשלום והכריז שהיה לו יום קשה והאו הולך להתרענן במקלחת קרירה. הלכתי אחריו בפסיעות מהירות מניחה לילדים לאכול בלעדיי. חן בדיוק נכנס לחדר המקלחת, אך בטרם הספיק לסגור את הדלת, הדפתי אותה בחוזקה, נכנסתי אחריו למקלחת ונעלתי אחריי את הדלת. "אני כ"כ חרמנית, אני צריכה את הזיין שלך עכשיו" גנחתי. חן עמד מופתע מסתכל עליי בהלם, אך לא השארתי לו יותר מידי זמן להתמהמה. פתחתי במהירות את מכנסיו והורדתי אותם באחת יחד עם תחתוניו, איברו הגיב במהירות והחל להתקשות מולי. הרמתי את החצאית הפשלתי בזריזות את תחתוניי הרטובים, הרמתי את עצמי לשבת על השיש עם הפנים אל חן. שלחתי יד ארוכה אל איברו ומשכתי אותו אל עבר הכוס הפועם שלי, חן התעשת מיד והתחיל לשתף פעולה. ביד אחת דחף אותי להישען על הקיר אוחז בדרך בשד המגורה בעוצמה , ובידו השנייה כיוון את הזין המגורה שלו לכוס הנוצץ שלי. איברו נכנס פנימה במכה אחת הודות לרטיבות הזולגת ממני, ידו שאחזה בזין עברה לאחוז בשד שנותר מיותם. חן החל מזיין אותי במהירות, ואני נשכתי את שפתי בחוזקה כדי לא לצרוח מעונג. הוא נע אחורה וקדימה במהירות וידו ירדה למטה משפשפת את כפתור התענוגות שלי. בתוך מספר שפשופים גמרתי ברעידות וחיכיתי בתאווה לקבל את השפיך הלבן והמוכר שלו, מחכה שימלא אותי בנוזל הממכר הזה. ידו חיזקה את אחיזתה בחזי ומוללה בתאווה את פיטמתי הזקורה, עיניו נעצמו ואיברו החל משפריץ לתוכי, נותן לי תירוץ לגמור פעם נוספת.
הזין שלו החל מתרכך לאיטו ובתנועה עדינה שלף אותו חן ממני והתיישב על האסלה באפיסת כוחות, ועיניו נשואות אליי בשאלה. אני נשארת לשבת על השיש רגליי עודן מפושקות שדיי עדיין עולים ויורדים מהאורגזמה ששטפה אותי כרגע, וידיי מלטפות בעדינות את שפתיי התחתונות. ישבנו כך מספר דקות עד שהסדרנו את הנשימה. הסברתי לחן שמהבוקר אני מפנטזת על שובו, והמחשבה על זה  גרמה לי לרטיבות מופלאה ותשוקה אדירה שהייתי חייבת לממש בדיוק ברגע שראיתי אותו. חן הוחמא מהתירוץ המפורט שלי, הוא קם אליי ונישק אותי על שפתיי ועל מצחי באהבה, שגרמה לרגש קל של אשמה.
נזכרתי בילדים היושבים לאכול את ארוחת הערב, קמתי ממקומי סידרתי את בגדיי, החלפתי תחתונים, נשקתי לחן בחזרה ויצאתי מהחדר, נותנת לחן לסיים את המה שהתחיל רגע לפני שנכנסתי לחדר המקלחת.
אחרי שהילדים הלכו לישון וחן התיישב לסידורים מול המחשב, לבשתי את בגדי ההליכה שלי ויצאתי מהבית לצעדת הערב. בזמן ההליכה חשבתי על השכנים ועל חייהם הסוערים, רציתי לשמוע עוד על מעלליהם ועוד יותר הרגשתי משיכה עזה להיות שותפה להם.
כשהתקרבתי לבית ראיתי את ניצה שבה לביתה פוסעת מולי, וחיוך רחב התפשט על שפתיי. נפגשנו באמצע הרחוב בין שני הבתים, שאלתי לשלומה והיא לשלומי. ואז השתררה שתיקה מביכה, ניצה שברה את המבוכה ושלה אם ארצה לשמוע את המשך הסיפור עם דקלה. הנהנתי בחרמנות, וקבענו לקפה מחר בבוקר בביתה.
בשעות הבוקר לאחר לילה עטוף בחלומות זימה, ניצבתי מרוגשת בפתח ביתם של קובי וניצה. דפקתי חלושות על הדלת והמתנתי. ניצה פתחה לי את הדלת בזריזות, לבושה בפיג'מה קצרה, מכנסי בוקסר דקים שהחמיאו מאוד לרגליה וחולצה קלה וישנה שהסתירה תחתיה את שדיה המשוחררים. מטפחת פשוטה קשורה ברישול על ראשה, חושפת תחתיה שיער אדמוני ושופע.
ניצה הזמינה אותי בחיוך להיכנס אחריה, וצעדה אל עבר המטבח, מנענעת את ישבנה בטבעיות ומפתה את תת המודע שלי. היא הכינה לשתינו קפה והושיבה אותי ע"י שולחן המטבח, היא הניחה צלחת עוגיות ביתית בין שתינו והתיישבה מולי. שוחחנו מעט על ענייניי היום, אבל מהר מאוד הבנו שתינו שלא בשביל זה נפגשנו.
"אז את בטח רוצה לשמוע את המשך הסיפור" ספק שאלה, ואני מתוך חרמנות אדירה לא הצלחתי להוציא מילה מפי, אז רק הנהנתי ההתרגשות. והיא חזרה להיזכר בקול באותו סיפור.
לאחר כמה ימים מאותו זיון מופלא, צלצל מכשיר הטלפון שלה ועל הצג הופיע מספר לא מוכר. ניצה ענתה בנעימות וזיהתה בצדו השני של הקו את קולה של דקלה. דקלה לא התקשרה כדי לשאול מה נשמע והגיע מיד לנשוא שלשמו התקשרה. היא סיפרה לניצה שלאחר אותו זיון פרוע היא לא הצליחה לתפקד, גופה בער וסומק התפשט על לחייה בכל פעם שנזכרה באותו אירוע. בעלה לא הצליח לספק אותה , היא איבדה את הריכוז בעבודה, וכל מה שחשבה עליו היה איך היא מכניסה שוב את הזין הגדול של קובי אל תוך הכוס הרטוב שלה. דקלה ביקשה להיפגש שוב והבטיחה לעשות כל מה שצריך כדי שזה יקרה. ניצה הקשיבה לה בשקט אך גופה הגיב בסערה רטובה שזלגה לעבר תחתוניה. לאחר שדקלה סיימה את שעל ליבה הגיעה תורה של ניצה, והיא לא אכזבה. היא אמרה לדקלה שגם היא וגם קובי נהנו מאוד, ושיהיה נחמד להיפגש שוב. אך הציבה תנאים:
 1. לא יהיה מגע בינה לבין דקלה אלא אם כן ניצה תיזום.
2. דקלה לא תיזום שום מגע עם קובי לפני המפגש.
3. דקלה תזרום עם כל גחמה של ניצה בשעת הזיון.
דקלה אישרה מיד את התנאים והן קבעו להיפגש בשעות הערב למחרת.
הבטתי בניצה בעיניים פעורות אוחזת בחוזקה את כוס הקפה, חשה בשלולית הנוצרת בתחתוניי. בעוד ניצה מבינה את שעובר עליי וממשיכה את סיפור החוויה.
הגיעה שעת הערב למחרת, את הילדים הם שלחו לישון אצל הסבתא בתירוץ כלשהו, והבית עמד לטובת המפגש הצפוי. דפיקות נשמעו בדלת וקובי ניגש לפתוח, ניצה חיכתה בחדר יושבת על אותה כורסה, לבושה בגופיית ספגתי צמודה המדגישה את ביטנה ההריונית ואת שדיה הגדושים חושפת חריץ עמוק, מכנסי שרוול פשוטים כיסו את רגליה. פטמותיה עמדו בחרמנות כמו מצפות לבאות, וידיה מונחות על משענות הצד. קובי ליווה את דקלה אל חדרם מניח יד סביב מותניה. הם נכנסו אל החדר ועיניי שטפו אותם במבט ארוך. דקלה לבשה שמלת מעטפת, ובעוברה את דלת חדרם התירה דקלה את קשר הצד של שמלתה וחשפה את גופה הענוג והרך. גם קובי לא חיכה יותר מידי, הוא נכנס לתוך החדר ובעוד ניצה מביטה בדקלה המרוגשת, פשט את בגדיו ונותר עומד עירום במרכז החדר. איברו מונח מעל אשכיו הגדולים מראה סימני התעוררות, מגרד בגבריות את החזה השרירי שלו. ניצה ביקשה מדקלה להתקרב בכדי לראות מקרוב את גופה, להריח את ריחה ולשמוע את נשימותיה. קובי נשכב מעל המיטה על צידו מלטף באיטיות את איברו המתקשה וצופה על שתי הנשים שלידו. ניצה מיששה את שדיה התפוחים ואת ביטנה העגולה, מסמנת לדקלה שהיא יכול להתחיל במשימה שלשמה הגיעה. דקלה חיכתה בדיוק לסימן הזה והתנפלה על הזין של קובי במציצה סוערת, הכניסה אותו לפיה ושאבה בקצב מסחרר. קובי של יד לעבר ניצה וניצה שילבה את ידה בידו. בידה השנייה ליטפה ניצה את איברה השוקק מעל בד מכנסיה העדין. דקלה לא פסקה לרגע ואחזה בחוזקה בישבנו של קובי, עוזרת לו להיכנס לעומק גרונה. אצבעות ידיה גלשו לחור ישבנו של קובי מלטפות מבחוץ את השושנה הפרטית שלו. ניצה ביקשה מקובי להסתובב על ברכיו והורתה לדקלה ללקק את חור התחת הגברי הניצב מולה. דקלה לא התלוננה ומיד החלה מלקקת בתשוקה את החור של קובי. ידיה נשלחו אל הזין של קובי, ליטפו את אורכו וחפנו את אשכיו המלאים.
ניצה פשטה את בגדיה וחזרה לשבת על הכורסה בפישוט איברים. דקלה בזווית עינה צפתה במתרחש, והחמיאה לניצה על מראה ההיריון המחרמן שניצה הציגה מולה וחזרה ללקק את קובי. ניצה אוננה במרץ וצבטה את פטמות שדיה המגורים. קובי נשכב על ביטנו בפישוק ושלח יד מלטפת אל ביטנה ההריונית של ניצה, מלטף סביב עולה אל שדיה וחוזר אל עבר טבורה הבולט. דקלה עזבה את ישבנו של קובי והתיישבה מעליו מחככת את איברה על ישבנו מרטיבה את לחייו במיציה.
הקפה  שבין ידיי כבר התקרר והרטיבות בין רגליי לא נתנה לי מנוח. חיככתי את איברי במושב הכיסא בתנועות מדודות. נשימתי החלה להישמע ומשכה את תשומת הלב של ניצה אל עבר שדיי המגורים, עולים ויורדים לקצב הנשימה. ניצה המשיכה את הסיפור מביטה על שדיי הנעים אל מול פניה.
ניצה אמרה לקובי בקול חנוק שהיא רוצה לטעום את איברו המתוח, קובי נעמד מיד מול פיה והגיש לה בחשק רב את הזין הגדול והמגורה שלו. דקלה נשכבה על צידה מביטה במתרחש מאוננת במרץ וגונחת חרישת. ניצה הכניסה את איברו של קובי לפיה וטעמה את טיפות החשק שהחלו מטפטפות מחור איברו. אוחזת בחוזקה את פטמותיו ומוציאה גניחות קולניות מפיהו. דקלה קמה מהמיטה ונעמדה על ברכיה מאחורי קובי, חוזרת ללקק את ישבנו השרירי. ניצה הפסיקה את המציצה נעמדה מול קובי ומשכה אותו לנשיקה סוערת, משפשפת את איברו על ביטנה הקשה. ניצה לחשה אל אוזנו של קובי "תזיין את דקלה עכשיו חזק ומהר, תעמיד אותה כאן מולי על הקיר, אני רוצה לראות את השדיים היפים שלה רועדים מעוצמת המכות". קובי הסתובב אל דקלה השעין אותה עם הפנים אל הקיר משך מעט את ישבנה אליו, כיוון את הזין הגדול שלו בידו החסונה, ומיקם את הכיפה המגורה שלו בכניסה לכוס הרטוב העומד מולו. בדחיפה חזקה הוא הכניס את איברו לתוכה, סוחט ממנה צעקת עונג חזקה ורועמת. גופו החל חובט בגופה מכניס ומוציא את איברו הגדול מתוך כוס התענוגות שנמתח לקראתו. ניצה צפתה באהובה מזיין בחוזקה את הבוסית המחורמנת שלו ואוננה במרץ בכוונה לגמור, אצבעות ידיה חפרו ושפשפו צבטו וליטפו חדרו אל נקודת החשק שלה, מערפלות את חושיה ומעניקות לה גמירה עוצמתית מרעידה ומאלחשת, ידיה ליטפו את שדיה וביטנה עוזרות לנשימתה לשוב. קובי סובב את דקלה בגבה אל הקיר והמשיך בקצב הזיון לפי בקשתה של ניצה. דקלה שילבה את רגליה מאחורי גבו של קובי, משפרת את חדירת איברו אליה.
ניצה ביקשה מהם לעבור למיטה וכיוונה את דקלה לשבת מעל קובי כששדיה פונים אליו. דקלה שלחה את רגליה קדימה ונשענה על ידיה לאחור, ראשה נזרק לאחור ושערה האדמוני תלוי מאחוריו בפראות. ניצה רצתה לשפר את נקודת מבטה, לכן התיישבה על ברכיה בפישוק מאחורי ראשו של קובי, כך ראתה יותר טוב את המתרחש. עיניה בהו בזין של קובי נכנס ויוצא מהכוס הפעור של דקלה, מלטפת בידיה את ראשו של בעלה. ידיה של ניצה גלשו אט אט אל עבר חזהו צובטת בעדינות את פטמותיו הנוקשות. ידיו של קובי שפשפו את הדגדגן של דקלה מרימות אותה מעלה לעבר הגמירה המטפסת. ניצה התרוממה מעט ונעמדה מעל פיו של קובי מחכה ללשונו החמה. קובי לא היסס ושלח מיד את לשונו לענג את איברה של אשתו החמה. הכוס של ניצה נזל ללא הרף לתוך פיו של קובי ונע אחורה וקדימה על לשונו. על איברו העבה ירדה דקלה את  ירידתה האחרונה וגמרה בגניחה קולנית ומחרמנת, וגירתה את ניצה לגמור יחד איתה על פיו של קובי.
ניצה ביקשה מקובי לגמור בתוכה בעוד דקלה נרגעת על ידם. היא נעמדה על שש וסימנה לקובי להיכנס מאחוריה לדחוף את איברו, לגמור בתוכה. קובי נעמד כמו חייל ממושמע אחז באיברו ולחץ אותו באיטיות לתוך הכוס של ניצה, כשהזין של קובי שקע במעמקיה של ניצה הוא החל בדפיקות מהירות תוכן את איברה מכה בגופו על ישבנה הרך. שדיה של ניצה התנדנדו תחתיה וביטנה עמדה גדולה וקשוחה במרכז, גניחותיה הרמות גרמו לקובי לזרז את כניסותיו ולגמור בהתזה חזקה בתוך הכוס של ניצה.
דקלה הגיעה יחד איתו לאורגזמה שנייה, ושכבה חרישית מביטה בקנאה בזוג המאוהב הזה ששוכב על ידה. ניצה נשכבה על צידה כשפניה מול פניה של דקלה מחייכת אליה בתשוקה, בעוד ידו של קובי חופרת באיברה מביאה אותה אל אורגזמה שלישית ואחרונה, רכה ונעימה מלטפת ומרגיעה.
שלושתם נרדמו תשושים עקב הזיון הסוער. דקלה התעוררה ראשונה קמה מהמיטה לבשה את בגדיה והתבוננה ממושכות בזוג המאוהב השוכב חבוק על המיטה הגדולה. ניצה פקחה את עיניה לשמע הרחשים וראתה את דקלה עומדת מעליהם, צופה ומחייכת לעצמה. "תודה רבה" לחשה לה דקלה "אתם זוג נהדר ומיוחד", ניצה החזירה לה חיוך עדין ומקבל. דקלה יצאה חרש מחדרם והלכה לביתה משאירה את שניהם לישון את שארית הלילה חבוקים ומאוהבים.
מצאתי את עצמי בוהה בפניה של ניצה, מדמיינת את אירועי הלילה ההוא וחולמת להיות דמות נוספת באותו סיפור. ניצה ליטפה את ידי בחברות והעירה אותי אל המציאות, שתי חברות יושבות במטבח שותות קפה, אחת מספרת על חייה המרגשים, והשנייה מרטיבה לשמע הסיפורים.
המשכנו להפוך עוד קצת בחוויותיהם, והשתוקקתי בליבי לקחת בהם חלק יותר פעיל.
נפרדתי מניצה לשלום הודיתי לה על החומר החדש לפנטזיות שהיא סיפקה לי, וחזרתי אל ביתי לחשוב על דרך להשתתף בחוויה מסעירה שעליה רק העזתי לחלום.
המשך יבוא…

Loading

2 מחשבות על “אני השכנה מהסיפורים – חלק חמישי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן