איך ולמה אני שומרת על בעלי נעול בכלובון

המטרה שלי בסיפור זה היא להפיץ את הבשורה שעל ידי נעילה בחגורת צניעות ושליטה על האורגזמה של הגברים החיינו נוכל לחיות חיי הנישואים מושלמים. בלי ויכוחים, בלי אשמה כשאנחנו עייפות מדי לסקס, רק הרבה אורגזמות נהדרות בשבילי ובעל שמח, מותאם היטב, להוט לרצות את אשתו הנפלאה!

אני ובעלי עושים שימוש בכלובון מזה 8 שנים, זה הפך לחלק מהחיים שלנו לפני שלוש שנים. אני דיילת בחברת תעופה גדולה והעבודה שלי מוציאה אותי לפחות שני לילות בשבוע. טום בעלי ואני תמיד רוצינו לחקור את מערכת היחסים המינית שלנו והמחקר הביא אותנו לעולם המופלא של מניעה. לאחר שגיליתי שזה עורר עניין משותף בילינו יותר משנה במחקר, הוא ערך את המחקר על מכשירים ואני חקרתי איך לגרום לזה לעבוד.

תמיד הרגשתי שלהיות מעודכנת לגבי משהו מאפשר לאדם לעשות דברים טובים. בין אם את כאן כדי לחקור או שבן זוגך שלח אותך לכאן דבר אחד ברור, ברור שיש לך עניין כלשהו או שלא היית מקדיש זמן לקרוא על הרעיון המדהים של חגורת צניעות גברית ויתרונותיה. יצרתי קשרים עם יותר משלושים נשים ששומרות על טהרת הגברים שלהן – עם שלוש מהן נפגשתי אישית – והדבר היחיד שבאמת הוסכם עליו היה שהיתרונות מדהימים. זה עשוי להדהים אותך, כמו אותי, לגלות שכל כך הרבה גברים ונשים משתמשים בכלובים ומנעולים כחלק ממערכת היחסים שלהם, באמת יותר ממה שאת יכולה לדמיין.

כדי שזה יעבוד את צריך לבנות תוכנית, כפי שאמרתי, שוחחתי עם רבות אחרות וכולן חוץ מאחת הסכימו שזה משהו שצריך להפוך לחלק 24/7 מהקשר. 24/7 הוא הבסיס, זה מה שמשנה גברים לטובה כי לא צריכה להיות להם הזדמנות לשלוט בשחרור המיני שלהם. זה אחד התחומים שהגברת, המאהבת, מחזיקת המפתח (או כל מה כינוי אחר שאת מעדיפה) חייבת להיות בעלת שליטה מוחלטת. למרות שהגברת נשארת בשליטה חשוב מאוד לזכור שאה והוא עדיין זוג בזוגיות, הוא עדיין הגבר ואת זה אסור לשכוח, מערכת היחסים שלכם משתנה רק ברגע שסוגרים את דלת חדר השינה. החיים נמשכים כמו תמיד, נושאים תעסוקתיים, כספיים, משפחתיים והחלטות; הדומיננטיות שלך לא אמורה להתערב בתחומים אחרים, אם כי תגלי שהוא בעצמו עשוי להגיב אחרת, לעתים חיובית, ככל שתחושותיו ורגשותיו משתנים.

בין אם זה משהו שביקשת ממנו או ששניכם הסכמתם עליו – דבר אחד הוא הכרח, צריך שיהיה לו מה להרוויח. הוא מוותר על משהו שהוא חלק מאוד חשוב מחייו של הזכר, מהיכולות המיניות שלו – ועל כך צריך להבין שגם הוא צריך לקבל תגמול, כמוך, אבל כמובן בצורה שונה בהרבה. את יודעת את הדברים שהוא אוהב, שמעוררים אותו, מעלים חיוך על פניו. בהתחשב בהקרבה שהוא מקריב גם את יכולה להקריב, כמו החיים, מניעה זקוקה לתגמולים הדדיים. לעתים קרובות תמצאי שהדברים שאת מתגמלת אותו בהם מובילים להגברת הגירוי שלו ולהעצמת התנהגותו הכללית. זה יכול להיות עיסויים או לנסות דברים מיניים שהוא אוהב אבל אף פעם לא רצית לנסות. שינויים במראה שלך, איך את מתלבשת, האיפור שאת מורחת, קיצור השמלה ועבור רוב הגברים גברת שנועלת נעלי עקב מגבירים את האושר והגירוי שלהם. הוא עושה שינוי קבוע באורח החיים שלו וייתכן שגם את תצטרכי לבצע כמה התאמות כדי שירגיש שהדברים הוגנים.

כל הגברים, בהינתן האפשרות, מאוננים וזה משהו שקשה להם להיפרד ממנו. חגורת צניעות פועלת במובנים רבים; היא משנה את מצב הרוח, ההתנהגות והחשק המיני שלו. והכי חשוב היא משנה את הרצון שלו לרצות אותך. כשהוא ממשיך לבנות את האנרגיה המינית שלו, שכבר אין לו את היכולת לשחרר כרצונו, הוא יפנה את האנרגיה הזו לרצות אותך. היותך מקור ההנאה המינית שלו ישנה את רגשותיו, הוא יעריץ אותך, יאהב אותך בצורה שתרצי והוא ישתוקק לרצות אותך כי את, כפי שאמרתי, המקור לשחרורו. הוא יגלה, עם הזמן, שהוא מאושר יותר וזה יהיה בגלל שאת מאושרת יותר, הוא יאהב את החיזוק הרגשי ששניכם חולקים.

את עלולה לחשוב שזה עובד רק לטובתך וזו תפיסה מוטעית נפוצה, זה מועיל לו באותה מידה. הוא חייב לשמור אותך מרוצה כדי לקבל את הפורקן שלו ובכל פעם שהוא מספק אותך הוא שמח כי הוא עשה אותך מאושרת. חשוב להנחיל לו שהאמצעי העיקרי שלו לסיפוק מיני יהיה דרך הסיפוק שלך, בסופו של דבר בכל פעם שתחווי אורגזמה תהיה לו תחושת סיפוק מיני. איך תצליחו להשיג זאת? אסביר בעוד רגע. מה יכול להיות טוב יותר, את נהנת בכל דרך שתרצי וחווה את התחושות הנפלאות מכיוון שהוא לא יכול אבל הוא מרגיש מרוצה ועדיין שומר על חשק מיני גבוה. למרות שאתם שווה מחוץ לחדר השינה את המלכה של חדר השינה והוא העבד שלך.

כדי לאכוף מידה מסוימת של שליטה חשוב שהוא ייאלץ לעשות ולשמור על שינוי במראה שלו, משהו בינך לבינו. משהו שיהיה מביך עבורו כשהוא נמצא בציבור הרחב הוא צריך להתאמץ כדי צריך להסתיר. בדרך כלל משהו מתחת לבגדיו; החלפת התחתונים שלו בתחתוני נשים או דרישה ממנו ללבוש גוזיה הן דוגמאות. לרוב, נשים הסכימו שתחתונים נשיות הן הפריט הטוב ביותר, מכוסים בקלות או חשופים על סמך ההוראות שלך (כאשר הזמן מתאים). במקרה שלנו טום לובש חזייה ותחתונים תואמים וגם גרביונים כל יום. הוא מקבל טיפול פדיקור דו שבועי כדי לשמור על גימור ציפורניים מטופח למעט מקרים שאני מורה לו לעשות משהו אחר. הוא חייב ללבוש כל תחתון שאני מייעדת, או חוטיני, גרביונים (במיוחד בחורף!) או אפילו חיתול (שהוא חייב להשתמש).

עוד מרכיב מועיל שמצאתי הוא לספר לאחת או שתיים מחברותיך על המצב של בעלך. עודדו אותן לפלרטט איתו או אפילו למשש את הכלובון כשהן בסביבה (אל דאגה, הוא לא יכול לעשות שום דבר בנידון 😉 ). אפילו נתתי לחברה הכי טובה שלי להחליף לו חיתול בכל פעם שהיא בבית שלנו (הוא ניסה לסרב בהתחלה, אבל הסכים מהר כשאיימתי לא לתת לו לגמור לעוד 6 חודשים!). פעילויות כאילו משפילות ומביכות את הבעל ונותנות לו להבין שאין סיכוי לשנות אי פעם את מצבו. אני מוצאת שזה לא עושה לי כלום אבל מחזקות לו את העובדה שאני בשליטה, כפי שאמרתי קודם זה הכי חשוב, לאי ציות שלו יהיו השלכות שהוא לא רוצה.

איך להשיג את התוצאות?

זה קל יותר ממה שאת חושבת. למה זה כל כך פשוט? כי את תרגישי עוצמתית ומרוצה בלי שמץ של אי נוחות. יש פרמטרים שיש לעקוב אחריהם כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. הצעד החשוב ביותר הוא תמיד הראשון, זה המקום שבו הוא מבין שאת שולטת בהנאה המינית שלו מנקודה זו ואילך. האכיפה הראשונית של הכלובון  צריכה להיות לפחות שלושה חודשים של לבישה רציפה ללא גמירה. התקופה הזו של שלושה חודשים אמנם נראית קצת קשה אבל היא חשובה ביותר להצלחתך מכיוון שהיא מאפשרת לגוף ולנפש שלו להסתגל לחוסר האוננות וההנאה המינית. אכיפת תקופת שלושת החודשים הראשונים תאפשר לו להיכנס למסגרת התודעה המתאימה ולגרום לו להבין את רצונך ואת המחויבות שלך ואת הנחישות שלך להיותו מנוע. תרופה זו כם תאפשר לך את ההזדמנות לפתח את הכוח להגיד "לא". יש להודיע ​​לו על מסגרת הזמן מיד לאחר נעילתו  בכלוב הזין כדי לוודא מחויבות ראשונית לזמן הנדרש. הקפידי גם להודיע ​​לו שלבקש (או להתחנן) להקלה רק יוסיפו לו זמן נוסף עם המנעול – את באמת לא רוצה להיכנע בנקודה הזו, התאמיני לי, הוא יעצבן אותך לנצח אם הוא יחשוב שיש לו סיכוי להקלה מוקדמת!

עם סיום תקופת הכליאה של שלושת החודשים אני מבטיחה לך שתהיה לו חוויה שלא הייתה כמותה, זה פרס לבני הזוג, תהיה לך תחושת כוח לאכוף אותה והוא יקבל את החוויה של לעבור אותה. ברגע שאת מאפשר לו את השחרור, זה לגמרי תלוי בך איך וכמה. איך לתת לו לגמור, כמה פעמים, האם זה ילווה באתגרים/משחקים חדשים וכו' (אני מצווה על טום לבלוע את השפיכה שלו בכל פעם תחת איום של עונש מניעה נוסף של שלושב חודשים).

הצעד החשוב ביותר במהלך אירוע של אורגזמה שלו הוא לוודא להחזיר אותו חזרה לכלובון. אני משיגה זאת על ידי נעילת שרשרת פלדה סביב צווארו ואל מסגרת המיטה שלנו לפני פתיחת המנעול. שרשרת הצוואר מוסרת רק כשהוא מאובטח שוב במכשיר הצניעות שלו. לחילופין, לפעמים אני רוצה לתת לו הקלה כשאנחנו רחוקים מהמיטה, בזמנים האלה, אני נושאת איתי זוג אזיקי פלדה. בכל מקרה, חשוב מאוד שלפני שאת לוקחת את המפתח ממקום המחבוא שלו, תקשרי אותו היטב, או עם האזיקים או בשרשרת. הסיבה לכך היא שברגע שתשחררי אותו, הוא בהחלט לא ירצה להינעל מחדש בכלובון.

כעת הגיע הזמן לקבוע את השגרה שלו. זוהי החלטה שעליך לקבל ויש להביא לידיעתו. בתור שגרה אסור לתת לו להגיע לאורגזמה יותר מפעם אחת בחודש אבל אסור לעצור אותו יותר משלושה חודשים, גיליתי שקו בסיס טוב הוא לאפשר שחרור רק בחגים מיוחדים אז אני נותנת לו אורגזמה בראש השנה. יום, חג האהבה, יום השנה שלנו, יום הולדתי ופסח. זה נכון, טום שלי מגיע לאורגזמה רק 5 פעמים בשנה, ושנינו אוהבים את זה! עם זאת, אני מגיעה לאורגזמה מהפה שלו או על ידי אביזרי מין שונים כמעט כל יום! את עשויה לגלות שאת מאפשרת לו להשתחרר כל חודשיים ואז מחליטה שהוא ישאר נעול לתקופה ארוכה יותר, זה בסדר פתאום להאריך את הזמן. הוא עשוי לשאול למה ואת פשוט צריכה להגיד לו משהו כמו "מכיוון שאני שולטת ביכולות המיניות שלך ואני נהנית למנוע אותן ממך, ככל שאני מונעת ממך יותר כך אתה הופך להיות חרמן בצורה מתוסכלת וכך אני מרגישה תחושת סיפוק". זה לא מחוץ לתחום האפשרות לשלול ממנו, מדי פעם, לתקופה הרבה יותר ארוכה. שקלתי לנסות שנה שלמה אבל זה בהחלט ידרוש מענה לצרכים אחרים שלו, זכרו שזו תן וקח. את לוקחת את היכולת שלו להגיע לאורגזמה אזי את חייבת לתגמל אותו. זכרי שאם את מונעת ממנו באופן קבוע במשך יותר מחודשיים בכל פעם, אזי את צריכה לוודא שאת יודעת כיצד לעסות את בלוטת הערמונית שלו כדי "לחלוב" לו את הזרע המאוחסן. אל תדאגי, זה לא מייצר עבורו אורגזמה מהנה.

מפעם לפעם אולי יהיה צורך להעניש אותו מכל סיבה שהיא, הוא עלול לסרב לספק לך הנאה מינית לפי ההוראות או שהוא דיבר אליך בצורה שלילית ומשפילה; הורית לו לרדת לך לאחר שהוא פלט בתוכך והוא סירב; אין ספק שיש הרבה עבירות. העונש היעיל ביותר הוא להאריך את זמן הכליאה שלו; זה צריך להיעשות במרווחים של חודש אחד. יכול להיות שהוא היה במצב רוח רע וסירב לספק לך מין אוראלי ערב אחד, עם סירובו הכרחי שתעשי מה שהוא לא יעשה. תענגי את עצמך לכמה שיותר אורגזמות, הוא ינסה לספק לך אבל אסור לך לאפשר לו. לאחר שסיפקת את עצמך הודיעי לו שסירובו מחייב להענישו ושהחלטת שיתווספו 3 חודשים נוספים לזמן שכבר הוחלט, כל ויכוח וזה יכול להפוך לשנה. חליבת הערמונית יכולה להיות גם סוג של ענישה או לפעמים הליך הכרחי, רוב הגברים לא נהנים שחדורים אליהם דרך פי הטבעת והם נוטים לשנוא את התהליך של שפיכה נפלטת בכמויות גדולות ללא כל תחושת עונג או שחרור. עונש יישאר מחשבה חיה עבורו ולמשך זמן רב, לא סביר שהוא יסרב שוב לבקשתך.

תקשורת, ללא ספק, משחקת את התפקיד הגדול ביותר. זה לוקח מעט מאוד אנרגיה ומאפשרת לך להגביר את התסכול שלו מבלי שתצטרכי לעשות דבר. לספר לו מה את אוהבת בסבל/התמסרות שלו, לתת לו לדעת כמה את מעריכה את מה שהוא עשה כדי להפוך לבן זוג, חבר ומאהב טוב יותר. תני לו לדעת איך היותו נעול ומנוע מדליק אותך, אם לראות אותו נאבק באמצעות תסכול מיני משעשע אותך פשוט ספרי לו. אולי זה שהוא לא מסוגל אפילו לגעת בעצמו אולי אילו דברים אחרים, מה שזה לא יהיה את מוכרחה לתקשר את זה. שוחחי איתו לעתים קרובות, מובן שייתכנו ימים שתרצי להתעלם מהמצב שלו, זה בסדר שלא יהיה אכפת לו שהוא כבר לא שולט בגבריותו ואת יותר ממוזמנת להדגיש את זה בפניו. חשוב מאוד : אסור לך תן לזה לעבור יותר מיומיים מבלי להעיר הערות על הנושא, בסופו של דבר הוא גבר והוא זונת צומי כמו כולם. יותר מדי התעסקות שלילית תדחוף אותו מהרצון להמשיך. גם גירוי פיזי חשוב, משחק בפטמות, נגיעה באזורים ארוגניים, ליטוף של האזורים החשופים, אם בכלל, באיברי המין שלו יגביר את ההתרגשות; שוב, זה משהו שצריך לעשות באופן קבוע, זה המחיר שאת משלמת על השליטה במיניות שלו.

ככל שהמאמץ נמשך, תוכלי להוסיף רעיונות יצירתיים למערכת היחסים שלך . יש לזכור את העקרונות הבסיסיים של איך ליזום ולהשאיר את הזכר שלך בשליטתך. כל אילו יאפשרו לך, וגם לו, לגלות את התגמולים המדהימים של הנעילה הממושכת. שמרי תמיד את עצמך בעמדת שליטה, עשי את הדברים האלה כדי להראות גם לך וגם לו שהבקשות שלך הן לא פחות מדרישה עבורו. זכרי שהמצב הנעול שלו לא אומר שלך אסור ליהנות! ודאי שהוא מביא אותך לאורגזמה לפחות 5 פעמים בשבוע! לעולם אל תסכימי לחזור ל"חוסר" השליטה העצמית שלו. השגרה עובדת ולעולם לא תתחרטי. לאחר זמן מה תגלי שהבעל שלך מוכן לעשות הכל בשבילך כל עוד את מחזיקה במפתח לאורגזמות שלו!

לבסוף, זכרי שגברים מאוד מאוד מרוכזים בשפיכה המינית שלהם ועשויים לומר כל דבר כדי לשכנע אותך לאפשר להם להשתחרר. אל תיפלי בזה – הכוח שלך כאן יבטיח לשניכם הנאה מנישואים ארוכים ומאושרים.

 

כמה שאלות שנשאלתי :

שאלה:  האם אני באמת צריך להגביל אותו ל-5 אורגזמות בלבד בשנה?

תשובה : לא, כמובן שאת לא מחוייבת לשום דבר! מה שעובד בשבילי לא חייב להיות זהה לכולם. דיברתי עם כל החברות שלי ששומרות על בעליהן נעולים, וכל אחת הייתה שונה. אחת נותנת לבעלותה אורגזמה כל חודש (אם הוא מתנהג כראוי) ובצד הקיצוני השני הוא חברה שלי (נקרא לה גברת X) שבעלה מקבל אורגזמה אחת בשנה ביום הולדתו בלבד!

הדבר החשוב היחיד כאן הוא שליטה. לא משנה באיזה תדירות תחליטי שמתאים לבעלך, המפתח הוא שזו תמיד חייבת להיות ההחלטה שלך ואת חייבת להיות השולטת. כלומר, לעולם לא להסיר את מכשיר הצניעות שלו אלא אם כן הוא מרוסן פיזית. למרות שטום שלי מגיע לאורגזמה רק 5 פעמים בשנה, בכל שבוע אני מרסנת את ידיו ומסירה את הכלובון לניקוי – מובן מאליו שאם אתן לו לגעת באיבר מינו הוא בהחלט ינסה להביא את עצמו לאורגזמה – זה לעולם לא יורשה!

 

שאלה : האם את מספרת לחברות שבעלך נעול ומנוע?

תשובה:. בהחלט, חברותי הטובות מכירות את הדינמיקה המדהימה שיש לי בחיי הנישואין! כמובן שאין שום סיבה שאי פעם תצטרכי לספר למישהו על טוהר המידות של בעלך אבל זה בונוס נפלא לראות אותו מתפתל מתחת לעיניהם המצחקות של החברות שלי. שווה כל שנייה,  אני בכלל חושבת שהוא באמת אוהב שהן יודעות!

 

שאלה: האם את לא מתגעגעת לתחושת הזין שלו בתוכך בזמן קיום יחסי מין?

תשובה : כן ולא. באינסטינקט הראשוני אני רוצה לומר : אפילו לא קצת! הוא מענג אותי בצורות אחרות ואני מגיעה לאורגזמות נפלאות. החלק הטוב ביותר – זה תמיד קשה ומוכן לרצות אותי! לעיתים בהחלט בא לי זיון ראוי ואז אנחנו מלבישים עליו דילדו עם רתמה ואני רוכבת עליו עד לגמירה המיוחלת. התחללנו לשוחח על האפשרות שאקח לי מאהב אך נראה שבשלב זה העניין גדול על שנינו.

 

שאלה: אני אוהבת את הרעיון לשמור על בעלי בחגורת צניעות אבל האם אני באמת צריכה לגרום לו ללבוש חזייה?

תשובה: מה שאתה עושה תלוי בך, במערכת היחסים שלי גילינו שלגרום לבעלי ללבוש תחתונים נשיים, לצבוע את ציפורני הרגליים או ללבוש חיתולים עוזר לחזק את ההתנהגות הכנועה שלו והופך אותו לנעים יותר להיות בסביבה. זה גם גורם לי לחייך בכל פעם שאני חושבת על זה! כמובן שלפעמים זה לא מתאים, למשל, אם בוא לובש בגדים מחוייטים למשרד, אז חזייה או חיתול יהיו ברורים מדי, אבל גרביונים וציפורניים הצבועות יהיו בסדר גמור

 

***

תגובה מהממת שהתקבלה מהצד הנעול מאת nir ron :

עד לפני כשמונה שנים בזמן ששלטתי על האורגזמות של עצמי אני מעריך שהייתי גומר כחמש שש פעמיים בשבוע בדרך זאת או אחרת כ 20-25 פעמיים בחודש. לא יודע אם זה הרבה או ממוצע אבל זה פחות או יותר מה שהיה. חלק לא מבוטל מזה היה כמובן אוננות. בערך שמונה שנים שהאורגזמות שלי לא בשליטתי ויש שינויים פיזיוליגים ופסיכולוגים שקורים בזמן כזה. זה קורה לאט אבל בפרספקטיבת הזמן אפשר להבחין בזה. קצב האורגזמות היום מוכתב בלעדית עי המלכה אני מעריך שהוא בממוצע כ 3-4 אורגמות בחודש. חלק מהזמן (קטן יחסית אבל משמעותי מאד פסיכולוגית) בכלובזין והיתר בשליטה מוחלטת מבוססת אמון. כדי שלא יהיה ספק בשמונה השנים האלה המלכה בעצם אישרה כול אורגזמה שלי. אם זה שאנחנו ביחד או שהיא אומרת לי מפורשות שאני לא רשאי לגמור או שכן בכול מקרה שאני מרגיש שזה מגיע אני אומר ומבקש אישור מפורש לגמור. אם זה שאנחנו לא ביחד ואני רוצה לאונן אני נדרש לבקש את אישורה מרחוק. לעיתים יחסית נדירות אני מקבל אישור למפרע למשל לפני נסיעה. השינוי הזה בעצמו מכ 25 אורגזמות בחודש לכ 4 דורש הסתגלות ארוכה ויש לו השפעה פיסית ופסיכולוגית. בהתחלה הייתי מרגיש דחף וצורך תדיר לבקש אישור לאונן, כול מקלחת הייתה אתגר אמיתי עם הזמן זה הפך פחות ופחות ״דבר״ ההפנמה הופכת יותר ויותר עמוקה ויש שיחרור אמיתי פנימי.

הצד השני של זה הוא כמובן התלות המלאה בצורך הכל כך בסיסי הזה ששם אחריות עצומה על המלכה. מהצד שלי גורם להעצמה שלה והסתכלות עליה תוך הבנה אמיתית שרק דרכה יש לי אפשרות לגמור על כול המשמעיות שבכך. לא יודע כמה מי שלא בעניין יכול להבין כמה עוצמתי ומשמעותי זה. בעצם בדרך ישירה ועקיפה הגוף והנפש עוברים אילוף היום אחרי כשמונה שנים אני יכול להעיד שזה כבר ״טבעי״ לי אני לא מרגיש התנגדות פנימית או צורך ״לרמות״ מרגיש בר מזל שהמלכה שולטת באורגזמות שלי וסומך עליה בצורה עיוורת. לא עוברת לי שום מחשבה ״משונה״ במקלחת.

הדרישה והגבולות הברורים לאישור יוצרים אינטימיות עמוקה. ה״אילוף״ של הגוף הביא אותו למצב שבסשן עם המלכה יש התרגשות קיצונית שמקשה לשמור על איפוק ומביאה לרגשות קיצוניים. ההנאה מופקת מהרבה יותר מאורגזמה ופעמיים רבות סשנים שלא כוללים אורגזמה שלי יכולים להיות מספקים יותר מאלה שכן. אם עברתם תהליכים דומים ואתם רוצים אשמח לשמוע בתגובות או בפרטי איך זה היה אצלכם.

Loading

7 מחשבות על “איך ולמה אני שומרת על בעלי נעול בכלובון”

  1. מדהים!!! תודה! הוכחת שגם לקרוא מאמר, שאינו סיפור לא עלילתי בכלל, יכול להיות כל כך "כיף"…

    הגב
  2. פשוט מזעזע ע ומחריד כל האהבה הזאת כדי להוריד, להשפיל ובעיקר לקחת לבן אדם את החופש והיכולת שלו.
    נגיד שהדבר כבר נעשה את עוד מעיזה על הרעיון לקחת מאהב?
    יש לך מוח קינקי ומגעיל. סירוס האחד והעצמת העונג שלך זה מזעזע.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן