אור וירדן – מתנת יום הולדת

בקרוב לאור יש יום הולדת, ורציתי מאוד להפתיע אותו במתנה מיוחדת, בחוויה שהוא לא ישכח אז סימסתי למישהי שהייתה נראית לי מתאימה למשבצת, קצת שכנועים קצת פלרטוטים והיא הסכימה.

ברגע שאמרה לי כן, וקבענו יום, שעה ומיקום התחילו אצלי פרפורי הבטן, הזיעה הקרה והגברת פעימות הלב…

כל כך רציתי שזה ייצא מושלם בשבילו. שזו תהיה חוויה בלתי נשכחת עבורו.

בדיוק בתאריך בו אור נולד, בתאריך שהיקום ברא את המתנה שלי הזמנתי לנו צימר לשלושה וביקשתי מאור להגיע בעשר. אור כמובן הסתכל עלי בחשדנות, תמיד שהצד הדומיננטי שלי יוצא החוצה זה מעורר אצלו מצד אחד אי נוחות ומצד שני מגרה אותו יותר. הכי כייף לאלף סוררת היה אומר לי בצחוק בסיטואציות כאלו. ואני רק הייתי מחייכת, בתוכי ידעתי שהוא צודק. אהבתי את הגבולות והשליטה שלו עלי. בסוף, אחרי שהבטחתי שאם לא יאהב את המתנה אתן לו לעשות בי כרצונו הצלחתי לשכנע אותו שהפעם ייתן לי להפתיע אותי.

ברגע שאור הלך יצרתי קשר עם הבחורה ואמרתי להגיע בתשע וחצי שאוכל להכין אותה כראוי.

לבשתי שימלת מיני שחורה, צמודה בחזה מה שאיפשר לי לא ללבוש חזיה על אף החזה הגדול שלי וחופשיה יותר באזור האגן. לא לבשתי תחתונים.

ממנה לא ביקשת דבר.. גם ככה היא תחכה לו ערומה.

בתשע וחצי היא הגיעה.

אסרתי עליה לעשן לפני, אני יודעת שאור לא אוהב את ריח הסיגריות ולא רציתי שדבר יהרוס את המתנה שלי אליו.

מזגתי לה לשתות כדי להיכנס לאווירה ושתיתי יחד איתה.

השעה הייתה רבע לעשר. ביקשתי ממנה להתפשט, גופה היה כגיטרה עם חזה שופע בדיוק הסגנון שאור אוהב. זו הייתה מיטת אפריון והיא נצמדה לעמוד של המיטה כבקשתי. קשרתי לה את הידיים מעל הראש לעמוד, נצמדתי אליה, מרגישה את הבל נשימותיה הקצרות, ליטפתי את פניה, את צווארה את שדיה, ריככתי את גופה בידי. כשהרגשתי שהיא מספיק רפויה ורטובה הבטתי עמוק לתוך עיניה ולחשתי עכשיו את שלו. תחכי.

הפניתי את גבי ויצאתי לחכות לו על המרפסת.

חיכיתי לו על הברכיים, ידיים משולבות מאחורי הגב.

ברגע שהרכב חנה, האורות כבו והדלת נפתחה ליבי החל לפעום בחוזקה ורצה לרוץ להתלות אליו. אבל נשארתי במקומי בדיוק כמו שתכננתי.

ראיתי אותו מתקרב אלי, יותר נכון את רגליו.

הוא נעמד צמוד אלי, כאשר הפנים שלי מגיעות בדיוק לאזור המותן שלו. רציתי לחבק את רגליו, לגעת בו אבל ידעתי שעדיין לא קיבלתי אישור לכך. המתנתי.

הוא יודע את כמיהתי אליו, ומתגרה בי. נצמד אלי.. נותן לי להרגיש את זיקפתו מעבר לג'ינס מתחככת לי בפנים.

הוא התכופף אלי, הרים את מבטי והסתכל עמוק לתוכי.

השפתיים שלו קוראות לי ואני מתאפקת.

נושכת את שפתיי, הוא מבין בדיוק מה מתחולל בי ללא מילים ומחייך. החיוך שלו ממיס אותי.

הוא מרים אותי על רגלי, מחבק אותי חיבוק עוטף, אוחז בחוזקה בגרוני ומנשק אותי בדיוק כמו שאני אוהבת.

"היא מחכה לך" אני אומרת. עיניו נצצו מהתרגשות, הוא מיד הבין. "זכרת" הוא חייך. ואני הנהנתי שבעת רצון שזכרתי את הפעם היחידה שהעלינו את הנושא.

"היא מחכה לנו" הוא חידד וחיבק אותי שוב. הוא הוביל אותנו לפתח הדלת ונכנסנו יחדיו

נכנסו לחדר משולבים ידיים, תחושת גאווה מילאה אותי מלהיות לצידו.

כשראה אותה עיניו נפקחו לרווחה וראיתי איך הניצוץ בהם גדל, הוא הביט בי בהודיה ועזב את ידי ניגש לעברה. סגרתי את הדלת ונעמדתי בצד, מאפשרת לו את המרחב שהוא זקוק לו כרגע.

הוא התקרב אליה, עיניה מביטות בו בערגה. זה עצבן אותי אבל אהבתי את העוצמה שיש לו עליה עוד לפני שהוא בכלל התחיל. הוא בוחן אותה. בוחן את גופה. רק ממבטו גופה התמלא נקודות זעירות של תשוקה.

"את סקסית" אור אמר לה כשידו החלה ללטף את שדיה השופעים, מילותיו העבירו אצלי צביטה קלה בלב. שונאת את העובדה שהוא חושק באחרת.

הוא סוטר לחזה השופע שלה וצובט חזק את פטמותיה היא עצמה את עיניה ונתנה לגופה להגיב אליו בהתמסרות.

מלטף להרגיע את הכאב וחוזר על כך שוב. עד כה ראיתי אותו רק איתי, זו פעם ראשונה שאני נחשפת אליו עם אחרת. תהיתי עד כמה רחוק הוא יילך, האם הוא יעשה איתה את מה שהוא עושה איתי? מה זה אומר לגבי רגשותיו אלי? לא רציתי שיציב לעצמו מחסומים בגללי, רציתי לראות אותו במלוא עוצמתו אבל גם לא רציתי שייגע בה כמו שהוא נוגע בי.

ידיו מטיילות לאורך קימוריה כמנגנות על גיטרה ומפיקות צליל ענוג, אט אט הן מגיעות לאזור החם שלה, גופו צמוד לגופה, נשימותיה נושקות לעורפו, הוא דוחף לה אצבעות ועם האגודל מענג את הדגדגן. אני רואה את גופה מתפתל ממנו. עיניי עוד רגע יוצאות ממקומם, כל מה שאני רוצה שיראה אותי, שייזכר שגם אני כאן. שייתן לי יחס שיזכיר לי שהוא אוהב אותי כי אני כבר שכחתי. הוא לא מביט בי כלל. כאילו שאני לא שם.

הוא לא מפסיק וגורם לה להשפריץ על הרצפה. להשפריץ על אצבעותיו. זה אוכל אותי. אני לא משפריצה ואני יודעת שזה מגרה אותו.

הוא משחרר את ידיה, הופך אותה עם הגב אליו וקושר את ידיה שוב.

מסדר את גופה, כך שהישבן המושלם שלה יבלוט ויהיה מוכן.

"בואי". קולו מופנה אלי ופותח את נשימתי מחדש, גופי הופך ברגע לנוצה העפה ברוח. "אני רוצה לראות את החיה שבך, את מי שאת" ליטף את פניי ברכות, נשק לשפתיי הצמאות אליו והתיישב על הכורסא לצפות.

התקרבתי אליה בצעדים מפוחדים, לא ידעתי מה אני צריכה לעשות, מעולם לא הייתי בצד השני. ומה יקרה אחרי שייראה את החיה שבי כפי שכינה? האם יוכל להחזיר אותה לכלוב אחר כך? אני לא רוצה לאבד את אור. הבטתי אליו שוב, מנסה להעביר לו את כל מחשבותיי ללא מילים. אני חייבת לדעת שהוא איתי, שהוא לא יעזוב אותי. הוא ישב בנינוחות, לא חושש מדבר. הנהן לעברי כאישור שהכל יהיה בסדר וחייך את חיוכו הממיס. המבט האוהב שלו אלי הרגיע אותי. נתתי לעצמי להשתחרר והזכרתי לעצמי שזה מה שאור רוצה. לראות את החיה שבי, נתתי לכל רגשות הקנאה מקודם לצאת.

נעמדתי קרוב במרחק קצר ממנה והבטתי בישבנה. האצבעות שלי התחילו לדגדג, הדם החל לזרום בקצב מהיר יותר מחפש פתח לפרוץ החוצה, סטרתי בעוצמה עם שני ידיי לישבנה. עוצמה שאפילו אני לא ידעתי שקיימת בי. סטרתי וליטפתי כך כחמש עשרה פעם מופתעת מרמת העונג שאני חווה מכך. התקרבתי כך שתוכל להרגיש את גופי אליה ובדקתי את. מידת הרטיבות שלה. היא הייתה מגורה. אור המשיך לשבת על הכורסא מרוצה ממה שהוא רואה. מעודד אותי בעיניו להמשיך.

תפסתי בשיערה ומשכתי את ראשה לאחור. נישקתי את צווארה, יותר נכון מצצתי. סובבתי את פניה ככה שאוכל לראות את פיה ודרשתי ממנה לפתוח. היא פתחה וירקתי לתוכה. "תבלעי זונה" ציוותי. והיא בלעה.

התחלתי לענג אותה עם אצבעותיי. כשגופי צמוד אליה, לראשונה בחיי חשה כוס של אישה אחרת, רטיבות שהיא לא שלי. היא לא גירתה אותי, המגע בה לא גירה אותי, גירה אותי המחשבה שאור מתענג מזה, שאור מרוצה.

לפתע הרגשתי אותו נצמד אלי מאחור, תופס במותניי, באותה שניה התרככתי, חזרתי להיות ירדן שלו. היא לא עניינה אותי יותר, רציתי אותו. הסתובבתי אליו אחזתי בפניו ונישקתי אותו, לשוננו רקדו מחול מטורף יחד, טורפים אחד את השנייה. הוא שיחרר את ידיה וחזר אלי, מתעלם מקיומה.

ידיו מעלות את שמלתי וחושפות את ישבני. זה גירה אותו, הוא השעין אותי על המידה שישבני מופנה אליו והפליק לי. מסמן את בעלותו עלי. זה גירה אותי.

אצבעותיו התפלשו במימיי תשוקותיי, צלילי עונג יצאו ממני. הוא מכיר את גופי כל כך טוב. "תזיין אותי. בבקשה" התחננתי ולראשונה הוא נענה מייד לתחינתי ולא משך אותה עוד. הזין שאני כה מכורה אליו חדר אלי ברגע אחד, מילא אותי באור מבפנים. הוא משך את שיערי לאחור והגביר את קצב החדירות. כל תנועה שלו מגבירה את הנשימות והצלילים של שנינו. אור הוסיף לחץ על הענבל הנפוח שלי באצבעותיו ומקרב אותי לסחרור, שכחתי שהיא שם, צופה בנו. התנתקתי מהחדר והייתי כמו תמיד בעולם של אור וירדן. מחשבותיי התפזרו לרסיסים וגופי רעד תחתיו. אור יצא ממני סובב אותי אליו והושיב אותי על הברכיים לרגליו, סימן לה לבוא לשבת לידי ונתן לנו ללקק ולמצוץ. ביחד וכל אחת בתורה.

כשהרגיש שהוא קרוב התחיל לזיין לי את הפה וציווה עליה שוב להתרחק. את הזרע שלו הוא נותן לי. זה מילא אותי גאווה ותחושת שייכות אליו. את הטיפות הראשונות הוא נתן לי לשתות ואז הוציא ממני את איברו והשפריץ לי על הפנים והחזה, נשכבתי על הגב מורחת כל טיפה ממנו עלי, סופגת את כל כולו והופכת אותו לחלק ממני.

 

עוד מלירז ניתן לקבל באלבום מילים

Loading

2 מחשבות על “אור וירדן – מתנת יום הולדת”

  1. ממממ, גרמת לי למתל בתחתון שלי
    סיפור מאוד מוצלח, מעורר
    מחכה שאת תרצי לצרף עוד משהו שהפעם את תהי במרכז

    מגשים חלומות

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן