שירת צופיה – דיבור מלוכלך – חלק ג

איזה מטומטם אני עם הרעיונות שלי .אחרי שהצעתי ל"צופי" שנביא את הויברטור למשרד העדיפה לא לבא אלי הביתה השכונה לא נראתה לה. אני עדיין  מזיין אותה מידי פעם במשרד כשחם ורותח לה הכוס. עשתה שלום עם בעלה הוא יותר מתחשב בה.  מלמדת אותו איך לזיין אותה שגם היא תהנה.

"שירה" באה אלי כמה וכמה פעמים עשינו יחד הרבה. כל תנוחה שעלתה לי לראש . פעם כשנכנסנו ל 69  ואני טרפתי את הכוס הבלונדי שלה .שירה בלעה את הזרע שלי.  פעם אחת . לא התלהבה מזה .יום אחד ביקשה שאקנה לה ויברטור קניתי לה בכיף עכשיו היא מזיינת את עצמה בבית כשהיא לבד.  הפסיקה לבא להתקשר .לא סולח לעצמי איזה מטומטם.

לנשים יש חוש שקולט אם הגבר רעב לסקס.. רעב אליהן . אם כן הן בורחות ממנו כמו ממחלה .לא יודע איך זה עובד צריך לשאול אותן . העובדה היא כשהייתי רעב לסקס נשים ברחו ממני .אולי הפחדתי אותן עם המבטים שלי . היום שיש לי סקס ואני מזיין  ורגוע  פתאום נשים מתחילות איתי. עושות לי עיניים. נותנות לי את הרגשה  שאומרת אם זיינת כוס אתה עוד לא יודע כלום עד שתטעם את הכוס שלי . תראה כמה מיוחד הוא יותר טוב.

הן יעשו לך את זה רק אם אתה שבע מסקס….הזונות.

"רינה" שכנה שלי היום  דלת ליד דלת מכירים מילדות .כמה שחיזרתי אחריה ככה ברחה ממני . כמה חם הייתי עליה עד שהתחתנה עם מוטי עארס השכונתי  בן זונה חסר אחריות שחום ,נמוך ,וחארה של בנאדם . בחתונה ראו את הבטן ההריונית כולם אמרו שהיא סגרה על מוטי וכמה היא חולה עליו . אני ניראה פי אלף יותר טוב ממנו . מה מצאה בו תהרגו אותי.

מוטי נעלם "לרינה" לתקופות וחוזר לאכול ,להרביץ ,ולזיין ,לעשות לה עוד ילד שהרווחה והשכנים יטפלו בו ..היום יש להם ילד בן 3 ותינוק יונק בן כמה חודשים .

כל יום "רינה" דופקת על הדלת מבקשת אוכל ..בדיוק אין לה זמן לרדת למכולת היא תחזיר.  יודעת שאתן לקטנים שלה שלא ירעבו .ביצים .חלב.ירקות. היא תמיד שוכחת להחזיר . אף פעם לא אמרתי מילה .

לפני "צופי"  "ושירה"  ניסיתי לרמוז לה שאני עדיין רוצה לזיין אותה . הבת זונה עשתה את עצמה לא מבינה . אתם מבינים היה לי את המבט הזה של רעב ..רעב לסקס. היום כשאני רגוע "רינה" עושה לי עיניים .. מעפעפת לי המזדיינת .

יום שישי בבוקר דפיקה בדלת "רינה" עם חלוק חצי שקוף כולה נוטפת דבש .שולחת לי חיוך רומז מזמין כמו פעם. מנשה תוכל להלוות לי מאה שקל ? עד הערב מוטי הבטיח שיבוא הערב .

"רינה" אני אומר מוטי לא יבוא הערב ולתת לך מאה שקל זה לשלוח הכסף לכפרות .. לתת לקטנים שלך לאכול זה מרחמים. אפילו לא עליך ועל החארה שהתחתנת איתו . להתחיל לממן אותך בכסף תמצאי פראייר אחר. בחיים אל תבקשי ממני כסף זה לא מנשה הדפוק שאת מכירה .

"רינה" בהלם אף פעם לא דיברתי איתה ככה רואים בעיניים שלה. נמחק לה החיוך  זה לא מנשה שעושה שמיניות בשביל לזיין אותה . האסימון הנשי שלה יורד וקובע שלמנשה יש  איזה כוס קבוע והוא מזיין .העיניים שלו רגועות. ניגמר לה הסוס שעליו רכבה כל כך הרבה זמן .והוא לא שם קצוץ עליה . זה חדש ומטריד. ואולי גם יפסיק להאכיל את הקטנים שלה . רינה בלחץ החיים שלה בזבל מי חלם שמנשה יצא לחופשי .

רינה נכנסת לדירה שלי  בחיים לא נכנסה תמיד עמדה בפתח . פחדה שאני אאנוס אותה או משהוא .בוכה ומייללת  מתיישבת בסלון . אוי מנשה תמיד רציתי אותך רק שמוטי הכניס אותי להריון והייתי חייבת להתחתן איתו . עשיתי טעות חיי מנשה .תמיד היית  ישר רציני ואחראי . כל אישה היית רוצה אחד כמוך .

איזה חארטות את ממציאה לי עכשיו אני אומר. אני זוכר איך מוטי היה מגיע עם הרכב שלו עושה חארקות לפני שהסתבך עם הסמים וההימורים .היית רצה אליו עם תחתונים רטובים. עושה דאווין על הבנות בשכונה איזה גבר תפסת . הבעל שלך עוד יוריד אותך לכביש כשיגיע הזמן ויתחילו לשבור לו את העצמות… יא דפוקה מטומטמת ומזדיינת.

רינה מסתכלת עלי הוא באמת איים עלי שאם אני אתנגד יהרגו אותו .אמר שיביא לי גברים עד שיכסה את החובות  ואז הוא ימצא עבודה מסודרת ויהיו לנו חיים נורמליים .סיפרתי לאחי "ניסו" והוא מחפש אותו לגמור לו את החיים מוטי מאז לא מופיע יותר . הגשתי ברבנות תביעה לגירושין .

אני מכיר את הנפשות בשכונה . איך הראש הדפוק שלהם עובד .אין לי אמון במילה שהיא אומרת . תשעים אחוז שקר היא מנסה לראות אם יש לה איזה כוח עלי . הסקס ניגמר מנשה לא רעב יותר…אולי רחמים יעזרו ? היא תנסה הכל למצוץ ממני משהוא

מצטער "רינה" אני אומר לא תקבלי ממני שקל תשכחי מזה . ואל תבואי לבקש אוכל יותר זה נגמר גם בשביל הילדים המחורבנים שלך ..החארטות שלך יצאו לי מכל החורים . עד היום אני מחכה שתחזרי לי ביצים ירקות חלב שאוטוטו את מחזירה . "ניסו" אחיך מאיים על מוטי חחחח האח המסומם המכור בקושי מחזיק את עצמו עומד.

רוצה מאה שקל ? אין בעיה "רינה" תתפשטי אני הולך לזיין אותך אשלם לך לפי התעריף של תל ברוך .בטח חשבתם שהיא תהיה בהלם ….אז לא    אני מכיר טוב טוב את הנפשות בשכונה כולן זונות .

מאתיים שקל לזיון עם קונדום  אומרת "רינה" .

תלכי לחפש מי שינענע אותך "רינה"  .מאה שקל ואני מזריע  שופך את הזרע שלי בתוך הכוס שלך. וזה רק להרגיע אותי מכל השנים שרדפתי אחריך . לראות איך הזרע שלי סוף סוף נוטף מהכוס שלך . אחר כך תהיי אולי תהיי הזונה שלי כשיבא לי החשק . אני אממן אותך יותר ממוטי האהוב שלך תקבלי תשלום  לפי הזיונים שאני אזיין אותך .

"רינה" החתיכה הכי יפה בשכונה גבוהה 1.72 מבנה נשי שמור ,מטופחת . חזה שופע עומד זקוף.  טוסיק שובב עגלגל בולט. ציפורניים תמיד צבועות לק מושלם. רינה מסוג הנשים שירעיבו את הילדים בשביל לעשות תסרוקת וציפורניים.  בת זונה אמיתית.

תכנסי לחדר רינה תתפשטי את הולכת להרוויח מאה שקל מהכוס שלך ואפילו אולי ליהנות .

בחייך מנשה היא אומרת מאתיים בבקשה אני צריכה מאתיים  צ'יקו מהמכולת לא מוכן לרשום לי יותר  .

מאה חמישים אם אני יוצא מרוצה מהזיון הזה  לא גרוש יותר . "רינה" מתפשטת עולה למיטה יורדת על ארבע מבליטה אלי את הכוס השעיר שלה . אחרי צופי ושירה המושלמות אני כבר לא מתלהב ממנה כמו פעם .כאן יש יותר נקמה בכוס הסרבני ששנים דחה אותי. לסמן אותו להכניס אותו לרשימת הזיונים שלי.

אני מתמקם אחריה דופק לה סתירות על הלחיים של הטוסיק השובב שלה . אוחז במותניה מעביר את הזין שלי על פתח הכוס שלה הלוך ושוב בדיקת רטיבות לפני אש חיה (עוד זוכר משהוא מהצבא). ומשחיל את הזיין שלי לתוכה הכוס שלה רטוב וחם . רחב עדיין מהלידה האחרונה כמעט לא מרגיש חיכוך . רינה מקבלת אותי באדישות זנותית . מורידה את הראש על הידיים שלה  מחכה שאני אגמור ואשלם לה. לוקח לי הרבה זמן עד שאני משגר את הטילים שלי לתוך הכוס  הרחב שלה. היא לוחצת את שרירי הכוס דוחפת את הזרע שלי החוצה שאני אראה אותו נוטף על רגליה כמו שדרשתי

דו"ח משטרתי מס' 2567/ג7 מאת מפקח בכיר "אילן ס."

א. קריאה דחופה של השכנה "רינה" בשעה 20.00 הגענו לביתו של המנוח "מנשה ס."בשעה 20.35 השכנה באה לבקש ביצים וחלב כפי שנהוג ומצאה את המנוח מת  גמור סופית במיטתו .

ב.  התברר שהקצר בחשמל שהחשיך את כל השכונה נבע מהמנוח "מנשה ס." החשמל בינתיים חזר לשכונה .

ג   .המנוח שכב במיטה עירום" חיוך גדול על פניו". מה שהביא להחלטה שזה לא רצח. היד הימנית של המנוח אחזה את הזין המתוח שלו עדיין. בישבנו של המנוח היה תקוע  ויברטור מסוג "שחור ענק אקסטרה לארג' " נשלח דוח והמכשיר הנדון  למרכז "המכשירים הרוטטים"  במכון התקנים לבדיקת תו תקינות ע"פ החוק.

ד. למז"פ לקח שעות למחוק את החיוך מפניו של המנוח "מנשה ס." להחזירו למצב מכובד של "מנוח שנגמר טרם זמנו"

ה.  לאחר שיחה עם הניצב "אורי ג." הניצב דרש  ש"רינה" תעבור עוד חקירה היא עדיין לא נחקרה לעומק המרבי שלה .ויש לבדוק איתה עוד כמה כיווני חקירה . דרשתי בכל תוקף להמשיך בחקירה הניצב התנגד לדבריו חקירה כזו דורשת נוכחות של ניצב . בסוף התפשרנו על חקירה משותפת .לדעתנו ייקח שנים לסיים אותה .

                                                                                               על החתום : מפקח "אילן ס."

תסלחו לי על הטמטום והדו"ח שנכתב ע"י אחי אילן .הוא הגיע הערב לחגוג את הדרגה החדשה שלו על בקבוק עארק אילן הוא טבח סוהר באבו כביר . בהתחלה היה "כלאי משנה" אחר כך "כלאי" אחרי שנים "בריח" עכשיו הוא "רב בריח" נכנס למחשב ראה את הסיפור העצוב שלי .כתב את הדו"ח בדמעות מסטול מסיגריות שקיבל מהאסירים המפוטמים שלו  אני מודה אחלה חומר לא מוצאים כזה בשוק החופשי.

 

איפה הייתי ?  ..כן הזרע שלי נטף לאורך רגליה של רינה .רינה לבשה את החלוק הלכה לראות אם התינוק עדיין ישן. חזרה עם סיגריות .שכבנו על הגב רינה מעשנת מחכה למאה שקל שלה . הרגליים שלה מקופלות פתוחות .

נו מנשה איפה המאתיים שקל שלי ? "רינה" אני אומר לא מגיע לך אפילו חמישים התנהגת כמו מתה . והכוס שלך רחב כמו מערת הנטיפים  בקושי הרגשתי משהוא. אני אשלם לך רק בגלל החלום שלי לראות את הזרע שלי יוצא מטפטף מהכוס שלך. לקחתי מאה שקל מהארנק גלגלתי אותם לגליל ודחפתי לה לתוך הכוס . עכשיו הכוס שלה נראה כמו פה עם סיגריה כבויה .

"רינה" אומרת מאז הלידה ירד לי החשק מנשה זה באמת לא בגללך . בא תן לי עוד מספר נסגור על מאתיים ואני מהיום הזונה שלך מתי שתרצה . אני מוכרחה את המאתיים מנשה בבקשה.

אחר כך התברר לי שרינה רצה עם הכסף למספרה של שולי .בתחת שלה החוב למכולת .אמרתי לכם אצלה הטיפוח לפני הכל . תסרוקת ,צבע. הדבקת ציפורניים .דפוקה על כל הראש כמו כל הבנות בשכונה.

Loading

4 מחשבות על “שירת צופיה – דיבור מלוכלך – חלק ג”

  1. יש טעות בתוכן הפרק כי אתמול קראתי את זה על כותרת אחרת

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן