ערב בקולנוע – אחרית דבר

המראה של השיפחה הכנועה עם זוג הפעמונים התלויים לה מתחת לפלג גופה העליון הערום, בולעת את כל הזין פנימה, ולאט לאט מתחילה להוציאו ולהכניסו….

 

לחלק הראשון של הסיפור

פתחתי את הדלת, נכנסנו פנימה, התיישבנו זה לצד זו, ממשיכים במה שהפסקנו בקולנוע, בוחנים זה את זו, בודקים גבולות, חשים אחד את השנייה ולהיפך. אני בלעתי את האוזן שלה, לשני חודרת וחופרת בתוך האוזן שלה, בעוד שהיא, רוטטת מתאווה ומשחקת בזין שלי שנמצא מחוץ למכנסיים ולתחתונים. אצבעותיה עוברות בעדינות מן הקצה הבוער אל הבסיס הנוקשה.

אני נוטל את הזין בידי הימנית ומאונן מול עיניה. היא אוהבת את זה. זה מגרה אותה מאוד, היא נאנחת בריגוש. "תן לי אותו" היא מבקשת. אני ממשיך לאונן לאיטי

"בבקשה, תן לי את הזין שלך" היא מתחננת.

עוברים אנשים בחניון. היא נרתעת. חוששת. פוחדת שמישהו ייראה אותה.

מושך אותה בכוח אלי, ומנשק אותה. לשוני נכנסת לפיה. מוצץ את לשונה לתוך פי ונושך אותה  אוחז בשיערה ומושך אותו אחורנית בכוח בעת שאני מחדיר את לשוני פנימה ועוד פנימה ועוד יותר פנימה.  היא רועדת מהתרגשות אך ברור שאינה יכולה לסבול יותר מכמות קטנה של כאב. אין ספק, כאב זה לא שם המשחק בשבילה. אבל

קצת עושה אותה רטובה ורוטטת ממש כמו שאני אוהב.

אני ממשיך לזין אותה בפה ובאוזניים באמצעות הלשון וידי מעסות את השדיים השמימיות שלה.

שוב צעדים! זוג חולף מול המכונית. היא נרתעת. אין ברירה, עוברים לשלב הבא

מסיע את הרכב לפינה חשוכה של החניון פינה חשוכה ושקטה.

"צאי" אני אומר לה, ניגש לתא המטען ומוציא שמיכה.

פותח את הדלת האחורית ועובר לספסל האחורי. מתיישב כשרגלי  מחוץ למכונית. פורש את השמיכה על ריצפת הבטון למרגלותי.

"בואי" אני אומר לה בשקט. תורידי את החולצה. .

"יפה"

"עכשו את החזייה" אני אומר

אני מביט בה בלי אומר. אוהב את מה שאני רואה

"יפה מאוד.  על הברכיים!"

היא מצייתת.

היא נראית כל כך יפה על הברכיים, שדיה היפים תלויים להם כמו זוג אגסים בשלים מוכנים לקטיף.

בחניה של הקולנוע לפני המציצה

"התקרבי" אני פוקד. אני אוחז בשערה בכוח, מושך אותה לעברי ומביא את ראשה עד לבליטה התפוחה שבמכנסי.

"טפלי בו יפה, ברור?"  היא לא היססה, במשיכה עזה ביד אחת פתחה את החגורה וידה העדינה אך האמונה פתחה את הרוכסן עד לקצהו.

היא מסירה את התחתונים ומוציאה את הזרג הקשה. שפתיה מתלבשות להן על הראש הבוער ומלקקות אותו בתשוקה. לאט לאט היא מכניסה עוד סנטימטר ועוד סנטימטר פנימה כשמבפנים, לשונה הזריזה מעניקה לזין טיפול של VIP, מסג', לקיקות ואף טפיחות חיבה. עוד ועוד מן הזין הזקור נכנסים פנימה. היא איננה מרפה, היא בולעת את כולו לתוכה. אני אוהב את המראה. המראה של השיפחה הכנועה עם זוג הפעמונים התלויים לה מתחת לפלג גופה העליון הערום, בולעת את כל הזין פנימה, ולאט לאט מתחילה להוציאו ולהכניסו בתנועה בוכנתית רציפה. היא מגבירה את העוצמה ואת הקצב, משתדלת להביאני לכדי גמירה, אבל אני, מתאפק ונותן לה לעמול עוד ועוד על הזין שלי. שתתאמן!  והיא מתאמנת עושה זאת היטב. ממש מיומנת במציצות, ניתן להבחין הכישרון החבוי בין שיפתותיה. אני אוחז בידי האחת בשיערה, מצמית את ראשה לחלצי, כאילו יש בכוונתה לברוח. ידי השנייה נעה לה בין שני השדיים המתנדנדים, צובט פיטמה אחר פיטמה ונהנה לראות כיצד היא קופצת במין שילוב של גירוי וכאב קל.

עוד ועוד, היא ממשיכה במלאכת הקודש. אני חש באורגזמה הקרבה אך אוזר את כל כוחותי, שומר על זירמתי בקירבי. ולפתע, אני חש בזירמה המתקרבת, חש כיצד אני עובר את נקודת האל-חזור. אני מושך את הזין החוצה. מרים את ראשה ומטה אותו לאחור ומתיז את הנוזל הלבן על זוג השדיים התלויים להם בנינוחות מתחת לגופה הצחור והעירום.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן