הקוסמטיקאית – סוף דבר

תנועה אחת של הזרג העבה והזקור הספיקה. היא כבר היתה על הסף מזמן. היא התחילה לרעוד בכל גופה. רעד שלא פסק במשך זמן ארוך.

 

לחלק 3 של הסיפור

הקוסמטיקאית, הירפתה לרגע מפיה, היא העבירה את פיה החם אל אזנה ולחשה לתוכה: "איך את מרגישה להיות נאנסת? אוהבת את זה?"   היא לא יכלה לענות. פיה עוד היה חצי משותק משילוב של תאווה תדהמה ופחד. המחשבה על הזרג הענק העושה דרכו במעלה ירכיה שיתק אותה. כל שיכלה לעשות היה להנהן בראשה לאות הסכמה, כשהקוסמטיקאית מגבירה את הלחץ על הפיטמות הדואבות שלה. הבד העבה שמנע ממנה כל אפשרות לראות מה מתרחש, הגביר את עוצמת הריגוש עשרת מונים. היא היתה כל כך סקרנית. מיהו בעל הזין האדיר ההולם לאיטו ומאיים לקרוע את תחתוניה. מעולם, לא חשה בזיין כל כך גדול. כל חייה הבוגרים פינטזה על זיין כזה, ומשהגיע לבסוף, היא לא יכלה לראות לא את הזין ולא את בעליו, וגרוע מכך, היא לא יכלה לשים עליו יד, דבר שברגע זה השתוקקה לו כל כך.

בדמיונה, הקוסמטיקאית עם פיה הסקסי וידיה המטריפות, התחברו עם הזין הענק. הייתכן? הייתכן שלקוסמטיקאית יש זין? לא, אין מצב, היה ברור לה שהיא נאנסת על ידי שניים, הקוסמטיקאית וגבר השותף לה. היא כל כך רצתה להיות יותר פעילה. אבל

"אוהבת את הזין האדיר שלי?" לחשה הקוסמטיקאית לחישה נוספת באזניה.

שוב לא עמד לה הכוח ליותר מאשר הינהון של הסכמה. 

ותדעי שהוא שלי, הזין שלי"  לחשה הקוסמטיקאית.

הקוסמטיקאית הניחה לה לרגע, והיא יכלה לחוש בה מטפסת על מיטת הטיפולים. זה לא לקח יותר מכמה שניות והיא חשה בירכיה של הקוסמטיקאית על פניה. הירכיים נפתחו והיא חשה בכוס של הקוסמטיקאית מתיישב לה ישירות על פיה.

"לקקי, זנזונת, תעשי אותי כלבה" שמעה את הקוסמטיקאית וחשה בשפתי הפות הרטובים שלה נפערים ועוטפים את פיה. היא לא העזה להמרות את פיה. היא ליקקה במרץ, ליקקה ומצצה וחשה כיצד זה מגרה אותה עד כלות. הכוס הרטוב של הקוסמטיקאית הטריף אותה, הקוסמטיקאית התכופפה מבלי לוותר על עמדת המפתח של הפות התפוח והרטוב שלה הרוכב על פניה, ולכדה בשתי ידיה את הפיטמות הקשויות והארוכות שלה. היא אחזה בהן משכה, לחצה וליטפה, היא שיחקה בשדיה ולא הפסיקה לרגע.

"את לא תפסיקי עד שאגמור על פנייך, ברור?" אמרה הקוסמטיקאית תוך שהיא מבצעת תנועות של עליה וירידה ופימפמה את עצמה מעל הפה הרטוב והשפתיים המלאות שלה. לא, היא לא התכוונה להפסיק, להפתעתה, היא נהנתה מכל רגע. היא חשה תחושה של השפלה והנאה גם יחד, לשונה לא חדלה מללקק ולעסות את הקירות הצרים של הפות הגמיש של הקוסמטיקאית.

הזין המשתק שעבד מול חומת המגן הדקיקה שהגנה על הכוס התפוח שלה עצמה, שמר על עמדת הזינוק שלו. הוא היה משוקע קלות בתוך החריץ, כשהוא נתון בתוך הבד הדקיק והרטוב אך אינו נכנס פנימה. אוי כמה שהיא רצתה את הזין הזה בתוכה. הפות הרטוב שלה נפער כמו פה של דג, השפתיים נפערו, ממש קרסו לצדדים, המיצים שימנו כל פינה. היא שיוועה לקבל את הזין שאיים לכבוש אותה באיבחה אחת, אך בעליו בחר להחנות אותו מול הפתח מבלי להיכנס דרך השער הפתוח בפניו, רטוב, מבריק, רך ושמוט בכניעות. 

סוף

"עכשיו" פקדה הקוסמטיקאית בקול שקט ובוטח. הזין שדחף כלפי תחתוניה, חלף דרכן כאילו היו עשויות נייר משי דקיק. הוא חלף על פני השער הפרוץ, וחדר לתוכה באיבחה אדירה. היא הרגישה שהזין הענק מפלח אותה לשניים. הוא נכנס לתוכה גורם לה לחוש כאילו שהוא נוגע בגרונה. למעשה הוא עצר בקצה הנרתיק, ואף פילס את דרכו לתוך צוואר הרחם ועצר שם.

תנועה אחת של הזרג העבה והזקור הספיקה. היא כבר היתה על הסף מזמן. היא התחילה לרעוד בכל גופה. רעד שלא פסק במשך זמן ארוך. הקוסמטיקאית חשה היטב ברעד, בתוך שניות ספורות גם היא הגיעה לאורגזמה והכוס הרטוב שלה, שפך נוזל בכמות שהזכירה גמירה של גבר, על כל פניה ולתוך פיה. היא ליקקה את הנוזל ושאבה אותו לתוך פיה בהנאה תוך שהיא נרגעת באיטיות, וגופה החל תהליך של הרפיה שעתיד היה להימשך דקות ארוכות.

"טוב", אמרה הקוסמטיקאית, "אני מקווה שנהנית מן הדובדבן שלי"

היא לא ענתה. שכבה שם מותשת מה"טיפול" המומה מן התחושות ומתגובותיה שלה עצמה

"טוב, יפה מאוד לפעם ראשונה, חמודי" שמעה את הקוסמטיקאית מדברת מעליה אל בעליו של הזין האדיר שזה עתה פילח אותה ושכל כך רצתה בו.  "עכשיו לך לחדר ותכין שיעורי בית"

 

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן