נשים מצלמות סקס – חלק א'

את אירית הכרתי בקבוצה של צלמים בפייסבוק. אחרי כמה לייקים מזדמנים שהעניקה לתמונותיי העפתי מבט בפרופיל שלה וראיתי, שבין השאר היא חברה בקבוצת נשים הנקראת "נשים מצלמות סקס".

להוציא את העובדה שצילומי ארוטיקה וזוגות הוא מקור הפרנסה שלי ,נמשכתי מיד לבדוק את תוכן הקבוצה אך מנהלת הקבוצה סירבה לאפשר לי להצטרף בטענה טיפשית שזוהי קבוצה לנשים בלבד.  פניתי לאירית ובגדול הבנתי שאין פה סיפור גדול.

הכל התחיל בקבוצה של אימהות, שהחליטו לקחת את המצלמה המשוכללת שרכשו כדי לצלם את הילדים ולהתחיל לצלם בכיוונים שובבים יותר. לאט לאט הקבוצה גדלה והן החלו להיות קבוצת תמיכה לנשים בה מותר לדבר על הכל: מיניות, סקס, סטיות ומערכות יחסים בכלל. מקבוצה זו החלה חברות נפלאה שנמשכת עד היום.

כחלק מפעילויות הסטודיו אני מוצא את עצמי מדי פעם מצלם נערות ליווי וחשפניות לצרכי פרסום עצמי. בפעמים האחרונות הזמנתי את אירית לבוא לעזור לי בצילומים. אחרי שנחשפתי לתמונות שצילמה למדתי ,שנקודות המבט שלה שונות לחלוטין משלי ולעיתים אף מעניינות יותר. מצאתי גם שלמצולמות, שבשלב זה או אחר מוצאות את עצמן חשופות , נוח יותר עם הנוכחות של אישה נוספת בחדר.

אולי הן היו חושבות אחרת אם היו יודעות שאירית חושקת בהן לפחות כמוני ואולי אף יותר.

ערב אחד, אירית ואני סידרנו את הסטודיו לאחר עוד סשן צילום שכזה.

תאורת הצילום חיממה את החדר ואירית פשטה את חולצתה ונשארה עם גופיית משי שחורה המוחזקת עם רצועות דקיקות ומוצלבות. הגופייה, שהשאירה מעט מאוד מפלג גופה העליון של אירית מכוסה, משכה את תשומת ליבי. הצעתי לאירית לצלם ככה כמה תמונות "ככה לפני שאנחנו אורזים לגמרי". אירית הסכמה ללא היסוס ואמרה שהיא נהנית להיות האובייקט לצילום לפחות כמו שהיא נהנית ממקומה מאחורי העדשה.

התחלנו בצילומים מאוד תמימים, ראש וכתפיים בעיקר, ומידי פעם תמונה או שתיים מהמותניים ומעלה. ניכר היה שאירית אוהבת לעמוד במרכז תשומת הלב ובמהרה פטמותיה נעמדו  וניתן היה בקלות לראות אותן מבעד לבד המשי הדקיק. עודדתי אותה לשחק עם הפטמות ולגרום להן לבלוט עוד יותר עבור התמונות. אירית שנדלקה מרעיון הצילומים כבר בשלב הג'ינס והגופייה החושפנית מצאה את עצמה מתלהטת עוד יותר מהרעיון להיחשף למצלמה בעת שהיא משחקת בעצמה. נשימותיה נעשו כבדות ואיטיות יותר ומבטיה נעשו חודרים כאילו ניסתה לראות אותי מעבר לעדשה.

ממרום מעמדי מאחורי המצלמה הוראתי לה לשחרר את הרצועות המחזיקות את הגופייה כך שאוכל לצלם את שדיה. אירית תמיד ידעה לקבל הוראות וכמעט שלא היססה. אחר כל הוראתי לה להתחיל ולפתוח את כפתורי הג'ינס ושוב היא מילאה את הוראותיי. כפתור אחר כפתור וביניהם היא מציגה את עצמה למצלמה במגוון זוויות. למשך כמה רגעים חששתי שאני מנצל אותה אולם ידעתי שהיא עושה זאת מרצונה ויכולה לעזוב בכל רגע. הכל התגמד כשראיתי עד כמה היא נהנית מהמשחק כולו, היא במרכז, מצייתת להוראות ומפגינה את הסקסיות המטורפת שלה ישירות למצלמה. אבל משחקים נועדו לילדים. הגיע הזמן להיות רציניים.

"אני רוצה שתשחקי עם עצמך עד שתגמרי. ואני אצלם אותך עושה את זה"

היא עצרה לרגע לחשוב ואז אמרה "אתה פה הצלם, את מביים אותי. יש רק חוק אחד : אתה לא יכול לגעת בי, לא משנה עד כמה מי מאתנו רוצה"

רגע קצר אחרי והיא כבר משכה את הג'ינס לאורך רגליה הארוכות, למזלי הספקתי להנציח את הרגע בתמונה או שתיים. דמיינו לכם בלונדינית מדהימה, בסביבות גיל ה 30, גופיה שקודם כיסתה את חלק גופה העליון מתוחה עכשיו כמו צעיף על מותניה המרים את שדיה אל מולי. שדיה הניצבים יחד עם פניה הסמוקות  המשדרות לי ללא ספק שהיא מגורה מכל הסיטואציה. והיא בכלל מביטה במורד גופה, נאבקת קלות בג'ינס המשתחרר ממנה, בעוד שדיה מתנדנדים ונפגשים עם שערה הארוך, בעת שהמכנסיים עוברים את ישבנה העגול. שיער הערווה המטופח שלה נחשף לבסוף גם הוא בפני, סנטימטר אחר סנטימטר. אילו בדיוק התמונות שקיבלתי. תמונות מושלמות.

היא נשכבת על רצפת הסטודיו, כתפיה נתמכות ע"י כרית גדולה. מפסקת את רגליה מספיק בכדי לשלוח יד מעלה ומטה בין רגליה עדיין מסתירה ממני את השפתיים הפנימיות. ידה מתחילה לנצוץ מנוזלי התאווה שלה.

"התכוונה למשהו כזה?" שאלה

"כן" אמרתי בעודי מנסה לשמור על קול סמכותי "עכשיו תראי לי מה היית עושה אם היית פה לבדך"

אירית בחרה להגיב ללא מילים.

 ידה הימנית נשלחה אל פיה ויצאה משם מלאה ברוק ומשם באיטיות במורד גופה, משאירה אחריה קו דק של נוזל. אצבע ענוגה עוברת על שדה הימני, למטה, דרך המותן ועד לכוס. כשהגיעה, החלה מורחת את הלחות בתנועות מעגליות ואיטיות על שפתי הכוס והדגדגן. ידה השמאלית העסיקה את עצמה מעסה וצובטת את השד השמאלי. כשהגיעה הימנית אל הדגדגן נראה היה שהשמאלית מועכת באגרסיביות את הפטמה, כאילו באופן בלתי רצוני. צילמתי את כל גופה מרחוק והתחלתי להתקרב כדי לתפוס את הבעות פניה, אגלי הזעה שהחלו להופיע על מצחה נתנו לי תמונות נפלאות. השד הנמעך, יחד עם הפטמה העומדת והאצבעות הענוגות קיבלו גם הן כמה תמונות לא רעות. רציתי לגרות אותה עוד יותר זוכר את ההבטחה לא לגעת, התקרבתי לתמונות תקריב על הכוס המגיר מיצים ומצאתי את עצמי נושף עליו בחוזקה. מתמקד באצבעותיה המלטפות את השפתיים הפנימיות ומידי פעם נוגעות קלות בדגדגן. שמתי לב שהיא משחקת מסביב אך לא חודרת לתוך עצמה. "תזייני את עצמך עם האצבעות" הורתי, עיניה נפתחו לרווחה והפעם היא באמת היססה. אך אווירת ההרפתקנות ניצחה את רצונה לדיסקרטיות והאצבע האמצעית חדרה עמוק פנימה. ידה השמאלית נטשה את הפטמה ועברה לעבוד בסיבובים קטנים על הדגדגן. "תשרטי את הירכיים הפנימיות. חזק, אני רוצה סימנים" אמרתי והיא ביצעה. ציפורניה הארוכות השאירו סימנים עמוקים מהברך ועד הכוס. ווידאתי לתפוס את התהליך כולו בתמונות. גופה החל להתקמר כולו והאגן עלה מעלה מתקרב אלי וחוסך לי צורך בזום.

"על הברכיים"  ובצייתנות מפתיעה הפסיקה אירית לשחק עם עצמה, קיפלה את רגליה והתרוממה מולי על בירכיה. כשהתייצבה שלחה את ידה השמאלית חזרה לתנועות המעגליות סביב שפתי הכוס דרך הדגדגן. ידה הימנית עברה הפעם אל שדיה בעודה עוצמת את עיניה ומטה את ראשה אחורה. זו לא התנוחה אותה ביקשתי לצלם אך זרמתי איתה. למרות המקצועיות שניסיתי לשדר, כל מה שחשבתי הוא כמה מתאים לי עכשיו לפתוח את המכנסיים ולהציע את הזין שלי לפיה. אין לי ספק שהיא הייתה לוקחת אותו אך הסיטואציה הייתה משתנה וקרוב לוודאי מסתיימת.

"לא כך… תסתובבי, אני רוצה לצלם אותך מאחור!" היא הסתובבה והתכופפה קדימה, מניחה את קו כתפיה על הכרית הגדולה. היא הוסיפה פיסוק קל ועכשיו הייתה כולה חשופה בפני. ידה האחת נשלחה בין רגליה מפשקת את שפתי הכוס שלה ומיד אחריה הופיע גם השנייה. אצבע ראשונה הוחדרה ומיד אחריה הגיע השנייה ואז גם השלישית. נראה היה שזו תנוחת האוננות הטבעית לה, מאפשרת לה לזיין עצמה עמוק ולגעת בקלות בנקודת הג'י. אצבעותיה, שהיו כבר רטובות לגמרי, הבריקו אל מול המצלמה וקצב החדירות שלהן התגבר. ידה המפסקת התגנבה תחתן והגיע כנראה אל הדגדגן.  נשימותיה הפכו למהירות, עיניה שפנו אלי לא באמת ראו אותי, אמנם פתוחות אך המבט הלא מפוקס, כאילו מביט למרחק הסביר לי שהיא שקועה כולה בעצמה ובעונג שלה. "אני רוצה לגמור" אמרה בקול מחוספס.

כעת כבר ממש התקשיתי להתרכז בצילום. כל מה שרציתי היה להניח את המצלמה בצד ולהחדיר את הזין שכבר עמד בקשיחות לתוכה. כל מה שיכולתי לחשוב היה על העובדה, שלא מזמן צילמנו מלכת סאדו שהחזיקה סטראפ-און ואירית הרהרה בקול רם על כמה יהיה נחמד לנסות חדירה אנאלית.

עכשיו היא פה מולי, קרובה לשיא ומטפלת בחור הכוס שלה בעוד אני צופה מקרוב בחור התחת הכאילו פועם מולי. "לא, אל תגמרי עדיין. תחזיקי את עצמך" אמרתי לה או בעצם לעצמי. אירית החזיקה את עצמה בגבורה כדוגמנית משופשפת בעוד אני מקפץ לכל הכיוונים בחיפוש אחר זוויות צילום. לאחר כמה דקות היא חזרה לשכב על הגב ואני נשכבתי עם המצלמה בין רגליה המפוסקות באוויר. הכרית שתמכה בפלג גופה העליון אפשרה לי בתמונה אחת לתפוס את שתי ידיה המענגות יחד עם הבעת האורגזמה המתקרבת על פניה.

"רוצה לגמור?" שאלתי

"פאק….פאק…." היה כל מה שהצליחה לומר

"את מוזמנת לגמר את עצמך" אישרתי בעדינות

היא הגיבה בהגברת הקצב ועוצמת החדרת האצבעות, מצליפה בדגדגן עם ידה השנייה. התעסקתי כמה שניות עם כיוון המצלמה ופתאום שמתי לב שהיא משנה טיפה את השיטה. לאחר כל כמה חדירות של אצבעותיה אל הכוס היא יוצאת במהירות לעבר חור הישבן שלה ומעבירה עליו ליטוף אגרסיבי ורטוב. עם התגברות הקצב והנוזלים אצבעותיה כבר חודרות קלות את חור הישבן וכמו מכונה משומנת היא מזיינת את עצמה בשני החורים. אומרים שתמונה שווה אלף מילים אבל לא נראה לי ששום תמונה תוכל להעביר את המעמד שנבנה מול עיני. אין ספק שצילמתי הכל, הזעה על מצחה והבעות פניה, הפטמות העומדות, בטנה המתכווצת מהמאמץ, רגליה המונפות באוויר, הכוס, חור התחת הנחדר ואפילו את אצבעות רגליה המתעקלות בקשיחות עם הגעת האורגזמה. אבל איך אפשר לצלם את הריח המתוק של מיצי התאווה שלה? את יבבות העונג שלה? את החום הנפלט מגופה ? אילו שיתמזל מזלם לצפות בתמונות יצטרכו להוסיף אך מעט מדמיונם כדי לקבל את כל מה שנסתר מהם. אך האם יוכלו לדמיין גם תחושותיה של אירית? היא היחידה שבאמת נהנתה הערב, רק היא באמת הרגישה את דביקות הכוס שלה , את הדגדגן הנפוח וטעמה את טעם מיצי תאוותה. והיא חוותה את אקסטזת האורגזמה שאחזה את גופה ונשמתה.

נשמתה נעצרה לפתע, אצבעותיה קפאו גם כן בלחיצה קשה על איברי העונג, גבה התקשית, מרים את ישבנה מהרצפה. תשוקתה מצאה לעצמה קול. "פאק…כן…פאק….זה בא, זה בא, זה בא…כןןןן!!!"

כל שריר בגופה כאילו ננעל והיא קפאה והשתתקה כפסל למשך מספר רגעים ארוכים לפני שקרסה לאיטה חזרה אל הרצפה. אנחה רכה וארוכה נפלטה מגרונה "אאאאאההההאאאאאא…" והיא הרפתה לגמרי. אצבעותיה נמשכו החוצה לעבר פיה והיא החלה לרפרף עם לשונה ולטעום את עצמה. כששיניתי זוית ראיתי גם טיפת דם על שפתיה ,היכן שנשכה את עצמה בשיא הגמירה. ידה הימנית המשיכה לאחוז בחוזקה בכוס כאילו היא מנסה לעצור את גלי האורגזמה שממשיכים להגיע. עיניה נשארו סגורות בזמן שניסתה לסדר את נשימתה ולהרגיע את פעימות ליבה. האירוע כולו נמשך קצת פחות מחצי שעה אך אירית נראתה מותשת כאילו סיימה הרגע מרתון שלם. המשכתי לצלם אותה גם במנוחה מוודא שיש לי את הסיפור כולו

כשפתחה את עיניה הביטה בי ואמרה "עכשיו תורך"

לחלק ב' של הסיפור

Loading

4 מחשבות על “נשים מצלמות סקס – חלק א'”

  1. אפשר לומר שאין מקום לדמיון הכול מפורט. אהבתי את הפתיח כשהכול כתוב בכזה פירוט אני מתלבטת אם זה פורנו או אירוטיקה. והאם קיים הבדל?

    הגב
  2. נהדר, מחכה לפרק הבא, מקווה שהוא ילווה בצילומים ודוגמאות מן המפגש עם אירית

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן