מחווייתיו של קוקהולד נשוי – גיא השרוט

מומלץ לקרוא על שתי החוויות הקודמות עליהם סיפרתי:מחווייתיו של קוקהולד נשוי – גלורי הול, ומחוויותיו של קוקהולד נשוי – האדון השמן.

"תבריק לי את הנעל עם הלשון" הוא צעק למטה. וכמובן ביצעתי את הפקודה וליקקתי. ליקקתי הכל. הנעל זזה כל הזמן בקצב דפיקת הפה של אשתי. היא עשתה קולות של נחנקת אבל הוא המשיך במרץ. צחקתי לעצמי שגם אם היינו רוצים להגיד את מילת הקוד, לא היינו יכולים. אשתי עם זין בפה ואני חנוק בעניבה ובקושי יכול לדבר. זה נמשך כעשר דקות בהן אשתי משמיעה עבורו את כל קולות המציצה המגרים: קולות של גרון, של שפתיים ורוק, ושל היחנקות וכמעט הקאה. פתאום הכל נפסק והוא פלט צעקה של גמירה. הוא גמר כשהוא בגרון שלה לפי הקולות ששמעתי.

האירוע הזה, קרה כשנה לאחר ש"בילינו" עם האדון השמן שהשפיל אותי מול אשתי. הפעם, לא לחצתי ולא ביקשתי מאשתי – אלא נגררתי ללא יכולת לעצור את הרכבת הדוהרת הזו.

זה התחיל כשיום אחד אשתי חזרה מהעבודה (כזכור היא עורכת דין ואני סמנכ"ל פיתוח בחברת היי-טק) וסיפרה שמישהו התחיל איתה. אשתי אמנם כבר באמצע שנות הארבעים שלה אבל נראית מצוין. זו לא היתה הפעם הראשונה שמתחילים איתה, והיא תמיד הקפידה לספר לי. סוג של נאמנות, וגם, כי היא ידעה שזה מגרה אותי. אבל הפעם היא דיברה עליו קצת יותר מתמיד. הוא היה מלצר צעיר בבית קפה שנהגה לבקר בו ולאחר כמה מחמאות שנתן לה, הוא הציע לה להיפגש. אשתי סירבה בנימוס אבל הוא הציע לה שוב בהזדמנות אחרת. ואז, בפעם אחרת נוספת הוא לחץ שוב. היא סיפרה לי על השיחה הקצרה שהיתה לה איתו ושיצאה משליטה בגלל כמה בדיחות לא מוצלחות של שניהם:

"אז מה עם הפגישה שלנו, יפה?" הוא החמיא לה תוך כדי לחץ.

"כבר אמרתי לך שאני נשואה וזה לא מתאים" היא סיפרה לי שאמרה לו.

"שגם בעלך יבוא, מה הבעיה?" זרק לה בצחוק.

"הוא מסוגל לבוא…" היא צחקה,

"סבבה מתי נפגשים?" הגיב מיד.

"מצחיק מאוד" היא אמרה וסיימה את השיחה.

לא התרשמתי יותר מידי. כולנו מכירים את השיחות האלו של גברים נודניקים שמתחילים עם בחורות. אבל אז היא הפתיעה אותי: "מה אתה אומר? הרי כבר עברנו כמה חוויות ושרדנו. וגם דיברת איתי כמה פעמים על לצפות בי עם עוד גבר. אתה יכול פשוט רק לצפות. יכול להיות שהוא באמת בעניין ולא סתם צחק, לך תדע". היית המום. עד היום היא נפנפה אותי. ברור היה שהיא מעוניינת בו. זו הפעם הראשונה בחיי הנישואים שלנו שאשתי מתלהבת ממישהו ומדברת על זה.

לכל אלו מכם שמפנטזים על חווית קוקהולד, חשוב לדעת, שכבר בשלב המוקדם הזה, זה ממש לא כמו בפנטזיות. מהרגע הזה ,הכל היה מלווה בחששות רבים, וברגשות קינאה ופחד ששטפו אותי. מעולם לא תכננתי שזה יקרה כך, כלומר, שהיוזמה להיפגש עם מישהו תבוא ממנה. בפנטזיות שלי תמיד אני שידכתי, קבעתי ותכננתי. מהר מאוד הבנתי שעדיף לי להסכים ולהיות מעורב, מאשר להסתכן שהיא תתקדם איתו בלי שאדע. זה היה תסריט הרבה יותר גרוע לחיי הנישואים שלנו. בנוסף, שמחתי קצת, כי זה בדיוק נראה מתאים לשלב הבא בחוויות הגיוון שלנו. לא נראה היה שאנחנו "קופצים" מהר מידי או מעט מידי. בפעם הזו, אמרתי לעצמי, נחווה גבר שמוכר לאשתי, ואשר מתוכנן שזיין אותה מולי. הפרמטרים האלו היוו התקדמות קלה ביחס לשתי החוויות הקודמות. איזה יופי.

"טוב" אמרתי בסוף. "אבל אם זה לא נעים לאחד מאתנו אז חותכים במקום, בלי שאלות". קבענו מילת קוד שאם נגיד אותה אז עוצרים הכל והולכים, אפילו אם השני נהנה. בדיעבד הבנתי שזה היה נאיבי מצדנו. היינו בדרך לעוד גיוון בחיי הנישואים שלא עבד לפי התכנון בכלל. קצת כמו שני הקודמים.

לא למדנו כלום…כך מסתבר.

נפגשנו בבית קפה שכונתי. קראו לו גיא והוא היה בן 27. מיד הבנתי למה אשתי התלהבה ממנו. זה לא היה רק השיער הארוך שלו (היא תמיד אהבה שיער ארוך ואני קירח), וזה לא היה רק שהיו לו שרירים בולטים. האישיות שלו היתה מלאת ביטחון, היה לו חוש הומור, לכל שאלה היתה לו תשובה טובה וחכמה, ונראה שהבין בכל נושאי השיחה שעלו. כך הוא הקסים את אשתי.

במבט לאחור, לא יכולתי בשלב זה לדמיין מה יקרה כשנתקדם. הוא התנהג באדיבות כלפי אשתי וגם כלפי. בשלב מסוים התחלנו לדבר תכל'ס. הוא באמת היה בעניין של לצרף אותי. זרמנו באווירה נהדרת וקבענו תאריך ובית מלון שאני ואשתי נזמין בו חדר. התוכנית היתה פשוטה מאוד ובעלת פוטנציאל מימוש גבוה: הם יזדיינו ואני אצפה. ואכן, הפגישה הראשונה התקדמה פחות או יותר לפי התוכנית המקורית. לכן, אתאר אותה בקצרה שכן היא החווירה לעומת מה שקרה בפגישות השנייה והשלישית.

הפגישה הראשונה

נכנסנו לחדר וגיא לא בזבז זמן. הוא ביקש ממני לשבת על הכורסא והחל בהצגה. הוא הפשיט את אשתי והחל ללטף ולעשות לה מסאז' מגרה. דחף לה קונדום ליד וסימן לה על הזין הגדול שלו. היא הלבישה אותו. הזין שלו היה הרבה יותר גדול משלי ולא ניתן היה אפילו להתווכח על זה אח"כ. לרוב לוקח לאשתי הרבה זמן להתחמם אבל, הפתעה ראשונה: אשתי כבר היתה מוכנה ומבושלת. גם הוא הסתבר. הוא "סידר את אשתי על המיטה כשהיא על הגב, והראש שלה לכיוון שלי, ושכב עליה, גם הוא עם הראש שלו לכיוון שלי. הוא הכניס בבת אחת את הזין שלו והיה נראה שאשתי נהנית קצת יותר מידי. היא החלה לגנוח ממש מהר, עצמה עיניים ושלא כהרגלה איתי ממש התחננה שימשיך: "כן, תמשיך…אל תפסיק בבקשה…תמשיך לזיין אותי עם הזין הענק שלך…" ועוד כאלו בקשות ותחנונים. אחרי חצי דקה של זיון, הוא הרים את ראשו, הסתכל לי בעיניים וחייך חיוך שהיה לי ברור שזהו חיוך של ניצחון: הוא ניצח – לאחר כל הסירובים של אשתי, היא עכשיו מתחתיו מתחננת שימשיך לזיין אותה. יש יותר ניצחון מזה? חשבתי לעצמי.

התחלתי לאונן בטירוף. הוא לא הסתכל על אשתי בכלל, אלא רק עלי. החיוך שלו הפך גדול יותר ומזלזל יותר. ככה היה עד סוף הזיון. אשתי היתה בעיניים עצומות מנסה למקסם את האירוע וליהנות מהזין הענק שנכנס לתוכה. לאחר כמה דקות הוא גמר. בזמן הגמירה הוא לא השמיע קול – רק הביט בי בעיניים והתעלם מאשתי. אשתי, כך היה נראה עכשיו, לא עניינה אותו. היא רק שימשה כלי לגחמותיו המיניות, ויותר מזה – הנפשיות. הוא לא יכול היה להסתיר את תחושת הניצחון, והוא היה מלא בביטחון ומדושן עונג. הוא ניצח אותה ואת בעלה. שניות לאחר שהוא גמר, כשהזין שלו עדיין עמד בתוכה, אשתי החלה לגנוח ממש חזק וגמרה בצעקה. הם שכבו מכורבלים עוד כמה דקות והחלו קצת בשיחה שאחרי…

"תגידי,,, מה בעלך יודע לעשות חוץ מלצפות בגברים אחרים מזיינים אותך?" שאל פתאום. השאלה היתה כללית אבל אשתי ללא היסוס וללא תיאום מוקדם איתי ענתה: "אה…הוא יודע לשרת מצוין. עבד אמיתי." שם נזרע זרע הפורענות שקבע את מה שיקרה בפגישה השנייה.

חשבתי שהוא ימשיך עם עוד כמה תנוחות ואולי גם ישתף אותי. אבל הוא הפתיע וסיים את הערב. בדיעבד אני חושב שהוא תכנן את הכל בקפידה: להיות מקסים, נחמד, וונילי, ולא מאיים בפגישה הראשונה. הוא לא עשה כלום עם המידע שזה עתה קיבל – שאני עבד. הוא ידע שהיה ערב מוצלח וכנראה לא רצה לסכן את הפגישה השנייה, שנראתה מאוד וודאית לאור הגמירה הצעקנית של אשתי. הוא היה בטוח מאוד בעצמו וידע שאשתי תרצה לקבל את הזין הזה שוב.

בדרך הביתה אשתי התעניינה בי, ובאיך שהרגשתי. שנינו סיכמנו שהיה נחמד ושאפשר להיפגש שוב. בדיעבד, זה היה הרגע שנפלתי במלכודת שלו. הוא נתן לכמה ימים לעבור עד שיצר קשר שוב, ואשתי לא יכלה להסתיר את הציפייה. ואז הוואטסאפ הגיע. הוא ביקש בנחמדות ובאגביות שאגיע לבוש יפה עם עניבה. הופתעתי אבל הבנתי שהיא כנראה תשמש אותו ואת אשתי כמו קולר של כלב.

הפגישה השנייה

מיד עם כניסתנו שוב לחדר של בית המלון שקבענו בו, הוא החל לצוות עלי בקשיחות. לא עוד נחמד ומקסים אלא מצווה ואגרסיבי. הוא משך אותי בעניבה והושיב אותי בכורסה. מזווית העין ראיתי שאשתי מחייכת. היא רצינית? הוא נשכב עם אשתי על המיטה, והם שתו קצת יין והחלו לדבר. הוא חשף בפניה שהוא פוטר משתי עבודות על-ידי מנהלים שתמיד לבשו עניבה! ולכן הוא קצת בקטע של להשפיל אותי כשאני עם עניבה. בהמשך הבנתי שזה ממש לא "קצת" אלא זו היתה שריטה עמוקה. אשתי שגם היא פוטרה פעמיים, התחברה לסיפור הזה שלו, והם דיברו על הפיטורים של שניהם במשך כשעה. הם ממש התחברו בקטע הזה. מיד הבנתי, שאצלו היה מדובר ברגש נקם עמוק. ואני כאן כדי שהוא יוכל לממש את הנקמה שלו. אשתי כנראה לא הבינה עדיין את זה או שהתעלמה מזה. לאחר שאשתי "גילתה אמפטיה" לפיטורים שלו והוא ממש "הבין" אותה הרגשתי גלגל חמישי ודיי משועמם מכל הרגשות ההדדיים האלו של שניהם.

ואז הוא לפתע צעק עליי: "רד על הברכיים מנהל". הייתי על הברכיים מולו והוא התחיל למזמז את אשתי. לאחר כמה דקות הוא גרר את אשתי לקצה המיטה כשהיא על ארבע (שש למעשה), נעמד מולה והתפשט לגמרי: "תעשי לי ביד חמודה" אמר לה. אשתי היא אישה של שיחות (כמו הרבה נשים) וה"שיחת נפש" שהוא עשה איתה כמה דקות לפני, "עשתה" לה את זה והיא הרגישה קרובה אליו יותר, ואולי אפילו שהיא רוצה לרצות את המסכן שפוטר פעמיים. היא ממש שמחה שהוא אמר לה את זה והסתערה על הזין שלו, שפשפה ושפשפה עוד במרץ. אני הייתי על ארבע מאחוריו מנסה לראות מה קורה שם לפניי. כל מה שאני זוכר זה שהתחת החשוף שלו היה מולי והתנועע לפי קצב השפשופים של אשתי.

לפתע הוא שלח יד לאחור תפס בעניבה שלי ומשך אותי אליו. הוא כיוון לי את הראש כך שאראה את אשתי, שכבר לא עשתה לו ביד אלא מצצה לו בתאווה. עכשיו גם שמעתי את המציצה. "תסתכל על אשתך כל הזמן!" הוא ציווה. אני כמובן צייתתי והסתכלתי עליה כל הזמן. היא לא הסתכלה עלי בכלל, אפילו לא הגניבה מבט. רק התרכזה במציצה ובאיך לעשות אותה טוב יותר, מגוון יותר, ושואב יותר. התגריתי מאוד, אבל לא עשיתי לעצמי ביד כיוון שהייתי נתון למרותו של גיא, ולצערי לא יכולתי לעשות כל מה שבא לי.

תסתכלי לו בעיניים" ציווה פתאום גם עליה. ואז ראיתי לראשונה את אשתי עם זין ענק בפה מביטה בי. התמונה הזו לא תצא לי מהראש הרבה זמן. זו תמונה מומלצת, דרך אגב, לכל קוקהולד ממוצע. למרות שעברנו כבר שתי חוויות מטלטלות בהן היה מעורב זין של גבר זר, היה משהו באקט הזה של אשתי מביטה בי בזמן שהיא מוצצת. משום מה, במקום שהיא תהיה המושפלת, היא ואני ידענו – שאני זה שמושפל. כי אני זה שלא קיבלתי מציצה כבר המון זמן והנה הוא מקבל – ועוד איזו מציצה. הפה העדין שלה, עלה וירד על הזין של גיא, ויכולתי אפילו לראות את הגרון שלה מתנפח לסירוגין. הוא קיבל מאשתי לא סתם מציצה, אלא מציצת גרון. הוא נהנה לראות אותנו מושפלים ומביטים זה על זה. במשך שתי דקות צפיתי בפנים העדינות של אישתי עולות ויורדות על הזין האימתני שלו. כן, אשתי התמימה והקרה, התנהגה עכשיו כמו כלבה מיוחמת ואהבה כל רגע.

"תעצרי ותוציאי את הזין מהפה" ציווה על אשתי שוב. כבר סיפרתי שאשתי מעולם לא היתה בקטע של לציית לציווים. אבל עכשיו היא צייתה וחיכתה על המיטה על ארבע כמו כלבה קטנה. ואז, הוא התכופף ומשך אותי למטה בחוזקה. נחנקתי לכמה שניות. הוא הכניס את העניבה מתחת לנעל שלו ממש קרוב להתחלה שלה ליד הגרון שלי.

"תמצצי שוב זונה. מהר!" הוא ציווה על אשתי. לא יכולתי לראות מה אשתי עושה אבל היא כנראה הסתערה על הזין בכזאת התלהבות שהוא נאלץ לצעוק עליה: "לאט!" ומיד אחרי זה שמעתי סטירה. מבין כל תנוחות ההשפלה שדמיינתי בשנים האחרונות, זו לא עלתה לי בראש וחשבתי לעצמי שהיא היתה יצירתית. אני לרגלי הגבר שאשתי מוצצת לו, נחנק מהעניבה בשל הלחץ של הרגל שלו. מבחינתו השפלה טובה למנהל בכיר. מבחינתי ההשפלה היתה בשיאה.

"תבריק לי את הנעל עם הלשון" הוא צעק למטה. וכמובן ביצעתי את הפקודה וליקקתי. ליקקתי הכל. הנעל זזה כל הזמן בקצב דפיקת הפה של אשתי. היא עשתה קולות של נחנקת אבל הוא המשיך במרץ. צחקתי לעצמי שגם אם היינו רוצים להגיד את מילת הקוד, לא היינו יכולים. אשתי עם זין בפה ואני חנוק בעניבה ובקושי יכול לדבר. זה נמשך כעשר דקות בהן אשתי משמיעה עבורו את כל קולות המציצה המגרים: קולות של גרון, של שפתיים ורוק, ושל היחנקות וכמעט הקאה. פתאום הכל נפסק והוא פלט צעקה של גמירה. הוא גמר כשהוא בגרון שלה לפי הקולות ששמעתי.

לרגע חשבתי שהוא ינוח קצת אחרי הגמירה שלו אבל הוא לא בזבז זמן. אחרי כמה שניות הוא התכופף ומשך אותי בעניבה. "בוא כלב!" הוא אמר לי וגרר אותי מסביב למיטה ושוב הוריד אותי לרצפה. "שכב על הגב" ציווה.

ואז הוא ישב על המיטה, נעל שוב את הנעליים והניח אותם על הפנים שלי. "לקק הכל" ציווה. בינתיים הוא ציווה על אשתי לעשות לו מסאז', בגב וניצל את העובדה שאשתי עוד לא גמרה ושהיא מגורה מאוד. אשתי ליטפה אותו בגב ושלחה ידיים לכל מקום שיכלה. מידי פעם הוא אמר לה: "תראי איך המנהל הגדול מלקק לי את הנעליים". ממש שרוט, חשבתי לעצמי, ועכשיו אני לרגלי השרוט הזה ונתון לחסדיו.

לאחר כמה דקות בהן הברקתי לו את הסוליות מכל הלכלוך שהיה עליהן הוא הניח רגל על הצוואר שלי והחל לוחץ. גם כאן חלפה לי מחשבה מהירה שלא אוכל לצעוק את מילת הקוד. הייתי חנוק לגמרי. בזמן שאני מנסה להשיג חמצן הוא זרק את הקונדום המשומש על הריצפה לידי, וציווה על אשתי להלביש לו קונדום חדש. ואז החל במשחק אכזרי עם שנינו: "תעמידי לי את הזין שוב, אבל רק עם הפה. כשהוא יעמוד, בעלך יוכל לנשום".

אשתי רואה אותי מלמעלה נחנק. למה היא לא אומרת את מילת הקוד לעזאזל?! ואני רואה אותה בקושי, עם כל הזין הענק שלו והעדין רופס בפה שלה. יש לי טיפה אוויר אבל ממש קשה לי. הוא מסתכל עלי ומחייך. "מנהל גדול, הא? כמה אנשים פיטרת כלב?" אני לרוצה לענות אבל לא מצליח מחוסר אוויר. "כמה???" הוא צורח. "גם אשתך תיחנק אם לא תענה" הוא צועק ומוריד מרפק על הראש של אשתי ולוחץ. כל הזין נבלע בפה שלה והיא מתחילה עם קולות של חנק. כניראה שהזין התחיל כבר לעמוד לה בגרון. "שש עשרה" אני אומר את האמת, לצערי הרב, כי עדיין לא הבנתי כמה הוא שרוט. למזלי, הוא שחרר לי את הגרון והחמצן חזר אלי.

"כל כך הרבה? אוי כמה שאתה תסבול אצלי. אתה תצטער על כל אחד ואחד כלב". הוא קם ונעמד מול אישתי שעכשיו היתה שוב על הבירכיים על המיטה. הוא משך אותי בעניבה לכיוון הגב שלו, העביר את העניבה מתחת לביצים בין הרגליים שלו ונתן לאישתי. הייתי עכשיו צמוד מידי לתחת שלו וחששתי ממה שעומד לקרות.

"תמשכי!" אמר לה בצעקה. היא משכה את העניבה בכח ואני התקרבתי לתוך החריץ של התחת שלו. הוא שלח שתי ידיים לאחור, פתח את שני הפלחים של התחת שלו וחשף את החור.

"לקק כלב!" ציווה עלי. קפאתי ולא זזתי. זו היתה הפעם הראשונה שנצטוויתי לדחוף את הפנים שלי לתחת של גבר ואת הלשון לחור תחת של גבר. עברו שלוש שניות עד שהוא צעק: "הכלב לא מלקק!" אשתי הבינה את הרמז ומשכה בכח ובהתלהבות לא ברורה את העניבה שוב, ואני עפתי המום לתוך התחת. התחלתי ללקק את החור. לא היה לי נסיון בזה אז פשוט דחפתי לשון והזזתי אותה במרץ. "תמשיכי למצוץ זונה!" הוא ציווה על אישתי בזמן שאני מלקק. התחת שלו היה שרירי ומוצק והפלחים סגרו לי את הפנים כל כמה שניות. זה היה כואב.

פעמים ספורות בחיי פינטזתי על ליקוק תחת. אבל שוב – פנטזיה לחוד ומציאות לחוד. לא דמיינתי שאלקק לפסיכי רודף נקם כזה את התחת. ולכן, בנוסף לאקט הליקוק, הריח וההשפלה, היו גם חששות שאני נתון למרותו של שרוט לא צפוי כזה. אבל ליקקתי במרץ גם כשהכל כאב. "נקה יותר עמוק זבל" לפתע אמר לי, "מהיום אתה לא מנהל ולא כלום. אתה מנקה החור תחת של גיא. ברור?"

"כן אדוני" עניתי לתוך החור.

"מה אתה?" שאל כדי להשפיל אותי. "אני מנקה החור תחת של גיא" עניתי מתוך התחת.

זה היה מאוד משפיל. ואז, הוא עצר את אשתי: "תפסיקי למצוץ זונה, ולכי למנקה-חור-תחת שלי ותסתכלי עליו מקרוב". אשתי נעמדה על הברכיים לידי והסתכלה על הראש שלי שהיה תחוב בין שני חלק התחת של גיא שרצה רק לנקום.

ואז הוא החל לטרטר את אשתי הלוך חזור:

"למצוץ זונה!" ואשתי באה למצוץ לו. לאחר דקה הוא צעק עליה:

"עופי לתחת ותסתכלי על מלקק-החור-תחת שלי!"

"למצוץ זונה!" שוב החזיר אותה לזין שלו.

ושוב "עופי לתחת ותסתכלי על מלקק-החור-תחת שלי!"

הקטע הזה נמשך כרבע שעה שבו אשתי נאלצה להסתכל עלי מלקק את החור תחת שלו ולמצוץ לו לסירוגין.

בסוף זה נגמר שוב בגמירה עם קולות של גרון וחנק של אשתי.

הוא התנתק ממנה. זרק את הקונדום המשומש על הרצפה והלך להתלבש. כשהיה לבוש שמעתי אותו אומר כבדרך אגב: "תרים את כל הקונדומים והשפיך שלי מהרצפה כלב". הוא הסתכל על אישתי שהיתה על הברכיים עדיין, ואמר: "עד מחר בערב, אני רוצה לראות הודעה ממך עם שני תאריכים אופציונליים לפגישה".

ואז הוא הלך. אני נשארתי עם הקונדומים ביד, מול אשתי. זה גם היה משפיל. "זרוק אותם כבר" אמרה לי אשתי בצורה קצת מזלזלת.

"אתה יודע שלא גמרתי היום בכלל" אמרה ונשמעה מגורה. היא נעמדה ונשענה על הקיר. אני ידעתי מה היא רוצה, ירדתי שוב על ארבע, וזחלתי לכיוון הרגליים שלה. היא הסתכלה עלי מלמעלה בזלזול. לא הייתי בעלה עכשיו אלא רק לשון. ליקקתי עד שגמרה לי על הפנים.

למחרת התווכחנו במשך חצי שעה אם להיפגש איתו שוב. אשתי אוהבת לעשות דברים באופן מסודר, ולהבריז זו לא הדרך שלה. "היינו צריכים להגיד לו שאנחנו לא רוצים יותר. אבל לא אמרנו כלום אז זה לא יפה עכשיו להבריז". לא האמנתי לשטויות האלה אבל היא התעקשה שלא מדובר במשיכה שלה אליו. נכנעתי לאחר שהבטיחה שזו הפעם האחרונה ולאחר שאמרה לי "איך הוא כבר יכול להפתיע אותנו עוד?"

טעינו בגדול, ואוכל לספר לכם בפרק הבא – אם תרצו כמובן.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן