כך היה: עכשיו אני אשה

 

למען הסר ספק: 

עלילת הסיפור כולה פרי הדימיון והוא לא קורה במחוזותינו ו/או בזמננו!

ההתייחסות השוביניסטית לאשה כאל חפץ/רכוש היא לצורך הסיפור בלבד ואינה מעידה על דעתי האמִתית על נשים.

 

ישבנו מול המדורה הענקית בליל ירח מלא שהאיר עלינו, מסביבנו במעגל עמד כל השבט ושר, האור החזק מלהבות המדורה הבהיק על עורי השחור והמשומן, מאיר את שדיי החשופים, שדיים גדולים וזקופים של נערה שעד סוף הערב הזה תהפוך לאשה, על מצחי צבועה נקודה לבנה הבולטת כל כך על רקע המצח הכהה, הסימן שאשת מכשף השבט הטביעה לי אחרי שבדקה שאני עדיין בתולה, את אברי נשיותי מכסה עלה תאנה גדול המוצמד בחבל למותניי, גם הוא צבוע לבן, עוד סימן שאני בתולה, ישבתי והבטתי בחמשת הגברים העירומים הרוקדים מולנו, ריקוד מלחמה מונוטוני שיחד עם הגת שהם לעסו מהבוקר הכניס אותם לאקסטזה, מכין אותם לקרבות המצפים להם.

קוראים לי שחר-עולה, ככה אבא שלי קרא לי כי נולדתי בדיוק בזריחה, ולא ישבתי לבד, לצידי ישבו עוד שלוש נערות, בדיוק במצבי רק שלאחת מהן, אילה-מהירה שהייתה רצה עם הבנים בשדות ומשיגה אותם ולכן אבא שלה החליף את שמה לשם ההולם את יכולתה, לא הייתה הנקודה הלבנה ועלה התאנה המוצמד לגופה לא נצבע בלבן, אשת המכשף גילתה שהיא לא בתולה למרות שאף גבר לא ידע אותה קודם.

****

ביום שאבי גילה ששדיי צמחו הפסקתי לשחק עם הילדות, איבר נשיותי, שעד אז היה חשוף לעין כל, כוסה בעלה גדול והפכתי לנערה וככל הנערות שבשבט נצמדתי לאמא שלי והייתי הולכת איתה לכל מקום, עוקבת אחריה כדי ללמוד, להתכונן לרגע שגם אני אהפוך לאשה, לרגע שגבר יחשוק בי וילחם עלי, יזכה בי ואהפוך לרכושו, יהפוך אותי לאשה מול כל בני השבט וישא אותי על כתפו לבקתה שבנה לכבודי ושם אשרת אותו בדיוק כמו שאמא שלי משרתת את אבא שלי.

הלכתי אחרי אמא לכל מקום והיא לימדה אותי. למדתי ללקט בשדות, להבדיל בין עִשְבֵי מאכל, כאלה שמותר לאכול, ועשבים רעים, כאלה שעושים כאב בטן ואפילו יכולים להרוג. למדתי לפשוט את עורה של חיה שאבי צד ולבשל לו ממנה מטעמים. למדתי לנקות דגים שאבי ואחי הגדול דגו בנהר ולצלות אותם על המדורה עטופים בעלה בננה. למדתי להפוך את העור שפשטתי מהחיה שניצודה, להפוך אותו לפרווה וממנה לתפור אזור חלציים לאבי ולאימי כי רק לאשה נשואה מותר ללבוש אזור חלציים במקום אותו העלה שלי.

הייתי עוקבת אחרי אמא לכל מקום וגם כשאבי, או ראש השבט, היה עושה לה את הסימן הראשון, מצביע על הבליטה באזור חלציו ונוהם נהמה חזקה, הייתי ממשיכה לעקוב אחריה כי ככה זה אצלנו בשבט, לא רק לבעל מותר לעשות את הסימן לאשתו אלא גם לראש השבט, הגבר השולט בשבט, זה שעל פי ישק כל דבר, זה שכולם סרים למרותו, אפילו אבא!

הייתי רואה איך אמא עושה להם כבוד והולכת אחריהם בעיניים מושפלות, כיאה לאשה ציתנית וכנועה, ועושה כמוה. הייתי נכנסת אחריהם לבקתה, נצמדת לקיר ומכסה את עיניי באצבעותי, כיאה לנערה בתולה, אבל מציצה, כי ככה אמא ציוותה עלי, להציץ וללמוד! מביטה בו כשהוא מסיר את אזור חלציו ומציג בפניה בגאווה את איבר גבריותו הזקור והיא עושה לו כבוד ויורדת מייד על ברכיה לפניו ומנשקת אותו. אחר כך הוא היה עושה לה את הסימן השני מושיט לעברה את ידו הימנית, לפעמים כשכף ידו מופנה כלפי מטה והיא מנשקת אותה ובמהירות נעמדת על ארבע כדרך החיות שבטבע, מפנה את אחוריה לעברו ומנענעת אותם בתנועה מזמינה עד שהיה נעמד מאחוריה, מכופף את ברכיו ויורד עד שמגיע למקום הנכון ותוקע את הזקפה המתוחה אל החריץ שבין רגליה ומתחיל לזיין אותה, ולפעמים, כשהיה מפנה את כף ידו כלפי מעלה, אמא הייתה מנשקת אותה ונשכבת במהירות על הגב, מרימה רגליים באוויר ומפשקת אותם ואבא (או ראש השבט) נשכב עליה, מוחץ את גופה תחת גופו השרירי ונועץ את זקפתו לאותו המקום בדיוק ומתחיל לעשות בה מעשה גבר באשה, לפמפם בתוכה, להניע את ישבנו קדימה ואחורה, או למעלה ולמטה בהתאם לתנוחה, ולנהום בקול, נהימות הנאה, עד שהיה מתנשף בכבדות ומזריע אותה, ככה אמא קראה לאותה שפיכה של נוזל ריחני שהיה משאיר בתוכה, וכשהוא קם מעליה היא הייתה נעמדת במהירות על ברכיה ומנקה את גבריותו שכבר לא הייתה זקופה ונוקשה, מוצצת את האיבר הרטוב והרופס עד שאבא (או ראש השבט) היה מושך את עצמו מפיה, מפנה לה את הגב והולך.

כשרכבו עליה, ככה אמא קראה לאותו אקט של התמסרות לגבר שלה, הייתי שומעת אותה גונחת בקול, נוהמת נעימות הנאה קולניות, עושה לו כבוד ומספרת בקול רם, שכול השבט ישמע איך הוא דואג לה וכמה טוב הוא עושה לה, לרוב באמת, כי היא הייתה נהנית, אבל לפעמים, כשכאב לה, הייתה מזייפת ואמא הזהירה אותי שאשה חייבת לעשות לגבר שלה (וּבטח וַבטח לראש השבט שלה) הרבה כבוד, אפילו אם כואב לה או סתם לא בא לה, אחרת הוא יגרש אותה! יקח ממנה את הבקתה שבנה לה וישלח אותה לבקתה הגדולה עם כל הנשים הסוררות ואלה שהגברים שלהם מתו, בקתת הנשים המותרות לכולם! זאת שכל גבר שיצרו תקף עליו ניגש ובוחר מי מהן ועושה לה את הסימן הראשון ואחר כך את השני, כולל הסימן המבזה שמותר לעשות רק לנשים האלה (או לאשה לבנה), במקום את ידו הימנית הוא מושיט לעברה את ידו השמאלית כשכף ידו מופנה כלפי מטה והיא חייבת לנשק אותה ובמהירות להעמד על ארבע, לנענע את אחוריה בתנועה מזמינה למרות שהיא יודעת שהוא הולך לנעוץ את גבריותו המתוחה אל התחת שלה! כן, באותו חור קטן מאחור שלעולם גבר לא יבקר אצל אשתו הראשונה או אפילו השניה, ואמא הזהירה אותי שיותר ממשפיל זה כואב ואם חלילה האשה מסרבת עונשה אחד, להקשר לעמוד הקלון במרכז הכפר, לספוג 20 מלקות עם מקל חזרן ואחרי כל אולי גם להיות מגורשת אל היער ואף אשה לא תשרוד לבדה ביער!

לפעמים, כשאבא לא היה בבקתה, אמא הייתה מתרגלת אותי, עושה לי את הסימן השני ואני מנשקת לה את היד ונעמדת על ארבע ומנענעת ת'תחת או נשכבת על הגב ופותחת רגליים והיא מתקנת אותי, מכינה אותי ללילה הגדול ההולך ומתקרב, ללילה שבו בפעם הראשונה גבר יעשה לי את הסימן!

פעמיים אמא נקלטה בתקופת ההכשרה שלי, עוד אח ואחות נולדו לי עד היום שבו ירד לי דם-נשים בין הרגליים ואבא הכריז שהגיע הזמן שגבר יבנה לי בקתה משלי והודיע לראש השבט שאני בשלה ומוכנה להפוך לאשה וככה מצאתי את עצמי, עם עוד שלוש נערות כמוני, יושבת מול המדורה הגדולה, גברים עירומים רוקדים ריקוד מלחמה מולנו, כל השבט עומד מסביב ושר ואני מחכה שהטקס יתחיל.

******

לאט לאט השירה התגברה, כל גברי השבט רקעו ברגליים, מעודדים את הגברים הרוקדים, הקצב הואץ והקול התחזק עד שראש השבט קם והניף את שרביט המנהיג באוויר ובבת אחת הכל נעצר ורק קולם המתנשף של הגברים שרקדו הפריע את הדממה מסביב.

קודם קוסם השבט פצח בריקוד סביבנו, הנערות היושבות במרכז, מברך אותנו שנהיה נשים מסורות לגברים שיבחרו בנו ובעיקר שנהיה פוריות. אחר כך אשתו רקדה סביבנו והוסיפה ברכות משלה ורק אחרי שסיימה קם שוב ראש השבט והכריז על תחילת התחרויות.

עוד כנערה אמא הסבירה לי שהכלל הקובע בשבט הוא החזק מנצח, זאת הסיבה שהאיש החזק בשבט הוא ראש השבט וזאת הסיבה שכל אשה רוצה שגבר חזק יבחר בה. הטקס הזה ראיתי כבר כמה פעמים כנערה, שני גברים שראש השבט יבחר יאבקו בינם ולמנצח תוענק הזכות לקחת אחת מאתנו לאשה.

התחרויות בשבט התחילו כבר לפני כמה ימים ועכשיו, בטקס, נשארו רק חמישה גברים אך רק ארבעה יזכו באשה. הזוג הראשון שראש השבט בחר הם אלה שבלטו בתחרויות הקודמות כחזקים ביותר. הזירה סומנה, שני הגברים נעמדו זה מול זה, נוהמים בקול ומכם על החזה, מנסים להפחיד את יריבם, וכשראש השבט נתן את האות תפסו זה את זה והתחילו להאבק, לנסות להפיל את היריב.

בקרב הזה הכל מותר חוץ מלהטיל מום, מותר מכות ומותר בעיטות, מותר חניקות ומותר נגיחות, אפילו זריקת חול לעיניים מותרת וכך היה, פעם אחד תופס ומפיל את השני ופעם השני מחזיר לו.

שני הגברים היו באמת חזקים, מסביב עודדו אותם שאר הגברים של השבט בצעקות, רקיעות רגליים ותיפוף על החזה, הקרב נמשך ושניהם הזיעו והתנשפו אבל אף אחד לא ויתר ונכנע, את שניהם הכרתי, שניהם צידים מהוללים ולשניהם יש כבר אשה אחת שילדה להם בנות וראש השבט הרשה להם להלחם על אשה שניה, אולי ממנה יוולד להם בן זכר, יורש שימשיך את השושלת.

בסוף ניצח 'קוטל הנמר', שאת שמו קיבל אחרי שהרג לבדו נמר גדול שניסה לטרוף את אחד מילדי השבט, ועכשיו הגיע תורנו לפתות אותו לבחור בנו.

נעמדנו מולו בגוף ישר וזקוף אבל בעיניים מושפלות, כיאה לאשה העומדת מול גבר, הסרנו את העלה הגדול שכיסה את איבר נשיותנו, חושפות אותו בפניו שיוכל לראות ולהתרשם, לעזור לו לבחור, הצמדנו כפות ידים לרגליים וכשהתוף הגדול התחיל להכות התחלנו לקפוץ.

קפצתי גבוה, שומרת על קצב התוף ועל גוף ישר וידים צמודות, מנסה לקפוץ הכי גבוה מכל שאר הבנות. אמא הסבירה לי שגבר חזק מחפש אשה חזקה וזאת דרכה של המסורת להוכיח לו שאני אשה חזקה, שאני קופצת גבוה.

קפצתי והשדיים הגדולים שלי קפצו יחד איתי, עולים וכאילו קופאים כך למעלה גם כשאני מתחילה לרדת ואז צונחים ומכים בגופי בקול מחיאה חזקה.

ראיתי את המבטים שהוא נועץ בנו, סוקר אותנו אחת אחר השניה, מתלבט, ואני קופצת גבוה יותר, מנסה להרשים אותו שאני לא רק יפה, אני גם האשה החזקה שהוא מחפש, האשה שתתן לו את הבן שהוא כל כך רוצה, אבל המבט שלי ננעל על איבר גבריותו הגדול, זיין גדול שעמד זקור ומתוח, מוכן לקרוע את בתולינו, ועל הביצים הגדולות המתנדנדות תחתיו, ביצים של גבר שמוכן להזריע.

כשגם 'קוטל הנמר' התחיל לקפוץ הרגשתי מין רעד בבטן, ידעתי שהוא כנראה החליט כי זה המנהג, קודם הוא יקפוץ מול כל אחת מאתנו, יודה לה על שרצתה בו, ואז יעמוד מול האחת שבחר ויעשה לה את הסימן הראשון, הסימן ללכת אחריו.

רעד עבר בגופי כשהוא קפץ מולי בפנים חתומות, השפלתי עיניים כיאה לבתולה, קפצתי גבוה אבל לא יותר גבוה ממנו הגבר, כי ככה אמא לימדה אותי שאשה צריכה להתנהג, אסור לאשה לקפוץ גבוה מגבר.

'קוטל הנמר' גמר לקפוץ מול הנערה הרביעית והתחיל לחזור, לאט, ממשיך לקפוץ, עובר לשלישית, נעצר לרגע וממשיך ואז, מולי, השניה, הוא עצר, היכה חזק בידו הימנית על החזה, נהם בחוזקה ועשה לי את הסימן הראשון!

הסמקתי. על גבר יותר טוב מזה לא הייתי יכולה לחלום, השפלתי עוד יותר את העיניים והלכתי אחריו אל פרוות האריה הגדולה שנפרסה על האדמה במרכז המעגל קרוב למדורה שתאיר עלינו. ידעתי היטב מה הולך לקרות עכשיו, 'קוטל הנמר' הולך לבעול אותי, להפוך אותי לאשתו מול עיניי כל אנשי השבט, כנערה כבר ראיתי טקסים כאלה, ועדיין, כשהוא נהם בקול ועשה לי עם כף ידו הימנית המופנה מטה את הסימן השני קפאתי לרגע, מבוהלת, אבל אז התעשתי, נפלתי על ברכי לפניו כמו שאמא תרגלה אותי ונשקתי את איבר גבריותו הזקור מול עיניי.

לא רק נישקתי גם מצצתי, פעם ראשונה שאני מרגישה זיין בפה שלי ולא מתרגלת את זה על בננה. לא סתם מצצתי, אמא הסבירה לי שיכאב לי כשהוא יבעל אותי אבל יכאב לי פחות אם הזיין שלו יהיה רטוב ברוק שלי. 'קוטל הנמר' נהנה, שמעתי את גניחת ההנאה שלו, הוא נתן לי למצוץ לו ככה והרגשתי איך הזיין שלו גדל ונמתח עוד יותר ואז הוא נהם שוב, נהימה חזקה וחסרת סבלנות ואני נעמדתי על ארבע, כמנהג החיות, הפנתי את אחוריי אליו והתחלתי לנענע את ישבני בתנועות מזמינות.

הקהל מסביב השתתק, דממה השתררה ברחבה הגדולה שמסביב למדורה. לא ראיתי את 'קוטל הנמר' שעמד מאחורי אבל ידעתי שהוא מתחיל לכופף ברכיים ולרדת לעברי, כשהרגשתי את כפות ידיו הגדולות והחזקות על פלחי ישבני הפסקתי לנענע אותם.

הייתי להוטה להפוך לאשה, רציתי שיבעל אותי, רציתי לעזור ולכוון את איבר גבריותו הגדול אל איבר נשיותי הלוהט מתשוקה אבל לא עשיתי את זה, התאפקתי, לא רציתי שיראו עד כמה אני מיוחמת ולא רציתי לבייש אותו כאילו הוא לא יודע למצוא את דרכו.

לרגע נחרדתי כשהרגשתי את ראש הזיין נושק לפתח האחורי, זה הלא נכון, אבל אז הרגשתי את הזיין הנוקשה ממשיך ומוצא את הפתח הנכון שבין רגליי, נושק לשפתיי הכוס הנפוחות מגירוי, נלחץ מעט ו'קוטל הנמר' אחז בשתי ידיו חזק במותני, מתכונן ואני נשכתי שפתיים, זוכרת מה אמא אמרה לי, שיכאב לי אבל אסור לי לצעוק, שלא יחשבו חלילה שאני אשה חלשה ולא אוכל ללדת כי לידה כואבת יותר, עצמתי עיניים, מתכוננת, וזה בא! הרגשתי איך הוא חודר לתוכי באבחת אגן חזקה ואז בא הכאב, כאב חד שעבר כזרם בכל גופי, עוד דחיפה חזקה שלו באגן וכל גבריותו הנוקשה הייתה עמוק בתוכי, לרגע הוא קפא ככה, אולי נותן לי להתרגל, ואז התחיל לפמפם, לבעול אותי מול כולם.

השקט שמסביב הופר פתאום בצהלול 'קו-לו-לו' מסתלסל של שמחה שאמא שלי השמיעה ואחריה הצטרפו כל שאר נשות השבט, מגלגלות בלשונם צהלולים מסתלסלים של עידוד ושמחה.

הכאב בין רגליי הפך עָמוּם והרגשתי את השפשוף הנעים בין שפתי הכּוּס הכל כך מגורות שלי, אמא אמרה לי שבפעם הראשונה לא נהנים מזה, שרק רוצים שזה כבר יגמר ולמרות זאת עלי לעשות לו, לגבר שלי, הרבה כבוד אבל אני דווקא נהניתי וכשצעקתי בקול "תודה! תודה לגבר שבחר בי, תודה לגבר שעשה אותי לאשה!" כמו שאמא לימדה אותי וכמו ששמעתי כבר רבות לפני מכריזות, עשיתי את זה מכל הלב ולא כדי לצאת ידי חובה, ""כן, זה טוב! זה טוב מה שהגבר שלי עושה לי" צרחתי בקול, "כן! אני אוהבת את מה שהגבר שלי עושה לי, כן! אני לרשותך, כן, תעשה לי, תעשה לי עוד! תעשה לי הרבה! כן, בבקשה, גבר שלי תזריע אותי, בבקשה!!" התחננתי.

עמדתי על ארבע והגבר שלי, שמתוך כבוד מעכשיו רק ככה אני אקרא לו, אחז חזק במותניי וזיין אותי. הגבריות הגדולה והנוקשה שלו השתפשפה בין שִפתי מערת נשיותי המגורות ושלחה גלי חום נעימים, מין זרמים כאלה שהשתוללו בכל גופי. הבטתי לעבר אמא שעמדה מולי, חייכתי אליה והרגשתי איך הפטמות שלי מתקשות ואיך השדיים הגדולים שלי רוקדים וקופצים מתחתיי בכל נעיצה שלו כאילו קיבלו חיים משלהם.

הגבר שלי אחז חזק במותניי, הגביר את הקצב, נכנס ויוצא במערת נשיותי, משתפשף בשפתי הכּוּס הרגישות והרגשתי את הביצים הגדולות שלו מכות בי בכל נעיצה חזקה.

"כן, הגבר שלי עושה לי טוב!" צרחתי באקסטזה אמיתית והודעתי לכל העומדים מסביב וצופים בנו, מרגישה איך הזרמים הנעימים משתוללים עוד יותר בגופי, איך היכל נשיותי נעשה רטוב יותר ויותר, ואיך הפטמות הופכות נוקשות עד כדי כאב, כאב של הנאה, וידעתי שאני הולכת לקבל את עונתי, ככה אמא שלי הסבירה לי שקוראים לרגע הזה שהכל מתפוצץ שם בפנים מרוב הנאה (כשפעם שאלתי אותה אחרי שהיא צווחה משמחה כשאבא שלי רכב עליה והזריע אותה), "כן! הגבר שלי עושה לי את זה!" הכרזתי בקול תאוותני, "כן! הנה! כן!!" ההתפוצצות הגדולה התרחשה לי בפנים ובבת אחת כוכבים צבעוניים התעופפו מול עיניי, "כן! תודה לגבר שלי! תודה!!" ובפעם הראשונה בחיי הרגשתי איך מזריעים אותי, הרגשתי את החום הנעים המתפשט בתוכי כשהגבר שלי פרק את נוזל גבריותו החמים והסמיך עמוק עמוק במערת נשיותי הגועשת, גומר בתוכי.

"לא! אל תזוזי!" הגבר שלי עצר אותי כשרציתי להסתובב ולנקות לו ובצדק! גם הוא רצה שיראו את דם בתולי על גבריותו שגם עכשיו, כשהיא התדלדלה בין רגליו, עדיין הייתה גדולה, וגם כי הטקס עדיין לא הסתיים.

לפקודת ראש השבט אמא שלי, כשפרוות ארנבת לבנה בידה, ניגשה אלי, העבירה את הפרווה בין רגליי, מנגבת את שפתי הכוס שלי ואפילו קצת חודרת, וכשהיא הולכת לעבר אימו של הגבר שלי הציגה בגאווה את דם בתוליי לכל עבר עד שהגיע אליה ומסרה לה את ההוכחה שאכן הייתי בתולה, את הפרווה המוכתמת בדמי.

אמא של הגבר שלי ברכה אותה בקול על שגידלה אותי והודיעה, על פי המנהג, שמהיום אני גם הבת שלה ורק אז אשת קוסם הגדול ניגשה אל הגבר שלי כשקערה גדולה של צבע צהוב, הצבע המסמל נשים שכבר לא בתולות, ואני, כמו שאמא לימדה אותי, הצמדתי את מצחי לפרווה והגבהתי את אחורי עוד יותר, אשת הקוסם הגישה את הקערה אל עבר הגבר שלי שטבל את כף ידו בצבע, הניף אותה מול כולם והטביע את חותם כף ידו על פלח ישבני הימני, מסמן אותי כאשתו! טבל שוב את ידו והטביע סימן גם על פלח ישבני השמאלי, הופך אותי רשמית לאשתו השניה.

צהלולי ה-"קו-לו-לו" מילאו שוב את חלל האוויר כשהגבר שלי הניף אותי והשכיב אותי על כתפו, ראשי מאחור ואחוריי קדימה, מחבק ביד אחת את רגליי שלא אפול ומציג לראווה את ישבני שכף ידו מוטבעת עליו, והתחיל ללכת אל עבר הבקתה שבנה לי בחצר חלקתו כשאמי ואמו הולכות אחרינו, מציגות בגאווה את פרוות השפן שעליה דם בתוליי וממלמלות ברכות להצלחתי.

לפני שהתרחקנו עוד הספקתי לראות איך שני גברים נוספים מתחילים להתגושש, להתחרות על עוד אחת הנערות שישבו ועקבו אחרי, מביטות מה עושים לי ומחכות לתורן, לגבר שינצח ויבחר בהן.

מרחוק שמעתי את צעקות העידוד מפסיקות, כנראה שמישהו מהגברים ניצח, ואחריו התוף התחיל להכות באותו קצב קפיצות אבל אז הגענו אל החלקה של הגבר שלי וראיתי את אשתו הראשונה יושבת בפתח הבקתה שלה עם הבנות וצופה בנו, וכשהגבר שלי העמיד אותי בפתח הבקתה החדשה שלי ראיתי שגבריותו הזדקרה מחדש, ששוב עמד לו!

עיני הסתכלו, מהופנטות, בזקפה המתוחה שבין רגליו אבל נהימה חזקה, מכה על החזה החזירו אותי למציאות וכשהוא עשה לי את הסימון הראשון נכנסתי אחריו אל הבקתה אבל כבר ליד הדלת, במקום שהאמהות שלנו יוכלו לראות הוא עשה לי את הסימן השני, הושיט לעברי את ידו הימנית, כשכף ידו מופנה כלפי מעלה, ואני, במהירות, ירדתי על ברכי לפניו, נישקתי אותה ונשכבתי במהירות על הגב, הרמתי רגליים באוויר ופישקתי אותם, חושפת בפניו את אוצרותי הנשיים, מחייכת אליו וממצמצת בשפתיי כמו שהייתי רואה את אמא עושה לאבא.

הרבה דברים קרו לי בפעם הראשונה אותו הלילה ועכשיו הצטרפה אליהם גם הפעם הראשונה שגבר שכב בין רגליי המפושקות ומחץ אותי תחת גופו החסון, מועך את שדיי הגדולים בחזהו השרירי ומכוון את גבריותו הנוקשה אל פתח היכל נשיותי שכבר חיכה לו מוצף בעסיס תאוותי הנשית.

הפעם כמעט ולא כאב לי כשהגבר שלי חדר לתוכי, נועץ את גבריותו הנוקשה עמוק לתוכי, דחף עד שכולו היה נעוץ בין רגליי, חיכה עד שצרחתי בהנאה "כן! תודה! תודה לגבר שלי! כן, אני אוהבת כשהגבר שלי נכנס לתוכי", יודעת שהפעם גם האשה הראשונה שלו שומעת, ורק אז הוא התחיל לפמפם בי, לכתוש בתנועות חזקות עם העלי הגדול שלו במכתש נשיותי הרותח מתשוקה ומהר מאד הופיעו גם הסימנים שאני הולכת לקבל את עונתי, לגמור בסערה, שוב הזרמים הנעימים היוצאים משפתי מערת נשיותי ומשתוללים בכל הגוף, שוב הפטמות שהפכו נוקשות כאבן-צור ושוב הכוכבים שחלפו מול עיניי בשלל צבעים ואז הגיע הפיצוץ, פיצוץ חזק, ו"כן!" צרחתי בטרוף חושים, מודיעה לכולם ש"כן! הנה! הגבר שלי עושה לי את זה! כן! הגבר שלי עשה לי את זה, הגבר שלי נתן לי את עונתי!" אבל הוא לא הפסיק, להפך הוא עוד הגביר את הקצב, כותש אותי חזק ומהר והרגשתי איך עוד פיצוץ מתקרב, איך שוב השפשוף בין שפתי מערת נשיותי שולח את גלי החום הנעימים בכל גופי, איך הפטמות הנוקשות כואבות באותו כאב מענג ואיך הכוכבים מתחילים שוב לחלוף מול עיניי ו-"כן, הנה, תזריע אותי" הזמנתי אותו, "כן, עכשיו, בבקשה תזריע אותי, בבקשה" התחננתי, מרגישה שכל רגע יגיע שוב הפיצוץ הגדול ו…"כן!!" צרחתי, כן חזק וארוך "כן! תודה! תודה לגבר שלי!" המשכתי, מרגישה איך הפיצוץ הגדול בתוכי מתלכד עם הזרם החם שהוא שופך בתוכי ומחייכת באושר, זוכרת את מה שאמא אמרה לי, שאם הפיצוץ שלי והזרם שלו קורים ביחד זאת סגולה לבנים!

הגבר שלי המשיך לשכב עלי ואני לא זזתי, רק שגבריותו החליקה ויצאה מתוכי הוא קם ונעמד לידי ואני מהרתי לעמוד על ברכיי ולנקות לו, ללקק ולמצוץ לו כמנהג נשים מסורות.

מצצתי לו והרגשתי איך לאט לאט הגבריות שלו נמתחת מחדש, מתרוממת ונעמדת אבל המשכתי למצוץ לו עד שיתן לי את הסימן להפסיק. הידיים שלו הונחו על ראשי וכשהוא מכניס ומוציא את זקפתו הנמתחת הוא הכתיב לי את הקצב שבו הוא רוצה שאמצוץ לו. חשבתי שהוא יגמור לי בפה, פעם ראיתי את אבא עושה את זה לאמא כשהיה לה את דם-הנשים-החודשי ואמא הסבירה לי אחר כך שגברים אוהבים לעשות לנו את זה אבל לגבר שלי היו תָּכְנִיּוֹת אחרות וברגע שהוא החליט שהגבריות שלו מספיק מוצקה וגדולה הוא עזב את ראשי, משך את זקפתו מפי, הסתובב והלך אל עבר האשה הראשונה שישבה בפתח הבקתה שלה, עשה לה את הסימן הראשון והיא קמה והלכה אחריו, ועוד בפתח, שאני אראה, עשה לה את הסימן השני, הושיט לעברה את ידו הימנית כשכף ידו מופנה כלפי מטה, והיא, במהירות, ירדה על ברכיה לפניו, נישקה את היד המושטת ונעמדה במהירות על ארבע, מנענעת את ישבנה כששדיה הגדולים וכרסה הבולטת, כרס של אשה בהריון מתקדם, תלויים תחתיה ולא עבר הרבה זמן לפני שגניחות ההנאה שלה מילאו את חלל האוויר, גונחת ומפארת את מה שעושה לה הגבר שלה, הגבר שלנו.

אותו לילה ישנתי לבד בבקתה. לקח לי הרבה זמן להרדם, הזכרונות על מה שקרה לי הערב חזרו ועלו פעם אחר פעם. גם כשסוף סוף נרדמתי חלמתי איך הגבר שלי מזריע אותי, איך אני נקלטת והכרס שלי גדלה ואיך נולד לי בן, בן זכר! וככה, כשאני מחייכת באושר, קריאת התרנגול העירה אותי והתחלתי את יומי הראשון כאשה.

כאשה השניה עשיתי כל מה שהאשה הראשונה ציוותה עלי והיא ניצלה את זה עד תום, נותנת לי לעשות את כל המלאכות הקשות ו/או הבזויות, ירדתי לנהר להביא מים, טחנתי את התירס לקמח, עישבתי בשדה וניכשתי בגינה, יצאתי ללקט בפאתי היער ובערב, כשסוף סוף ישבתי בפתח הבקתה שלי הגיע הגבר שלי ועשה לי שוב את הסימן הראשון ובתוך הבקתה הוסיף מיד גם את השני, הושיט לי את כף ידו הימנית המונפת למעלה ואני, אשה כנועה וציתנית, נישקתי מיד את היד המושטת ונשכבתי על הגב ברגליים מורמות ופשוקות, פותחת בפניו את הדרך אל מערת נשיותי הגועשת, ובלי הרבה לחכות הוא נשכב עלי, מועך אותי תחת גופו השרירי, ובתנועת אגן חזקה בעל אותי, נעץ את שרביט גבריותו למערת נשיותי והתחיל לזיין אותי אבל הפעם זה לא כאב לי בכלל, מערת נשיותי קיבלה אותו לתוכה, עוטפת אותו באהבה, והשפשוף הנעים הזה כשהוא נכנס ויצא בפתחה שלח בכל גופי את אותם גלי חום נעימים שכל כך חיכיתי להם.

לא הייתי צריכה הרבה כדי ששוב ארגיש את ההרגשה הזאת שהפטמות הופכות נוקשות, הזרמים מתגברים ואז הגיע הפיצוץ הגדול, מתפוצץ בתוכי ושולח ניצוצות צבעוניים מול עיניי אבל הגבר שלי עדיין לא בא אל סיפוקו והמשיך ואני צווחת בקול ומשבחת את מה שהוא עושה לי, יודעת שהאשה הראשונה שומעת ומחר היא תתנקם בי אבל לא מפסיקה.

היה עוד פיצוץ, שוב גמרתי ושוב הגבר שלי המשיך ורק בפעם השלישית שלי הוא הצטרף עלי, מזריע אותי בשפעת הנוזל הגברי לו.

כמו בערב הקודם הוא נתן לי לנקות לו, למצוץ לו ולהעמיד לו מחדש לפני שהוא הלך לאשה הראשונה לתת גם לה את עונתה.

נכנסתי למין שגרה חדשה, ביום עובדת, משרתת את האשה הראשונה, ובערב יושבת בפתח הבקתה ומחכה לגבר שלי שיבוא לעשות לי את הסימן והוא בא, עושה לי את הסימן, מזריע אותי אבל הולך לישון עם האשה הראשונה.

שבוע ראש השבט נתן לגבר שלי להזריע אותי לפני שיִצְרוֹ גבר עליו והוא עשה לי את הסימן הראשון, הלכתי אחריו מסמיקה ובראש מושפל לאורך השביל הארוך מהנחלה של הגבר שלי עד הבקתה הגדולה של ראש השבט במרכז הכפר יודעת שכל הנשים רואות אותי ומחייכות והזקנות שבהן מחכות שראש השבט יעבור אותן ולא יראה כדי לצחוק ולעשות לי את התנועה הגסה הלועגת.

ברגע שנכנסנו לבקתה שלו הוא הושיט את ידו הימנית כשכף ידו מופנית כלפי מטה ואני מהרתי ליפול על ברכיי, נישקתי את ידו המושטת, נעמדתי על ארבע כשרגלי מפושקות מעט, הפניתי לו את אחוריי, פותחת בפניו את הדרך אל איבר נשיותי והתחלתי לנענע את ישבני בצורה מזמינה.

הרגשתי איך ראש השבט מתכופף מעליי וידעתי שזה יכאב לי, לא שיש לו יותר גדול מזה של הגבר שלי אלא שכשהגבר שלי יורד אלי ככה אני כולי נסערת, מוכנה  ורטובה לכבודו, ועכשיו הייתי יבשה, לא הרגשתי כלום, ועדיין זכרתי שאני צריכה לעשות לו כבוד, שהוא ראש השבט, והזמנתי אותו לתקוע אותי, הכרזתי עד כמה אני משתוקקת להרגיש את גבריותו הגדולה בתוכי.

כאב לי כשהוא נעץ לתוכי את  גבריותו הנוקשה, דוחף בכוח, תוקע ולא אכפת לו מגניחת הכאב החרישית שלא הצלחתי לחסום, אולי אפילו נהנה מזה כי מייד הוא התחיל לפמפם, לזיין אותי, ואני, אשה צעירה וכנועה שזוכרת היטב את מה שאמא שלה לימדה אותה, עודדתי אותו להמשיך, הכרזתי בקול כמה טוב הוא עושה לי וכמה אני משתוקקת שהוא יזריע אותי.

ידעתי ששומעים אותי ולא הפסקתי, כאב לי ורציתי לבכות אבל לא העזתי ובמקום זה עשיתי לו כבוד, הרבה כבוד אפילו שלא מגיע לו, הכרזתי בקול כמה טוב ראש השבט עושה לי וכמה אני מודה לו שהוא הסכים לזיין אותי ואז זה בא, הוא גנח בקול, מתנשף בכבדות והרגשתי את החום הנעים כשגבר מזריע אותי אבל לא נהניתי ממנו וברגע שהוא יצא מתוכי הסתובבתי והתחלתי לנקות לו.

בכיתי כל הדרך חזרה לבקתה שלי, הנשים הזקנות צחקו ועשו לי את הסימן הגס והמשפיל שעושים למי שפותחת רגליים למי שאינו הגבר שלה אפילו שידעו שלא הייתה לי ברירה ואפילו שגם הן, כשהיו צעירות כמוני וגם עכשיו, נאלצות לפתוח את הרגליים לראש השבט שלהן ואני בטוחה שגם הן לא אהבו כשעשו להן את הסימן המשפיל אבל כנראה שזה כבר חלק מהמסורת.

בכיתי גם כי ידעתי שהגבר שלי לא יעבור בשתיקה על מה שעשיתי, על זה שראש השבט רכב עלי ואני שיבחתי אותו אפילו שלא הייתה לי ברירה. זכרתי את מה שאבא שלי היה עושה לאמא שלי אחרי שראש השבט היה מוביל אותה לבקתה שלו ורוכב עליה וגם היא, כמוני היום, הייתה מהללת ומפארת את מה שעושים לה ואכן, בערב, כשישבתי בפתח הבקתה שלי וחיכיתי לגבר שלי שיחזור ראיתי אותו מתקרב מרחוק ומוביל אחריו את אחת הנשים מבקתת-הנשים-המותרות-לכולם שהולכת אחריו במבט מושפל.

הגבר שלי התקרב לעברי וסימן לי להצטרף אליהם כשהם נכנסו לבקתה שלי ושם הוא העמיד אותי על ברכי באחת הפינות וציווה עלי להסתכל כשהוא עושה לה ביד שמאל את הסימן המשפיל, והיא, ציתנית וכנועה, ירדה מייד על ברכיה, נישקה את ידו ונעמדה על ארבע, מקשקשת בישבנה שהפנתה לעברו ומגרגרת ככלבה מיוחמת.

ראיתי את הגבר שלי גוחן מעליה ותוקע את זקפתו המתוחה עמוק לתוך ישבנה. כאב לה, ראיתי את זה על פניה, אבל היא לא התלוננה, להפך, היא הכריזה בקול כמה זה טוב לה, שיבחה את גבריותו הגדולה הכותשת בתוכה והודתה לו על כל מה שהוא עושה לה ולא סתם, היא ידעה שככל שהוא יהיה מרוצה כך יגדל האתנן שהוא יתן לה לפני שישלח אותה חזרה לבקתת הנשים המותרות לכולם ומזה הן בעצם הן מתקיימות כשאין גבר שידאג להם, מהאתנן עבור פתיחת הרגלים או במקרה הזה פתיחת הישבן לכבודו.

הגבר שלי נהנה, אין גבר שלא אוהב לתקוע בתחת, הוא נהם בקול, מחייך באושר, עד שגמר, שהזריע אותה אבל לא במקום הנכון, במקום שבו הזרעים לא נקלטים. אחר כך הוא נתן לה ירך אילה שצד רק אתמול ושלח אותה לדרכה.

אותו הלילה הגבר שלי לא הזריע אותי, ברגע שהיא הלכה גם הוא עזב ועבר לבקתה של האשה הראשונה. שכבתי על הפרווה ושמעתי את גניחות ההנאה שלה ואת התודות שלה ובכיתי.

הימים עברו, הירח הלך ונאכל עד שנעלם ואז צמח מחדש עד ששוב היה במלאו וכשלא קיבלתי את דם-הנשים הגבר שלי לקח אותי למכשף לבדוק אם נקלטתי אבל המכשף אמר שצריך לחכות לירח המלא הבא כדי להחליט.

האשה הראשונה העבידה אותי קשה עוד יותר, הבטן שלה הייתה כבר גדולה ובקרוב היא תלד אבל לדעתי היא העבידה אותי כדי שאולי מהמאמץ אקבל את דם-הנשים שלי, הדבר האחרון שהיא רצתה זה שיוולד לי בן.

בלילה בלי הירח האשה הראשונה ילדה בת נוספת! ועכשיו הגבר שלי היה ישן רק איתי אבל עושה לי רק את הסימן כשכף ידו כלפי מטה, לא שוכב עלי ואני כל כך רציתי אבל אסור לאשה לבקש, כל מה שעושה הבעל היא צריכה לקבל.

כשהירח שוב התמלא ודם-הנשים שלי לא הגיע שוב נלקחתי למכשף אבל הפעם הוא הכריז שהזרע נקלט ואני בהריון והגבר שלי הודיע לאשה הראשונה שאסור לה להעביד אותי יותר.

שבעה ירחים אחרי זה, בליל סופת גשמים כשבחוץ רעמים וברקים, ילדתי לגבר שלי בן זכר והוא קרא לו 'רעם מתגלגל'.

הימים חלפו במהירות, הגבר שלנו המשיך להזריע אותנו והאשה הראשונה ואני שוב נקלטנו, גם הפעם האשה הראשונה ילדה בת ואני עוד בן וליד מדורת השבט הגבר שלנו הודיע לכולם שמעכשיו אני האשה הראשונה שלו והיא האשה השניה.

קיבלתי את הבקתה שלה, הגדולה יותר, וכבר למחרת ניצלתי את זכויותיי כאשה הראשונה עד תום והתחלתי להפעיל אותה, נתתי לה לעשות את כל המלאכות הקשות והבזויות שעד עכשיו אני עשיתי, שלחתי אותה לנהר להביא מים, לטחון את התירס לקמח, לעשב בשדה ולנכש בגינה.

החיים המשיכו, כאשה ראשונה חיים טובים יותר, מתוקים כמו הדבש שהגבר שלנו היה מביא מהיער, עד שיום אחד …

להמשך >>>>.

למען הסר ספק:

עלילת הסיפור כולה פרי הדימיון והוא לא קורה במחוזותינו ו/או בזמננו!

ההתייחסות השוביניסטית לאשה כאל חפץ/רכוש היא לצורך הסיפור בלבד ואינה מעידה על דעתי האמִתית על נשים.

Loading

8 מחשבות על “כך היה: עכשיו אני אשה”

  1. אריה אני קורא סיפורים שלך משהו כמו שנתיים וכל אחד טוב מהשני.גומר בסערה מהסיפורים שלך של.יותר טוב מפורנו

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן