המנכ"לית – חלק שני

הסיפור כמובן דמיוני בהחלט והוא המשכו של הסיפור "המנכ"לית"

 

עבר שבוע שלם של עבודה וטרדות – פרויקטים , לקוחות, הצעות מחיר ובאופן כללי כאבי ראש של עצמאים. ישבתי במשרדי לקצת עבודה מול המחשב כשהמנכ"לית התפרצה פנימה כרוח סערה , סוגרת אחריה את הדלת.

"אתה יודע שאתה חתיכת בן זונה" אמרה בקור ובביטחון עצמי של …ובכן, מנכ"לית כשעיניה רושפות אש.

" הרבה אומרות את זה " עניתי באדישות ובחיוך קר כאילו אני איזה נבל מקצועי בסרט אמריקאי. לא הפסקתי להסתכל לה בעיניים, שותק ונשען לאחור על הכסא שלי.

אני יודע שאם יש משהו שגורם לאנשים לדבר זו אי הנוחות של שתיקה מביכה.

"אתה יודע מה עשית לי ?, אתה יודע שאני לא ישנה בלילה מאז? ואתה יודע שגרמת לי לרצות אותך כל כך ! ואתה נהנה מזה יא בן זונה! ".

"אז מה את רוצה, גברת מנכ"לית? אפשר לדעת ?"

"אני רוצה שתבוא שוב – ו…." פה היא נתקעה, מתביישת לבקש ממני את מה שהיא רוצה … "אבוא שוב ו…..?" היתממתי.

" נו אתה יודע…. נו… לא חשוב – אתה בן של זונה כבר אמרתי ? " נהמה עלי וקמה מהכסא…. " אם כבר קמת – תנעלי את הדלת " אמרתי באדישות

"ותראי שאת נשארת בצד הנכון שלה, הרשיתי לעצמי חצי חיוך".

"עכשיו בואי, אני רוצה שתמצצי!" לחשתי בתקיפות. המנכ"לית לא היתה צריכה יותר מזה וירדה על הברכיים, מחפשת עצמאית את החגורה שלי.

" לא לא לא " אמרתי לה כמו שמדברים עם חיית מחמד. "את לא מוצצת כשאת לבושה אמרתי, אני רוצה את השדיים שלך".

המנכ"לית לא היססה, נעמדה למלוא קומתה הגבוהה מאוד והורידה את חולצתה ואת החזיה…. המחזה שנגלה אלי היה מהפנט.

שני שדיים בגודל עצום, עם פטמות כהות מאוד ביחס לעורה הבהיר. הפטמות החלו להתקשות והזדקרו כלפי מעלה.

למרות גודלם האימתני השדיים של המנכ"לית כאילו לא שמעו על כח המשיכה ועמדו להם חצופים ומנופחים, מעמידים לי את הזין כאילו הייתי ילד שרואה אישה ערומה בפעם הראשונה. " ככה יותר טוב? " שאלה הזונה כשהיא מנענעת את החזה מצד לצד… " פחות מזה זה לא מקובל" עניתי לה " ועכשיו תמצצי! " .

הפעם עשיתי לה את העבודה ושלפתי את הזין הגדול שלי מול פניה. המנכ"לית התיישבה על ברכיה מולי ובלעה לי את הזין כאילו היה ממתק… היא פשוט דחפה אותו לעומק הפה שלה, עד הסוף, ואז סגרה את הפה והחלה לינוק.

ההרגשה היתה מדהימה. הרגשתי את קצה הזין בעומק הגרון שלה – ולה זה כאילו לא הפריע. לאט לאט החלה להוציא אותו כשרק הקצה בין שפתיה והיא משחקת בו עם קצה הלשון, מוצצת את קצה הזין ומחליקה אותו שוב עמוק פנימה לעוד סיבוב של יניקה פראית.

אם כל זה לא הספיק אז ביד אחת שלה המנכ"לית גיששה אחרי הביצים שלי והחלה לטפל בהן עם הציפורניים המטופחות שלה, מגרדת ומדגדגת עולה ויורדת לבסיס הזין, מוציאה אותו מהפה ומרפרפת איתן על חלקו התחתון עד למעלה ואז בולעת אותו באותה תנועה מפורסמת שלה שלא הכרתי מאף אחת שמצצה לי לפני כן.

אחרי כמה סבבים מטורפים כאלה הרגשתי שאני עומד לגמור וכשהיא העלימה את הזין שלי שוב במעמקי הגרון שלה, זה קרה והשפרצתי לה עמוק לגרון, דוחף את הזין פנימה כמה שיכולתי…. היא קיבלה את הכל כמו גדולה….. קמה והתחילה לעשות-תנועות-של-מתלבשת. "לאן את חושבת שאת הולכת?"

"הייתי חייבת את זה כדי לפתוח את היום" אמרה והמשיכה בשלה… "גשי לספה ממול" הנחיתי אותה, "זה לא נגמר עד שאני אומר שזה נגמר", אמרתי,

" וחוץ מזה את צריכה יותר ממה שקיבלת – את יודעת את זה". המנכ"לית התיישבה על ספת העור השחורה שבמשרדי, רגליה פשוטות לפניה והחזה הענק שלה מרחף בחלל החדר והסתכלה עלי ישר בעיניים. "תאונני" "סליחה?!" "תאונני".

"אתה בן…." – "ששששש. אני יודע מה את רוצה להגיד -תחסכי לי את זה "

"ועכשיו – תאונני".

המנכ"לית הורידה חיש קל את המכנסיים הצמודים חושפת כוס מגולח וחלק למשעי, אבל גדול , ארוך ובשרני כיאה לגילה ולגודלה….. היא נשענה על הספה לאחור ושיחקה עם עצמה בעדינות בעיניים עצומות, מוליכה את אצבעותיה לאורך החריץ הארוך בין שפתיה הבשרניות, מתעכבת על הדגדגן ומהר מאוד החלה לדחוף אצבע רטובה פנימה ולהוסיף שתי אצבעות מהיד השניה שצבטו, נגעו בדגדגן. היא נרטבה תוך חצי דקה כל כך שאפשר היה לשמוע את מיצי הכוס שלה בכל פעם שהכניסה אצבע פנימה. עכשיו הכוס הענק והבשרני הזה הבריק מרטיבות ואני כבר הייתי מוכן לסיבוב הבא. "עכשיו תסתובבי, תעלי על הספה עם הברכיים ותמשיכי" המנכ"לית לא התעכבה לשנייה – עכשיו היא יודעת שאני יודע שהיא מתה שיתנו לה פקודות, שישלטו בה, שישתמשו בה ולה לא יהיה מה להגיד בעניין.

הנה היא, מנכ"לית מכובדת של חברה שעושה מיליונים, אצלי במשרד על הספה, נכנעת לצרכים הכי בסיסיים שלה ולרצונות הכי מלוכלכים שלי…

אבל עכשיו היא לא מנכ"לית ולא כלום- אלא גוף שווה ביותר שאני הולך לזיין עכשיו בכוח. קמתי ממקומי, עיין לבוש ורק הזין שלי שהתקשה והתנפח שוב לממדי ענק והתקרבתי לתחת האדיר והמפואר שלה, פישקתי לה את שני הפלחים ותקעתי אותו עמוק בדיוק כשהאצבע שלה הייתה בפנים.

"אהההה" צעקה בלי לשים לב שהיא במשרד שכולו זכוכיות חלביות דקות. מזל שאנו היחידים כעת בקומה.

התחלתי לזיין אותה בכוח אך באיטיות מוודא להתענג על כל מילימטר שנכנס לה לכוס, מרגיש אותו עוטף את הזין שלי מכל הכיוונים, ודוחק אותו לנרתיק החם שלה, פעם כלפי מעלה ופעם כלפי מטה, פעם לימין ופעם לשמאל, קודח ובוטש בה ובו בזמן פותח לה את התחת הכי רחב שאפשר.

כמה נהניתי לראות את חור התחת שלה מתחיל לפעום בקצב הזיון ורומז לי לבוא..

"אחחחח, תן לי עוד תן לי עוד, זה מה שאני צריכה! " לחשה לי. המשכתי לזיין כשאני מוסיף את האגודל שלי בצמוד לזין ודוחק אותו למעמקי הנרתיק בחלקו האחורי של הכוס, העסק נהיה צפוף! כשהאגודל היה רטוב מספיק שלפתי אותו ותוך כדי שאני מחדיר את הזין פנימה, התחלתי ללחוץ לה על פי הטבעת שנפתח והכניס אותי בקלות למעבה התחת העסיסי והחם הזה.

התחלתי לזיין אותה במקביל עם האצבע והזין ולהגיד לה שזה מה שהיא באמת הייתה צריכה. ביד השנייה תפסתי לה בדגדגן והתחלתי ללטף ולצבוט , לנענע ולשחק וצעקות ההנאה לא איחרו להגיע. תוך כדי שהמשחק בדגדגן משגע אותה העברתי את הזין מהכוס לתחת והתחלתי ללחוץ. הכיפה נכנסה מיד ונעצרה. זה לא לקח הרבה לחיצות כדי להכניס לה את כל הנקניק.

עצרתי כי רציתי לתת לה להתרגל, אבל היא התחילה לזוז עלי בתנועות ארוכות ואיטיות. לא נשארתי חייב וביד אחת פתחתי לה את פלחי הישבן כשביד השניה אני משחק בדגדגן ומדי פעם דוחף אצבע לתוך הכוס החם שלה. תוך כמה דקות היא התחילה להיאנח מהר יותר ויותר והיה ברור שהיא עומדת לגמור את הגמירה של החיים, זה גירה אותי ברמות וכשהיא צעקה "אני גומרת- יא בן זונה אני גומרת", לא יכולתי יותר והתזתי לה עמוק לתחת שפריץ ועוד שפריץ ועוד אחד, עד שנרגעתי. עדיין בתוכה מתעקש לא לצאת ממנה נשכתי לה את האוזן ואמרתי לה " תבואי כל יום כן ?" "תהיה בטוח" ענתה לי. מחליקה את עצמה מהזין שלי ומתחילה לייבש את עצמה. המנכ"לית התלבשה בשקט פנימי עמוק שהיה כל כך הפוך מההצגה שנתנה פה עכשיו אצלי במשרד….. אני רק הסתכלתי עליה מהופנט וידעתי- המשך יבוא.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן