כך היה : מס לפריץ

אזהרה : הסיפור מכיל תאורי מין כוחניים ו/או בכפיה.

למען הסר ספק:

  1. עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.
  2. השוביניזם בסיפור הוא לצרכיי עלילת הסיפור בלבד ואינו מעיד על דעתי האישית על נשים.

עמדתי מכופפת וחלבתי את הפרה, על יד הפרה הסמוכה מימיני עמדה פרידה, האמא של בעלי, וכמוני גם היא חלבה, גם היא לא יושבת, גם היא מכופפת. עמדנו ולא ישבנו על השרפרף הקטן כי ככה רוצה הרפתן שעמד והשגיח עלינו, דואג שלא נרדם חלילה כמו שפעם מישהי נרדמה לו, כך לפחות הוא תרץ את זה למרות שלדעתי זאת עוד אחת מגחמות הפריץ.

הייתי שקועה בחליבה, בעיקר בלשמור שהפרה לא תבעט בדלי והרפתן יעניש אותי, וברעש געיית הפרות לא שמעתי שהתגנבו מאחורי עד שהרגשתי זוג ידים שמחליקות לאורך רגליי ומרימות לאט את שוליי שמלתי וקפאתי, לא זזתי, ידעתי שזה לא בעלי, בעלי אכר עם ידיים חזקות ומיובלות ואלה היו ידיים עדינות וחלקות וידיים חלקות ועדינות יש רק לפריץ שלנו, בעצם לפריץ ולבן שלו.

פזלתי הצידה אל פרידה אבל היא עשתה את עצמה שקועה בחליבה, כאילו לא מבחינה למרות שידעתי שהיא מציצה, גם אני מציצה כשהפריץ מרים למישהי לידי את השמלה כי הוא לא סתם מרים.

הרגשתי איך הוא מניח את שולי השמלה על גבי והרגשתי את הרוח המלטפת את אחורי שנחשפו, תחתונים לא לבשתי, עוד אחת מגזרות הפריץ למי שעובדת אצלו באחוזה, בלעתי רוק, ידעתי מה צפוי לי ולא זזתי, ידעתי שהרפתן עומד בצד ורואה אבל היה ברור לי שלא רק שהוא לא יתערב אלא שהוא גם יציץ ויאונן, יחכה לראות אולי הפריץ יזרוק לו בסוף עצם.

הלב שלי דפק במהירות, הרגשתי איך הפריץ נצמד אלי מאחור ומכוון בידו את הזין שלו אל בין רגליי ובתגובה אינסטינקטיבי פישקתי אותם עוד מעט, פותחת בפניו את הדרך אל מקדש נשיותי, זה שאומנם שייך לבעלי, או אולי הפריץ רק הפקיד אותו בידו, אבל גם לפריץ מותר לבקר בו, עוד לחיצה והרגשי את ראש הזין הגדול של הפריץ מפשק את שפתי הכוס הרגישות שלי והשענתי את מצחי על הפרה שלפניי שלא ליפול כשהוא ינגח בי, במשיכה חזקה הפריץ קרע את חולצתי וחפן את שדי, מועך בחוזקה, כאילו מתכונן למכה שתבוא ו…היא באה, בתנועת אגן חזקה הפריץ בעל אותי, השחיל את כל הזין הגדול שלו עמוק לכוס שלי, ומניסיוני האישי אני כבר מכירה את הזין הארוך והשמן שלו, והתחיל לפמפם אותי, אוחז חזק בשדיי ודופק אותי בהתלהבות אבל אז שמעתי את הקולות מהצד, הצצתי וראיתי שגם השמלה של פרידה מורמת וגם אותה מזיינים רק שאותה זיין הבן של הפריץ וזה כבר סיפור אחר, לבן של הפריץ יש זין קטן וכדי לא להרגיז אותו, כדי שלא יענישו אותה, היא צריכה לגנוח בקול וזה בדיוק מה ששמעתי, את פרידה גונחת כאילו היה זה הפריץ בכבודו ובעצמו שמזיין אותה.

גם אני גנחתי בקול רק שלא כמו פרידה אני לא הייתי צריכה לזייף, כמה נגיחות חזקות בשרביטו הגדול של הפריץ והייתי רטובה להפליא באותו מקדש נשיות שלי, רטובה ומיוחמת, כן, אני מודה, הפריץ זיין אותי ואני נהניתי וכשאני נהנית שומעים את זה, הפריץ שמע, בן הפריץ שמע, פרידה, אמא של בעלי, שמעה, הרפתן, שעמד בצד ואונן, שמע ואיתם כל הפרות שברפת והתחיל מִין דו-קרב כזה בין פרידה וביני מי גונחת ומהללת יותר את הזין שדופק אותה.

ידעתי שאסור לי לגנוח, שאסור שידעו שאני נהנית. ידעתי שאמא של בעלי מספרת לו והוא מעניש אותי ועדיין גנחתי בקול, בעלי ממילא יעניש אותי, אין בעל שלא מעניש את אשתו אחרי שזו נותנת לפריץ לבקר במקדש נשיותה, מעניש כאילו יש לנו הנשים בכלל יכולת להתנגד לו, כאילו אנחנו בכלל יכולות להגיד לו "לא", "לא מסכימה", וידעתי גם שאם אני לא אגנח בתשוקה אני אעליב את הפריץ ואז הוא יעניש אותי אז עדיף עונש אחד של בעלי על שניים ו…"כן" צווחתי בקול, מימיני פרידה הודתה לבן הפריץ על מנת השפיך האצילית שהוא העניק לה והרגשתי איך הפריץ מתלהב, "כן, תן לי, תן לי!" עודדתי את הפריץ, מזמינה אותו להזריע אותי, לגמור לי בפנים, לתת גם לי את מנת השפיך האצילית שלו…

***

אצלנו במחוז הפריץ הוא האלוהים, זה שהכל נעשה בדברו. נכון, אנחנו לא עבדים, אנחנו צמיתים, משועבדים לאדמת אדונו הפריץ ומחוייבים לעבד אותה ולשלם לו מיסים תמורת מקום מגורים, אוכל והגנה אבל בעיקר חייבים לציית לו ולחוקיו ללא תנאי, ונכון, יש את הכנסיה שאנחנו הולכים אליה בכל יום ראשון ומודים לאלוהים שבשמים, אבל עדיין כל מי שחפץ חיים לא יעז שלא לציית לפריץ, אפילו לא הכומר!

לכל הגברים במחוז יש אדון אחד, ירום הודו הפריץ, שלו הם מחויבים לציית ללא תנאי, לקבל את הסכמתו לכל מהלך שלהם, לזכות בהיתר ממנו כדי להנשא תמורת זכות הלילה הראשון! לשלם לו בזמן את המיסים שגזר עליהם ולשלם עבור השימוש במתקני הפריץ, טחנת הקמח או תנור הלחם שלו או אפילו עבור השימוש במריצות האדון להעברת היבול, לשלם בכסף, במעשים או במכסות עבודה, שאם לא כן יוטלו עליהם קנסות, יענישו אותם בחומרה או אפילו ינשלו אותם מהשדות החכורים שלהם וישאירו אותם חסרי כל ובעיקר חסרי הגנה, לציית ללא תנאי אפילו כשהוא עושה להם בפומבי את הסימן המבזה ועליהם לשלשל במהירות את המכנסיים ולחבק את העץ, או להתכופף אל השולחן שהצביע עליו הפריץ, ולהזמין אותו לעשות בהם מעשה גבר בגבר, לבעול אותם באותו חור שממנו לא יוצאים ילדים, וכשהפריץ עושה את זה אפילו הכומר לא מעז לקרוא לזה סטיה ו…אפילו הכומר מתכופף לכבודו.

גם לאשתו של הפריץ יש רק אדון אחד, הפריץ, אמנם גם היא כל יכולה באותם נושאים ומעשים שהפריץ הסמיך אותה, אבל בפני הפריץ היא צמיתה חרופה שכמו כל צמית אחר במחוז היא חייבת לציית לו ללא תנאי, כמו כל אשה בפלך גם היא חייבת ללכת ללא תחתונים כשהיא בחברתו, גם היא חייבת להתכופף לכבודו באם יעשה לה את הסימן וגם היא חייבת לתת לו לבקר בכל אחד מהחורים שבו יבחר, גם זה המבזה, שאם לא כן הוא רשאי להעניש אותה בכל אותם עונשים שהנהיג או אפילו לנשל אותה ממעמדה, לגרש אותה ולמכור אותה כאשה לצמית! אבל לנו, נשות המחוז, יש שני אדונים, ירום הודו הפריץ והבעל שהוא בחר לנו, את שניהם אנחנו חייבות לשרת ולשניהם אנחנו חייבים לציית ללא תנאי כי לשניהם מותר להעניש אותנו והעונשים שלהם כואבים! ו…אנחנו גם חלק מהמס החודשי הקבוע שבעלנו חייב לשלם לפריץ, קודם כל 'מס אשה', התשלום החודשי הקבוע שהבעל חייב לשלם לפריץ בגין הזכות שהפריץ מעניק לו להמשיך להחזיק באשתו, או כריבית עבור הלוואות שקיבל מהפריץ, כמו למשל יום נוסף שבעלי נדרש לשלם עבור שקי הזרעים שקיבל כדי לזרוע או הכסף שקיבל כדי לקנות אותי! בכל אחד מהם עליו להביא אותי לאחוזה כדי שאשרת את הפריץ מהנץ החמה ועד לסיום ארוחת הבוקר של הפריץ למחרת, שאעשה כל מטלה או דרישה שתוטל עלי על ידי הפריץ, על ידי בנו, אשתו או מי ממנהלי האחוזה שהוסמכו על ידו, כולל לבקר לי בכל פתח שיחפצו, גם זה השמור לבעלי, ולשמחתי זכיתי בבעל שנדרש לשלם רק שתי ריביות כי יש בעלים שנדרשים גם ליותר.

חמישה נקיים אחרי המחזור הראשון שקיבלתי אבי ואמי לקחו אותי לפריץ כדי שימצא לי חתן. עמדנו בחצר האחוזה ואמא הפשיטה אותי, עמדתי עירומה ורועדת מול הפריץ ואשתו כשסְבִיבֵנוּ עומדים עוד כמה מעובדי האחוזה ואשת הפריץ בדקה אותי, ממששת כל חלק בגופי, מושכת לי בשערות ובודקת לי ת'שיניים ובסוף דחפה לי בעדינות אצבע לפתח הנשים שלי כדי לבדוק האם אני בתולה ורק אז הכריזה שאני עדיין לא מוכנה, שהשרירים שלי חלשים מדי, שהשדיים שלי קטנים מדי ושפתח הנשים שלי עדיין צר מלהכיל את האיבר הגברי ולכן שלחו את הוריי לחזור עוד שנה.

אחרי שנה אבא ואמא לקחו אותי שוב ושוב עמדתי עירומה ורועדת בחצר מול הפריץ ואשתו שבדקה אותי, "גבולי" אשת הפריץ הכריזה אחרי שבדקה כל פרט בגופי והתחילה לשאול אותי שאלות על התנהגות אשה המכבדת את בעלה ו…"לא מוכנה!" אשת הפריץ קבעה נחרצות לאור התשובות המגומגמות שלי, "אתְ! אמא שלה" היא הצביעה על אמא שלי, "נכשלתְ!" וראיתי את אמא רועדת, "אתה! בעלה", היא עצרה לשניה, בונה את המתח, "שבע מלקות!" והיא הצביעה על עמוד הענישה שבמרכז החצר.

בפעם הראשונה ראיתי איך מענישים אשה וזאת הייתה אמא שלי ועל מה? שלדעתה של אשת הפריץ היא לא לימדה אותי איך לכבד את בעלי, אמא שלי, שלא מפסיקה לכבד ולפנק את בעלה.

ראיתי את ההבעה על פניו של אבא שלי, אם הוא היה יכול הוא היה הורג אותה על המקום אבל מבט מאיים אחד מהפריץ ואבא ציית, תפס את אמא שלי, גרר אותה אל עמוד הענישה, קשר את ידיה אל הטבעת העליונה, קרע במהירות את שמלתה מעליה וחשף את גופה, מישהו תקע שוט בידו והוא התחיל להצליף בה, את המכה הראשונה היא עוד הפנימה בשקט, בשניה היא כבר יללה ואז באו הצרחות, מתחננת ואשת הפריץ, בקול אדיש וקשוח, ממריצה אותו להמשיך, בהצלפה השישית אמא התעלפה ועדיין אשת הפריץ לא ויתרה עד שהשלים את שבעת המלקות שקצבה ורק אז הרשתה לו לשחרר אותה ולקחת אותה הביתה, מודיעה שנחזור רק עוד שנה והפריץ הוסיף באותו קול מאיים שלו שהפעם כדאי להם שאני אהיה מוכנה ועוד יותר מזה שידאגו שאני אשאר בתולה אחרת הוא יצווה להלקות 50 מלקות לכל אחד מהם.

אבא ואמא לקחו את האיום ברצינות, אבא לקח אותי לנפח וזה התקין לי חגורת צניעות, שחלילה יצרו של איזה גברבר לא יִתְקֹף עליו כשאני עובדת בשדה והוא יתפוס אותי, ירכב עלי ויקרע את בתולי, ואמא התחילה ללמד אותי הלכות אשה ובעל, קודם בתאוריה, בהסברים מילוליים, ואחר כך גם באופן מעשי, זאת אומרת במצוות הפריץ לא הייתי יכולה לעשות את זה בעצמי, היו חייבים לשמור על בתוליי, אבל בהדגמות של אבא ושלה, לצפות בהם איך הם עושים את זה!

התחילו מהקל לכבד, בפעם הראשונה, כשאבא עשה לאמא את הסימן הידוע, זה שדורש ממנה לבוא אחריו אל חדר השינה שלהם, הוא גם אמר לי לבוא. איתם, לעמוד בפינת החדר ולצפות בהם.

אמא עשתה בדיוק את מה שהיא הסבירה לי שאני אדרש לעשות, היא התפשטה במהירות, מגלה את שדיה הגדולים ואת מפשעתה, את פתח-נשיותה, החריץ הוורוד הנוצץ בין השפתים הבשרניות והכהות שחורשת שיער שחור ומתולתל מתנוססת מעליה, אחר כך היא הפשיטה את אבא, מלטפת אותו תוך כדי כך, ובפעם הראשונה ראיתי את הזין של אבא במלוא הדרו, זין ארוך ושמן שעמד זקוף כעץ אשוח גדול בין רגליו ונבהלתי, לא הבנתי איך הוא יוכל להכנס שם לאמא.

קודם אמא ירדה על ברכיה לפניו ומצצה לו, ממצמצת בשפתיה בהנאה, "על הגב!" אבא נהם ואמא מיהרה ועלתה על המיטה, נשכבה על הגב ופישקה רחב את הרגליים, חושפת בפניו את פתח-נשיותה, מושיטה לעברו את ידיה בתנועה מזמינה ואבא עלה ונשכב עליה, מוחץ בגופו השרירי את גופה אל מזרון הקש שלהם. ראיתי אותו מרים את ישבנו ומכוון את זקפתו ו…"כן!" אמא גנחה בהנאה כשהוא נעץ לתוכה את הזין שלו, לחץ ותקע, עמוק, והופתעתי באיזה קלות הוא הצליח.

אבא פמפם בתוכה, ישבנו עלה וירד והזין שלו השתפשף בין שפתי הכוס שעטפו אותו והגניחות של אמא הלכו והתגברו, גניחות תאוותניות של מי שמקבלת את עונתה, ככה אמא הסבירה לי שקוראים לזה, שאבא נותן לה את עונתה, ו…הרגשתי עִקצוצים נעימים ורטיבות מתפשטת בין רגליי, ואחר כך, כשסיפרתי לאמא מה קרה לי, היא הסבירה לי שככה מרגישים כשמתגרים ואפשר להתגרות גם בלי ממש חדירה.

אמא גנחה בקול וגם אבא התחיל להתנשף, הרגלים של אמא התרוממו משני צדדיו של אבא ונפתחו עוד יותר ואבא הגביר את הקֶצב, ישבנו עלה וירד במהירות כשהאגן שלו טופח בקול מצלצל על ערוותה של אמא ו…"קחי!" אבא צעק בקול, "קחי!" ראיתי אותו נועץ את עצמו בחוזקה לתוכה וקופא, "קחי!" ובעקבותיו הגיע ה"כן!!" החזק של אמא וממה שהיא לימדה אותי ידעתי שהוא מזריע אותה.

הם לא הסתפקו בהדגמה אחת, בפעם נוספת שאבא עשה לה את הסימן הוא שוב ציווה עלי לבוא איתם. גם הפעם עמדתי בפינה וראיתי את אמא מתפשטת במהירות, אחר כך הפשיטה את אבא וירדה למצוץ לו רק שהפעם אבא ציווה עליה "כמו כלב!" ואמא נעמדה על המיטה על ארבע, מפשקת מעט את רגליה ומנענעת את ישבנה כמו שהסבירה לי שאשה המכבדת את בעלה עושה או אם תרצו כמו שראיתי את הכלבה שלנו מנענעת כשהיא מיוחמת ומזמינה את הכלבים לבוא לרכב עליה, וזה גם מה שאבא עשה, נעמד מעל ישבנה, כופף את ברכיו וירד עד שראש הזין הגדול והמתוח שלו נשק לשפתי הכוס שלה ובתנועת אגן חזקה תקע את כל הזין עמוק בפתח נשיותה ושוב לא יכולתי שלא להתפלא באיזה קלות האיבר הגדול חדר לתוכה.

אבא רכב עליה, זיין אותה במהירות. 'כדרך החיות' הכומר שלנו קורא לתנוחה הזאת בדרשות שלו, כשהוא דורש מהגברים שלא להשתמש בתנוחה הזאת, אבל אמא אמרה לי שככה הפריץ מזיין אותן, באותם ימים שהן באות לשרת אותו, ושפעם היא ראתה איך הוא מזיין ככה גם את אשתו.

אבא זיין והתנשף, אמא גנחה בתאווה, שדיה הגדולים נתלו תחתיה ורקדו בכל נעיצה שלו ושוב הרגשתי את אותה רטיבות שפושטת בין רגליי והעיקצוצים הנעימים ורציתי לשפשף לי שם אבל חגורת הצניעות חסמה את דרכי.

היו עוד תנוחות שהם הדגימו לי, כמו זאת שבה אבא שכב על הגב ואמא התיישבה לו על הזיין ועשתה את העבודה, ככה אמא קראה לאותו תנוחת זיון שלהם, ראיתי את  אבא שוכב ככה, משחק לה בציצים ומחייך באושר והרבה זמן היא "עשתה עבודה", יותר מהזיון הרגיל שלהם, עד שהוא הרים לבסוף את ישבנו ואותה איתו וגמר בתוכה.

לא רק לעשות סקס עם הבעל אמא לימדה אותי, גם לבשל, קודם הייתי שוליה, עזרתי לה בעיקר במלאכות המלכלכות, אחר כך היא נתנה לי לבשל כשהיא משגיחה ובסוף, בימים שאבא לקח אותה לפריץ, היא הרשתה לי לבשל בעצמי ולא רק לבשל, אמא גם לימדה אותי איך לפנק אשה, "כשתהיי אצל הפריץ גם אשתו תשתמש בך" היא הסבירה לי, "וכדאי מאד שתעשי את זה טוב כי פעם ראיתי איך אשה שלא הצליחה לפנק אותה נקשרת לעמוד העונשין, זה שראית איך קשרו אותי אליו, והזמינו את בעלה שיצליף בה" אז למדתי, כשאבא היה בשדה אמא הייתה מרימה את שמלתה ומורידה את התחתונים, מתיישבת על הכסא במטבח בפישוק רגליים ואני ממהרת וכורעת על ברכי ויורדת לה, דוחפת את הלשון ואמא מדריכה אותי מה לעשות כדי לפנק אותה.

יום אחד, כשעמדנו במטבח ובישלנו, אבא נכנס וראו עליו שהוא עצבני,  "אשה!" הוא רעם על אמא בקול הבס העבה שלו, "בואי! אחרי! גם את!" הוא דחף אותי בגסות והוביל אותנו לחורשה שמאחורי הרפת.

אמא כנראה ידעה מה הוא מתכנן לה כי ראיתי אותה מחווירה, אבל אני לא, אף פעם לא ראיתי אותו לוקח אותה לשם. "ילדה!" הוא הצביע עלי ורעדתי, אף פעם הוא לא פנה אלי בכזה קול זועף, "תעמדי שם, תביטי ואל תזוזי או תדברי!" ועוד לפני שהספקתי להגיע למקום שהוא רצה הוא פנה אל אמא, "אשה!" והוא עשה לה את הסימן המשפיל! מצביע עם אצבע כף ימין קדימה ומעט למטה ומחליק עליו עם אצבע כף היד השניה כאילו משחיז.

אמא החווירה עוד יותר, "בבקשה, לא" היא נפלה על ברכיה לפניו, "בבקשה, סליחה, אני לא יודעת מה עשיתי אבל סליחה ומחילה" היא התחננה בקול רועד ובוכֶה.

"אשה!" והוא הפליק לה סטירה שהפילה אותה לאדמה ושוב עשה לה את הסימן המשפיל, "אשה! לעץ! מהר!" והוא הצביע על אחד העצים הגדולים והתחיל לפתוח את מכנסיו.

ראיתי את הרעד העובר בגופה של אמא כשהיא קמה והתחילה להתפשט במהירות, משפילה מבט, מנסה שהמבטים שלנו לא יתלכדו אבל ראיתי דמעות בעיניה כשהיא הורידה בגד אחר בגד עד שנשארה לעמוד עירומה.

כשאמא הסבירה לי, בתאוריה, מה צריך לעשות כשהבעל עושה את הסימן המשפיל חשבתי שהבנתי אבל עכשיו, כשראיתי, הבנתי שבעצם לא הבנתי. אמא ניגשה אל העץ הגדול שאבא הצביע עליו, נצמדה אליו, מוחצת אליו את בטנה ושדיה, פישקה את רגליה וחיבקה אותו, נושכת שפתיה ומתכוננת לכאב שיבוא והכאב אכן בא, ראיתי את הזין הגדול והמתוח של אבא כשהוא שלשל את מכנסיו וכיוון אותו אל בין פלחי ישבנה ובתנועת אגן חזקה נעץ אותו בתחת שלה.

אמא נמתחה, נשכה אפילו חזק יותר את השפתיים והצליחה שלא לצרוח, "לידה כואבת יותר" אמא הסבירה לי אז כשסיפרה לי מה קורה כשהבעל עושה את הסימן המשפיל, "הכומר הסביר לי באחד הווידויים, כששאלתי אותו למה זה מגיע לנו? שככה בורא עולם מכין אותנו לאותו הכאב".

אבא זיין אותה, ראיתי את התחת שלו נע קדימה ואחורה כשהזיין שלו השתפשף בפי הטבעת שלה, הוא נהנה, ראיתי את זה בהבעה על פניו, היא לא, כאב לה.

לא הרבה זמן הוא זיין עד שגמר, תוקע את עצמו הכי חזק ומשגר את נוזל-הגברים-הסמיך-והריחני שלו במעמקי התחת שלה. אחר כך הוא הרים את מכנסיו והלך ורק אז אמא פלטה גניחת כאב חנוקה, עזבה את העץ שחיבקה והתחילה גם היא להתלבש חזרה מנסה לא לעשות תנועות מהירות וחדות וראו שכואב לה שם מאחור.

כשהתקרב המועד שיקחו אותי לפריץ כדי שיקבע לי חתן ההורים החליטו שהגיע הזמן לתרגול מעשי גם שלי עצמי, לזיין אותי אסור, במצוות הפריץ חייבים לשמור עלי בתולה, אבל יש דברים שאפשר והראשון שלהם איך למצוץ לבעל!

קודם אומנם אמא הדגימה לי ומול עיניי הבוחנות מצצה לאבא, אפילו פעמיים, ואז הגיע תורי. בפעם הראשונה אבא דרש ממני להתפשט ולרדת למצוץ לו!

התפשטתי מהר, אמא לימדה אותי שלגבר שלי אסור לחכות! הסמקתי ורעדו לי הברכיים כשעמדתי מולו כששדי חשופים ורק חגורת הצניעות לגופי, לרגע התבלבלתי אבל אמא סימנה לי לרדת וירדתי על ברכיי לפניו. בדחילו ורחימו ראיתי אותו פותח את מכנסיו ושולף את הזין שלו, פעם ראשונה שאני רואה אותו מכזה מרחק קרוב והוא נראה לי גדול עוד יותר, שילבתי את כפות ידי מאחורי ישבני, עשיתי לו כבוד כמו שאמא לימדה אותי, ובפעם הראשונה בחיי הכנסתי זין לפה, קודם מעט ולאט לאט יותר ויותר אבל לאבא לא היה סבלנות, הוא אחז בראשי בכפות ידיו הגדולות ותקע לי בבת אחת את כל הזין עמוק בגרון והרגשתי שאני נחנקת רק שאבא שיחרר ונתן לי לנשום לפני ששוב משך אליו את ראשי ושוב תקע את עצמו בגרוני, תוקע עד שאני כמעט נחנקת ומוציא, קובע את הקצב, קודם תקיעות קצרות ולאט לאט ארוכות יותר.

בפעמים הראשונות הוא גמר בחוץ, השפריץ על פרצופי ושדיי, אבל אז הגיע הרגע וכשהוא הרגיש שהוא גומר הוא לא שחרר את ראשי אלא אחז בו חזק, הצמיד אותו למפשעתו וגמר לי בפה!

בפעם הראשונה והשניה, כשהוא גמר לי בפה, הקאתי, מה שעלה לי בסטירה מצלצלת שהפילה אותי לרצפה, כי ככה אמא הסבירה לי שעושים לאשה שלא מכבדת את בעלה ובולעת את מה שהוא מאכיל אותה, אבל כבר בפעם השלישית בלעתי ואחר כך אמא אמרה לי שלה זה לקח יותר להתרגל.

ידעתי שאבא לוקח את אמא ומכה אותה אבל לא ידעתי למה ורק בערך חודשיים לפני היום הגדול אמא גילתה לי ששלושה ימים לפני שהוא מוסר אותה לפריץ כדי לשלם את המס או הריבית שקבע הפריץ יש טקס קבוע ובפעם הבאה  כשאבא לקח אותה לרפת היא הזמינה אותי להצטרף.

אבא עמד והביט בה כשהיא הרימה את שמלתה ונשכבה על הספסל הארוך והצר שאף פעם לא ידעתי באמת  למה הוא משמש, נמתחה כשישבנה חשוף וחיבקה את הספסל בידיה שלא ליפול. כשאבא שלף את חגורת העור העבה שלו ממכנסיו ראיתי אותה נושכת שפתיים ומתכוננת, שלוש מלקות הוא הלקה אותה בישבנה עם החגורה והסביר לה גם למה, הראשונה כדי שתזכור לעשות כבוד לפריץ ואנשיו, השניה שתזכור לעשות כל מה שהפריץ דורש ממנה ללא תנאי ושלא יקראו לו להלקות אותה, והשלישית שלא תשכח מי הבעל שלה! שלוש מכות חזקות וכואבות אבל אמא הצליחה לעמוד בהם בכבוד ולא לצרוח.

לפני הפעם הבאה אמא הסבירה לי שאשה שמכבדת את בעלה לא צועקת ושהפעם גם אני אשכב על הספסל כדי להתרגל לא לצעוק כשבעלי יצליף בי ואכן, כשאבא גמר להצליף באמא הוא דרש שגם אני אשכב על הספסל! בידים רועדות הרמתי את השמלה שלי, את חגורת הצניעות אמא הורידה לי לפני שהלכנו לרפת, רועדת נשכבתי על הספסל ונמתחתי כמו שראיתי את אמא, עצמתי עיניים ונשכתי שפתיים כשאבא אמר לי להתכונן ואז הוא הפליק לי, חזק! מכה כואבת ששלחה זרם בכל גופי אבל הצלחתי, לא צעקתי.

בפעם הראשונה הוא הפליק לי רק פעם אחת. בפעם השניה פעמיים אבל במכה השניה לא יכולתי וצעקתי מהכאב. פעם השלישית הוא שוב היכה אותי רק פעמיים והפעם כבר לא צעקתי, ובפעם הרביעית הוא הצליף בי שלוש פעמים ועמדתי בהם בכבוד! ואחר כך, לפני כל פעם שאמא הייתה הולכת לפריץ גם אני הייתי שוכבת על הספסל וחוטפת, "ככה זה, אשה צריכה להתחשל" אמא הסבירה לי כשהתלוננתי בפניה.

היום הגדול הגיע ואבא לקח אותנו בעגלה אל הפריץ. בדרך חשבתי שאשת הפריץ צדקה, הפעם הייתי הרבה יותר מוכנה, גופי התחזק ושרירי התעבו ויכולתי לעשות כל מלאכת אשה, שדי צמחו וגדלו ושיער ערוותי שהיה מדולדל הפך לחורשה כמו של אמא וכל התרגולים שעשו לי, איך הייתי מסתדרת בִּלְעֲדֵיהֶם?

שוב עמדתי עירומה ורועדת בחצר מול הפריץ ואשתו שבדקה אותי, "יפה" אשת הפריץ הכריזה אחרי שבדקה כל פרט בגופי, כולל שאני עדיין בתולה, וראיתי אותה מחייכת. שוב היא התחילה לשאול אותי שאלות על התנהגות אשה המכבדת את בעלה ו…"יפה" היא חייכה לאור התשובות שלי, "אתְ! אמא שלה" היא הצביעה על אמא שלי ורעד עבר בגופי, "קחי אותה לאולם!" וראיתי את אמא בוכה, משמחה.

שלוש נשים היינו באולם, עמדנו עירומות ומכוסות עיניים, אסור שבחורה תראה את בעלה לפני הטקס בכנסיה, וחיכינו שהפריץ יבחר לנו בעל.

עוד אחת ואני היינו בתולות ולכן אמא שלנו כרעה על ברכיה מאחורינו וחיכתה, והשלישית צעירה אבל "משומשת" עמדה ואין מישהי מאחוריה, משומשת כי כבר היה לה בעל רק שהוא היה חייב הרבה כסף לפריץ עד שזה נישל אותו מאדמתו ורכושו ואותה העמידו למכירה מחדש.

שמעתי את הרעש כשהפריץ הכניס חמישה או שישה בעלים פוטנציאליים לאולם שיתחרו עלינו, מכירה פומבית, כמו שקונים פרה או סוסה בשוק, זה שיציע את הסכום הגבוה ביותר הוא שיזכה, אם הפריץ יחליט כמובן שהוא גם מתאים לנו.

קודם אשת הפריץ בדקה בפניהם שאנחנו בתולות, לא את המשומשת כמובן, ואז נתנו להם לבדוק אותנו. הרגשתי ידיים חזקות ממששות אותי, פתחו לי ת'פה ובדקו ת'שיניים, חקרו את שריריי ידיי ורגליי והקפיצו את שדיי, נגעו בכל נקודה בגופי, אפילו דחפו אצבע בפתח האחורי שלי, רק לא בין רגליי, שם לא, שם אסור להם, את הבדיקה הזאת אשת הפריץ עשתה בשבילם.

ראשונה מכרו את המשומשת, שני קולות של גברים התחרו עליה, לא נשמעו לי צעירים והמחירים לא משהו, ידעתי כמה אבא מצפה לקבל עבורי ואמא הסבירה לי שמשומשת עולה פחות, ועדיין זה לא התקרב בכלל.

המשומשת נמכרה, אחר כך אמא הסבירה לי שהיא נמכרה בזול כי צריך לשלם רק לפריץ את חלקו ולא גם לאבא שלה, ובעצם עליה הפריץ מרוויח יותר. אחריה העלו את השניה, הפעם יותר קולות התחרו עליה ורובל אחר רובל המחיר האמיר, לאט לאט הקולות הצטמצמו עד שנשאר רק אחד והפריץ הכריז כי הוא מאשר את המכירה.

הגיע תורי, רגליי רעדו כשהעלו אותי לבמה הקטנה, שוב שמעתי מספר קולות מתחרים, המחיר עלה וטיפס ואפילו עבר את מה שאבא ציפה לו, רק שני קולות המשיכו, זה מעלה ברובל והשני מוסיף עליו שניים ו…"נמכרה" הודיע הכרוז כשנשאר רק אחד וגם הפעם הפריץ אישר את המכירה.

לא ראיתי את מי שקנה אותי, אראה אותו בפעם הראשונה רק בכנסיה, רק אחרי שכל הגברים יצאו הסירו לנו את הכיסויים מהעיניים ושלחו אותנו להתלבש.

אבא חיכה בחוץ עם עגלת המשא שלו, כשאמא סיפרה לו על הסכום שיקבלו עבורי ראיתי חיוך על פניהם והבנתי גם למה, אבא לא יצטרך להלוות מהפריץ כסף לזרעים ועוד יצליח לקנות פרה או שתיים, ואם הוא לא ילווה אמא תחסוך לעצמה תשלום ריבית לפריץ ואין אשה בכפר שאוהבת לשלם ריבית לפריץ חוץ אולי מטוֹלָה שבעלה כל יום חוזר שיכור ומכה אותה ובשבילה זה קצת חופש מה גם ששם היא מקבלת את מה שבעלה לא נותן לה, את עונתה.

בדרך אמא ואני ישבנו מאחור ואמא סיפרה לי איך נראה בעלי לעתיד, "הוא צעיר גבוה ושרירי שירש נחלה גדולה ומצליחה" אמא הפליגה בשבחו, מחייכת, "אבל," ופניה הפכו באחת רציניים ואני הרגשתי אני איך כמעט מתעלפת, "אליה וקוץ בה, הפריץ נתן לו את אמא שלו כאשה שניה!" וכנראה שהחוורתי והיא ראתה על פניי שאני לא מבינה מה זה כי מייד היא אחזה בכף ידי בידה והסבירה לי, "אל תפחדי בתי, שור נגח את אבא שלו והוא מת, את הנחלה והרכוש הפריץ העניק לבן אבל לאשתו, האמא, הוא נתן לבחור אם למכור אותה שוב לבעל חדש, ואשה בגילה ומצבה רק עניים מרודים או בעלי מום יקנו, או להפוך לאשה השניה של הבן שלה ותמורת התחיבותו של הבן להעניק לה את כל צרכיה, אוכל, מיטה לישון, לבוש הולם ואת עונתה, היא התחייבה לתשלום 'מס אשה' כפול לפריץ, להתחלק עם האשה הראשונה בתשלומי הריבית של הבעל/הבן, לשרת את בעלה ולציית לדבריו ללא תנאי ו…" היא חייכה אלי, "כאן מגיע החלק הטוב, לשרת את אשתו הראשונה, שזאת את, ולציית גם לה ללא תנאי, אפילו אם תדרשי ממנה לעשות לך את מה שלימדתי אותך לעשות לאשת הפריץ, שאם לא כן בעלך התחייב לפריץ להעניש אותה בחומרה! ו…" היא עצרה וליטפה את כף ידי שבידה, מחייכת, "אני מקנא בך, גם אני הייתי צריכה שלאבא תהיה איזו אשה שניה כזאת שתעזור לי אבל," ושוב קולה הפך רציני ותקיף, "היא תנסה לשלוט בך אז אל תתני לה! תעמידי אותה במקומה ואפילו שזאת אמא שלו תדרשי מבעלך שיעניש אותה, זו חובתו, הוא התחייב לפריץ" היא השתתקה והמשיכה להחזיק בידי עד הבית.

עמדתי ליד דלת הכניסה לכנסיה, לבושה בשמלה הלבנה שאמא תפרה לי ואין כלום מתחתיה, את פניי וראשי מכסה ההינומה השקופה, מימיני עמד אבא שלי, מחייך, רק לפני כמה דקות החתן שלשל לכיסו את חלקו במכירה שלי, ומשמאלי אמא, בוכה, משמחה.

כשהדלתות נפתחו ראיתי מרחוק את החתן שלי עומד ליד הבמה של הכומר ומחכה לי, אמא ואבא הובילו אותי וככל שהתקרבתי ראיתי אותו יותר ויותר, בדיוק כמו שאמא סיפרה לי ואפילו יותר ממה שתארתי.

הפעם הראשונה שהוא נגע בי העבירה בי רעד, אבא מסר לו את ידי ויחד השפלתי מבט, כיאה לכלה בתולה, לא ממש מסתכלת בו אבל מגניבה מבטים חפוזים עד שנתקלתי במבטה הנוזף של אמא שלו שעמדה לצידו. עמדנו ככה, אוחזים יד ביד, מול הכומר שהתחיל להגיד את הברכות והתפילות באותה השפה הלטינית שהוא היחיד באולם שמבין.

היה נדמה לי שהתפילה נמשכת כמו נצח והבטן קרקרה לי, כשהכומר פנה אלי ושאל אם אני מסכימה להיות אשתו, שאלה מיותרת כי מי יתנגד להחלטת הפריץ? קפאתי לרגע אבל מרפק מאמא שעמדה לצידי ואמרתי "כן" החלטי.

כשהכומר הרשה בעלי הצמיד את שפתיו לשפתיי ונישק אותי, פעם ראשונה שגבר מנשק אותי נשיקה כזאת, נשיקה תאוותנית על השפתיים. ואני התמסרי לו, אף אחד לא לימד אותי להתנשק ועדיין ידעתי לפתוח ת'פה ולתת ללשון שלו לחדור לפה שלי ו…הרגשתי איך הפטמות שלי מתקשות והרטיבות פושטת לי בין הרגליים.

כולם באו לברך אותנו, הביאו מתנות צנועות ואכלו מהכיבוד שאמא הכינה ואז הגיע הרגע שממנו חששתי, בעלי העמיס אותי על עגלת המשא שלו ולקח אותי לפריץ, הביא אותי אליו כדי שזה יממש את זכותו, זכות הלילה הראשון, הזכות להיות הראשון שלי, זה שיפתח אותי, זה שיקרע את קרום בתוליי, זה שיהפוך אותי סופית מילדה לאשה!

אשת הפריץ קידמה את פניי, קודם היא שלחה אותי למטבח לאכול מרק, מרק עשיר עם חתיכת בשר נדיבה, אחר כך לקחו אותי לחדר הרחצה ורחצו אותי, אמבטיה מהודרת עם מים חמים וסבון ריחני שבסיומה ניגבו אותי עם מגבת גדולה וקשרו אותה סביב גופי ורק אז  הובילו אותי אל חדר המיטות של הפריץ.

להפתעתי אשת הפריץ חיכתה שם, שוכבת על המיטה עירומה. "תתפשטי ובואי" היא הזמינה אותי להצטרף ולשכב לידה, "אניה" היא הזמינה את אחת המשרתות שעמדה וחיכתה ליד הקיר "תתפשטי ותכיני אותה לאדון!".

אניה פשטה במהירות את השמלה שלבשה ונשארה עירומה, "תשכבי על הגב ותפתחי רגליים" אשת הפריץ פקדה עלי ואני, מפוחדת, מהרתי לעשות כדבריה.

אניה נשכבה בין רגליי וניסתה להצמידה את שפתיה לשפתי הכוס שלי, בדיוק כמו שאמא לימדה אותי לעשות לאשת הפריץ, אבל במין תנועה אינסטינקטיבית ניסיתי לסגור רגליים ו-"אל תתנגדי!" אשת הפריץ נזפה בי ואני פתחתי חזרה, נתתי לה לרדת לי, בפעם הראשונה בחיי מישהי פינקה אותי שם בפתח הנשים שלי וזה היה כל כך נעים שלא רציתי שהיא תפסיק רק שכבי, עצמתי עיניים והרגשתי איך אני הופכת לרטובה יותר ויותר עם כל תנועה של הלשון שלה בתוכי.

הייתי כל כך שקועה שלא שמעתי כשהפריץ נכנס לחדר, לא הרגשתי כשהוא התפשט, אפילו לא כשהוא עלה על המיטה אבל אז אניה עזבה אותי ואני פתחתי עיניים וראיתי אותו עומד מעלי וקפאתי לרגע כשראיתי את הזין שלו, ארוך ושמן, גדול אפילו יותר מזה של אבא שלי ונבהלתי, אבל זה הספיק לפריץ כדי להשכב עליי ולמחוץ אותי אל המזרון, אשת הפריץ מיהרה ופישקה חזק את רגליי בידה, מחזיקה חזק שחלילה לא אסגור אותם, והפריץ כוון את זקפתו המתוחה אל החריץ הכל כך רטוב בין רגליי ובתנועת אגן חזקה הוא חדר לתוכי, דחף לתוכי את זקפתו הגדולה, לרגע נראה שהוא לא מצליח אבל עוד לחיצה חזקה והרגשתי כאב חד חולף בגופי כשבתוליי נקרעו, "תתחדשי" הוא צחק, "עכשיו את אשה" הוא הוסיף והתחיל לזיין אותי.

אמא אמרה לי שיכאב לי כשהוא יכנס לתוכי… וכאב, אמא אמרה שיתכן וירד לי קצת דם… וירד, לא הרבה, רק כמה טיפות שאחר כך ראיתי על אותו בד עבה שהם פרסו על המיטה, אמא אמרה שבפעם הראשונה לא נהנים מזה אבל צריך לזייף כדי לא להעליב את הפריץ ו…אחרי שהכאב חלף אני דווקא נהניתי, פעם ראשונה שהרגשתי זין משתפשף בין שפתי הכוס שלי וזה היה לי נעים ולא הייתי צריכה לזייף, נהניתי, גנחתי בקול חושני וראיתי את אשת הפריץ מחייכת.

לא רק אני נהניתי, גם הפריץ נהנה, התנשף בקול תאוותני ודפק אותי וסוף סוף הבנתי גם למה קוראים לזה, כשהכומר לא שומע, דפק, כי ערוותו הכתה בערוותי כמו פטיש ותקעה את הזיין שלו יותר ויותר עמוק בתוכי וזה דווקא עשה לי נעים! רק דבר אחד הפריץ לא עשה לי, הוא לא הזריע אותי, כשהוא הגיע לשיא הוא ברח, נעמד על ברכיו מעליי והשפריץ את זרעו על ביטני ושדיי.

הפריץ נשכב על הגב לצידי וחייך, שותק. "את ההזרעה הראשונה הפריץ נותן במתנה לבעלך," אשת הפריץ ששכבה כל העת לצידי התערבה וחייכה אלי, "הדרך שלו להגיד שהיית כל כך טובה" היא המשיכה, "אבל עכשיו בואי נבדוק מה את שווה עם נשים" היא הוסיפה, נשכבה על הגב ופישקה רגליים.

רגע המבחן, ידעתי שהוא יבוא כי אמא הכינה אותי, נעמדתי על ארבע בין רגליה המפושקות והתחלתי לפנק אותה, ללקק ולדחוף את הלשון כמו שאמא לימדה אותי וכנראה שעשיתי את זה טוב כי היא גנחה בקול נהנתני ובכפות ידיה הצמידה חזק את ראשי אל ערוותה הרותחת, "כן, זה טוב, תודה בעלי, תודה שאתה מרשה לה" היא נאנקה בתשוקה, "כן, עוד ככה" אבל אז הרגשתי איך שוב הפריץ נצמד אלי מאחור, ואם אמא לא הייתה מזהירה אותי שזה מה שעלול לקרות כנראה שהייתי צווחת ובורחת, והרגשתי איך הזיין שלו, שמלראות את ההצגה שעשינו לו צמח ונעמד מחדש, מחפש את דרכו ומוצא שוב את פתח נשיותי המוכן לכבודו ו…"וואו" גנחתי בקול כשבאבחת אגן חזקה הוא תקע בי את זקפתו מחדש, אחז חזק במותניי והתחיל לזיין אותי.

הוא זיין אותי חזק ומהר, תוקע את הזין הגדול שלו בכול כוחו עד שלרגע היה נדמה לי שהוא תכף מגיע לצוואר, אחר כך הוא גהר מעליי וחפן את שדיי, מעסה, לש ממולל את הפטמות הרגישות ואז הוא צבט אותם, "איי" צווחתי, מפסיקה לרגע לפנק, הרבה מזה בגלל ההפתעה כי לזה אמא לא הכינה אותי אבל אשתו החזירה והצמידה את פניי לכוס שלה, גוערת בי "תמשיכי!" ואותו זה הצחיק, צובט שוב ועוד זרם של כאב פילח את גופי אבל להפתעתי הרגשתי גם איך קירות נרתיקי מתכווצות חזק סביב הזין שלו, מחבקות, ואיך אני הופכת עוד יותר רטובה ואיך אני מוצצת את כפתור תענוגותיה ביותר תאווה ו…אז בא הפיצוץ! האורגזמה! רק עכשיו הבנתי למה אמא התכוונה, כל מה שהיה קודם וחשבתי שזה זה התגמד מול אותו פיצוץ פנימי בתוכי שהתגלגל ועבר בכל גופי והדליק גחליליות צבעוניות מול עיניי ולא רק אני גמרתי, גם אשת הפריץ גמרה, נמתחת, סוגרת חזק את רגליה סביב ראשי ומספרת על כך בקול לבעלה שלא מפסיק לפמפם בי, מודיעה ומרפה מעט מהלחץ והרגשתי את הטעם החדש שלה הממלא את פי.

גם הפעם הפריץ גמר לי בחוץ, משפריץ וממלא את גבי באותו נוזל גברי חמים וריחני. אשת הפריץ סימנה משהו לאניה, שכל הזמן עמדה מהצד והסתכלה בנו, והיא ניגשה לפריץ ששכב פרקדן וחייך מאוזן לאוזן והתחילה למצוץ לו, להעמיד לו מחדש, ורק כשאשת הפריץ סימנה לה לצאת היא תפסה בידי ומשכה אותי אחריה, לא נותנת לי אפילו להתלבש אבל לפני שהיא סגרה את הדלת ראיתי את אשת הפריץ נעמדת על ארבע והפריץ עולה ורוכב עליה.

חיכינו ליד הדלת, מבפנים נשמעו גניחות ההנאה שלהם ודברי ההלל של אשת הפריץ על מה שבעלה עושה לה ואז נשמעו גניחות רמות עוד יותר, ממש שאגות הנאה של אשת הפריץ ואחר כך שקט.

עוד כמה דקות ואשת הפריץ יצאה אלינו, עטופה בחלוק מהודר ועל פניה חיוך של חתולה ששתתה צלחת שמנת גדולה. היא נתנה לי רובל זהב אחד מתנת חתונה מהפריץ או אולי מין אישור כזה שהוא מימש בי את זכותו, זכות הלילה הראשון. "מתנה ועצה" אשת הפריץ חייכה אלי, "את אשתו הראשונה, אל תתני לאשתו השניה לשלוט בך, את היא זאת שצריכה לשלוט בה! כך בעלך התחייב לפריץ ואם הוא לא ידאג לכך תספרי לי, אני כבר אדאג שכך יהיה!".

כל הזמן הזה בעלי חיכה לי בחוץ. כשיצאתי בעלי תפס בי והעמיס אותי על העגלה והרגשתי את הזקפה במכנסיו מתחככת בי, גדולה ונוקשה. יצאנו לדרך, רציתי אותו, את בעלי, למרות שגמרתי הייתי מיוחמת ורציתי שהוא ירכב עלי ויזריע אותי, חיכיתי כבר שנגיע הביתה וסוף סוף בעלי יעשה לי סימן ויוביל אותי לחדרו, חדר השינה שלנו, יעלה וירכב עלי אבל לו היו תכניות אחרות, כשחצינו את היער הוא פנה פתאום לאחד השבילים, נכנס לעומק היער כדי שאם יעבור מישהו בשביל הוא לא יראה או ישמע אותנו, קשר במהירות את הסוסה לעץ שלא תנסה לנסוע ועלה אלי אל העגלה מאחור, "אשה!" הוא נהם לעברי, "על הגב!" עשה לי את הסימן והתחיל לפתוח את מכנסיו.

הוא היה מיוחם עוד יותר ממני, הוא אפילו לא נתן לי להוריד את השמלה או שאפשיט אותו, רק דחף אותי עד ששכבתי על הגב, משך והרים את שולי השמלה, לרגע עמד כך מעליי וראיתי את הזין שלו, זין גדול ושמן לא פחות מזה של הפריץ ואולי אפילו יותר, נשכב עלי כשמכנסיו משולשלים ורגע אחרי הוא כבר היה בתוכי, מוחץ אותי לרצפת העגלה הנוקשה ודופק אותי, משפשף את הזיין הגדול שלו בין שפתי פתח הנשים הכל כך מגורה שלי, מפמפם במרץ ומפשעתו מכה במפשעתי.

צעקתי, מהנאה כמובן, כל חיות היער שמעו אותי צועקת, התמוגגתי וסיפרתי לו עד כמה זה טוב לי, אני לא יודעת אם זה יאה לאשה הגונה לדבר ככה אבל פתאום הוא נישק אותי, על השפתיים, נשיקה תאוותנית רטובה שעוד הוסיפה לגירוי שלי והתפוצצתי, בפעם הראשונה בחיי בעלי העניק לי את עונתי, גמרתי בסערה וגם אם לא הייתי מספרת לו אני בטוחה הוא הרגיש אבל אני ספרתי, מוסיפה עוד ועוד מחמאות למה שהזין שלו עושה בתוכי, והוא הגביר את הקצב, מתנשף ודופק בחוזקה, בהנאה, "כן" הוא מילמל, "כן" והפעם חזק יותר, "כן, הנה!" כל גופו נמתח והתקשה, נועץ את עצמו הכי עמוק שיכול, "כן, קחי!" ובפעם הראשונה בחיי הרגשתי את הנוזל החמים בתוכי, בפעם הראשונה הזריעו אותי וזה היה טוב, וואו, כמה שזה היה טוב.

רגע ארוך הוא שכב עלי ולא זז ואפילו שהוא היה כבד לי לא אמרתי לו כלום. אחר כך הוא התגלגל ונשכב לצידי על תחתית העגלה ואני נצמדתי אליו, מתרפקת, מחבקת ומוחצת את שדיי אל צלעותיו. "אשה, רוצֶה עוד" הוא נהם, "אשה תעמידי אותו" הוא הצביע על הזין הרופס המצופה במיציי תאוותנו המשותפת ואני מהרתי לציית לו, הוא בעלי ולא רציתי שכבר בליל הכלולות הוא יעניש אותי, גהרתי מעליו ומצצתי לו, מצצתי כמו שלמדתי, כמו שהתאמנתי על הזיין של אבא, וזה  הצליח לי, מהר מאד עץ האשוח שלו הזדקף ונמתח מחדש, מתוח ונוקשה מספיק בשביל עוד סיבוב והפקודה, "אשה, כדרך החיות, כמו כלב!" לא אחרה להגיע ואני, מתלהבת לשרת את בעלי/אדוני, נעמדתי על ארבע לפניו, נענעתי את ישבני באותן תנועות מזמינות ויללתי כחתולה מיוחמת בשוק.

בעלי רכב עלי, עומד מאחורי, ברכיו מכופפות והוא מזיין אותי בלהט ואני לא ידעתי את נפשי מרוב הנאה, מתאפקת שלא לצווח ובקושי מצליחה רק לגונח, ממלמלת "כן, כן" ללא הפסקה ו…"כן!!" ארוך ונהנתני במיוחד כששוב גמרתי רק שהפעם גמרנו ביחד, יחד עם הפיצוץ הגיע גם החום המיוחל כשהוא הזריע אותי.

הגענו הביתה וחיכתה לנו על השולחן ארוחה טובה שאמא של בעלי הכינה, היא עמדה לידו ושירתה אותו, מתעלמת ממני, אבל שתקתי, מנסה להבין אותה.

כשבעלי הודיע שהולכים לישון היא רצתה להצטרף, מסתבר שעד החתונה הם היו ישנים יחד, אבל הפעם בעלי דחה אותה ושלח אותה לישון בחדר אחר וראיתי את המבט הנעלב על פניה אבל לא היה אכפת לי, הייתי עיפה, התפשטתי ונכנסתי למיטה רק שלבעלי היו תכניות אחרות ושוב הוא עשה לי את הסימן, הפעם לשכב על הגב, ובפעם הראשונה על המיטה שלנו נתתי לו את מה שהוא כל כך רצה, פתחתי רגליים ונתתי לו לזיין אותי, לזיין ושוב להזריע אותי ו…נרדמתי.

כשהתעוררתי בעלי יצא כבר לשדה, לרגע נמתחתי במיטה, מתפנקת, נזכרת בכל מה שהיה אתמול, נזכרת איך בעלי שכב עלי, איך הוא זיין אותי, איך הוא נתן לי את עונתי ורציתי כבר עוד.

כשהגעתי למטבח אמא של בעלי כבר הייתה שם, מבשלת, והתחילה לתת לי פקודות כאילו הייתי השוליה שלה, כמובן שסרבתי, זכרתי היטב מה שאמא שלי ואשת הפריץ אמרו לי, לא לתת לה לשלוט בי כי אני היא האשה הראשונה במעלה, אז במקום זה התחלתי אני לחלק לה פקודות והיא התעלמה כך שכשבעלי חזר מהשדה שנינו התייצבנו לפניו ושטחנו את טענותינו, היא טוענת שהיא האמא שלו, זאת שהולידה אותו, האשה המבוגרת, המנוסה, ואני הצעירה צריכה להשמע לה וללמוד ממנה, ואני לעומתה הזכרתי לו שאני האשה הראשונה, זאת שהיא התחיבה בפני הפריץ לציית לה ללא תנאי והוא התחייב לפריץ לדאוג שאכן זה יקרה ויותר מזה, מאחר והיא לא שמעה בקולי ולא עשתה כדבריי אני דורשת שהוא יעניש אותה או שאני אאלץ לעשות כמצוות אשת הפריץ ולספר לה!

ראיתי אותו מתלבט, מצד אחד זאת אמא שלו והכומר חוזר ומזכיר שמצוות כיבוד אב ואם היא אחת המצוות החשובות, ומצד שני הפחד מהפריץ, הוא ידע שאני צודקת, שאמא שלו התחייבה לציית לי ללא תנאי ושהוא התחייב לפריץ שהיא אכן תקיים את זה, אבל אז הוא החליט וקם, רציני, "נשים! בואו!" הוא רעם בקולו ורעד עבר בגופי כשהוא הוביל אותנו אל עבר הרפת.

"אשה שניה, תתפשטי!" הוא ציווה כשהגענו באותו דיבור חסכוני במילים שלו, "מהר!" הוא זרז אותה כשהיא התמהמה, מביטה בו במבט מתחנן ואולי מצפה שיוותר לה, "על הספסל!" הוא הצביע על הספסל הצר שעמד שם כשהא נשארה עירומה ועמדה במבט מושפל, ספסל כמו שאבא שלי היה משכיב את אמא ואותי ומצליף בנו לפני שהיה לוקח את אמא לפריץ לשלם את מס האשה או הריבית על הלוואת הזרעים שלקח.

"סליחה," היא נפלה על ברכיה לפניו והתחננה, "סליחה, אני מבקשת סליחה, יותר זה לא יקרה, סליחה" והפעם זה היה מופנה אלי אבל התאמצתי ושמעתי על פני קרח ורק עשיתי לו 'לא' עם הראש, "אשה שניה!" ושמעתי את הרעד בקולו, בכל אופן זאת אמא שלו אבל הוא ידע שהיא בחרה בזה מרצונה החופשי ועכשיו הוא חייב "עכשיו!" הוא שוב הצביע על הספסל והתחיל לשלוף את חגורת העור ממכנסיו, והפעם היא נשכבה, נמתחה, חבקה את הספסל רק שהפעם הוא קשר אותה אליו.

את שלוש ההצלפות הראשונות הוא הסביר לה כעונש על זה שלא עמדה בהבטחתה לפריץ, את השתים הבאות הוא הסביר כי היא כמעט גרמה גם לו לדבר עבירה, את השישית שתזכור שאני האשה הראשונה והיא חייבת לציית לי ו…"מה את?" הוא שאל והצליף.

"האשה השניה" היא צרחה בכאב.

"ומה עושה האשה השניה?" ושוב הוא הצליף.

"כל מה שהאשה הראשונה אומרת לה" היא ענתה במהירות, חוששת.

"ותזכרי את זה?" הצליף בה בפעם התשיעית,

"כן! כן! אני אזכר, כן, אני אזכור, נשבעת!"

בעלי לא הסתפק בזה, הוא דרש ממנה לפצות אותי וככה, כשאני עומדת ונשענת על הגדר היא ירדה לפניי, נכנסה תחת שמלתי הארוכה ופינקה אותי ולא סתם פינקה כדי לצאת ידי חובה אלא עשתה את זה עם הרבה כוונה והיו לזה תוצאות, גמרתי, אפילו פעמיים, לא כאלה עוצמתיות כמו שבעלי עושה אותי אבל עדיין גמירה וכל גמירה מפנקת.

גם זה לא הספיק לבעלי, כנראה שהוא רצה שזה יחרט טוב טוב בזכרונה או שאולי בכלל הוא רצה שהיא תלך לפריץ ותבקש שימצא לה בעל חדש, זכות ששמורה לה במשך שנה מהחתונה שלי, ושלא יעמוד שוב בדילמה בין מצוות כיבוד אם להבטחה שניתנה על ידם לפריץ, "אשה שניה" קולו שוב רעם והיא יצאה מתחת לשמלה שלי, משאירה אותי ותאוותי בידי, רגע לפני הגמירה השלישית, "אשה שניה" הוא חזר שוב, מקפיד לקרוא לה אשה שניה ולא אמא, "כמו החיות!" והוא עשה לה את הסימן המשפיל!

שוב היא התחננה ושוב זה לא עזר לה. כשהיא עומדת על ארבע ברפת, שדיה הגדולים תלויים תחתיה כמו שני עטינים, ומול עיניי ועיניי כל הפרות שעומדות מסביב וגועות הוא עמד מעליה בברכיים מכופפות ודפק אותה בתחת, בתחת הכואב מאותה הצלפה שרק קודם ספגה, והיא, מושפלת ועם דמעות בעיניים גנחה בקול, גניחות של הנאה אבל אפילו לי, הלא מנוסה, היה ברור שהיא מזייפת, שהיא עושה את זה רק כדי שלא יוסיף לה עוד עונש.

פטורה בלא כלום לא יכולתי לצאת מזה, בכל זאת גרמתי לו להעניש את אמא שלו, וכבר למחרת הוא לקח אותנו אל היער ושם, מול עיניה, הוא הצביע על עץ גדול ועשה לי את הסימן המשפיל. התחננתי, איך לא? אבל לא היה לי סיכוי, וכששוב הוא הצביע על העץ, רעם בקול הבס העבה שלו "אשה ראשונה!", הכניס לי סטירה מצלצלת ועשה לעברי שוב את הסימן המשפיל התפשטתי במהירות, חיבקתי את העץ ונתתי לו לפתוח לי ת'תחת, המקום היחיד שעדיין לא ביקרו לי בו וזה כאב לי, כאב לי מאד אבל הייתי גיבורה ולא צעקתי.

נכנסנו למין שגרה כזאת. פרידה, אמא של בעלי, לא ניסתה יותר לשלוט בי ואני הערכתי את ניסיונה והייתי מקשיבה לה, לומדת.

למרות שהייתי בחירתו של הפריץ בעלי אהב אותי, דאג לכל מחסורי אבל כמו שהבטיח לפריץ דאג גם לאמא שלו, האשה השניה, דואג למחסורה ודואג לעונתה, מזמין אותה למיטה שלנו ורוכב עליה, תמיד בנוכחותי, אוהב במיוחד את אותה תנוחה שסיפרתי לו שהפריץ עשה אותי בה, דופק אותה מאחור כשהיא עומדת על ארבע ומפנקת אותי ולשימחתי גם היא אהבה אותה כך שכולנו יצאו נשכרים.

גם במה שכל גברברי הכפר כל כך אוהבים, לעשות לנו את הסימן המשפיל, התחלקתי איתה, לא שבעלי חסך את זה ממני, לא ולא וגם לא הייתי מסכימה, אלא שבכל פעם שהוא עשה את זה לי למחרת הוא היה עושה את זה לה ולהפך, שומר שאף אחת לא תצא מקופחת.

הפריץ אף פעם לא מפסיד! במקום ריבית הזרעים שאימי כבר לא הייתה צריכה לשלם כי בכסף שקיבל אבי עבורי הוא קנה אותם, שילמנו אני ופרידה ריבית על הכסף שהבעל שלנו לווה כדי לקנות אותי, ובאותו יום שבו מתחיל הסיפור התייצבנו שתינו לפני מנהל האחוזה של הפריץ, אני לשלם את מס האשה שלי והיא לשלם את הריבית על הכסף שבעלי לווה כדי לקנות אותי, ומנהל האחוזה שלח אותנו לעבוד ברפת, דואג כמובן שקודם נוריד את התחתונים והוא ידע גם למה!

***

… פרידה הודתה לבן הפריץ על מנת השפיך האצילית שהוא העניק לה והרגשתי איך הפריץ, שדופק אותי, מתלהב, "כן, תן לי, תן לי!" עודדתי את הפריץ, מזמינה אותו להזריע אותי, לגמור לי בפנים, לתת גם לי את מנת השפיך האצילית שלו אבל הוא יש לו זמן, לא ממהר, כזה הוא הפריץ שלנו, מהגומרים לאט.

"רפתן!" הפריץ קרא לרפתן שעמד בצד והציץ, משפשף לעצמו בהחבא, והוא התייצב בפניו במהירות, רועד כי לא יאה להציץ לפריץ, "היא לרשותך" הוא הצביע על פרידה, "מתנה על החמאה הטובה שחִבַּצְתָּ לנו" והרפתן לא חיכה להזמנה נוספת, הוא שילשל את מכנסיו במהירות, נצמד לאמא של בעלי מאחור והשחיל אותה במקום המשפיל, תקע לה בתחת! והיא, המושפלת, מילא שהפריץ יעשה לה את זה אבל הרפתן? הסמיקה ונשכה שפתיים, יודעת שאין לה מה להתלונן בפני הפריץ, הוא נתן אותה מתנה וידוע לכל, גם לפריץ, שזה מה שהרפתן אוהב לעשות, לתקוע בתחת, הוא לנשים ויותר מזה גברים לו!

הקצב של הפריץ התגבר, ידעתי שהוא מתקרב אל השיא וכל מה שרציתי זה להספיק את הפעם שלי ואכן זה קרה, הפיצוץ, אומנם לא כזה כמו שבעלי מעניק לי אבל עדיין פיצוץ, אורגזמה, הפריץ נתן לי את עונתי וגמר, הפעם בפנים, משקה את מה שבעלי כבר הזריע ונקלט, כן, אני בהריון! עדיין לא ממש רואים, לא מספיק כדי לשחרר אותי ממס האשה, אבל דם-הנשים שלי הפסיק והרופא אמר שנקלטתי!

Loading

6 מחשבות על “כך היה : מס לפריץ”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן