הנשים הבשלות של יוסי –  סגירת מעגל ראשון  

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

<<<  לפרק הקודם (הנשים הבשלות של יוסי –  אחד על אחת)        

החיים הטובים המשיכו, לא הצטרכתי להתאמץ כדי להכנס בין הרגלים של איזו מילפית עסיסית, גם עם איריס ורות עשיתי אחד על אחת, אפילו פעמיים, ועם רחלי נפגשתי שוב בחדר במלון שהיא לקחה ו…אם הן לא היו מתקשרות אליי הייתי הולך לאותו בר שפיני גילה לי ואף פעם לא יצאתי משם בידים ריקות, נכון, לפעמים הייתי מתפשר על גרושות אבל תמיד הייתי מזיין ואפילו הרבה.

ישבתי עם תמרה בקפטריה, שתינו קפה ודיברנו. תמרה היא כוסית-על-חלל, את הלימודים שלה היא מימנה בתור דוגמנית, ובנוסף היא מתכנת מעולה לא פחות ואני אוהב את השיחות האלה עם תמרה בקפטריה, אנחנו מדברים על הכל חוץ מעבודה וסקס, בעיקר על פוליטיקה ואני אוהב לשמוע את הניתוחים שלה שבדרך כלל טובים בהרבה מאותם פרשנים שממלאים את אולפני החדשות ותוכניות האירוח.

אני יודע מה אתם חושבים, שאני מזיין אותה אז לא! לא כי לא הייתי רוצה, הייתי מת להכניס אותה למיטה שלי ולרכב עליה, אבל קודם כל מיכל היא עובדת בצוות שלי והדבר האחרון שהייתי רוצה, בעיקר בעידן ה#מי_טוו (#me_too) זה שמישהו יזמר שאני מנצל מרות ואני אמצא את עצמי במקרה הטוב בלשכת עבודה ובמקרה הרע בכלא ו…גם אם לא הייתי הבוס שלה אז מיכל היא לסבית במלוא רמ"ח אבריה, לא מאלה שעושות גם וגם, אצלה יש רק בנות ואפילו היא נשואה לתמר, הבת זוג שלה, ומאחר וגם לה קראו בעבר תמר היא שינתה את השם לתמרה שלא יהיה ספק מי משתיהן היא הנקבה בזיווג.

הפלאפון שלי כאילו חיכה עד שנגמור את הקפה ורק אז התחיל לרטוט לי בכיס, כשהוצאתי אותו ראיתי "רות" על הצג.

חייכתי לעצמי, לפני כחודשיים חגגתי בין הסדינים שלה בלילה של 'סקס ונילי עם נגיעות קינקיות' כמו שהיא הגדירה אותו, ונילי כי באחד על אחת בעלתי אותה רק בתנוחה המיסיונרית, היא על הגב ברגליים פתוחות ולפעמים מורמות ואני עליה, בין רגליה, ותופתעו כמה אפשר להנות בתנוחה הכאילו בנלית הזאת, שנינו, היא ואני, ונגיעה קינקית אחת כי כדי להעמיד לי מחדש היא הראתה לי סרטים כחולים, לא לייט כמו שמראים בערוצים הארוטיים בטלוויזיה אלא כחול כהה שמורידים מהאינטרנט וזה, בשילוב שפשוף מפנק שלה עם היד דאג להעמיד לי אותו מחדש אפילו בלי למצוץ לי, ובנגיעה הקינקית השניה מימשתי לה את הפֶטיש שלה, זה שהיא עושה רק באחד על אחת ולא בערב בנות, קודם זיינתי לה את הציצים, וברוך השם יש לה ציצים עסיסיים ורכים שכיף להשתפשף ביניהם, ואחר כך גמרתי לה על הפנים, כן, זאת הייתה המשאלה שלה, שאגמור לה על הפנים.

"שלום רות" עניתי עם חיוך על שפתיי, כבר אז היא אמרה לי שלבעלה יש איזה כנס מקצועי באמריקה והיה לי ברור שהיא לא מעדכנת אותי סתם.

"שלום יוסי, אני מפריעה?".

"את אף פעם לא מפריעה" חייכתי.

"פנוי הערב?" היא עברה ישר לתכל'ס.

"פנוי" והרגשתי איך הגבר-גבר שלי מתעורר ונמתח.

"בעלי בחו"ל ואנחנו עושות ערב בנות עם הדלקת נרות וסופגנייה וחשבנו שאולי תסכים להצטרף ותתן לנו הזדמנות למשחק גומלין"

"סטריפ-פוקר?"

"סטריפ- כן," היא צחקה, "אבל פוקר- לא, הפעם נמצא משחק שקשור לחנוכה".

הסכמתי, אותם שיקולים כמו בפעם הראשונה, אם אני שוב אנצח אחגוג על שלושתן אבל מה אם אפסיד? היה לי ברור שגם אם אפסיד המנצחת תרצה שארד לה, ועם זה אתם יודעים שאין לי בעיה, ויותר מזה לא היה לי ספק שהיא תרצה שאזיין אותה ובאמת התנוחה כבר פחות חשובה לי.

 

סגירת מעגל ראשון

בערב נפגשנו אצל רות. כשהגעתי הן כבר היו שם שלושתן, מפטפטות. על טעות אחת לא חזרתי, הפעם מתחת לחולצה שלי הייתה גופיה, מבטל את יתרון החזיה שהיה להן עליי במשחק הקודם ועוד משהו שמייד למדתי זה שגם לרות יש שולחן מזכוכית שכשיושבים אפשר לראות מה נעשה מתחתיו רק שבפעמים הקודמות שהייתי אצלה לא ראיתי אותו בגלל המפה שהייתה פרוסה ועכשיו היא הורדה.

הן חיכו לי עם הדלקת הנרות ונתנו לי לברך, אני הגבר. "בָּרוּךְ אַתָּה יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם אֲשֶׁר קִדְּשָׁנוּ בְּמִצְוֹתָיו וְצִוָּנוּ לְהַדְלִיק נֵר שֶׁל חֲנֻכָּה…." התחלתי וכשסיימתי את הברכות הראשונות הן הדליקו נר אחר נר ורק כשסיימו המשכתי עם "הַנֵּרוֹת הַלָּלוּ אָֽנוּ מַדְלִיקִין, עַל הַנִּסִּים וְעַל הַנִּפְלָאוֹת…" וכשאני סיימתי עם הברכות הן התחילו לשיר את "מָעוֹז צוּר" ורות הלכה להביא את הסופגניות שקנתה.

אכלנו סופגניות ושתינו שמפניה, אמיתית, מחבל שמפאן שבצרפת, לא כזה יין נתזים מבעבע מקומי למרות שאני, בחֵךְ הכל כך לא רגיש שלי, מתקשה להבדיל ביניהם.

"יין ישמח לבב אנוש" רות ציחקקה ודאגה שנחסל את כל הבקבוק לפני ששלפה סביבון, מאלה המרובעים שעל כל אחת הצלעות חרוטה אות, נ' לנס, ג' לגדול, ה' להיה, ו-פ' לפה. "המשחק הוא פשוט" היא הסבירה, "כל אחד בתורו ינחש אות ויסובב את הסביבון, אם הוא או היא צדקה התור עובר למשתתף הבא אבל אם לא," ובראש שלי הרצתי מייד את הסיכויים, 3:1, "הוא מוריד פריט לבוש אחד וזורק לעֲרֵימָה ו…" היא ציחקקה, "את התחתונים הוא עומד ומוריד לפני כולם, מוסר למי שלדעתו תנצח, מחכה שתרשה לו לשבת ויושב ברגלים פתוחות עד סוף המשחק שאז, כמו תמיד, המנצחת תעשה במפסידים ככל העולה על רוחה"

"אבל עושה בכולם" הוספתי מייד, מזכיר להן את מה שאמרו לי אז, כשאני ניצחתי.

"ברור" רות ציחקקה, "לכו-לם" היא משכה את המילה ושלושתן פרצו בצחוק.

הפעם אפילו יותר, אם כמובן מדובר בסביבון הוגן ולא מוּטֶּה, רק המזל משחק פה תפקיד. רות, המארחת, התחילה "פה" היא הכריזה וסובבה, הסביבון הסתובב במהירות שהלכה ופחתה עד שנשמט על צידו וה-נ' הוצג כלפי מעלה, "מפסידה צריכה לעשות מה שמפסידה צריכה לעשות" היא ציחקקה ולחשה את המשפט הידוע שלה והתחילה לפתוח במהירות את כפתורי החולצה שלה, הורידה אותה, זרקה אותה על הרצפה לצידה והעבירה את הסביבון לורד.

בסוף הסיבוב הראשון כולנו ישבנו בלי חולצה, "מה?" התממתי למראה המבט שלהן בגופיה שלי, "חורף, קר" המשכתי באותה התממות שלי, "וחוץ מזה לכן יש חזייה" חייכתי לעברן.

רות הייתה הראשונה שהצליחה לנחש את מה שיפול, "נס" היא אמרה ואכן נס קרה לה ויצא נ', לורד אחריה המזל לא האיר והיא נדרשה להוריד גם את החצאית שלה אבל לאיריס הצליח, יצא מה שאמרה והתור עבר אלי. "גדול" הודעתי, מסובב חזק ומתפלל שייצא ג' אבל מה שיצא זה ה' ואני, שלא כמו איריס, הורדתי את הגופיה ולא המכנסיים.

סיבוב שלישי, רות לא ניחשה והחצאית שלה הצטרפה לחולצה שלידה, לורד לעומתה הצליח, "היה" היא הודיעה לפני שסובבה את מה שאף אחד לפניה לא הכריז ואכן יצא ה'. גם איריס לא ידעה והורידה את החצאית שלה והגיע תורי, היחיד שעד עכשיו לא ניחש נכונה ו…גם הפעם נכשלתי, בחרתי שוב ב-"גדול", חמש תורות לא יצא ג' ולפי תורת הסיכויים הגיע הזמן שיגיע ושוב יצא פ'.

הפעם כבר לא הייתה לי ברירה, התפתלתי בכסא והורדתי את המכנסיים שלי, דואג שחלילה התחתונים לא יחליקו איתם, ונשארתי רק בתחתוני הבוקסר הצמודים שלי כשמבעד לזכוכית השקופה של השולחן אי אפשר לפספס את האוהל האינדיאני שהתרומם בתוכם.

סיבוב רביעי, הן עדיין עם שני פריטי לבוש ואני רק עם אחד, גם רות בחרה ב-"גדול" אבל לה זה הצליח, אין ספק שאלילת המזל אוהבת אותה, אלילת המזל חייכה גם לורד אבל איריס לעומתה נדרשה להוריד את החזיה שלה ולחשוף את שדיה.

הגיע תורי, הפעם זה להיות או לחדול, ניחשתי נכון ואני עדיין במשחק, פיספסתי ואני בחוץ, הראשון להשאר לשבת עירום עם רגליים פתוחות. הימרתי על "נס", זה מה שהייתי צריך, סובבתי חזק, התפללתי לאלילת המזל אבל לה היו תוכניות אחרות ו-ג' חייך אלי ממרומיי הסביבון ולא יכולתי לפספס את חיוכי השמחה לאיד של שלושתן והחלטתי בלב שיום אחד, לא היום, הן תשלמנה על זה.

"מפסיד צריך לעשות מה שמפסיד צריך לעשות" חזרתי על אותו משפט עידוד של רות, נעמדתי זקוף ומשכתי והורדתי את התחתונים, מנסה להראות אדיש אבל בבטן פִירְפֵר לי, עמד לי בגדול, טיל-בין-יבשתי-מוכן-לשיגור, וראיתי איך העיניים שלהן נפערות לרווחה והבעת השמחה לאיד מתחלפת במין תאווה. אני לא יודע למה אבל החלטתי שהיום יש לי מַנְחוּס ואני אעביר אותו עם התחתונים למי שאני אמסור לה אותם אז מסרתי לאיריס, לרות זכרתי חסד הפעם ההיא שהיא קטפה אותי בבר, ורד הייתה זאת שלקחה את הפלאפון שלי והזמינה אותי ראשונה לאחד על אחת אז "למרות שאת בנחיתות אני חושב שזאת תהיי את" מסרתי לאיריס את התחתונים שלי וראיתי אותה מחייכת, רגע היא נתנה לי לעמוד ככה, עם הזין זקור ורוטט, לפני שהיא הושיבה אותי חזרה "ואל תשכח את החוק, לפתוח רגליים!" היא ציחקקה בקול מקניט, "אנחנו רוצות לראות ת'שטרונגול שלךָ".

רגע ארוך ישבתי ככה מולם, עירום ועם רגליים פתוחות שחלילה לא להסתיר את ארץ הלבנון הזקוף ומתוח שלי לפני שרות לקחה את הסביבון והכריזה "נס" וסובבה, הסביבון הסתובב עד שנפל כשה-ג' מוצג. "יום אסל ויום בסל" היא ציחקקה ובלי הרבה היסוסים פתחה את החזיה שלה והפילה אותה לרצפה. גם ורד אחריה בחרה ב-"נס", פיספסה ונאלצה להפרד מהחזיה שלה.

הגיעה תורה של איריס, האם המזל יאיר לה פנים או המנחוס שלי דבק בה? גם איריס המרה על "נס", האם אצלה זה יעבוד? אלילת המזל צחקה בקול ואולי באמת המנחוס דבק בה כי כשהסביבון סוף סוף נפל ה-ה' חייכה לעברנו.

"ידעתי שזה לא היום שלי היום" איריס ציחקקה ונעמדה, "הייתי צריכה להשאר בבית ולהתבטט מול הטלוויזיה" היא כאילו מלמלה לעצמה כשהיא מורידה את התחתונים שלה. רגע היא עמדה ככה, מרימה גם את התחתונים שלי שמסרתי לה, ואז מסרה אותם לורד, "לדעתי את תנצחי" היא הכריזה, "רק בגלל שהתור של רות לפניךְ" הוסיפה בקול מצחקק ונשארה לעמוד עד שורד הושיבה אותה, "שבי!" ורד חייכה אליה, "ואל תשכחי לפתוח חזק ת'רגלים, אנחנו רוצות לראות לך ת'תותה" הוסיפה בקול עוקץ.

עכשיו הסביבון עבר לידיים של רות, תנחש נכון וכנראה הנצחון שלה, לא תנחש נכון ואיריס צדקה. "נס" רות חייכה וסובבה את הסביבון, כנראה שזאת השיטה שלה, לבחור את מה שזאת שלפניה לא הצליחה בה. כולנו הבטנו בסביבון שהסתובב, ראיתי את ורד מחזיקה אצבעות, מתפללת, "אימא'לה" דווקא איריס מילמלה כשהסביבון האט ו"יש!" רות צהלה כשה-נ' הביטה למעלה, "יש" היא חייכה שוב, חיוך גדול של הקלה, "תורךְ" היא העבירה את הסביבון לורד.

כל העיניים הופנו לעבר הסביבון בידים של ורד, המושג גורלה בידה קיבל פתאם משמעות אמיתית, אין לי ספק שכל המעמד הזה חירמן אותה, עטרות הפטמה הפכו כהות עוד יותר והפטמות עצמן עמדו זקורות ונוקשות כאבן.

"פה" היא הודיעה וסובבה בחוזקה, ושמעתי את הרעד בקולה, "תן לי פ', תן לי פ'" היא לחשה, מחזיקה אצבעות ומעודדת את הסביבון, ו…"פאק!" היא התנשפה באכזבה כשה-נ' שוב הביטה למעלה, "דֶּפֶק" היא מילמלה לעצמה והתחילה לקום כשמבט מאוכזב על פניה.

קודם היא מסרה לרות את התחתונים שלי ושל איריס, ולא יכולתי שלא לתהות אם המנחוס שלי עבר גם אליה, ורק אז הורידה את התחתונים שלה

ומסרה גם אותם, עומדת ככה זקופה ובפישוק קל ומחכה שרות תגיד לה לשבת ורות, עם חיוך נצחון על פניה, נתנה לה עוד רגע לעמוד ככה מחכה עד שהטיפה שמחליקה לאורך הירך הפנימית שלה תצנח לרצפה, ורק אז הושיבה אותה חזרה עם רגליים פתוחות כמובן.

רות קמה לרגע, הלכה לחדר שינה וחזרה עם סטראפאון ורעד עבר בגופי, על האפשרות הזאת לא חשבתי. "אוקיי, נתחיל" היא הורידה את התחתונים שלה והתיישבה חזרה, "יוסי, אתה שמאלי?" היא פנתה לעברי.

לשניה התבלבלתי אבל אז קלטתי, נזכרתי, רות הולכת לעשות לי את מה שאני עשיתי לה, "ימני" עניתי, מחייך חזרה.

"אוקיי אבל תסלח לי אם אני אדבר אליך בלשון נקבה" היא ציחקקה, "אתה יודע, הרוב קובע ויותר מזה אני המנצחת" וראיתי חיוך משועשע על פני ורד ואיריס, "ביצ'יות, אתן מרשות לי לקרוא לכן ביצ'יות, נכון?" היא צחקה ולא המתינה לתשובה, "זוכרות מה יוסי אמר לנו לעשות?" היא המשיכה, "יד ימין בין הרגליים, להכניס אצבע לכוס או במקרה שלךָ לעטוף את הזין עם כף היד" היא קרצה לעברי, "ותתחילו לאונן!" היא חיכתה שנתחיל ורק אז המשיכה "ועם יד שמאל תשחקו לכן בפטמות, גם אתה!" היא לא השאירה מקום לספק.

התחלנו, שלושתנו, עם יד ימין מאוננים ובשמאל משחקים בפטמות. "לאט יוסי" רות גערה בי, "רק כדי לשמור אותו ערוך ומוכן בשבילי, שלא תעז לגמור! אחרת" היא הצביעה על הסטראפאון המונח לצידה.

בזמן שלי היא לא הרשתה לגמור אותן היא עודדה, המריצה לאונן במרץ ואם נצרף לזה את המראה הכולל, הצגת אוננות קבוצתית, לא פלא שהגניחות התאוותניות של איריס וורד לא אחרו להגיע.

"יוסי, מה שבא לי עכשיו זה פינוק" היא פישקה רגליים, מסמנת איפה היא רוצה את הפינוק, "בוא יוסי, תכנס," היא הצביעה אל מתחת לשולחן "תגיד שלום לפוסי שלי ותתחיל לעשות לי ולו את מה שאנחנו יודעות שאתה יודע לעשות כל כך טוב".

זאת לא הייתה הפתעה בשבילי, ידעתי שאם אני אפסיד זה יגיע ואכן זה בא. נכנסתי מתחת לשולחן השקוף, יודע שאיריס וורד עוקבות אחריי בדריכות, עמדתי על ברכיי בין רגליה המפושקות של רות התקרבתי עד שהאף שלי כמעט נגע לה בכוס הרטוב, הרחתי את הריח המיוחד של אשה מיוחמת הבוקע ממנו ו…"שלום לפוסי של רות" ציחקקתי והעברתי את קצה הלשון לאורך כל החריץ הוורוד שבין שפתי הכוס הכהות והבשרניות שנפרסו לצדדים ככנפי פרפר, קודם נגיעה קלה ואחריו עוד אחד, חודר קצת יותר ושוב מעביר, עוד יותר עמוק, חודר בין השפתים הקטנות ומלטף לה את הדגדגן הנפוח מתשוקה.

נתתי לה פינוק מהסרטים, את כל מה שנטע, האקסית שלי שעשתה לי אוניברסיטה פתוחה בלרדת לאשה, ואת כל מה ששכללתי אחר כך עם הנשים האחרות הענקתי לה במרוכז והתוצאות לא אחרו להגיע, הידים שלה אחזו חזק בראשי והצמידו אותו לערוותה עד שכמעט ונחנקתי, הרגליים שלה ננעלו סביב ראשי, עוצרות אותי מלברוח, וגניחות ההנאה שלה מילאו את חלל החדר, גוברות בקלות על אֵלֶה של שתי המאוננות.

"כן, ככה, עוד" היא צעקה, "כן, בדיוק ככה, כן, שם" היא צרחה כשתפסתי את הדגדגן בין שפתי ומצצתי אותו "כן, הנה, בנות, אני בשמיים" היא הכריזה אם היה למישהו ספק, "כן, פאק! הנה, אני משפריצה!" ולא סתם היא הודיעה שהיא משפריצה, הכוס שלה הפך רטוב עוד יותר כשהיא גמרה בפעם הראשונה, "תמשיך! עוד!" היא דרשה ממני, "בנות, תביטו, תראו, ככה יעשה למי שמנצחת".

המשכתי, דוחף לה את כל הלשון ומזיין אותה איתה, מכניס ומוציא, נוגע בכל נקודה אפשרית ושוב לא הייתי צריך הרבה כדי להדהיר אותה לאורגזמה שניה, חזקה עוד יותר מהראשונה, "יוסי, אני מיוחמת!" היא צרחה ודחפה אותי מבין רגליה, "יוסי תשכב שם על השטיח" היא הצביעה על השטיח הפרסי הגדול שעמד בסמוך לשולחן, "מהר, על הגב, אני הולכת לנרתק אותךָ" היא הכריזה וקמה מהכסא שלה, "בנות, תסתובבו ותציצו!" היא זרקה לעברם שמיהרו להסתובב, מי תרצה להפסיד את ההצגה הכי טוב בעיר? "כן, אני הולכת לנרתק אותך" היא יללה כחתולה מיוחמת ונעמדה בפישוק מעלי, מציגה לי את מגרש המשחקים הפרטי שלה, "כן, ככה" היא ירדה על ברכיה וכיוונה את הזין שלי בידה אל המקום הנכון, "אני הולכת לרכב עליך" היא התיישבה "כ-ן-ן-ן-!-!" היא השתפדה, יושבת עלי בכל כובד משקלה וכל הזין הנוקשה והמתוח ננעץ עמוק בכוס הרוחש וגועש שלה.

רגע ארוך היא ישבה ככה, נעה קדימה ואחורה וימינה ושמאלה, עד שהחליטה שהזין יושב בדיוק במקום שרצתה ונוגע לה במקומות הנכונים ורק אז התחילה לדהור. "בנות, לאונן! אני רוצה אתכן משומנות שם בפות" היא פנתה לורד ואיריס, מצחקקת, "אחרי יוסי יגיע תורכן" היא המשיכה, עולה ויורדת על הזין שתקוע לה בין הרגליים, "בנות, אני מנרתקת אותו" היא צווחה בגאווה, "אני מזיינת לו ת'צורה" הגבירה את הקצב והיה ברור שהיא מתקרבת לעוד גמירה עוצמתית, "כן" היא אחזה בכפות ידיי והובילה אותן אל החזה שלה, "שחק לי בציצים" היא נאנקה ביצריות, "כן, תמשיך, פנק לי ת'בְּזָ'זִ'ים" המשיכה באותו קול מחורמן ואליה הצטרפה ורד, מודיעה לכולם שגם היא גומרת ומייד אחריה גם איריס לא נשארה חייבת ו…גם אצלי הסוף כבר נראה באופק, מתקרב בצעדי ריצה ענקיים.

"רגע! עוד לא!" רות צווחה באקסטזה כשהרגישה שאני מרים אותה, הסימן הידוע שבקרוב מאד אני הולך לגמור, "עוד לא! רגע! זה בא לי, רוצה עוד אחד" היא המשיכה באותו קול מבוהל, כאילו מפחדת שאגמור לפני שהיא תספיק, "הנה!" הקול השתנה, רגוע מעט אבל חרמני בטרוף, "כן, הנה, עכשיו, תן לי!" היא המשיכה באותן נשיפות זימתיות, "כן, תן לי, עכשיו, כן-ן-ן-ן-!!" וזה היה כן ארוך ומלא הנאה כשהלבה הרותחת שלי שטפה את נרתיקה.

רגע ארוך היא המשיכה לשבת אליי ככה, מתנשפת בכבדות כשחיוך של מי שקיבלה את עונתה בענק מרוח על פרצופה ורק כשהזין התכווץ והחליק מתוכה היא קמה, הושיטה לי יד ועזרה לי לקום ושלחה אותי חזרה לכסא שלי, "שב ותאונן, תעמיד אותו מחדש, אני עוד לא גמרתי אתךָ" היא צחקה והתחילה להלביש לעצמה את הסטראפאון.

זה שזאת לא הפעם השניה שהם משחקות ככה ידעתי, חקרתי אותן כשהיינו אחד על אחת והן סיפרו לי, אבל מסתבר שלא את כל הכללים הן גילו לי בפעם הראשונה כששיחקנו. "בנות! מה זה? אמרתי לכן להפסיק לאונן" רות גערה בנו כשהיא גמרה לקשור לעצמה את הסטראפאון ולרגע היא עמדה מולנו והתותב ניצב זקור בין רגליה ווידאה שאנחנו מאוננים, "בנות, טקס בדיקת שמן!".

הופתעתי, לא ידעתי מה לעשות ואם בכלל היא מתכוונת אליי. איריס וורד קמו, נעמדו זאת ליד זאת בפישוק עם הגב לרות והתכופפו קדימה, הרגלים ישרות והן אוחזות בברכיהן. "אתה צריך הזמנה מיוחדת?" רות פנתה אלי בקול כועס.

"אהה, לא ידעתי" קמתי והתנצלתי.

"תלמד!" היא גערה בי בקול גוער שהזכיר לי את הגננת שלי, "זה החוק, כשהמנצח מודיע על בדיקת שמן אתה קם ונעמד כמוהן"

נעמדתי בפישוק, התכופפתי קדימה ונצמדתי לצידה של ורד רק שאני לא גמיש כמוהן והרגליים שלי לא היו כל כך ישרות כשאחזתי בברכיי. קודם רות ניגשה לאיריס המרוחקת ממני, "מוכנה לוזרית (loser-ית)?" היא שאלה בקול שהזכיר לי מ"כ בטירונות.

"כן המנצחת, הלוזרית מוכנה לבדיקת שמן של המנצחת" ועכשיו זה נשמע לי באמת כמו סצנה שנלקחת מסרט אמריקאי על טירונות במרינס.

רות העבירה אצבע חוקרת לאורך כל החריץ הרטוב של איריס, חודרת ואוספת על האצבע דגימה מהצוף הנשי הממלא אותו, בחנה אותו מקרוב "משומנת היטב" היא הודיע בקול מקניט ואז הגישה את האצבע לפה של איריס וזאת מצצה אותה, מנקה.

רות עברה ונעמדה מאחורי ורד וחזרה על הטקס, "מוכנה לוזרית?"

"כן המנצחת, הלוזרית מוכנה לבדיקת שמן של המנצחת" ושוב רות העבירה אצבע חוקרת לאורך חריץ הכוס של ורד, דגמה מהצוף הנשי של זאת, בחנה את הממצאים מקרוב, הכריזה "משומנת היטב" והגישה את האצבע לורד שמצצה וניקתה.

רות עברה ונעמדה מאחורי, "מוכן לוזר?" היא שאלה אותי באותו טון של מ"כית טירונים.

"כן המנצחת, הלוזר מוכן לבדיקת שמן של המנצחת" חזרתי על המשפט ששמעתי את ורד ואיריס עונות. חשבתי שהיא תבדוק לי את הזין, קיוויתי שאולי אפילו תשפשף אותו אבל במקום זה היא העבירה לי אצבע חוקרת לאורך חריץ התחת שלי ורעד עבר בגופי כשהיא הגיעה לפי הטבעת אבל היא לא חדרה, העבירה שוב ו…"יבש כמו הנגב" היא ציינה במין זלזול כזה, "לך תשב חזרה ותאונן" שלחה אותי לשבת, "את" טָפְחָה על ישבנה של ורד ושלחה אותה לחזור לשבת ולאונן, "ואת" טפחה על ישבנה של "בא לי עליך אבל קודם בואי תמצצי לי אותו קצת" הצביעה על התותב.

רות התיישבה חזרה ואיריס ירדה על ברכיה מתחת לשולחן והתחילה למצוץ לה את התותב, מניעה את ראשה קדימה ואחורה, מכניסה את התותב עמוק לגרונה, מוצצת עד שכמעט ונחנקת ומוציאה, לוקחת נשימה עמוקה ושוב מכניסה"

אני לא יודע מה בדיוק זה עשה לרות אבל בין הרגליים שלי היָּשֵׁן התחיל להתעורר, להתרומם, בדיקת השמן שעשו לי, לראות ככה את איריס מוצצת לה, לראות את ורד יושבת, מאוננת במרץ וממזמזת לעצמה את הציצים ולשפשף לעצמי את הזין הם בדיוק הדברים הנחוצים כדי להעמיד לי מחדש את הזין שלי ואם כל זה לא הספיק רות עוד המשיכה, "ביץ'" היא פנתה לאיריס, "זוכרת איך יוסי כופף אותנו אל השולחן?".

"זוכרת"

"אז תעמדי ככה, עכשיו!"

איריס קמה, הזיזה את הכסא שלה לאחור, התרחקה מעט מהשולחן, נעמדה בפישוק והתכופפה אל השולחן, הניחה את כפות ידיה על שפת השולחן והשעינה את מצחה עליהן, נשענת ככה כששדיה הגדולים תלויים תחתיה.

רות נעמדה מאחוריה, הניחה את ראש התותב אל בין שפתי הכוס, "לוזרית, מוכנה?" רות שאלה, לוחצת מעט את התותב כדי שלא יברח ואוחזת במותניה של איריס.

"כן המנצחת" איריס ענתה, עוד טקס שהן "שכחו" לציין כשאני ניצחתי, "הלוזרית מוכנה לחטוף מהמנצחת… וואו!" היא נמתחה כשרות נעצה בתוכה את התותב והתחילה לפמפם אותה, גוחנת מעליה, אוחזת בשדיה, לשה אותם ולרגע לא מפסיקה לזיין, לטחון לאיריס את הכוס, לטחון מהר וחזק, דק-דק כמו שאני אוהב לקרוא לזה.

העיניים שלי היו נעוצות בזיון שלפניי, מחרמן יותר מכל סרט כחול שראיתי באינטרנט, ואם נוסיף לזה את ורד שישבה מולי בפישוק רגליים ואוננה, ריח הזימה שמלא את החדר וגניחות ההנאה שהגיעו מכל הכיוונים, גם שלי, אין זה פלא שמהר מאד הטיל-לשיגור-חלליות שלי הזדקר בגאון, עומד נוקשה ומתוח, מוכן לשיגור והפכתי את השפשוף שלי לאיטי ומרפרף, כזה שישמור עליו מוכן לשיגור אבל לא יגמור.

איריס גמרה בפעם הראשונה אבל רות לא הפסיקה, גם אחרי הפעם השניה היא המשיכה וגם אחרי שהיא, רות, גמרה היא המשיכה, ככה זה עם תותב, כשגומרים הוא לא מתרכך. עוד שלוש גמירות מטלטלות של איריס, האחרונה שבהן משותפת עם רות וזאת יצאה מתוכה, שלחה אותה מתנשפת בכבדות לשבת חזרה בכסא ולחזור לאונן וגם היא התיישבה והזמינה את ורד לבוא למצוץ לה, "תפתחי את הפה!" היא אחזה בראשה כשזאת ירדה על ברכיה לפניה ודחפה לה את התותב המצופה בעסיס תענוגותיה של איריס עמוק לפה שנפער.

המשכתי לשפשף לעצמי, לאונן בעדינות שחלילה לא ישפריץ לי. ראיתי את רות מתבוננת בי, בעיקר בזקפה שהתרוממה בין רגליי,  "יוסי, דיר באלאק!" היא פנתה אלי, כנראה שחששה שאני אשפריץ לפני שתעשה בי את מה שהיא זוממת, "רק כדי לשמור אותו מוכן בשבילי, שלא תעז לגמור כי אחרת אתה יודע!" היא הצביעה על הסטראפאון שורד מוצצת לה.

עוד כמה מציצות קולניות של ורד ורות שלפה את עצמה מפיה וקמה, זרקה שתי כריות על השטיח, מניחה אותן זו על גבי זו, ו-"תשכבי! על הבטן!" היא הורתה לורד שנשכבה כשהכריות תחת אגנה וישבנה מוגבה, פישקה מעט את רגליה, מכינה מקום לרות להכנס ביניהן, ובלי לחשוב פעמיים שלחה ידיים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה, "תשכחי מזה לוזרית" רות ציחקקה כשהיא יורדת על ברכיה בין רגליה של ורד, "אני יודעת מה את רוצה אבל את לוזרית ולוזרית לא מקבלת את מה שהיא רוצה" היא המשיכה באותו טון מקניט, נשכבה עליה, מוחצת אותה, הרימה מעט את אגנה וכיוונה בידה את התותב אל הכוס של ורד, "בא לי דווקא על הכוס הכל כך משומן שלךְ" היא לחשה לה באוזן, מספיק חזק שגם אנחנו נשמע, והשחילה אותה, אין מילה יותר טובה מהשחילה כדי לתאר את החדירה המהירה והחלקה שלה למעמקי הכוס הגועש של ורד.

רגע ארוך היא שכבה עליה ככה, מוחצת אותה לשטיח ולא זזה, שוכבת עליה ומביטה בנו, "לאונן ביצ'ס" היא גערה בנו, "ואל תשכחו למזמז לכן ת'פיטמות" הוסיפה כשהיא מסתכלת בעיקר לעברי, "כן יוסי, תמולל ותצבוט, כמו שגברים אוהבים לעשות לנו" הוסיפה לי עקיצה והתחילה לפמפם את ורד, התחילה לאט ולאט לאט הגבירה את הקצב.

רות חגגה עליה, דחפה את ידיה אל מתחת לגופה של ורד ושיחקה לה בציצים בזמן שהיא מזיינת אותה (או אם נדייק מתתבת אותה ????). רות אהבה את זה, ראו את זה בשפת הגוף שלה ושמעו את זה בגניחות ההנאה שלה אבל ורד אהבה את זה לא פחות, מספרת לנו את זה במילים גסות שמחרמנות עוד יותר, "כן, תכניסי לי אותו, חזק, תזייני את הכוס הבוער שלי, כן, חזק, תטחני לי ת'אימ-אימא שלי" היא צרחה באקסטזה, "כן, זה טוב, אני אוהבת את מה שתקעת לי, אימא'לה כמה שזה טוב אבל רק שתדעי, של יוסי הרבה יותר טוב!" ואני לא יודע אם היא אמרה לה את זה בכוונה או במקרה אבל את רות זה חירפן ומהמקום שבו ישבתי יכולתי לראות בבירור את ישבנה של רות מתרומם כשהיא שלפה את עצמה מתוכה במהירות ויורד חזרה בתנועת אגן חזקה כשהיא תקעה לה את כל התותב עמוק בתחת שלה.

"פאקקק!" ורד צרחה מכאב והפתעה, "אימא'לה, פאק" והפעם היא כבר הייתה קצת יותר רגועה, "כן," ולמרות שלא ראיתי את הפנים של ורד ידעתי שהיא מחייכת, "כן, כמה רציתי להרגיש אותך בתחת שלי" היא לחשה בקול נהנה, מוסיפה שמן למדורה ומדליקה עוד יותר את רות שהתחילה לכתוש לה את התחת.

ריחמתי על ורד, ואולי לא הייתי צריך לרחם כי בעצם זה מה שהיא ביקשה מההתחלה, ריחמתי כי ידעתי שיצרוב לה שם עוד הרבה זמן אחרי שהמשחק יסתיים ושלדעתי, מהניסיון שצברתי על אחרים, היא תלך באותה הליכת ברווז פשוקת רגליים גם מחר, אבל בפועל ורד אהבה את מה שרות עשתה לה והיא סיפרה את זה לנו בקולי קולות, גומרת פעם אחרי פעם, היא ורות, עד שאחרי עוד גמירה משותפת רות התגלגלה מעליה ונשכבה על הצד לצידה, מתנשפת ומחייכת ו…"מה מגיע לי?" היא ציחקקה אחרי שנרגעה קצת ולהפתעתי ורד גחנה עליה ונישקה אותה על השפתיים נשיקה צרפתית רטובה ותאוותנית.

"זה לא הוגן" איריס הפתיעה בקול חרמני ומתחנחן, "למה היא קיבלה יותר?".

כנראה שזה חלק מהמסורת שלהן כי התגובה של רות הגיעה במהירות, כאילו היא מדקלמת, "אז מה את רוצה?".

"פיצוי".

"אין בעיה" רות ציחקקה, "בשביל מה שאני רוצה מיוסי אני צריכה אותו מוכן עוד יותר אז בואי תמצצי לו".

חשבתי שאיריס תסרב אבל להפתעתי היא קפצה על המציאה ואני, למציצה, לא אומר לא אז רגע אחרי הזין שלי היה עמוק בפה שלה, "בזהירות, שלא יגמור, אני צריכה אותו בשיאו" רות הזהירה אותה, "תגיד יוסי" היא חזרה ופנתה אליי, "יש לי דיל (deal) בשבילך, תפתיע אותי, אני רוצה שתעשה לי משהו שעוד לא עשית לי ותעיף אותי לשמים, ראיתי שאתה מפחד לחטוף את זה מאחור" היא אחזה בתותב באותה תנועה גברית גסה, "אז אם תצליח, ניצלת, אם לא תצליח – אני אדחוף לך אותו לתחת!".

הרעיונות רצו במוחי במהירות, בוחן אותם באמות המידה שרות הגדירה, מה שיכול להעיף אותה לשמים ועדיין לא עשיתי לה, ו…בינגו, מצאתי, תרגיל מייבש הכביסה! עדיין לא עשיתי לה אותו ואם זה יעבוד עליה כמו שזה עבד על הבלונדינית ההיא שלימדה אותי אין ספק שניצלתי.

"מקובל עלי" חייכתי אליה, "בואי תראי לי איפה חדר הכביסה שלכם" הפתעתי אותה.

"חדר הכביסה?" רות שאלה בתמיהה.

"כן, חדר הכביסה, את יודעת, איפה שמכונת כביסה והמייבש נמצאים".

כנראה שהאסימון נפל לה כי חיוך גדול נמרח על פניה, "אתה הולך לעשות אותי על המייבש?" היא שאלה בשמחה.

"כן"

"מניאק," והחיוך על פניה התרחב עוד יותר, "שמעתי על זה אבל אף פעם לא עשו אותי ככה, בוא!" היא אחזה בידי והובילה אותי אחריה, "בנות, אם אתן רוצות לראות אז בואו, אין ביננו סודות" היא הוסיפה בקול מתלהב והן הצטרפו והלכו אחרינו.

קודם דאגתי שהיא תגדיר את התוכנית הנכונה במייבש, זאת שהבלונדינית הסבירה לי, ושתגיד לי על מה ללחוץ כדי להפעיל, ואז פרסתי מגבת גדולה על המייבש ועזרתי לה לעלות ולשבת עליה, "רגליים" חייכתי אליה, טופח על ירכיה ומסמן לה לפתוח אותם והיא פתחה, רחב, חושפת את גן השעשועים האינטימי שלה ולא נשאר לי אלא להתקרב ולהצמד אליה, לכוון ולהחליק את אייל הברזל שלי למעמקי הכּוס הכל כך משומן שלה, ללחוץ על הכפתור הנכון במייבש, לחכות שניה והחגיגה התחילה.

רות לא הייתה שונה מאותה בלונדינית, גם אצלה הסכר נפרץ די מהר והגמירות התחילו לזרום אחת אחר השניה. זה מה שטוב בתנוחה הזאת, אתה לא צריך לעשות כלום רק לעמוד ולחגוג, לשאר דואגים המייבש והכּוּס שאתה נעוץ בתוכו והם דאגו, ועוד איך דאגו, בענק! עמדתי והבטתי בורד ואיריס שעמדו וצפו בנו, גם אותם זה חירמן בטרוף ולהפתעתי הרבה ראיתי אותם עומדות מחובקות, מתנשקות נשיקה צרפתית לוהטת ומפנקות האחת את השניה עם האצבע.

רות לא ספרה כמו הבלונדינית ההיא, היא לא חיפשה שיא גינס כמוה, היא הסתפקה בשיאים שהענקתי לה, בגמירות העוצמתיות שהתפוצצו בתוכה בזו אחר זו, "פאק! בנות! אני כבר לא יכולה יותר" היא התנשפה בכבדות, "כן, תן לי, תגמור! תכבה לי את השריפה בין הרגלים" היא עודדה אותי ונצמדת אליי, מחבקת אותי וחופנת בכפות ידיה את פלחי ישבני, "כן, תן לי עכשיו" היא צרחה והאצבע שלה נלחצה אל פי הטבעת שלי, "עכשיו!" היא לחצה ולוע הר הגעש שלי פלט מנת לבה רותחת אל הנרתיק שכל כך חיכה לה.

זהו, היינו מותשים ומחר יש יום עבודה אז סיימנו. התלבשנו אבל התחתונים שלי נשארו אצל רות, שלל היא קוראת לזה והיא הראתה לי את האוסף שלה, אוסף מכובד של תחתוני גברים ונשים מכל הסוגים ומכל הצבעים, אין ספק שרות פעילה גם מעבר לערבי הבנות שאליהם נחשפתי אבל לא חקרתי אותה, מי יודע? אולי פעם ייצא לי.

רות ליוותה אותי לדלת, פעם ראשונה הערב שהיינו לבד, "שמעתי שעשיתָ טובה לחברה טובה של ורד" היא הפתיעה אותי.

"נכון" עניתי, סקרן, ברור שהיא לא מציינת את זה סתם.

"גם לי יש חברה טובה שצריכה קצת עזרה"

"מעניין, נשמע." כרגיל לא התחייבתי.

"מבוגרת ממני בשנתיים, חברה טובה באמת, בעלה שותף של בעלי ועכשיו הוא איתו ביחד בכנס, וכמו ההיא של ורד יש לה איזה פֶטיש שהוא לא רוצה לעשות לה אז הצעתי לה שאתה תעשה לה את זה, אתה יודע, רק אם תסכים כמובן, לא התחייבתי, וגם לא גיליתי לה מי אתה".

"מה הפטיש?"

"אני מעדיפה שהיא תספר לךָ אבל לא משהו שאני לא עושה לפעמים".

"כוסית?"

"אני בעינך כוסית?"

"כן"

"היא יותר"

"ומה ייצא לי מזה?"

"זיון" היא צחקה, "אני מבטיחה לך שלא תתחרט"

"ואם אני אתחרט?"

"אני אפצה אותךָ" היא צחקה, "אבל אני בטוחה שאני לא אצטרך אתה יודע מה? תבוא אליי ביום חמישי, ניסע אליה ביחד ואם לא תהיה מרוצה אני אפצה אותךָ, אפתח את הרגליים במקומה" והיה לה חיוך זימתי כזה, "ורק שתדע, אני הולכת להציץ לכם! אני אוהבת להציץ, הנה, גילתָ עוד פֶטיש שלי".

הסכמתי, אתם לא הייתם מסכימים במקומי?

להמשך >>>>>>

 

 

Loading

3 מחשבות על “הנשים הבשלות של יוסי –  סגירת מעגל ראשון  ”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן