החופשה השנתית – חלק שלישי

לקריאת כל חלקי הסיפור : חלק 1, חלק 2, חלק 3 וחלק רביעי

 

***כל קשר בין עלילת הסיפור והדמויות הנזכרות בו למציאות ולאנשים אמיתיים הוא מקרי בהחלט***

בוקר יום שני

גיא

אני מתעורר לפניה, כרגיל. נזכר בזיון אתמול עם נופר. תוהה איך זה ישפיע על הנישואים שלנו, אם זה יחזור אליי כבומרנג והילה פתאום תבין שהיא עשתה טעות שהיא נתנה לי לזיין מישהי אחרת, ותתרחק ממני.

אני קולט את הילה זזה מתחת לשמיכה. היא שוכבת על הצד עם הגב אליי. הזין שלי עומד בזקפת בוקר מרשימה, ומשכיח ממני את כל התהיות. אני נכנס אליה מתחת לשמיכה, נצמד לגופה בתנוחת כפיות, ומתחיל ללטף אותה ברגל. מתחיל בירכיים החיצוניות, ואז עובר לפנימיות, פותח לה קצת את הרגליים, והילה מתחילה להתעורר.

אני מגיע עם היד לכוס שלה, מנסה להכניס אצבע, ומגלה שהיא עדיין יבשה. אני מתחיל להעביר אצבע בין שפתי הכוס שלה במשך כמה דקות, ומרגיש איך היא לאט לאט נרטבת, עדיין עם עיניים עצומות, פשוט מתמסרת.

כשאני מרגיש שהיא כבר ממש רטובה, אני מקרב את הזין שלי וחודר אליה מאחורה, מתחיל לפתוח אותה. שנינו גונחים, ואחרי 5 דקות אני מרגיש שאני כבר עומד לגמור. בדרך כלל במצב כזה אני מעט את הקצב או משנה תנוחה, אבל הפעם פשוט רציתי לגמור אז אני משחרר ומשפריץ לתוכה את כל הזרע שהצטבר בלילה.

הילה לא מתלוננת. היא מסתובבת אליי ואומרת, "אז חשבתי על זה, וכמו שאתמול אתה זיינת מישהי אחרת, היום אני רוצה שנמצא לנו מישהו שיזיין אותי בזמן שאתה צופה".

"אוקיי…", האמת שאני מופתע. בכל התסריטים שהרצתי לעצמי בראש לפני החופשה הזו, איכשהו לא עלתה בי המחשבה שהיא תרצה שמישהו אחר יזיין אותה. ברור שדמיינתי שאני מזיין מישהי אחרת, אבל לתת למישהו אחר לתקוע אותה? זה כבר משהו אחר. פחדתי שהוא יהיה יותר טוב ממני, והיא תחשוב פתאום שאני לא מספיק טוב לה ותתחיל לחפש זיונים במחוזות אחרים.

"הילה, אני יודע שאני זיינתי אתמול מישהי אחרת, והכלל הוא שלא מסרבים לפנטזיות של השני, אבל את בטוחה שאת רוצה את זה? אני לא רוצה שנעשה משהו שנצטער עליו."

"לא יודעת על מה נצטער ועל מה לא, אבל אני בטוחה שאני רוצה את זה"

"מה? אבל את מי?"

"לא יודעת. אנחנו נתחיל את הבוקר בבריכה, ונקדיש את היום לחפש מישהו כזה"

"טוב, מה אני אגיד לך, אני לא אסרב לך", אני אומר בלית ברירה, מקווה שהיא תרגיש את ההסתייגות בקול ותגיד לי שלא חייבים אם אני לא רוצה.

"ברור שלא תסרב לי, גיאצ'י", היא אומרת, נותנת לי נשיקה, וקמה מהמיטה לפני שאתחרט.

הילה

האמת שהרעיון עבר לי בראש רק אתמול כשהזין של גיא עבר בין הכוס שלי לכוס של נופר, הלוך ושוב, הלוך ושוב. רציתי גם אני לקפץ בין 2 זרגים, והחלטתי שאני אנצל את החופשה הזו עד הסוף. בלי יותר מידי חפירות. כבר יהיה זמן לחשוב על הכל בארץ.

אנחנו מתקלחים, מתארגנים, גיא מתלבש, אני לא. כרגיל…

לפני שאנחנו יוצאים מהחדר, גיא אומר לי "אני רוצה לקחת אותך לארוחת בוקר כמו כלבה, את הולכת על ארבע ואני מחזיק אותך ברצועה".

אני בולעת רוק. האמת שכשראיתי את הרצועה, חשבתי על האפשרות שגיא ירצה משהו כזה וקיוויתי שזה לא יקרה. כשזה לא קרה אתמול, חשבתי שזה כבר לא יקרה, אבל עכשיו שהוא ביקש, ידעתי שאני לא יכולה לסרב, בטח אחרי מה שביקשתי ממנו לפני כמה דקות.

"אוקיי…", אני אומרת בהכנעה, ויורדת על 4, "ככה?".

"בדיוק ככה", גיא קושר לי את הרצועה לקולר, ואנחנו יוצאים מהחדר.

גיא מוליך אותי לאט לאורך המסדרון, אני על 4 והוא על ידי, אוחז ברצועה. אני מתה מפחד שמישהו יראה אותי ככה, ולשמחתי המסדרון ריק. בזמן שאנחנו מחכים למעלית גיא מלטף אותי בתחת ואומר "כלבה טובה".

כשהמעלית נפתחת, אנחנו רואים בתוכה אימא ונער בן 15 בערך. האמא מייד מכסה לבנה את העיניים, אפילו שגם היא ערומה. אנחנו נכנסים למעלית, והנער משתחרר ממנה ובוהה בי. בא לי לקבור את עצמי איפשהו. אני מביטה לרצפה, ולא אומרת מילה.

כשהמעלית מגיעה לקומה של חדר האוכל, האימא יוצאת משם במהירות עם בנה, וגיא מוליך אותי לחדר האוכל. כשאנחנו מגיעים לכניסה, אנחנו שוב פוגשים את המארחת הערומה. אני בטוחה שהיא תעיר לנו משהו על הסיטואציה, ואני אוכל להעמד, אבל היא רק מחייכת בנימוס, אומרת "גוטה מורגן!", ואפילו מלטפת אותי בשיער. כנראה שאנחנו לא הזוג הראשון שהיא רואה ככה במלון הזה. חדר האוכל מפוצץ באנשים, ואני קולטת שכולם פחות או יותר מסתכלים עלינו, אז אני משפילה מבט לרצפה.

גיא מוצא לנו שולחן לזוג.

"שבי על הברכיים ליד הכיסא, על הרצפה. אני אלך להביא לנו אוכל".

גיא ניגש להביא לנו צלחות אוכל, ואני מחכה לו על הברכיים, על יד הכיסא שלו. כשהוא חוזר הוא מתיישב על הכיסא, ורק אחרי שהוא מסיים לאכול, הוא מתחיל להאכיל אותי ביד, כמו כלבה. תוך כדי הוא משבח אותי על ההתנהגות היפה שלי, מלטף אותי בראש, חופן לי את השדיים.

רק בסוף הארוחה הוא מנקה אותי עם מטלית ומשחרר אותי מהרצועה.

"טוב, מספיק התעללתי בך, הילוש, את יכולה לעמוד. בואי נלך לבריכה".

אני נושמת לרווחה, ונעמדת.

"תודה לאל. יאללה, בוא נלך לחפש לי זיון".

אנחנו הולכים לבריכה, מוצאים לעצמנו כיסאות על שפת הבריכה, ואני מתחילה לבחון את כל הגברים שבאיזור. חלקם ערומים, חלקם לבושים בבגד ים, אבל אף אחד לא נראה לי כמו מישהו שאני ארצה שיפתח אותי.

עוברות כמה שעות ובצהריים השמש מתחילה להתחזק, וגיא מציע שנמרח בקרם הגנה.

"אני אמרח אותך ואת אותי".

אני נותנת לו למרוח אותי בנדיבות בכל הגוף. הוא מתחיל בגב ומשם עובר לכתפיים, ידיים, תחת. גיא מבקש ממני להסתובב אליו ומורח לי את השדיים, מתעכב עליהם 5 דקות, ומשם עובר לבטן, לרגליים ולא מוותר על ליטוף בכוס.

אחר כך אני מורידה לו את בגד הים, ומורחת אותו בכל הגוף, מתחילה בחזה ובבטן השרירית שלו, נותנת כמה משיכות בזין שלו עד שהוא כבר דיי עומד, ואז עוברת לתחת המהמם שלו, מורחת כל סנטימטר.

אנחנו נכנסים לבריכה, ובדיוק כשגיא נעמד מאחוריי וחופן לי את השדיים, אני קולטת גבר בלונדיני, שרירי, עם שיער קצת ארוך, וזין ענק יוצא מהבריכה ומתיישב על כיסא נוח כמה מטרים מאיתנו.

"אותו אני רוצה", אני אומרת לגיא ומצביעה לעברו.

"אוקיי… מה את מציעה שנעשה?", הוא אומר לי תוך כדי שהוא ממשיך ללוש לי את השדיים.

"אתה לא תעשה כלום"

אני יוצאת מהבריכה, לא מתנגבת ורק לוקחת איתי את קרם ההגנה, הולכת לעברו. הוא שוכב על הגב על הכיסא, ואני נעמדת מעליו.

"Hi, my name is hila"

"Hi! Oscar, nice to meet you"

"Nice to meet you. can you please help me put some sunscreen?"

"Hmm… yes, of course"

הוא מדבר אליי במבטא גרמני, מתיישב בכיסא, ואני מתיישבת לפניו, עם הגב אליו, שמה רגל אחת בכל צד של הכיסא, ככה שהרגליים שלי מפושקות והכוס שלי חשוף לכולם. אני מסתכלת על גיא שעדיין נמצא בבריכה, ורואה שהוא בוהה בנו ונראה דיי בשוק. אוסקר מתחיל למרוח אותי בגב.

"I see you already have some sunscreen"

אני לוקחת את הידיים שלו לציצי שלי ומניחה אותן עליהם לרגע, ואז מסתובבת אליו.

"Yes, i already have sunscreen. I actually wanted to ask you something else?"

"Something else?"

"You see over there? that's my husband. We were wondering if you could fuck me in front of him?"

אני נדהמת בעצמי מהישירות והאומץ שתפסתי, אבל משהו בחופשה הזו גרם לי לשחרר את כל המעצורים. אני רואה את אוסקר מחייך מפה לאוזן

"Yes, of course, if you want and your husband agrees".

"Good!"

אני לוקחת את אוסקר ביד אל גיא, ואנחנו נעמדים מעליו על שפת הבריכה, יד ביד.

"זה אוסקר, שנעלה לחדר?"

"Lets go!"

גיא

הילה והאוסקר הזה נעמדים מולי ואני מכין את עצמי לראות את הילה נדפקת על ידי מישהו אחר. אני שם לב שהאיבר שלו יותר גדול משלי, אבל לא יותר מידי, אז אני קצת נרגע.

אני יוצא מהבריכה, מתנגב, ושלושתנו הולכים בעירום לכיוון החדר. כבר במעלית אוסקר שולח יד אל הציצי של הילה ומנשק אותה, מכניס את הלשון שלו לפה שלה. הילה מתמסרת אליו ואני צופה מהצד, נותן לה להנות.

אנחנו נכנסים לחדר, והילה פונה לאוסקר.

"Do you want something to smoke?"

"Yes, why not?"

"תגלגל לנו, ממי?"

אני ניגש למלאכה, מגלגל לשלושתנו ג'וינט, ומתיישב על הספה בחדר. אוסקר מתיישב על הספה השנייה, ומושך אליו את הילה ביד, מושיב אותה על הברכיים שלו.

אנחנו מעבירים בינינו את הג'וינט, תוך כדי שאוסקר מעביר את היד שלו על כל חלק פנוי בגוף של הילה, ואני יושב ומדבר איתו, כאילו זה נורמלי שהוא עכשיו נוגע באשתי מול הפרצוף שלי.

מסתבר שהוא בן 28, מוסכניק בברלין, רווק, ושבזמנו הפנוי הוא אוהב ללכת למקומות שמאפשרים להסתובב בהם בעירום.

אחרי איזה שעה של שיחה, ו-3 ג'וינטים, הילה קמה ממנו והולכת למיטה.

"So…Are you coming?"

אוסקר קם אליה, נשכב לידה והם מתחילים להתמזמז. אני לוקח את הטלפון ומתחיל לצלם. אם אני נותן לאשתי להזדיין אם מישהו אחר, לפחות שנוכל לצפות בזה אחר כך ביחד ולהנות מזה עוד.

אוסקר שולח יד לכוס שלה, היא שולחת יד לזין שלו. הילה מתחילה לנשק אותו בכל הגוף, עד שהיא מגיעה לאיברו הזקור ומתחילה למצוץ במקצועיות. מעבירה את הלשון מתחתית הזין ועד הכיפה, מכניסה עמוק לפה, וחופנת לו את האשכים. אחרי 2 דקות היא עוברת לתנוחת 69. אוסקר שוכב על הגב, והילה מניחה את הכוס שלה על הפרצוף שלו. היא ממשיכה למצוץ לו, כשהשדיים הגדולים שלה מלטפים את הבטן השרירית של אוסקר. אוסקר פותח לה עם הידיים את 2 צידי התחת, מתחיל ללקק לה את הכוס ואת פי הטבעת, והילה מתחילה לגנוח.

המראה הזה מחרמן אותי ואני מתחיל להביא ביד. הילה נעשית קולנית יותר ויותר, ואני רואה שהיא מתקרבת לגמור.

"YES! GIVE ME MORE! LICK MY CUNT! GIVE ME MORE!"

אף פעם לא שמעתי אותה מדברת ככה. היא אומרת לו את זה רגע לפני שהיא גומרת, הגוף שלה מתמתח, והיא מתחילה לצעוק, "אהההה! איייהההה!"

אני רואה שהילה גומרת אבל זה לא מספיק לה. היא נשכבת על הגב ואוסקר מתרומם מעליה, ומתחיל לזיין אותה במסיונרית, כשהרגליים של הילה באוויר.

"Fuck me Oscar, FUCK ME! FASTER!"

היא לא מפסיקה להגיד את זה, ואוסקר מגביר את הקצב.

"I want you to fuck me like an animal"

היא אומרת לו ונעמדת על ארבע. אוסקר חודר אליה עכשיו מאחורה, ונראה ששניהם שכחו מקיומי.

"Stronger, Harder!"

אני שומע את הלמות הגוף של אוסקר על התחת של הילה מתחזקות, ולא מצליח להחזיק את עצמי כצופה מהצד. אני נשכב על יד הילה, ומתחיל ללקק ולשחק לה עם השדיים שמתנגשים אחד בשני בעוצמה מהדפיקות של אוסקר. לא נראה שאיכפת לה שנכנסתי למשחק.

"Oscar, can you fuck me in the ass?"

"הילה?! מה נסגר? בחיים לא הסכמת שאני אזיין אותך בתחת!", אני לא מתאפק ואומר לה.

"אני יודעת, שתוק, עכשיו אני רוצה", היא אומרת לי תוך כדי שהיא מתנשפת וגונחת.

"Of course. Do you have some lotion?"

"ממי, תביא לו את הקרם גוף שלי".

אני מוצא את עצמי מביא לגבר אחר קרם גוף כדי שהוא יבקע את התחת של אשתי בפעם הראשונה. אוסקר מורח לה במקצועיות קרם בפי הטבעת, מוציא את הזין שלו מהכוס שלה, ומתחיל להכניס לה לאט לפי הטבעת.

"slowly, slowly, it hurts"

היא אומרת לו, והוא עושה כדבריה, מכניס קצת ומוציא, מכניס עוד קצת ומוציא, ובסוף מכניס את הזין שלו לכל אורכו לתחת שלה, ומתחיל לפמפם.

"אחחח… אחחח… זה כואב…"

"להגיד לו שייצא?" אני שואל אותה, משחק אותה בעל דואג, אבל בעצם רק מת שהוא ייצא לאשתי מהתחת.

"לא, מה פתאום, זה טוב, זה טוב! תביא נשיקה"

אנחנו מתנשקים תוך כדי שאוסקר מבתק את הילה בתחת, והילה צועקת כמו שמעולם לא צעקה בסקס.

"אני רוצה… שגם אתה… תכנס", היא בקושי מצליחה לדבר.

"לתחת??", אני לא מאמין למה שאני שומע

"כן, לתחת".

"i want guy to fuck me too"

היא אומרת לאוסקר, שמייד יוצא ממנה, נשכב על המיטה, מסתכל עלינו ומתחיל לשפשף את עצמו.

אני נכנס לפוזיציה מאחוריה. אני רואה שהחור של התחת שלה כבר מורחב ומוכן לקראתי, ומחדיר אליו את הזין שלי בלי קושי. הילה חוזרת לגנוח ולהתנשף. אני מזיין אותה בתחת כמה דקות, עד שהיא אומרת לי "עכשיו בכוס". אני מעביר את הזין שלי לכוס, ומפמפם עד שהיא אומרת לי "עכשיו שאוסקר יחזור לכוס".

אני יוצא ממנה ומסמן לאוסקר לחזור.

"in the pussy"

אני אומר לו, והוא ממשיך לזיין אותה בדוגי כמה דקות, עד שהילה גומרת שוב בצעקות שאני שבטוח שנשמעו ברחבי המלון כולו. אחר כך הילה אומרת לו שהיא רוצה לרכב עליו. היא עולה עליו ומתחילה לקפוץ, כשהציצים שלה קופצים יחד איתה, ואוסקר תופס כל שד ביד אחרת, לא מצליח לעטוף את כל השד מרוב שהם גדולים.

"I'm cuming, i'm cuming!"

"NO! NO! cum in my ass!"

הם חוזרים לתנוחת דוגי, ואוסקר דופק אותה עוד 2 דקות. אני נעמד על המיטה עם הזין שלי ליד הראש של הילה, "תמצצי!", והיא מתחילה למצוץ לי. עכשיו התחת שלה מלא בזין של אוסקר והפה שלה מטפל בזין שלי. ברגע שאני קולט את אוסקר מתחיל לגמור, אני אומר לה "We're cuming, baby!!". שנינו משפריצים את הזרע הקדוש שלנו בתוכה. התחת שלה סופג את המנה של אוסקר, והקיבה שלה סופגת את המנה שלי.

שלושתנו מתרסקים על המיטה, מחזירים לעצמנו את הנשימה כמה דקות, ואני מנסה לקלוט מה אשתי עשתה עכשיו.

"Thank you, Oscar. You can go now"

הילה זורקת את אוסקר החוצה כאילו הוא זוג גרביים משומש ושנינו נשארים בחדר, מנסים לעכל. אני הולך לכבות את המצלמה של הטלפון שהנחתי בצורה מסודרת על הספה, ככה שהיא המשיכה לצלם אותנו כל הזמן.

"מה? צילמת את כל זה?", היא אומרת לי תוך כדי שהנשימה חוזרת אליה

"כן…", אני אומר באופן מהוסס, מקווה שהיא לא תכריח אותי למחוק הכל.

"אוי, מעולה"

"איך היה לך?"

"אוי מדהים, גיא. כנראה שהייתי צריכה מישהו שיפתח לי את התחת בשבילך. מעכשיו הדרך לשם פנויה בשבילך"

"מגניב", אני עונה באדישות, אבל מבפנים צורח מאושר.

אני מסתכל על השעון ורואה שכבר 21 בערב, תוהה לעצמי אם עוד נצא הערב. אני קם להשתין, וכשאני חוזר אני רואה שהילה כבר נרדמה חזק, ומבין שהיום הזה נגמר. אני מדליק טלוויזיה עד שאני נרדם בעצמי. לא מאמין שמחר החופשה הזו נגמרת.

Loading

5 מחשבות על “החופשה השנתית – חלק שלישי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן