הבית של ג'ינה – האילוף – פרק 7

הבוקר היא נראתה כמו אשת עסקים לכל דבר. נעלי עקב שחורות, חליפה אפורה מחוייטת, חצאית אפורה, ז'אקט וחולצת כפתורים. שיער אסוף מאחור. ובכל זאת, הוא חש בזיקפה מתעוררת כמעט מן הרגע הראשון שנכנסה לאולם. עצם נוכחותה גרם לו להזדקר. ג’ינה הביטה בזיקפה הניכרת בתוך השקיק. שביעות רצונה היתה ניכרת. היא חייכה את החיוך המטריף שלה ואמרה בקולה העמוק והסקסי.
"הבוקר נתרגל חליבה, רוברטו, הגירסה של הבית לחליבה היא קצת מורכבת. שכב בבקשה על הגב על גבי המזרון"

המכשפה מתרגלת את רוברטו
רוברטו מתרגל חליבה

 

פרק 7 – האילוף מתחיל
שעת בוקר מוקדמת, במרתף של ג’ינה אין אור יום, אבל בשעה 6:30 בבוקר נדלקת התאורה וכל הגברים בכלובים מתעוררים. ברברה מגישה לכולם ארוחת בוקר בכלוב. כל אחד מקבל מגש עם מזון טעים ומזין. אין ספק, ג’ינה שומרת על בריאות העבדים שלה. "בשעה 08:00 כולכם יוצאים לאימון כושר, זוכרים?"
כל הגברים מהנהנים בשקט. בכלל השקט שולט במרתף למרות שבכלובים נמצאים 7-8 גברים. רוברטו מביט במתרחש בהשתאות. "כל הגברים האלו הם עבדים של ג’ינה?" הוא תוהה בינו לבין עצמו. סיים את הארוחה והמתין בשקט לבאות. לקראת השעהה8 ברברה נכנסה שוב ופתחה את דלתות הכלובים. אחד אחרי השני יצאו הגברים כשברברה מלווה אותם לעבר הדלת הצדדית ומעניקה לכל אחד מחווה כלשהי, לזה, טפיחה על הישבן, לאחר ליטוף על הלחי. כשפתחה לגבר המבוגר שלו מצצה אמש, לא היסס מלחפון את הזין והביצים שלו שהיו כמובן אחוזים בשקיק המיועד לכך והוסיפה חיוך רב משמעות. רוברטו נותר אחרון בחדר הכלובים. "מה איתי?" שאל
"אתה מחכה כאן" אמרה ברברה, היא פתחה את הדלת והוציאה אותו כשהוא מקולר והשרשרת בידה. בזהירות הסירה את הכלובון מעל מבושיו והניחה לידו על המזרון הגדול את התלבושת האחידה. "קח, לבש את זה" אמרה לו. רוברטו, שהיה עדיין ערום מאמש, לבש בזריזות את המכנסיים ההדוקים ואת החולצה. ברברה הביטה בו וצחקה. :"לא ככה" אמרה, שלחה את ידה לתוך המכנס ודחסה את הזין והביצים שלו דרך הכיס הקידמי כך שייבלטו היטב. זה היה מביך אבל רוברטו לא העז להתנגד. הוא חש היטב בלחץ הקל של רצועת הגומי העוטפת את בסיס הזין והביצים ומחזיקה את כל המערכת בתוך השקיק ממש כמו אצל שאר העבדים.
"למה אני מחכה?" שאל.
"המכשפה מגיעה עוד מעט והיא רוצה לעבוד איתך הבוקר"
מרחוק כבר נשמעו עקביה של המכשפה. היא הגיעה מכיוון המדרגות.
היא נעמדה ליד המזרון, סקרה את רוברטו ואמרה בשקט לברברה: "יפה מאוד"
"בוקר טוב רוברטו"
"בוקר טוב גבירתי"
רוברטו הביט במכשפה. הבוקר היא נראתה כמו אשת עסקים לכל דבר. נעלי עקב שחורות, חליפה אפורה מחוייטת, חצאית אפורה, ז'אקט וחולצת כפתורים. שיער אסוף מאחור. ובכל זאת, הוא חש בזיקפה מתעוררת כמעט מן הרגע הראשון שנכנסה לאולם. עצם נוכחותה גרם לו להזדקר. ג’ינה הביטה בזיקפה הניכרת בתוך השקיק. שביעות רצונה היתה ניכרת. היא חייכה את החיוך המטריף שלה ואמרה בקולה העמוק והסקסי.
"הבוקר נתרגל חליבה, רוברטו, הגירסה של הבית לחליבה היא קצת מורכבת. שכב בבקשה על הגב על גבי המזרון"
ברברה מיהרה להביא כורסה מיוחדת שתחתיתה נמוכה ומרופדת והושיבה אותה ממש מעל ראשו של רוברטו. במרכז הכורסה פתח עגול. ג’ינה התיישבה בנחת על הכורסה והוציאה ספר קריאה. את החצאית הרימה למעלה ורוברטו, שהכוס של ג’ינה ירד עד לפניו ראה מיד, או בעצם גם הרגיש שג’ינה איננה לובשת דבר מתחת לחצאית.
"אתה יכול להתחיל" אמרה ג’ינה ורוברטו שידע את אשר עליו לעשות החל ללקק ולנשק את הכוס שמעליו. הוא ליקק לאט ובעדינות ולאט לאט הוא חש כיצד הכוס נענה לו ופותח את שעריו ורוברטו העמיק את חדירת הלשון, תוך שהוא מפתל אותה לצדדים ומבצע תנועות בכל כיוון אפשרי כדי לגרום לג’ינה להנות. הוא יכול היה לשמוע כיצד ג’ינה גונחת ומגרגרת בהנאה מעליו ומשבחת אותו ומעודדת אותו להמשיך עוד ועוד. כל אותה עת, זוג ידיים מיומנות הפשיל את מכנסיו, שיחרר את השקית המהודקת ואחז בזין הזקור שלו והעניק לו עיסוי סיבובי עוצמתי ורוברטו ידע שהרבה זמן הוא לא יחזיק. הוא ידע שאין אלו הידיים של ג’ינה ובכל זאת הזיקפה שלו היתה חזקה והוא חש שעת הגמירה מתקרבת. הוא ניחש שברברה היא החולבת את הזין שלו ובאמת תוך דקות אחדות הוא גמר וחש במגע המבחנה המוכר מאתמול, שאסף את השפיכה שלו במיומנות. הוא חדל לרגע מליקוקיו אך קולה המלטף של ג’ינה הורה לו להמשיך, והוא ידע שהוא חייב להמשיך ולהעניק לה את מיטב העינוגים שהוא יכול להעניק.
"9 סמ"ק" הוא שמע את קולה של ברברה מכריז, ולמרות שהיא לא ממש היתה נערת חלומותיו, הזין שלו ציית לידיה המיומנות ושיחרר את המנה המצופה. הוא חשב שכאן זה נגמר, אבל הידיים הזריזות ניגבו את הזין במטלית לחה ומיד שבו לעבוד על הזין שלו. הוא ידע שייקח לו זמן לחזור לזיקפה ואף ניסה לאמר משוה כמו "חבל על הזמן" אבל החולבת שהיתה כנראה ברברה, שכן הוא לא ראה עוד מישהי בסביבה, השחילה בזריזות אצבע ארוכה אל פי הטבע שלו והאצבע חדרה עמוק עמוק עד שנגעה היישר בערמונית שלו. עוד הוא מענג את ג’ינה והוא חש את התחושה של הגמירה המתקרבת. זה לקח אולי 10 דקות ובזמן שג’ינה גמרה בקול גדול תוך שהיא שופכת את מיטב מיציה על פניו, גם הוא שיחרר מנת נוזל למרות שלפי תחושתו (לראות הוא לא יכל) כלל לא היתה לו זיקפה.
וכך זה נמשך אולי ארבע או חמש פעמים. החולבת החרוצה לא הניחה לו לרגע. בזמן שהוא עינג את ג’ינה ששפכה עליו את מיצי התענוגות שלה על פניו, הוא נחלב ונתן מנה אחרי מנה בלי זיקפה ובלי התענוג הכרוך בכך. חליבה של ממש.
ג’ינה קמה ממקומה: "אתה מעניק לי אורלי יוצא מן הכלל. אתה ממש מעולה בזה. אני ארצה עוד ועוד ממך" אמרה ג’ינה ורוברטו חש כיצד היא מפעילה את האגו שלו, מרקידה אותו כמו חלילן שמרקיד נחש. הוא אהב את המחמאות שניתנו בקולה הנעים כל כך אך הסמכותי. הוא ממש חש מהופנט. הוא רצה לשרת אותה עוד ועוד ולא היה איכפת לו כלל מה עושים לו בחלק התחתון באותו זמן ומי עושה את זה.
ברברה הרימה את הכורסה ואמרה" "שכב לנוח קצת, עוד מעט יגיע השלב הבא" רוברטו נשכב באפיסת כוחות. הוא שמע את ג’ינה מתרחקת
הוא לא ידע כמה זמן הוא נימנם אבל קולה הממגנט של ג’ינה העיר אותו. "אתה יכול להתפשט. אני אוהבת שאתה ערום" רוברטו ציית. הוא רק חיכה לפקודות של ג’ינה שניתנו בקול נעים כל כך ובעת ובעונה אחת בסמכותיות שגרמה לו לרצות לציית לכל מילה ומילה שג’ינה השמיעה.
"על הברכיים" ניתנה ההוראה ורוברטו ירד על ברכיו בעוד ברברה מקרבת אליו כרית גדולה מאוד ומכופפת את גוו. היא פישקה את רגליו והיטיבה את תנוחת הישבן שלו כך שפי הטבעת שלו היה כעת מכוון כלפי מעלה וגלוי.
"מה עושים?" שאל
אנחנו צריכים לעבוד על הפתיחה שלך. אתה צר מדי ולא תוכל לקבל זרגים גדולים כשיגיע זמנך" אמרה ג’ינה. הוא ראה כיצד ברברה מרכיבה על ג’ינה את הסטראפ און עם דילדו קטן אך נאה ולפני שהספיק לבקש שזה יהיה בעדינות, הוא חש באצבע של ברברה מעסה מעט את פי הטבעת שלו ומורחת אותו בקרם ריחני. ברברה זזה הצידה וג’ינה רכנה מאחוריו. בלי שום הכנה היא חדרה לתוכו בכוח ובמהירות. הוא נפתח בפני הדילדו שלה כאילו פי הטבעת שלו היה כוס של ממש וג’ינה תוך שהיא צוחקת צחוק מצלצל נכנסה ויצאה נכנסה ויצאה לתוכו. "אתה אוהב להיות הזונה שלי?" שאלה בקול סקסי ומתוק. "כן גבירתי", ענה
"אתה רוצה שאני אזיין אותך עוד ועוד, נכון? אתה בטח רוצה שארחיב את הפתח שלך כדי שתוכל לקלוט גם דילדאים גדולים יותר, נכון?" שאלה. והוא רצה. יותר מכל הוא רצה לשמוע את קולה מדבר אליו, משבח אותו, משייך אותו אליה. ג’ינה הביעה את שביעות רצונה מן ההתקדמות וסימנה לברברה להתקרב. היא שיחררה את הדילדו מתוך החור של רוברטו ואיפשרה לברברה להחליפו בדילדו גדול יותר, בצבע שחור מבריק וחלק.
"אתה רוצה שאני אזיין אותך עם הדילדו היפה הזה, נכון? אמרה בקולה הערב תוך שהיא מראה לרוברטו את הדילדו הבולט ממפשעתה שיווה לה מראה כוחני ושולט.
"כן גבירתי, בוודאי שאני רוצה" אמר רוברטו שמראה הדילדו הגדול די הפחיד אותו אבל יותר מכל הוא רצה שג’ינה תהיה מרוצה ממנו. ג’ינה לא ביזבזה זמן. סימנה לברברה לבצע מריחה מהירה והחלה לחדור לאחרויו של רוברטו. הפעם זה היה קשה יותר וכואב יותר. רוברטו החניק צווחה כשג’ינה העניקה לו חדירה עמוקה מהירה שהעמיקה את הדילדו כמעט עד מלוא אורכו. זה כאב אבל הצחוק המצלצל של ג’ינה ומילות העידוד שלה ערבו לאוזניו כל כך שהוא רצה שזה יימשך עוד ועוד ואכן, ג’ינה נכנסה ויצאה, פיתלה את הדילדו הגדול בתוך פי הטבעת שלרוברטו הניעה את אגנה מעלה ומטה ולצדדים כדי לחוש בכניעתו המוחלטת של רוברטו בפני חדירתה המוחצת. והוא אכן היה כנוע. נשען קדימה על הכרית הוא לא חש כמעט בכאב. החדירות נעמו לו ויותר מכל מילות העידוד ושביעות הרצון שהגיעו מג’ינה. הוא כל כך רצה להשביע את רצונה, שגם כששלפה את הדילדו במשיכה מהירה ושאלה אותו: "איך היה?" הוא מיהר לענות: "נהדר גבירתי, את מזיינת אותי נפלא" וברברה שהגיעה עם דילדו חדש והחליפה את הקודם שאלה את ג’ינה: "נראה שהוא מתקדם יפה, לא?". "כן" ענתה ג’ינה, "עכשו נראה איך הוא מתמודד עם זה" וטפחה בחיבה על הדילדו האדום הענק שזה עתה הורכב על הסטראפ און שלה. "זה כבר דילדו רציני ביותר" אמרה ושלחה יד מלטפת אל גבו החשוף של רוברטו. היא ליטפה את גבו ואת ישבנו בעדינות במשך כמה דקות ורוברטו התפתל תחת מגע ידה בהמתנה דרוכה. הוא ידע שהדילדו האדום איננו משחק ילדים. הוא נראה כבד, עבה וארוך יותר מכל זין שאי פעם ראה אצל חברים או בתמונות. הוא פחד, הוא ידע שזה הולך לכאוב ובכל זאת הוא ציפה לזה בכיליון עיניים. הוא רצה לשמוע את קולה המלטף של ג’ינה כשהיא חודרת לתוכו עם הדילדו האדום המאיים הזה. והיא חדרה, היא איפשרה לברברה למרוח אותו ומייד החלה להלום עם הדילדו האדום על פי הטבעת שהיה קצת סרבן. רוברטו עשה מאמץ להיות רגוע וכנוע ככל האפשר למרות שהכאב שהדילדו האדום הסב לו, היה קשה ג’ינה הלמה ודחפה. ודיברה אליו דברי כיבושין. היא שיבחה אותו על היותו זונה כל כך טובה, עבד כנוע שמקבל כל דבר שגבירתו מעניקה לו. היא היפנטה אותו בקולה המחלק לו מחמאות שגרמו לפי הטבעת שלו להתרחב. בשלב מסויים היא אחזה בדילדו בבסיסו ותוך שהיא מצמידה אותו לפתח של רוברטו היא סובבה אותו הלוך ושוב עד שהפתח השתחרר ונפתח כמו פרח והדילדו נכנס כרבע מאורכו. ג’ינה השמיעה קריאות של שביעות רצון "מצויין, את נהדרף, אתה עבד משובח, זונה שמשרתת אותי כמו שאי אוהבת. אתה הולך להיות העבד הכי טוב שלי" אמרה והמשיכה להלום. הכאב של רוברטו כמעט וגרם לו לבכות אבל הוא התאפק וקלט את הזין של ג’ינה באהבה. וג’ינה זיינה, והלמה ודפקה וחדרה ונכנסה לתוכו בעוצמה ובהחלטיות. כן, היא ידעה שכואב לו אבל היא רצתה להשחיל את הדילדו עד קצהו. ורוברטו שיחרר ונתן ואיפשר ונכנע ועוצמתה. עוצמה ששילבה כוח פיסי עם כוח שיכנוע ונחישות שלא השאירה שום ספק, ג’ינה הפכה את רוברטו לזונה שלה. בידה הימנית היא טפחה \ליטפה את הישבן הפעור של רוברו ובידה השמאלית בחנה את הזין שלו. "לא רע, עדיין יש לך זיקפה אחרי חליבת הבוקר, אני מתחילה ממש לחבב אותך" אמרה ורוברטו הסמיק ונהנה מן היחס שהמכשפה העניקה לו
"זה רק בזכותך, גבירתי" אמר. זה לא היה קורה עם שום אישה אחרת. את כישפת אותי, עשית לי משהו שמעולם לא קרה לי. אני שמח להיות הזונה שלך"
ג’ינה היתה מרוצה. היא הביטה בברברה שהתקרבה עם דילדו כחול, עוד יותר גדול ואימתני מן הדילדו האדום.
"את זה נשאיר למחר" אמרה. "אני חושבת שלהיום פתחתי אותו מספיק. שייתלבש ויחזור לכלוב"
ברברה ענדה לרוברטו את הקולר, חיברה את השרשרת והחזיקה בה. ובעוד ג’ינה צועדת מעדנות לעבר היציאה, ברברה השליחה לעבר רוברטו את המכנסיים.
"אתה רוצה שאמצוץ לך לפני שאתה מתלבש ונכנס לכלוב?" שאלה
"לא, תודה, אני לא חושב שהגברת תהייה מרוצה מזה" ענה
"הגברת לא תדע" אמרה ברברה
"הגברת היא מכשפה, והיא יודעת הכל" ענה רוברטו וברברה הוליכה אותו אל הכלוב שם השתרע באפיסת כוחות על המזרון ונרדם עד הבוקר שלמחרת.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן