האישה בורשה, חלק 2

הסיפור הוא כמובן בדייה

כל חלקי הסיפור : 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6

 

הבטתי במסך, מטה אוזן לרחשי הבית לוודא שהילדים לא מתעוררים. איזה לילה עבר עלי, איזה לילה כנראה עבר עליה. הייתי גמור מעייפות אחרי ליל שימורים, מותש ממחזורים של גלי אנדרנלין וצונמים של דיכאון, ניסיתי להתאפס, כדי לא לעשות או לומר דברים שאני אצטער עליהם אח"כ. על המסך היה כתוב שאשתי מקלידה…

'להתקשר'? שאלה, 'לא' כתבתי בחזרה, 'את יודעת איך אני…' הוספתי. לאשתי ולי יש הבדל בגישה, אני לא טוב בלדבר, היא שונאת לכתוב, כתוצאה מכך היו לנו אינספור ויכוחים ובעיות תקשורת בעבר, פחדתי שכל העסק יתפוצץ לי בפרצוף בגלל הבדלי התקשורת ביני לבין אשתי. דווקא לגברת היה רעיון לא רע, 'ממי, מה דעתך שאני אדבר בהקלטות ואתה תכתוב?'. רעיון לא רע, חשבתי אבל יותר מדהים מכך היה העובדה שאשתי מתאמצת לשפר את התקשורת ביננו, מבחינתי לליל אמש כבר היתה השפעה חיובית מבחינתי.

'אז?' כתבתי. לאחר שתי דקות קיבלתי ממנה הקלטה ראשונה, "מצטערת שלא התקשרתי קודם, אני אסביר לך עוד כמה דקות למה, אני מקווה שלא חיכית לי, פשוט עבר עלי לילה מטורף, אני אתחיל מההתחלה!".

חיכיתי כמה רגעים ואז קיבלתי עוד הקלטה "זוכר שבערך בעשר בערב סיימנו לאכול ארוחת ערב?".

'כן' כתבתי, "יופי, אז בגלל שהתעוררנו מאוחר באותו יום, לא היינו עייפות והחלטנו להסתובב במרכז הישן של ורשה, היה קר בלילה, קר מאוד אפילו, כבר חשבנו לחזור לשרוץ בדירה שלנו מול הקמין כשבחור שמחלק פליירים בשביל פאב מקומי פנה אלינו ואמר שיש להם הערב להקת ג'אז מצויינת מפראג ובהפי האוור המשקה הראשון חינם על הבית, קפאנו אז אמרנו לעצמנו, למה לא? הפאב היה חמש דקות הליכה מאיתנו ודי קרוב לדירה, ככה שאם לא נהנה פשוט נחתוך".

אשתי לא שתיינית של אלכוהול, כוס יין פה ושם, אבל בטח לא אחת שתצא לפאבים, מצד שני לא הפתיע אותי שהיא הלכה לשם לאור העובדה שמדי פעם היא אוהבת לעשות ערבי קוקטיילים כשאנחנו מארחים את החברה שלנו.

'אוקי' רשמתי, מחכה להמשך. לאחר כמה דקות הופיעה עוד הודעה מוקלטת "כשהגענו לפאב, שהיה ממוקם במרתף גדול וחשוך למידי מלבד תאורת מועדונים מתחת לבלוק מגורים, המקום היה מפוצץ, רובו בתיירים מחול, לא ראינו ישראלים בקהל. המארחת אמרה לנו שאין לה שולחן פרטי בשבילנו אבל היא יכולה לצרף אותנו לשולחן לא מלא, אני ורעות רצינו ללכת אבל דנה, בגלל שהיא זמרת ואוהבת מוזיקה ממש אהבה את האווירה ואת הלהקה שהייתה ממש טובה ושכנעה אותנו להישאר".

עדיין לא הבנתי איך העסק מתפתח ואז הגיעה עוד הודעה, "עברנו דרך רחבת ריקודים קטנה וצפופה והגענו לשולחן עגול בצידו של הפאב, ליד השולחן כבר ישבו ארבעה גברים לבושים בחליפות, נראו בני גילנו והם נראו כבר אחרי משקה או שניים. שוב, אני ורעות רצינו ללכת, אבל דנה התעקשה כי הלהקה הייתה ממש טובה, אז התגברנו על הביישנות שלנו והתיישבנו לידם. שמתי לב ששנים מהגברים בוחנים אותנו ממש, אבל ממש לעומק ואז כל הארבעה התלחששו ביניהם וצחקו, לא הרגשתי בנוח, אבל התיישבתי ליד בחור בלונדיני גבוהה שהציג את עצמו כיוהאן וסיפר לי שהם נציגי מכירות בינלאומיים של חברת אלקטרוניקה גדולה ושהם בכנס פה בעיר".

היא עצרה כנראה כדי לנשום ואני חשבתי לעצמי, הנה אנחנו מתחילים…חיכיתי בקוצר רוח להמשך הסיפור, אני חייב להודות שהתחלתי להרגיש די מגורה.

"מהר מאוד נוצר ביני לבין יוהאן קליק, הוא התגלה כאיש שיחה מעניין, איש העולם הגדול שטייל והיה בכל מקום, איש חריף מאוד. יכולתי לשים לב שגם רעות הייתה באמצע שיחה עם הבחור שהיה לידה, מאוחר יותר הציגו לי אותו כבריאן, הנציג שלהם מברייטון באנגליה, דנה היתה מוקפת משני צדדיה בשני חברה איטלקים שניסו לנהל איתה שיחה חברותית אבל שמתי לב שזה לא מתרומם מעבר לזה".

פתחתי את הרוכסן ושלחתי יד לזין שלי, מתחיל ללטף אותו בזמן שאני מחכה להקלטה הבאה ומנסה להסדיר את הנשימה שלי.

"ממי, קרה לי משהו מוזר שלא קרה לי אף פעם, גם לא איתך! הרגשתי קליק ליוהאן, מין משיכה מטורפת מיידית וחזקה והיה לי ברור שהוא מפלרטט איתי. פתאום הרגשתי מחוזרת, הרגשתי שווה! הוא לא הפסיק להיצמד אלי ולדבר איתי צמוד לאוזני, יכולתי להריח את הבושם שלו ולהרגיש את החום שלו וזה עשה לי משהו שם למטה!".

נשענתי אחורה על הספה, ידי נעה מעלה מטה…

"המלצרית לקחה מאיתנו את הזמנות המשקה וחזרה לאחר כמה דקות עם המשקאות. בשלב הזה עוד לא הייתי שיכורה ויכולתי ללכת, הרי משקה אחד לא משפיע עלי ככה שאני אלך עם גבר זר! אבל מסתבר שיוהאן ובריאן לא התכוונו לוותר לנו למרות שידעו שאנחנו נשואות. יוהאן הסביר לי אחרי זה שהיתה להם תוכנית פשוטה, להזמין לנו אלכוהול איכותי כדי לשחרר אותנו בזמן שהחברה האיטלקים מעסיקים את דנה כדי שלא תפריע ומזרימים לה אלכוהול רע כדי שהיא תשתכר מהר. מסתבר שהייתי די תמימה, אבל אני מקדימה פה את האירועים".

ניסיתי לדמיין את אשתי מפלרטטת עם איזה "יוהאן" תוך כדי שהוא מנסה לשכר אותה, איזה ביצים יש לו חשבתי לעצמי.

"בגלל שהיינו אחרי ארוחת ערב מלאה לא רצינו לאכול משהו תוך כדי וכנראה שזו הייתה טעות, כי אחרי המוחיטו הראשון הגיעה כוס יין ואז עוד קוקטייל ועוד שוט והכל על חשבון החברה שאמרו שהכל עליהם. כמה נאיבית הייתי, אבל אף פעם לא הזרימו אותי ככה וכנראה שהחברה שם ידעו את העבודה. יוהאן שאל אותי אם בא לי לרקוד וסימן לכיוון הרחבה. ממי, אני אף פעם לא הייתי מתקרבת ככה לגבר זר! בטח לא רוקדת איתו! אבל הערב הזה היה כל כך שונה, מוזר, מרגש..אולי זה היה השילוב של גבר שווה, אלכוהול והעובדה שאני בארץ זרה ואף אחד לא רואה אותי, אני לא יודעת מה קרה לי אבל הסכמתי. יוהאן סימן לי במבט ויכולתי לראות את רעות ובריאן מתמזמזים אחד עם השני ברחבה, בריאן דחף לה יד מתחת לחולצה ויכולתי לראות שרעות חרמנית אש בשלב זה, את דנה והאיטלקים לא מצאתי בשום מקום. יוהאן לקח אותי לקצה השני מרעות ובריאן והאנשים סגרו עלינו מסביב צמוד צמוד ככה שמרוב אנשים סביבנו היינו די מבודדים עם עצמנו, רק אלו שממש גבלו בנו יכלו לשים לב אלינו ותכלס נראה שלא עניינו אף אחד. יוהאן התחיל לרקוד איתי, המוזיקה ברחבה היתה גאז' די קצבי ומהר מאוד הוא שם שתי ידיים על מותני וקירב אותי אליו. הרגשתי כל כך קטנה לידו, הוא גבוהה ממני בשני ראשים!".

הלב שלי דפק בחוזקה שהתחרתה רק עם חוזקתה של הזיקפה שלי.

"עכשיו רקדנו ממש צמוד, יוהאן הוריד את ידיו לישבני וחפן אותו בחוזקה בזמן שהוא אוכל את הצוואר שלי. יכולתי להרגיש את זקפתו נלחצת לביטני, הייתי מסוחררת, קלילה וחרמנית כמו שלא הייתי אף פעם! יכולתי להרגיש את התחתונים שלי נרטבים! בשלב הזה יוהאן ניסה לגעת בחזה שלי ופה קפצתי, ביקשתי ממנו סליחה ואמרתי שאני צריכה לקפוץ לשירותים כדי לשטוף פנים בגלל האלכוהול…תכלס הייתי צריכה לדבר איתך, הרגשתי שהעיניים זזים לי מהר…מהר מאוד, מהר מידי, הייתי צריכה זמן לארגן את המחשבות. יוהאן ליווה אותי לשירותים, נכנסתי לתא סגרתי את הדלת וניסיתי להסדיר את הנשימה. שם שלפתי את הטלפון ושלחתי לך הודעה".

אוקי, חשבתי, פה העניינים מתחילים להתחבר…..

בשלב הזה כבר הייתי גמור, מחוסר השינה, מהאנדרנלין, מאשתי, הייתי חייב הפסקה. הדלקתי את מכונת האספרסו, ניגשתי לכיור במטבח ושטפתי את הפנים. לקחתי את הספל מהמכונה וחזרתי לספה בסלון. בחדרים בקומה העליונה עדיין שרר שקט. הרמתי את המסך וראיתי שמחכה לי הודעה חדשה.

"ישבתי בשירותים על האסלה וחשבתי לעצמי שתמיד אמרת שאם תתפוס אותי בוגדת אז תסלח לי וחשבתי על כמה תמיד רצית שאני אשכב עם גבר אחר, לראות אותי נלקחת ע״י גבר אסרטיבי ופתאום זה התחבר לי, שיכול להיות שאתה תתלהב מזה. אז שאלתי אותך אם אפשר וכבר הייתי מיוחמת בטירוף. בשלב הזה אני כבר לא בטוחה שאם היית אומר לי לא, בידיעה שיוהאן מחכה לי בחוץ להמשיך בדיוק מאיפה שהפסקנו כשאני עדיין קלילה מאלכוהול שהייתי בכלל מסוגלת להפסיק, אבל רווח לי מאוד שאמרת כן, כל כך שמחתי, הרגשתי כאילו ירד לי הר מהראש! יצאתי החוצה נטולת דאגות אך נרגשת, שטפתי את הפנים ומצאתי את יוהאן נשען על הקיר ומחכה לי. אני חושבת שקפצתי עליו כמו נערה בתיכון. מרוב התלהבות, כשבאנו להתנשק השניים שלנו נתקעו תוך כדי אחד בשניים של השנייה, זה לא קרה לי שנים. לא עדכנתי את יוהאן לגבי ההתכתבות שלנו, פשוט הסתערתי עליו. חקרתי כל ס"מ מהגוף שלו, מדהים איך מישהו בגילנו בלי ילדים יכול להיות חטוב עדין! שלחתי ידיים בלי להתבייש לתוך המכנסים שלו והוא החזיר לי טובה תחת טובה ודחף יד אחת מתחת לשמלה שלי ואת השנייה לתוך החזייה. ליטפתי את הגוף שלו, חופנת את ישבנו ונוגעת בזין שלו שעמד זקוף בתוך מכנסיו והוא סחט את ישבני בעודו חולץ שד אחד משמלתי והחזייה שלי ויונק אותו בתאוותנות. לא להאמין ממי! בחיים לא התנהגתי ככה! עברו לידי אנשים ולא היה אכפת לי מה הם חושבים! הרגשתי כל כך חיה!"

באותו רגע שמעתי קול שחרדתי ממנו, "אבא, אני ער!" הקטן שלנו התעורר וביקש קצת חברה הורית.

כתבתי לאשתי שאני צריך לטפל בילדים ושתשמור לי את המשך הסיפור. התחלתי לתקתק את הבוקר כדי להביא את הקטקטים להורים של אשתי כדי שאוכל לחזור לסיפור שלה כמה שיותר מהר.

'אוי, הילדים! שכחתי מהם לגמרי! איזו אמא גרועה אני!' כתבה הגברת, כנראה בגלל גל רגשות אשם משלה.

'הילדים מטופלים ובדרך להורים שלך' השבתי. 'אני חוזר עוד שעה ואני רוצה לשמוע כל פרט שקרה אח"כ!'.

'בסדר ממי, תן נשיקות לילדים ונדבר עוד מעט'.

'מחכה לזה בכיליון עיניים' השבתי, 'אוהב אותך!'.

'ואני אותך, אפילו יותר!' סיימה את ההתכתבות.

Loading

11 מחשבות על “האישה בורשה, חלק 2”

  1. כתוב שזאת בדיה אבל מרגיש אמיתי לגמרי. יודע מניסיון

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן