בלי סודות ובלי זיונים – חלק 4 ואחרון

**כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט**

חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4

בתחילת ספטמבר עדיין היה חם בטירוף. ישבנו במרפסת באיזה ערב, ערומים, וקרן אמרה שהודיה רוצה לבוא שוב לסוף שבוע ארוך. אמרתי לה שזה סבבה מבחינתי, למרות שזה קצת ביאס אותי שאצטרך להיות לבוש, אבל אז נזכרתי שבלילה האחרון התפשטנו וגם היא היתה חצי ערומה.

 

חלק 4

 

"אנחנו נצטרך להיות לבושים?", שאלתי

"לא, שאלתי אותה. היא ממש סבבה עם זה"

"איזה מגניב"

שתקנו כמה דקות, ואז שאלתי "ומה איתה?"

"מ'זתומרת?"

"היא גם תהיה ערומה?", שאלתי.

"תגיד לי, זה כל מה שאיכפת לך עכשיו? אתה חרמן על אחותי?"

"אני? מה פתאום!", חייכתי.

"אידיוט", היא אמרה בחיוך, "לא יודעת… יש מצב, אני מניחה שהיא תוריד לפחות חלק עליון כמו שהיה בערב האחרון. האמת שהיא כבר אלף פעם החמיאה לזין שלך… אמרה שכיף לי שאני יכולה להסתכל עליו כל היום, ושהוא ממש יפה כשהוא עומד, אז אולי היא תתפשט לגמרי גם"

מייד נעמד לי, וקרן מייד שמה לב.

"אתה רוצה לזיין את אחותי הקטנה?"

"האמת שאני רוצה לזיין אותך, אבל זה לא יוביל אותנו למקום טוב, אז אני אסתפק בלראות אתכן מסתובבות לי פה בדירה בין הרגליים בלי בגדים"

"בין הרגליים, הא?", קרן קמה מהכיסא, ואמרה, "בוא נכנס ואני אראה לך קצת מהכשרון של האחיות לבית שוסטר ומה שאנחנו יודעות לעשות לגברים בין הרגליים".

"למה שנכנס? תעשי את זה פה במרפסת, ממי"

"איך שאתה רוצה", היא הניחה כרית על הרצפה והתיישבה על הברכיים בין הרגליים שלי. התחלתי ללוש לה את השדיים והיא התחילה להביא לי ביד עד שגמרתי לה על הפנים. לשמחתי, היא הסכימה שאצלם אותה ככה לפני שהלכנו לישון, שיהיה לי למזכרת.

—-

אספנו את הודיה מהרכבת בחמישי בערב, והלכנו מייד לפאב לאכול ארוחת ערב. הודיה לבשה גופיה עם מחשוף גדול וחצאית מיני, וקרן לבשה שמלה שחורה קצרה, בלי חזייה. אכלנו המבורגר, שתינו כמה בירות, והיינו כבר דיי שיכורים. כשהתחלנו ללכת לכיוון הדירה, שמתי יד על מותניים של קרן וחיבקתי אותה. הודיה שמה לב, לקחה לי את היד השניה ככה שאחבק גם אותה.

וככה הלכנו, אחות מכל צד. הרגשתי בעננים. באיזשהו שלב שמתי את היד על התחת של קרן, והיא הסתכלה עליי וחייכה. זו היתה הפעם הראשונה ששמתי לה יד על התחת בצורה הזו. אני לא מחשיב את הפעמים שרק ניגבתי מהתחת שלה את השפיך שלי. אחרי כמה דקות הודיה שמה לב ליד שלי על התחת של קרן.

"יש לך בעיה עם התחת שלי, אורי?"', הודיה שאלה

"חלילה"

"אז בבקשה, הוא גם ישמח לקצת יחס"

חייכתי והנחתי את היד גם על התחת שלה.

אחר כך הזזתי את היד מתחת לשמלה של קרן, הנחתי אותה על התחת החשוף שלה והבנתי שהיא לא לובשת תחתונים. השארתי את היד שלי שם, על העור החשוף שלה, והרגשתי את תזוזות התחת שלה עם כל צעד. הידיעה שאני נוגע בתחת שראיתי מול העיניים שלי כל הקיץ, הטריפה אותי. כבר היה לי קשה ללכת ככה עם הזקפה שנוצרה לי, אבל למזלי תוך כמה דקות הגענו לדירה. הזזתי את הידיים שלי מהתחת של שתי האחיות ופתחתי את הדלת.

אחרי שנכנסנו לדירה, קרן פשטה את השמלה שלה בכניסה, זרקה אותה על הכיסא ואמרה שהיא חייבת מקלחת. הודיה אמרה שגם היא מתה להתקלח, אבל נתנה לקרן להכנס ראשונה. קרן נכנסה, ואני הוצאתי בירות ונשארתי עם הודיה במטבח, ננתי לה בקבוק, ועשינו לחיים.

"אתה נראה קצת שונה מהפעם האחרונה שעמדנו כאן," אמרה ולגמה מהבירה שלה.

"כן, מצטער על מה שקרה"

"אין שום דבר להצטער עליו. האמת שאני סבבה אם אתה רוצה להתפשט"

"בטוחה?"

"לגמרי."

היא שתתה ונתנה לעיניה לנוע מעלה ומטה, שוזפת את עיניה בגופי.

"היי, זה בשבילי?" נשמע קול מהמסדרון.

"קיוויתי שזה בשבילי," הודיה אמרה.

הסתכלתי לראות את קרן עומדת בפתח המטבח, מייבשת את עצמה במגבת. היא נראתה לוהטת במיוחד, שערה רטוב, והיא מתכופפת לנגב כל רגל בנפרד, ואז את הכוס, הבטן, הציצים, הגב, ואז כרכה את המגבת סביב שיערה, ונשארה ערומה כמובן. היא הביטה לכיוון הזין שלי, "את רואה עם מה אני צריכה להתמודד, אחותי."

הגשתי לה את הבירה.

"אז על מה דיברתם?"

"אה …" גמגמתי

"אמרתי לאורי שזה בסדר מבחינתי אם הוא רוצה להיות עירום," הודיה אמרה.

"הנה, אורי," אמרה קרן. "יש לך אישור"

חייכתי והנחתי את הבירה על השיש. הסרתי את חולצת הפולו שלי, התרתי את המכנסיים הקצרים והחלקתי אותם לרצפה, וחשפתי את זקפתי.

"בבקשה, מרוצות?", שאלתי.

קרן והודיה הנהנו. הם נעמדו אחת ליד השניה. הודיה בגופיה ושמלת מיני וקרן, עירומה, למעט מגבת שכרוכה סביב שיערה.

שתי הנשים בהו בסימן העוררות הגברי מולם.

"עכשיו, אני צריכה מקלחת," הכריזה הודיה. היא הסתובבה ופנתה לאמבטיה ולקחה איתה את תיק הנסיעות שלה.

"טו מאצ'?" שאלתי את קרן.

"אף פעם," אמרה קרן כשהיא נישקה אותי וליטפה אותי בחזה למעלה ולמטה. ואז היא משכה אותי אליה. התחבקנו כשאנחנו עירומים. הרגשתי את הפטמות הקשות שלה נלחצות לחזה שלי והזקפה שלי כלואה בינינו, צמודה לבטן שלה. יכולתי להרגיש את שיער הערווה הקצוץ. החלקתי את ידי על ישבנה וקרבתי אותה. היא חפנה את ישבני ומשכה אותי אליה. נישקתי אותה. היא נישקה אותי בחזרה ואז התנתקה.

סיימנו את הבירות והוצאנו כמה חדשות כשהודיה הופיעה שוב, ולא הסתירה את הניסיון שלה לראות אם עדיין עומד לי. היא לבשה חזייה שחורה ותחתונים שחורות. נתתי לה בירה והחלטנו לראות טלוויזיה.

צפינו בסרט סקס והעיר הגדולה 2. אני השתעממתי אבל הבנות נהנו והעירו מלא על הבגדים של השחקניות.

אמרתי, "אם כבר מדברים על בגדים, אני חושב שאחת מכן לבושה קצת יותר מידי"

"באמת," קרן זרמה איתי. "יותר מדי?"

"אה כן, הרבה יותר מדי."

"אתה חושב שאנחנו צריכים לעזור לה לפתור את הבעיה?"

"רעיון נהדר"

הודיה צרחה, "אין סיכוי." היא קפצה ואחריה קרן ואני. רדפנו אחריה בסלון, תפסנו אותה והתחלנו למשוך בחזיה שלה. היא צרחה שוב מצחוק, השתחררה, ונכנסה לחדר השינה שלי. היא טרקה את הדלת, אבל מיהרנו פנימה. ראינו אותה מתכווצת בפינת החדר.

היא ניסתה להסתתר, אבל תפסנו אותה והשלכנו אותה על המיטה. קרן ואני התחלנו לדגדג אותה. היא בכתה מצחוק והתפתלה הלוך ושוב. באיזשהו שלב הפכתי אותה על הבטן, וקרן פתחה לה את החזיה. היא נלחמה בחזרה, ניסתה להחזיק את החזיה עם הידיים, אך עד מהרה הפסידה בקרב. משכתי לה את החזייה, וכולנו נשכבנו על הגב, מותשים מהמאמץ.

הודיה הייתה בין קרן לביני. היא החזיקה את ידיה מעל שדיה. קרן הושיטה את ידה וחטפה יד אחת משם וחשפה את שדה השמאלי. אני הזזתי את ידה הימנית והשארנו אותה חשופת חזה, שכל אחד מאיתנו מחזיק לה יד אחת על המיטה. השדיים שלה היו דומים לשל קרן. גם הם לא השתטחו מהשכיבה על הגב, ונשארו גדולים ובולטים. לשניהם היו עיגולים זעירים סביב הפטמות הקטנות והורודות.

"אתה אוהב את הציצים של הודיה?" שאלה קרן.

"ציצים מדהימים… כמעט הכי יפים שראיתי אי פעם", עניתי בעודי מסתכל לה בעיניים ואז בשדיה החשופים. היא הסמיקה ונתנה לי נשיקה.

"אני מקווה ששני הסוטים שלי מאושרים עכשיו," הודיה אמרה.

"אתה מאושר, אורי?" שאלה קרן.

הנדתי בראשי לשלילה

"עדיין יותר מדי בגדים, הא?"

הנהנתי.

"טוב, תתחיל לעבוד," האיצה.

קרן תפסה את רגליה בחוזקה, הודיה ניסתה להתנגד, אבל הרגשתי שזו התנגדות סמלית. הכנסתי ידיים בצידי התחתונים והורדתי אותם ממנה. היא הרימה את ירכיה כדי לאפשר לי להסיר אותם.

הסתכלתי על הכוס המגולח שלה. כמו קרן, שפתיה היו חלקות ומהודקות. לא הצלחתי לעצור את עצמי, נתתי לאצבעותיי להתנפנף לאזור הערווה שלה, מתפעל מהעור החלק ומרגיש את החום שמקורו בשפתיה.

"וואו, זה כזה חלק ונעים," אמרתי.

"שעווה," היא נשמה ופתחה את רגליה בסנטימטר. נתתי לידי לנוע בין ירכיה ולאצבעי להחליק לאורך החריץ שלה. בחלק העליון, יכולתי להרגיש את הדגדגן שלה. היא כבר היתה רטובה לגמרי.

תהיתי אם הכוס של קרן רטוב כמו אחותה.

"את יפה, הודיה," הכרזתי, ורכנתי לעברה. התחלתי לנשק אותה והיא פתחה את הפה, והכניסה את הלשון שלה למגע עם הלשון שלי. התנשקנו ככה תוך כדי שאני מלטף לה את הכוס וקרן מסתכלת עלינו.

אחרי כמה שניות היא הפסיקה את הנשיקה, והתגלגלה לבטן.

"עכשיו, אתה יכול למשש לי את התחת כמו שעשית לקרן כשהלכנו הביתה."

קרן ואני הסתכלנו אחד על השני ואמרנו בו זמנית, "שיט, היא שמה לב".

שלושתנו צחקנו, ועיסיתי את ישבנה הנפלא של הודיה ונתתי לידי לנסוע לאורך גבה ורגליה העירומות.

כל כך עמד לי שחשבתי שאני עלול להתפוצץ. אמרתי, "אני לא יודע מה איתכן, אבל אני צריך עוד בירה."

הבנות הסכימו והלכתי למטבח, כשחזרתי ראיתי גב עירום ותחת מדהים יוצא מחדרה של קרן ומזנק בחזרה לחדרי. התפלאתי שלא הצלחתי לקבוע אם מדובר בתחת של קרן או של הודיה. ואז הבנתי שזה לא משנה.

נכנסתי לחדר והבנות ישבו על כריות בישיבה מזרחית. ראיתי שאחת מהכריות הגיעה מהחדר של קרן. הם השאירו לי מקום באמצע. מסרתי להם את הבירות והתיישבתי מולן בישיבה מזרחית, כמותן.

לגמנו קצת בשתיקה.

"מתה על הזקפה שלך," אמרה הודיה.

"בהחלט זקפה מרשימה," אישרה קרן.

"אולי הוא צריך קצת תשומת לב אבל."

"אני חושבת שאת צודקת, סיס," אמרה קרן.

הבנות הניחו את הבירות על השידה, הניחו את הכריות על הרצפה, הניחו עליהן את הברכיים, והזמינו אותי להתקרב. התקרבתי והתיישבתי בקצה המיטה כששתיהן יושבות על הרצפה מלפניי.

"אני אוהבת איך הראש שלו נהיה גדול ואדום," אמרה הודיה כשהיא מלטפת עם אצבעה לאורך החלק העליון של הזין שלי.

"אני אוהבת את הווריד הגדול הזה שמתחיל למטה ועולה לכל האורך" הגיבה קרן כשהיא העבירה את אצבעה לאורכו.

"אחלה ביצים" אמרה הודיה כשהיא מכסה את הביצים שלי בידה.

"בהחלט סט יפה," הסכימה קרן שהיד שלה הצטרפה לידי אחותה.

כשהודיה המשיכה ללטף את הביצים שלי, קרן כרכה את ידה סביב הזין שלי והחלה ללטף אותי. היא תפסה איזו הצטברות של קצת שפיך שיצא לי מלמעלה והרטיבה את כל הזין שלי, והמשיכה ללטף כשאני נאנח בהנאה.

הודיה הסירה את ידה והביטה לקרן בעיניה אמרה: "אני אוהבת אותך, קרן"

"אוהבת אותך גם, הודיה."

"אם לא היינו אוהבות ככה, לא היינו יכולות לעשות את זה" אמרה הודיה, ואז קרבה את ראשה אל קרן ונשקה אותה על שפתיה. קרן נראתה מופתעת אבל זרמה. הודיה פתחה את פיה והכניסה לשון לתוך פיה של קרן, והן שיחקו עם הלשונות שלהן במשך חצי דקה בערך. שמתי לב שהציצים שלהן צמודים ונמעכים זה על זה.

הודיה התנתקה מאחותה, פתחה את פיה, הוציאה את לשונה וליקקה את ראשי, ודגמה את הנוזל הצלול שנאסף שם. גנחתי והזזתי את הירכיים.

היא לקחה אותי לפיה והחלה לנוע מעלה ומטה. היא הטריפה אותי לגמרי עם היניקות והתנועות של הלשון שלה על הזין שלי.

כשהיא הפסיקה לרגע עם שובל דק של רוק שקישר בין הזין שלי לשפתיה, היא סימנה עם הראש לעבר קרן.

קרן הנידה בראשה ולחשה, "אני לא יכולה"

"את יכולה ואת רוצה," אמרה הודיה. היא החזיקה את הזין שלי לעבר קרן והניחה את ידה השנייה על לחיה של אחותה. "לכי על זה. מגיע לו."

קרן הביטה בי. לא יכולתי לזוז. היא נישקה את אחותה שוב, עם הלשון, ואז פתחה את פיה לקבל אותי.

לא האמנתי שהפה של קרן על הזין שלי. כל החושים שלי היו בשיא. היא גילתה מיומנות רבה ורגישות נפלאה כשהיא מקרבת אותי לאורגזמה. הרגשתי את הודיה לוקחת את אחת הביצים שלי לפיה ומוצצת אותה. כמעט התעלפתי.

בקושי היה לי מספיק כוח לומר "אני גומר".

קרן מצצה בפעם האחרונה ואני פוצצתי את השפיך שלי לתוך הפה שלה. היא לקחה את זה ואז נסוגה רק כדי שהודיה תקרב את ראשה ותספוג את שלוש הזריקות הבאות שלי ישר לפנים שלה. הודיה שאבה אותי ואני קלטתי שאני מביט בשתי זוגות שפתיים נשיות, ושתי לשונות שמלקקות את שאריות האורגזמה שלי.

נשכבתי על הגב, מותש, הנשים זחלו אל זרועותיי, רגליהן חוצות את גופי ואלה את אלה, כשציצים שלהן נמעכו על צידי החזה שלי.

"אני לא יודע מה לומר" התחלתי.

"אין צורך במילים, אורי… בלעתי הכל" אמרה קרן. היא נישקה את לחיי.

"כן," אמרה הודיה ונישקה את לחיי השנייה.

אם קודם חשבתי שהייתי בגן עדן, מה אגיד עכשיו כששתי אחיות כאלה כוסיות הרגע ירדו לי וכרגע עוטפות אותי בגופן. שכבנו יחד בשקט נוח. הודיה דיברה. "ועכשיו, סיבוב שני."

היא שלחה יד מתחת לכרית שלה ושלפה את הוויברטור הוורוד. הנחתי שהיא הביאה את זה כשהיא הביאה את הכרית.

"אורי, אתה ואני עכשיו נעניק לקרן חוויה שהיא לא תשכח"

היא הדליקה את הויברטור וההמהום שלו מילא את כל החדר. קרן הביטה בי וחייכה. נישקתי אותה והיא נישקה בחזרה. התהפכתי מעליה והיא הייתה עכשיו באמצע.

הודיה התחילה להזיז את הויברטור על שדיה של קרן, מגרה את הפטמות. היא הגישה לי את הדילדו וחזרתי על מעשיה. קרן התפתלה מתחת למגע שלנו. הודיה לקחה אותו בחזרה והעבירה אותו לכיוון הכוס שלה.

"אורי, נשק לה את הציצים."

שוב חיפשתי סימן אם קרן בסדר עם זה, וראיתי רק את העיניים העצומות של השותפה היפה שלי לדירה.

לקחתי בעדינות את השד השמאלי שלה בפה, מתענג על התחושה והמרקם שלו. ליקקתי אותו ואז את הפטמות. מצצתי חזק את הפטמה שלה, וגרמתי לה לגנוח. נשכתי אותה בשיניים קלות ואז ליקקתי אותה עוד.

כל אותה העת הודיה עבדה למטה. היא החליקה את הרטט הלוך ושוב על אזור הערווה שלה, ושאלה אותי, "תגיד לי אם היא כבר רטובה"

הסתכלתי עליה בתמיהה.

"יש לנו הסכם. אנחנו משתמשים בויברטור, אבל אנחנו לא משתמשות באצבעות או בלשונות. אנחנו לא נוגעות זה בזו בציצים, לא מכניסות אצבעות אחת לשניה ולא מלקקות את הדגדגן. האמת שגם חלק מההסכם היה בלי נשיקות, אבל אני מניחה שמהיום החלק הזה בהסכם בוטל. אז אתה יכול לבדוק אם היא רטובה? "

שוב חיפשתי סימן אצל קרן, אבל עיניה נותרו עצומות ולשונה התרוצצה סביב שפתיה.

שמתי את האצבע  בין שפתי הכוס שלה, מרגיש את התנודות שאחותה גורמת כמה סנטימטרים משם.

הכנסתי את אצבעי בתוכה בפעם הראשונה בחיי. הגעתי לא רק אל החלק הפנימי של הכוס הרטוב שלה, אלא גם למימוש הפנטזיה שלי. לפעמים פנטזיות באמת מתגשמות.

קרן פתחה את רגליה, והכנסתי אצבע נוספת והתחלתי להזיז אותן פנימה והחוצה. הודיה הניחה כעת את הדילדו על גבי הדגדגן של קרן וזה גרם לירכיה לעלות מהמיטה. דחפתי את האצבעות חזק ומהר יותר.

פתאום קרן תפסה את פרק כף היד שלי ושלפה את ידי החוצה. הודיה העבירה מיד את הוויברטור אל פתח אחותה ודחפה אותו פנימה. היא כיוונה את הרטט לעוצמה הכי גבוהה והרעש גבר. ראיתי שהן כבר ממש מיומנות בזה, ושהודיה יודעת בדיוק מה קרן צריכה. קרן הקשיתה את גבה ואז צרחה כשהאורגזמה שלה נסחפה בגלים בכל גופה. היא גנחה בקול גדול פעמיים נוספות והתמקמה שוב במיטה. הודיה כיבתה את הויברטור.

לא יכולתי לעמוד בפני המראה של הכוס החשוף, נוטף המיצים, ונשענתי ונישקתי את האזורים הפרטיים ביותר שלה. העברתי את לשוני לאורך החריץ שלה, טעמתי את הנוזל העשיר, וסיימתי במציצת וליקוק הדגדגן הנפוח שלה. קרן מלמלה ושילבה את אצבעותיה בשערי.

"וואו.. עוד.. אל תפסיק"

תספתי בישבנה והגברתי את קצב הליקוק. יד אחת שלחתי אל הציצים שלה. בזווית העין ראיתי את הודיה שוכבת על הצד לידנו ומאוננת.

"אני לא מאמינה שאני גומרת שוב.. אני לא מאמינה!", ואז נשימתה נעתקה ושוב זרמים של עונג נשלחה בכל גופה, התחת שלה התרומם, והיא גנחה בצעקות.

אחרי דקה היא נרגעה.

"בוא", היא אמרה.

עליתי בחזרה, נשכבתי עליה כשהזין שלי נוגע בכוס שלה, רגליה פתוחות, ונישקתי אותה. היא נישקה אותי בחזרה. הכנסתי את לשוני פנימה וקיבלתי את שלה בתמורה. התנשקנו ככה שתי דקות, בזמן שאני מחכך את הזין שלי קלות על הכוס שלה. קרן גם הניעה את הכוס שלה לאורך הזין שלי, אבל לא חשבתי לרגע לחדור אליה. אחרי שסיימנו להתנשק, נשכבתי חזרה על הגב והנחתי ראש על אחת הכריות. בלי סודות ובלי זיונים.

"פאק, זה היה אינטנסיבי. תודה לשניכם", קרן אמרה.

הודיה ואני חייכנו זה לזו. הודיה עברה על גופה של אחותה כדי לנשק אותי. התנשקנו והיא השתמשה בלשונה כדי לנקות אותי מכל שאריות המיצים של אחותה בשפה העליונה שלי. אחר כך היא החדירה לפי את לשונה ונתנו ללשונות שלנו לחקור זו את זו.

קרן אמרה, "לאט, הלילה לא נגמר."

התיישבנו במקומותינו, "מה הלאה?" שאלתי.

קרן התגלגלה מעליי, ונשכבה לאורכי. הרגשתי את הזין הקשה שלי על המפשעה החמה שלה שוב ושדיה נמעכים לי על החזה. הנחתי את ידי על ישבנה והיא נענעה את האגן, והזיזה שוב את הכוס שלה לאורך הזין שלי.

היא נישקה אותי ואז אמרה, "אמרתי שאני אדאג לך"

היא פתחה את המגירה על שידת הלילה והוציאה קונדום.

היא נישקה אותי שוב והתגלגלה ממני.

"הנה, הוא עומד שוב רק בשבילך", קרן אמרה להודיה.

היא נתנה את הקונדום להודיה ונישקה אותה שוב נשיקה צרפתית. הפעם הודיה חפנה תוך כדי את הציצי של קרן, וקרן עשתה כמוה וחפנה את השדיים של הודיה.

"אני אוהבת אותך, הודוש"

"גם אני, אחות גדולה."

קרן לקחה את הויברטור, כרית, יצאה מהחדר וסגרה את הדלת מאחוריה.

"אורי, אתה לא צריך לעשות את זה, באמת. אבל, אני רוצה אותך מאז אותו יום במטבח. כששמעתי עליך עוד מקרן, ידעתי שתהיה זיון טוב. אז, אם אתה מסוגל לזה – ונראה שאתה כן – אני אומרת בוא נהנה קצת"

בשבריר שנייה שאלתי את עצמי אם אדפוק את הודיה ואחשוב על קרן. אני חושב שהודיה קראה את המחשבות שלי.

"אורי, זו אני. זו לא קרן. אני לא מצליחה להבין אתכם. אם ראיתי אי פעם שני אנשים מאוהבים, זה אתה וקרן. אבל שניכם אומרים שאתם לא הולכים להיות מאהבים ובני זוג. אני חייבת להגיד שמה שעשיתם זה לזה הלילה, היה לוהט, אבל זה לא היה זיון. לי, לעומת זאת, אין את העכבות האלה. אני רוצה שתזיין אותי ויודעת שיהיה לנו ממש כיף"

נישקתי אותה ואמרתי, "פאק, כן, יהיה לנו כיף. אבל, לא תצטרכי את זה כרגע."

הסרתי את הקונדום מידה.

"אורי, סורי, אני לא יכולה לעשות את זה בלי הגנה."

"הודיה, אני אשים את הקונדום, אבל קודם אני הולך לראות איך זה לאכול כוס חלק"

"אה," אמרה, "חשבתי שלעולם לא תבקש"

אהבתי את הכוס החלק שלה, היא פתחה לי רגליים והבאתי אותה לשתי אורגזמות עם הלשון בזמן שאצבעותיי חקרו את הכוס החם והרטוב שלה מבפנים. מצאתי את נקודת ה- G והזזתי את לשוני ואצבעותיי, והוצאתי ממנה גניחות שאני בטוח שקרן שמעה. נהנתי לשחק לה עם השדיים ולבסוף, כשהקונדום היה מונח היטב, החלקתי לתוכה עטוף בחיבוק החם של קירותיה הפנימיים. אחרי שפמפמתי אותה כמה דקות, שתינו פצחנו באורגזמות מטורפות. אחרי מנוחה של שעה, שבה רק התחבקנו ודיברנו, היא שמה לי קונדום חדש והמשכנו לתת עבודה בעוד כמה תנוחות. דפקתי אותה מאחורה, היא רכבה עליי, בכפיות, בעמידה כשהיא שעונה על הקיר. הבנו שאנחנו אולי קצת מגזימים כשקרן דפקה על הקיר וצעקה: "תן לה הפסקה מזדיינת. זו בטח הפעם העשירית. חוץ מזה אני כבר גמרתי את הסוללות של הדבר הזה"

צחקנו ושוב חדרתי פנימה לכוס של הודיה כשהיא הרימה את שתי רגליה מאחורי ראשה. אלוהים יברך את היוגה, חשבתי.

ב-3 לפנות בוקר סיימנו, והזמנו את קרן לישון איתנו. ישנתי בין שתיהן עד הצהריים, והתעוררתי מהמגע של הלשון של קרן על הזין שלי, מתחת לשמיכה הדקה.

"בוקר טוב" אמרתי.

"הייתי חייבת לבדוק שהוא עדיין מחובר", היא אמרה בקול לא ברור כי הזין שלי היה בפה שלה.

"מחובר, טוב, ואני מאושר"

"מאושר? אז להפסיק?"

"אל תפסיקי בחיים"

היא ירדה לי עד שגמרתי לה בפה, וכל הזמן הזה הודיה ישנה על ידנו.

אחר כך המשכתי לנמנם, ואחרי בערך שעה קרן קמה ואמרה שהיא הולכת להביא כמה דברים מהמאפייה. הודיה כבר היתה ערה והציעה שננצל את הזמן הזה לקוויקי. היא שמה לי קונדום ועלתה עליי לרכיבה. כל כך נהנתי לראות את הציצים שלה קופצים. כנראה שבסוף זה לא היה קוויקי כי קרן נכנסה ערומה עם שקית של מאפים בזמן שהודיה עדיין דהרה עליי ואני אחזתי לה בשדיים.

"סורי!", היא אמרה ובאה לסגור את הדלת.

"לא, אל תלכי! בואי", הודיה קראה לה וקרן מייד חזרה, "אני כבר גומרת.. בואי תני לי נשיקה"

קרן התקרבה אליה והן התנשקו, ובדיוק אז הודיה גמרה ואני ביחד איתה.

אחר כך אכלנו את המאפים המעולים במיטה. את כל המשך היום בילינו בדירה, עירומים, מנמנמים, קוראים, מזדיינים. קרן כבר לא הלכה מאיתנו כשזיינתי את הודיה בסלון. או שהיא המשיכה בענייניה, או שהיא הביאה ביד וצפתה בנו. ארוחת הערב התקיימה במסעדה הודית נהדרת.

חזרנו הביתה וקרן אמרה שהיא עייפה והולכת לישון. הודיה ואני היינו בחדר שלי, עירומים. בהתחלה הייתי עייף מכל הזיונים, אז רק ירדתי לה. אני שכבתי על הגב והיא ישבה לי על הפנים. כל כך נהנתי לשמוע אותה צורחת אחרי כל אורגזמה, ונהנתי במיוחד מהידיעה שקרן שומעת אותנו.

הזין שלי כבר נעמד מעצמו אז אחרי שהיא גמרה, הפכתי אותה ודפקתי אותה מאחורה, תוך כדי שאני מפליק בתחת היפהפה שלה.

התאפקתי לא לגמור ואחר כך היא התכופפה ועשינו 69, כשהיא מצצה לי בזמן שהמשכתי ללקק לה, וזה השכיח את כל המחשבות שהיו לי על קרן. הרגשתי את הציצים הגדולים שלה על הבטן שלי, ואותה מוצצת לי ומלקקת בקצב. היא היתה ממש טובה בזה, ונראה שממש נהנתה מהמציצה. גמרתי שלוש פעמים באותו לילה. פעם אחת בקונדום, ופעמיים על הציצים שלה.

בבוקר קרן נכנסה לחדר, הזדחלה מתחת לשמיכה, והתרכבלנו שלושתנו. קרן שכבה בין שנינו והתנשקה איתנו לסירוגין. באיזשהו שלב קרן התחילה להביא ביד להודיה, ולהכניס לה אצבעות.

"נראה לי שאפשר לבטל את ההסכם בלי נגיעות שלנו", קרן אמרה.

"אז בואי תלקקי לי", הודיה אמרה לה והסתכלה עליה במבט חודר.

"חשבתי שלעולם לא תבקשי", קרן ענתה, והתמקמה בין רגליה של הודיה.

המראה הזה הטריף אותי, אבל במקום להביא ביד, הושטתי את הזין שלי לפה של הודיה, והתחלתי לזיין לה את הפה בזמן שאחותה ירדה לה. גמרתי לה בפה בזמן שהיא גמרה, ורק קרן נשארה לא מסופקת.

"סורי, קרן", אמרתי.

"זה בסדר, אתם חייבים לי".

"יש לך רעיון?"

"אני רוצה שתעזור לי"

"איך בדיוק?"

"אני רוצה שתכין אותי לאנאלי עם הזין של ד"ר נגוסה, הרופא הנשוי שלי"

"מה ז'תומרת?", לא הייתי בטוח שהבנתי.

"אל תדאג, אנחנו לא נתחיל להזדיין, אבל בתחת זה משהו אחר מבחינתי, וזה רק אימון כדי לעזור לי עם הזין הענק של נגוסה… זה בסדר מבחינתך?"

"מה? לזיין אותך בתחת?"

"כן, אבל לא עכשיו. בערב או משהו, וזה יהיה חד פעמי, רק בשביל האימון"

"לכבוד הוא לי"

"ואת, הודיה, חייבת לי ירידה"

"מתי שתגידי, אחותי".

בילינו את היום בחוף געש. החוף היחידי בארץ שאפשר להיות בו ערומים ולהרגיש בנוח עם זה, למרות שעדיין חטפנו לא מעט מבטים מהסובבים. כנראה שבכל זאת מראה של גבר עם שתי נשים ערומות הוא כן חריג בנוף, גם של חוף נודיסטים. הרגשתי מלך העולם. שוכב בין שתיהן על החוף, מקבל נשיקות משתי האחיות, מורח אותן בקרם הגנה מלפנים ומאחור. דיברנו הרבה על ההכנה שקרן רצתה שאעשה לה, והיא הסבירה לנו בדיוק מה היא רוצה שנעשה.

 

—-

 

חזרנו לדירה בערב, התקלחנו ביחד, והלכנו לחדר שלי. קרן ירדה על ארבע על המיטה.

"אני מוכנה"

"אני אמרח לכם", הודיה הציעה.

הודיה לקחה חומר סיכה, נעמדה לידי, ומרחה בנדיבות קודם כל על החור תחת של קרן, ואז על הזין שלי. אחר כך היא שמה קצת על היד שלי, והתחלתי בלהכנס אצבע לתחת שלה בעדינות. הוצאתי ואז גם הודיה הכניסה לה אצבע אחת.

"אוקיי, זה מוזר", קרן אמרה.

"אבל טוב?", שאלתי.

"מוזר, אבל תמשיכו", הבנתי שהיא הבינה שגם הודיה תקעה לה אצבע, ואז אני שוב דחפתי לה אצבע ושיחקתי איתה קצת בפנים.

איך רציתי לשחק עם החור הקטן והמפתה שלה! עם חיוך שובב על הפנים, דחפתי עוד אצבע משומנת היטב לאט אל פי הטבעת הקטן וההדוק שלה. קרן נאנחה באישור.

הזין שלי התלהב כשעיניי התמקדו במראה של אצבעותיי מחליקות אל ישבנה המוצק והחמוד.

קרן פלטה אנקה נוספת בזמן שאני עם שתי אצבעות בתחת שלה, והודיה עדיין עומדת לידי ומלטפת לה את התחת בזמן הזה.

קרן הסתכלה לאחור, הביטה בי ואמרה " "אתה יכול להתחיל עם הזין"

משכתי את האצבעות שלי. הזין שלי כל כך רצה לחקור את הגבולות הפנימיים של התחת שלה.

בזהירות דחפתי את הזין שלי אל הפתח האנאלי ההדוק שלה כשגניחה קטנה נמלטה משפתיה. אלוהים אדירים, הלב שלי דפק כל כך חזק. פעם ראשונה שאני חודר לקרן.

החור תחת שלה רעד מעט כשראשו של הזין שלי החליק אט אט לתוכה, חולף על פני הטבעת האנאלית שלה.

"כן, תכניס לה", הודיה אמרה, ושמתי לב שהיא התחילה להביא ביד.

קרן נשמה עמוק כשחור התחת המשומן שלה סוף סוף נפתח בדיוק מספיק כדי לאפשר את כניסת הזין שלי למעבר הצר שלה. פאקינג שיט! החור הממולא בג'ל של קרן הרגיש כל כך טוב עד שהוא התהדק בחוזקה סביב הזין שלי!

שנינו נאנחנו בסיפוק כשהזין שלי נדחק אט אט עמוק לתוך ישבנה הלוהט. בחוצפה מדהימה הודיה מיקמה את ידה בין רגליה של קרן והחלה לעסות את הדגדגן הרגיש שלה. בפניה הסמוקות של ג'ולי היה חיוך סקסי מעריך מהתחושה שנוספה בין רגליה. באותו רגע הזין שלי חדר אליה עד הסוף, ועצרתי.

"איך את?", שאלתי.

"פאק, זה כואב, אבל אל תצא… פשוט תתחיל לזיין.. אבל לאט"

הוצאתי את הזין עד החצי, והכנסתי אותו בחזרה. קרן התחילה לגנוח.

"כן, זה מתחיל להיות טוב, פאק, תמשיך"

פמפמתי עוד כמה פעמים לאט.

"עכשיו יותר מהר", היא אמרה.

הגברתי קצב.

"הודיה, תביאי את הויברטור ותכניסי לי"

"רצינית?", הודיה שאלה.

"כן, תפסיקי לאונן ותביאי את הויברטור, אני רוצה לנסות חדירה כפולה"

הודיה הלכה להביא את הויברטור, בזמן שאני המשכתי להלום בתחת של קרן. הודיה חזרה כשהיא משתחלת מתחת לקרן על המיטה, שוכבת על הגב כשהראש שלה מתחת לכוס של קרן, והכוס שלה מתחת לראש של קרן. רק ככה היא יכלה להגיע לכוס שלה בקלות. היא התחילה להכניס לה את הויברטור שהחליק בקלות פנימה, והתחלנו לזיין אותה ביחד. בשלב הזה קרן התחילה לגנוח בקול מאוד גבוה.

כשהזין שלי קבור עמוק בתוך ישבנה, התחלתי להרגיש היטב את הגלים האורגזמיים החזקים מאוד של קרן,  שגרמו לחור הקטן שלה להתכווץ סביב הזין שלי. לעזאזל זה הרגיש כל כך טוב!

הזין שלי נאבק בקדחתנות כדי להחזיק מעמד עוד קצת לפני שזרק את השפיך הדביק שלו. כשהסתכלתי למטה על ישבנה של קרן, ועל הודיה מחדירה לה את הויברטור יכולתי להרגיש את התחת שלה  פועם סביב הזין שלי כשהאורגזמות העזות שלה המשיכו לנוע בפראות בגופה. זה היה כבר יותר מדי, והביצים שלי שחררו את כל מה שהיה בהם בעוצמה למעמקי ישבנה. קרן צווחה בהנאה כשהיא הרגישה את הנוזל החם שלי עמוק בתוך התחת שלה, ואז קרסה על גופה של אחותה, והתגלגלה ממנה ונשכבה על הגב. הודיה הכניסה לעצמה את הויברטור לכוס והתחילה לאונן.

"אל תשימו לב אליי", היא אמרה, וגמרה תוך שתי דקות.

"וואו. וואו. אין לי מילים. זה היה כל כך אינטנסיבי. תודה", אמרה קרן.

נשכבתי לידן על המיטה ותוך כמה דקות שלושתנו שקענו בשינה עמוקה.

בבוקר לקחנו את הודיה בחזרה לרכבת, והיא חזרה לבסיס. אני וקרן חזרנו לדירה והתקלחנו ביחד. שטפנו כל סנטימטר אחד של השני. אני מודה שבזבזתי זמן מופרז לוודא שכל שד היה נקי, ושהכוס היה מבריק. קרן שמחה מהניקוי היסודי, וגמלה לי במציצה תחת זרם המים.

אחר כך היא יצאה למשמרת בבית חולים וחזרה רק בערב, בדיוק כשאני נכנסתי למיטה. להפתעתי היא הצטרפה אליי למיטה שלי.

"אורי, אני לא יכולה להגיד מה קורה, אבל כשזיינת אותי בתחת זה הרגיש כל כך נכון, ואני אוהבת להתעורר בידיים שלך בבוקר. אז, בלי הבטחות, בלי סודות, ובלי זיונים, אבל בוא נזרום ונראה מה קורה"

"מה עם הרס החברות שלנו?"

"לא נראה לי שמשהו יכול להרוס אותה כבר. אבל אני רוצה לעשות את זה לאט. אתה יכול להתמודד עם זה? "

"אם זה אומר להתעורר איתך כל בוקר, אז בטח"

התרכבלנו וזה הרגיש כל כך טוב כשהיא נכנסה בין זרועותיי

"מה עם ד"ר נגוסה? פתח לך ת'תחת?"

"כן, ממש עכשיו אחרי המשמרת"

"וזה היה טוב?"

"זה היה מדהים, בזכות ההכנה שעשית לי", היא אמרה, ולא היה איכפת לי. שמחתי בשבילה שהיא נהנת כל כך מהגוף שלה.

"ומה עם שירי?"

"הו, אורי, שירי היא סתם יזיזה. גם נגוסה, גם תמיר. גם הודיה, עכשיו כשאני חושבת על זה. אני אמשיך להזדיין איתם, אבל אני מבינה שאיתך זה הכי רגשי, הכי אמיתי. אני מעדיפה תמיד לחזור אלייך. הביתה."

"נשמע כמו התחלה של מערכת יחסים מושלמת," אמרתי.

"כן, ומי יודע לאיפה זה יילך עם אחותי"

"מה?" אמרתי בבורות מדומה.

"אני חושבת אולי להציע לה לבוא לגור איתנו. היא משתחררת בקרוב. נראה לי שיכול להיות לנו טוב בתור שלישייה קבועה"

קרן התיישבה עליי, הזקפה שלי נלחצה על הכוס שלה, הידיים שלה מלטפות את החזה שלי, והידיים שלי על התחת שלה.

"לא הבנתי", היא הרגע הציעה שנכנס למערכת יחסים משולשת עם אחותה?

"כשתגדל תבין" אמרה כשזזה מעלה ומטה עם האגן, מחליקה על הזין שלי, ואני מכוון את הזין שלי ממש על פתח הכוס שלה.

 

**הסוף**

כל פידבק יתקבל בברכה

Loading

26 מחשבות על “בלי סודות ובלי זיונים – חלק 4 ואחרון”

  1. יאללה כבר עברה שנה!! בבקשה תחזור/י לכתוב, הסיפורים הכי טובים באתר!

    הגב
  2. אתה לא יכול להשאיר אותנו במתח אתה חייב להמשיך!!
    כתיבה מעולה

    הגב
  3. למה למההההההההה
    חלק אחרון.
    ממש לאאאאאאא
    תמשיךךךךךךך.

    הגב
  4. ואווו מטורףףף אחד הסיפורים הכי יפים שקראתי, ממש ברמה של הסיפורים הכי יפים של אריה.
    תודה!

    הגב
  5. למה הסוף? למה לא להמשיך עם הסיפור?
    זה כל-כך מחרמן!!!
    מת לקרוא המשך כשאחותה עוברת לדירה

    הגב
  6. וואו פשוט מעולה!! מבאס שנגמר אולי בכל זאת יש סיכוי לאיזה המשך?

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן