מי הגבר פה בבית : דודה לאה     

  זהו חלק שלישי של מי הגבר פה בבית, למעבר לחלק השני לחץ כאן

 למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

בסוף החלק השני : כשנהנים הזמן עובר מהר ובלי להרגיש האזכרה של אבא התקרבה וכמה ימים לפני אמא הודיעה לי שדודה לאה, האחות הצעירה של אבא שגרה בצרפת, תגיע לאזכרה והיא תישן אצלנו.

ברגע הראשון התאכזבתי, אם דודה לאה תישן אצלנו זה אומר שאני חוזר לחדר שלי ואין חגיגות אבל מצד שני דודה לאה היא הדודה האהובה עלי אז בשבילה אני מוכן "לסבול" קצת.

דודה לאה היא אחותו הצעירה של אבא שלי ז"ל. אבא קרא לה האחות הגְּאוֹנָה שלי ואכן את התואר הראשון שלה היא השלימה עוד לפני הצבא ואחרי השחרור היא קיבלה מלגה ללמוד תואר שני באוניברסיטה ידועה ומוּעֲרֶכֶת בפריז ושם פגשה את ז'אק, יהודי כמובן, שהתמחה בבית החולים האוניברסיטאי סנט-אנטואן ונוצר ביניהם הקליק ובעקבותיו גם החתונה וזהו, מאז היא שם, השלימה גם את הדוקטורט והפְּרוֹפֵסוּרָה, קיבלה מעבדת מחקר משלה ומלמדת, והוא התקדם והיום הוא מנהל מחלקה בכיר בבית החולים, יש להם הכל, כסף, כבוד והערכה, דירה מפוארת בפריז המשקיפה אל גני לוקסמבורג ובית בכפר לחופשה, אבל רק דבר אחד אין להם, ילדים, משהו אצלה בצנרת השתבש, ככה אבא הגדיר את זה פעם כששאלתי אותו למה.

דודה לאה הגיעה יומיים לפני האזכרה, אמא נסעה להביא אותה מנתב"ג וכשחזרתי מהאוניברסיטה היא כבר חיכתה לי וכמו תמיד כשאנחנו נפגשים היא חיבקה אותי באותו חיבוק הדוק, נישקה אותי על הלחיים והתרחקה מעט, מחייכת, בוחנת אותי שוב ואומרת "וואו, מאנפיק (Magnifique), בנות בטח רצות אחריך".

יצאנו לאכול פלאפל, זה מה שבא לדודה לאה שטענה שאין כמו הפלאפל בישראל, אז נסענו ל'קוסם'. כשחזרנו אמא הגישה קפה עם עוגת שוקולד שְׁחִיתוּתִית וישבנו סביב השולחן אוכל, בהתחלה אמא והיא עוד השלימו את השיחה שהתחלו בדרך על עליית האנטישמיות בצרפת ואמא עודדה אותם לעשות עליה, מה שנדחה על ידה בנימוס וכנראה פספסתי את הבעיטה שדודה לאה בעטה בה מתחת לשולחן כי פתאום אמא עשתה מין "אווץ'" כזה, הביטה בדודה לאה ואז פנתה אלי "עידו, יש משהו שאני צריכה לספר לךָ" ונראה לי שראיתי שמץ חיוך בזוית שפתיה של הדודה שלי.

"ספרי" עניתי בקול קצת אדיש וליקקתי את השוקולד מהכפית.

"אתה זוכר שהייתי בפריז אצל דודה לאה ודוד ז'אק?"

"זוכר" עניתי, אחרי השלושים אמא נסעה אליהם קצת כדי להתאורר, ככה היא הסבירה לי אז את הנסיעה.

"אז דוד ז'אק היה גם הגבר של הבית שלי" היא אמרה בקול קצת רועד ולדעתי היא גם הסמיקה קצת.

לקח לי שניה לעכל ואז "מה?!?" קפצתי, "מה אמרת?? מה? מה הוא היה?" יריתי לעברה צרור שאלות.

"הגבר של הבית שלי, אתה יודע בדיוק מה זה, הוא היה ה"

"מה? דוד ז'אק עשה אותךְ?" קטעתי אותה ורק אז קלטתי מה אמרתי בעצם, "אמא, מצטער, את יודעת, לא התכוונתי" התנצלתי מייד.

"זה בסדר" אמא חייכה, מרגיעה, "וכן, דוד ז'אק עשה אותי, דוד ז'אק גם העניש אותי, דוד ז'אק עשה לי כל מה שהגבר של הבית עושה, הכל! גם את הטנגו" היא חייכה, "ואפילו לקח אותי לחבק עץ".

"לחבק עץ??".

"כן, בלילה, דוד ז'אק לקח את דודה לאה ואותי ליער בולון, יש שם עצים שמנים כאלה וכל אחת מאתנו נצמדה וחיבקה עץ אחד ודוד ז'אק הרים לנו את השמלה, היינו בלי תחתונים כמובן, והוא עשה אותנו מאחור" אמא הסמיקה

"אני לא מאמין" מלמלתי, "ואת הסכמת?" הבטתי בדודה לאה ששמרה עד עכשיו על פני פוקר.

"ברור" היא חייכה לעברי, "ז'אק הוא הגבר של הבית שלי וכשאמא באה הוא היה גם הגבר של הבית שלה" היא אמרה בקול של  כאילו מה לא ברור?.

"אני לא מאמין" מלמלתי לעצמי שוב, "אם אבא היה יודע הוא היה מתהפך"

"אבא שלך ידע!" דודה לאה לא נתנה לי לסיים את המשפט, "כשבאתי להפרד ממנו זה הוא שהשביע אותי לדאוג ככה לאמא, תשאל את אמא שלך, הוא אמר על זה לידה וחוץ מזה כבר עשינו את זה בעבר יחד איתו".

הבטתי באמא והיא הסמיקה וסימנה לי "כן" עם הראש, "עידו, זה נכון" היא הוסיפה אחרי רגע של שקט.

שוב שָׂרְרָה דממה בחדר, הבטתי בהם במבט לא מאמין, למה לא מאמין? לא יודע, אם אבא שלי היה יכול להיות הגבר של הבית של אמא למה דוד ז'אק לא יכול להיות זה של דודה לאה, אשתו, ואמא? אני יודע כמה אמא אוהבת את המשחקים האלה ועם אבא כשחלה היא לא יכלה לעשות את זה תקופה ארוכה אז אם יש לה הזדמנות למה שהיא לא תיקח אותה בשתי ידיה? ולמרות זאת עדין לא האמנתי, "אתן צוחקות עלי, נכון?".

"לא, עידו, אנחנו לא צוחקות" אמא אמרה בקול רציני ודודה לאה הִינְהֲנָה בראשה, "מאד רציניות" דודה לאה המשיכה אותה, "אתה יודע עידו? אם גבר של בית שלי היה גבר של בית של אמא שלך כשהיא הייתה אורחת אצלנו עכשיו, כשאני אורחת אצלכם, גבר של בית שלה צריך להיות גבר של בית שלי!".

הייתי בשוק, מבטי עבר בין שתיהן, בוחן אותן, מחכה לרגע שהן יפרצו בצחוק ויגידו שהן עבדו עלי אבל הרגע הזה לא בא. מצד אחד ההגיון אמר לי לא להסכים ומצד שני עמד לי תותח על! דודה לאה הייתה צעירה מאמא בשנתיים אבל נראתה טיל, פטיט (Petit) כזאת, רזה אבל עסיסית, מלאה בדיוק במקומות הנכונים, היו לה שדיים ענקיים, בטן שטוחה, מותניים צרים וישבן מעוצב, מין דולי פרטון כזאת, ו…מודה, בא לי עליה, ועדיין היססתי. "דודה, את בטוחה?" שאלתי.

"בטוחה" היא ענתה בלי היסוס.

"ודוד ז'אק?"

"דוד ז'אק יודע, לא הייתי מציעה את זה אם הוא לא היה נותן את ברכתו" היא חייכה לעברי.

"ואת מבינה מה זה אומר?"

"מבינה" היא שוב חייכה, "שאתה גבר של הבית שלי, שכל החוקים שקבעתם חלים גם עלי, שאני חייבת לעשות כל מה שתרצה ואיפה שתרצה ושאם לא אתה תעניש אותי".

הבטתי באמא שחייכה לעברי חיוך מעודד, "מה את אומרת?".

"שתסכים" היא ענתה במהירות, "אתה יודע, בקרוב אני שוב נוסעת אליהם ו… אתה יודע…" היא הסמיקה, "אני ארצה שדוד ז'אק יהיה שוב הגבר של הבית שלי".

"ואת ידעת שהיא תבקש את זה?"

"ברור, אני זאת שהצעתי לה" אמא ענתה במהירות.

אני חושב שזה היה הרגע שהסכמתי סופית. "אז שתיכן מקבלות עליכן שאני הגבר של הבית שלכן וכל מה שאני אדרוש אתן תעשנה בלי ויכוחים?"

"מקבלות" הן ענו יחד וראיתי חיוך מתפשט על פני שתיהן.

"לא ככה, אני רוצה לשמוע הצהרה מפורשת, אישית".

"אתה הגבר של הבית שלי וכל מה שתדרוש אני אעשה בלי ויכוח ואם אפשל אתה רשאי להעניש אותי" אמא הצהירה ואפילו הוסיפה.

"אתה הגבר של הבית שלי וכל מה שתדרוש אני אעשה בלי ויכוח ואם אפשל אתה רשאי להעניש אותי" דודה לאה הֶחְרְתָה אחריה.

"אוקיי, האמא מוכנה?" פניתי לאמא.

"כן הגבר של הבית, האמא מוכנה" ושמעתי את הדריכות בקולה.

"אוקיי אמא, לעמידת מוצא בוא!" נבחתי עליה בקול של מ"כ טירונים.

אמא קמה והתחילה להתפשט, מורידה פריט לבוש ומקפלת בקפדנות, עוד כלל שהכנסתי כי זה מחולל עונשים מוצלח. "עצרי!" עצרתי אותה כשהיא נשארה לבושה רק בתחתוני הביקיני הלבנים שכתם רטיבות בלט במִפְשָׂעָה שלו, "בואי אלי" סימנתי לה להתקרב ולעמוד לפני, "כפות ידיים על העורף!" נזפתי בה והיא מיהרה לציית, "מה זה?" שאלתי בקול כועס, משכתי בגומי של התחתונים ועזבתי, מצליף בה איתו.

"התחתונים של האמא" היא הסמיקה, "סליחה".

"תסבירי לדודה לאה למה סליחה"

"אני יו"

"שקט!" קטעתי אותה בגסות, "שאלתי אותך?"

"לא הגבר של הבית" היא הסמיקה.

"תסבירי!" מתחתי שוב את הגומי והצלפתי.

"אסור ללבוש תחתונים כשהגבר של הבית בבית" אמא הסבירה.

"ואמא, יש אצלנו סליחה?".

"לא הגבר של הבית, יש רק עונש"

"אוקיי, העונש האמיתי תכף יגיע אבל בינתיים חכי שם, בפינה" הצבעתי על פינת החדר ואמא הלכה ונעמדה בפינה עם הפנים לקיר, עוד הקדמה לעונש שראיתי באותם סרטונים בתקליטור שלה ושל אבא ואימצתי.

"אוקיי דודה," פניתי לדודה לאה, "לעמידת מוצא בוא!"

דודה לאה קמה והתחילה להתפשט, מורידה פריט לבוש ובדיוק כמו אמא מקפלת בקפדנות. "עצרי!" עצרתי גם אותה כשהיא נשארה לבושה רק בתחתוני תחרה שחורים שגם בהם בלט כתם רטיבות במִפְשָׂעָה, "בואי אלי" סימנתי לה להתקרב ולעמוד לפני והיא לא חיכתה ונעמדה ישר כשכפות ידיה משולבות על עורפה, "מה זה?" משכתי בגומי של התחתונים ועזבתי, מצליף בה איתו.

"התחתונים של הדודה" היא חייכה, "הדודה מבקשת סליחה" ומקולה היה ברור שלא סליחה היא מבקשת.

"ויש אצלנו סליחה?"  משכתי שוב בגומי של התחתונים והצלפתי.

"לא הגבר של הבית, יש רק עונש".

"אז בואו!" קמתי והתחלתי ללכת לעבר חדר העבודה של אמא.

בחדר העבודה הורדתי אותם על הברכים, זו ליד זו באותה עמידת מוצא משפילה, ולא יכולתי שלא להתפעל מהשדיים הענקיים של דודה לאה ובמיוחד מהעטרות הגדולות והכהות והפטמות הזקורות והנוקשות שבמרכז כל אחת מהן.

"אמא, התחתונים!" פקדתי ואמא קמה במהירות, הורידה את התחתונים, הגישה לי אותם במבט מושפל וחזרה לעמוד על ברכיה באותה עמידה מוצא משפילה. ראיתי את המבט המסוקרן על פניה של דודה לאה אז "תסבירי לדודה לאה מה דינם של תחתונים שלא ירדו בזמן" ציחקקתי.

"גורסים אותם".

"נכון, גורסים אותם, וזה עדיין לא העונש" ציחקקתי והגשתי את התחתונים לפתח הצר והם נמשכו בקול צריחה צורמת של המגרסה והפכו לפתיתי בד שנצפו מבעד לסל השקוף. "דודה, התחתונים!" פקדתי גם עליה.

דודה לאה חזרה בדיוק על מעשיה של אמא, קמה, הורידה, מסרה לי אותם במבט מושפל וחזרה לאותה עמידת מוצא על הברכים ורגע אחרי גם התחתונים שלה הפכו לשבבי בד שחורים בסל.

"הגיע זמן העונש" הודעתי בקול, "אמא, דודה, לתנוחת המזכירה" סימנתי להן על שולחן העץ המהודר של אמא ולקחתי את הסרגל המשרדי שחיכה עליו.

אמא נעמדה ראשונה, כמו תמיד מקפידה על כל פרט, ודודה לאה הלכה בעקבותיה, עוקבת ומחקה במדוייק.

קודם הפלקתי להן עם הסרגל, שתי מכות על כל פלח ישבן, אחר כך העברתי אצבע חוקרת בין שפתי הכוס שלהן, "בדיקת שמן" ציחקקתי והרגשתי את הרעד העובר בגופן, "לא מספיק" המשכתי באותו קול מלגלג למרות ששתיהן היו רטובות שם ושוב הפלקתי, מכה חזקה על כל פלח ישבן ועוד בדיקת שמן, הפעם דוחף את האצבע עמוק, בוחש ולא מסתפק ומוסיף עוד הצלפה עם הסרגל ו…הייתי ממשיך, אין ספק שמהקטע הזה שתיהן התחרמנו בטרוף, אבל גם אני התחרמנתי לא פחות משתיהן ונעמדתי מאחוריהן וסימנתי להן להרחיב את הפישוק, שלשלתי את מכנסיי, נצמדתי אל אחוריה של דודה לאה ובאבחת אגן חזקה תקעתי את עצמי עמוק לכוס הרוגש של דודה לאה.

תקעתי לה בהפתעה, דודה לאה לא ראתה מה מצפה לה ו"או-לה-לה!" היא צווחה בקול מגורה כשכל הזין ננעץ בתוכה, "אינורם (Énorme)," היא הוסיפה בצרפתית, "ענק המגדל אייפל שגבר של בית תקע לי" היא התנשפה, "או-לה-לה כמה שדודה אוהבת את מה שגבר של בית השחיל לה" היא המשיכה, "ווי-שארי (Oui chérie) תדחוף לדודה, דודה מתה על הזין שגבר של בית דוחף לה".

לרגע הייתי מופתע מהמילים הגסות ונכון שגם אמא שלי, מנכ"לית מכובדת, ברגעים כאלה מִתְגַּסֶּסֶת אבל בכל אופן מרצה באוניברסיטה כל כך ידועה אבל מילים גסות עושות לי את זה אז הגברתי את הקצב ו…"מה דודה אוהבת?" הפלקתי לה על ישבנה.

"את המגדל אייפל שגבר של בית דחף לה" היא צרחה באקסטזה, "ווי-שארי (Oui chérie), דודה מתה על ה…ווי (Oui), כן, כן! דודה גומרת, ווי, כן! הנה! דודה משפריצה!!!" והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק והרטיבות המתגברת.

המשכתי לדפוק אותה, בהתחלה תכננתי לעבור לאמא אחרי שהיא תגמור אבל בא לי עוד והמשכתי, המשכתי אבל גם טיפלתי באמא, תקעתי לה אצבע בכוס והתחלתי לפמפם, לעשות לה באצבע, יד אחת אוחז את הדודה במותניים, יד שניה תקועה לאמא בין הרגליים, ואני טוחן את הדודה שלי דק דק, חזק ומהר, והתוצאות לא אחרו להגיע, דודה שלי טסה לעבר אורגזמה נוספת, "ווי, מון-שארי, הנה! הנה! דודה גומרת!" היא התנשפה בכבדות ושוב הרגשתי את ההתכווצויות המוכרות והחום הנעים, "ווי, הנה! עכשיו!" היא צרחה, "ווי, דודה גמרה, עוד! מון-שארי, עוד! דודה רוצה להרגיש גבר של הבית עמוק בוולב (Vulve) שלה".

"במה?" הפלקתי לה, מצחקק.

"בוולב, בפּות, כן! דודה רוצה גבר של הבית גומר לה בכּוּס" היא צרחה באותו קול חרמני.

התחרמנתי, פתאום לתת לה אורגזמה שלישית הפך לאתגר ואמא שילמה את המחיר, שלפתי את האצבע מהכוס של אמא, התעלמתי מגניחת המחאה וצריחת ה"לא, למה, תמשיך", גחנתי מעל הדודה שלי, חפנתי בכפות ידי את שדיה הענקיים והתחלתי למזמז לה אותם, ללוש ולמולל את הפטמות הנוקשות כאבן וזה עבד בגדול, על שנינו, דודה שלי טסה אל הגמירה השלישית שלה ואני איתה, גומרים ביחד! "קחי!" צרחתי, דוחף את עצמי הכי עמוק לתוכה, "קחי!" צבטתי לה בפטמות והרגשתי שוב את הכיווץ הכל כך חזק ומוכר, "קחי דודה! קחי!" צרחתי כשהרגשתי את הרעד העובר בגופה "קחי!!" וזה היה קחי ארוך ומתגלגל כשרוקנתי את כל ארגז הפעולה שלי עמוק בכּוּס הבוער שלה.

רגע ארוך עוד נשארתי לעמוד ככה, צמוד לאחוריה, עד שהזין שלי החליק מתוכה, רטוב ומדולדל. הדודה שלי המשיכה לעמוד באותה תנוחת מזכירה ולא יכולתי שלא לחייך למראה טיפות השפיך הלבן שהחליקו לאורך שוקיה. "דודה" הפלקתי לה על ישבנה, "בואי! גם לאמא מגיע" נעמדתי בפישוק וסימנתי על השטיח לפני.

לא הייתי צריך להסביר, דודה שלי ירדה לפני על ברכיה ובלי הרבה הכנות הכניסה את כל הזין לפה והתחילה למצוץ לי, מתעלמת מאותו קוקטייל תאוותנו הריחני המצפה את הזין שלי, או אולי בכלל מתאווה לו.

לא הייתי צריך הרבה כדי שהוא יתעורר מחדש, ירים ראש וימתח, עדיין לא מספיק אבל בכיוון הנכון. "מבט קדימה!" נזפתי באמא שסובבה את הראש כדי לראות והפלקתי לה עם היד על ישבנה ואולי הייתי מוסיף עוד עונש אבל מה שמשך אותי יותר היו השדיים הגדולים של דודה לאה שממש ביקשו התיחסות אז "תשכבי על הגב!" הצבעתי על השטיח ורגע אחרי כבר ישבתי לה על הבטן העליונה, צמוד לשדיים הגדולים שעטפו את הזין שלי וכשהיא תומכת בהם בשתי ידיה זיינתי לה אותם, משתפשף בציצים הרכים וזה בדיוק מה שהייתי צריך כדי לתת לו את עיצוב הסופי, אייל ברזל גדול ונוקשה שמוכן להבקיע.

כשהזין רוצה להבקיע לא אומרים לו 'לא'! קמתי, נצמדתי לאמא מאחור ותקעתי לה את כל השטרונגול, "כן!!" אמא צווחה בהנאה כשכל הזין ננעץ עמוק בכוס המיוחם שלה, "כן!! זיין לי ת'צורה!" אמא המשיכה וכאילו ניסתה להוכיח לי ולדודה לאה שגם היא יודעת לְהִתְגַּסֵּס, "וואו, איך אני מתה על המגדל אייפל שלךָ" היא השתמשה באותו תאור של דודה לאה, "כן, הנה! גם אמא גומרת, כן, דודה, תראי, גם אמא גומרת! הנה, עכשיו! אמא ג-ו-מ-ר-ת-ת-ת!" והרגשתי את האורגזמה מתפוצצת בתוכה.

המשכתי, היא גמרה אבל אני לא, הגברתי את הקצב וגם לה התחלתי למזמז את הציצים העסיסיים. "הדודה מבקשת רשות לעזור" שמעתי פתאום את דודה לאה מבקשת בקול חרמני. הופתעתי אבל יותר מזה הסתקרנתי, איזה עזרה היא מציעה? אמנם יכולתי לשאול אבל במקום זה החלטתי להסכים, רע, היה לי ברור, שלא יצא מזה, "בבקשה" הפניתי את הראש וחייכתי לעברה, "תתכבדי".

דודה לאה המשיכה להפתיע כשהיא נכנסה על ברכיה תחת אמא ועל פי קול המצמוץ וגניחת ההנאה החזקה של אמא היה ברור שהיא מוצצת לאמא את הציצים אבל רגע אחרי הרגשתי את הלשון שלה מלקקת לי את הביצים, עולה מלמטה בליקוק רטוב, עוברת לאורך הזין המפמפם וממשיכה לאורך החריץ של אמא שאני כותש בתוכו ושוב חוזרת לביצים ועולה בליקוק חדש.

אתם לא מבינים כמה זה מחרמן, בטרוף! בליקוק השלישי אמא גמרה בסערה וברביעי גם אני, נכון לא ביחד אבל גמירה בת-זונה כמו שהרבה זמן לא גמרתי כמוה.

אותו לילה ישנתי כפיות עם שתיהן, אני במרכז, מחבק את אמא וחופן את שדה הרך, ודודה לאה צמודה אלי מועכת את שדיה אל הגב שלי, מחבקת אותי כשכף היד שלה חודרת בין ישבנה של אמא והמפשעה שלי וחופנת את הזין שלי.

התעוררתי בבוקר עם זיקפת בוקר כואבת, אמא כבר לא הייתה, כרגיל קמה מוקדם והלכה למכון כושר לאימון הבוקר שלפני העבודה, אבל הפעם לא הייתי צריך לעשות ביד, הפעם הייתה שם דודה לאה כדי לדאוג לי והיא דאגה, קודם עשתה לי קצת ביד, אחר כך מצצה אבל אני רציתי את הדבר האמיתי אז הזמנתי אותה לעלות ולרכב לי ואת זה היא עשתה בשמחה, עלתה, השתפדה ורכבה אל שתי אורגזמות מטלטלות שלה לפני שהרמתי אותה והתפטרתי מזקפת הבוקר שלי עמוק בכוס הבוער שלה.

כשחזרתי מהאוניברסיטה אמא כבר הייתה בבית, לבושה עדיין באותה חליפת עסקים שלה ודודה לאה בשמלה צמודה שלא השאירה ספק שהיא בלי חזייה וזה חירמן אותי, הבטתי בשעון, תכננו ללכת ל'מו-ומו', למחרת האזכרה לאבא ואמא רצתה לספר לו שעשינו את מה שהוא ביקש, אבל היה עוד מספיק זמן אז הכרזתי על מסדר.

מסדר זה עוד שם קוד שהמצאתי כשאני רוצה לבדוק אם אמא הולכת בלי תחתונים וכנראה שאמא הסבירה לדודה לאה מה פרוש מסדר כי לא ראיתי הפתעה על פניה כשהיא ואמא נעמדו מולי.

"את עם תחתונים?" פניתי ראשונה לאמא.

"לא, הגבר של הבית" אמא ענתה במהירות.

"תוכיחי!"

אמא פתחה את המכנסים שלבשה הפשילה אותם מעט והציגה שהיא בלי תחתונים, ששפתי הכוס הבשרניות שלה חשופים.

"ואת?" פניתי לדודה לאה.

"בלי, הגבר של הבית" היא חייכה.

"תוכיחי!" דרשתי גם ממנה.

דודה לאה הרימה את שולי החצאית והציגה גם היא את שפתי הכוס החשופות שלה, "אתה יודע הגבר של הבית" היא התחילה וראיתי את אמא מסמיקה, "בעל שלי דורש שאני אהיה גם בלי חזייה".

זה שהיא בלי חזייה היה לי ברור אבל עדיין ביקשתי ממנה להוכיח והיא פתחה את רוכסן השמלה, הורידה את החלק העליון וחשפה את שדיה הגדולים.

"ידעת?" פניתי לאמא.

"כן הגבר של הבית" היא השפילה עיניים, "גם אני הלכתי ככה כשהייתי אצלם" היא הודתה.

"ולא אמרת לי?" נזפתי בה בקול כועס.

"סליחה," היא הסמיקה.

"מאתמול החוק הזה הוא גם החוק שלנו" הודעתי, מדגיש בכוונה מאתמול ועוצר לשניה לוודא שהיא לא מתנגדת אבל אמא לא נפלה למלכודת ושתקה אז המשכתי, "את לובשת חזייה?"

"כן הגבר של הבית"

"ומה זה אומר?"

"שמגיע לי עונש"

"כן, מגיע לך עונש" קמתי ושלפתי את החגורה ממכנסיי, "תתכונני!"

אמא התפשטה, נעמדה בפישוק והתכופפה קדימה. הפלקתי לה עם החגורה, מטביע פסים אדומים על ישבנה הלבן, "ותדעי לך, בפעם הבאה החזייה גם תגרס!" הודעתי לה כשסיימתי להעניש אותה.

הייתי חרמן אחרי שסיימתי להעניש אותה אבל לא נשאר זמן לזיון אז התאפקתי ונסענו ל'מו-ומו' לאכול. סטייק סינטה מדיום, פירה, כוס בירה מהחבית וקרם פטיסייר עם פירות יער לקינוח הדליקו בי את החרמנות מחדש וברגע שהגענו הביתה הודעתי להן שילכו להתכונן כי בא לי לרקוד אתם את הטנגו האחרון בפריז.

שתיהן עמדו לפני, עירומות בפלג גופן העליון ולבושות רק בג'ינס הצמוד שהחנות שלו פתוחה כדי שאראה שאין כלום מתחתיו, וכל אחת מהן מחזיקה צלוחית עם חמאה רכה בידה.

אני לא יודע מאיפה בא לי הרעיון כששאלתי אם הן ירדו פעם האחת לשניה. לרגע הן הביטו זו בזו, מחייכות מסתיר סוד ואני ניצלתי את זה, "הרשתי לכן לחייך?"

"לא הגבר של הבית" הן ענו יחד.

"אז שתדעו שהרווחתם לכן עונש!" ניסיתי לשוות לקולי טון כועס, "ועכשיו תסבירו לי למה חייכתם?".

שוב הן הביטו האחת בשניה ואמא התנדבה להסביר, "כן, ירדנו" היא הסמיקה, "בפעם הראשונה דוד ז'אק דרש מאתנו לעשות 69 כדי שיעמוד לו אבל אחר כך עשינו גם בלי שהוא יבקש" היא הסמיקה.

"אז אתן אוהבות ללקק כּוּסִים" חייכתי אליהן ובמוחי רץ כבר רעיון יצירתי חדש, "דודה לאה! תורידי את המכנסיים!".

דודה לאה זרקה לעברי מבט קצת נעלב אבל לא התווכחה והורידה, "אל תפחדי, גם בך אני ארקוד" חייכתי אליה, "אבל עכשיו שבי על השטיח ותפשקי חזק רגליים!".

כשדודה לאה ישבה כמו שרציתי השכבתי את אמא על הבטן כשראשה בין רגליה וציוויתי עליה להתחיל לפנק את דודה לאה, לרגע השתהיתי, נותן לה להתחיל ללקק ולדחוף את הלשון, ואז "תרימי ת'אגן" ציחקקתי כשדודה לאה התחילה לגנוח בהנאה, אחזתי בשתי ידיי במכנסי הג'ינס ומשכתי אותם, הורדתי לה אותם עד הברכים, לקחתי כמות נדיבה של חמאה מהצלוחית שהביאה ומרחתי לה בפי-הטבעת, מורח ומעסה, ועליתי עליה, שוכב ומכוון את הזין המתוח שלי אל הרקטום המכווץ ובתנועה חזקה נעצתי את כל זקפתי הנוקשה עמוק בתחת שלה.

ריקוד ראשון רקדתי בתחת של אמא, את זה של דודה לאה שמרתי לי לקינוח. הרגשתי איך אמא  נמתחת כשכל הזין הגדול והנוקשה נתקע עמוק בתחת שלה אבל היא לא הפסיקה לפנק את דודה לאה שגנחה בקול, בעצם פעמיים היא הפסיקה, להודיע בקול שהיא גומרת, לפני שגם אני גמרתי.

אחר כך אמא, בעזרתה הפעילה של דודה לאה, העמידה לי אותו מחדש וכשהרגשתי שאני מוכן הושבתי אותה בפישוק, דאגתי שדודה לאה תלבש חזרה את הג'ינס, כי להוריד אותו במשיכה מחרמן אותי, תשכב כשראשה בין רגליה של אמא, תתחיל לפנק אותה ואז משכתי לה את הג'ינס עד הברכיים, מרחתי כמות נדיבה של חמאה ברקטום המכווץ וכשאמא התחילה לנהום בהנאה אייל הברזל שלי פרץ את "חומת" פי הטבעת והתחלתי לזיין גם אותה.

חגגתי בתחת של דודה שלי, חגיגה אמיתית, לא רק אני נהניתי גם היא והיא לא סמכה רק על שפת הגוף שלה אלא הודיעה על כך בקול, מכריזה, גונחת וחוזרת לפנק את אמא שלי.

לא שכחתי את העונש שהם חייבות לי, אחרי שגמרתי השכבתי אותן אחת אחר השניה על הברכים שלי והפלקתי להן, עם היד, יש משהו יותר מחרמן בלהפליק עם היד כך שכשסיימתי הגבר-גבר שלי עמד שוב אז פרקתי אותו בין שדיה הגדולים של דודה שלי.

למחרת בבוקר נסענו לאזכרה של אבא שלי, אמא דאגה שכמה אברכים יחכו לנו, תמורת "תרומה צנועה" כמובן, כדי שיהיה לי מניין לקדיש יתום. הפליא אותי באיזה דבקות הם התפללו, ממלמלים את התפילה ומתנדנדים קדימה ואחורה ומצד לצד, כאילו אבא שלי הוא היה גם אבא שלהם.

גם הפעם ירד גשם זלעפות במשך כל האזכרה ועדיין, כשהסתיים וכולם הלכו, נשארנו שלושתנו ליד הקבר. אמא סיפרה לאבא מה קרה בשנה שחלפה, אם אפשר להגיד סיפרה למישהי שמדברת לאבן, והיא הפתיעה אותי כשהיא סיפרה לו שעכשיו אני הגבר של הבית שלה ואני דואג לה לעונתה, שהתפוח, שזה אני, לא נפל רחוק מהעץ ואפילו יש לו כמה דברים ללמוד ממני. אחריה דודה לאה סיפרה לו על פרס יוקרתי שהיא קיבלה על עבודת מחקר שלה, לא נובל אבל אחד היותר יוקרתיים בצרפת, וגם היא הפתיעה כשסיפרה לו שכמו שהוא ביקש דוד ז'אק דאג לעונתה של אמא כשהיא הייתה אצלם והוא היה הגבר של הבית שלה, ורק אני לא סיפרתי, אני לא מאמין לדבר לאבן רק שאז, כשהן גמרו לספר, פתאום הגשם הפסיק ודרך חור בענן חדרה קרן שמש והאירה את המצבה של אבא ודודה לאה ואמא הכריזו שזה סימן מאבא בשמים שהוא מרוצה.

אמא הקפיצה את דודה לאה ל'רויוה וסיליה', שם היא קבעה פגישה עם חברת ילדות ומשם אותי לאוניברסיטה בדרך לעבודה שלה. בדרך היא אמרה לי שהלילה זה הלילה האחרון של דודה לאה אצלנו כי מחר היא חוזרת לפריז, ביקשו ממנה להקדים כי נקבעה לה פגישה חשובה, ושהיא תשמח אם אני אתן לדודה לאה פינוק מלכותי כדי שתחזור הביתה עם טעם טוב.

אותו לילה נתתי לדודה לאה טיפול מיוחד, אירוח מלא כמו שקוראים לזה, בכל החורים ביקרתי לה, בכל החורים גם גמרתי לה, ואמא? אמא הייתה המשרתת, זאת שדואגת כל פעם מחדש להעמיד לי אותו, עירומה ורק סינור קצרצר קשור למותניה, כזה שלא ממש הסתיר את שפתי הכוס הבשרניות, נפוחות וכהות מתאווה.

דודה לאה טסה אבל משחקי ה'גבר של הבית' שלי ושל אמא שלי המשיכו במרץ כשמוט הפישוק הטלסקופי ומחבט העור הרחב נכנסים לתמונה ומקבלים תפקיד מרכזי עד שהגיעו מבחני הסמסטר שלי ואיתו גם ירד הקצב, בכל אופן היה הרבה חומר ללמוד והיה לי חשוב להמשיך להצטיין.

בערב אחרי המבחן האחרון שלי נסענו ל'מו-ומו' לחגוג ואמא הפתיעה אותי עם כרטיסי טיסה לפריז לי ולה, סוף שבוע אצל דודה לאה, מתנצלת שזה יהיה קצר כי יש לה פגישה חשובה.

דודה לאה חיכתה לנו בשדה התעופה, מחבקת ומנשקת על הלחיים כדרך הצרפתים. בדרך היא התנצלה שדוד ז'אק לא בא, משהו חשוב במחלקה שלו, אבל הוא כבר מחכה לנו בבית וכשנגיע נתארגן ונלך למסעדה שהוא הזמין לנו בה שולחן.

דוד ז'אק אכן חיכה לנו בבית ושוב עברנו את טקס החיבוקים והנשיקות. התארגנו, מקלחת מהירה, אני גם התגלחתי, החלפנו לבגדים רעננים ונסענו למסעדה.

אכלנו במסעדה צרפתית קלסית עם אוכל גורמה ויין משובח המוגשים על ידי מלצרים מקצועיים שהפכו את המפגש לנעים יותר. למרות העברית המשובשת במבטא צרפתי כבד של דוד ז'אק דיברנו עברית, אני צרפתית לא יודע טובה והוא שמח לרענן את העברית שלו כי אין לו הרבה הזדמנויות כאלה, ועדיין השיחה קלחה.

השינוי בעלילה חל בהמתנה לקינוח כשדוד ז'אק פנה אלי ואמר "אתה יודע, עידו, בבית יכול להיות רק גבר של הבית אחד!".

רגע הייתה שתיקה, אולי הוא נתנו לי זמן לעכל, וקונספירצית ה"טמנו לי מלכודת" עברה במוחי, ברור לי שזה הבית שלו וממה שהיה בפעם הקודמת עם אמא שִׁיעַרְתִּי את המשמעות, הוא הגבר של הבית ואני הולך להיות עוד אחת מהנשים הכנועות שלו ו…לא שיש לי בעיה לעשות את זה עם גבר, עשיתי את זה כבר קודם! עם מיכאל, בטיול הגדול אחרי הצבא.

מיכאל הוא חבר ילדות שלי, יחד סיימנו תיכון, באותו זמן התגייסנו, הוא הלך לגבעתי ואני לגולני, באותו זמן גם השתחררנו והחלטנו לצאת לטיול הגדול של אחרי צבא.

זה שמיכאל בי-סקסואלי, טועם גם מגברים וגם מנשים, ידעתי עוד בתיכון אבל זה אף פעם לא הפריע לנו, פשוט התעלמנו מזה וביננו כלום לא קרה עד שבאחד הטְרֵקִים בניו זילנד, אחד המסלולים הפחות מפורסמים של "מילפורד סאונד", נתקענו רק שנינו באיזו ביקתה ביומיים של גֶּשֶׁם זַלְעֲפוֹת שלא נתן לנו להתקדם.

זה היה דווקא אני שהעליתי את הנושא, "תגיד," שאלתי אותו, "איך זה סקס עם גברים?".

"עידו," וראיתי את החיוך הזימתי עולה על פניו, "אם לא תנסה לא תדע" נתן לי את התשובה שהיא יותר מרמז, תשובה מאתגרת ואני, מטבעי, אוהב אתגרים אז הסכמתי לנסות.

אותו לילה עשינו את זה, הייתי גם תקע וגם שקע, ככה הוא קרא לזה. קודם הייתי התקע, שכבתי עליו ודפקתי אותו בתחת ומה אני אגיד לכם? מבחינתי זה היה לא פחות מהנה מלדפוק בתחת בחורה, מה שאני תמיד אוהב לעשות. אחר כך הייתי השקע, הוא שכב עלי ודפק אותי בתחת ו…בהתחלה, כשהוא חדר לרקטום שלי, זה כאב אבל חרקתי שיניים ולא הוצאתי הגה, אם גבעתי יכול גולני בטח ובטח יכול, אחר כך אפילו התחלתי להנות מזה, למרות שאחר כך שרף לי בפי הטבעת והלכתי בפישוק, כמוהו, ובסוף, כשהוא גמר לי בפנים, מלא את התחת שלי באותו נוזל גברי סמיך וחמים שלו, אפילו אהבתי!

עשינו את זה שוב גם למחרת בלילה, הפעם עלינו עוד שלב וגם מצצנו, אהבתי כשהוא מצץ לי, קצת פחות כשהוא גמר לי בפה אבל זה לא הרתיע אותי מלעשות את זה שוב עוד פעמים שלושה, פעם אחת אפילו אחרי שחזרנו לארץ, אבל אז הוא ירד לעבוד באילת ומאז לא עשינו את זה יותר.

"עידו," והפעם דודה שלי הייתה הדוברת, "כמו שבעלי אמר יש רק גבר של הבית אחד והחלטנו שזה יהיה אתה!".

לשניה נשארתי המום, אחר כך הבטתי בדוד ז'אק והוא רק חייך, הבטתי באמא והיא הנהנה עם הראש בתנועה מאשרת ו"אני סוויץ' (Switch)," דוד ז'אק הסבירה לי כששוב הבטתי בו במבט לא מאמין, "עושה את זה גם עם נשים וגם עם גברים, בבית אני הגבר של הבית של אשתי אבל כשאנחנו הולכים למועדון אני חצאית, כמוה".

כנראה שהמבט על פני אמר שאני לא מבין כי דודה לאה מיהרה להסביר, "חשבתי שאתה יודע, אנחנו במועדון סאדו-מאזו כזה, לייט, ואם תרצה פעם נוכל ללכת, אולי בפעם הבאה שתבואו" היא חייכה בחיוך מפתה, "וחצאית קוראים אצלנו לסאב (SUB), מי שנשלט או נשלטת".

המלצר שהגיע עם הקינוח קטע את השיחה שלנו, אחר כך הם שתקו אז גם אני שתקתי, למרות שהיו לי עוד מיליון שאלות. כשדודה לאה ואמא הלכו לשרותים דוד ז'אק הפציר בי להסכים, "שמעתי מה עשית לאשה שלי ומאד אהבתי," הוא חייך אלי, "ואפילו קנינו מגרסה כמו שלך" הוא הוסיף כאילו יש בידו קלף מנצח וגם כשאמא ודודה לאה חזרו הן המשיכו לשכנע אותי ואז אמא שלפה את הג'וקר, "עידו, גם אבא, כשהיינו פה, היה הגבר של הבית שלנו" ומול הרמה כזאת להנחתה, כי פעם, ברגע של רברבנות, אמרתי לה שכל מה שאבא עשה גם אני יכול לעשות ואפילו טוב יותר, לא נשאר לי אלא להנחית אז הסכמתי בתנאי שכל החוקים שלי חלים גם כאן והם הסכימו.

כשהגענו הביתה עשיתי להם תרגיל מסריח, עוד לפני שדוד ז'אק סגר את הדלת הודעתי להם על מסדר!

למה אני קורא לזה תרגיל מסריח? כי ברור שהם לא מוכנים, אומנם לא יכולתי לראות אם הם לובשים תחתונים אבל לפי מצב החזה הזקוף היה ברור שאמא ודודה לאה לובשות חזיות ואפילו רק חזייה מספיק בשביל עונש ועונש זה בדיוק מה שבא לי באותו רגע (ואני מוכן לחתום שגם להם).

בדרך לסלון הגדול דודה לאה הסבירה לדוד ז'אק בצרפתית מה משמעות מסדר, או אולי שמבחינת כללי המשחק זה חוקי. הם נעמדו מולי במסדר, פישוק קל ברגלים, ידים שלובות על העורף ומרפקים משוכים לאחור וראיתי איך דוד ז'אק עוקב אחרי אשתו ונעמד כמוה. ראשונה העמדתי מולי את אמא ודרשתי שתתפשט לבדיקה, כשהיא נשארה רק בתחתוני הביקיני הלבנים והחזיה התואמת עצרתי אותה וסימנתי לה להתקרב, משכתי בגומי התחתונים ו-"מה זה?" שאלתי ועזבתי את הגומי שהצליף על בטנה.

"תחתונים, סליחה, זה לא יקרה יותר"

"ויש אצלנו סליחה?"

"לא, הגבר של הבית, יש עונש"

"צודקת, תכף יהיה עונש, בינתיים לכי לעמוד בפינה עם הפנים לקיר!"

אחריה קראתי לדודה לאה, גם אותה עצרתי כשנשארה רק בתחתונים וחזיה, גם לה משכתי בגומי התחתונים והצלפתי, גם ממנה סחטתי שמגיע לה עונש וגם אותה שלחתי לעמוד בפינה עם הפנים לקיר.

אחרון קראתי לדוד ז'אק ודרשתי שיתפשט, "עצור!" עצרתי כשהוא נשאר רק בתחתוני בוקסר צמודים שהבליטו את הזקפה במכנסיו, אין ספק שדוד ז'אק התחרמן מכל הטקס הזה אבל זה לא מנע ממני להצליף לו עם הגומי של התחתונים כמו לכולן, להודות שמגיע לו עונש ולשלוח אותו לעמוד בפינה עם הפנים לקיר.

לפני שהובלתי אותם לחדר העבודה של הדוד, זה עם שולחן הכתיבה הגדול מעץ מהגוני ועם המגרסה שהוא סיפר שקנה, עברתי ביניהם ומשכתי להם את התחתונים עד הברכים, חושף את ישבנם ומוסיף בדיקת שמן לנשים וצביטה בישבן לדוד ז'אק. "אחרי! ושהתחתונים לא יפלו לכם!" הודעתי להם, מחייך למראה הצעידה המצחיקה שלהם, הולכים זה אחרי זה כשהם מותחים את התחתונים שבין הברכים שלא יפלו והתחתונים מגבילים את הצעדים שלהם.

בדרך עצרנו בחדר השינה שלהם, שם דודה לאה אמרה שנמצאת מגירת הצעצועים. היו להם הרבה יותר צעצועים מאלה של אמא שלי ובחרתי כמה ונתתי לכל אחד מהם לסחוב את האביזר איתו אני הולך להעניש אותו.

בחדר העבודה הורדתי אותם על הברכים זה ליד זה ושוב בחרתי להתחיל עם אמא, הפעם היא הורידה את התחתונים לגמרי ואת החזיה והיא בעצמה גרסה אותם. אחר כך כופפתי אותה אֶל שולחן העבודה בתנוחת המזכירה והפלקתי לה עם רצועת העור הרחבה.

אמא חזרה לעמוד על הברכים וקראתי לדודה לאה, גם היא הורידה את התחתונים והחזיה וגרסה אותם והתכופפה אל השולחן לספוג את העונש שלה ולה בחרתי בקיין, אותו מקל חזרן דקיק וכואב שהטביע על ישבנה הלבן פסים אדומים דקים וכואבים.

דוד ז'אק היה האחרון, גם הוא עבר את כל הטיפול רק שלו הפלקתי עם מחבט הקריקט, מכות חזקות ומצלצלות אבל מה שהפתיע אותי היה שבכל מכה שהוא קיבל נעמד לו יותר.

לא רק לו עמד, גם לי. ברגע שסיימתי להעניש אותו כופפתי את שלושתם אל השולחן, זה ליד זה, דאגתי שיפשקו רגליים ואחד אחרי השני השחלתי אותם, הפעם התחלתי בדודה לאה, היא עמדה בצד ימין, כמה פמפומים, לחמם ולגרות אותה, ועברתי לאמא שעמדה באמצע, עוד כמה פמפומים באמא, ורגע לפני שהיא הגיעה לשיא, השארתי אותה ותאוותה בידה והשחלתי את דוד ז'אק, תקעתי את הזין המשומן באותו שמן סיכה טבעי של דודה לאה ואמא עמוק בתחת שלו והתחלתי לדפוק אותו.

כמה פמפומים חזקים, וברגע שאנחות הכאב החרישיות התחלפו בגניחות הנאה קולניות, יצאתי וחזרתי לדודה לאה. הפעם נתתי לה את עונתה, ולא שהיה קשה או ארוך, גם דודה לאה הייתה מגורה בטרוף ואחרי כמה נעיצות כוחניות שהרעידו את גופה ובמיוחד הרקידו את שדיה הגדולים, היא גמרה בסערה ואני עברתי לאמא, מסיים את מה שהתחלתי, מקפיץ אותה חזרה אל השיא המיוחל והפעם נותן לה לגמור ושוב השחלתי את דוד ז'אק, מרגיש את החום בפי הטבעת שלו, חום נעים בשבילי וצריבה מציקה בשבילו, ו…ריח הזרע הטרי שנורה באוויר כשדוד ז'אק גמר היה הקש ששבר את גב הגמל עבורי וגם אני גמרתי, השפרצתי בהנאה בתוך התחת שלו.

"דוד ז'אק" פניתי אליו אחרי שנרגענו מעט ושלושתם שוב עמדו מולי זה ליד זה על הברכים באותה עמידת כניעה עם כפות הידים על העורף והמרפקים המשוכים לאחור, "אמא מצצה לי הרבה, אשתך גם מצצה לי ואהבתי מאד את המציצה שלה," חייכתי אליו, חיוך מתגרה, "אז בוא נראה מה אתה שווה" הצבעתי על הזין שלי השמוט בין רגליי.

חיכיתי למחאה, להתנגדות, אבל להפתעתי הוא חייך, כאילו זכה בפרס, התקרב על ברכיו לעברי ובלי היסוס הכניס את הזין שלי לפה והתחיל למצוץ לי.

דוד ז'אק יודע למצוץ. דוד ז'אק לא התספק בסתם מציצה אלא הוסיף ושיחק לי בביצים ואצלי הגבר-גבר התעורר ונעמד מחדש וככל שהוא נעמד והתקשה יותר ככה דוד ז'אק מצץ חזק יותר, ממש שאב, תוקע את הזין עמוק לגרון ומתופף בעדינות עם שיניו על העור המתוח ו"תשקה אותו" דודה לאה ציחקקה ורק אז ראיתי שהיד שלהם שקועה עמוק בין רגליהן והן מאוננות בהנאה, "כן, תשקה אותו" גם אמא הצטרפה ומקולה היה ברור שהיא על סף הפיצוץ, "כן," וזה היה כן מלא הנאה ותשוקה, "תשקה אותו, תשקה אותו כמו שהוא השקה אותי כשהוא היה הגבר של ה… כן!!" וזה היה כן של גמירה ואני הצטרפתי, גמרתי, השפרצתי, השקתי את דוד ז'אק, מלאתי לו את הגרון והפה בשפע שפיך לבן וחמים.

אותו לילה ישנו ארבעתנו במיטה הגדולה שלהם, היה קצת צפוף אבל זה כל הכיף, ישנו כפיות, דוד ז'אק הראשון, אשתו צמודה לו לגב, אני צמוד לגב שלה, מחבק וחופן את שדה העסיסי, ואמא צמודה לגב שלי, גם היא מחבקת וחופנת את הביצים המרוקנות שלי.

אמא העירה אותי בבוקר עם מציצה, מסבירה לי שדוד ז'אק ודודה לאה נסעו לעבודה. נתתי לה למצוץ לי עד שהרגשתי שהזין שלי מוכן לפעולה והזמנתי אותה להשתפד ולרכב לעבר האורגזמות שלה. "וואו, אתה לא מבין כמה חירמנת אותי אתמול שדפקת את דוד ז'אק" היא לחשה לי בקול מְגוֹרֶה, "פאק! הנה! עכשיו!" היא צרחה וגמרה פעם נוספת, גמרה והמשיכה לדהור אל האורגזמה הבאה, "רק שתדע, דוד ז'אק אהב את מה שעשית לו, גם כשהשקת אותו" היא התנשפה, "פאק, הנה, כן! תרים אותי!" היא צווחה, מתנשפת בכבדות, כשהרמתי את ישבני ואותה היושבת עלי, "כן, תן לי! תן לי!, כן!!!" היא צווחה כשרוקנתי את כל ארגז הפעולה המלא שלי עמוק בכוס הבוער שלה ונפלה עלי, מתנשפת.

ארוחת בוקר אכלנו בבית קפה פריזאי טיפוסי ומשם נסענו ל'לובר'. פגשנו את אן-מארי, חברה טובה של דודה לאה שעובדת שם בתפקיד די בכיר, והיא עשתה לנו סיור מודרך מיוחד כולל ביקור במחלקת השחזור, או לפחות במקומות שבהם מותר להכניס לאורחים.

בערב יצאנו שוב למסעדה, לבשל זה לא הצד החזק של דודה לאה. מסעדה אחרת, גם היא מסעדת שף ידועה, אוכל צרפתי משובח ויין מעולה לא פחות. גם הפעם דוד ז'אק חיכה עד להמתנה לקינוח "עידו," הוא התחיל, "הבנתי מאשתי שמעניין אותך לבקר ביער שלנו".

"אתה יודע," דודה לאה מיהרה להסביר, "מה שאמא ואני סיפרנו לך, לקחת אותנו לחבק עצים".

הרגשתי איך נעמד לי, "כן," ניסיתי להשמע הכי שלו ואדיש שרק יכולתי למרות שבתוכי הכל געש ורגש, "מעניין אותי".

"אוקיי," הוא חייך, "אז נִסע".

"ועידו," והפעם זאת הייתה אמא שהתערבה, "אל תשכח שביער אתה לא הגבר של הבית! ביער דוד ז'אק יטפל בי בזמן שאתה תטפל באשתו!".

'יטפל?' תהיתי בתוכי, הגדרה קצת מוזרה, לא? אבל לא התווכחתי.

הפעם, כשנכנסנו לפיז'ו 508 המפוארת שלהם, אמא התיישבה ליד דוד ז'אק מקדימה ודודה לאה התיישבה מאחור, לצידי. ברגע שיצאנו מהעיר, נוסעים בכביש המוביל אל היער, דוד ז'אק שלח יד וליטף את ירכה של אמא וראיתי את כף ידו עולה וחודרת אל מתחת לשמלה שלה, עולה גבוה והיה ברור לי גם לאן הוא חותר.

"אם אתה לא מבין מה לעשות תסתכל על בעלי ותעשה כמוהו" דודה לאה לחשה לי והובילה את כף ידי אל ירכה ולא הייתי צריך הרבה הסברים, במראה הקדמית ראיתי את דוד ז'אק עוקב אחרי כשכף ידי עלתה בין רגליה של אשתו ואיתה גם שולי השמלה עד שדחפתי לה אותה אל תוך התחתונים ו… גם דוד ז'אק חתר והגיע ליעד שלו, אל תוך התחתונים של אמא שלי ועל פי החיוך על פניה של אמא ואנחת ההנאה החרישית שנפלטה לה היה לי ברור מה הוא עושה לה שם בטוּטָה שלה אז עשיתי את אותו הדבר לאשתו, עשיתי לה באצבע, הפכתי אותה לעוד יותר רטובה ממה שהיא ממילא הייתה.

דוד ז'אק ידע בדיוק לאן הוא רוצה להגיע, אפילו שהוא נהג עם יד אחת????, הכיר את הדרך בחושך גם בלי להפעיל את הוויז (waze), אחרי שנכנסנו ליער הוא פנה לכביש יותר צר ומתפתל ואז פנה לדרך עפר צרה, עובר בדוחק בין העצים הגבוהים, והגענו לקרחת יער גדולה שעוד כמה מכוניות חנו שם.

רגע ישבנו בשקט, חיכיתי לראות איך מתקדמים. "תן לבעלי להוביל" דודה לאה לחשה לי, מספיק חזק שגם אמא ובעלה ישמעו וכנראה זה היה הסימן כי מייד אחרי דוד ז'אק שאל "נשים, אתן מוכנות?".

"מוכנה" אמא ענתה ראשונה, "אווי מסייה (Oui monsieur)" גם דודה לאה הצטרפה.

"נשים, אתן יודעות מה אתן צריכות לעשות!" הוא אמר בקול החלטי ולהפתעתי שתיהן, אמא ודודה לאה, פתחו את הדלת ויצאו מהאוטו, "חכה!" דוד ז'אק עצר אותי כשגם אני רציתי לפתוח את הדלת שלי, וככה, יושב במושב האחורי ומשקיף אליהן מהחלון, ראיתי איך שתיהן מורידות את השמלה שלבשו, מקפלות ומניחות אותה על המושב וסוגרות את הדלת כשהן בחוץ, ועוברות ונעמדות לפני האוטו באותה עמידה שכל כך מוכרת לי, עמידת הכניעה עם כפות הידים השלובות על העורף, המרפקים המשוכים לאחור והשדים שמובלטות, עמדו וחיכו.

"עכשיו בוא" דוד ז'אק חייך לעברי ויצא ואני אחריו. כמה אנשים שעמדו בצד התחילו ללכת אחרינו. "זה בסדר, הם רק מציצים, זה הפֶטיש שלהם" דוד ז'אק מיהר להרגיע אותי, "תכף תראה, הם יאוננו או ימצצו אחד לשני אבל הם לא יתערבו" וכשסיים פנה אל הנשים, הצביע על שני עצים גדולים שעמדו קרוב זה לזה, ו-"נשים, אל העצים!" פקד באותו קול תקיף.

לשמחתי הירח היה מלא באותו ערב והאיר את המצעד המוזר, שתי נשים צועדות זו ליד זו בראש, לבושות בחזיה ותחתוני ביקיני תואמים, שתיהן באדום, חגורת ביריות אדומה האוחזת גרבי רשת אדומות ונעלי עקב אדומות, לא בדיוק הנעלים הכי נוחות ללכת ביער, אחריהם דוד ז'אק ואני ואחרינו משתרכים בשקט אותם מְצִיצִים, שומרים על מרחק.

לפני העצים אמא ודודה לאה עצרו, מחכות. דוד ז'אק הוביל אותנו לעמוד לפניהם ו"תתכוננו!" הוא פקד באותו קול קשוח ונראה לי שזה טקס קבוע המוכר לכולם, חוץ ממני, ושוב הופתעתי כשאמא ודודה לאה המשיכו להתפשט והורידו גם את החזיה והתחתונים, חושפות לעיניי כל את אברי צניעותן הפרטיים וכשאני אומר לעיניי כל זה כולל גם את אותם מְצִיצִים שהסתדרו בחצי מעגל מסביבנו, עומדים בשקט וצופים, נשארות רק בחגורת הביריות, גרבי הרשת ונעלי העקב שהפכו אותן מגרות עוד יותר.

ראשונה אמא מסרה את התחתונים והחזיה שלה לדוד ז'אק ואחריה דודה לאה מסרה את אלה שלה לי. לא ידעתי למה אבל זכרתי את מה שדודה לאה אמרה לי ועקבתי אחרי בעלה. "נשים, לעץ!" דוד ז'אק פקד ושתיהן ניגשו לעץ, נצמדו אליו כשרגליהן מפושקות ובטנן והשדיים שלהן נלחצות לגזע העבה וחיבקו אותו בשתי ידיהם.

"בוא" דוד ז'אק אמר לי, הלכתי אחריו, "תעשה כמוני" הוא המשיך להדריך אותי והתחיל לקשור את פרקי כפות הידים המחבקות  זו לזו בחזיה שהיא מסרה לו אז עשיתי כמוהו, קשרתי לדודה לאה את הידים כך שלא תוכל להפסיק לחבק את העץ, אחר כך גלגלתי את התחתונים שהיא מסרה לי לכדור, בדיוק כמו שדוד ז'אק עשה לתחתונים של אמא שלי, "זה בשביל אמא שלך לא צורח כשאני דוחף לה בטוּכֶעס" הוא חייך והסביר לי כשהוא דוחף לה אותם לפה אז דחפתי גם לדודה לאה והיא נשכה אותם בשיניה, וכמוהו הלכתי ונעמדתי מאחוריה ושלשלתי את מכנסיי, שולף את הזין שלי שעמד זקור ומתוח, אייל-ברזל מוכן לפעולה.

לרגע הבטתי אל הצופים בנו, כל כך מעט אנשים וכל כך הרבה סטיות, סדום ועמורה, שני גברים עם הזין בחוץ אוננו, שני גברים כרעו על הברכים, אחד מצץ לגבר והשני ירד לאשה שהרימה את השמלה וכאילו כדי לאזן שתי נשים כרעו גם הן על הברכים, האחת פינקה אישה והשניה מצצה לגבר ו…"לפני אני תוקע לאמא בטוּכֶעס אני משמן טוב טוב במנוש" דוד ז'אק הסביר לי באותו עברית משובשת בהגייה צרפתית כבדה ובתנועת אגן חזקה תקע את עצמו לכוס של האמא שלי אז עשיתי כמוהו, כיוונתי בידי והשחלתי את אשתו.

דודה לאה הייתה מיוחמת, הרגשתי בזה כשהתחלתי לזיין אותה, לא הייתי צריך הרבה כדי להטיס אותה לאורגזמה, הכיווצים המתגברים בנרתיק שלה סיפרו לי את זה. דוד ז'אק פמפם את אמא כמה פעמים ו…"עכשיו תוקע בטוּכֶעס" שמעתי אותו לוחש לה ובתנועה מהירה הוא שלף את עצמו ודחף לה בתחת. ראיתי את אמא נמתחת כשכל הזין שלו ננעץ בישבנה, כאב לה, רציתי גם לעשות את זה לאשתו אבל התאפקתי, החלטתי שקודם אני נותן לה לגמור ואכן זה קרה, עוד כמה פמפומים מהירים והאורגזמה התפוצצה בתוכה וזה בדיוק היה הסימן בשבילי, שלפתי, כיוונתי ונעצתי לה את כל הזין בתחת בתנועת אגן חזקה, דוחף חזק, עד הסוף, עד העצם, ועצרתי, הרגשתי איך היא נמתחת, איך היא נושכת חזק את התחתונים שבפיה ונתתי לה להתרגל.

כשהתחלתי לדפוק אותה הבנתי את יתרונות העץ שהיא מחבקת, הקוֹנְטְרָה שהוא העניק בכל נעיצה חזקה שלי בישבן שלה הפך את ההנאה לגדולה עוד יותר, דפקתי במרץ, לימיני שמעתי את דוד ז'אק מתנשף והיה לי ברור שהוא בדרך לגמור.

דוד ז'אק גמר, מתנשף בכבדות, הוציא לאמא את התחתונים מהפה אבל לא שיחרר אותה, ואני המשכתי, טוחן לדודה לאה את התחת דק-דק.

כנראה שהייתי מרוכז ולא שמתי לב עד שפתאום שמעתי שוב את דוד ז'אק מתנשף, מבט מהיר לעברו הבהיר לי שהוא ואמא מביטים בי, בעיקר בזין שלי שנכנס ויוצא בישבן של דודה לאה, אשתו, הוא מאונן, משפשף את הזין הרפוי שלו, ואמא, חרמנית לא פחות ממנו, משתפשפת את ערוותה בעץ.

כנראה שהוא קלט שאני רואה אותו כי הוא חייך אלי, "אני אוהב לראות ככה אשתי, אתה יודע, איך אתם ישראלים אומרים?  אהה," הוא עצר לשניה, חושב, "אוכלת בטוּכֶעס, זה עושה אותי קורני (Corné), חרמן"

"אוכלת בתחת," חייכתי אליו חזרה ובתנועת אגן חזקה נעצתי את עצמי עמוק לתחת שלה, מרגיש את הכיווץ החזק בפי הטבעת שלה, הכיווץ שמספר שהיא בדרך לעוד גמירה מטלטלת, "אומרים אוכלת בתחת" חזרתי שוב, מחייך ושוב נעצתי את עצמי בפראות לתחת שלה וזה בדיוק מה שדודה לאה הייתה צריכה בשביל האורגזמה השניה שלה.

אשה אחת התקרבה לדוד ז'אק ושאלה אותו משהו בצרפתית, ראיתי את החיוך על שפתיו כשהוא ענה לה, חיוך שהתרחב עוד יותר כשהיא ירדה לפניו על ברכיה והתחילה למצוץ לו וזה היה הקש ששבר את גב הגמל אצלי, זה והטיסה המהירה של דודה לאה לאורגזמה נוספת, ואחרי עוד כמה נעיצות פראיות גמרתי לדודה לאה בתחת.

גם אני הוצאתי לדודה לאה את התחתונים מהפה ועשיתי את זה בזמן, אשה אחרת התקרבה ושאלה אותי משהו בצרפתית, "היא שואלת אם גם אתה מרשה למצוץ לךָ" דודה לאה הסבירה לי, "זה מין פֶטיש כזה, בשביל זה היא באה לפה".

"אבל, את יודעת איפה הוא היה" חקרתי.

"היא יודעת, זה בדיוק הפֶטיש שלהן".

"שתמצוץ" ציחקקתי והצבעתי על הזין המתדלדל בין רגליי ואחרי שדודה לאה תרגמה לה שאני מסכים היא ירדה על ברכיה לפניי והתחילה למצוץ לי.

יודעות למצוץ הצרפתיות האלה, לאט לאט נעמד לי שוב. אומנם לא ראיתי עם הזין של דוד ז'אק, הראש של המוצצת שלו הסתיר לי, אבל ההבעה על פניו של דוד ז'אק וגניחות ההנאה שלו העידו שהוא מתקדם במהירות לעבר גמירה.

מהר מאד שוב עמד לי, יודעת את העבודה הצרפתיה שלי, ראיתי את דוד ז'אק אוחז בחוזקה את הראש שלפניו ומצמיד אותו חזק לאגנו, צורח בצרפתית מילים שלא הבנתי אבל היה לי ברור מה הוא עושה לה, גומר לה בפה! ואכן רגע אחרי היא קמה, אמרה לו תודה, ותודה זאת אחת המילים שאני כבר מבין בצרפתית, והלכה.

גם אני לא הייתי צריך הרבה כדי לגמור שוב, גם אני גמרתי לצרפתיה שלי בפה, וגם לי היא אמרה תודה, מלקקת לעצמה את השפתיים.

עד שגמרנו לשחרר את דודה לאה ואמא שלי מהעץ כל המציצים נעלמו, הלכו להציץ במקום אחר. אמא ודודה לאה לא טרחו אפילו ללבוש חזרה את התחתונים והחזיה שלהם, רק השמלה וככה נסענו הביתה.

פעמיים גמרתי עד עכשיו, שתי גמירות מפנקות, והייתי בטוח שזהו, להלילה הספיק לי, אבל להפתעתי, ברגע שדוד ז'אק החנה את האוטו, עמד לי תותח-על.

מרגע שנכנסנו לבית חזרתי להיות הגבר של הבית, לעשות להם מסדר היה מיותר, ידעתי שאמא ודודה לאה בלי תחתונים וחזיה ולהעניש רק את דוד ז'אק נראה לי מיותר, מה שבא לי באותו רגע זה לדפוק, לא להעניש, "תתפשטו!" הודעתי להם ברגע שנכנסנו לבית וכנראה שגם הם היו חרמנים לא פחות ממני כי הם התפשטו במהירות עם חיוך על פניהם, "אחרי" הובלתי אותם אל חדר השינה.

"תעלה על המיטה!" שלחתי את דוד ז'אק לעלות על המיטה, "בדוגי!" העמדתי אותו על ארבע כשהרגלים מעט מפושקות וישבנו מופנה לעברנו. "אתם! תעמדו שם" העמדתי את אמא ודודה לאה אחת על יד השניה במקום שמימנו יראו טוב מה אני הולך לעשות לדוד ז'אק, "תביטו ותלמדו" ציחקקתי לעברם ופניתי לדוד ז'אק, "אתה היחיד שלא חטפת הלילה" ציחקקתי וטפחתי על אחוריו, "אבל לפני שאני תוקע אותךָ" עברתי לעמוד לפניו, "בוא תמצוץ לי, אתה יודע, שלא יכאב לךָ".

דוד ז'אק מצץ לי, מצץ ובעיקר הרטיב, לא נתתי לו הרבה למצוץ, זאת לא הייתה המטרה שלי למרות שראיתי שזה מחרמן את אמא ובעיקר את דודה לאה שלא התאפקה ושפשפה את שפתי הכוס שלה באגרוף שדחפה בין רגליה.

הפסקתי אותו ושמתי כרית מתחת לראשו, "שיהיה לךָ מה לנשוך" ציחקקתי ולא הייתי צריך להסביר, דוד ז'אק הניח את פניו על הכרית והגביה את ישבנו. עברתי לעמוד מאחוריו, כיוונתי בידי את אייל הברזל הנוקשה שהתרומם בין רגליי, לחצתי מעט אל פי הטבעת הקָפוּץ, שלא יברח, אחזתי בשתי ידי חזק במותניו ובאִבְחַת אגן חזקה פרצתי את חומת הרקטום המכווץ שלו ותקעתי את כל הזין עמוק בתחת שלו.

כאב לו, ראיתי את כל גופו נמתח והוא נשך את הכרית וחנק אנחת כאב שאימה לפרוץ, לרגע עצרתי, חיכיתי שירגע קצת ואז התחלתי לפמפם, לדפוק לו את הטוּכֶעס כמו שהוא אוהב לקרוא לתחת שלו.

פמפמתי אותו חזק, חוגג לו בתחת, הרגשתי את החום הנעים הזה שסביב פי הטבעת שלו ומניסיון ידעתי מה זה יעשה לו אבל להפתעתי הוא גנח בהנאה, כנראה שהוא אוהב את זה, עוד כמה פמפומים כאלה ושמעתי אותו ממלמל "מארד (Merde)" וריח חריף של זרע גברי רענן מילה את חלל החדר, כן! אני זיינתי אותו והוא גמר! גמר ומשך אותי אחריו, הצטרפתי, מלאתי לו את התחת בזרע גברי חמים משלי.

אותו לילה ישנתי עם דודה לאה, את אמא ודוד ז'אק שלחתי לישון בחדר האורחים. באמצע הלילה עמד לי שוב, אולי כי חלמתי על מה שעשינו ביער ואולי כי שמעתי את המיטה בחדר האורחים חורקת והבנתי שדוד ז'אק חוגג על אמא שלי, אז הערתי את דודה לאה ונתתי לה להשתפד לי, לחגוג את האורגזמות שלה והיו לה כמה כאלה.

*****

בבוקר התעוררתי מאוחר ולא נשאר זמן למשחקים, דוד ז'אק התנצל שהוא לא יכול ללוות אותנו כי הוא שוב נקרא למחלקה שלו בבית החולים ודודה לאה הסיעה אותנו לשדה התעופה. כשנפרדנו היא הזמינה אותנו לבוא שוב, הציעה שנעשה ליל הסדר ביחד. הטיסה עברה רובה בשתיקה, אמא התרכזה בקריאת מסמכים ששלחו לה לקראת הפגישה שתערך למחרת ואני המשכתי לקרוא את הספר החדש של רם אורן שקניתי בדרך לפריז. רק לפני הנחיתה אמא שאלה אותי אם נהניתי.

"כן," חייכתי אליה, "ואת?"

"גם, תרצה לעשות את זה שוב?"

"ברור"

"גם אני" היא סיכמה את השיחה הקצרה.

ברגע שנכנסנו הביתה עמד לי אז עשיתי לאמא את התרגיל המסריח, הודעתי לה על מסדר!

"אבל" היא התחילה.

בתוכי ידעתי שהיא צודקת ובכל זאת קטעתי אותה, "את מתווכחת?!?" שאלתי בקול מאיים.

"סליחה" היא הסמיקה, נכנסת למשחק התפקידים שלנו.

"ויש אצלנו סליחה?" חייכתי אליה, חיוך סרקסטי כזה.

"לא, הגבר של הבית" היא השפילה עיניים והסמיקה עוד יותר, "רק עונש".

"אז תתכונני!". חיכיתי שהיא תתפשט ובתנועה חדה, וקצת תיאטרלית, שלפתי את החגורה ממכנסי, "תתכופפי!" הוריתי כשהיא עמדה מולי עירומה וברגע שהתכופפה הפלקתי לה מכה ראשונה על הישבן כי מישהי צריכה שיזכירו לה כל פעם מחדש מי  הגבר פה בבית!

לפרק הבא >>>>>>>

Loading

4 מחשבות על “מי הגבר פה בבית : דודה לאה     ”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן