מחווייתיו של קוקהולד נשוי – מסיבת סווינגרס – חלק 1

מומלץ לקרוא את הסיפורים הקודמים של "מחווייתיו של קוקהולד נשוי".

"תישאר כאן". ציווה עלי. ואז הוא כתב משהו על פתק פוסט-איט והדביק לי אותו על המצח. לא ידעתי מה היה כתוב עד שזוג אחר עבר לידי, והאישה הקריאה לבעלה: "לא לגעת – שייך לאודי". לא שיערתי בנפשי עד עכשיו, כמה משפיל זה להיות רכוש של מישהו, ועוד עם פתק שמסמן אותך.

לאחר החוויה המטלטלת עם גיא השרוט (אפשר לקרוא בסדרת "מחווייתיו של קוקהולד נשוי"), החלטנו כאמור לא לצרף יותר גברים בזמן הקרוב. ובאמת, לאחר מספר חודשים הרגשתי בשל לשכנע את אשתי להגיע לחוויה נוספת שתהיה ללא גבר שמצטרף. בחרתי בחווית הגיוון הידועה ביותר בקרב זוגות נשואים, הבנאלית ביותר, המקובלת ביותר והמפורסמת שבהן: מסיבת סווינגרס (מסיבת חילופי זוגות).

זהו ה"גביע הקדוש" של הזוגות שמחפשים גיוון. והפעם החלטתי, שסוף סוף, גם אני הולך לזיין. עד היום אשתי הזדיינה עם חלק מהגברים שפגשנו ולכן לא היתה לה בעיה לפרגן לי מישהי. 'זה הולך להיות מושלם' חשבתי לעצמי. מאז שהכרתי את אשתי, לא שכבתי עם אף אחת אחרת.

התרגשתי בטירוף. לא עוד ללקק חור תחת מסריח, זוהמה שבין אצבעות רגליים, או זיעת ביצים חמה ומלוחה; לא עוד עבד שצווארו תחת כף הרגל של גבר ששולט בו ולא עוד לבצע פקודות, אני הולך לזיין ועוד איך. אתם צודקים – ברור שאני אוהב השפלות, אפילו אוהב מאוד, אבל אחרי אירועי הגיוון בהם הושפלתי הרבה יותר ממה שתכננתי – הגיע הזמן לגוון את הגיוון!

החלטנו לחפש מסיבה ברמה גבוהה כדי להרגיש יותר בטוחים. מצאנו באינטרנט את המסיבה הכי יוקרתית שנראתה לנו – שגם עולה הרבה כסף ושמתקיימת בוילה בסביון. בשיחה הראשונה עם מארגן המסיבה הוא סיפר שיש "נושא" לכל מסיבה והנושא במסיבה הבאה הוא "שליטה". אשתי הריחה צרות והטילה וטו. דיי בצדק האמת והחלטנו לא ללכת למסיבה הזו. בשבוע שאח"כ הבנו שהמסיבה לא התקיימה בסוף (לא זכור לי למה בדיוק), ושהמסיבה הבאה רק בעוד חודש. הנושא עדיין היה "שליטה". לא רציתי לחכות עוד, ולחצתי קצת על אשתי עד שהסכימה. עברנו ראיון טלפוני קצר ובסופו קיבלנו את הכתובת. הבנו שהעובדה שאני איש היי-טק והיא עורכת דין עזרה מאוד "להתקבל". הקטע של המסיבות האלו זה האוכלוסייה ה"עלק" ברמה גבוהה. שילמנו מראש וסגרנו שאנחנו באים.

היום הגדול הגיע. התלבשנו יפה, קבענו חוקים אבל בעיקר התרגשנו. תמיד שמענו על זוגות שעשו את זה אבל מעולם לא רצינו להתקרב לעולם הזה. הרגשנו עכשיו מאוד "קלישאתים", אבל זה ממש לא עניין אותי, כי ידעתי שיש סיכוי טוב שאני אזיין מישהי שהיא לא אשתי. דמיינתי את זה ואפילו קצת דאגתי שאם אתרגש יותר מידי אולי לא יעמוד לי בסוף (כמו כל גבר, לא?).

בכניסה קיבל אותנו גבר שמן מאוד ממנו קיבלנו כובע גרב מעור שחור עם קולר ומספר סודי – "זה למשחק" אמר לנו. "מתישהו יוכרזו שני מספרים, האור יכבה, ובעלי המספר שהקריאו יצטרכו לעזוב את מה שהם עושים, לחבוש את כובע הגרב, כך שלא יזהו אותם ולהגיע לשם, לכניסה. שם הם יהפכו להיות העבד או השפחה של המסיבה עד שיוכרזו מספרים חדשים והם יוחלפו. ככה כל זמן המסיבה יהיו לנו עבדים ושפחות שיתחלפו. אתם צריכים להגיד עכשיו שאתם מבינים ומסכימים אחרת נאלץ להיפרד, ללא החזר כספי" הסביר ביובש ופנה לזוג אחר שנכנס בדיוק.

הסיפור הזה איים לבטל את הכל. לא חשבנו שנושא המסיבה – "שליטה", יבוא לידי ביטוי בצורה כ"כ חדה וברורה. בגלל שתכננתי שהערב אני רוצה לזיין, וממש לא להישלט זה צרם לי. לאשתי זה הפריע אפילו יותר, גיוון שהיא, כידוע, לא אוהבת ששולטים עליה. לבסוף, סמכתי על הסטטיסטיקה וקיוויתי שלא יקראו לנו. ובנוסף, נאלצתי להבטיח לאשתי שאם המספר שלה יעלה בגורל אני אחליף אותה במשימת העבד/שפחה.

התפשטנו בחדר האמבטיה ולבשנו, כמו כולם, חלוקים לבנים, עם כובעי הגרב מעור בכיס, מתוך תקווה שלא נצטרך להשתמש בהם. המסיבה מבחינתנו התחילה. האוכל היה מצוין והיה הרבה אלכוהול. רוב הזוגות לא נראו כמו שחקני קולנוע, בטח כשגופם הציץ מהחלוק והתגלה לעיני. לאחר כחצי שעה בהם אני ואשתי מכווצים בצד, האור כבה ושני מספרים הוקראו. לשמחתנו, שניהם לא היו שלנו, וכשאור נדלק כבר היו שניים עם מסיכות. לאחר כמה דקות ראינו מישהי עם מסיכה על הברכיים מתכוננת למצוץ לגבר שנראה מאוד מרוצה. בהמשך ראינו עוד אישה במסיכה, אותה מזמזו שני גברים בצד. כן, אני יודע, הכל נשמע סוריאליסטי, אבל כנראה שסדום ועמורה זה מקום קצת סוריאליסטי.

כמה גברים החלו לדבר עם אשתי כשאני יושב לידה – גם זה היה קצת מוזר, אבל באנו לחוות, והזין החל לעמוד לי רק ממה ששמעתי מהשיחות שלהם איתה. החצופים שאלו את דעתה על הביצים שלהם, על השרירים שלהם על האורך של הזין שלהם. מעין שיחות סליזי כאלו. אני מצידי החלתי לתור אחרי מישהי לזיין.

ואז שוב הוקראו שוב שני מספרים שגם לא היו שלנו. שמחנו והמשכנו בשלנו. לאחר כרבע שעה בערך, כל המסיבה שינתה כיוון מבחינתי. האור כבה, ומספרים חדשים הוקראו, ואשתי לחשה לי שאחד מהם הוא שלה. התאכזבתי קשות אבל חבשתי את כובע הגרב בחוסר חשק עם הקולר הלכתי לנקודת המפגש, וקיוויתי לטוב. האור נדלק ומיד שני גברים גררו אותי ביד. מיד אח"כ מישהו חיבר לי רצועה לקולר ומשך אותי. השניים קשרו אותי לשולחן עם רצועות קשירה לידיים. עכשיו הייתי בתנוחת "ר" על שולחן כשהתחת שלי מוצג לראווה מול כל המסיבה, הפנים שלי מול מראה ענקית כך שאני יכול לראות מי מאחורי. הכי גרוע היה לראות בראי את אשתי על הספה כשהיא כבר מתמזמזת עם מישהו ספציפי. האירוניה היתה נוראית בעיני – לקחתי על עצמי את המספר של אשתי, והושפלתי בזמן שהיא נהנית ומענגת אחרים.

אני לא יודע מה עשו עם חובש או חובשת כובע הגרב השני או השנייה אבל אני הייתי במצב דיי מביך. הזין שכבר עמד לי מקודם, ירד מהר והיה לחוץ לשולחן, וגם אני הייתי לחוץ. הסתכלתי טוב טוב בראי ושוב זיהיתי את אשתי מבעד לכל האנשים מתמזמזת עם אחד השמנמנים הדוחים יותר. אשתי אוהבת מחמאות ואוהבת אנשים אינטליגנטים ואם הם כאלו אז לא ממש משנה לה איך הם נראים. היה נראה שהמקום מלא במנהלים בכירים ורובם, כנראה, היו אנשים אינטליגנטים מאוד. היא שיתפה פעולה ושלחה ידיים לכל מיני מקומות בגוף שלו. הקנאה והזין החלו לגדול יחדיו. בדקה הראשונה לא קרה איתי כלום, אבל אני עוד אתגעגע לדקה הזו. כל זה נקטע כשהרגשתי שתי ידיים חזקות מחזיקות אותי באגן – ברור שציפיתי שזה יקרה מתישהו בתנוחה הזו אבל לא ידעתי שזה יהיה כ"כ מהר. למה לכל הרוחות יש פה "דו" או הומואים אם זו מסיבת חילופי זוגות, חשבתי לעצמי.

המחשבות נקטעו מהר מאוד, כשזין גדול נכנס אלי בכח. הוא נכנס כ"כ מהר וכ"כ בכח שהופתעתי מהשינוי המהיר במצבי במסיבה. הוא זיין אותי חזק וללא רחמים. בראי ראיתי שהוא גם התעלם ממני והסתכל לצדדים בזמן האקט. הרגשתי מושפל מאוד בשל ההתעלמות הזו, כי ככה הייתי בשבילו רק חור ותו לא. לא האמנתי שתכננתי לזיין היום, ובסוף אני חוזר לחוויות ההשפלה, בדיוק כמו הקודמות. הרגשתי את כל הכובד שלו דוחס אותי לשולחן אליו הייתי קשור. הרגשתי את כל כובד הגוף שלו מועבר לתנועת הזין שנע קדימה בעוצמה, בנחישות ובביטחון עצמי של 'אתה העבד ואתה שייך לי'. הזין פילס את דרכו באכזריות בכל כניסה עד הסוף, כאשר בסוף התנועה, הביצים שלו נגעו בי בתחת.

בראי גם המשכתי לראות שאשתי מתמזמזת. היא ישבה בזווית כזו שיכלה לראות גם איך טוחנים אותי וגם את הפרצוף שלי בראי. היא התבוננה בי לפתע בפנים חתומות כעשר שניות בערך, ואז סובבה את הראש בהתעלמות והמשיכה לדבר, לצחקק ולגעת באיברים של השמן. כמה משפיל. הפעם הרגשתי מאוד מושפל גם בשל העובדה שבבית החלטנו יחד שאני הולך לזיין. והנה, היא בטח חושבת כמה עלוב אני, שלמרות שאני אמור לזיין – שוב מזיינים אותי. הזיון שלי נמשך כ-5 דקות. לא זכרתי כמה זמן אמור לעבור עד שמחליפים אותי אבל זה לא הגיע. יכול להיות שישכחו? מה קורה אם האחראי על ההחלפות עסוק בפעילות מינית ושוכח להחליף?

הראשון (כן, היה גם שני) גמר בתוכי – עם קונדום כמובן. הבא בתור שנכנס קצת פחות הכאיב לי. כנראה בגלל הגודל של הזין שלו. אבל הוא היה הרבה יותר אכזרי. הוא היכה אותי באגן ולחש לי "תמשיך זבל. תמשיך כלב מסריח…" ועוד כאלו פנינים. אם לא היו אנשים מסביב אני בטוח שהוא היה צורח עלי עוד קללות ומכה חזק יותר. הוא ממש "חגג" עלי – מילולית "חגג". ראיתי אותו בראי, גם נהנה, גם צוחק ואפילו מדבר עם אחרים תוך כדי. לפתע הוא החליט שלהחזיק באגן זה לא מספיק, הוא חיפש ומצא את הרצועה שנחה לה על השולחן ומשך אותי איתה בכל פעם שתקע את הזין לתוך התחת שלי. דהר עלי. ככה זה נמשך דיי הרבה זמן עד שהראש והצוואר שלי התעייפו מהמשחק הזה. לבסוף אמרתי לו מבעד להמולה שמסביב שקשה לי להמשיך ככה. הוא הוריד לי מכה על הראש, צחק ואמר: "אתה כלב ואתה תמשיך לעשות מה שאומרים לך". בעקיפין זה עזר לסיים את הסיפור איתו. אולי הוא הוא מאלה שנהנים כשהאחר סובל, כי זה גרם לו לגמור בערך חצי דקה אחרי. אני יכולתי לנוח סוף סוף.

אבל העלילה המשיכה להסתבך. לאחר שגמר לי בתחת, הוא שחרר אותי מהשולחן והלך. חמש שניות בלבד עברו, בהן ניסיתי ליישר קצת את הגב, והנה הגיעה מישהי ומשכה ברצועה שלי בכח, הורידה אותי על ארבע והחלה להלך במסיבה. אני זוכר שחשבתי לעצמי, שלמרות שהיה לי תכנון אחר לגמרי (בו רציתי לזיין מישהי), זה דווקא היה קצת נחמד להיות כלב של מישהי.

התגריתי מהר מאוד מהמעמד החדש שלי. מעולם לא שירתתי אישה אחרת חוץ מאשתי. זחלתי על ארבע (שש למעשה כמובן) אחריה וראיתי את כפות הרגליים שלה ליד הראש שלי. לא רציתי שזה יגמר מהר, כי זה היה קצת מנוחה לאחר מה שעברתי, ומאוד מאוד מגרה. היא הלכה לשולחן האוכל ומבעד לרעש צעקה לי: "ארצה כלב". לא ידעתי מה אני צריך לעשות שהרי כבר הייתי על הארץ. ירדתי עוד יותר וקירבתי את הראש לכפות רגליה. היא הניחה על העורף שלי כף רגל יחפה, נשית וסקסית, וכך המשיכה לאכול ולשתות בערך דקה. ואז שמעתי שמישהו בא לדבר איתה. היא אמרה לו "קח, הוא נראה מאולף…" ושניהם צחקו מהבדיחה על חשבוני. הבנתי מהר, שמעכשיו אני שוב נתון לחסדיו של גבר.

אף אחד, חשבתי לעצמי, לא הגדיר לוחות זמנים להחלפה. אבל לא היה לי זמן לחשב את לוחות הזמנים. כבר הייתי שייך עכשיו לגבר שמן – למעשה הוא היה הגבר הכי שמן במסיבה כולה. הוא לקח אותי הצידה וליפף את הרצועה סביב רגל המזנון. "תישאר כאן". ציווה עלי. ואז הוא כתב משהו על פתק פוסט-איט והדביק לי אותו על המצח. לא ידעתי מה היה כתוב עד שזוג אחר הגיע והאישה הקריאה לבעלה: "לא לגעת – שייך לאודי". לא שיערתי בנפשי עד עכשיו, כמה משפיל זה להיות רכוש של מישהו, ועוד עם פתק שמסמן אותך.

לפתע זה היכה בי – האיש השמן הוא זה שקיבל אותנו כניסה, אז ברור שהוא במעמד גבוה בבית הזה, כי הוא בעל הבית, אז כנראה שהוא זה שמחליט מתי החלפת הנשלטים תקרה. אם אני איתו – ההחלפה לא תקרה עד שהוא ירגיש שהוא ניצל אותי באופן מלא. ואז נזכרתי גם שאין בכלל מילת ביטחון של המסיבה שיכולה להפסיק את הכל.

לאוהבי השפלות כמוני, ההרגשה של להיות חפץ או רכוש, היא כנראה אחת היותר משפילות שיש. מכל החווית שהיו לי בכל הסיפורים הקודמים מעולם לא הרגשתי כל-כך עלוב וחסר ערך. למעשה בהמשך הבנתי שאני אפילו לא רכוש שהוא עבד, אלא רק לשון ויד של בעל הבית.

אודי חזר, ולקח אותי כשאני על הברכיים והחל להסתובב איתי במסיבה. הוא דיבר עם זה, ושוחח עם ההיא, ואני לידו כמו כלב שהולך איתו לכל מקום. אף אחד לא שאל עליי אפילו. כאילו זה ברור שאני הכלב שלו. אני זוכר שאמרתי לעצמי שאולי זה הקטע פה בכל מסיבות השליטה. אחרי כמה שיחות חולין שלו בהן אני לרגליו ולרגלי בני שיחו, הוא לקח אותי לאזור שקט עם קיר פנוי בסלון. בשלב זה כבר רוב האנשים עסקו בשלהם – מזמוזים, שיחות שלפני מזמוזים או זיונים בחדרים של הבית.

הוא כיוון אותי כך שאהיה עם הגב לקיר, הוא הפנה אלי את התחת הממש ענק שלו, הרים את החלק האחורי של החלוק, פתח את פלחי התחת וקירב אותו אל הפנים שלי. כבר ליקקתי חורי תחת, אבל זה היה חור ענק עם צורה ברורה. התחת סגר עלי משני הכיוונים ובקושי שמעתי אותו מצווה: "לקק כלב". התחת נשען עלי ולחץ לי את הראש לקיר. הכנסתי את הלשון והתחלתי ללקק את קירות החור מבפנים במרץ רב מתוך רצון שהכל יגמר כמה שיותר מהר. לאחר כדקה הוא לקח לי את היד והניח אותה על הזין שלו. "שפשף כלב" שמעתי אותו ממש מתוך החור. וכך במשך הדקות קרובות, כשהמולת המסיבה מסביבי, אני מלקק את החור הכי שמן במסיבה ועושה לבעליו ביד. הרגשתי איך הזין שלו גדל לי ביד תוך כדי השפשוף. היה לי ממש מוזר להרגיש פתאום גאווה שאני מעמיד לו אותו. כמה גאווה יכולה להיות במצבי? צחקתי על עצמי. שפשפתי לו במרץ. הוא הרשה לעצמו גם לא ללבוש קונדום והרגשתי את מיצי הזין שלו מצטברים אט אט על היד שלי. התאמצתי לשפשף בצורה מענגת ככל האפשר, תוך ליקוק החור הכי עמוק שיכולתי, כיוון שידעתי שאין לי מה לחכות להחלפה עד שהוא לא גומר. ואז…תוך כדי הליקוק שמעתי את קולה של אשתי שעברה שם ושוחחה עם מישהו. "זה בעלך שם למטה, לא?" הגבר אמר בזלזול מופגן. "כן, נראה לי שיש לנו הרבה זמן עד שהוא ישתחרר" היא אמרה וצחקקה. חשתי השפלה עמוקה לצד עלבון גדול. הייתי עכשיו הרכוש הכי עלוב במסיבה – למעשה הייתי לא יותר מיד ולשון, ואשתי צוחקת עלי עם מישהו אחר. לא תכננתי בכלל להגיע למצב כ"כ נמוך במסיבה הזו – איפה אני ואיפה הזיון שתכננתי לעצמי.

המחשבות נקטעו כשהתחת החל לנוע לי על הפרצוף בפראות. הראש כאב, והפרצוף נמעך, אבל התנועות שלו עזרו לו לגרום ללשון שלי להיכנס עמוק מאוד. לפתע הכל פסק וניחשתי שהוא גומר, ושוב יכולתי לנשום בקלות. "נקה את הרצפה שלא יחליקו" ציווה והלך. חיפשתי מפית וידעתי שכל עוד לא הכריזו על מספר חדש אני בסכנת ניצול. תוך כדי חיפוש אחר מפית, שמעתי מרחוק מישהו אומר: "אודי, חכה עוד כמה דקות". רק אח"כ הבנתי שזה היה קשור אלי. מישהו ביקש ממנו לא להכריז על מספרים חדשים. ראיתי גבר מתקרב אלי במהירות, וכשהגיע אחז ברצועה ומיד דחף לי זין לפה. לא יאמן. החבר'ה של אודי חוגגים עלי בזה אחר זה. לחבר של אודי באה מציצה, ובמשפט אחד לאודי, בלי להתאמץ, הוא מקבל אותה ממני. זה לא יגמר? שאלתי את עצמי.

ואז, תוך כדי המציצה הוא פתאום שואל אותי: "הטעם מוכר לך?" לא הבנתי על מה הוא מדבר. "אישתך מצצה אותו לפני רגע. כמה אני אוהב שבעל ואישה מוצצים לי אחד אחרי השני. בגלל שכבר גמרתי אצל אישתך בפה, יקח קצת זמן עד שאגמור אצלך." אמר וצחק צחוק שטני מזלזל. הייתי קצת בהלם. אשתי בכלל לא מתה על מציצות. איך הוא הביא אותה למצב שהיא מצצה לו בכלל, חשבתי לעצמי. לאחר כמה דקות הוא לחץ לי על החלק האחורי של הראש, הרגשתי חום גדול בקונדום והתנפחות. הוא גמר.

כשיצא לי מהפה, החלטתי לקחת את העניינים בידיים. קמתי מהר, והלכתי לכיוון מסדרון החדרים כשאני זורק את כובע הגרב על אחת הכורסאות.  'זהו', אמרתי לעצמי: 'עכשיו אני חופשי ואף אחד לא יכול לזהות אותי כעבד של המסיבה'.

כמה עלוב הרגשתי באותו הרגע.

לא ידעתי שהמסיבה עוד תשנה את פניה מבחינתי. החלק השני של המסיבה האיר פניו אלי אבל עוד יהיה רע לפני הטוב…

Loading

2 מחשבות על “מחווייתיו של קוקהולד נשוי – מסיבת סווינגרס – חלק 1”

  1. הגיוני קוקהולד נישאר תמיד קוקהולד ואין דרך חזרה
    כתיבה מאוד יפה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן