???? הסיגריה שלפני הסקס – חלק שני

סיפור מאת אבי

לתחילת הסיפור

שבוע עבר והמחזה של חוי היפיפיה לא יצא לי מהראש. דמיינתי אותה על ברכיה כשהיא עירומה מעשנת בחושניות ומוצצת לי עד שאני גומר במטחים על גופה המדהים כשכל שדיה מלאים בזרע שהוצאתי. החלטתי שאני חייב להגשים את הפנטזיה הזו ויהי מה.
יום חמישי הגיע, עזרתי לאשתי בכל מטלות הבית קלחתי את הילדים מוקדם. אשתי ששמחה ביקשה לישון מוקדם. הבטחתי לה שמחר אענג אותה כמו שצריך והיא נרדמה עם חיוך. התקלחתי ושפשפתי כל סנטימטר בגופי. רק המחשבה על חוי גרמה לי לזקפה אדירה.
עליתי לגג וחיכיתי. אחרי כחצי שעה שמעתי רחש והבנתי שהיא עולה, התרחקתי מעט שלא תראה אותי מיד והמתנתי. היא התבוננה סביב וכשלא ראתה אותי נשענה על קיר הגג ספק יושבת ספק עומדת, הוציאה סיגריה ונאנחה. כחכחתי בגרוני והיא התרוממה בבהלה
"הבהלת אותי לרגע"
חייכתי במבוכה, אמרתי לה שהיא לא יוצאת לי מהראש, והיא הסמיקה, שאלתי אותה מה היא מרגישה והיא ענתה לי בכנות
"מבולבלת, אני נהנית מאוד מהדברים החדשים שאתה מלמד אותי ומרגישה שגם בבית יש יותר חיבור עם בעלי. מצד שני אני מרגישה איתך פתוחה ומשוחררת יותר ממה שאני עם בעלי. זה לא בעיה? שנינו נשואים ומה יהיה?"
חייכתי ואמרתי לה שאני אוהב את אשתי מאוד ולא ארצה שהיא תרגיש משהו אחר כלפי בעלה, זה יהיה הסוד הקטן שלנו.
"ביום שתרגישי שקשה לך אבין את זה מאוד"
היא הודתה במבוכה שהתחושות שלה כלפי מעסיקות אותה שעות במהלך השבוע ומה שעשינו יחד גורם לה לדמיין אותי בסיטואציות אחרות. חייכתי וקרבתי אליה, חיבקתי אותה ואמרתי לה שאני מרגיש אותו דבר. נשארנו חבוקים כמה רגעים ארוכים והרשתי לעצמי לחפון את עכוזה ולתת לה להרגיש את זקפתי ואת האיבר הקשה שלי. היא צחקקה ואמרה
"אני משפיעה עליך הא?!"
אמרתי לה "את לא יודעת עד כמה"
נשקתי אותה בשפתיה והרגעים האלה נדמו לי נצח, הוצאתי סיגריה והדלקתי גם לה את שלה. הבטנו אחד בשניה ועישנו בשתיקה. כשסיימנו את הסיגריה נתתי לה יד ואמרתי לה
"אנחנו צריכים לעצמנו כמה רגעים יחד, בלי חשש שיראו אותנו"
היא אמרה שהיא גם כמהה לזה ושנארגן משהו במהלך השבוע. חייכתי אליה ואמרתי לה שתסמוך עלי, ירדנו מהגג ומאותו הרגע התחלתי לדמיין את המפגש הבא שלנו.

השבוע התחיל ומצאתי את עצמי מתכנן פגישה. ידעתי שהיא עובדת בוקר ובעלה חוזר הביתה רק באיזור ארבע. החלטתי להיעדר מהכולל בתואנה שאני לא חש בטוב ולבקש ממנה להיעדר בוקר אחד. צלצלתי אליה בשעת צהרים אחת וביקשתי שתביא לי את הילדה כיון שאני מאחר. כשהגעתי אליה סיכמתי איתה שביום רביעי תהיה מוכנה להפתעה ותשריין לה את הבוקר באמתלה כלשהי. היא חייכה והסכימה.
מצאתי בבוקינג איזה מלון חדרים זול בעיר באזור אגריפס ושריינתי אותו. בערב של יום שלישי הלכתי למשביר וקניתי מספר חפצים שחשבתי שנזדקק אליהם.
יום רביעי הגיע, הרמתי טלפון לראש הכולל והודעתי שאיני חש בטוב וכנראה שלא אגיע היום, הוא בירך אותי ברפואה שלימה ואני הרגשתי חופשי לעצמי. הייתי נרגש, הגעתי למלון והתקשרתי לחוי שתיקח מונית ותרד באגריפס, מסרתי לה את כתובת המלון ואת מספר החדר. בינתיים התקלחתי כמו שצריך, הדלקתי מזגן הוצאתי את הקולה שהבאתי איתי ומהלתי לתוכה ויסקי כדי שנהיה בראש טוב. אחרי כעשרים דקות שמעתי דפיקות על הדלת, פתחתי אותה בהתרגשות וראיתי את חוי המהממת מולי. היא לבשה חצאית שחורה עד הברך וחולצה מכופתרת עם הדפסים עדינים. סגרתי את הדלת וחיבקתי אותה בהתרגשות, היינו נבוכים לכמה רגעים והצעתי לה לשתות. מזגתי לה מהקולה והיא שתתה והעירה על הטעם בסיומת, חייכתי לעצמי ולא אמרתי דבר.
התיישבנו על המיטה והתחלתי לעסות לה את הכתפיים, היא עצמה את עיניה והתמסרה לתחושה. לאט לאט ירדתי לאיזור הגב והיא נשכבה על המיטה. חלצתי את נעליה ובקשתי שתוריד את הגרביים שלה. היא הורידה אותם ואחרי כמה דקות של עיסוי וחיבוקים בקשתי ממנה שתתארגן במקלחת. הוצאתי מהתיק שלי, אודם אדום, ובייבי דול לבן יפיפה מסאטן ונתתי לה להתארגן.
כשיצאה, נשימתי נעתקה.
היא הייתה מדהימה.
שיער חלק שטני, באורך הכתפיים, עיניים תכלת ואף סולד. האודם תיחם את השפתיים הרכות שלה, הבייבי דול ישב מדהים עליה והשדיים שלה היו מלאים ועגלגלים. הפטמות שלה הזדקרו דרך הבד הרך, שהגיע לה מעט אחרי קו המותניים ונקשר עם קליפסים פרחוניים לגרבונים שלה. חיבקתי אותה ממושכות והרגשתי שהאיבר שלי מזדקף. אמרתי לה שאני רוצה שתגמור ולאחר מכן נדאג גם לי. היא חייכה בעדינות ואמרה שהיא חולמת על הרגע הזה מאז שגמרה פעם שעברה. הוצאתי סיגריה ואמרתי לה שאני רוצה לחלוק איתה אחת, היא צחקה והסכימה.
הדלקתי את הסיגריה, ושאפתי ממושכות, היא לקחה אותה ממני ונשענה על אדן החלון הסתכלה עלי ושאפה מהסיגריה. היא הוציאה את העשן מגופה באיטיות ואני התחרמנתי מעצם המראה. על הסיגריה נותרו שאריות אודם אדום. התקרבתי אליה לקחתי אלי את ידה ועישנתי. הוצאתי את העשן וקרבתי אל פיה. נישקתי אותה בעדינות והחדרתי את לשוני לפיה.
משהו בה השתחרר.
היא התמסרה אלי בתשוקה.
סיימנו לעשן והיא נשכבה על המיטה. הורדתי את הבגדים ונשארתי בתחתונים בלבד. עימעמתי את התאורה בחדר והתחלתי להפשיט אותה עד שנשארה עם חזיה ותחתונים, הוצאתי קצף גילוח מהתיק וסכין גילוח, ובקשתי את רשותה להוריד לה את כל השערות. היא כבר הייתה חמה ומגורה, והסכימה.
הורדתי לה את התחתונים והיא עצמה את העיניים. מרחתי לה קצף גילוח על כל המפשעה ובעדינות העברתי את הסכין בכל הקפלים של האיבר הנשי שלה. עכשיו הייתה חלקה לחלוטין. לקחתי אותה לאמבטיה, ובמים פושרים וסבון ניקיתי את המקום. היא התבוננה בי ואמרה
"כולי שלך, תעשה בי כרצונך"
חיבקתי אותה ואמרתי לה
"אני אוהב אותך, את התום הרכות והעדינות שלך"
פסענו לעבר המיטה, והיא נשכבה עליה כשפניה שקועים בכרית, הוצאתי שמן תינוקות מהתיק והתחלתי לסוך לה את הגב והכתפיים. היא נאנקה בהנאה ואני המשכתי לאורך הגב כולו. הורדתי לה את החזיה ולאט לאט עיסתי את שדיה כשהיא עדיין שוכבת על הבטן. טפטפתי על הישבן העסיסי שלה ולאט לאט לשתי את שני הפלחים שלה. היה לה תחת מוצק וחלק ונהנתי ללוש אותו ולחוש אותו בידי. המשכתי לאורך הרגליים תוך שאני מתעכב על כפות הרגליים ומקמר אותם בעדינות, הכנסתי את אצבעותיי בין אצבעות הרגליים שלה והיא צחקקה ואמרה שאני מדגדג אותה.
חזרתי לישבנה והתחלתי לעסות, היא נאנקה לרגע ואני הרגשתי שזה אישור להמשיך. החדרתי אצבע אחת, והרגשתי אותה מתכווצת עליה. היא לא דיברה, ורק המהמה בקול. לפי מיצי הערווה שלה הרגשתי שהיא מתקרבת לשיא. החדרתי לה עוד אצבע ולאט לאט הגברתי את הקצב. היא הזיזה את גופה לפי קצב היד שלי ופתאום התהפכה, תפסה בידי כשהיא שוכבת על הגב, עצמה את עיניה, והכניסה את ידי לערוותה השוקקת. קרבתי את פני לפיה ונשקתי לה תוך כדי שלשוני חודרת ומתעקלת על הלשון שלה. מצצתי את שפתיה וביד אחת לשתי את אחד משדיה תוך שאני מצייר מעגלים קטנים והולכים סביב לפטמתה. ביד השנייה אני מענג אותה למטה. הגברתי את הקצב. הרגשתי שהיא מקשיתה את גופה ומחדירה את ידי לתוכה עמוק ככל האפשר.
נשקתי אותה במרץ ואז החלה לגמור.
זה היה מדהים.
היא שפעה מיצי ערווה, וגנחה בקול, עד שהוציאה את ידי ולא דיברה במשך כמה רגעים ארוכים. אחרי כמה רגעים היא התרוממה, חיבקה אותי ואמרה שמעולם לא הרגישה כמו עכשיו. הוסיפה שהיא מרגישה שאני הנפש התאומה שלה ושאני עושה לה טוב כמו שבחיים לא היה לה. הופתעתי מפרץ ההשתפכות שלה, היא הייתה יותר סגורה בדרך כלל והחלטתי להיות נועז יותר. חיבקתי אותה בחזרה ואמרתי לה שאין לה מושג כמה שהיא מגרה אותי וכמה אני חושב עליה כל יום. היא הוחמאה מאוד והרגשתי שזה הרגע להתענג גם במסגרת יחסינו.
נתתי לה לשתות מהקולה הקרה והדלקתי לה סיגריה שנרגע יחד. שאלתי אותה אם בא לה לצפות במשהו, היא התפלאה ושאלה במה, ביקשתי שתסמוך עלי. הוצאתי את הטלפון שלי וגלשתי לאתר שמציג נשים מעשנות שמקיימות יחסים תוך כדי עישון. בחרתי בסרטון של נערה צעירה, שמעשנת בחשק, ותוך כדי מוצצת את האיבר של החבר שלה. תוך כדי שאנחנו מעשנים יחד הראתי לה את הסרטון, היא התבוננה בו בפליאה והסתכלה עלי. היא שאלה אותי אם אני גם רוצה שימצצו לי כי זה נראה לה דוחה כל כך, צחקתי ואמרתי לה שיש המון דרכים לענג גבר ואחת הדרכים היותר מענגות זה על ידי מציצה. הוספתי שאוכל ללמד אותה בצורה שהיא לא תגעל מזה. חוי לא ענתה ורק המשיכה לשאוף מהסיגריה שלה ולהוציא עשן באיטיות.
לאט לאט קרבתי את גופי אליה והנחתי את ידה השניה על האיבר שלי שגדל במהירות, העברתי את ידה על איברי ונתתי לה לחוש אותו. לא דיברנו מילה. נתתי לה להבין לבד מה אני רוצה ממנה עכשיו. היא המשיכה לעשן ואני סכתי את ידה בשמן תינוקות והתחלתי לנוע בתוך ידה. היא הבינה את הרמז והמשיכה לשפשף לי את האיבר. הסברתי לה שכדי לענג גבר בצורה הזו היא צריכה ללחוץ בעדינות על האיבר ולהתמקד באיזור הכיפה, שם למשש בתנועה סיבובית וחוזר חלילה. היא שיתפה פעולה ואני הרגשתי איך אט אט אני מתקרב לגמירה. היא סיימה את הסיגריה שלה ואני צרפתי את ידה השנייה שתמשש לי את הביצים תוך כדי. היה נראה שהיא נהנית לראות אותי משתוקק כל כך אליה והיא הגבירה את הקצב. התחלתי לגנוח ואמרתי לה שאני עומד לגמור, היא רק חייכה והמשיכה לענג אותי. כמה רגעים אחרי לא יכולתי להתאפק, תפסתי בראשה והתפוצצתי עליה השפרצתי מטח אחרי מטח על שדיה ובטנה ואז נרגעתי. היא הביטה בעצמה בגועל ואמרה לי שמעולם לא היה זרע על גופה. העמדתי אותה וחבקתי אותה, נותן לזרע להמרח ביננו. אמרתי לה שזה הכי טבעי בעולם, ושהיא לא צריכה להתבייש במשהו. הרגשתי מותש, וכך כשאנחנו חבוקים נרדמנו
התעוררתי ולרגע לא זכרתי איפה אני. החדר היה זר לי והריח לא היה לי מוכר, כשראתי את חוי על המיטה לצידי, נזכרתי בחויה שלנו יחד ואושר אמיתי עטף אותי. היא שכבה על המיטה ישנה, רוך נסוך על פניה, שיערה היה מפוזר על הכר שלצידי וגופה היה עירום כולו. שדיה הלבנים היו זקופים ורגליה חיבקו את השמיכה שלצידה, איבר מינה היה פרוס למולי, ורדרד וחלק. שפתי איברה היו אדומים, יחסית לגופה הצח, הרגשתי איך זקפתי מיתמרת ועולה.
החלטתי לרדת לה ולענג אותה בלשוני. התחלתי בנגיעות קלות עם קצה הלשון בשפתי ערוותה תוך שאני נושף אוויר חם לתוך האיבר שלה. מצאתי את הדגדגן שלה בשפתי ולשתי אותו בעדינות בפי נותן לו לגדול ולהתנפח בתוך פי. חוי גנחה קלות מתוך שינה והתחילה לזוע אט אט. התחלתי לצייר במעגלים על שדיה בקצות אצבעותי. הרגשתי איך שהיא מתחילה את הגירוי שלה. היא התעוררה והחלה למחות בקול רפה, שמתי את אצבעי על פיה וביקשתי ממנה לא להתנגד ולזרום איתי. התנגדותה רפתה. המשכתי להכניס את לשוני לערוותה ומילאתי את פי רוק. היא התחילה לנוע עם גופה כלפי, כמו מבקשת שאכניס את לשוני עמוק יותר. שילבתי את אצבעותיי בידה והחדרתי את לשוני עמוק ככל שיכולתי. היא החלה לגנוח בשקט ופתחה את שתי רגליה, כמו מבקשת אל תפסיק.
התחלתי לצייר מעגלים סביב איבר מינה תוך שאני מענג אותה עם הלשון בלי הפסקה, הרגשתי איך היא מתגרה יותר ויותר ומיצי הערווה שלה והרוק שלי שטפו את פי. באצבעי תופפתי קלות על איברה והחדרתי אצבע בעדינות לתוך פי הטבעת שלה. היא זעה באי נוחות ומלמלה משהו על כאב. המשכתי להחדיר את אצבעי אט אט פנימה, מלטף את איבר מינה מבפנים ומרגיש את הקרום הדק שמפריד בין האצבע ללשון שלי. חוי עצמה את עיניה וגנחה בקול קצוב. ידיה נשלחו לראשי ותוך כדי שהיא מלטפת את שערי מלמעלה דחפה את פי אל איברה.
"עוד, עוד, עמוק יותר" לחשה
כשהיא התחילה לרעוד רגליה חובקות את גבי ומיצי ערוותה ממלאים את פי, היה לה טעם חמצמץ, שהיה הדבר הכי מתוק שטעמתי. האיבר המגולח שלה היה בשרני ונפוח וזלג ממנו על הסדינים שמתחתנו.
העסיס של אהבתנו.
הנחתי את ראשי בין שדיה והיא חיבקה אותי שכבנו בשתיקה כמה רגעים.
"לא האמנתי שאפשר להינות ככה, אני אוהבת אותך ושמחה על ההכרות ביננו"
חייכתי לעצמי במבוכה מחד ובסיפוק מאידך ידעתי שהיא שלי עכשיו, ליטפתי אותה על לחיה, ואמרתי לה
"זו רק ההתחלה."

Loading

4 מחשבות על “???? הסיגריה שלפני הסקס – חלק שני”

  1. לא יודע אם להאמין שזה אמיתי או לא,אבל בושה וחרפה…כל הדמיונות של אהבה שמונעת ממין, הכל שקר של יצר רגכי שמתשמך ככל שאתה ממשיך בדרך הזו, גילוי עריות שכזה עם אשה נשואה ואתה נשוי הוא דבג חמור ומעציב מאד,,,, מנסיון אני אומר …אני מתחרט על כל רגע שהיה לי טעם בדבר דומה.
    אין לזה כל גאולה ומטרה, הכל שקר אחד גדול, לא כדאי ולא נכון לתת לנשמה ככה לסבול ! ההנאה הזו מרגישה אמיתית אבל התוצאות שלה איומות! גדולי האומה היו מעדיפים למות 10 פעמים ולא להתקרב לזה, כל התירוצים של "אתה הנפד התאונה" זה שקר מכוער בתכלית הכיעור.
    קל וחומר לאדם המאמין בתורת משה שהיא האמת .
    אנשים ימכרו את החיים שלהם בשביל מין לצערי…
    עצוב ביותר לקרא את זה ,,, אוי ואבוי לנשמה האומללה שנפלה למקום שכזה ואינה עולה חזרה.
    תציל את עצמיך אם אתה מרחם על עצמיך , כי אלהים שונאא זימה , ואנחנו באמת רוצים את קרבת האלהים ולא קרבה כזו שפלה בתכלית השפילות.. תהיו חזקים ..תהיו גיבורים…ואל תתנו לעצמיכם להיות עלובים שכאלה …ממש מצטער וכואב.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן