שירלי המד״סנקית ורעות מש״קית הת״ש

סיפור מאת האחר

 

הסיפור התרחש מזמן, אבל תמיד נחמד להיזכר בימים יפים.

האימון נמשך לתרגילים אנסופים. חיילים רצים על הגבעות מרגילים כיבוש יעד סורי מחופר.

כבר יומים אנחנו באוהלי סיירים בחורף רמת הגולן.

בערב מגיע הרס״פ עם ארוחת ערב מפנקת של דייסה וחביתות החיילים מתלהבים מהארוחה החמה ומההופעה של שירלי המדסינ״קית היפה.

הארוחה הסתיימה והמכ״ים מתחילים לחלק זמנים.

שירלי באה לשבת לידי; אפשר קפה עם המפקד?

מכין קפה מהביל ומגיש למדסנ״קית, מסתובב קצת בין קבוצות החיילים מביט שהכל בסדר.

לאחר תיזוזים אינסופים הגיע זמן השינה.

מתיישב בכניסה לאוהל ומביט לכוכבים.

שירלי משתעלת קלות,״היי מה המצב?״ ״ בואי שבי״.

מביטים אל השמיים מתחילים לשוחח על ד״א ועל הא. פתאום נשמע רעש הנסיעה של הג׳ייפ.״ שיט, שיט״ אומרת שרלי״הרס״פ הדפ״ר השאיר אותי פה, אוףף״. ״אופס״ אני אומר ״מה תעשי?״

״אולי למישהו יהיה מקום באוהל בשבילי״?

אני לא מתייחס וממשיך להביט לשמיים, ממשיך לדבר על העגלה הגדולה וחץ הצפון.״ קר לי״ אומרת שרלי ומתחילה להתקרב אליי נצמדת,

״איזה כייף אתה חם״, ״בואי שלא תקבלי היפוטרמיה, זה מה שחסר לי״.

מתחילה לחבק,״ אולי נלך לישון מאוחר?״,

אני מביט הרחק לאוהל המכ״ים, ״ הם נרדמו, מה נעשה איתך?״ ,״אוהל הקצינים יש רק שק״ש אחד״ אומרת שרלי ומחייכת. אני מרים ידיים ״ בואי״.

נכנסים לאוהל שוכבים על האדמה. אני מפנה את שק השינה לגברת הצעירה.״ לא, לא בוא תצטרף אני לא אגנוב לך גם את המקום וגם את השמיכה״.

שוכבים יחד, מת להרדם, עוצם עיניים.

לפתע יד קטנה מתחילה ללטף את היד מתגנבת מהיד אל החזה ואל הבטן. מביט לשרלי היא מביטה אל עיניי ומתחילה להתקרב.

שפתיים לשפתיים נשיקה קצרה מגששת, ומתנתקים. החיבוק נהיה נועז יותר יד נשלחת לחזית המכנס והשניה מלטפת חזה, היא מתקרבת אל אוזני, ״ רני, איזה ריח טוב יוצא ממך כאילו אתה לא בשטח״. עוזבת את האוזן מתקרבת לפה מתחילה לנשק, לשון רטובה מתגנבת לפה, מחול לשונות מתחולל לי בפה. יד מתגנבת מעבר למכנס מלטפת את החבר שישן בבוקסר.האיבר מתחיל לצמוח מגיע לזיקפה, מה עושים עכשו ? חושב.

אוזר אומץ מתחיל ללטף מעל המדים על הבטן לחזה, אין התנגדות מוסיף קצת חוצפה, מצרף את הפה לליטוף עם נשיקה גולש מהצוואר לעצם הבריח ומשם לחזה, פותח חולצה מגלה חזיה עם פתיחה מהירה, ממשיך להדרים מלקק בריפרוף בטן שטוחה עד התחתון. לפתע שירלי מושכת את גופי, אולי הגזמתי קצת חושב לעצמי.

מתרומם ומתמקם לשכיבה על הגב חבל שנגמר, אולי עשיתי משהו רע.

לפתע מרגיש ידיים נעימות פותחות מכנסיים מתחילה להפשיט אותי, בלי תחתונים בזיקפה מלא משב רוח מקפיא מתגנבלאוהל לחלקיק שניה.

פיה של שירלי מסתער על זיקפתי, בלי להמתין אפילו לשניה מתחילה לעלות ולרדת עם הפה.

לא מפספסת מילמטר אחד, אני מלטף את גבה יורד אל ישבנה השרירי. מכניס ידים לתחתון הדק מלטף ישבן עד החריץ הרטוב הלוך ושוב.שירלי בקורדנציה מגיע לשיא ראשון וממשיכה למצוץ.

מרגיש לא נעים וקצת מנצל מרים אותה אליי אל נשיקה, מהפה גולש אל החזה וממשיך אל גבעת האהבה, מנשק שפתיים לשפתיים מגניב לשון, תופס את הדגדגן ויוצאים במחול לשון גברית מול איבר נשי טנגו רומנטי בליל צפוני.

עם ידיים חזקות מצמידה אותי לאגן, נשימות עמוקות מבשרות על אביונה,״תמשיך תמשיך אני רוצה עוד״, לבקשה כזאת אין סיבה לסרב, ממשיך ללקק עם לשון סיבובים מסביב ומדי פעם החדרות יורד עם הלשון מהפתח הרטוב עד פי הטבעת ושבעל החור. שירלי מתנשמת לוחשת הברות לא ברורות ..״כן כ כ עוד כ כ כ״ לשיא נוסף, ״ אני רוצה אותך בפנים״ לוחשת לאוזני ״בוא גבר תכבוש אותי״ מסובב אותה לכמו כפיות ישבן מול איבר ומתחיל ללטף מהחזה אל הבטן ושוב לחזה. שירלי קצרה, שולחת יד לאחור תופסת בזיקפה ומובילה אליה בלי להמתין מכניסה את האיבר ומתחילה בהשתגלות. איברי מרגיש את חום תנורה את הלחיצות והקיווצים לפני האביונה.״ עוד עוד כן כן״ לוחשת לאוזני ״גמרתי גמרתי״ מתנשפת. ״ הרגת אותי, אני מתההה״. מוריד הילוך מתחיל ללטף איברי נח לרגע אצלה בנרתיק, זרמים של ליטוף מעבירים צמרמורת בגופה מחיל לזיין בלי הפסקה קשוב לגופה ממשיך להוביל מרגיש את שיא של שירלי מתחיל להפיל לשיא נוסף, היא לופטת את צווארי בחוזקה לוחשת לאוזני ;״ כן כן כן אלוף ארבע פעמים עוד לא קרה לי אולףףף״. אני ממשיך להשקיע עד ששאלתי גומרת ומיד אחר כך יוצא מהר וגומר בהשפרצה על ישבנה, שירלי מחייכת מתכופפת ומכניסה אותו לפיה מתחילה ללקק אותו ומנקה את השאריות שלי ושלה, עולה אל פי מגניבה לשון מחול לשונות לשתי דקות. עוזבת את הפה לוחשת לאוזני ״תודה המפקד אולי תהיה חברי?״

מתקרבלת לגופי ומתכסה בשק שינה מציץ לשעון עוד מעט אני צריך לקום לעשות לחיילים הקפצה…

הכנת סגל היא שבוע של כייף על החוף של נתניה.

יושבים בכיתה כמה שעות ביום ובערב מסתובבים קצת בטיילת של נתניה.

בערב יום שלישי חזרנו אחרי גלידה, שני הקצינים אני ורז שירלי המד״סנקית ורעות מש״קית הת״ש.

לאחר פרידה נכנסים לחדר למקלחת.

אחרי חמש דקות דפיקה בדלת, הבנות נכנסות עם טרנינג וחולצה לבנה,״ משעמם לנו, אפשר?״. ״יאללה בכייף״ אומר רז.

נכנסות לחדר יושבות על השטיח, מתחילים לשוחח, רעות שותה מבקבוק הקולה ומכריזה ״ מי רוצה אמת או חובה״. אנימביט לבנות ומציץ על רז.

שירלי קופצת ״אני בפנים״,״ אני גם״ מכריז רז כולם מסתכלים עליי ״נוו״, ״טוב, טוב״ אני אומר בחוסר חשק.

שירלי מחילה לסובב הפקק נופל על רעות, ״ אמת או חובה״?? ״אמת״ אומרת רעות.

״ אמת שאת מפנטזת על מישהו בחדר?״ שירלי לא מאבדת זמן. רעות מסמיקה מביטה עליי ״ כן״, ממשיכים רעות מגלגלת יוצא על רז,״ אמת או חובה״ שירלי קופצת״ קצינים זה רק חובה״,״ חובה עלייך להוריד חולצה״. רז פושט חולצה ומגלגל את הבקבוק יוצא על שירלי ״ אמת או חובה?״ אני לא מפחדת ״ חובה״ אומרת שירלי, ״יאללה להוריד חולצה״ שירלי בקלות מורידה בקלות חולצה ונחשף חזה מדהים ארוז בחזיה מחרמנת, אני מתחיל להזדקף ומנסה להסתיר את זיקפתי.

המשחק ממשיך עוד כמה סיבובים כולנו נשארנו רק עם תחתונים לגופנו. שירלי מכריזה ״משעמם ילדים, מעכשיו רק חובה״,״רעות חובה עלייך להתפשט לגמרי!״ רעות מתפשטת וחושפת חזה מדהים עם פטמות קטנות וזקופות כמו שני דובדבנים קטנים, מורידה תחתון ומגלה כוס מסופר בעיצוב יפה ומתיישבת מולי, העיינים מופנות אל הבנות, הבקבוק מופנה לרז.״ יאללה בנים תתנשקו״ מכריזה רעות אני מהסס ״נוו״ שירלי אומרת ״מה אתם מפחדים?״ מגחכת ״לוחמים על מפחדים מנשיקה על הפה״ ומתחילה לזמזם את השיר של עברי לידר ״בוא…״. רעות במבט כועס ״בלי נשיקה לא ממשיכים, אתם לאפריים אני ערומה״. רז מתקרב אליי עוצם עיינים ומנשק, הבנות מכריזות ״ זה מחרמן״. אנחנו נפרדים רז עוזב אותי ומתקרב לשירלי, מתחיל ללטף מהכתף לחזה, שירלי לא ממתינה ונצמדת לנשיקה שניהם מתחרמנים מול הפנים שלנו רעות משתעלת לסמן לי שהיא גם פה. אני מתקרב אליה ומתחיל ללטף מהחזה עובר לפיטמה ויורד עם הידיים לכיוון הישבן. רעות מושכת אותי לכיוון המיטה, אנחנו מחילים להתחרמן, בזוית העין אני רואה את רז יורד לשירלי, שירלי מתחילה לגנוח ואומרת ״בוא אליי, אני צריכה שתזיין אותי״ רז עוזב את הכוס מזדקף ועם זיקפה יפה חודר אל שירלי, במיטה שלנו אני יורד לרעות ומביא אותה לשיא, ידיי גולשות לישבן ומתחיל ללטף את פי הטבעת. אצבע מתחילה לחדור את הטבעת האנאלית ועם עבודת לשון יסודית רעות גומרת בשנית.״בוא אליי נו אני מתה״, אני מתרומם מסובב את רעות לדוגי ונכנס לכוס מתחיל לבעול אותה שברקע שירלי גונחת,״ אני גומרת גומרת..״ מכריזה רעות ונשכבת בלי אויר על המיטה, מוציאה אותי ממנה ומתחילה למצוץ אני לא לא יכול להתאפק אצבע חוקרת מתגנבת לישבני ואני גומר במספר השפרצות לפיה של רעות. אני צונח לידה ומתחיל ללטף ולנשק בעדינות. רעות לוחשת ״תודה, אתה אלוף הכי טוב שהיה לי״ אני מסמיק וממשיך ללטף, שירלי מכריזה ״ החלפה״ וקופצת עליי על המיטה, יד נשלחת לזין ומתחילה ללטף זיקפתי צומחת ישר ושירלי מתחילה לרכוב עליי כאילו אין מחר היא משתוללת כרוכב על סוס פרא, ״ אני גומרתתתתת״ ומטמותתת עליי.

רעות מתקרבת בחוזר חשק לרז ואומרת אני גמורה ״ אני אעשה לך ביד״ ומתחילה ללטף. שירלי אחרי דקה מנשיכה לרכיבה נוספת אל עבר שיא נוסף, רז גומר ביד של רעות.״ אני חייב לשתות״ לובש חולצה ומכנס ויוצא מהחדר לכיוון השק״ם.

רעות מביטה בשירלי עליי ומתקרבת, יושבת לי על הפנים ואני מתחיל ללקק. בראשי אני אומר זה אני יכול למות הגעתי לשיא..

״אני גומרת״ מכריזה שירלי, רעות מצטרפת בגניחות, אני מסובב את שירלי מחבק אותה ומתחיל לזיין נכנס ויצא מלטף את גופה, ״אני גומרת״ ושנינו בשיא משותף נשכבים על המיטה.

שירלי לוחש ״אתה אלוף, בכמה רמות מעל רז״ מנשקת אותי על הפה, ״יאללה רעות צריך לישון 6 בבוקר ריצה על הים״ שתיהן מנשקות אותי מתלבשות ולפני היציאה שואלת רעות,״ מה צריך לעשות לזכות בשידור חוזר??״ מחייכת ויוצאת מהחדר

Loading

3 מחשבות על “שירלי המד״סנקית ורעות מש״קית הת״ש”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן