שחור כמו זפת

סיפור מאת זיזי190

אוגוסט. חמישה חודשים לשחרור. אחרי שנתיים ושלוש בתפקיד הזה הגיע הזמן לעבור הלאה. תמיד חשבתי מי יהיה הבא אחרי להחליף אותי בתפקיד. אם הוא יהיה סבבה, מעפן או סתם לא מתאים (הם לא ממש עושים ראיונות זה פשוט שיבוץ). ואז יום אחד הוא הגיע.
״לך לשג, תעשה לו טופס טיולים ותביא אותו לפה״. אני מתארגן ויוצא לכיוון השג ורק חושב איך אני אתחיל. ״היייי מה קורהה״ לא אגרסיבי מידי הוא יחשוב שאני פסיכי ויבהל. ״היי, נעים מאוד״ זה נשמע קצת חנון כזה שלא יחשוב שאני איזה חנג׳. טוב מה שיצא יצא.
אני מגיע ורואה חייל 1.90 עם כומתת בקום על מדי א. היו לו עיניים כחולות מהממות, שיער בלונדני די קצר כי רק עכשיו יצא מהבהדים ופנים מסורטטות היטב כאילו פיסל אותו צייר.
״היי, נעים מאוד״ ניסיתי להגיד בלא יותר מידי התרגשות שהמחליף שלי אחד הדברים הכי יפים שראיתי.
״היי אני אלון, אתה גיל?״ ענה באותה רמת התלהבות. כנראה רצה שהבן אדם הראשון שיראה אותו מהבסיס יחבב אותו. אבל אני לא הייתי גיל.
אחרי כמה בירורים מסתבר שהוא בכלל נכנס ליחידה אחרת בבסיס והוא לא החייל החדש. הייתי קצת מבואס אבל המשכנו לדבר עד שנכנס לשג עוד חייל. הוא היה 1.70 בערך, עיניים חומות בהירות, שרירי מאוד והעור הכי שחור שראיתי בחיי. שחור כמו זפת. הוא התקדם לכיוונו ושאל אם אחד מאיתנו זה עומר.
עניתי לו שזה אני ולחצתי לו את היד בחיוך. אלון שעמד לידנו לא הספיק להגיד מילה וכבר בא לקחת אותו אחד הקצינים מהיחידה שלו. ״ביי עומר היה נחמד להכיר!״ אמר כשהתקדם לכיוון השלישות שלהם.
״תודה, גם אותך, בהצלחה!״ אמרתי וקצת התאכזבתי שאני כנראה לא הולך לראות אותו יותר.
אחרי כמה שניות שהלך הבנתי שאני צריך לעשות סווטיץ׳ בראש ולהתייחס לחייל החדש האמיתי.
״היי, סליחה אז איך אמרת השם.״
״השם שלי ביטארו.״ הוא אמר בקצת מבטא אמריקאי. אז התחלתי לדבר רק באנגלית בינתיים כדי שירגיש בנוח ולא יסתבך עם המילים.
התחלנו להתקדם לכיוון השלישות שלנו ובדרך הכרנו קצת אחד את השני. הוא עלה מאמריקה לבד ממדינה לא מוכרת ממש, תמיד חלם להגיע לישראל ולהיות לוחם אבל אחרי כמה הורדות פרופיל שובץ כתומך לחימה.
טיפוס קצת ביישן, במיוחד מול אנשים חדשים אבל מאוד משתדל ומנסה לזכור כמה שיותר שמות ולהתחבר.
אחרי יום של קליטה וקצת להבין מה התפקיד, לקחתי אותו לחדר שלנו כדי שיוכל לשים את הדברים שלו ולהתמקם. היינו מאוד מסריחים משמן והוא כמובן לא רגיל לזה כמו שאני רגיל לזה על בסיס יומיומי אז הדבר הראשון שרצה לעשות זה ללכת להתקלח.
הוא התחיל להתפשט לאט לאט ולזרוק הכל על המיטה שלו. כמו שאמרתי טיפה ביישן אז שמתי לב שבין לבין הוא מעיף מבטים עלי לראות אם אני מסתכל עליו בזמן שהייתי בטלפון. כשעשה את זה התמקדתי מאוד בטלפון ולא רציתי להסתכל כי לא רציתי לגרום לו להרגיש לא בנוח.
הוא יצא מהדלת במגבת בלבד.
לפני שיצא שאל אותי ״אתה בא גם?״
אמרתי לו שאני לא אוהב ללכת כשיש מלא אנשים ואבוא יותר מאוחר. התכופפתי ליד הדלת כדי לחבר את הטלפון למטען שהיה שם ובדיוק שהגעתי הוא פתח את הדלת ונכנס שוב כי שכח את השמפו שהיה על הארון.
הסתכלתי למעלה וראיתי את כול הגוף השרירי שלו מהרגליים ועד הראש. ובגלל הזווית יצא שראיתי לו את הזין מתחת למגבת. הוא צחק גיחוך מבוכה כזה, לקח את השמפו ויצא החוצה.
ישבתי עם עצמי וחשבתי מה לעזאזל ראיתי ולמה זה כל כל מחרמן אותי. בדרך כלל הטיפוס שלי זה בחורים כמו אלון שראיתי בבוקר, אבל עכשיו כל מה שאני יכול לחשוב עכשיו זה איך אני רואה שוב את הגוף שלו בלי למהר ונוגע בו. הכנסתי יד דרך המכנס והתחלתי לעשות קצת ביד. לא רציתי לנעול את הדלת כי זה היה קצת מחשיד אז הייתי בכוננות למקרה שמישהו יכנס.
חשבתי על איך ביטארו עומד שם ואני בא ומלקק לו את הפטמות ואת הזין שלו עד שהוא מתחיל לגנוח ולצרוח את השם שלי…
שמעתי צעדים מתקרבים ומהר הוצאתי את היד משם. ביטארו נכנס ואני הזדרזתי לשבת זקוף כדי שלא יראו את הבליטה מהמכנס.
לא הסתכלתי עליו עד שהתלבש לגמרי ונכנס למיטה. למרות שאני נמשך אליו בטירוף עכשיו, אני לא רוצה להטריד אותו ושיחשוב שהשותף שלו ומי שמלמד אותו את התפקיד הוא קריפי שדלוק עליו.
קמנו בבוקר למחרת והלכנו לעבודה. לקראת הערב אמרו לנו שלמחרת בבוקר נלך לבריכה באחד הקיבוצים שמסביב. לכולם היה בגד ים בבסיס כי היינו כבר בבריכה חודש שעבר אבל לביטארו לא היה כי רק הגיע אתמול מהקורס. בטח לא חשב שהיום השני לסדיר שלו יהיה יום בריכה. אחת הנגדות ביקשה ממני שאביא לו בגד ים ספייר אם יש לי ואמרתי שבכיף.
הגענו לחדר וביטארו מדד את בגד הים הספייר שהבאתי בפעם שעברה. הוא הוריד הכל ונשאר רק בתחתונים וכפכפים כדי לראות איך זה יושב עליו.
״נראה שזה יושב טוב לא?״ שאל אותי תוך כדי שהסתכל במראה.
״נראה לי שכן.״ עניתי בחוסר עניין כי שיחקתי את עצמי כאילו אני לא מתרגש מזה שהוא חצי ערום במרחק נגיעה.
הוא הוריד את המכנס, הניח אותו על המיטה שלו ויצא להתקלח. לא יודע למה איך שהלך נהיה ריח טוב בחדר ולא הבנתי ממה זה. לקחתי את המכנס והרחתי אותו כמה פעמים והבנתי שזה מהבושם שלו. אני לא יודע בדיוק איזה אחד זה היה אבל היה לו ריח משגע שלא יכולתי להפסיק. רציתי להכניס שוב יד בתחתון אבל איך שבאתי הוא נכנס לחדר כמו אתמול ששכח את המשפו.
הוא נכנס בשוק וסגר את הדלת מאחוריו.
ישבתי שם במבוכה ולא ידעתי בדיוק מה להגיד.
״הרחת לי את המכנס? מה אתה חושב שהסרחתי אותו?״ אמר בעצבים.
״לא, לא מה פתאום.״ ניסיתי להכחיש ולצאת מזה.
״אין, אין ידעתי שאתה סתם משחק אותה ואתה לא באמת רוצה שאהיה פה.״
״מה.״ אמרתי בתדהמה והבנתי שהבאתי לביטארו את הרושם הלא נכון שאני נגעל ממנו.
״כן ראיתי איך התאכזבת שאני הייתי החייל החדש במקום הבלונדני הזה שעמד שם בשג. אל תנסה לעבוד עלי.״
״זה ממש לא נכון…״ נבלעו לי קצת המילים. לא ידעתי מה לעשות כדי לגרום לו להבין שזה לא העניין.
״כן? אז למה הרחת את המכנס?״ שאל והצביע על המכנס שעדיין היה בידיים שלי.
קמתי לעברו והסתכלתי על המכנס ואמרתי ״יש לו ריח טוב.״
״מה?״ הוא הסתכל עלי תוך כדי ששינה את הקול שלו.
זרקתי את המכנס על המיטה שלי, הסתכלתי לו עמוק בעיניים ונישקתי אותו.
עדיין בהלם הוא הרחיק אותי קצת עם היד שלו, הסתכל עלי שוב, בהתחלה בכעס, ואז התרכך ונישק אותי שוב.
עדיין עומדים במכרז החדר התנשקנו בלהט והתחלתי ללטף לו את הראש בנעימות ולאט לאט ירדתי עם הידיים לאורך גופו שהיה עדיין במגבת.
שמתי לב שזה כנראה הפעם הראשונה שהוא מנשק גבר כי הוא לא היה בטוח בעצמו במה לעשות ועצר מפעם לפעם. אני שידרתי לו ביטחון שיעשה מה שהוא רוצה ולאט לאט הוא השתחרר. ירדתי עם היד לכיוון המגבת והוא עצר אותי עם היד.
״חכה״. אמר וחשבתי לעצמי אולי הלכתי קצת יותר מידי רחוק לפעם ראשונה. הוא לקח את אחד המפתחות שלנו ונעל את הדלת. הוא חזר אלי וחזר לנשק אותי. הורדתי חולצה ונישקתי לו את העורף. לאט לאט התחלתי לרדת למטה לאורך הגוף שלו ולנשק לו את הפטמות בפראות. הוא בתגובה גנח גניחות יותר סקסיות ממה שהיה לי בחלום אתמול ולמרות שנהנהתי מהם מאוד והדליקו אותי, אמרתי לו בלחש שיהיה בשקט כי הקירות של החדרים דקים.
ירדתי וירדתי עד שהגעתי למגבת וישבתי על הברכיים. הסתכלתי עליו מלמטה מחכה לאישור. הוא הוריד מבט בחיוך והוריד את המגבת וחשף זין זקוף, ארוך, לא פחות שחור ויפה ממנו מכוון ישירות אלי. העברתי את הלשון שלי על כל אורכו מהביצים עד לכיפה והוא הצטמרר ולקח את הראש אחורה בעונג.
אחרי כמה אקטים של טיז כמו לללק רק את הכיפה ולנשק לו את המשפעה כשאני מחזיק את הזין שלו ביד הוא שם את היד על ראשי במטרה לכוון אותי אל הזין.
לקחתי את ראשי אחורה, כיסיתי את כל הזין בפי ובבת אחת סגרתי עליו עם הלשון והתחלתי למצוץ. הוא בתגובה רעד עוד יותר ממקודם והתחיל לשאוף אוויר במטרה לא לגנוח.
מצצתי אחורה וקדימה כשהוא הזיז את האגן שלו לכיווני. אחרי כמה דקות הוא הקים אותי וזרק אותי על המיטה שלו שהייתה מאחורי. הוא השכיב אותי ועלה מעלי בתנוחה של זיון.
הוא הוריד לי במהירות את כל הבגדים ונותרתי ערום כמוהו. כשהזין שלי יצא זקור וארוך קצת יותר משלו ראיתי שהוא היה קצת בהלם.
הוא ראה שראיתי ואמר ״זה פשוט הפעם הראשונה שלי עם גבר חח. אני לא רגיל לזה…״
הנחתי את ידי על ראשו ונתתי לו מבט מאשר ולאט לאט הוא ירד לכיוון הזין שלי. בהתחלה הכניס אותו לפה בחשש ואז כשהבין שזה פשוט מאוד ואין יותר מידי מה לעשות הוא התחיל למצוץ בפראות ולהנות מזה מאוד.
כל פעם שירד למטה יכולתי להרגיש התחת שלי נפתח יותר ויותר בזמן שהרגליים שלי על שלו עם הזין שלו מכוון ישירות לתחת שלי. אחרי כמה פעמים לא יכולתי יותר ומשכתי אותו אלי. נישקתי אותו בסערה וכיוונתי את הזין אל החור כדי שיוכל להכנס.
כשנכנס שנינו הוצאנו אנחה גדולה ולא היה לנו כבר אכפת מי ישמע אותנו. הוא הכניס שוב ושוב בחרמנות ואני בשלי נהנתי מהמראה ולראות שהוא כל כך נהנה ממני. הוא הזהיר אותי שהוא הולך לגמור ואמרתי לו שיגמור בפנים. הוא נתן שלוש הכנסות מהירות עם גניחות חזקות וגמר עם גניחה אחת גדולה בה הרגשתי את כל הזרע יוצא ממנו. גמרתי גם באותו זמן ונשארנו מתנשפים.
כשסיים יצא ממני ונשכב על המיטה. אני שכבתי לצידו עם יד על החזה שלו ורגל על הזין שלו. הוא חיבק אותי וככה נרדמנו עד הבוקר הבא…

Loading

6 מחשבות על “שחור כמו זפת”

    • אני בחור ישיבה חרדי מכיר רק הומואים מחרמן בטירוף צרעך המשך

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן