שותפים – חלק ג – פורים

מאת כותב אנונימי

לחלק א של הסיפור, חלק ב

אני פז ונטע שכבנו לנו בספה, הדלקנו נטפליקס ונשענו אחד על השני. אחר כך אכלנו אני ופז הכנו ארוחת ערב, פז התגלתה כבשלנית לא רעה. הלכתי לישון יחסית מוקדם, להפתעתי אחרי 10 דקות פז ונטע הצטרפו למיטה שלי לישון, ככה העברנו את הלילה שלושתנו במיטה אחת.

מסיבת פורים של האוניברסיטה היא המבשר הרשמי של הקיץ הבאר שבעי. היא מגיעה מתישהו במרץ. במעין השגחה עליונה תמיד חם באותו יום ובנות באר שבע לא צריכות יותר מזה בשביל לחסוך בבד. כמו כל מסיבת פורים הנשים מתחרות ביניהן מי תלבש פחות. מגוון מכשפות ומלאכיות סקסיות היו שם באותו יום שמשי, אבל מה שקרה לי לא ישכח הרבה זמן.
המסיבה הייתה אמורה להתחיל ב14 בצהרים והתקיימה ברחבה הגדולה של האוניברסיטה. לי לא היו לימודים באותו יום כך שיכולתי לישון טוב ולהתארגן.
לפני המסיבה הוזמנו לבית של חבר לישיבה של לפני המסיבה. לישיבה הגעתי עם חבר מהלימודים, שחר שמו. שנינו היינו בחורים שנראים טוב, גבוהים, בנויים לתלפיות. בפורים הזה החלטנו להתחפש לוויקינגים, התחפושת כללה מכנסיים עם וסט ללא חולצה, מה שהבליט את החלקים שרצינו להבליט אצלנו ובהחלט העניק לנו לוק של ויקינגים.
כשנכנסנו לבניין לא היה קשה לזהות את הדירה לפי רעש המוזיקה שבקע ממנה. הגענו לדלת ופתחנו אותה. הפרצוף הראשון שראינו היה של אבישי, החבר שהזמין אותנו, הוא קיבל אותנו לשלום היו שם עוד שני חברים שלנו שכבר היו בדירה. אבישי החל להראות לנו את הדירה, תוך כדי סיור אני סורק את האנשים שהיו בדירה, תמונה נחמדה נגלתה לעיניי: היו שם בערך 20 אנשים, 70 אחוז מהאורחים היו סטודנטיות, חברות של שתי השותפות של אבישי כך שהגברים היו במיעוט. סרקתי קצת את הבחורות שהיו במסיבה וכמיטב במסורת של החג רובן לא לבשו יותר מדי, או שהיו עם חצאיות קצרצרות או מכנסיים צמודות עם חלקים עליונים שלא הסתירו הרבה.
בסוף הסיור חזרנו לסלון וראינו שבנות שולחות לנו מבטים מתעניינים, היה נראה כי אנחנו סחורה מבוקשת במסיבה הזאת.
התקרבנו ליד השולחן שבו היה האלכוהול והצעתי לאבישי ולחברים להרים צ'ייסר. ליד השולחן עמדו שתי בחורות. "תכיר זו ירדן, שותפה שלי" אמר אבישי והצביע על אחת מהן, "וזו מאיה".
"וואו" חשבתי לעצמי בלב.
הן היו 2 מהבחורות הכי יפות שראיתי. שניהן נראו כאילו יצאו מתצוגת אופנה, מעין נסיכות אינסטגרם כאלה.
ירדן הייתה מהממת, שיער שחור חלק, עיניים בהירות ירוקות חומות כאלה שגורמות להרגיש מבטים חודרניים, כאלו היו בינה לבין שחר חבר שלי מהרגע הראשון. שניהם נתפסו בוהים אחד בשנייה עם מבטים מחויכים. היא לבשה תחפושת מלאכית שכללה חצאית טניס לבנה קצרצרה עם נעלי עקב, חזייה תחרה לבנה וכנפיי מלאכית שמעטרים את גבה.
ומאיה, אוי מאיה, קשה היה לתאר כמה שווה היא הייתה. היא התחפשה לשטנית אדומה וסקסית, היא הייתה גבוהה, רגליים רזות וארוכות, נעלי עקב סטילטו סקסיים. היא התחפשה לשטן. לבשה מכנסי עור בצבע אדום לוהט. חלק עליון של התחפושת כנראה נאבד לה כי היא לבשה שם רק חזיית תחרה אדומה סקסית. היו לה שדיים עומדים, יחסית גדולים. לראשה היא עטרה שני קרני שטן אדומות סקסיות.
כשהמבטים באוויר נפגשו היה באוויר שקט מתח, כאילו העולם עצר מלכת. "אני שחר וזה דור" שחר שבר את השתיקה. ירדן ומאיה גיחכו בינן לבין עצמן.
הצעתי שנרים כוסית כדי להקליל את האווירה..
מזגתי לארבעתנו ולאבישי צ'ייסר של טקילה מהבקבוק שהבאתי, לקחתי מהקערה גם כמה פלחי לימון והגשתי לכולם. הרמנו ללחיים. מאיה הצמידה את הכוס שלה לשלי ללחיים ואמרה "אם לא מסתכלים בעיניים זה לא נחשב". חייכתי הצמדתי את הכוסות שלנו וחייכתי אליה חיוך פלרטטני ישר לעיניים.
"לחיינו" קראתי ושתינו את הצ'ייסר, נראה שעל מאיה האלכוהול לא השפיע והיא לגמה אותו בקלילות.
שמנו את הלימונים בפח ואני ניגשתי לקחת בירה. אחרי שפתחתי אותה הרמתי את הראש וראיתי את מאיה וירדן מתקדמות לכיוון השירותים, כי כמובן נשים לא הולכות לבד לשירותים.

הלכתי לשבת עם חברים שלי. התיישבתי בספה בסלון. מאיה וירדן יצאו מהשירותים והמשיכו לדבר אחת עם השנייה.
שיחקתי אותה לא מתעניין והמשכתי בענייניי.
בינתיים שחר, חבר שלי התחיל לדבר עם ירדן בצד, כך שמאיה נשארה לבד. היא התקרבה לכיווני והתיישבה על המשענת של הספה לידי.
הסתובבתי לכיוונה והתחלנו לדבר אחד עם השנייה, להכיר, כאשר כל הזמן הזה היד שלי מחבקת את הגב החשוף שלה. היא לומדת פסיכולוגיה והיא במקור מצפון ת"א.
הצעתי לה מהבירה שלי והיא לקחה אותה והחלה לשתות ממנה. הצעתי שנלך לדבר במרפסת כי הרעש של המוזיקה היה חזק ושנדליק ג'וינט שהבאתי מהבית. בדרך החוצה העפתי מבט על מה קורה עם שחר וראיתי את שחר וירדן נכנסים לחדר של ירדן וסוגרים את הדלת מאחוריהם. מאוחר יותר, שחר סיפר לי שהיא מצצה לו והוא דחף לה אצבעות לכוס.
כשיצאנו למרפסת ניסיתי לקדם עניינים. מאיה שיחקה אותה קשה להשגה, וכל ניסיון שלי לייצר אינטימיות נכשל. נדמה שהיא נהנתה לעשות לי חיים קשים למרות שכן רצתה אותי והקפידה לפלרטט איתי ולשמור אותי על אש קטנה.
היא סיפרה לי בחוץ בין השאר שבעבר היא תחזקה אינסטגרם פופולרי עם עשרות אלפי עוקבים.
"אף פעם לא הייתי עם אושיית אינסטגרם" תפסתי אומץ והגברתי את הפלרטוט.
מאיה עשתה צעד לכיווני
"מי יודע איך ייגמר היום" ענתה מאיה ונשקה לי בשפה נשיקה קצרה וחזרה לדירה משאירה אותי לבד עם זין שהתעורר.
אחרי עוד כמה צ'ייסרים התקדמנו למסיבה הגדולה באוניברסיטה. מאיה וירדן עשו כמה תמונות לאינסטגרם בדרך אז התעכבו במעט ויצא שלא בילינו ביחד בתחילת המסיבה.
אני הייתי די בראש, לא פיקח אך נמצא בשליטה.
במסיבה היו מבטים ממספר בחורות. כמה גם באו להתחיל איתי. לא הייתי בראש של להגביל את עצמי או משהו כך שחיכו לי בכיס מספרי טלפון של בחורות.
את מאיה ראיתי, היא רקדה ונראה שהיא שתתה לא יותר מדי והייתה בראש טוב בסך הכל. באתי אליה והתחלתי לרקוד קרוב אליה. היא זרמה עם הריקוד ושיתפה איתי פעולה. היא נצמדה גם היא אליי. שלחתי יד לאגן שלה והיא לא הגיבה, ניצלתי שהיא הייתה עם הפנים אליי ובאתי לתת לה נשיקה, היא הנידה את ראשה והגישה לי את הלחי. תוך כדי היא גם הסתובבה במקום והתרחקה צעד וחייכה אלי חיוך מתגרה. היא רצתה להראות לי שהיא זו ששולטת במצב ואני לא הייתי מוכן לזה. אמרתי לה שאני הולך לשירותים ונעלמתי.
כשחזרתי לא באתי אליה, אלא אל החברים שלי, למרות זאת, דאגתי להיות במרחק עין ממנה כדי שלא אאבד אותה. ראיתי שמתחילים איתה בחורים אבל היא דוחה אותם די מהר.
עברו מספר דקות וראיתי את נטע שותפה שלי עוברת לידי. היא התחפשה לוונדרוומן עם חצאית קצרה סקסית וחולצה בטן צמודה. היא שמחה לראות אותי והייתה שיכורה הרבה יותר ממני. היא סיפרה שהתמזמזה מקודם עם בחור ואולי יקרה עם זה משהו.
כל הזמן שנטע הייתה לידי התקרבנו אחד לשנייה לאוזן כי היה רעש מסביב, מדי פעם כשהצצתי על מאיה ראיתי שגם היא מסתכלת עליי ובוחנת אותי.
"דיברתי עם מישהי מדהימה בישיבה לפני המסיבה. היא עושה לי חיים קשים" אמרתי לנטע באוזן, סיפרתי לה על הסיפור עם מאיה.
"היא מאחוריך הגבוהה עם החזייה והמכנס עור".
נטע סובבה את הראש כאילו במקרה.

וחזרה לאוזן שלי ואמרה "וואי מהממת, צריך עזרה?"
חייכתי והרמתי את הידיים בייאוש.
"למה לא אמרת קודם?" איך שסיימה את המשפט קירבה את פיה לפי והחלה מנשקת אותי בלהט, מנסה לגרום למאיה לקנא. לא התנגדתי כמובן ללשון של נטע שכל כך אהבתי. היא החלה נצמדת אליי מלטפת ונאחזת לי בזרוע.
התחלתי לתפוס לה בתחת ולהצמיד אותי אליה היא השמיעה גניחה קטנה, אין ספק שהיא לא סבלה בנשיקה הזאת. אחרי דקה בערך היא הוציאה את הפה שלה איחלה לי בהצלחה ונעלמה. העפתי מבט לכיוון מאיה, ראיתי שהיא מסתכלת עליי אבל היא מיד הסיטה את המבט מחשש שאראה.
חזרתי לחברים שלי והלכנו לבר להזמין שתייה.
הגענו לבר ואני מרגיש נגיעה בגב. הסתובבתי וראיתי את מאיה.
"היי" אמרה.
"שלום" אמרתי בגמגום.
"בא לך צ'ייסר?" הציעה.
"בטח"
מאיה מיהרה ללכת לברמן והזמינה 4 צ'ייסרים טקילה. שתיים לי ושתיים לה.
לא רציתי להראות נרתע, וישר אחרי לחיים לקחנו את הצ'ייסר הראשון. היא לא נרגעה וישר אחרי לקחה גם את הצ'ייסר השני היא לקחה ישר אחרי, ניסיתי ללכת אחריה אבל לקח לי יותר זמן להתאושש אחרי הצ'ייסר הראשון וסיימתי לקחת את הצ'ייסר השני כחצי דקה אחריה. היא צחקקה עלי כשניסיתי להתאושש, יישרתי אליה מבט מנסה להראות קול..
היא צחקה ואמרה "יא פוסי".
"את בעצמך" החזרתי.
היא צחקה סיימה למצוץ את הלימון ושמה אותו על הבר. ניגשה אליי והחלה לנשק אותי נשיקה סוערת. כל הפוזה שלה של הארד טו גט נשברה ברגע אחד.
הלשונות החלו להתערבב אחד בשניה.
היא החזיקה בחזה שמה יד על השרירים, אני תפסתי לה באגן, היה לה בטן רזה וחטובה שכיף לתפוס בה.
הרגשנו כאילו אין מיליון איש מסביבנו ושאנחנו בעולם משל עצמנו.
המשכנו בנשיקה העמוקה.
הצמדתי אותה לבר, השדיים שלה נמעכו על החזה שלי.
העברתי את אחת מהידיים מהאגן שלה לתחת שלה שנמעך על הבר. היה לה תחת סקסי שעם מכנסי העור שלה היה כיף לתפוס. בגלל שהיינו צמודים אחד לשנייה הזין שלי השתפשף על הכוס שלה, הרגשתי שהוא נהיה קצת רטוב.
לפתע, הרגשתי שהיא מתחילה להוריד את היד שלה מהחזה שלי לכיוון הבטן ומשם העבירה יד למכנסיים. הזין שלי שכבר התחיל להיות קשה מאז שהתחיל להרגיש את הכוס שלה, נמתח לו במלואו.
היא התחילה לשחק לי בזין רק מחרמנת אותי עוד יותר.
העברתי את יד ימין שהייתה על התחת לכוס שלה.. העברתי את האצבע שלי על השפתיים של הכוס שלה והרגשתי את הרטיבות.
תוך כדי הפסקתי את הנשיקה והתחלתי לתת לה נשיקות על הצוואר. הגוף שלה החל לרעוד מחרמנות והיא לחשה לי באוזן "בוא נעוף מפה".
היא לקחה לי את היד ומשכה אותה והתחילה ללכת.
עם היד השנייה סידרתי את הזקפה שלא תבלוט בזמן שאני הולך.
התחלנו לצאת מרחבת המסיבה. לא היה לי ברור לאן היא מתכוונת לקחת אותי, ופשוט זרמתי איתה. התחלנו להתקרב לאחד מהבניינים של האוניברסיטה הוא היה ידוע כמסובך ואפלולי שקשה להתמצא בו .

נכנסנו לשירותי נשים הראשונים שראינו. כשפתחנו את הדלת ראינו שתי בנות מתאפרות מול המראה.
הן ראו אותי ואת מאיה נכנסים לפתע וקצת נבהלו.
כשמאיה ראתה אותם היא רטנה והסתובבה לצאת מהשירותים.
אני כמובן באתי אחריה.
המשכנו ללכת למסדרון מאיה סטתה לכיוון כיתה שהדלת בה הייתה חצי פתוחה.
בחלומי לא חשבתי שאזדיין בכיתה באוניברסיטה.
היא נכנסה הסתובבה אליי ואמרה "בוא"
היא החלה צועדת אחורה במבט מזמין.
נכנסתי לכיתה, סגרתי את הדלת אחריי והלכתי מהופנט לכיוונה. היא הלכה אחורה עד שהגיעה ללוח היא נשענה כשרגליה הארוכות מושטות קדימה והיא מחייכת חיוך מזמין.
סגרתי את הדלת אחרי והגעתי אליה והצמדתי אותה לקיר.
הדבקתי את הפה שלי לפה שלה צמודים ללוח. צמודים אחד לשני השדיים שלה נמעכות על החזה שלי
עם שתי הידיים שלי תפסתי את התחת כל יד פלח.
התחת שלה היה יחסית גדול ובשרני. הגניחות הקטנות שלה העידו שהיא אוהבת את התפיסה שלי בתחת שלה.
היא התחילה להוריד לי את הוסט מהכתפיים, זרקה אותו לרצפה ונשענה לי על הכתפיים. אני במקביל הורדתי לה את הכתפיות של החזייה. החזייה נהייתה רפויה, שלחתי יד לסוגר והחזייה נפלה לה לגמרי לרצפה. השדיים העומדות והגדולות של מאיה נגלו לעיניי הפטמות שלה היו זקורות מחרמנות..
מאיה שלחה את ידייה לכיוון החגורה ופתחה אותה
ואת הכפתורים של המכנסיים. הזין כבר עמד מזמן והשחרור הזה יצר אוהל בבוקסר.
היא הורידה גם את הבוקסר והזין יצא לאוויר העולם. היא התלהבה מהגודל והתחילה לשפשף אותו לא בזבזתי זמן והורדתי לה את מכנסיי העור שעד אותו רגע היו הלבוש היחיד שלה.
נגלה לעיניי הכוס הרטוב שלה. הוא היה אדום וחלק העברתי שם את האצבעות וזה הדליק אותה. לקחתי את הזין שלי והתחלתי להכניס אותו לאט לאט לכוס של מאיה. הדפנות של הכוס לחצו את הזין שלי וזה חירמן אותי עוד יותר. התחלתי לנוע עם האגן קדימה ואחורה יותר מהר. לדחוף את הזין יותר עמוק.
הזין הארוך שנדחף עמוק עמוק לכוס שלה שיגע אותה.
"דפוק אותי!!"
"פתח אותיי!!" היא צרחה.
היא גנחה כל כך חזק שאני מקווה שאף אחד לא עבר במסדרון לידנו.
התחלתי לתפוס לה בשדיים ולמעוך אותם.
אחרי כמה דקות. לקחתי את מאיה תפסתי אותה באגן סובבתי אותה והשענתי אותה על שולחן המרצה. שמתי לה יד על הגב ודחפתי אותה לכיוון השולחן. הבאתי לה פליק בתחת והתחלתי לדפוק אותה כמו בדוגי.
השדיים שלה קפצו והתנגשו אחד בשני.
היא גנחה לה בקצב הפמפום.
עד שהגיעה האורגזמה. היא צרחה "וואוו, כן!!!" "מושלם" צעקה באורגזמה מדהימה.
המשכתי לפמפם אותה עוד כמה שניות. ברגע אחד הוצאתי את הזין החוצה ושפריץ לבן עף על התחת שלה ועל הגב התחתון.
אחרי שהסדירה נשימה, הסתובבה אלי נתנה לי נשיקה ואמרה "בא לי עוד, בוא נלך אליי".
כמובן שהסכמתי.
התלבשנו ויצאנו מהכיתה.
יצאנו אל מחוץ לאוניברסיטה, ולמרות שהדירה שלה הייתה יחסית קרובה לקחנו אליה מונית כי היינו שיכורים.
עצרנו מתחת לבית שלה.
היא הלכה למסעדה איטלקית שהייתה מתחת לבניין ואמרה "בוא, בא לי פסטה".
נכנסנו למסעדה והזמנו טייק אואי.
בזמן שחיכינו יצא לנו לדבר מעבר. היא סיפרה לי שהיא באמת חזקה באינסטגרם ויש לה בסביבות ה60 אלף עוקבים. תמיד היה לי פנטזיה לזיין נסיכת אינסטגרם שמתגרה בכולנו בגופה שלה.
היא סיפרה שהיא גם מתאמנת, ראו את זה בגוף המפחיד שהיה לה.

האוכל הגיע.
לקחנו ועלינו לדירה.
מאיה גרה באחד מהפרויקטים החדשים לסטודנטים בעיר, בניינים יחסית מפוארים.
רוב הסטודנטים גרים בקומות הנמוכות והיותר זולות אבל מאיה לא, מאיה גרה באחת מהקומות הגבוהות בבניין. גיליתי כשנכנסתי שהדירות האלה היו גם יותר מאובזרות. היה מרפסת עם נוף מטורף מטבח גדול וסלון ענק.
ישבנו לאכול בסלון.
"איפה השותפים?" שאלתי.
"יש לי שתי שותפות, הן במסיבה, אבל ראיתי את שתיהן מתחרמנות על בחורים אז לא נראה לי הן יחזרו בקרוב".
סיימנו את הפסטה.
ארזנו את השאריות.
מאיה לפתע אמרה "טוב, אתה בא לג'קוזי?"
הייתי בהלם קודם כל שיש לה ג'קוזי. הג'קוזי במרפסת שבעל הדירה התקין.
"זרוק את השקית ,אני אלך להדליק"
היא הרימה את הקרש שכיסה את הג'קוזי והדליקה את הג'קוזי.
התקרבתי אליה מאחור מצמיד את הזין שלי לתחת שלה זה קצת הקפיץ אותה. היא התיישרה וחיבקתי אותה מאחור.
"מה לא נשים בגדי ים?" מאיה שאלה, חצי בצחוק.
"אין עליי פה, סורי, איאלץ להיות בלי" אמרתי תוך כדי נשיקות בעורף שלה
"טוב, אני לא יכולה להשאיר אותה ככה לבד" מאיה אמרה.
הכנסתי יד מתחת לחזיה של מאיה. הזזתי את החזייה היא הסירה אותה מעצמה. מיששתי לה את הפטמות. אני כבר הייתי בלי חולצה עוד לפני. הוסט נפל לי איפשהו באוניברסיטה.
בינתיים מוריד את הג'ינס
נשאר רק עם בוקסר
הפשלתי לה את המכנס הצמוד והצמדתי את האוהל שנוצר בבוקסר אליו. היא שלחה יד לאוהל ואמרה "סבלנות".
היא הורידה את הטייץ עור שלה ואני את הבוקסר שלי ככה ששינינו היינו ערומים.
נכנסנו לג'קוזי, הוא היה נעים במיוחד בגלל העובדה שהיינו עדיין קצת שיכורים.
התיישבנו אחד ליד השנייה כשאני נשען על דפנות הג'קוזי וידי פרושות לצדדים כשמאיה תחת ידי השמאלית..
היא החלה נותנת לי נשיקות בחזה ומעבירה את היד על הבטן שלי. היא מגיעה עם היד לזין שלי ומתחילה לשחק איתו במים. היא מתחילה גם לשחק עם הביצים ומשפשפת את הבולבול הגדול במים.
שיחקתי לה בשדיים התחלתי ולמשש אותם.
רציתי לעלות שלב.
נעמדתי כשהזין שלי מתוח כמו חייל.
השענתי את מאיה על דפנות הג'קוזי. מיקמתי את הזין שלי בין השדיים שלה והתחלתי לזיין אותה בפרפר.
השדיים שלה היו בגודל ממוצע עד גדול בדיוק בגודל שאני אוהב. השדיים שלה היו בגודל מתאים לעטוף לי את כל הזין. הרוך שלהם נתנו תחושה מדהימה.
מאיה הצליחה לתת נשיקות לכיפה תוך כדי אבל כנראה שרצתה יותר. היא הזיזה את הזין מהשדיים שלה הסתכלה לפרצוף שלי ואמרה "אני רוצה אותו בפה שלי".
הרמתי את הזין כלפי מעלה. מאיה חזרה לשבת במושב של הג'קוזי אני נעמדתי עם רגל אחת על דופן הג'קוזי ורגל אחת בתוכו. הזין שלי היה בגובה הפנים שלה. היא אחזה בזין, פתחה את הפה שלה והתחילה למצוץ לי.
תפסתי לה את השיער והתחלתי לדחוף את הפה שלה לזין שלי. תוך כדי גם פמפמתי עם האגן מזיין את הפה של מאיה. הזין נכנס כמעט עד הסוף לפה של מאיה. שמעתי גם קולות חנק שרק חירמנו אותנו יותר.
אחרי כמה דקות שאני מזיין לה את הפה אמרתי לה שאני עומד לגמור. המשכתי לדחוף את הפה שלי עמוק לפה שלה. עד שפרקתי לה מחסנית של נוזל זרע ישר לתוך הגרון. היה נראה שהיא חיכתה לזה ונהנתה לבלוע הכל.
היא נרגעה טיפה, הסדירה נשימה. הושבתי אותה על דופן הבריכה והתכופפתי לכיוון הכוס שלה. התחלתי ללקק את הדגדגן. בהתחלה שיחקתי עם הלשון בדגדגן שלה אחר כך התחלתי ללקק מסביב לו. תוך כדי הליקוק התחלתי להכניס לה אצבעות לכוס. בהתחלה הכנסתי אצבע אחת.. לאט הכנסתי עוד אצבע ועוד אצבע. דחפתי אותם עמוק. נגעתי בדפנות של הכוס ועמוק כמה שיכולתי. מאיה מצידה לא רצתה שאפסיק היא תפסה לי את הראש והצמידה אותו לכוס שלה. הראש שלה היה מושען אחורה והיא קראה "כן!! אל תפסיקק!! היא התחילה להזיז את האגן שלה למעלה ולמטה. היא התחילה לדפוק יותר מהר עד שהגיעה לשיא ובגניחה אדירה הגיעה לאורגזמה.
התיישבנו, נרגענו קצת, הסדרנו נשימה.
"טוב, בוא להתקלח"
מאיה הובילה אותי למקלחת. שם, זיינתי אותה שוב, כשהיא נשענת על הקיר. אחרי המקלחת הלכנו לישון במיטה שלה. היינו גמורים אחרי היום הארוך, התעוררנו ב9 בערב ואכלנו ארוחת ערב. שותפות שלה הספיקו לחזור והלכו לישון, נשארתי קצת לנטפליקס, קצת התמזמזויות והלכנו לישון.
מאיה ואני נשארנו יזיזים במשך השנה הראשונה. נפגשנו להזדיין כל כמה שבועות עד שהיא עזבה לת"א.
גם שם הזדיינו פעם אחת כשהגעתי לעיר.

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן