פר הרבעה לדוסיות – חלק שלישי

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

לחלק הראשון

כך הזדיינתי עם עפרה במשך כל ההריון שלה, בכל פעם שבאתי העירה לחופשה, עד קרוב ללידה. מה-זה זיון היא היתה! ממש לא יכולתי לוותר עליה. העדפתי אותה על פני כל הבחורות האחרות. טוב, אחרי שהיא ילדה , איזה חודש אחר-כך היא סימסה לי שאבוא לראות את התוצר, בן קטן שחום וצורח. חידשנו את הקשר ומיד היא הזדיינה איתי כמו לא עבר עליה כלום .  יותר מזה, אחרי כמה פעמים גם רות, אחותה הבוגרת, באה להראות לי את הבן שלה ,שהיה כבר בן שלושה חודשים וכדי להזכיר נשכחות הזדייננו כמו כלבים בדוגי. איך היתה חמה זאת-אש! בינתיים אני השתחררתי וכבר נשארתי בעיר, כך שמבחינת זיונים הייתי מסודר. רק מה ,כסף היה די חסר לי. כאילו, עבדתי דווקא קשה ,בתור פועל בניין ואפילו הרווחתי לא רע ,אבל אספתי לטיול הגדול.  כמה שבועות אחרי , עופרה אומרת לי " משהו אתך! ישר איך שאתה רואה בחורה , היא נכנסת להריון!" הסתבר שגם היא וגם רות הרו , תיכף אחרי הפעם הראשונה שהזדיינתי אתן. אני הייתי מאוד מבוהל מזה, אבל עפרה הרגיעה אותי שאי מצב שהיא או רות יביאו את הבן לאחריותי-כי זה יעשה אותו לממזר ואתן לזונות  היא רק כל הזמן התפעלה איך שרק אני מזיין-בום! יוצא בן ! כשאמרתי שלא בטוח, שיכול היות שזו בת ובכלל לא ממני , ההיא אמרה שבטוח בן ואכן כך היה. היא גם אמרה שאני ממש מציאה וכמה שאני טענתי שלא, זה הקדוש ברוך הוא עושה בנים, אני רק הכלי, זה לא עזר היא רק תמיד אמרה "איזה מפתח נהדר!" כשהיא מנשקת ומלקקת את הזין שלי.

טוב אחרי איזה זמן עפרה יום אחד באה ואומרת לי  " יש מצב לעשות טוב וגם להרוויח מזה הרבה כסף מהכישרון שלך לעשות בנים!" התברר שהיא פגשה מישהי, נקרא לה נעמי. ( נתתי את השמות לפי מגילת רות. כמובן כל השמות בדויים ואין שום קשר ביניהם לאמת) נעמי היתה דווקא "רעבעצן" כלומר-אשתו של רב . לא ,אל תחשבו איזו קשישה בלה, היא היתה בגיל של עפרה בערך, עוד לא בת שלושים! מסתבר שהיא התחתנה עם הרב לפני תשע שנים ולא נכנסה להריון.  כבר המון זמן שהם מנסים ,היא עברה את כל המקובלים והבבות, השתטחה על כל קברי הצדיקים-ואין עיבורים. לאחרונה הרב, בעלה המנוול, התחיל לרמוז לה שהוא עומד לגרש אותה, כאילו "מה לעשות, צריך לקיים מצוות פרו ורבו.."  זה ממש הרגיז אותה  כי כל הרופאים המומחים לפריון, שגם אצלם היא ביקרה , אמרו לה שהיא כשירה לגמרי ואין ,כאילו , סיבה שלא תיכנס להריון. אז היא באה ושאלה אותה, את עופרה,  כאילו שיש מצב ,עם הניסיון שלה (כך היא אמרה) שהיא מכירה מישהו …

-"היא ממש מציאה, בול בשבילך. וגם תקבל כסף עלהזיון-300 שקל זה טוב?" אמרה עופרה.

אני , זה לא מצא חן בעיניי . כאילו ,מה אני יכול להבטיח הריון?

– " אין בעיה, אם היא מסוגלת להיכנס להריון ,אתה כבר תכניס אותה!"

-"ואם לא?"

 

-"תרגיע, הכל עליי. אם היא לא תיקלט ,אני יחזיר לה את הכסף…"

 

בכל זאת זה לא מצא חן בעיניי. מה אני, פר הרבעה? אז דרשתי אלף שקל ,כאילו, גם בשביל להרתיע את עופרה וגם כאילו-אולי אצטרך יותר מפעם. …להפתעתי היא קיבלה את הדרישה שלי על המקום . הממזרה בטח קיבלה סכום הרבה יותר שמן, אבל כבר לא היתה לי ברירה.

נעמי באמת היתה משהו. גבוהה, דקה , פנים יפות עם עיניים , שיער, שראיתי רק מאוחר יותר כזה חום בהיר, גלי ורך רך, והכי היה הגוף שלה, ממש פצצה. איזה שדיים! לא ,לא גדולים כמו של עופרה, בינוניים בגודל אבל עומדים זקופים כאלה, וכמו שראיתי בסוף, לבנים ויפים ועגולים עם פטמות ורודות כאלה שמה זה מזדקרות כשהיא לוהטת! ואיזה תחת! עגול ,מוצק ,לבן וממש מושך לנשוך… ממש מלכת יופי. וכל זה בלי תכלית?! זה ממש לא מצא חן בעיניי והחלטתי שאני יכניס אותה להריון ויהי מה. קודם תשאלתי אותה-שלא תחשבו אחרת. גם היא אותי. היא אמרה שעופרה סיפרה עליי נסים ונפלאות, כאילו שרק מישהי תסתכל עליי היא תיכף תיכנס להריון … ויש מה לראות… כאילו המחמאות היו באמת לוהטות אבל לשם הגינות אמרתי לה שרק הקדושברוכהוא עושה הריונות , אני רק הכלי בידיו ..(כאילו-היא בכל זאת דתייה, לא?) אז היא אמרה שכן, עופרה כבר אמרה לה שזה מה שאגיד , שאני רק המפתח, אבל שיש לי מה-זה מפתח!

עם כל הלהט הזה חשבתי שהזיון ילך טוב, אבל היה קשה. כאילו, שעה שלמה נישקתי וחיבקתי וליטפתי ודגדגתי , את כל הגוף שלה מהראש עד לרגליים ועד לכוס הלוהט שלה, שהיה יפה כמו כולה, ורק כעבור שעה היא התחממה מספיק כדי לקבל איזו אורגזמה בקטנה, שישר ניצלתי להכניס ולזיין אותה. היא ,כאילו, פתחה רגליים-אבל לא ממש היתה בעניין… אבל קבענו ליומיים אחרי הוסת-כאילו, יומיים נקיים. היא אמרה שצריך לחכות שבעה ,אבל אמרתי לה שתפסיק עם הלכות הרבנים המזויפות ,ושנזדיין עד שיהיה לה ילד. היא ,כאילו נרתעה, אבל בסוף קיבלה את המצב. ביום המיועד היא סימסה לי ונפגשנו בחדר של עופרה. כאילו, הפעם היא זרמה קצת יותר והתחממה תוך זמן סביר. עליתי וטחנתי אותה, הכנסתי לה את הזין עד הסוף וטחנתי כמו משוגע-הייתי מה-זה חם עליה! וגם היא די נענתה ,כאילו הרימה את הרגלים ודחפה בסוף, וגם גמרה באנקות ואנחות . ישר ניצלתי את זה ותקעתי אותה בכפיות , כאילו , ככה מאחור. זה היה חדש לה והיא מאוד נהנתה! נאנקה וגנחה וצווחה והניעה את התחת וגמרה , ועוד איך גמרה. אז הקרח נשבר ובפעם הבאה , כעבור יומיים היא ישר התנשקה אתי עם הלשון ונתנה לי להוריד לה את השביס . כרסמתי לה את השדיים המדהימים שלה וליקקתי אותה עד למטה, עד לכוס הלוהט שלה, והוא היה מה-זה לוהט! היא פיסקה את הרגליים רחב והרימה לי את הכוס וטחנה יחד איתי-מה זה מטחנה! ואחר-כך הפכתי אותה ותקעתי אותה בדוגי , והיא מה-זה נהנתה מהתנוחה החדשה!  ממש כל העכבות נפלו ממנה.

בפעם השלישית היא אפילו לא התווכחה שלא צריך עוד פעם…היא גילתה שהיא יכולה לעלות ולרכוב עליי, כאילו, יש מצב שהיא תהיה למעלה! שהיא תזיין אותי ! והיא זיינה, ווי ,ווי כמה שהיא זיינה! מכל הכיוונים היא רכבה על הזין-קדימה ואחורה , נמוך וגבוה, מלפנים ומאחור ,ממש הייתם חושבים שהיא באה להזדיין ולא להרות… אני ,לעומת זאת, אני לא שכחתי שהיא צריכה להיכנס להריון ובכל פעם לפני הגמירה הפכתי אותה ותקעתי אותה עם הרגליים למעלה ,שהזרע יכנס טוב טוב לעומק הרחם.

ככה המשכנו להזדיין כל יומיים ,כשהיא מגלה כל פעם משהו חדש ומתלהבת כמו בת ששעשרה חרמנית עד שיום אחד היא באה אלי ואמרה " הגיע התאריך שלי ולא קיבלתי!" ומה זה התלהבה ומה-זה זיינה  ובאמת אחרי עוד שבוע של זיונים היא באה והתנפלה עליי בנישוקים וחיבוקים שיצאו לה קווים כחולים! היא בהריון! היא מה זה זיינה אותי ! הפעם אני ממש לא עמדתי בקצב שלה היא כל הזמן רק זיינה וזיינה , מכל הכוונים ובכל המצבים ,אפילו היא ירדה לי על הזין נישקה אותו ומצה אותו, וקראה לו מפתח הפלאים . טוב ,לא עמדתי בפיתוי, כלומר עמדתי גם עמדתי ותקעתי אותו לעומק הגרון שלה. היא כמעט נחנקה אבל הדרכתי אותה " תנשמי עמוק ותבלעי ,.תנשמי עמוק ותבלעי ! " והיא קלטה את זה יופי .עד לעומק הגרון תקעתי אותה וגם שפכתי לה שם מנה . וואו , איזה להט ואיזה זיון!

כאילו, אחרי שלוש שעות של זיון היא אומרת לי  :" אז זהו? לא נתראה עוד?!" אמרתי לה שיש מצב שזיונים מגדילים את הסיכוי של העובר להיקלט , אז היא אמרה "אחרי כל מה שהשקענו, זה יהיה מאוד טיפשי להפיל רק בגלל שאנחנו מתעצלים להזדיין  (כאילו, היא לא אמרה להזדיין. היא כל הזמן אמרה להשתמש, לקיים אישות, מקסימום לשכב.) אז היא ישר קילפה אלף שקלים ,נתנה לי ואמרה שאסדר עם עופרה כמה ואיך ….. המשכנו להזדיין ,בכל הלהט והכיף . עפרה דרשה ממנה אלף שקל לשבוע, שמזה היא נתנה לי חצי . זה לא היה הרבה ,אבל כבר אספתי די כסף למסע הגדול, וקצת לפני הלידה של עופרה יצאתי לסיבוב דרום אמריקה. את נעמי השארתי עם בטן נפוחה ובן בתוכה….

Loading

4 מחשבות על “פר הרבעה לדוסיות – חלק שלישי”

  1. לאלה שנהנו-אני שמח שחירמנתי אתכם. ואני מצטער מאודד שאחרים התבאסו מהסיפור.
    לדודי: הדוסיות, ברובן, הן נשים צנועות וחסודות. זו הסיבה שהן מטרה לפנטזיות שלנו היותן בלתי מושגות. ואל תשכח-הסיפור הוא פנטוזיה בלבד! לכן הצנחן שלי לא זיין אחרות ולא הכניס עוד נשים להריון וגם חמק מזעם הבעלים המקורננים. זו פנטזיה!!!

    הגב
  2. סיפור נהדר
    איך הוא מצליח בכל פעם
    מחרמן משהו מיוחד

    מחכים להמשך
    ועוד חדשים

    הגב
  3. מעניין עוד כמה נשים הוא הרביע
    והאם אחת יודעת מהשניה

    מה הגיבו כל הגברים

    וכולם בבית של

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן