פנטזיות מגשימים עד הסוף- חלק ב

מאת לביא

זהו סיפור המשך לסיפור "פנטזיות מגשימים עד הסוף". ממליץ לכם לעבור עליו לפני שתקראו את זה.

אז אחרי שאישתי ספיר הכירה לי את הפנטזיה שלי- שרון הקוקסינלית ועברנו לילה מטורף. הרגשתי שאני חייב להחזיר לאישתי באותו מטבע. חיפשתי קצת באינטרנט על הגשמת פנטזיות ומצאתי את מבוקשי. הזנתי את הפרטים שלנו, בני 35-36 נטיות מיניות (אנחנו די פתוחים להכל, כמו שהבנתם) וכו'. ואז חיפשתי איזה פנטזיה להגשים לה, בכל זאת קשה להגשים חלום מיני לנימפורמנית. לאחר לא מעט חיפושים שבהם עברתי על אורגיות, חילופי זוגות, שליטה וצעצועים, הגעתי ל"פנטזית האונס". נזכרתי שהיא סיפרה לי פעם על העבודה הקודמת שלה. בשנות ה-20 לחייה היא עבדה בתור דיילת. ובמסגרת העבודה שלה היא הגיעה לכל מיני מקומות בעולם בן השאר היה לה שבוע מנוחה בניו יורק, שם הכירה שני אפרו אמריקאים עם כלים אמתניים שקרעו לה את הצורה. ברגע שראיתי את האופציה הזאת ישר רשמתי אותנו. 

לאחר כמה ימים קיבלתי מייל מהאתר הנ"ל שבו קבעו איתי פגישה בבית קפה. כשהגעתי פגשתי את נדב ושני, שניהם נראו ממש טוב, נדב בגובה 1.80 בערך ושני טיפה יותר נמוכה ממני –1.65. הם נראו טוב, נראה שהם מקפידים ללכת לחדר כושר על בסיס קבוע כך ששניהם הם נראו רזים וסקסים, גם אני הולך אבל רק כדי לא לגדל כרס בירה. התיישבנו ודיברנו על כל מה שהולך לקרות. הם התחלו לכתוב את כל הפרטים הפורמליים, הם שאלו אותי מה הגבולות שלנו, אם מה יש לנו בעיות ומה אישתי אוהבת. סיפרתי להם: "אנחנו לא בעד דברים שישאירו סימנים לאחר מכן, אבל אנחנו אוהבים לתת ולקבל בתחת". ואז לקחתי נשימה "שנינו" הם עצרו מהכתיבה, הרימו מבט עלי, החליפו מבטים "אוקי, נצטרך לבדוק אותך עוד מעט". 

הם שאלו אותי על איזה תרחיש חשבתי, אמרתי להם: "אפשר להגיע אלינו לדירה בסופ"ש הקרוב, אני אשלח את ספיר אישתי לסידורים (אני כבר אמצע מה). בזמן הזה אתם תגיעו, כך שכשספיר תחזור היא תראה אותי קשור על הכורסה שלנו עם מחסום פה, מכאן אתם משתלבים. ועוד דבר, תתחילו כאילו אתם גנבים רגילים, זה יכניס אותה לכל הקטע של הפניקה, ו"במקרה" תמצאו את הוויבטורים שלה (יש לה אוסף לא קטן). הם נמצאים במגירה ליד המיטה שלנו. ומשם נראה לאן נזרום". נדב אמר: "אין בעיה, יש לנו כמה אביזרים שיעזרו לנו בזה".

במשך כל השיחה הזאת שמתי לב ששני לא הורידה ממני את העיניים, במיוחד מאזור העגן שלי.  ואם להגיד את האמת, רק מלספר להם מה אני מתכנן התחיל להיות לי אוהל במכנסיים. שני ונדב שמו לב זה כמובן, התחלתי להסמיק. שני אמרה לי: "אל תדאג, אני אטפל לך בזה, רק בוא איתי". הלכתי אחריה לשירותים, נכנסנו לתא של הנכים (אני מצטער, אבל יש הכי הרבה מקום לתמרון), תוך שלוש שניות הזין שלי כבר היה בחוץ. התיישבתי על המכסה ושני ירדה לברכיים, וישר נגשה למצוץ אותו. היא לא וויתרה על אף חלק, ליקקה מהבסיס עד לכיפה בקצה. "ואוו תירגעייייי אם תמשיכי ככה, אני אגמור ממש מהר" היא ליפפה את הלשון שלה סביב הזין, ליקקה את הקצע. בשלב כלשהו, היא שמה יד אחת על בסיס הזין שלי ועם היד השניה היא פיסקה אותי יותר ויותר, כך שהיא ישבה ממש בין הרגלים שלי. פתאום אני מרגיש אותה יורדת עם הלשון למטה עוברת את הביצים, לא שוכחת לתת להם טיפול מסור, וממשיכה ללקק יותר ויותר נמוך, ואני ממש נאנחתי: "ואוו את טובה". היא הגיעה לפי הטבעת שלי, ומתחילה ללקק אותו, אחרי זה הבנתי שקוראים לזה rimjab. ומה אני אגיד לכם, הייתי בגן עדן. "אחחחחח ואוווו את ממש טובהההה." ממש גנחתי אבל פחדתי שישמעו אותי. "ואוווו אל תפסיקי" תוך כדי הליקוקים שלה היא לא הפסיקה להביא לי ביד, ובין לבין היא הכניסה שני אצבעות לתחת שלי. "אני מתה כבר לקבל את שפיך שלך, תן לי אותו" לא הייתי צריך יותר מזה. "אחחחחחחח אני גומררררר" ובשחרור אדיר אחת פרקתי את כל המטען שלי ישר לפה שלה. כמובן שהיא בלעה הכל ולא השאירה טיפה אחת למזכרת. 

יצאנו מהשירותים משוחררים (אני לפחות) וקבענו להיפגש עוד כמה ימים. המשך השבוע עבר במהירות מרוב הצפייה שלי. 

בשישי בערב ידעתי מה אני צריך לעשות לקראת השעה 20:00. קיבלתי סמס משני ונדב ששואל אותי האם אפשר להגיע. השבתי להם, שעוד מעט. קראתי לאישתי: "ספיר, נראה לי שהחלב עומד להיגמר, יש מצב שאת הולכת לסופר לקנות?" ,"כן, אין בעיה". בשנייה שהיא הלכה, שלחתי סמס לשני שיגיעו. נדב ושני הגיעו לפי התכנון, שני לבושה בחצאית רפויה וגופיה שלא השאירה מקום לדמיון. לשני היה אקדח שנראה אמיתי לגמרי אבל היה מפלסטיק ולנדב היית סכין. הכנסתי אותה לדירה הראיתי להם את המגירה שבה היו כל הצעצועים שלנו. שני לקחה את אחד מהצעצועים ושאלה: "מה זה? זה נראה כמו סטראפ-און, אבל משהוא בו ממש מוזר, הוא גבוהה מדי, זאת אומרת שהוא יהיה על הבטן, ומזה זה החור הזה כאן מתחתיו?". עניתי לה: "זה לא מיועד לך, אלא לגברים, לי ולנדב, את תראי. עכשיו מספיק אם השטויות, היא עוד רגע חוזרת".

הם ישר קשרו אותי ושמו לי מחסום פה, קשרים שאני יכול בקלות לצאת מהם. הם הציבו אותי בתוך חדר השינה, יושב על כורסא שפונה לדלת, שני נעמדה מאחורי, ונדב עמד מאחורי הדלת. כעבור כמה דקות אנחנו שומעים את הדלת נפתחת. "דוד, חזרתי, איפה אתה?" כשהיא אמרה את זה היא נכנסה לחדר וראתה אותי כפות על הכורסה ושני עומדת מאחורי עם האקדח. "אימלהההה מה קורה כאן??" נדב השתלט אליה עם הסכין: "שששש אם תעשו את מה שנגיד לכם הכל יהיה בסדר, רק תגידו לנו איפה הכסף שלכם". ראיתי את הבהלה בעניים שלה. אמרתי :"קחו מה שאתם רוצים רק אל תפגעו בנו" . "אוקי, שני תתחלי לחפש". הם התחילו להפוך את הבית בכוונה מתעלמים מאיתנו. בסימן שלי הם הגיעו בטעות למגירה שליד המיטה. שני מצאה אותה ראשונה: "אמממ, מה יש לנו כאן? חבורת סוטים קטנה שכמותכם".

נדב שהיה בסלון שמע אותה ושאל: "היי שני, מה מצאת? כסף? תכשיטים?". "יותר טוב! ווברטורים פלאגים וסרטאפ-און ממש מוזר. אבל משהו יותר טוב, דילדו כפול" היא הוציאה את כל הצעצועים מחוץ למגירה ושמה אותם על המיטה. ספיר אישתי הגיבה בדיוק כמו שציפתי. היא התחילה להאדים, בשלב הזה אני בטוח שהדופק שלה היה בשמיים מכל הפעמים שהשתמשנו בדברים האלו. שני לקחה את אחד מהווברטורים :"אמממ נראה לי שאני אהנה קצת תוך כדי העבודה, מה אתה אומר נדב?" ." את האמת שלא יזיק לי איזה כוס רטוב". תוך כדי שהוא אומר את זה, הוא תפס את ספיר, וקרע לה את החולצה. הוריד לה את המכנסיים, אבל השאיר אותה עדיין קשורה בידיים. היא צעקה: "הייייי דיייי אל תגע בי!! סוטה". "תסתמי, היי שני, יש לי רעיון מה לעשות את הצעצוע הזה" וזרק את ספיר על המיטה כשהיא על הגב ועדיין קשורה. הוא פתח לה את הרגלים והתיישב קרוב לעגן שלה. שני מסרה לו את הווברטור והתיישבה מצד שני, קרוב לראש שלה. כרגע היא הייתה רק עם תחתונים וחולצה קרועה. נדב לקחת את הוויברטור והתחיל להעביר על השפתיים התחתונות שלה מבעד לתחתונים. "אני לא אוהב לזיין כוס יבש, מה את אומרת זונה? רוצה קצת להרטיב?" תוך כדי שהוא אומר את זה הוא ממשיך להעביר את המוט שם. שמתי לב שתוך כדי שהוא עושה את כל זה, שני מהצד השני התחילה לנוע ולשלוח ידיים לעצמה. פתאום אני שומע את ספיר אומרת: "היי, דיי תפסיק!!!" מסתבר שנדב קרע לספיר גם את התחתונים וזרק אותם על הרצפה לידי, לא יכולתי שלא לשים לב, אבל הם היו קצת רטובות ממיצי הכוס שלה. "כן, ככה אני אוהב אותן, רטובות וחמות" והמשיך עם הווברטור. רק שעכשיו הוא ממש חדר אליה.

"טוב, זה יותר מדי בשבילי" שני אמרה, וישר הרימה את השמלה שלה והתיישבה על הפנים של ספיר. "תלקקי לי את כוס, זונה!!!" כל מה שיכולתי לשמוע מספיר זה רק מלמולים. בהתחלה היא התנגדה, אבל ככל שנדב המשיך לשחק עם הווברטור למטה, ככה היא יותר ויותר התמסרה לזה."אממממ כןןןן ככה אני אוהבת את זהההה". "רגעעע רגעעע, תעצרו הכל! אני גומרתתת אני גומרת!!!" ראיתי את הרגליים שלה רועדות כשהיא צעקה את זה. נדב, כשראה את זה, הסתובב אלי וסימן לי עם האגודל למעלה ואמר: "טוב המשימה שלנו כאן הושלמה". שני אמרה: "ממש לא! נראה לכם שאני אשאר חרמנית בלי סיפוק?" אז נדב אמרה לה שאין בעיה, הוא הגיע מהצד השני, איפה שהראש של ספיר היה ואמר לשני להסתובב ולעבור על ארבע. כך שהבנות היו ב69 וספיר אישתי הייתה למטה. 

נדב לקח הפעם ווברטור אחר "אממ אני ממש אוהב את הצעצועים האלה שיש לכם כאן". הוא בחר ווברטור דו ראשי, שבעצם נכנס בו זמנית גם לכוס וגם לתחת והתחיל להשחיל את שני. נדב פקד של ספיר "תלקקי לה  בזמן שאני אזיין אותה עם זה", בשלב הזה ספיר ממש התמסרה לכל האקט ולא התווכחה, אז נדב עצר את הזיון עם הווברטור ורק השאיר אותו לרטוט שם תקוע בפנים, רק כדי לשחרר את הלחץ שנהיה לו באזור העגן. ראיתי את הכלי שיש לו ופשוט הייתי בהלם, 20 ס"מ של תורן אימתני. בהתחלה הוא הגיש את הזין שלו לספיר "תמצצי, זונה" הוא אמר וספיר לא היססה. אחרי שהיא הרטיבה מספיק את הזין שלו, הוא שלף במכה אחת את הוובירטור והתחיל לשחק עם הכלי שלו בין הפתחים של שני, בין פי הטבעת לכוס הרטוב. "איפה את רוצה את זה מאמי?", "לא אכפת לי!!! העיקר שתכניס לי אותו כברררררר". ובמילים באלו הוא פשוט נתן מכת אגן חזקה ונכנס בה. לפי ההבעות פנים שלה, אחרי זה הבנתי שהוא בחר בתחת, כי בהתחלה היא הראתה שהיא קצת סובלת אבל מתמסרת לכאב ומתחילה להנות. זה נראה שהוא ממש זיין לה את הצורה שם כי התחילה להשמיעה כל מיני קולות. "אמממ אממממ כןןןן כןןןן" יכול להיות שזה היה קשור לעובדה שספיר עוד הייתה שם למטה וטיפלה לה בכוס תוך כדי שהיא מקבל כלי רציתי אנלי. 

הסתכלתי כולי מהופנט ממה שקורה מולי, ונדב שם לב שלא התייחסנו אלי. "היי, שני, נראה לי ששכחנו לצרף עוד מישהו למסיבה כאן". שני אמרה: "אתה לגמרי צודק". היא פקדה עלי: "היי אתה, בוא הנה לכאן ותתחיל ללקק כאן ביחד איתי, אבל לא לפני שתוריד את המכנסיים האלה". לא היו צריכים להגיד לי את זה פעמיים. הגעתי עדיין קשור בידיים, התכופפתי על ארבע ורציתי לקק אותה, אבל לשני היו תוכנות אחרות. "נראה לך שאתה תקבל את הכוס, רד יותר למטה" הבנתי לאיפה היא מכוונת אותי, ובמילים האלה התחלתי להעניק לספיר את הטיפול ששני נתנה לי בשירותים השבוע. "ואווו מאמי, מאיפה למדת את זה" ספיר שאלה אותי, אבל לא עניתי רק ליקקתי. בשלב הזה חשבתי שנדב נשאר בצד השני של ספיר בזמן שאני ושני מעניקים טיפול אורלי. הוא עבר לעמוד מאחורי, תפס את הזין העומד שלי ואמר: "אני רואה שאתה אוהב לראות אנשים אחרים מקבלים בתחת, בו נראה איך אתה אוהב את זה?" ובמילים האלה, הוא משך ממני את הבוקסר, ושחרר את הזין שלי לאוויר העולם. הוא אפילו לא שם חומר סיכה על הזין שלו כי הוא היה מספיק רטוב מכל הטיפול האחרון שהוא קיבל. 

הוא התחיל להכניס לי אותו בעדינות, הרגשתי שאני נקרע לשנים "שחרר, אחרת זה יכאב יותר" הוא אמר, ובאמת שחררתי. פתאום הרגשתי הקלה, הבנתי זאת הייתה הכיפה שלו שרק נכנסה ועברה את הפי הטבעת שלי. הוא הוציא שוב את הזין שלו והכניס חזרה, לא לפני שהפעם כן שם חומר עליו. עכשיו שהזין היה יותר משומן והפתח שלי היה יותר רפוי הכניסה הייתה הרבה יותר חלקה. הרגשתי אותו נצמד אלי מאחורה והבנתי שכל ה20 ס"מ שלו היו בתוכי, וההרגשה הייתה נפלאה. הייתי בעננים וראו את זה עלי, גם לפי ההבעות פנים וגם לפי הזין העומד שהיה לי. 

שני ראתה את וקמה מספיר שלא הבינה מה קורה, אבל ראתה אותי מקבל בתחת בעמידה מגבר אחר. "ואוו מה קורה כאן?" היא שאלה. אבל שני לקחה את הפנים שלה והתחילה להתנשק איתה. המראה הזה תמיד חרמן אותי, לראות את אישתי מתנשקת עם אישה אחרת נשיקה רטובה ועמוקה. ספיר ושני ממש התמסרו לזה ולא יכולתי להחזיק את עצמי. "טוב, מאמי, ספיר, תכירי אלה נדב ושני. ההפתעת פנטזיה שלך" אבל הן לא התייחסו אלי אלא רק התעסקו עם עצמן. בינתיים נדב תפס שם תאוצה מכל הפימפומים בתוכי, שמעתי אותו צועק: "אהההה אההה כןןןן כןןןן אני גומררר אני גומרר " הרגשתי את כל השפיך החם שלו ממלא אותי מאחורה.

הוא צנח באפיסת כוחות על הכורסא מאחורה ואני נשארתי לעמוד רואה את שתי הנשים מולי. הזין עדיין עמד כמו מטורף ורציתי כבר לזיין את אחת מהן, אבל רציתי גם להראות לנדב ושני את הסטאפ-און המיוחד שלנו. בעצם עם אני שם אותו עלי, יש לי זין כפול. כי מתחת לרצועות יש חור שממנו אני משחיל את הזין שלי, כך שאני בעצם יכול להיכנס בשני חורים בו זמנית. "מממ מה זה" שני שאלה. אמרתי לה: "עכשיו את תרגישי מה זה" העפתי אותה לאחור על הגב, התאמתי את הכלי שלי לתחת שלי ואת התותב לכוס. לא הייתי צריך יותר מדי הכנות או חומר סיכה, היות והתחת שלה כבר עבר טיפול הערב. במכה הראשונה כבר עברתי את פי הטבעת שלה, "אחחחח כןןןן" היא נאנחה. במכה השניה כבר הייתי עמוק בתוכה. זאת לא הייתה חדירה אנלית שאני הכרתי, הרגשתי את התותב מבעד לקרום הדק שבין הכוס לתחת שלה. שנינו גונחים וצורחים מתנשמים ושוכחים מספיר ונדב שגם היו בעסק. החלקתי לתוכה פנימה והחוצה ממש בקלילות כאילו שזיינתי את הכוס הרטוב שלה ולא את התחת. "ואווו מעולם לא הרגשתי ככה" היא אמרה. 

עכשיו שנדב וספיר נרגעו קצת גם הם רצו להצטרף למסיבה. ראיתי את ספיר מגיעה ומתיישבת על הפנים של שני, היא אמרה: "עכשיו בואי נראה איך את מלקקת" וישר התיישבה עליה. נדב שראה את אבל לא היה לו לאן להתחבר בה ועמד מול ספיר אישתי והגיש לה את הזין שלו שחזר לפעילות מלאה. "אמלאאא מה זה הדבר הזה" ספיר הסתכלה עליו בעניים פתוחות וישר הוציאה את הלשון. "זה בשבילך מאמי" אמרתי ודחפתי לה אצבע לתחת כמו שהיא אוהבת. היא לקחה נשימה ועדיין החזיקה בזין של נדב: "אווו כןןן אתם פשוט משהוווו רק עוד קצת, רק עוד קצת". ניסיתי להחזיק מעמד כמה שיותר. אמרתי לספיר: "חכי, תראה להם את הדבר הזה שאת יודעת לעשות". התכוונתי ליכולת המדהימה שלה לבלוע כל זין שמגישים לה (פשוט אין לה את רפלקס ההקאה). היא ענתה: "אני לא יודעת אם אני יכולה, הזין שלו ממש ענק וכבר לוחץ לי על הגרון. נדב, רוצה לעזור לי?" היא שאלה. נדב הבין לאיפה אנחנו חותרים, ותפס לה את הראש והתחיל לאט לאט לזיין לה את הגרון. 

בשלב כלשהו, כולנו התחלנו לגמור בצעקות. קודם זה היה נדב, ששחרר את המטען הנוזלי שלו עמוק בגרון של ספיר אישתי. תוך כדי שהוא שופך קצת החוצה טיפות, שמגיעות עד לפנים של שני שהייתה מתחת לספיר. אחריו הגיע תורה של ספיר, שגמרה ברעידות כשהיא קיבלה טיפול של ליקוקים בדגדגן משני וחדירות עם האצבע ממני. אחריה הגיעה תורה של שני שגמרה מחדירה כפולה ממני ומהתותב שלבשתי. ואחרון חביב אני גם גמרתי כששחררתי את מטען שלי עמוק בתוך התחת של שני. 

צנחנו כולנו על המיטה ונרדמנו באפיסת כוחות. בבוקר למחרת קמנו בשעות הבוקר המאוחרות, קצת התנקינו, הודעתי לשני ונדב על הטיפול המעולה. ליוויתי אותם לדלת, כמובן שנפגשנו עוד כמה פעמים בהמשך. כשחזרתי לחדר שינה ראיתי את ספיר אישתי שוכבת על הגב ושמיכה מכסה רק את פלג הגוף התחתון שלה. היא עצמה עיניים עם יד אחת על החזה ויד שניה מתחת לשמיכה באזור היותר נמוך אצלה בגוף. לא היה מקום לספק מה היא עושה עם היד שלה שם. שאלתי אותה: "מה? לא הספיק לך אתמול?", "הספיק, אבל תמיד אפשר עוד" היא ענתה בחיוך ממזרי. ובאמירה הזאת העפתי את השמיכה וצללתי עמוק לבין רגליה. 

Loading

2 מחשבות על “פנטזיות מגשימים עד הסוף- חלק ב”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן