פנטזיה כמוסה ליוותה אותי בשנה האחרונה

מאת אלפרדו.

שליחותי עמדה להסתיים, שלוש שנים של שהייה מחוץ לגבולות המדינה, תגענה לקיצן בעוד שלושה ימים, עת אעלה על המטוס שיחזירני ארצה. בעודי חושב על השיבה למולדת חלפה דמותה של אלן מול משרדי, הציצה לחדר
כאילו רוצה לומר משהו, היססה שנייה והמשיכה בדרכה.
אלן, עובדת החברה מתקרבת לשנות הארבעים לחייה, נשואה ואם לשניים. אישה נאה בעלת אופי וכוח פנימי, שעזרו לה להטיל סמכותה על עובדי המשרד בטבעיות וללא שמץ מאמץ.
פעמים רבות שוחחנו, לאחר שעות העבודה, כשהייתי מתעכב במשרד, ממתין להודעה כלשהי מהארץ, או שהייתה בעיה אחרת שצריך היה לטפל בה והיא, שמעולם
לא הרשתה לעצמה, לצאת מהמשרד כל עוד מישהו עדיין נמצא בו, הייתה נשארת ומארחת לי לחברה.
אודה ולא אבוש, פנטזיה כמוסה ליוותה אותי בשנה האחרונה, לפשק את רגליה החטובות, הסימטריות להפליא, ללקק את שפתי נרתיקה, למצוץ את דגדגנה ולגרום לה להגיע לפורקן בפי.
מרגע שגיליתי, שעוצמת האורגזמות שלי ושל בת זוגי למשגל, חזקות ומרגשות לאין שיעור, כאשר הן נגרמות על ידי סקס אוראלי, פיתחתי ושכללתי את יכולתי בתחום זה ולמדתי ליהנות הנאה של ממש מהשליטה בגופה של אישה באמצעות לשוני ושפתיי.
אלן הייתה מסוג האנשים, שלא יכולת להעלות על דעתך אפילו לנסות לפתותן, אני שחרדתי מכל מעשה שעלול, אולי להסיר את תווית המקצועיות הפורמאלית מתדמיתי בקרב עובדי המשרד, נזהרתי שלא לעשות שטויות.
"אתה נשאר היום מאוחר?", שאלה אלן שחלפה שנית מול משרדי. "אינני יודע עדיין," עניתי, "אבל אשמח לשתות קפה בחברתך לאחר שיהיה פה קצת שקט."
בעודי שקוע בקריאת נתוני המסחר בבורסה המקומית, נשמעה נקישה קלה על דלת משרדי ואלן עמדה בפתח, בידה מגש ועליו שתי כוסות קפה.
"היכנסי, היכנסי," מיהרתי להזמינה, "מה, כבר חמש?".
"לא, כבר חמש וחצי," חייכה אלי, "כולם כבר יצאו ".
"אלן אם את מתעכבת בגללי ואת צריכה ללכת הביתה, גם אני אקום ואלך", אמרתי מקווה מאד, שלא כך הם פני הדברים.
"לא, לא, אין לי למה למהר, בתי חוזרת מאוחר הערב, בני בקולג' ובעלי לא ממש מתגעגע אלי בהיעדרי." כולם במשרד ידעו, שמערכת היחסים של אלן עם בעלה, קרירים למדי, אבל איש לא העז לדבר על כך.
"אז מה, אתה חוזר לישראל", ספק שאלה ספק אמרה, "למה תתגעגע הכי הרבה?".
"לא תאמיני אלן אבל אלייך. הדרך בה את מנהלת את המשרד מאפשרת לנו להיות יעילים, לנצל היטב את כוח האדם שלרשותנו ואת ההזדמנויות הנקרות בדרכנו,
אם הייתי יכול, הייתי לוקח אותך אתי ".
"באמת חבל שאתה עוזב, היה נעים לעבוד אתך, מה גם שבמהלך שלוש השנים האחרונות הכפלנו את המחזור ולך יש חלק גדול מאד בכך."
"לכולנו אלן, לכולנו," אמרתי והוספתי, "ההיכרות עימך, גם כן תרמה לי המון."
"באמת? כיצד?"
"את מקצועית, מיומנת, חסרת פשרות, המשרד עובד ביעילות רבה, אין טעויות אנוש הגורמות נזק ישיר, או עקיף, למערכת, זה חיוני מאד לכל עסק", הוספתי, "אם נוסיף לזה את העובדה שגם נעים לראות אותך במשרד, אזי בהחלט נהניתי מנוכחותך פה."
"מה כוונתך באומרך, 'נעים לראותי במשרד' ", שאלה ומבט של סקרנות בעיניה.
"את לא רק יפה, את אישה נעימה למראה, בעלת גינונים של ליידי, נוכחותך משרה אוירה מיוחדת."
"למה תמיד מלווה אותי המחשבה שחושבים שאני כלבה?" שאלה, אמרה.
"אולי זה מה שאת מצפה שיחשבו", עניתי, "אבל לי יש וידוי קטן אלייך, אומר לך זאת מחרתיים, ביומי האחרון פה, לפני שאצא לדרכי ארצה".
"אל תעשה לי את זה, אני מתה מסקרנות, ספר עכשיו".
"אני לא בטוח, כיצד ישפיעו דברי, על מערכת היחסים שלנו, לכן כדאי שאחכה למחרתיים" אמרתי מחפש דרך נסיגה.
"אני נשבעת לך, שדבר לא ישפיע על יחסינו, את אישיותך אני מכירה כבר מזה שלוש שנים, כל עוד לא תאמר דברים שיפגעו בי אישית, אני מסוגלת ורוצה לשמוע ממך הכול, בגילוי לב, נו אל תתחמק לי עכשיו".
"או קיי," אמרתי, כחכחתי בגרוני, "אלן, איך היית מגיבה, אם הייתי אומר לך, שאת מככבת באחת הפנטזיות שלי?"
"הייתי מבקשת לדעת, איזה תפקיד אני ממלאה בה", ענתה בקיצור.
הרהרתי לרגע, "אני בטח קצת מסמיק עכשיו, אבל הרבה פעמים פנטזתי לעצמי, שאת נכנסת למשרדי, מתיישבת על השולחן מולי, רגלייך על השולחן, פסוקות ואני מכניס את ראשי ביניהן ומלקק לך, עד שאת גומרת", אמרתי, נמנע מלהביט בעיניה.
היא שתקה, נבוכה מאד, הסמיקה, פתחה פיה לענות, אך אף הגה לא נשמע. הסתכלנו האחד בשנייה ולבסוף אמרתי, "אני מאד מקווה שלא פגעתי בך, אבל זאת האמת, הייתה לי פנטזיה כזאת."
שקט מתוח השתרר בחדר, אלן הרימה את עיני, הביטה בי,
"אני דמיינתי אותי פעמים רבות , נכנסת למשרדך, אתה נועל את הדלת, מוריד אותי על ברכיי ומכריח אותי למצוץ לך, עד שאתה גומר לי בפה ".
נאלמתי דום, הדופק פעם ברקותי, "באמת? אז למה לא אמרת כלום?"
"למה אתה לא אמרת כלום?"
הקרח נשבר והתמוסס כלא היה, ישבנו מסתכלים האחד בעיני השנייה ללא הגה. "אם אני מנחש נכון, הפנטזיה שלך מצביעה על הצורך להיות נשלטת? וזאת בניגוד מוחלט לתדמיתך במשרד?" שאלתי.
"כן, יש בזה משהו, אבל אני לא חשה כך כלפי כל אחד, אתה בעצם מילאת תפקידים שונים בפנטזיות שלי, היו גם מקרים בהזיות שלי, שבהם הרגשתי צורך להשפיל אותך, זה לא קרה הרבה, או לעשות איתך אהבה כחבר לחיים", הוסיפה, "אבל בגדול, כן, רציתי שתיקח אותי ותעשה בי כרצונך, תשתמש בי אפילו עד כדי השפלה."
"אלן, הפנטזיה שלך קצת מנוגדת לאופי שלי, סקס, אהבה, מין, כל אלה, על פי תפיסתי, מחייבים שיתוף פעולה של שני אנשים המוכנים להתמסר ולתת כל שיש להם, לממש חוויה
לבן/ת זוגם. אלימות, אונס, השפלה, הם דברים שלא התנסיתי בהם ואינם בלכסיקון שלי", אמרתי תוך שאני מושיט את ידי ואוחז בשלה.
היא משכה ידה ממני, "תראה, אני לא מנסה לשכנע אותך, אתה תיארת את הפנטזיה שלך ואני את שלי, זה לא מחייב אותך או אותי בכלום, פנטזיות מטבען שומרות על עוצמתן כל עוד הן בגדר פנטזיה."
ההתרגשות שחלחלה בי במהלך הדקות האחרונות החלה מפנה את מקומה לאכזבה קלה. 'דפקתי הכול ', חשבתי לעצמי, קמתי ממקומי פלטתי אנחה קלה, "טוב אלן, אז
כנראה שכל אחד מאתנו ימשיך לחיות בפנטזיות שלו ומאום מהן לא יצא אל הפועל" וניגשתי לקרוא את הודעת הפקס שנפלטה ממש ברגע זה, מהמכשיר.
אלן התקרבה אל מכשיר הפקס, כאילו על מנת לראות את ההודעה ובלי משים התחככה בגופי, "סליחה", פלטה והוסיפה, "משהו חשוב?".

"אלן, את יודעת", אמרתי מתעלם לחלוטין משאלתה, "מאז שאני פה, פרט לרגע בו אחזתי בידך, לפני דקה, אולי לחיצת יד אחת, כאשר רק הגעתי לנו יורק, לא יצא לי לגעת בך אפילו פעם אחת, במהלך שלוש השנים שאני פה, אני מתכוון אף לא נגיעת יד ביד בכל התקופה הזו".
"נו טוב", ענתה, "אתה מסוגר כזה, ריטה אמרה לי פעם שכל החברה האחרים, שמגיעים מישראל, מתחבקים לשלום, נותנים נשיקה על הלחי ורק אתה סגור כזה, היא גם
התערבה עם ג'יל, שהיא תשכב אתך, אבל אני יודעת שלא קרה כלום ביניכם".
"אני לא ממש טיפוס סגור," אמרתי, "אבל במשרד היה חשוב לי לשמור על דיסטנס מסוים", בעודי אומר זאת, נטלתי את ידה ושילבתי את אצבעותיי בשלה. היא הושיטה לי את ידה השנייה ואצבעותינו השתלבו ספונטאנית. קירבתי את גופי אליה ונישקתי את לחייה קלות.
"אולי תפסיק להיות עדין כזה?, אני לא עשויה מזכוכית, אין חשש שתשבור משהו. אם אתה רוצה לגעת בי אז תעשה את זה באופן חופשי, אל תעצור את עצמך".
גוליית שלי כבר אמר את דברו, הרגשתי כיצד הוא הזדקר וגדל במכנסיי, הישרתי מבטי לעיניה של אלן ואז, הושטתי את ידיי לפנים משחררן מבין אצבעות ידיה, חפנתי את ראשה והצמדתי את שפתיי לשלה.
היא לא הגיבה, הישירה מבט לעיניי בעיניים פקוחות לרווחה כקוראת תגר. שלחתי ידי למטה מחדירה אל מתחת לשמלתה, אל בין ירכיה ועטפתי בידי את ערוותה, המכוסה בתחתונים. היא נרתעה ממני לאחור מנסה להתחמק, לא וויתרתי והצמדתי את ידי לערוותה, חש בחום העולה ממפגש ירכיה, היא עצמה לשנייה את עיניה, פקחה אותן, התקרבה, הצמידה את גופה לגופי, הושיטה ידה אל פניי וליטפה את לחיי.
נשקתי לה בעוצמה ואז ניתקתי עצמי מפיה, אחזתי בשתי ידיי בכתפיה ודחפתי את גופה לעבר הרצפה.
היא צנחה על ברכיה, הרימה את ראשה והביטה בעיני.
הנחתי את יד שמאלי על שערותיה מלטפן בעדינות ובימיני פתחתי את רוכסן מכנסיי, הכנסתי את ידי ושלפתי את גוליית שלי, סובבתי את ראשה לעברו, היא ניסתה להתנגד, הניחה את שתי ידיה על ירכיי ,דחפה אותי ממנה, אחזתי בשתי ידיי בראשה ומשכתיו אלי מצמיד את פניה לזין שלי הזקור במלואו. היא ניסתה להתנגד, סוגרת את פיה מול גוליית, המבקש לחדור אל בין שפתיה. התנגדותה רק הגבירה את יצירת האדרנלין בגופי, שנדרך כולו מבקש פורקן. אחזתי בשמאלי בלסתה, לוחץ באצבעותיי על לחייה ופותח את פיה בכוח. היא פלטה גניחת כאב ופיה נפער לרווחה. הכנסתי את הזין לפיה אוחז בראשה בשתי ידיי על מנת שלא תוכל להוציאו.
בתחילה נשארנו בתנוחה זו, הזין שלי נעוץ בפיה עד גרונה, שפתיה עוטפות אותו, ידיי על ראשה מצמידות אותו אלי בכוח. התחלתי לזיין את פיה, שולף מעט את גוליית החוצה אולם לא ממש, לא הרבה ומחדירו בחזרה פנימה, עד גרונה, לאט, לאט הארכתי את התנועות, עד שהזין שלי נשלף כמעט כולו החוצה. כאשר היה נדמה לי שהיא מנסה להוציאו משכתי בכוח את ראשה אלי והחדרתיו שנית לתוך גרונה.
אלן נכנעה, החלה לשתף פעולה, היא החלה למצוץ את האיבר התקוע בפיה, בהתחלה ליקוקים עדינים כאלה ואחר
כך מציצות של ממש, בעוצמה. פיה עבד כמשאבה חזקה ותוך שניות ספורות התפרקתי, ממלא את פיה בזרע, החזקתי את ראשה, מונע ממנה את האפשרות לסגת, היא בלעה הכול, נשארה על ברכיה, אוחזת ביד אחת את גוליית שלי וממשיכה ללקק אותו, מלמטה למעלה וחוזר חלילה.
"גמרת מהר, כנראה שהיית זקוק לזה," אמרה, "עכשיו תורי", הוסיפה והחזירה את הזין שלי לפיה, אוחזת בשורשו ביד אחת, ידה השנייה נכנסה בין רגליה, אחזה בתחתוניה ופשטה אותם, מתנועות ידה הבנתי שהיא מאוננת מתחת לבד השמלה והיא מאוננת.
לאט, לאט ירדנו למצב של שכיבה על השטיח, אלן שמרה את גוליית שלי בפיה, כשידה השנייה, ממשיכה לגרות את שפתי ערוותה ואת דגדגנה. ניסיתי להושיט ידי אליה, ללטפה, להחדירה בין רגליה, אולם היא דחתה את ידי המושטת והמשיכה לאונן עד שאנחה גרונית ורעידות גופה, אותתו לי שגם היא גמרה.
שכבנו מספר דקות על השטיח שבמשרד, מתאוששים, אח"כ התרוממנו, נעמדנו צמודים, ידינו מחבקות האחד את השני, שפתינו דבוקות בנשיקה מלאת תשוקה.
מצאתי את רוכסן שמלתה, אצבעותיי שחררו אותו, בשתי ידי תפסתי את שמלתה, היא הרימה את ידיה ואני משכתי והסרתי את שמלתה מעליה. אלן ניצבה מולי, לבושה בחזייה אדומה ותחתוני ביקיני תואמים, צעדה צעד אחד וחזרה לחבק את גופי, נצמדת אלי, מועכת את שדיה בחזי.
חיבקתי את מותניה, שרטטתי מעגלים קטנים על גבה, חש בצמרמורות העוטפות את גופה, מקבל אומץ, ידיי גלשו במורד גבה לעבר ישבניה החטובים, ידיי חפנו את שני ישבניה, הצמדתי את אגנה למפשעתי, שדייה לחוצים לחזי, ואני חש בפטמותיה הקשויות.
היא פלטה גניחה קלה, "אולי כדאי שנפסיק, אני לא בטוחה שזה בסדר, מישהו, בכל זאת, עלול להיכנס בכל רגע "
"ומה רע בכך?" גיחכתי "לא מגרה אותך שמישהו יתבונן בך מזדיינת עם גבר אחר".
"אני נשואה" לחשה.
"כבר הספקת לשכוח את שעשינו לפני רבע שעה?", לחשתי לה מלטף את ישבניה ומצמיד את ירכיי לירכיה נותן לה לחוש בזין הקשה שלי, שהיה עדיין בולט מתוך רוכסן מכנסי.
אלן לא ענתה, רק הגישה לי את שפתיה האדומות מפשקת אותן, מבקשת את שפתי לנשיקה.
החלטתי לא לתת לה את מה שהיא מבקשת, הדפתי אותה קלות ממני, השענתי אותה, עם גבה על השולחן, שדיה אל מול פניי, ידיי החלו לעסות את שדיה, משרטטות מעגלים קטנים, כמעט ובלתי מורגשים, סביב פטמותיה הזקורות, אצבעותיי צבטו את פטמותיה, אלן זרקה את ראשה לאחור תוך כדי שהיא גונחת ונאנחת.
עזבתי את שדיה, ירדתי עם ידי, ליטפתי את בטנה ואת קו החוטיני האדום שלה, עובר עם אצבעי על קו המתאר של שפתי ערוותה, חש ברטיבות המלחלחת את התחתונים, יוצרת כתם גדול, היא קימרה את גבה מרימה גבוה יותר את האגן שלה, "גע בי עוד, איפה שאתה רוצה, רק תיגע".
העמדתי אותה עם הגב אלי, אצבעותיי הגיעו לתפס חזייתה, שיחררו אותו, היא נענעה את ידיה וחזייתה הצטרפה לשמלתה שעל הרצפה.
כרעתי על בירכי מאחוריה, עכוזה המפתה מול עיני, באצבעותיי אחזתי את תחתוניה והפשלתי אותם לרצפה, התחתונים הצטרפו לבגדיה שעל הרצפה, טמנתי את פני בחריץ ישבנה, לשוני מלקקת את נקב ישבנה ואת חריץ אחוריה, מגיע עד ערוותה, , אצבעות ידי הימנית, ליטפו את שערות ערוותה, שתי אצבעות חדרו לתוכה והבוהן החלה מעסה את דגדגנה. חשתי בדגדגן מתנפח ומתמלא, תחת אצבעי הלוטפת. המשכתי לגרות אותה כך עוד זמן קצר, מלטף את אחוריה ואצבע אחת מעסה את פי הטבעת וחודרת לתוכו, אצבעות ידי השנייה מגרות את ערוותה, ואצבע אחת משפשפת בעדינות את דגדגנה המגורה.
אלן נעה כמו בצעדי ריקוד, תחת אצבעותיי, מניעה את אגנה למעלה ומטה, ימינה ושמאלה, גניחותיה שמילאו את החדר, הטריפו את דעתי, עזבתי אותה וניגשתי לנעול את דלת החדר, מונע גם את הסיכוי הקטן ביותר, שמעשיהם יתגלה.
אלן הזדקפה, וניגשה אלי בעיכוס קל וחיוך מפתה, ידיה נשלחו למפתח מכנסיי ובאיטיות פתחה את כפתורי מכנסי השחורים, משחררת לחופשי את הזין שלי. "תתפשט" ביקשה ממני. בתנועות מהירות הסרתי את נעליי ומכנסיי, עמדתי עירום מולה, משתוקק כל כך והיא לא אכזבה. ידיה ננעלו על הזין שלי מלטפות בעדינות וברכות, ציפורניה הארוכות, המשוחות בלק, שרטו קלות את הזין סוחטות ממני אנחות הנאה.
המשכנו להתלטף, עד שלא יכולתי יותר להמשיך במשחק הזה, והדבקתי אותה אלי, מצמיד את שפתיי לשפתיה המשתוקקות, מחדיר את לשוני ללשונה ושקענו בנשיקה ארוכה, איטית, רטובה, לוהטת. סובבתי אותה, השענתי אותה על בטנה על השולחן,
ישבנה התרומם לעומתי, פיסקתי את שני חלקי ישבנה ומיקמתי את הזין שלי בפתח מערתה הרטובה.
"תכניס אותו כבר" התחננה.
"עוד רגע" עניתי.
"נוווווווו, בבקשה, אני צריכה אותך בתוכי, רוצה להרגיש אותך ממלא אותי."
"עוד רגע אלן…" חייכתי נהנה משליטתי באישה המדהימה הזו.
התכופפתי, ידיי ננעלו על שדיה, חופנים ומערסלים אותם.
היא פלטה גניחה עמוקה ומשחררת, כאשר אצבעותיי תפסו את פטמותיה וצבטו אותן בחוזקה. "ואוו.. עוד, עוד פעם, די, תכניס כבר את הזין שלך לתוכי, ע כ ש י ו", התחננה.
הזין שלי, התחנן גם הוא, שאכניס אותו לכוס הרטוב, שבפתחו הוא ניצב, כבר דקות ארוכות, אך אני הייתי בשלי ,זמני בידיי, ידיי פישקו לרווחה את ישבניה, מגלה לעיני את חור התחת שלה, באיטיות, כמי שיש לו את כל הזמן שבעולם, להתענג על חמודותיה, החלקתי את הזין שלי ס"מ אחר ס"מ אל תוך מערתה המשתוקקת של אלן, במחצית הדרך, דחפתי את כל הזין לתוכה סוחט ממנה גניחה עמוקה, "ככןןןן, זה נהדר, חזק, אני מתה!!!", אלן זעקה בקול, זורקת את ראשה לאחור, כשהיא משעינה אותו על כתפי ומזקיפה את שדיה. ידיי ליטפו את כל גופה, מיששתי את כל גופה, התענגתי על חלקות עורה המשיי.
"אני באה, אני גומרת", צעקה מאיה והתפוצצה, עוד כמה שניות, ואני גמרתי גם כן, ממלא את נרתיקה..
זרעי מילא את גופה של אלן, שהמשיכה עדיין להתנועע על הזין שלי ולחכך את עכוזה על הביצים שלי, סוחטת את שאריות הגמירה מגופה. סובבתי אותה אלי והצמדתי את שפתיי לשפתיה בנשיקה עדינה ומלטפת. שתיתי אותה בצימאון, נושם אותה, כמי שנאחז בטיפות האוויר האחרונות שלו, יודע שאני עומד לעזוב, רציתי לשמר את ריחה ואת מגעה עוד לזמן רב.

Loading

מחשבה 1 על “פנטזיה כמוסה ליוותה אותי בשנה האחרונה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן