ערב נשים : המשרת

 למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

שכבתי פרקדן על המיטה, המכנסים והתחתונים שלי משולשלים ותלויים על קרסול רגלי הימנית, החולצה שלי מורמת עד מעל החזה, המבט שלי בוהה במאוורר המסתובב באיטיות מעל המיטה ואוננתי.

זאת לא הפעם הראשונה שאני מאונן, אוננתי כבר לפני אבל תמיד זה היה בהחבא, כשאני יושב על הכסא מול מסך המחשב, צופה באיזה סרט כחול ומשפשף לעצמי והפעם שכבתי חשוף על המיטה, תמיד עשיתי את זה כשהדלת סגורה והפעם הדלת הייתה פתוחה לרווחה, תמיד הקפדתי לשפשף לעצמי כשאני בטוח שציפי, הבת זוג שלי, נמצאת רחוק ולא תוכל להפתיע אותי והפעם ידעתי שהיא תכף תגיע, לפני רבע שעה היא התקשרה והודיעה שהיא בדרך וה'וויז' (waze) אומר שזה יקח לה 15 דקות אז עוד רגע היא כנראה תכנס ועדיין המשכתי, משפשף לאט, שומר על קנה התותח שלי זקור ומתוח.

שמעתי את המפתח מוכנס לדלת הכניסה והתחלתי לשפשף יותר במרץ, עצמתי עיניים, שמעתי את הדלת נפתחת וציפי נכנסת, שמעתי את תיפוף נעלי העקב שלה מתקרב ועצמתי חזק יותר את העיניים, כאילו הייתי שוב הילד הקטן הזה שמאמין שאם הוא לא רואה אותה גם היא לא רואה אותו, שמעתי אותה נעמדת בדלת חדר השינה, חיכיתי לצעקה שתבוא, אבל היא לא באה.

דמיינתי אותה עירומה ושפשפתי בַּיֵּתֶר שְׂאֵת, הצעדים התקרבו עוד יותר וידעתי שהיא עומד על שפת המיטה ומביטה בי ועדיין לא פתחתי עיניים, ברגע ששמעתי אותה מתנשפת הרגשתי איך זה עולה לי, מטפס לאיטו לאורך הזין המתוח ו…"מאוננים אהה!" ציפי גערה בי בקול מאיים ויותר מזה מחורמן אבל אז זה היה מאוחר מדי כדי לעצור ורק פתחתי עיניים, הבטתי בה, במבט הנעוץ בזין שלי, והר הגעש שלי התפרץ, רסיסי שפיך התרוממו באוויר ונפלו על רגליי וביטני, ממלאים את האוויר בריח חריף של טיפות סרוחות כמו שחז"ל נהגו לקרוא לזה, טיפות של זרע גברי רענן…

את ציפי הכרתי בשידוך. דב, החבר הכי טוב שלי, זה שהכרתי בטירונות הגדס"ר ועברנו יחד את כל השרות פלוס הטיול אחרי צבא בדרום אמריקה, יצא עם מירב, השותפה של ציפי לדירה המושכרת, והם החליטו שאנחנו מתאימים.

הדייט הראשון היה בבית שלהן ואחרי בקבוק יין והרבה צחוקים מירב קרצה לדב והזמינה אותו לעזור לה במשהו בחדר ואנחנו נשארנו לבד.

הקולות שבקעו מהחדר של מירב אחרי זמן קצר לא השאירו ספק איזה "עזרה" הוא בדיוק מספק לה. "אתה רוצה לבוא "לעזור" לי גם?" ציפי שאלה אותי, מסמנת תנועה גסה בידה כשאמרה לעזור ומחייכת חיוך מזמין ו…תראו לי גבר שיגיד 'לא' לכזאת הצעה ומה שהכי אהבתי זה הפשטות שבה הגענו למיטה, לא משחקי חיזור מתישים, לא ניסיונות לשחק אותה קשה להשגה, "יאללה, תתפשט" היא חייכה לעברי כשנכנסנו לחדר שלה, כנראה שגם היא הייתה מיוחמת לא פחות ממני, ורגע אחרי כבר שכבנו עירומים במיטה, אני עליה, בין רגליה, עמוק בתוכה! וזיינתי אותה, זיון גברי חזק, עוצמתי, והיא אהבה את זה, יעידו על כך שלוש הגמירות שהיא גמרה, וגם אני לא יצאתי חסר, היה לי ברור שציפי זיון טוב אבל אז עוד לא ידעתי עד כמה.

המשכנו להפגש, היה לנו מכנה משותף שחיבר ביננו, התאווה לסקס, ועם ציפי היה לי מזה בשפע. היה לה מין ספר תנוחות כזה, קמה-סוטרה מודרני, ועברנו עליהן אחת אחר השניה על פי הסדר, לפעמים שתים בלילה, לפעמים אפילו שלוש ולפעמים תנוחה אחת שאהבנו כמה פעמים.

ערב אחד, שוב בדירת השותפות שלהן ושוב אחרי בקבוק יין טוב שתרם לאווירה, עלינו מדרגה בסקס שלנו. ציפי הציעה שנשחק אמת-או-חובה עם בקבוק, בקבוק היין שגמרנו רק קודם ושהפך אותנו לקצת יותר עליזים.

לא היינו צריכים הרבה כדי שהמשחק יהפוך לחובה-או-חובה והמשימות הפכו יותר ויותר מיניות ומהר מאד מצאנו את עצמנו עירומים, מי יותר ומי קצת פחות, וכשנגמרו הבגדים התחילו המשימות וכשציפי שלחה אותי למצוץ למירב, חברה שלה, את הציצי הבטתי בה לרגע, מופתע, והיום אני יודע שהן תכננו את זה אבל אז לא ידעתי ולמרות זאת שיתפתי איתה פעולה, גם לא הבעתי שום התנגדות כשהחברה שלה שלחה אותה למצוץ לדב, החבר שלה, כן, למצוץ לחבר הכי טוב שלי מול עיניי, ובֶּטַח וּבֶטַח כשציפי שלחה אחר כך את מירב למצוץ לי ומשם כבר הדרך לזיונים הייתה קצרה ולא סתם, בסלון, כששתיהן בדוגי על השטיח ואנחנו מזינים אותן, מביטים זה בזה ורואים איך אני מזיין את מירב, החברה שלו, ואיך הוא מזיין את ציפי שלי.

אהבנו סקס, נהנינו לגוון ומשם הדרך לחילופי זוגות הייתה קצרה. הפעם הראשונה הייתה כשחברה טובה של ציפי, קצת מבוגרת מאיתנו ולדעתי היה לה פעם איזה סטוץ עם ציפי אבל לא חקרתי, הזמינה אותנו לערב 'קְעָרָת חזיות'.

ראיתי איך גברבר אחד שולף את החזיה של ציפי ומְמַשְׁמֵשׁ בהתרסה את ישבנה תוך שהוא מוביל אותה לאחד החדרים וזה דווקא חירמן אותי ובתורי שלפתי את חזיית התחרה של בעלת הבית וזכיתי לרכב עליה בחדר השינה המהודר שלה ומה אני אגיד לכם, אין כמו לרכב על אשה מנוסה שלא יודעת שובע ורוצה עוד ועוד כולל שם, בדלת האחורית שלה, המקום האהוב עליי.

רקדנו בין החגיגות האלה, אהבנו את הגיוון, רק שבשלב מסויים רצינו עוד ריגושים ועלינו עוד מדרגה, השתתפנו באורגיות, כולם עם כולם לפני כולם, חדירות כפולות ואפילו משולשות, לראות את ציפי חוטפת שלושה זרגים בו-זמנית, אחד בכוס, אחד בפה ואחד בישבן היה מייחם אותי לא פחות מלהשתתף בשלישיה כזאת על מישהי שהסיבה היחידה שהיא לא צועקת מעונג זה כי הזין שלי, או של מישהו אחר, ממלא את הפה שלה.

השתרללנו חופשי, כבר בהתחלה ציפי גילתה לי שיש לה איזו תקלה נשית וילדים לא יהיו לה, אלא אם כן תאמץ, אז השתוללנו, שברנו כל טאבו, תקרת זכוכית או נורמה חברתית מקובלת, ניסינו מהכל, אפילו דוגינג (dogging) וקשירות, לראות איך דופקים אותה עשה לי את זה וגם היא אמרה שלראות איך אני עושה אחרות מגרה אותה בטרוף, וזה שעשינו אורגיות והחלפות לא אמר שלא המשכנו לעשות גם סקס רק שנינו רק שגם שם חיפשנו את הריגושים, לנסות דברים חדשים ותאמינו לי, הראש הכחול של ציפי שפע רעיונות.

צעד גדול ביחסים שלנו היה כשדב ומירב הודיעו שהם עוברים לגור יחד ואני הצעתי לציפי לפנות להם את הדירה השכורה ולבוא לגור איתי בדירה שסבא שלי הוריש לי והיא הסכימה ועברה וככה יצא שעכשיו היא נכנסה ותפסה אותי על חם מאונן!

…"מאוננים אהה" ציפי חזרה שוב באותו קול תוקפני וחרמן שעכשיו קיבל גם גוון מעט מבודח.

"כן" מילמלתי, מנסה בכל כוחי לא לחייך.

"ומי מאונן?" היא שאלה באותו טון מתנשא השמור למורות.

"ילד רע" דקלמתי את התשובה המצופה ממני.

"ומה עושים לילד רע?"

"נותנים לו את העונש" הדגשתי במיוחד את הֵא הידיעה.

"אז בוא!" היא תפסה אותי באוזן והובילה אותי לסלון…

את העונש ציפי המציאה, זה היה באחת הערבים כשתכרבלנו על הספה, מכוסים בשמיכה וראינו סרט כחול במחשב הנייד שחובר לטלוויזיה, התנוחה האהובה עלינו לראות סרט כחול ביחד כי כף היד שלה הייתה תחובה בתחתונים שלי, עוטפת את הזין שלי ומשפשפת לי, עושה לי ביד, וכף היד שלי תקועה עמוק בתחתונים שלה, האמה תקועה לה בכוס, מפמפמת, אם תרצו אני עושה לה באצבע????, והעינים שלנו תקועות בסרט שעל המסך, גבר ואשה עושים מין תחרות כזאת, עומדים עירומים זה מול זה בפישוק, כפות הידים משולבות על העורף והמרפקים משוכים לאחור והם בועטים זה לזה בין הרגליים, פעם היא בועטת לו בביצים והוא מתקפל ופעם הוא בועט לה בשפתי הכוס הרגישות ומקפל אותה ו…"מה אתה אומר?" ציפי התנשפה, מה שהבהיר לי שהסרט ייחם אותה ברמות, "אולי נאמץ את זה כעונש אם מישהו מאיתנו יהיה ילד רע?" ואני, החרמן, הסכמתי ועכשיו היא הולכת להעניש אותי בדיוק בעונש הזה.

…עמדתי במרכז הסלון, עירום, בפישוק, כפות ידיי משולבות על העורף, המרפקים מתוחים לאחור, נושך שפתיים ומתכונן למכה שתבוא. ציפי נעמדה מולי וחלצה את נעלי העקב שלה, את העונש נותנים יחפים! "רגע, לא מספיק נוח" היא ציחקקה והורידה במהירות את השמלה שלבשה, נשארת לעמוד מולי בחוטיני וחזיה שחורים, "זוכר כמה?" היא חייכה לעברי.

"לא" עניתי, מתמם, זכרתי היטב אבל נתתי לה להחליט, אולי היא רוצה לקבוע רף חדש.

"חמש," היא הזכירה, "כמו שנתת לי אז" היא הסתפקה במועט????, "וכל פעם שלא תצעק אני אוריד עוד פריט" היא חייכה לעברי, מוסיפה עוד נדבך במסורת הענישה הנבנית על ידנו, ובלי כל אזהרה בעטה לי בביצים!

"פאק!!" צרחתי ונפלתי על הברכים, תופס את המקום הכואב, "אחת" הכרזתי בקול כואב.

"צעקת" היא ציחקקה, "עכשיו קום ותעמוד כמו גבר".

קמתי ונעמדתי מחדש. "מוכן?" היא שאלה בגיחוך.

"מוכן" סיננתי בין שיניי, מתכונן למכה שתבוא והיא באה רק שהפעם זה לא הפתיע אותי, התקפלתי, חרקתי שיניים, לרגע עצרתי נשימה ואז "שתים" סיננתי בקול כואב ונעמדתי מחדש.

"יפה" היא חייכה, "לא צעקת" היא שלחה ידים לגב ופתחה את קרסי החזיה והחליקה אותה מעליה, נשארת לעמוד מולי כששדיה חשופים והמבט שלי ננעץ בפטמות הכהות הנוקשות שהזדקרו במרכז העטרות הגדולות שלה, אין ספק שציפי הייתה מגורה מה שנתן לי תקווה שהלילה אני גם אזיין ו…"פאק!" שוב צרחתי והתקפלתי, תופס בביצים הכואבות, שוב היא תפסה אותי לא מוכן, הייתי שקוע מדי בציצים שלה ולא שמתי לב לרגל שהתרוממה לבעיטה, "פאק! שלוש" הוספתי והזדקפתי חזרה והפעם המבט שלי היה ממוקד בכף הרגל שלה.

"צעקת" היא צחקה, "לא מגיע לך פרס, תתכונן!".

התכוננתי, ראיתי את הרגל שלה מתרוממת, נשכתי חזק שפתיים, תפסתי שוב בביצים הכואבות אבל הצלחתי לחסום את קריאת הכאב, "ארבע" סיננתי, מתנשף נשיפות כלב.

"יפה" היא צחקה והורידה גם את החוטיני שלה, נשארת לעמוד מולי עירומה ולא יכולתי שלא להתפעל מחדש משפתי הכוס הכהות הפרוסות ככנפי פרפר, עוד הוכחה שהיא מגורה, "תתכונן" היא הזהירה כששוב הזדקפתי באותה עמידה ו… "פאק!" צרחתי ונפלתי על ברכיי, סופג את הבעיטה החזקה מכולם ואוחז במקום הכואב, "חמש" הודעתי בקול כואב, לא מסתיר, "פאק, כואב".

"מסכן שלי" היא ירדה על ברכיה, "כואב לךָ?" היא שאלה בקול מלגלג, "תראה לאימא'לה" היא שלחה ידים לעבר הזין שלי, "הופה" היא ציחקקה, "מישהו אוהב את זה" ולהפתעתי ראיתי שעומד לי תותח, "מישהו פה רוצה לזיין" היא נעמדה על ארבע בדוגי, מפנה לי את אחוריה ומקפיצה את פלחי ישבנה המוצקים בתנועה מזמינה, "בוא מסכן שלי, בוא לפות הרטוב והחם שלי" היא הזמינה אותי ואני באתי, עמדתי על ברכיי, כיוונתי עם היד את קנה התותח המתוח, נצמדתי אליה ובתנועת אגן חזקה השחלתי אותה, תקעתי את כל הזין עמוק בכוס החם והכל כך משומן שלה והתחלתי לזיין.

לא הייתי צריך הרבה בשביל לתת לה את הגמירה הראשונה, ציפי הייתה מגורה בטרוף מאותן בעיטות בביצים שהעניקה לי כך שהספיקו שתים או שלוש נעיצות חזקות כדי להטיס אותה לאורגזמה הראשונה שלה, "כן" היא גנחה בקול, "זיין לי ת'צורה" היא התנשפה, "כן, תכניס לי אותו, תכניס לי ת'זין שלך" היא המשיכה, עוד סימן לכמה שהיא מיוחמת, "כן, חזק, תתקע לי חזק" היא המשיכה באותו קול מתחנן והרגשתי את הכיווצים בנרתיק, הסימן הבדוק שהיא דוהרת לעוד אורגזמה, "כן, הנה, אימא'לה, כן, תן לי, תן לי חזק! כן! כן!! כן!!!" היא צווחה וגמרה בפעם השניה, "עוד, תמשיך, עוד!" היא התנשפה, "כן, ככה, זיין לי ת'צורה, כן, אני מתה על הזין שלך!" ואני המשכתי, מרגיש איך גם אצלי זה מגיע ורוצה לתת לה עוד גמירה אחת, "בואי!" גחנתי מעליה והתחלתי למולל לה את הפטמות הנוקשות כאבן צור, "בואי, בואי" זרזתי אותה, צובט קלות בפטמות ומרגיש איך אותם כיווצים שוב מתחילים, "כן בואי" זרזתי אותה שוב והפעם היא הצטרפה עם "כן, הנה, הנה, זה בא לי" שבישר שהאורגזמה השלישית מגיעה, "בואי!" נצמדתי אליה חזק מאחור, תוקע את עצמי הכי עמוק שאפשר וקופא במקומי, מרגיש את הכיווצים מתחזקים, כאילו מנסים לחלוב לי את הזין ו…"הנה!" היא צווחה באקסטזה, "הנה, עכשיו!" ו…ה"קחי!" שלי, מלווה בעוד נעיצה חזקה, התאחד עם ה"כן!!" שלה לצרחת הנאה משותפת כשגמרתי עמוק בכוס הבוער שלה.

רגע ארוך שכבנו ככה על השטיח, היא על הבטן ואני על הגב, מתנשפים. "שנמשיך במיטה?" היא שברה את השתיקה.

"יאללה".

ציפי שכבה מעורסלת בחיקי, שדיה נמחצים אל צלעותיי והיד שלה מלטפת לי את הזין, "מסכן שלי, עוד כואב?" היא שאלה בקול מבודח משהו.

"קצת".

"אוי, מסכן שלי" היא ירדה לעבר הזין המדולדל ששכב בין רגליי, עדיין מצופה באותו קוקטייל מיצי תאוותנו המשותפת, "בוא, אימא'לה תתן לךָ נשיקה ולא יכאב לך יותר" היא ציחקקה ונישקה לי את הזין, "רוצה עוד אחד?" שאלה ובלי לחכות נישקה שוב, נשיקה קולנית, וחזרה להתערסל בחיקי, ממשיכה ללטף לי את הזין שמהנשיקה התחיל להתעורר, מלטפת ומשפשפת, מנסה להעמיד אותו מחדש ולא הייתה צריכה להסביר למה, פעם אחת בערב כבר מזמן לא מספיק לנו.

"אתה יודע שהיית ילד רע-רע?" היא שאלה כשהזין התקשה ונמתח, עדיין לא מספיק אבל בכיוון הנכון.

"אז בגלל זה נתת לי את העונש" חייכתי, יודע היטב לאן היא חותרת, "אני בטוח שסלחת לי" הוספתי בקול מתחנחן למרות שהיה לי ברור שאין סיכוי.

"לא! לא סלחתי, העונש זה לילד רע אבל אתה הייתה רע-רע, העונש לבד לא מספיק!" היא קבעה, נחרצת.

"אז מה עוד אני צריך לעשות כדי שתסלחי לי?" התממתי.

"אתה זוכר שביום חמישי יש ערב בנות אצלי?"

"אופס, שכחתי" שיקרתי, זכרתי היטב ובגלל זה גם נתתי לה לתפוס אותי מאונן.

"אז יש, ערב בנות פֶרסט קלאס(first class), ואני רוצה שתהייה המשרת שלנו!".

חייכתי לעצמי, המשרת זה עוד משחק שחשבתי שציפי המציאה ואחר כך גיליתי שזה לא מדויק. שוב, תוצאה של סרט כחול שראינו יחד באותה פוזה כל כך אהובה עלינו רק שאז זה היה בקיץ ובלי השמיכה שתסתיר את היד שלה שמשפשפת לי את הזין והאצבע שלי שמפמפמת לה בכוס, וזה היה סרט מהמחשב שלה שהיא הכינה אותו במיוחד כי בסרט ראו קבוצת גברים בערב פוקר והאשה של בעל הבית משרתת אותם, שרות השמור לאח"מים, מתחיל ברמז דק מצידה, כשהיא אומרת שחם לה ומורידה את החולצה ומגלה לכולם שהיא בלי חזייה, ממשיך כשבעלה שולח אותה להביא עוד בירות והיא חוזרת לבושה רק בסינר קטנטן שלא באמת מסתיר את אברי צניעותה הנשיים, עובר למזמוזים כשבעידוד בעלה הגברים שולחים לה ידיים, ממזמזים לה את הציצים וממשמשים לה בפרטיים בלי שהיא תעצור אותם, ומגיע לשיא כשבעלה נשאר בלי כסף ומציע אותה בתמורה ו…בזה אחר זה החברים שלו רוכבים עליה כשהבעל יושב בצד, רואה ומאונן, אחד אחר השני הם דפקו אותה בכל חור אפשרי ו…"מחרמן, אהה" ציפי לחשה לי באוזן בקול מפתה ועורג.

"כן" לחשתי חזרה, והזקפה המתוחה הרוטטת בידה גילתה לה עד כמה אני מגורה.

"רוצה גם?".

 "מה?".

"שאני אהיה המשרתת שלכם, בקרוב אתה מארח ערב פוקר כזה, לא?".

"השתגעת?" הזדעקתי.

"למה? לא מחרמן?"

"מחרמן, אפילו בטרוף, אבל, את יודעת, חברים שלי"

"החברים שלך הם גם החברים שלי" היא ציחקקה, "את מי הזמנת?".

סיפרתי לה.

"נו?" היא שאלה עם חיוך על שפתיה, "מה הבעיה? אתה יודע שעם כולם כבר שכבתי".

"כן, אבל".

"אבל מה?! מה כבר ביקשתי?!" היא שאלה בחוסר סבלנות, "אתה יודע מה?" והבנתי שעכשיו זה בשבילה פרינציפ ויותר מזה שכשציפי רוצה – ציפי מקבלת, "עד שלא תסכים אני בעוצר כניסות!" היא חייכה אלי אבל ידעתי שהיא רצינית.

עוצר כניסות כשמו כן הוא, ציפי סוגרת בפני את כל הכניסות שלה, אין זיונים, אין מציצות ויותר מזה היא אפילו שומרת נגיעה ולא מרשה לי להקפיץ לה את הציצי כשהיא עומדת מולי עירומה והיא עומדת, מגרה אותי בכוונה, כאילו במקרה היא עומדת מולי עירומה ומשחקת בשדיה כשהיא לובשת חזייה, או מרימה את הרגל כדי לגרוב גרב הניילון ו"במקרה" היא בלי תחתונים, או לישון איתי עירומה במיטה אבל לבנות חומת כריות שתחצוץ, הכל כדי לחרמן אותי עוד יותר.

פעם היא כבר עשתה לי את זה, רצתה שאני אקח אותה לאיזה מרתף במועדון זימתי ואני לא הסכמתי, בדס"מ זה לא הפיבוריט שלי למרות שמדי פעם אני חוטא בזה אבל לא בפומבי, ציפי עשתה לי עוצר כניסות ואחרי שבוע ויומיים נשברתי, הודעתי לה שאני אעשה כל מה שהיא רוצה רק שתבטל את העוצר והיא הסכימה אבל בתנאי שהיא זאת שתקח אותי לאותו מרתף וככה מצאתי את עצמי פוסע מושפל אחריה, מובל ברצועה המחוברת לקולר עבה שעל צווארי וכל לבושי הוא אותו הקולר וטבעת זין שחורה סביב הזין שלי, ואותו ערב היא חגגה עלי כמו שרק במרתפים האלה יודעים לחגוג.

אני לא יודע מה אתם הייתם עושים אבל אני הסכמתי, אני מעשי, אני יודע שבסוף שוב הייתי נשבר ומסכים אז למה בדרך לסבול? וחוץ מזה הרעיון חירמן אותי ועמד לי בטרוף והייתי מת לזיין, אז "אוקיי, אם כל החברים שהוזמנו כבר עשו אותך אין בעיה" התניתי למרות שידעתי שהיא צודקת, רק בשביל לשמור על קצת כבוד, דחפתי אותה על המיטה ועליתי עליה, "מזל וברכה" סיכמתי את העיסקה כדרך היהלומנים רק שבמקום לחיצת יד התנשקנו, ובתנועת אגן חזקה החלקתי את כל הזין הזקור והנוקשה עמוק לכוס הכל כך חמים ומשומן שלה והתחלתי לזיין אותה.

משרתת

אני ושלושת חבריי ישבנו סביב השולחן בפינת האוכל הצופה לסלון, שתינו בירה ושיחקנו, ציפי ישבה בסלון וראתה טלוויזיה, כנראה את ההקלטה של 'ארץ נהדרת' שפיספסנו אתמול כי היא צחקה בקול. כשציפי החליטה שהגיע הזמן היא פעלה על פי הסרט, היא קמה ונעמדה מאחורי, כאילו מתעניינת, וברגע שסיבוב הסתיים הודיעה בקול "אוף, חם פה, לא?" ובלי לחכות לתשובה היא הורידה בנון-שלנטיות את חולצת הטריקו שלבשה, מגלה לחברים שלי, את מה שידעתי, שהיא בלי חזייה וחשפה בפניהם את שדיי האשכולית הזקופים שלה ובראשם הפטמה הכהה והנוקשה.

לרגע נעצרה נשימתם, מבטם נע בין שדיה המדליקים ואלי, בוחנים את תגובתי אבל אני רק שאלתי באדישות "תור מי לחלק?" כשאני אוסף את הקלפים.

רגע ארוך נתתי להם לשטוף את העיניים, יש לה שדיים יפים ויש מה לראות, וברגע שהתחילו לחלק סיבוב נוסף אמרתי לה בקול מתחנחן משהו, "מאמי, אולי תביאי לנו עוד בירה?" ולמה ביקשתי? כי אלה ההוראות שקיבלתי ממנה קודם, עשתה לי תדריך מדוייק מה היא מצפה ממני ומתי.

שמעתי אותה חוזרת אבל לא ראיתי, הייתי עם הגב למטבח, אבל כן ראיתי את הלסתות הנשמטות אצל החברים שלי וכשהיא נעמדה לידי הבנתי גם למה, כל לבושה הסתכם בסינר לבן קטן שקשור בסרט רחב הקשור כפרפר על ישבנה המוצק ובקושי רב הצליח להסתיר את מרבית מברשת שיער ערוותה המטופחת אך לא יותר מזה, חגורת ביריות שאחזה בגרבי רשת ונעלי עקב גבוה וחד.

"תודה, נשמה" חייכתי אליה כשהיא הגישה לי בקבוק בירה "וזה טיפ" ובתנועה שאי אפשר לפספס טפחתי על ישבנה המוצק וליטפתי אותו.

ציפי ניגשה לחבר שמימיני והגישה גם לא בירה, "תודה" הוא חייך לעברה קצת נבוךְ.

"זהו? רק תודה?" היא חייכה, "אין טיפ?".

הוא בחן אותי במבט חוקר, מהסס. "טיפ זה לא חובה" הבטתי בו  במבט רציני, "אבל כשמגיע מגיע" חייכתי אליו והוא אמנם חשש לטפוח אבל ליטף את ישבנה.

השני היה דב והוא כבר לא שאל,  אפילו לא חשש, "תודה" הוא הוא חייך לעברה וטפח על ישבנה מלטף בתאווה את שני פלחי ישבנה והשלישי חזר אחריו.

"אני פה, אם תרצו משהו" ציפי חזרה לכורסה לראות טלוויזיה אבל אחרי כמה רגעים היא חזרה, "מצ'עמם לי" היא אמרה בקול מתפנק כשהיא עומדת לצידי, "מה דעתכם שגם אני אשתתף? אני אהיה פְּרָס, אני ארד מתחת לשולחן ואמצוץ למי שמנצח".

שוב כל המבטים הופנו אליי. "לי אין בעיה" עניתי, משתדל להשמע הכי קוּל (cool) בעולם, "אם אתם לא מתנגדים כמובן" עקצתי אותם.

ראיתי חיוך עולה על שפתם, "לא, גם לא אין התנגדות" המשיך אחרי דב, מנסה להשמע אדיש ללא ההצלחה, "גם אני לא" הוסיף מיד השלישי ורק הרביעי היה כֵּן ואמר "בשמחה" ואולי בגלל ה-פול האוז (full house) שהוא החזיק ביד, יד מנצחת.

"אבל יש לי תנאי" וראיתי את האכזבה על פניהם וחייכתי, ידעתי מה הוא התנאי ולא היה לי ספק שהם יסכימו, "שתורידו את המכנסיים, שלא יהיה לי קשה" ואכן, אף אחד לא התנגד, כולנו הורדנו.

ציפי נכנסה אל מתחת לשולחן ומצצה לו, ידעתי שהיא גם מורידה לו את התחתונים למרות שהוא הצליח להסתיר את זה מהשאר אבל לא ממני, ראיתי כשהוא התרומם מעט ואיפשר לה להוריד לו אותם.

אצלי קנה התותח נעמד, לדעתי גם אצל השאר, אומנם לא ראינו איך היא מוצצת אבל רק הידיעה שמישהי נמצאת שם ומוצצת, ויותר מזה הקולות שהיא דאגה להשמיע, גירתה ברמות ויותר מזה איתגרה אותנו לנצח כי מי לא רוצה מציצה כזאת.

כמה סיבובים אחרי זה כבר כולנו ישבנו בלי תחתונים כי לכולנו כבר מצצו, לחלקנו אפילו יותר מפעם אחת, היינו ממשיכים ככה רק שאז דב ניצח שני סיבובים רצוף כך שציפי לא הפסיקה למצוץ לו והביאה אותו לנקודת הרתיחה, אומנם הוא הזהיר אותה אבל היא התעקשה להמשיך כי הוא ניצח והיא הבטיחה, וכל שנותר לו "למסכן" זה לגמור לה בפה!

ציפי יצאה מתחת לשולחן ויצאה לשטוף לה את הפה, לגרגר מי פה כמו שתמיד היא עושה כשגומרים לה שם. ראיתי את האכזבה על פני החבר'ה, בטוחים שזהו, נגמר, אבל ההפתעה ציפתה להם כשהיא חזרה, "מה דעתכם שנעלה את הפרס, המנצח מזיין אותי" והפעם הם אפילו לא חיכו לתגובה שלי לפני שהסכימו, "אבל יש לי תנאי!" ושוב התכרכמו פניהם, "לא בתחת!" והחיוך חזר לפניהם.

רביעית שמיניות העניקה לרמי, אחד מהחברים שלי, את הזכות להיות הראשון שמזיין את ציפי, "קום" היא נעמדה לצידו, הזיזה את הכסא והתכופפה אל השולחן, נשענת על המרפק וכף היד ומחייכת לעברי היושב ממול, "נו, אתה בא?" היא האיצה ברמי וזה, מביט בי במבט כאילו מתנצל אבל החיוך על שפתיו מסגיר את הרגשתו האמיתית, נצמד אליה מאחור, אחז במותניה ובתנועה חדה הכניס לה והתחיל לפמפם.

"נו, חלק" ציפי ציחקקה לעבר דב, החבר שלי שתורו היה לחלק, "מי יודע אולי תנצח ותהיה הבא בתור".

בשעה שאנחנו שיחקנו רמי דפק אותה חזק ומהר והיה ברור שהוא רוצה לנצל את הזיון הזה עד תום רק שהיה לנו קשה להתרכז בקלפים כשהשולחן רועד ומול עֵינֵינוּ מתרחש לו זיון כזה. "כן" ציפי התחילה באותן גניחות של מי שבדרך ורמי הצטרף אליה, נאנח ומתנשף, והשאלה היחידה שהציקה לי זה מי יגמור קודם, רמי, ציפי או המשחק ורמי יצטרך להפסיק לטובת המנצח החדש?

בעצם הכל קרה, ציפי גמרה ראשונה אבל מייד דב ניצח והמשחק נגמר ורמי היה צריך לפנות את מקומו לדב ותאמינו לי, לא נעים להפסיק באמצע ולהשאר כשתאוותך בידך.

דב לא חיכה שציפי תגיד לו והוא קם, הזיז את הכסא ופינה את המקום בשולחן לטובתה וציפי עברה אליו, "שחקו לאט" הוא ציחקק לעברנו כשתקע את ציפי מאחור, בכוס כמובן, והתחיל לזיין אותה ואנחנו שיחקנו רק שדב כנראה היה מגורה בטרוף כי הוא גחן מעליה, שיחק לה בציצים התלויים, פמפם במהירות ועוד לפני שהמשחק נגמר הוא גמר בסערה.

רמי ניצח שוב והפעם הוא כבר הצליח לגמור בזמן וראיתי את חיוך הנצחון על פניו, גם אני והחבר השני זיינו את ציפי וגם דב זכה בפעם שניה לפני שהגיע הזמן שקבענו לסיים את המשחק ולהחליט שמוכרחים להפוך את זה למסורת.

בזמן שאני הורדתי למדיח וניקיתי קצת ציפי הלכה להתרחץ. כשאני יצאתי מהמקלחת היא שכבה על המיטה באותה תנוחה מפתה וחייכה לעברי, "אהבת?"

"אהבתי" חייכתי אליה חזרה, "ואת?".

"מאד" והחיוך שלה הפך זימתי עוד יותר, כזה שאומר בוער לי בתותה ואצלי ארז-הלבנון שלי הזדקר ונמתח למלוא תפארתו, "לדעתי מגיע לך את הפְרָס על זה שהסכמת" היא חייכה לעברי ״אם אתה רוצה כמובן״ היא ציחקקה והתגלגלה על הבטן, מפשקת את פלחי ישבנה בידיה וכשהיא אומרת את הפרס ב- הֵא הידיעה אני לא צריך הסברים, ברור לי למה היא מתכוונת, אז עליתי עליה ובתנועת אגן חזקה תקעתי את ארז-הלבנון המתוח שלי לפי הטבעת שלה, דחפתי עמוק בישבן המוצק והתחלתי לזיין אותה בתחת.

שבועיים אחרי…

חיכינו למירב שתגיע, בסלון כבר ישבו ציפי, דנה ונירית, שתי חברה טובות של ציפי שאם שתיהן כבר יצא לי להשתתף במסיבות סוויגר׳ס ואת נירית אפילו הגרלתי פעם ועשיתי אותה בכל שלושת החורים.

עמדתי בצד והבטתי בהן, שלושתן לבושות בייבי-דול שקוף לחלוטין שמתחתיו חזייה וחוטיני זימתיים שמגרים יותר ממסתירים, גרבי רשת התפוסות בחגורת ביריות, שתיהם בצבע תואם לחוטיני והחזייה, ונעלי עקב, יושבות רגל על רגל, מדברות ושותות מכוסות השמפניה שהגשתי להן כשהגיעו ומדי פעם מבקשות שאמלא להן אותם מחדש.

לא שאני הייתי לבוש יותר טוב, פפיון לבן גדול היה מוצמד לצווארי בסרט גומי לבן רחב, חפתים לבנים גדולים בהגזמה ענודים סביב שורש פרק כף ידי, תפוסים בכפתורי חפתים שחורים, סינור לבן קצרצר קשור סביב מותניי, אותו סינור שציפי לבשה אז, זה שאינו מסתיר לי כלום כמובן מאותו איבר גברי מעניין שהייתי מצפה שיסתיר, וחוטיני זעיר שאת משולש הבד הקטן מחליפה מין שקית עור המכילה בתוכה בקושי רב את הזין ושקית האשכים שלי, ולרגלי נעלי עקב, אומנם לא עקב דק וגבוה כמו שהן הולכות, מוותרות לי רק כדי שאצליח ללכת אבל בכל אופן כזה שמנייש אותי כמו גם השפתון האדום הבוהק שציפי מרחה לי על הפטמות כי הערב אני עומד לרשותה, עושה בצייתנות כל מה שהיא אומרת.

פעמון הדלת צלצל, ציפי קמה לפתוח ואני אחריה. מירב הייתה האחרונה להגיע, עזרתי לה להוריד את המעיל הארוך שהיא לבשה ומתחתיו היא הייתה לבושה בדיוק כמו השלוש האחרות, טוב, לא בדיוק כמו, כל אחת מהן לבשה חזייה וחוטיני תואמים אבל בצבע אחר מהשאר, כאילו אי אפשר להבדיל ביניהן אחרת.

כשהיא התיישבה בסלון לידן הגשתי לה כוס ומזגתי לה שמפניה, מלאתי גם לאחרות וכמובן שקיבלתי מהן טיפ, ליטופים על פלחי ישבני החשופים ולשקית עם הזין והביצים.

הם המשיכו לשבת ולדבר, לא פוליטיקה ולא ספורט, שיחת בנות, הכל רכילות ולשון הרע עם הרבה שיק-או-שוק על מה שלבשו החברות שלהן, המשיכו כך עד שגם מירב גמרה כוס שמפניה שניה ורק אז ציפי הודיעו שהגיע הזמן לשחק.

הן שיחקו פוקר, סטריפ-פוקר, ואני הייתי המחלק. נעמדתי מצדו הרחב של השולחן שעליו ציפי פרסה בד ירוק והן, משלושת צדדיו האחרים, שתים עמדו מולי ואחת נוספת בכל צד.

הן שיחקו טקסס-הולדם, פוקר הם לא ממש יודעות אבל מה זה חשוב? העיקר שיש מנצח ומפסידים והיה לי ברור שזאת לא הפעם הראשונה שהן משחקות בזה, היו להן חוקים די פשוטים שהן לא היו צריכות להסביר אחת לשניה, בכל סיבוב יש את המנצחת, זאת שידעה להרכיב את היד הכי טובה משני הקלפים שלה ומאלה שעל השולחן ואני אומר ידעה להרכיב כי הרבה פעמים הן עשו שטויות והפסידו בגלל זה אבל אני לא התערבתי, אני הרי רק מחלק! ויש את המפסידות שצריכות להוריד פריט לבוש אחד וגם פה היה להן סדר, מתחילות בנעלים ועולות.

בהתחלה זה נראה לי משעמם כשאת הפריטים הראשונים, נעלים, גרביים וחגורת הביריות, כל אחת הורידה לבד, למרות שאני מודה שזה חירמן אותי והזין הלך ונמתח עוד יותר באותה שקית שבה נכלא, אבל כשהראשונה הפסידה את התחתונים, כן, זה היה הסדר אצלן, קודם התחתונים, אחר כך החזיה ובסוף הבייבי-דול שממילא לא הסתיר, המפסידה ניגשה למנצחת כדי שזאת תוריד לה אותם, תוריד ובאותה הזדמנות תמזמז אותה ותאמינו לי בושה לא הייתה שם רק ידיים פולשניות שנגעו וליטפו במקומות הצנועים ואצבעות חטטניות שלא התביישו לבדוק האחת לשניה שמן מנוע, אם אתם מבינים למה אני מתכוון.

גם את החזיות הורידה המנצחת וגם שם המזמוזים היו העיקר, חזה מוקפץ, ככה הן קראו להקפצת החזה שהמנצחת עשתה למפסידה, לישת השדיים ומִילוּל הפטמות ואפילו מציצתם ואצלי שם, בשקית החוטיני שלי, הזין הפך נוקשה וגדול עוד יותר וראיתי את המבטים שהן שלחו לעברו, מבטים חרמניים עם חיוך זימתי.

נירית הייתה הראשונה שאיבדה את הבייבי-דול שלה ונשארה עירומה וציפי, המנצחת, הייתה זו שהורידה לה את הבייבי-דול ומזמזה אותה תוך כדי.

״אחותי,״ דנה פנתה לציפי, ״נירית עירומה והמשרת שלך לא!״ היא השלימה בקול כאילו כועס וחייכה חיוך עוקצני לעברי.

ידעתי שזה יבוא. ציפי, בתדריך שעשתה לי לפני, הסבירה לי מה יקרה, מסתבר שאני לא הראשון שמשרת אותם, הבן זוג של דנה כבר עשה את זה לפני וקבע את הסטנדרט, ״תוריד!״ ציפי פנתה אלי מחייכת, ״תראה להם את הפרס שמחכה למנצחת״.

הורדתי. פרמתי את הקשר בחוטיני שלי, הורדתי את השקית שכיסתה את הזין שלי וחשפתי אותו לעיניהן הבוחנות, עמד לי, תותח על, וראיתי את מבטי הערכה בעינים שלהן.

״פורשת או ממשיכה?״ ציפי שאלה את נירית אחרי רגע ארוך שהיא נתנה להן להנות ממראה הזין שלי.

״ממשיכה, ברור שממשיכה״ היא ענתה בחיוך.

״ואת יודעת מה תצטרכי לעשות אם תפסידי?״ ציפי המשיכה ושאלה כשהיא מחייכת.

״יודעת״ נירית חייכה חזרה.

״אז יאללה, חלק לנו!״ היא זרקה לעברי.

חילקתי. הפעם דנה ניצחה. ראשונה היא הורידה למירב את החוטיני, ממזמזת ובודקת לה שמן כמובן, אחריה היא הורידה לציפי את הבייבי-דול והשאירה אותה עירומה, לא שוכחת להקפיץ חזה ולהוסיף צביטת חיבה קטנה בפיטמה הכהה והנוקשה, ״פורשת או ממשיכה?״ היא חייכה לעבר ציפי שבחרה להמשיך.

דנה חזרה למקומה, התפלאתי, לנירית היא לא עשתה כלום, רק שאז נירית ירדה אל מתחת לשולחן, נכנסה אל בין רגליה של דנה והתחילה לפנק אותה!

״יאללה, חלק לנו אבל לא לה״ ציפי חייכה לעברי, ״היא תמצוץ לה בזמן הסיבוב הזה, כמו שאני מצצתי אז לחברים שלך״, ציחקקה, ״מה?״ היא שאלה בקול מתמם למראה המבט הכועס בעיניי, ״אסור היה לי לספר? כי סיפרתי, נכון מירב?״.

״נכון״ מירב חייכה לעברי, ״וכשדב יארח אתכם, אם תנצח כמובן,״ היא ציחקקה, ״אז אני אמצוץ גם לך״ היא ציחקקה.

חלקתי, הפעם רק לשלושתן, דנה הייתה במצב הכי טוב, עדיין עם החוטיני, החזייה והבייבי-דול, מירב עם חזיה ובייבי-דול וציפי עירומה. אלילת המזל רצתה כנראה למשוך זמן כי היא נתנה למירב את הקלפים היותר טובים והיא ניצחה.

בפעם הראשונה דנה התייצבה בפני המנצחת כדי שזאת תוריד לה את החוטיני ומירב ניצלה את המצב עד תום, ממזמזת ובודקת שמן, בדיוק כמו שזאת עשתה לה ואפילו יותר, לא מסתפקת בבדיקת שמן אחת ובודקת שוב, דוחפת עמוק ולהפתעתי דנה פישקה רגליים, כאילו מזמינה שתמשיך.

נירית יצאה מתחת לשולחן וציפי נכנסה במקומה, וכשאני התחלתי לחלק קלפים היא

התחילה לפנק את מירב ואומנם לא הצלחתי לראות כי השולחן הסתיר אבל הבעות פניה של מירב וגניחות ההנאה החרישיות לא השאירו ספק שציפי עושה עבודה טובה.

בתור הבא שוב מירב ניצחה והיא הורידה לדנה את החזייה, לא שוכחת להקפיץ ולמזמט, להשתעשע בפטמות הכל כך מגורות, ציפי ונירית שוב התחלפו מתחת לשולחן ונירית המשיכה את הפינוק שציפי התחילה.

אלילת המזל החזירה את תמיכתה לדנה וזאת הורידה למירב את החזיה, מחזירה לה כגמולה כולל את אותה צביטת חיבה בפטמה הכל כך מגורה ו…ציפי החליפה שוב את נירית מתחת לשולחן, הפעם מפנקת את דנה.

חילקתי שוב, תור אחרון שבסיומו רק אחת מהן תשאר לבושה ותוכרז כמנצחת או אולי אף אחת עם נירית תנצח? תור מותח שבסיומו הפול-האוז (full house) של דנה גבר על שלישית המלכים של מירב והזוגיים של נירית וזאת התייצבה בפניה שתוריד לה את הבייבי-דול.

״הגיע רגע הפרס״ ציפי, שיצאה מתחת לשולחן ושפתיה נוצצות מאותו צוף נשי המרוח עליהם בשפע, הכריזה, ״תשכב על הגב!״ היא סימנה לי על השטיח.

״לא פה, על המיטה״ דנה עצרה אותי לפני שהספקתי לשכב.

״אוקיי, בואו״ ציפי אחזה בידי והובילה אותי לחדר השינה והן אחרינו, ״קשור!״ דנה הוסיפה כשנשכבתי על המיטה ולמרות שציפי הזהירה אותי מראש שאולי זה יקרה כי ככה הן עשו גם לחבר של דנה עדיין, כששמעתי את זה, רעד עבר בגופי ולמרות זאת פישקתי חזק את רגליי ומתחתי את ידי לפינות המיטה ונתתי להן לקשור אותי.

שכבתי עירום וקשור לפינות המיטה כשהזין שלי, נוקשה ומתוח, מתרומם בגאון בין רגליי. דנה עלתה ונעמדה על המיטה כשגופי בין רגליה, רגע היא עמדה ככה, נותנת לי לצלם לה, מותחת את גופה בתנועה חתולית מתפנקת ומורידה מעליה את הבייבי-דול. ״פְּרָס יקר״ היא חייכה אלי, מביטה בי מלמעלה, ״בוא תפנק קצת את הזוכה״ היא ירדה על ברכיה מעל ראשי והגישה את שפתי הכוס הנפוחות מתאווה אל שפתי הפה שלי ו״יאללה, תן שם נשיקה למנצחת,״ היא ציחקקה, ״כן, ככה, פנק,״ היא גנחה כשנישקתי אותה על שפתי הכוס הרכות, ״כן, פנק אותי, פנק עם הלשון״ היא עודדה אותי, ״כן, ככה, עמוק״ גנחה בהנאה כשדחפתי לה את הלשון והתחלתי במשימה.

גניחות ההנאה שלה הוכיחו שעשיתי עבודה טובה, הלשון שלי חקרה עמוק בכוס, מוצאת את ענבל התענוגות שלה ומתחילה לטפל בו וזה עשה את שלו, גניחות ההנאה הלכו והתגברו ו…״כן!״ היא צרחה בתשוקה, ״כן, אימא׳לה, הנה, הנה!״ ו…הרגשתי את הטעם המוכר של אשה שגומרת.

גמרה ועברה לפינוק הבא, התרוממה על ברכיה וירדה עד שהכוס שלה ניצב מעל הזין הזקור שלי, ״תעזרי לי״ היא ציחקקה בקול מתפנק לעבר ציפי וזאת אחזה בידה את הזין שלי וכיוונה אותו בזמן שהיא ירדה מעט עד שהרגשתי את שפתי הכוס שלה נושקות לעטרת הזין המתוחה שלי ושם עצרה.

״פְּרָס שלי״ דנה חייכה לעברי, נשענת בכפות ידיה על כתפיי ומביטה בי ישר בעיניים, ״תתכונן, אני הולכת לנרתק אותך״ ובבת אחת היא הזדקפה, התיישבה והשתפדה, קולטת את כל הזין עמוק לכוס החמים והמשומן שלה, יושבת עלי בכל כובד משקלה, מנענעת מעט את ישבנה קדימה, אחורה ולצדדים עד שהחליטה שהזין נח בתוכה בדיוק כמו שרצתה ועצרה.

״ככה יעשה למי שניצחה אותנו״ ציפי הפתיעה אותי כשהכריזה בקול.

״יחי המנצחת״ מירב ונירית הֶחְרוּ אחריה ודנה התחילה לדהור עלי, מתיישבת זקוף, שדיה הגדולים עולים גבוה בקצב דהירתה ויורדים ומכים על גופה בקול מְחִיאָה מצלצלת.

דנה רכבה עלי וזיינה אותי, אמנם היא קראה לזה לנרתק אבל בפועל היא זיינה, השתמשה בזין שלי כדי לקבל את עונתה, להגיע לאורגזמה שהיא אכן הגיעה אליה, ״בנות, זה טוב לי״ היא גנחה לעבר הבנות שעמדו מסביב וצפו איך היא חוגגת על הזין שלי, ״בנות, גדול הקטן של המשרת שלנו״ היא גנחה בקול חרמני, ״כן, אני דוהרת עליו, אני מנרתקת אותו״ היא המשיכה כשהיא עולה ויורדת על הזין שלי שנעוץ בתוכה, ״אי-אה״ היא נופפה בידה מעל ראשה, עולה ויורדת כששפתי הכוס הבשרניות שלה משתפשפות בזין הנוקשה שבינם, ״כן, אימא׳לה, זה טוב״ היא התנשפה והיה ברור שהיא במסלול המהיר לאורגזמה, ״כן, הנה, זה בא, הנה! זה בא! זה בא לי! עכשיו!!״ היא ישבה משופדת ולא זזה והרגשתי איך שרירי נרתיקה מתכווצים בחוזקה סביב הזין שלי, ״כן, יש, יש! אימא׳לה כמה שזה טוב לי״ היא התנשפה בכבדות ושפשפה את ערוותה בשלי, ״כן, עוד, עוד, אחד לא מספיק לי״ היא חזרה לדהור עלי.

הייתה גם גמירה שניה, בעצם שלישית עם נספור גם את זאת של הלשון, עוצמתית עוד יותר שבסיומה היא עצרה יושבת עלי ככה, משופדת, ״וואו, אין לי אוויר״ היא התנשפה בכבדות, ״מישהי רוצה להחליף אותי?״ היא התגלגלה מעליי ורגע אחרי כבר מירב רכבה עלי, משופדת.

אני לא יודע מאיפה קיבלתי את כל הכוחות האלה, אולי בגלל הפוזיציה, תמיד לוקח לי יותר זמן לגמור בתנוחה הזאת, כשהיא רוכבת עלי, עושה את העבודה ואני רק שוכב ונהנה, אבל הפעם זה היה יותר מהרגיל, הרבה הרבה יותר מהרגיל כי גם מירב גמרה פעמיים ונירית עלתה לרכב במקומה ו…נירית גמרה פעמיים ו…״לך יש אותו תמיד״ דנה עצרה את ציפי שרצתה לעלות ועלתה מחדש, דוהרת לעבר עוד אורגזמה, מודיעה בקול ש-״הנה זה בא״ ורק אז הגיע גם השיא שלי, ״בואי״ גנחתי בקול והרמתי את האגן שלי ואת דנה הרוכבת עלי, תוקע את עצמי הכי עמוק שאפשר, ״בואי, בואי״ הזמנתי אותה שוב, מרגיש איך הלבה עולה ומטפסת במעלה הזין שלי, ו…ה-״תן לי!״ שלה וה-״קחי״ שלי, ואיתו גם מטח השפיך הראשון, התמזגו לגמירה עוצמתית משותפת.

זהו, הערב שלהן הסתיים אבל אותי ציפי השאירה קשור למיטה כי גם לה מגיע. אחרי שהיא נפרדה מהן היא חזרה והעמידה לי מחדש ורכבה עלי אל עבר האורגזמות שלה, שלוש אורגזמות רק שלצערי איתה לא הצלחתי לגמור ביחד וגמרתי קצת אחריה.

בבוקר ציפי העירה אותי עם מציצה. ״היית גדול ועשית לי הרבה כבוד״ היא הודיעה, ״החבר של דנה גמר כבר אחרי השניה אז החלטתי להעניק לך את הפרס״ היא חייכה לעברי כשאייל הברזל שלי הזדקר ונמתח למלוא תפארתו, ״אם אתה רוצה כמובן״ היא ציחקקה ונשכבה על הבטן, מפשקת את פלחי ישבנה בידיה ואני להזמנה כזאת לא מסרב אז עליתי עליה ובתנועת אגן חזקה תקעתי את אייל הברזל לפי הטבעת שלה, דחפתי עמוק בישבן המוצק והתחלתי לכתוש לה את התחת.

*** סוף ***

Loading

מחשבה 1 על “ערב נשים : המשרת”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן