סקס פומבי בטוקיו

הטיסה דווקא עברה סביר. עצירה קטנה בסין, עוד כמה שעות במטוס ואני בטוקיו. רכבות יעילות, אנשים מנומסים, אוכל מעולה ונשים שהן בדיוק הטעם שלי. קטנות, מלוכסנות, לבושות כמו בשנות ה 40 אם הן מבוגרות וכמו צעצועים אם הן צעירות, עקבים גבוהים והליכה יציבה שמוציאה אותי מדעתי. עד שהגעתי בכלל לא ידעתי שנשים אסייתיות עושות לי את זה, אני בכלל מעדיף אותן בלונדיניות גדולות עם בגדים קטנים ומבריקים. בתחילה זו הייתה סתם בהייה ברחובות, התהלכתי מאושר שותה אותן במבטי וקצת מביך אותן במבטים חודרים ובלתי מנומסים. אחר כך התחילו גם התגובות הפיזיות הקלות שהמשיכו לתגובות פיזיות בולטות.

הזין נעמד כמו טיל.

עכשיו הטיול ברחובות כבר הפך לקשה יותר. אם קודם הבכתי אותן במבטים עכשיו התהפכו היוצרות ומצאתי את עצמי נבוך ומנסה להסתתר. חשבתי שהמבוכה תגרום לו לרדת אך שום דבר לא עזר, הן המשיכו להגיע עם העקבים והזין המשיך לנסות ולקרוע לי את המכנסיים. הבטתי מסביב ושמחתי למצוא סטארבקס קרוב, נזכרתי גם שקראתי עליו במדריכי הטיולים כמקום הכי נכון לשבת ולצפות במעבר החציה המפורסם של שיבויה בו אלפי אנשים חוצים כל כמה דקות. עליתי לקומה העליונה ומצאתי לי כיסא בר מול החלון. מימיני ומשמאלי תיירים מתלהבים ומצלמים בלי הפסקה. אמנם לא בגובה העיניים אך כעת יכולתי לבחון ממקום שקט יותר את העוברות והשבות.

הזין עדיין עמד כמו טיל

ישבתי לי מול חלון כאשר הבר עוזר לי להסתיר את ה בליטה הענקית במכנסי והתנתקתי מהמבוכה. לאחר כמה דקות הבנתי שאני בוער מרוב גירוי וחייב לעשות משהו. הבטתי לצדדים וראיתי שכל התיירים עסוקים בלצלם ואף אחד לא באמת מביט עלי. לאט לאט הכנסתי יד אל מתחת לבר והתחלתי ללטף את האיבר מעל המכנס. איזו הרגשה נפלאה. בעוד עיניי צדות את היפניות המדהימות האיבר המגורה מקבל את המגע אותו הוא צריך, תנועות שפשוף קטנות ועדינות  . הבנתי שהפומביות מוסיפה לי גם כן מימד של גירוי שלא ידעתי עליו מעולם. בתחילה הבטתי מסביב כל כמה שניות בחשש אך ככל שעבר הזמן הבנתי שאני לא מעניין אף אחד. הזין כבר קיבל את כל מה שרצה וידעתי שעוד מעט אגיע לקצה.

לפתע הרגשתי מישהו מתקרב מצד ימין שלי. מייד שלפתי את היד וראיתי שהדמות כבר קרובה מידי, כמעט ונוגעת בי. כשהבטתי אליה היא כבר ממש נצמדה אלי. יפנית מדהימה לבושה בחליפת עסקים נשית הביטה בי, קדה קידה קטנה עם הראש לכיווני ומלמלה "אוקיי, אוקיי". היא נעמדה צמודה אלי מביטה במעבר החציה כאילו אני לא קיים בעוד ידה נשלחת באיטיות אל מתחת לבר והיא מתחילה ללטף בעדינות את איברי. מצד אחד אני בלחץ מטורף מצד שני הזין שלי מקבל את תשומת הלב אותה הוא דורש. ידה נעה בתנועות ארוכות מלמעלה למטה וחזרה. אני מביט בה אך היא בכלל מרוכזת במעבר החציה שבחוץ. ידעתי שאני על הקצה ואין לי שום סיכוי להחזיק עוד הרבה. הרגשתי את הזין מתקשה ורועד וידעתי שהיא מרגישה זאת גם כן. הלחץ של ידה גבר וכך גם מהירות התנועות. שפתיה המשיכו למלמל "אוקיי, אוקיי" .

הגמירה היתה מטורפת, אם לא היה לי את הבר להשען עליו הייתי קורס ונופל. גלים גלים של שפיכה זרמו לתוך תחתוני בעוד היא ממשיכה הפעם בתנועות מעגליות על כיפת הזין מרגישה ומשתעשעת עם הרטיבות.

היא הסתובבה אלי שוב, קדה קידה קטנה והלכה לה יציבה לדרכה על העקבים המדהימים שלה.

Loading

3 מחשבות על “סקס פומבי בטוקיו”

  1. מעולה, אולי אני צריך להעלות כמה סיפורים משלימים שכתבתי בהיותי בטוקיו

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן