סקס עם זרה בפורטלנד

האלמונית מפורטלנד גנחה כעת בדציבלים שהיו עלולים להביא את השכנים לכדי טילפון לקבלה, אך עד מהרה השתררה דממה. הגברת גמרה בגניחה חזקה והרטבה מכובדת של כל אצבעותי וכן סט הסדינים הצחור של המלון.

הנזיר מלקק אישה זרה

נהגת האוטובוס מפורטלנד

היה זה לפני כ 16 שנים, האינטרנט היה עוד בחיתולים, לא היו שיחות וידאו ורוב ההכרויות התרחשו בחדרי צ'אט.

הייתי בתקופה של בדיקה עצמית, ערכתי התנסויות כמעט בכל דבר אפשרי.

במסגרת העבודה, היתה לי פגישה בפורטלנד אורגון. הגעתי בטיסה ערב קודם ושהיתי במלון בפורטלנד. נכנסתי לחדר של צ'אט בפורטלנד ועד מהרה מצאתי מה שחיפשתי, בחורה שחיפשה ריגושים והתנסויות.

שנינו חלקנו פנטזיה משותפת: סקס בלי שמות בלי הכרות. סיכמנו על מועד, למחרת היום, והייתי אמור לשלוח לה הודעה משאסיים את הפגישה ואשוב למלון. 

למחרת, אחרי הפגישה, חזרתי למלון ושלחתי לה הודעה במסנג'ר

עד מהרה קיבלתי תשובה – היא תהיה פנויה ב 5 בערב.

חיכיתי במלון ובסביבות 5 קיבלתי טלפון מן הלובי: זו אני.

"חכי לי בלובי, נרד לאכול משהו ואח"כ נמשיך" אמרתי לה (תמיד אהבתי להתחיל בקפה או מסעדה)

"אין צורך, חבל על הזמן, היא השיבה – אני כבר מגיעה לחדרך. מה מספר החדר?"

לא חלפו 3 דקות והיא הגיעה. כאמור לא היתה כל הכרות מוקדמת, כל שידעתי הוא שהיא עבדה כנהגת אוטובוס בפורטלנד ושהגיעה אלי אחרי המשמרת שלה.

נכנסה אישה בגילי, קצת שמנה, לבושה בחלוק דקיק, משהו שבדרך כלל הולכים איתו לישון, וזוג נעלי אצבע לרגליה.

הבטתי בה, שיער בלונדי כהה ארוך וחלק (צבוע? ) מבנה גוף כבד עם זוג שדיים גדולים שהחלוק לא ממש הצליח להסתיר את השפעת כח המשיכה עליהם

לא היו שמות, ניסיתי להציע שוב לרדת לקפה או מסעדה, אך היה ברור שהיא הגיעה כדי לממש את הפנטזיה וללכת. היא היתה מאוד משימתית.

חלפו כחמש דקות ומצאנו עצמנו מתגוללים על המיטה הגדולה (הולידיי אין כבר אמרתי?)

להפשיט אותה מן החלוק זו ממש לא היתה משימה קשה, והיא שכבה שם על המיטה עירומה לחלוטין, ואני התחלתי לענג את גופה ככל יכולתי, אצבעותי עשו בכוסה ככל שעלה בדעתי, הגניחות שלה הצביעו על רמת גירוי גבוהה אבל אני לא נתתי לה לנוח והמשכתי במשחק המקדים ללא רחמים, היא אחזה בחגורת מכנסי וניסתה לפתוח אותה על מנת לפשוט את מכנסי, ושלחה ידה לזיין שלי אך אני הייתי נחוש להביאה לאורגזמה כמנה ראשונה לפני שניגש לחלק העיקרי. התפתלתי והתחמקתי. נראה היה שזה הולך להיות קל, ואני כל כך אוהב את זה, אני אוהב להביא את הפרטנרית שלי לכדי אורגזמה לפני שאני מתפשט. יש בזה עמדת שליטה שחביבה עלי.

האלמונית מפורטלנד גנחה כעת בדציבלים שהיו עלולים להביא את השכנים לכדי טילפון לקבלה, אך עד מהרה השתררה דממה. הגברת גמרה בגניחה חזקה והרטבה מכובדת של כל אצבעותי וכן סט הסדינים הצחור של המלון.

חשתי הנאה רבה והתכוננתי לשלב II כאשר לפתע, התרוממה נהגת האוטובוס מן המיטה, התלבשה במהירות (לא שזה הצריך באמת זמן רב) והחלה לצעוק עלי ולקלל אותי. ניסיתי לשוחח איתה, אך זה לא ממש עזר: למה לא זיינת אותי, למה לא נתת לי לגעת בזיין שלך, למה לא נתת לי להפשיט אותך, וכהנה וכהנה מיני טענות וכעסים מן הסוג הארסי

ניסיתי לדבר על ליבה, להסביר שיש לנו את כל הערב, שרק התחלנו, שהיא מוזמנת לשחק בזיין שלי ככל שתחפץ, ועוד ועוד טענות הגנה, אך כלום לא עזר, נהגת האוטובוס הזועמת, התרוממה, יצאה מן הדלת ונעלמה בקול טריקה עזה תוך שהיא פולטת עוד מספר קללות מן המבחר המקובל במדינת אורגון

בזה הסתיימה פנטזיית הסקס ללא הכרות ובלי שמות שלנו 

יש עוד מתנדבות?

Loading

4 מחשבות על “סקס עם זרה בפורטלנד”

  1. היית מרוכז בעצמך.
    כל הסימנים הראו שבאה לזיון וללכת, בלי בלי אוכל, ובלי קפה, ובלי משחקים.
    במקום זה זיינת לה תשכל.
    (כנראה הייתה נשואה ולא היה לה זמן)

    הגב
  2. נחמד

    אך אני מתחבר לסקס עם רגש בלבד,,,

    danieli1005 et walla.co.il

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן