סקס עם המאסטר

סיפור אמיתי. עוד מג'וני אפשר למוצא כאן

ג'וני היקר, אני רוצה לשתף את חברי הקבוצה בחוויה שלי איתך, שיבינו, ויאמינו שאין עוד אנשים נדירים כמוך… שינית את חיי… פניתי אליך לפני מספר חודשים בפייסבוק אחרי שראיתי את הקבוצה שלך … עניינת אותי כמו שאף אחד אחר לא עניין… סיקרנת. לשמחתי הרבה זכיתי למענה כמעט מיידי ממך, בהתחלה חששתי בכלל להתכתב איתך אבל משהו בך כל כך סיקרן אותי שהחלטתי להתגבר על הפחד והבושה ולזרום איתך בהודעות.. שאלת לשלומי, למעשיי ולעיסוקיי.. בכלל לא דיברנו על המטרה שלשמה התכנסנו.. "סקס עם המאסטר".. למדת אותי במשך מספר חודשים בסבלנות המאופיינת לך כל כך וקילפת קליפה אחר קליפה, ריסקת אבן אחרי אבן מחומותיי. ליטשת אותי מאבן דהויה וחסרת חיים ליהלום 24 קארט רק בעזרת מילים חמות, מעודדות ושאלות על העבר הכל כך פצוע שלי עם גברים בחיי… יש לציין בפני הקוראים שאין לי כמעט נסיון מיני בגילי המופלג (38), וכבר מזמן איבדתי את החשק המיני עד שאתה הופעת בחיי… הגברים הבודדים שהייתי איתם היו עלובים, חושבים רק על עצמם ובעלי זין קטן… תמיד שמעתי את החברות שלי מספרות על חוויות סקס ולא הבנתי על מה הן מדברות כי לי היו זוועות לא חוויות. ואז הופעת בחיי ולאט לאט פתחת לי את הראש ואת המחשבה שיכול וחייב להיות אחרת ממה שהיה עד עכשיו.. בנית לי את הבטחון בגוף שלי מחדש, גרמת לי להרגיש סקסית ואפילו לשלוח לך תמונות שלי עם בייבי דול או תחתון וחזייה למרות שזה לא היה לי פשוט ורציתי למות מבושה. בנית לי את הבטחון מחדש ורכשת את אמוני שהיה מונח בתוך כספת יחד עם הלב שלי במשך כל כך הרבה זמן… הרגשתי איך אני נפתחת ומשתחררת מכל העכבות שלי, יחד איתך וכל זאת מבלי לראות את פניך או לשמוע את קולך… לקח לי די הרבה זמן אבל אתה בנית אותי בסבלנות עד שסוף סוף החלטת שאני כבר מוכנה אליך, נפשית וגופנית ואז בשעה טובה קבעת לנו בוקר שלם לחוויה עם המאסטר…

הכל התחיל בסמס… ג'וני אמרת לי שאכתוב לחברה שלי שאני נפגשת לחילופי זוגות איתך ועם עוד זוג, אני כמובן ישר נלחצתי כי אני לא אוהבת לשקר והחזרתי לך סמס שזה לא יקרה באמת כך שאני מעדיפה שלא לשקר, ואתה ענית לי "למה לא יקרה?"
באותו הרגע לבי החל לפעום במהירות הבזק, מה?! זה יקרה?! אני לא יודעת לצפות את הצעדים שלך מראש אתה עשוי להפתיע ואתה תמיד מפתיע בצורה מיוחדת ויוצאת דופן ומצליח להחסיר פעימה מלבי.
פרט אחד שחשוב לי מאוד לציין הוא שאני מחכה כבר להיפגש איתך בשעות הערב ולישון איתך במשך כמה שבועות וזה לא הסתדר בגלל עומס העבודה שלך, לכן גם הפעם הכנת אותי מראש ואמרת לי שהסיכויים לכך שניפגש עומדים על 20% מתוך מאה, עמוק בתוך לבי מאוד קיוויתי לקבל תשובה חיובית אבל ניסיתי עד כמה שניתן להכין את עצמי לתשובה השלילית כדי שלא אתאכזב. (למרות שזה בלתי אפשרי כמעט, הרי אני כל כך רוצה ומצפה כבר למפגש הזה איתך).

אני מתעוררת בבוקר יום חמישי ומקבלת ממך מייל עם תמונות מצורפות של הזוג איתו אנו אמורים להיפגש ולהתערבב, הגבר לא מוצא חן בעיניי בכלל, הוא רזה ולא יפה במיוחד, אני מרגישה לחץ עצום בחזה לא יודעת איך לאכול את זה…זה גדול עליי, לא בטוחה שאצליח להתמודד עם מעשה כל כך "אקסטרימי", אני משתפת אותך בלחץ שלי, כמובן שאתה מרגיע אותי ומבטיח לי שתשמור עליי. אני יוצאת מהעבודה בשעה 12:00 ורוצה לנוח יש לי יותר מדי עומס בראש וקשה לי להתמודד איתו, אבל אז אתה שולח לי הודעה עם מס' הטלפון של הבחור ודורש ממני לדבר איתו על מנת לשבור את הקרח, אווווףף אני אומרת לעצמי, אני לא אוהבת את הדברים האלה הם מביכים אותי! אבל אני יודעת שאני לא יכולה לסרב לך ומה שתבקש אעשה כך שבלי יותר מדי התנגדויות אני מרימה טלפון לבחור, השיחה לא הייתה מוצלחת והוא החליט לבטל את הערב. באיזה שהוא מקום חשתי תחושת הקלה, אבל זה לא נגמר שם אתה דורש ממני למצוא לנו זוג אחר, עמוק בפנים אני עדיין לא בטוחה שניפגש היום כלל, אתה כל כך מסתורי שאי אפשר לדעת…אז אני מחליטה לאזור אומץ ולשאול אותך אם במידה ולא אמצא לנו זוג ניפגש בכל זאת. אני שואלת אותך, כל כך קשה לי לשאול אותך (אני אפילו לא יכולה להסביר לעצמי למה זה כל כך קשה לי) מפחדת שהתשובה שלך תהיה:לא…אבל הפלא ופלא אתה עונה לי : "כן, למה לא?" וואו איזו תחושת הקלה, איזה כיף! אני בעננים עכשיו!!!

טוב אין לי זמן אני צריכה להתקלח להתארגן, להכין תיק, אנחנו הרי נעביר את הלילה יחד, ואני צריכה עוד להספיק להגיע ללימודים לפני כן. אני מתקלחת מתארגנת ותוך כדי נכנסת לאתר ומנסה ליצור קשר עם זוגות, עמוק הפנים אני מקווה שלא נצליח להשיג זוג וניפגש אני ואתה…החיפושים ממשיכים בלימודים, אני מסיירת באתר בלי הפסקה ללא הצלחה מרובה. פתאום אתה שולח לי הודעה: "הזמנתי לנו חדר במלון" מה?!?!?! חדר במלון??? אני בשוק! לא נוח לי שאתה צריך לשלם על מלון…. הלימודים מסתיימים ולבי מתחיל לפעום, אני נוסעת לכיוון ומחנה את הרכב בלטרון , אני נכנסת לרכב שלך וכהרגלי אני מתביישת לתת לך נשיקה, אנחנו נוסעים, מדברים, נעים לי בחברתך. אנחנו מגיעים לחדר במלון אני מתיישבת על המיטה אתה עומד מולי, אנו מסתכלים אחד על השני ולא עומדים בפיתוי, אתה מעיף אותי למיטה ונשכב מעליי, אנחנו מתחילים להתנשק ולהתערבב, אני כל כך רטובה וחמה עליך! רוצה אותך בתוכי רוצה להרגיש את חום גופך, אנחנו מתחילים להפשיט אחד את השני, רוצה כבר להרגיש את הזין שלך בפה שלי, ביד שלי, בכוס, בתחת…
אנחנו עירומים וחרמנים נוגעים מלטפים מנשקים אחד את השני, טוב לי, נעים וכיף לי. ואז אתה שואל אם אני רוצה להרגיש אותו, כמובן שאני עונה בחיוב אתה ניגש מלביש עליו קונדום אומר לי להסתובב ולעמוד על ארבע ואז מתחיל…מסובב את הזין בתוך הכוס שלי אני לא יודעת למה לצפות אבל מרגישה שאתה הולך להפתיע אותי, ואז משום מקום דוחף את הזין שלך עמוק וחזק!!! יוצאת לי צעקה בלתי נשלטת ואתה חוזר על הפעולה מס' פעמים וזה כיף כל כך כיף לי!

אנחנו מזדיינים ומזדיינים אני מרגישה שאני יכולה להזדיין איתך שעות על גבי שעות, (אבל זאת רק ההרגשה כי במציאות שעה איתך זה כמו 5 שעות של אחרים שהיו לי ) אתה מסובב אותי ואני נשכבת על הגב, אתה מתחיל לעסות לי את הכוס מבפנים לוחץ על הנקודה הכי רגישה והנה אני מרגישה את זה מתחיל….אני משתגעת לא יודעת מה לעשות עם עצמי, צועקת מתפתלת לא חושבת על זה שאולי מישהו שומע את הצעקות שלי מבעד לדלת והנה היא מגיעה ההשפרצה המים עפים ממני לכל עבר ומתיזים על המיטה ועליך….

אתה מעמיד אותי בתנוחת דוגי ולוקח את החמאה שנשארה מהרום סרויס , ואני כבר בחששות.
אתה מתחיל לדחוף לי את החמאה לתחת ומתחיל לזיין אותי עם האצבעות שלך בתחת אני מרגישה שאני משתחררת לאט לאט אתה מקרב את הזין שלך לחור של התחת שלי ומתחיל להכניס לאט לאט החמאה נמסה לאט לאט מחום הגוף שלי ומתחילה לנזול על המצעים איזה כיף מעולם לא הרגשתי זיון בתחת ככה אני גומרת וגומרת רק מהמחשבה על זה אתה מזיין אותי בתחת אני לא מאמינה שהצלחתי לקבל את הזין ככה בתחת אני כולי בעננים אבל מאד מותשת אתה סוחט מימני את כל האנרגיות אני מסתכלת על השעון ואני לא מאמינה כבר שעתיים אנחנו בזיון ואוו אני מחייכת לעצמי הצלחתי לתת לך פייט בפעמים הקודמות איתך אחרי 45 דק' כבר הרגשתי שאני לא יכולה יותר אתה עמוק בתחת שלי עד כמה שאני יכולה החמאה נוזלת מהתחת שלי זה פשוט מרגיש לי ממש נעים זהו אני נופלת על המיטה נגמרתי לא יכולה עוד חייבת הפסקה , אני מחכה שתגיד שאתה רוצה לגמור וסוף סוף אתה שואל אותי "רוצה שאגמור לך על הפנים?" אני רוצה! אתה בא מאחוריי אני שכובה על הגב על המיטה, אתה עומד מעליי ומתחיל לשפשף את הזין המגושם שלך, אני נוגעת בעצמי ומחכה כבר לשפיך החם שלך שיתיז על כולי והנה זה בא אני רואה שעוד רגע זה מגיע וכולי נרגשת, אתה משפריץ לי על הפנים העיניים, השיער כולי מלאה בשפיך החם שלך, איזו כמות אדירה של שפיך נשפכה ממך! אני מנקה לך את הזין במציצה עמוקה ואז ניגשת לאמבטיה ושוטפת את עצמי,

אתה נכנס להתקלח ואני מרגישה שיש לי סחרחורת, אני משתפת אותך בתחושות שלי, אתה אומר לי את חייבת להחזיר אנרגיות לגוף, אנחנו מתלבשים ויורדים למטה לאכול, ואז אתה אומר עברו שלוש שעות , אני בהלם! שעתיים וחצי של זיונים?! וואו!!! הזמן טס לא הרגשתי את הזמן עובר. אנחנו מתלבטים מה לאכול, עוברים ממקום למקום עד שאנחנו מחליטים לשבת ולאכול שווארמה ב24:00 בלילה!!! חחחחח
מסיימים לאכול ועולים חזרה לחדר השעה מאוחרת ושנינו עייפים אבל אני רוצה אותך שוב, אתה שואל אם אני רוצה עוד סיבוב, אני עונה בחיוב אתה אומר ל אז בואי תעמידי לי אותו, אני מתחילה למצוץ, כמה הוא טעים, קשה לי כבר למצוץ הפה שלי עייף אבל כיף לי ואני נהנית מכל רגע, אני מתיישבת עליך ומתחילה לקפץ על הזין שלך, ככה אני מרגישה אותו הכי טוב, כמה הוא עבה וארוך, קורע לי את הכוס אני עייפה והכוחות שלי נגמרים די מהר, ואז אני נשכבת על הגב ואתה מתחיל לזיין אותי חזק כמו שאתה יודע, גם אתה כבד מהאוכל אבל מזיין מזיין כל כך טוב, והנה זה בא אני הולכת לגמור גופי מתחיל לרעוד ולהתכווץ ואז זה בא אני גומרת!!!!! ושוב משפריצה , הרגלים רועדות לי אני מרגישה סחרחורת שבא לי להקיא , אתה מביא לי כוס מים ומבקש מימני לשתות לאט ולאט לאט אני מתחילה לחזור לעצמי .
זהו עכשיו אני רגועה ואפשר ללכת לישון, אנחנו נשכבים אחד ליד השני עירומים, אני שואלת אם אפשר להניח עליך את הראש אתה עונה בחיוב, אני נשכבת לך על החזה וידך מונחת עליי, וואו…אני לא מאמינה שאני נמצאת איתך בסיטואציה הזו, האמת…לא חשבתי שזה יקרה, אבל כן זה קרה וזה עושה לי טוב כל כך טוב!
אני לא מצליחה לישון כמעט בלילה, בגלל ההתרגשות נדמה לי…אנחנו קמים בבוקר לצלילי השעון המעורר שלי מתלבשים שוטפים פנים ויוצאים לדרך, חזרה הביתה. חבל שזה נגמר כל כך מהר, היה לי כל כך טוב והייתי שמחה אם זה היה נמשך כך…

אתה מוריד אותי ליד הרכב אתה מנשק אותי ואנו נפרדים לשלום, כל הדרך הביתה כל כך הרבה מחשבות מתרוצצות לי בראש, כל הנסיעה מרוח לי חיוך על הפנים 🙂
אני חוזרת הביתה וכל מה שאני מצליחה לחשוב עליו זה הערב והלילה המדהים שהיה לי איתך, הפעם אני מרגישה קצת פחות מותשת פיזית, אני חושבת שאני מתחילה להתרגל לזיונים האינטנסיביים איתך, אני חושבת לעצמי איזה יופי הפעם לא כואבים לי כל החורים בגוף…חחחח אבל….יום למחרת הכאבים מגיעים, כואב לי הכוס שורף לי, תפוסות לי הירכיים הפנימיות ואני נזכרת איך דהרתי לך על הזין, וכולי מתמלאת חרמנות. אני לא מפסיקה לחשוב ולהתחרמן אני מוצאת את עצמי חרמנית כל הסופש ונזכרת בזיונים המדהימים איתך.

ג'וני אתה לא יוצא לי מהראש, אני חושבת עליך הרבה, היה לי כל כך טוב בחברתך, אני מרגישה טוב עם עצמי כשאני איתך, אתה עושה לי טוב ומקווה מאוד שזה הדדי!

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן