ספור פשוט : הצרפתיה

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

לאבד את הבתולים זה אירוע שאף אחד לא שוכח, לא הבנות ולא הבנים! עשרים שנה עברו מאז שאיבדתי את בתוליי, אולי אפילו קצת יותר, ועדיין, בכל פעם שאני שומע שיחה בעברית עם מבטא צרפתי כבד, אני נזכר איך זה קרה לי כי את בתולי איבדתי בין רגליה של אנט, צרפתיה בשלה, יהודיה כמובן, בערך בגיל של אמא שלי אבל, כמו שהחברה אומרים, שמורה במצב מצויין, רזה וחטובה, מטופחת ונִרְאת לפחות 10 שנים פחות מאמא שלי וזה לא שאמא שלי נִרְאת זקנה ובלויה לגילה.

המעניין הוא שסבתא ז'אן היא זאת שחיברה ביננו. סבתא ז'אן היא אמא של אמא שלי, על פי השם אתם בטח מנחשים שהיא ממוצא צרפתי, צרפתיה אמיתית שנולדה בצרפת, לא מאלה שנולדו במרוקו או באלג'יר ועברו דרך צרפת, ויש לה סיפור מעניין לסבתא שלי, במלחמת העולם השניה היא הצליחה להסתיר את יהדותה, פעמיים חיילים נאצים עצרו ובדקו אותה וכמו שהנאצים אהבו לעשות לנשים צרפתיות הם הפשיטו אותה לצורך הבדיקה רק שלנשים אין את הסימן הזה שהם יהודיים כמו לגברים, אתם יודעים, החתיכה החסרה בעטרת הזיין, פעם אחת זה נגמר רק בהפשטה ושחרור ופעם שניה הם גם אנסו אותה, אותה ואת החברה שהייתה איתה, גם היא יהודיה מהמחתרת, כי זה עוד מה שבדרך כלל אותם חיילי SS אהבו לעשות לנשים צרפתיות יפות, לאנוס אותן, "ומה לעשות?" היא הסבירה לי במין שיוויון נפש כזה כשסיפרה לי, "הייתי יפה" והיא הייתה ממשיכה לגור בצרפת רק שאחרי המלחמה היא פגשה בחור מארץ ישראל ששרת בבריגדה היהודית ונשאר לעזור להעלות יהודים לארץ והם התאהבו וכשהוא חזר היא הצטרפה אליו והם התחתנו.

למה הייתי בתול? סיבה אמיתית לא הייתה לי אבל תרוצים יש לי מפה עד מגדל אייפל: כי זה לא יצא, כי אנחנו מכפר קטן וכולם מכירים את כולם ולא נעים, כי הבנות אשמות, הן שמרו על הקרום הקדוש לבעל שלהם ו…הכל תרוצים, האמת שכמו שיאיר, חבר שלי אמר, לא רק בתולים היינו, היינו גם בטלנים כי יפה הייתי יפה, ולא רק אמא שלי אמרה את זה, חזק וחסון גם הייתי, יחד איתו עברתי בהצלחה מבדקים ליחידה מובחרת, לעמוד עמד לי אבל הוא צדק, היינו עצלנים ולא באמת התאמצנו עד שסיימנו את התיכון וסבתא ז'אן הזמינה אותי לגור איתה קצת בתל-אביב ויאיר אמר לי שאני חייב כי בעיר כל הבנות נותנות אז נסעתי אליה וכבר בערב הראשון, כשישבתי איתה בפיצריה ואכלנו פיצה, היא אמרה לי בנון-שלנטיות ובאותו אקצנט צרפתי שלמרות השנים לא נעלם לה, "דוד", דוד זה השם שלי, "אתה עדיין בתול, נכון?" כאילו זה חרוט לי על המצח ומייד, עוד לפני שעניתי, היא המשיכה, "חייבים לטפל בזה, אני מכיר בדיוק מי תוכל לעזור לךָ," כן, למרות כל השנים שהיא בארץ יש לה עדיין את השיבושים האלה, "צרפתיה, ובמקרה, רק במקרה, היא נמצא פה בארץ!".

מרגע שסבתא החליטה היא הייתה ממוקדת משימה, קודם היא סיפרה לי על אנט, הבת של אותה חברה יהודיה מהמחתרת, מסתבר שהיא בערך בגיל של אמא שלי, שהיא נשואה! התחתנה עם הפרופסור שלה מה-'סורבון' שמבוגר ממנה בערך בשלושים שנה, וכשהוא כבר לא הצליח לתת לה את עונתה הוא הרשה לה לעשות את זה אבל עם שלושה תנאים: הראשון: פעם אחת בשנה היא תסע לישראל ושם תעשה את זה, אף פעם לא בפריז! השני: רק עם יהודי! חס וחלילה לא עם גויים, והשלישי: לא בתחת, בדלת האחורית שלה רק הוא נכנס! וחוץ מזה הכל מותר לה אבל התחביב שלה זה למצוא לה מישהו בתול, כמוני, ו…לַחְנוֹךְ ולְחַנֵּךְ אותו, מינית כמובן, ועוד הסתבר לי שסבתא ז'אן עוזרת לה למצוא מועמדים כאלה ורק לפני שחזרתי הביתה, לכפר הקטן שלנו, היא גילתה לי שאני לא הייתי הראשון שמאבד את בתוליו בין רגליה, אמנם היא לא רצתה לספר לי מי עשה את זה לפני אבל היא אמרה שאני מכיר אותם טוב.

לא רק על אנט סבתא שלי סיפרה לי, היא גם נתנה לי הסבר וטיפים מה לעשות, הכל בתאוריה כמובן, בלי תרגול מעשי כי היא סבתא שלי ו"תרגול" עם סבתא זה גילוי עריות וגילוי עריות אסור מהתורה! ואם זה לא הספיק היא גם לקחה אותי לקנות תחתונים חדשים כי אי אפשר לבוא לאשה עם תחתוני העבודה שלי ולמחרת דאגה שאתגלח למשעי, שחלילה אני לא אשרוט אותה עם הזיפים שלי, וככה הלכנו לפגוש אותה ואיפה? בכיכר מגן דוד! כי הם קבעו לאכול במסעדה קטנה ליד שוק הכרמל.

קודם הן התחבקו והתנשקו על הלחי כדרך הצרפתיות, אחר כך כשסבתא שלי הציגה אותי אנט בחנה אותי במבט רציני כאילו הייתי סוס למכירה ואז אמרה משהו בצרפתית לסבתא ושתיהן פרצו בצחוק והיא חיבקה אותי ומחצה את שדיה אל גופי, נישקה אותי על הלחיים כמו שנישקה קודם את סבתא ואמרה לסבתא בקול מצחקק ובמבטא צרפתי כבד "או-לה-לה, מישהי הולך עושה חיים", "מרסי (Merci), תודה דודה ז'אן," כי ככה היא קוראת לסבתא שלי, דודה, למרות שאין כל קרבת משפחה ביניהן.

ירדנו לאורך השוק, במעבר הצר בין שני דוכנים נכנסנו לאחת הסמטאות ואחרי עוד שני רחובות צרים פנינו והגענו למסעדת פועלים קטנה, "קבב, זה מה שאוכלים פה" סבתא הסבירה לי כשנכנסנו ואכן זה מה שאכלנו, קבב משובח, לדעתי הטוב ביותר שאכלתי אי פעם, סלט מירקות טריים קצוץ קטן עם הרבה שמן זית ולימון, טחינה משובחת ופיתות טריות, כל כך לא גורמה צרפתי אבל מה זה טעים?

אחר כך הלכנו ברגל לנווה צדק לשתות קפה ותה וכל הדרך הן דיברו בהתלהבות בצרפתית, מספרות וצוחקות, קצת לא מנומס כי אני לא מבין צרפתית אבל לא הערתי להן.

ישבנו בבית קפה עם עוגות משובחות, הן הזמינו חליטת צמחים ועוגת תפוחים ללא סוכר אחת לשתיהן ואני קפה הפוך ואקלר עם קרם פטיסייאר שחיתותי.

עוד ציחקוק בצרפתית, בטח עלי, והשיחה עברה לעברית. קודם סתם שיחת חולין על התיכון שלי, משווים מול מה שקורה בתיכון בצרפת, קצת על מה שאני הולך לעשות בצבא, ובגאווה סיפרתי לה שאני הולך להיות לוחם ביחידה מובחרת, אנט שאלה לשלום אמא שלי והתברר שהן מכירות, מוסיפה בחיוך שאמא שלי לא צריכה לדעת על מה שיקרה ונשבעתי לה שאני לא אספר.

הרגע הגדול התקרב. סבתא ז'אן ביקשה חשבון ושילמה, מוסיפה טיפ מכובד. ליווינו את סבתא לתפוס מונית ליד מרכז הטקסטיל ואחריה תפסנו עוד מונית למלון שבו אנט מתגוררת.

היה נדמה לי שכל העיניים בוחנות אותי כשחצינו את הלובי, כאילו יודעים מה אנחנו הולכים לעשות. הלב שלי דפק במהירות כשיצאנו מהמעלית לכיוון החדר שלה.

הייתי במבוכה כשנכנסנו לחדר מבוכה שהתגברה כשאנט נעמדה מולי וחייכה, "אל תפחד, אף אחד לא מת מזה" היא ציחקקה והתקרבה עוד יותר, שולחת ידים אל מתחת לחולצת הטריקו שלבשתי, מלטפת את הבטן החלקה ומתחילה למשוך את החולצה למעלה, "למה מחכה, למה לא פותח לי ריץ'-רץ'" היא לחשה באותה עברית מעט משובשת שלה ומבטא צרפתי כבד ואני שלחתי ידים לגבה והתחלתי לפתוח את הרוכסן הארוך, מפסיק לרגע ומרים ידיים כדי שתוריד לי את החולצה וממשיך פותח והשמלה החליקה כאילו מעצמה לשטיח, "עכשיו פותח לי חזיה" היא לחשה והתחילה לפתוח את חגורת המכנסיים שלי ואחריה את הכפתור והרוכסן.

הסתבכתי, חיפשתי את הקרסים מאחור ולא מצאתי. אומנם זאת לא הפעם הראשונה שאני פותח למישהי את החזיה, זה שאני בתול זה לא אומר שלא התמזמזתי רק שאף פעם לא נפגשת עם חזיה כמו שלה, כזאת שנפתחת מקדימה, "טפשון" היא ציחקקה כשהמשכתי לחפש מאחור ללא הצלחה, "הנה, ככה" והיא התרחקה לשניה והראתה לי איך פותחים חזיה כזאת, פותחת אותה, מפילה אותה לרצפה ונצבת לרגע מולי כששדיה הגדולים חשופים, שדיים גדולים ושמוטים מעט, בכל אופן היא כבר לא בת 18, שבראשם  פטמות כהות ענקיות, נותנת לי רגע להנות מהנוף שנגלה ומושכת ומורידה לי את המכנסיים.

בזמן שאני התכופפתי, חלצתי את נעליי והורדתי את המכנסיים היא הורידה את תחתוני הביקיני שלה ונשארה עירומה, "בוא לאנט" היא חייכה והזמינה אותי עם האצבע כשעמדתי לבוש רק בתחתונים החדשים שסבתא קנתה לי, "בוא" אחזה בידי והצמידה אותי אליה, "תנשק אותי".

נישקתי אותה על הלחי, כמו שמנשקים דודה, "ככה תנשק סבתא ז'אן שלך" היא גערה בי בקול נעלב, נעמדה על קצות אצבעותיה והצמידה את שפתיה לשפתי בנשיקה תאוותנית, "עכשיו מתמסר" היא לחשה ושוב נישקה, דוחפת לשון ואני התמסרתי ופתחתי  ת'פה, נענה לנשיקה הצרפתית הרטובה שלה.

רגע ארוך התנשקנו ככה, תפסתי אומץ וגם אני דחפתי את הלשון לפיה, "עכשיו אני מוצצת" היא התיישבה פתאום על המיטה ומשכה את התחתונים שעדיין לבשתי, מורידה ומגלה את הזיין העומד שלי, "או-לה-לה" היא ציחקקה, "אני רואה אתה רוצה אנט אבל קודם אנט מוצצת למה לא יהיה כואב לה" ועוד לפני שהבנתי מה קורה הזיין שלי היה בפיה והיא מצצה לי אותו.

עצמתי עיניים והתמכרתי לתענוג, מרגיש את הפה החם שלה העוטף את הזיין שלי, את הגרון המחבק את כל מה שהפה לא מסוגל להכיל, את השפתיים המחליקות לאורכו כשראשה נע קדימה ואחורה ושומע את מצמוצי השפתיים.

כמו שהיא אמרה זאת לא הייתה מציצה כדי לפנק, למרות שנהניתי מאד, זאת הייתה מציצה כדי להקל על החדירה ו…"בוא" היא הפסיקה למצוץ, התקדמה למרכז המיטה הגדולה ונשכבה, פותחת רגליים ומציגה לי את מגרש המשחקים הפרטי שלה, "בוא בתולה שלי, בוא מכניס לאנט" היא חייכה לעברי.

השתחררתי במהירות מהתחתונים שסביב קרסוליי ועליתי עליה, נשכבתי ומחצתי אותה תחת גופי השרירי, "תן לאנט" היא לחשה כשחיפשתי את החריץ שבין רגליה ומרוב התרגשות לא מצאתי, אחזה בזיין המתוח והנוקשה והובילה אותו למקום הנכון, מניחה אותו בין שפתי הכוס הרכות שכאילו נפתחו לכבודו מעצמם ו…"בוא, בוא גבר, בוא עושה אנט מאושר, בוא מזיין אנט" היא לחשה בקול מפתה עם אותו מבטא צרפתי כבד ואותם שיבושים חינניים בעברית, ואני, במכת אגן חזקה, נעצתי את זקפתי המתוחה לתוכה, דחפתי בכוח עד שכל הזיין היה בתוכה והתחלתי לפמפם במהירות.

"תרגע" היא חיבקה אותי ברגליה ולחצה על ישבני, עוצרת אותי, "קודם רק שוכב בתוך אנט" המשיכה והדריכה אותי ואני שכבתי ולא זזתי, מרגיש את שרירי נרתיקה מתכווצים סביב הזיין התקוע בתוכה, לוחצים ומרפים ושוב לוחצים, "עכשיו לאט, תהנה" היא לחשה ואני התחלתי לפמפם בתנועות איטיות.

"וואו" לחשתי לעצמי בקול, "זה טוב" המשכתי כשהשפשוף הנעים שלח זרמים מענגים בכל גופי.

"זהו, עכשיו אתה לא בתול" אנט חייכה לעברי, "איך אתם בנים להגיד? אנט פתחתי אותךָ?" היא ציחקקה ואני הסמקתי, "זה טוב?"

"כן" גנחתי בקול נהנתני, "כן, זה טוב" חייכתי חזרה.

"אז למה לא מנשק אנט?"

נישקתי, נשיקה תאוותנית, מנשק ומזיין בהנאה, "עכשיו יותר מהר" היא ניצלה שניה שלקחתי אוויר כי להדריך אותי ואני הגברתי את הקצב, כמעט יוצא ושוב נכנס, תוקע ומרעיד את גופה, משתפשף בין שפתי הכוס המחבקות ועוטפות את הזיין הנע בתוכם.

"דוד לא בורח חלילה" אנט נעלה שוב את כפות רגליה על ישבני ולחצה עם העקבים, דוד אם שכחתם זה השם שלי 🙂 , "לא מפחד אנט נכנס להריון" היא לחשה באוזני, "אנט לוקח פילול (pilule, גלולה) כי אנט רוצה להרגיש זרע חמים של אתה בתוכה" וכנראה שהיא התרגשה כי העברית שלה השתבשה עוד יותר, "כן!" היא גנחה בקול מחורמן, "אנט אוהב מה אתה עושה לאנט", היא התנשפה, "כן, עוד, ככה, תעשה נעים לאנט במנוש" היא הרימה את אגנה לעברי ודחפה את ישבני לעברה עם עקביה, "כן, חזק, הנה, אנט גומר! עכשיו אנט גומר! עכשיו! הנה! כן-ן-ן!" וזה היה כן ארוך ומלא תאווה והרגשתי איך הכוס שלה הופך חם ורטוב עוד יותר, "כן, אנט גמר" היא חייכה לעברי באושר ונישקה אותי על שפתיי, "כן, עוד, תן לאנט עוד!" רק שגם אני הגעתי לשיא שלי ו…גמרתי, בפעם הראשונה בחיי גמרתי בתוך הכוס של אשה וזה היה טוב!

רגע היא עוד נתנה לי לשכב עליה לפני ששחררה את רגליה העוטפות אותי וגלגלה אותי לצידה. שכבנו על הגב זה ליד זה ובהינו בתקרה, מתנשפים.

"זהו, עכשיו דוד כבר לא בתולה" אנט ציחקקה בלי להביט לעברי, עדיין מתנשפת. הסתובבתי אליה וראיתי שהיא מחייכת, "אבל פעם אחת לא מספיק, בטח לא לאנט" היא חייכה לעברי כשהבחינה שאני מביט בה.

"הייתי בסדר?" שאלתי, סקרן.

"כן, בסדר, בשביל בתולה אפילו בסדר גמור" היא ציחקקה, "בדרך כלל הם גומרים עוד לפני שאני מתחממת" היא הסתובבה לעברי וחייכה, "ואתך אפילו גמרתי" והיא נישקה אותי על שפתיי, "אבל עוד לא גמרנו, יש עוד דברים מה אנט צריך ללמד את אתה" והיה משהו מדליק בעברית המשובשת במבטא הצרפתי הכבד שלה, "אבל קודם אנט תעשה הוא עומד מחדש" והיא אחזה בזין הרפוס שלי והתחילה לשפשף לי, "אחר כך נלך לקנות לאתה חולצה ומכנסיים למה אנט לוקח אתה למסעדה ואז נחזור ונעשה עוד דפוקי-פוקי ואנט מלמד דוד אתה פוֹזִיסְיוֹן (Position)".

"אומרים אותך, מלמד אותך" לא יודע למה פתאום תיקנתי אותה אחרי שגם כשהיא קראה לי בתולה לא תיקנתי אותה..

"אותך, אתה, מה זה חשוב?" היא צחקה, "העיקר אתה לומד דפוקי-פוקי" ובלי לחכות לתשובה היא ירדה והתחילה למצוץ לי ואני שכבתי על הגב, פישקתי רגליים שיהיה לה נוח, עקבתי אחריה במבטי והתמכרתי לתענוג.

אנט לא הייתה צריכה הרבה בשביל שיעמוד לי בחזרה, השפשוף הנעים של שפתיה סביב הזין שלי, התיפוף העדין של שיניה אורכו והחום הרטוב המפנק עשו את שלהם ועמד לי מחדש.

"בוא דוד" היא נשכבה על הגב ופתחה רגליים, "בוא שוכב על אני ומזיין אנט" היא חייכה לעברי ואני עליתי ונשכבתי עליה, מוחץ את גופה למזרון ומכוון בידי את הזקפה אל בין רגליה, "כן, אנט רואה אתה לומד צ'יק-צ'ק" היא חייכה כשהרגישה את ראש הזין המתוח נושק בין שפתי הכוס המגורות שלה, "כן, עכשיו מכניס לאנט" היא לחשה בתשוקה ואני הכנסתי, את כל הזיין דחפתי לה במכת אגן חזקה.

"וואו!" היא גנחה בהנאה, "כן, זה בדיוק מה אנט אוהב" היא המשיכה בקול מלא תאווה, "כן, עכשיו אתה לזיין אנט כמו אנט אוהב" היא התנשפה, "כן מזיין אנט חזק ומהר" היא עודדה אותי להגביר את הקצב, חיבקה אותי ברגליה הארוכות ונעלה את כפות רגליה על ישבני, לוחצת וכאילו חוששת שאברח לה.

זיינתי אותה בדיוק כמו שהיא רצתה, מחצתי אותה למזרון בכל כובד משקלי, מרגיש את שדיה הגדולים הנמחצים אל החזה שלי ואת דקירת הפטמות הנוקשות, ופמפמתי בה במהירות, מוציא כמעט עד הסוף, עד שהיא לוחצת בעקביה על ישבני שלא אצא במקרה, ותוקע בנעיצה חזקה המרעידה את גופה וסוחטת ממנה אנחת סיפוק חזקה, "כן, ככה, מצויין, עכשיו ממשיך!" היא שוב עודדה אותי באותו מבטא צרפתי כבד שהפך את זה לעוד יותר מגרה והרגשתי את ההתכווצויות החזקות של קירות נרתיקה סביב הזיין שלי.

טחנתי אותה. הייתי קורא בסיפורים הארוטיים שקראתי שכתבו "טחנתי אותה" אבל רק עכשיו, כשעשיתי את זה, הבנתי באמת למה הכוונה. זיינתי אותה מהר וחזק והקתרזיס שלה לא אחר להגיע, אורגזמה חזקה, מטלטלת וקולנית, הכוס שלה הפך לביצה טובענית והתכווץ בחוזקה סביב הזיין שלי ו"כן, הנה! עכשיו! כן, עכשיו, אני מגמר!!" אנט הכריזה בקול ולא השאירה ספק שהיא גומרת.

"עוד, אנט רוצה עוד" היא התנשפה, משחררת את רגליה מאחורי ישבני, מפשקת אותן יותר, אוחזת בשתי ידיה בברכיה ומושכת אותם אל עבר החזה שלה, "כן, או-לה-לה כמה טוב לאנט" היא ציחקקה, מתנשפת, "או-לה-לה כמה אנט אוהב מה דוד עושה לה" היא המשיכה וגם אני, נשענתי על כפות ידי ויישרתי את ידי, חלק גופי העליון מרוחק ממנה כמו שראיתי פעם בסרט, ועם האגן פמפמתי בה, חזק ומהר, טחנתי אותה!

עכשיו, כשאני מביט בה ככה מלמעלה, ראיתי איך השדיים הגדולים שלה רוטטים בקצב הנעיצות שלי ועד כמה הפטמות שבראשם כהות ונוקשות. "או-לה-לה, אנט אוהב דוד עושה לה ככה חזק" היא שוב התנשפה וחיוך של סיפוק נמרח על שפתיה, "כן, עכשיו גם מוצץ לי בציצי" היא אחזה בשתי ידיה באחד השדיים והגישה לי אותו, "כן, לא מתבייש" כנראה שהסמקתי, "לא מפחד, מוצץ, חזק מוצץ" ואני הורדתי את הראש והתחלתי למצוץ לה פטמה.

הגמירה השניה שלה הגיעה בסערה, שוב ההתנשפויות, שוב גניחות ההנאה הקולניות, הברות חסרות פשר או אולי מילים בצרפתית שלא הבנתי, ושוב אותם כיווצים בכוס, כאילו מנסה לחלוב את הזיין שלי, "פו!" היא התנשפה בכבדות, "הנה, עכשיו, הנה, גומר, אנט גומר, עכשיו! כן! כן!! כן!!!"

ו…"עוד! אנט רוצה עוד!" היא התנשפה בכבדות, שיחררה את ברכיה, מתחה והרימה גבוה את רגליה ופישקה אותם לצדדים, "כן, תכניס לאנט, עוד, חזק".

המשכתי לזיין, לטחון אותה, הכושר הקרבי שלי הוכיח את עצמו אבל לכל דבר טוב יש סוף, "הנה" מלמלתי, מרגיש שעכשיו זה בא לי, "הנה, אני בא" התנשפתי.

"לא בורח!" אנט צווחה בהיסטריה ושוב נעלה את כפות רגליה על ישבני, "בפנים! גומר לאנט בפנים!" לחצה חזק שלא אברח לה, "תן לאנט מה מגיע לה! כן! עכשיו!", "כן! זה מה אנט אוהבת" היא חייכה באושר כשהרגישה את מטח השפיך הראשון בתוכה, "כן, הנה, גם אנט גומר!" היא התנשפה כשהמטח השני נורה בתוכה, "כן…" היא עברה לצרפתית ולמרות שלא הבנתי היה ברור שזה משהו טוב, וברגע שהזיין שלי החליק מתוכה היא גילגלה אותי מעליה, שוכבת על הגב, מתנשפת בכבדות ומחייכת כחתולה ששתתה צלחת שמנת גדולה, כמי שקיבלה את עונתה בגדול.

רגע ארוך שכבנו ככה, בוהים בתקרה, מתנשפים ולא מדברים עד שבסוף אנט שברה את השתיקה, "פו" היא עדיין התנשפה למרות הזמן שעבר ושמעתי את החיוך בקולה, "או-לה-לה כמה אשה שלך תהיה מאושר" היא החמיאה לי ושוב לא טרחתי לתקן אותה בהבדל בעברית בין זכר לנקבה, "עכשיו אני הולך מתרחץ, אחר כך אתה מתרחץ ואז נלך לקנות מכנסיים וחולצה בשביל מתאים למסעדה" היא הסבירה וקמה, עומדת מולי עירומה ונותנת לי לסרוק את גופה, "לא מפחד, אנט עוד לו גמר עם אתה" היא ציחקקה, "לאנט יש עוד הרבה מה ללמד את אתה" ושוב, במבטא הצרפתי הכבד שלה השגיאות בעברית לא נשמעו כמו טעות.

לפני שיצאנו לקניות היא צלצלה למסעדה והזמינה מקום. כשיצאנו מהמעלית הרגשתי שוב כאילו כל הנוכחים בלובי מסתכלים עלי, כאילו יודעים, חלקם במבט הבוחן הזה של 'זהו, אתה כבר לא בתול?' וחלקם בחיוך זימתי של 'אנחנו יודעים מה  עשית לה שם בחדר'.

להפתעתי אנט ידעה בדיוק לאיפה ללכת, היא קנתה לי מכנסיים וחולצה לבנה מתאימה, חגורה "בשביל מכנסים לא נופל" היא חייכה והסבירה, וגם נעלים וגרביים כי לדעתה נעלי ה'סקאוט' של 'דפנה' שנעלתי לא התאימו.

כשחזרנו לחדר הלכנו לנוח, "אתה צריך הרבה כוח בשביל לילה וגם אנט צריך הרבה" היא הסבירה לי אבל בגלל שיש רק מיטה אחת, אומנם גדולה, היא גילגלה שמיכה ושמה אותה ביננו לא לפני שסגרה את הווילונות ועשתה חושך בחדר כך שנרדמתי.

התעוררתי ממציצה. "עכשיו זה בשביל אנט" היא חייכה לעברי כשפתחתי עיניים, "אתה רק שוכב על הגב ואנט עושה כל עבודה" היא דחפה אותי על הגב ועלתה עלי, מתיישבת על ברכיה מעליה, מכוונת בידה את זקפתי המתוחה ומתיישבת לי על הזיין, משתפדת ומתחילה לדהור, קודם לאט ולאט לאט הגבירה את הקצב, גונחת בהנאה.

הבעת פניה של אנט אמרה הכל, היא הייתה מיוחמת בטרוף, עולה ויורדת על הזיין הנעוץ בין רגליה, מתנשפת והפטמות שלה עומדות זקורות ונוקשות. "ציצים שלי לא יפים?" אנט הפתיעה אותי.

"יפים, מאד יפים, למה?"

"אז למה לא משחק בהם?" והגירוי נשפך מקולה, "בעדינות" היא לחשה כשחפנתי את שדיה בכפות ידי והתחלתי ללוש אותם, "וגם לשחק בפטמות" היא לחשה באותו קול מיוחם, "איי! בעדינות, לא צובטים בפטמה" היא ציחקקה אבל הרגשתי איך קירות נרתיקה מתכווצים סביב הזין שבתוכה ואיך היא הופכת יותר ויותר רטובה, "כן, ממשיך לשחק בציצים" היא התנשפה והיה ברור שהיא בדרך לאורגזמה שלה, "כן, עושה לי מה רוצה" היא לחשה באותו קול מפתה, דוהרת ומתנשפת בקול, "כן, הנה!" ובמקום לדהור היא התחילה לשפשף את שפתי הכוס שלה באגן שלי כשהזיין עמוק בתוכה, "כן, כן! כן!!" היא נמתחה והתנשפה בקול ולדעתי רק מהפחד שמהחדרים הסמוכים יקראו לבטחון היא לא ממש צעקה, "כן! הנה! גומרת! אנט גומרת! כן!!!" ובבת אחת כל גופה רפה, "פו, טוב, אנט גמרתי" והיה לה חיוך מאושר על פניה, "עכשיו אנט רוצה אתה דוהר עליה כמו סוסה" והיא שלפה עצמה מהשיפוד שלי והתגלגלה מעלי.

אנט שכבה על הבטן, כרית גדולה מתחת לאגן הגביה את ישבנה ורגליה סגורות אבל לא ממש צמודות, "עכשיו יושב לאנט על התחת" היא הדריכה אותי, "עכשיו תוקע לי" המשיכה בהוראות כשהתישבתי, "לא! לא שם!" היא הזדעקה כשראש הזין שלי עשה את דרכו אל פי הטבעת שלה, "לא בתחת, במנוש" הסבירה ואני כיוונתי את הזקפה המצופה בעסיס תענוגותיה למקום הנכון, "כן, שמה" היא התנשפה כשדחפתי לה את הזין עמוק לכוס הרטוב, "עכשיו אוחז לי בידים" היא הגישה לאחור את ידיה ואני תפסתי לה בפרקי כף היד, "עכשיו מושך, חזק" משכתי כשאני מקמר את גבה לאחור ומרים את פלג גופה העליון באוויר, "עכשיו דוהר על סוסה שלך" היא התנשפה בתאווה ואני התחלתי לדהור, דהרתי אליה, דוהר ובעיקר מזיין, טוחן אותה וגניחות ההנאה המשולבות במילים מתלהבות בצרפתית לא השאירו ספק שאני עושה את זה טוב.

"ועכשיו עושה לה דיו!" היא התנשפה, משולהבת, ו…ידעתי מה אני צריך לעשות! פתאום נזכרתי שקראתי פעם על התנוחה הזאת באיזה סיפור, חשבתי שזה מדימיונו של הכותב ולא חלמתי שיום אחד ייצא לי לעשות את זה והנה זה קורה, זכרתי מה עשו שם בסיפור ועברתי לאחוז את שתי ידה ביד אחת שלי, עדיין מותח ומרים את פלג גופה העליון באוויר,  ו…"דיו!" הפלקתי לה על פלח ישבנה, "דיו!".

"כן! עוד!!" היא עודדה אותי להמשיך, "כן, הנה, הנה! עכשיו עושה דיו!" היא הזמינה אותי להוסיף, "כן! הנה! עכשיו! אנט גומרת!" היא גמרה בסערה אחרי עוד "דיו" שליוויתי בהפלקה על ישבנה, מודיעה בקול אם במקרה לא הרגשתי, "כן, עוד, עושה סוסה רצה יותר מהר!" הזמינה אותי להמשיך.

אנט גמרה עוד פעם, גמירה חזקה, מטלטלת, לפני שגם אני גמרתי, לצערי לא ביחד. "פו, אנט אוהב מה עשו לה" היא ניערה אותי מעליה ברגע שגמרתי והמשיכה לשכב על הבטן כשהיא מתנשפת בכבדות.

לפני שיצאנו לאכול התרחצנו שוב, "לא הולכים למסעדה עם ריח של זיון" היא ציחקקה והסבירה, אנט התרחצה ראשונה, אני אחריה, כשיצאתי היא הייתה לבושה בשמלה צמודה, כזאת שהבליטו את חַמּוּקֶיהָ הנאים ושָׁדֶיהָ המגרים, ודיברה בטלפון, בצרפתית.

נסענו למסעדה במונית, "אל תפחד, יש לי עוד מה ללמד אותך" היא לחשה לי, "אחרי האוכל, בחדר שלי".

המארחת הושיבה אותנו ליד שולחן עם נוף לים. לפתיחה אנט הזמינה לנו קובנה וקאווה. למנה ראשונה בחרתי קרפצ'יו חציל, אנט העדיפה טונה צרובה. לעיקרית רציתי להזמין המבורגר אבל אנט עצרה אותי, מסבירה שלמסעדה כזאת לא באים בשביל המבורגר למרות שהיא בטוחה שהוא יהיה משהו מיוחד, והמליצה לי שאם אני אוהב בשר אזמין ספריבס טלה, לעצמה היא הזמינה פילה לברק.

הארוחה עברה בשקט, פחות מדברים ויותר אוכלים, האוכל היה מעולה, בחיים לא אכלתי אוכל כזה, מתחיל בצִילחות, בנִיראות, ואז בא הטעם ומשלים לחוויה קולינרית שאזכור הרבה זמן. אנט הסבירה לי בדרך למסעדה שבכל פעם שהיא בתל-אביב היא לא מפספסת ארוחה אחת לפחות במסעדות של שף אדוני ועכשיו אני מבין למה.

בלי להרגיש גמרנו גם את בקבוק היין שהיא הזמינה ולקינוח היא הזמינה לנו מִלְפֶיי-מזרח-תיכוני ושוקולד-מעושן והתחלקנו בהם.

ההפתעה חיכתה לי בלובי כשחזרנו, "או-לה-לה, תראה מי פה" היא נשמעה מופתעת (ואחר כך גיליתי שבעצם הכל היה מתוכנן) "תכיר, זה שאנל, חברה טובה של אני מטולוז'" היא הציגה אותה אחרי שהן התחבקו והתנשקו, "וזה דוד" היא הציגה אותי וראיתי איך שאנל בוחנת אותי מכף רגל עד ראש במבט מעריך, ולרגע היה נדמה לי שמבטה מתעכב במפשעה שלי והיא מחייכת ואני הסמקתי.

כששאנל הציעה שנשתה יחד קפה בלובי לא הייתה לי סיבה להתנגד למרות שעמד לי כמו טיל וכל מה שרציתי זה לעלות עם אנט לחדר שלה ולזיין אותה כמו שהיא הבטיחה לי שיקרה.

שאנל לא ידעה עברית, אני לא צרפתית ואנט תימרנה ביננו, לפעמים מתרגמת, לפעמים מתעלמת ולפעמים כנראה גם משנה קצת לפי הציחקוקים.

כשאנט הציעה שנעלה לחדר שמחתי, כשהן לא ממש נפרדו באותן נשיקות צרפתיות הייתי צריך לחשוד אבל לא חשדתי, גם לא כשהיא הלכה איתנו למעלית, מניח שבטח גם היא גרה במלון ועולה לחדר שלה, החשד התעורר כשרק אנט לחצה על כפתור הקומה אבל כשהיא ירדה באותה קומה שלנו זה כבר נראה לי חשוד. "מה?" אנט כנראה הרגישה בחשד, או אולי חשש, שלי, "שאנל לא שווה זיון?" הפתיעה אותי בשאלה שלה ובעיקר בישירות שבה היא נשאלה.

"אהה, שווה" הסמקתי.

"אז מה קרה?" היא חייכה, "לא בא לך מזיין גם שאנל" והיא הדגישה את ה-גם והרגשתי איך מה שעומד בין רגליי נמתח עוד יותר.

"בא" גימגמתי, "לא, כלום, רק לא ידעתי" הסברתי והסמקתי עוד קצת ביחוד כשאנט כנראה תירגמה לה ושתיהן צחקו.

"תפתח לי בבקשה הריץ'-רץ'" אנט סובבה אלי את הגב אחרי שנכנסנו לחדר. ביד רועדת פתחתי לה את הרוכסן הארוך, חושף את גבה והגומי של החזיה שלה, "עכשיו גם לשאנל" היא ציחקקה אחרי שגם זאת התקרבה והפנתה לי את הגב, "עכשיו מתפשטים" היא המשיכה לחלק לי הוראות כשפתחתי גם את הרוכסן של שאנל ושתיהן החליקו מעליהן את השמלות שלבשו.

התחלתי לאט, פותח כפתור אחר כפתור בחולצה ובעיקר מביט איך הן מתפשטות. כששאנל הורידה את החזיה שלה ראיתי עד כמה השדיים שלה גדולים, "אוהב ציצים גדולים?" אנט ציחקקה, כנראה שהבחינה איך אני מביט בשדיה הענקיים של שאנל.

"כן" הסמקתי.

"יופי, אבל עכשיו מתפשט" והיא הורידה במהירות את תחתוני הביקיני שלה, נשארת לעמוד לבושה רק בחגורת הבריות האוחזת את גרבי הרשת שלבשה והתכשיטים שלה, בדיוק כמו שאנל, "בוא, נעזור לך קצת" היא ציחקקה ואמרה משהו בצרפתית לשאנל והן התחילו להפשיט אותי במהירות, מפשיטות וממזמזות.

התנוחה שאנט החליטה שאני צריך ללמוד זאת תנוחת הדוגי-סטייל. לא שלא ידעתי מה זה, ידעתי מהספורים שקראתי ומהסרטים שראיתי, בעיקר אלה הכחולים באינטרנט, אבל עד עכשיו זה היה רק בתאוריה ועכשיו הגיע הזמן לשִׁעוּר המעשי ולא סתם שִׁעוּר, שִׁעוּר כפול! אבל לפני זה שאנל מצצה לי קצת, "רק בשביל לא יכאב כשנכנס" אנט הסביר לי, מחייכת אבל לפי מצמוצי השפתיים של שאנל והצחקוקים של שתיהן זה לא היה רק בשביל זה.

"עכשיו דוד עושה שאנל ואנט בדוגי סטייל" אנט הסבירה לי בזמן ששאנל מצצה לי, "יודע דוגי-סטייל?"

"יודע".

"יופי" והיא אמרה משהו בצרפתית לשאנל, "אז מתחיל עם שאנל עד היא גומר ואחר כך עושה אנט" והיא עלתה על המיטה ונעמדה על ארבע, רגליה מפושקות מעט ושדיה תלויים תחתיה, ושאנל הצטרפה ונעמדה לצידה באותה תנוחה בדיוק, מנענעת את ישבנה בתנועה מזמינה.

נעמדתי על ברכיי מאחורי שאנל וכיוונתי ביד את הזין הנוקשה והמתוח אל החריץ הוורוד שנצץ בין רגליה של שאנל, לחצתי מעט, שלא יברח, והיא גנחה "ווי(Oui)" נהנתני,  עזבתי את היד ובתנועת אגן חזקה תקעתי את עצמי לתוכה ן…"ווי! או-לה-לה!" כל גופה נמתח והרגשתי איך קירות נרתיקה מחבקים את הפולש שחדר.

אחזתי במותניה וזיינתי אותה, ישבני נע קדימה ואחורה והזין שלי נכנס ויוצא, משתפשף בהנאה בין שפתי הכוס הרטוב והחם. שאנל גרגרה בהנאה, מתנשפת, ואז אמרה משהו בצרפתית לאנט וגם בלי להבין את השפה היה לי ברור שזה משהו טוב על מה שאני עושה לה.

תפסתי אומץ, באחד הספורים קראתי על מישהו שמזיין ככה שתים ובזמן שהוא מזיין אחת הוא מטפל בשניה עם האצבע וזה בדיוק מה שהחלטתי לעשות רק חששתי אז התחלתי בזהירות, הנחתי את כף ידי על ישבנה של אנט וליטפתי אותו וה-"כן!" של אנט לא בושש להגיע, "כן, ממשיך" היא גנחה בהנאה, "כן, מלטף גם שם" עודדה אותי כשהיד שלי התחילה לרדת אל בין רגליה, "כן, מכניס לי שם אצבע!" נתנה לי את האישור הסופי והכנסתי ת'אצבע לכוס הרטוב שלה והתחלתי לזיין אותה איתה, "כן, ככה, פו, עוד" אנט התנשפה ואמרה משהו בצרפתית לשאנל, כנראה שסיפרה לה מה אני עושה לה כי הרגשתי איך קירות נרתיקה פועמים בחוזקה, מתהדקים עוד יותר סביב הזיין המפמפם בתוכם וגם ההתנשפויות שלה הלכו והתגברו, הרבה "ווי" ועוד מילים בצרפתית שלא הבנתי אבל שידרו חרמנות ו…"ווי!" הרגשתי איך כל גופה נמתח, "ווי! ווי!" היא התנשפה בכבדות ועוד "ווי!!" ארוך וכל גופה רפה באחת.

"היא גמר, עכשיו תור אני!" אנט הודיעה לי אחרי ששאנל לחשה לה משהו. עברתי. יוצא מהאחת ונכנס לשניה. אוחז במותניה וממשיך לזיין, במרץ ו…הנחתי יד על ישבנה של שאנל ודחפתי לה אצבע!

הגניחות של שתיהן מילאו את חלל החדר, גניחות תאותניות, חרמניות, מיוחמות! התנשפויות והברות חסרות פשר או אולי מילים בצרפתית שאני לא מכיר.

"כן! עוד! עוד!" אנט עודדה אותי, "כן, זה טוב לאנט, אנט אוהב מה דוד עושה לה" המשיכה והיה ברור מקולה שגם היא בדרך לאורגזמה שלה ואני הגברתי ת'קצב, טוחן אותה עם הזיין וטוחן את החברה שלה עם האצבע והתוצאות לא אחרו להגיע, "כן! הנה! עכשיו! כן! אנט גומר!" היא התנשפה בכבדות, "הנה, אנט גומר! אנט גמר! פו, עכשיו חוזר לשאנל".

חזרתי אבל הרגשתי שגם אני בדרך לגמירה שלי, בשתי ידי אחזתי חזק במותנים של שאנל וטחנתי אותה במהירות וכנראה שגם האצבע שלי עשתה עבודת הכנה מדהימה כי הרגשתי שגם היא קרובה לעוד שיא וברגע שהרגשתי את הכיווץ החזק של הנרתיק שלה סביב הזיין שלי, הסימן בשבילי שהיא גומרת, גמרתי גם אני בתוכה, רוקנתי את בקבוקיי המלאים היישר במעמקי הכוס הבוער שלה.

אפילוג

זהו, לכל דבר טוב יש סוף שמגיע מהר מדי. אחרי שהתאוששנו קצת אנט שלחה אותי להתלבש כי סבתא מחכה לי בלובי.

להפתעתי שאנל נשארה לשכב במיטה, גם אנט לא התלבשה ורק עטפה את עצמה במגבת וליוותה אותי עד הדלת.

לפני שיצאתי רציתי לשאול אותה אם אפשר להפגש שוב אבל התביישתי וכנראה שהיא הרגישה בזה כי היא התרוממה על קצות האצבעות, נישקה אותי על השפתיים ואמרה, "זהו, עכשיו אתה כבר לא בתולה, לא צריך יותר אנט, לך תמצא לך חברה שנותנת" וכדי שלא יהיה ספק לאיזה נותנת היא מתכוונת היא הוסיפה תנועת יד גסה, "ותגיד לסבתא אנט אמר תודה" וזה בדיוק מה שעשיתי, מסרתי לסבתא את התודה של אנט והוספתי עוד אחת משלי.

למחרת חזרתי לכפר ועוד באותו ערב נפגשתי עם נורית, ו…במושב האחורי של הטנדר של אבא שלי עשיתי אותה ועכשיו כבר שנינו לא בתולים J.

 *** סוף ***

Loading

8 מחשבות על “ספור פשוט : הצרפתיה”

  1. איפה אפשר לקרוא את הסיפור שש בש שפרסמת בזמנו בסוכנות אירוטיקה?

    הגב
  2. או לה להה איזה סיפור אריה(:
    מחכים לעוד סיפורים שלך אתה כותב מושלם.

    הגב
  3. אריה
    כותב חזק סיפור נהדר וכמו שצריך

    מחכה הרבה זמן לסיפורים שלך

    תמשיך
    לכתוב ולכתוב

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן