סווינגר'ס (Swinger's): הדּוּדָה – חלק שני.  

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט. 

<<< לחלק הראשון

עמליה  

ערב אחד, כששכבתי שרוע על הספה וראיתי חדשות נשמע צלצול בדלת. לא הזמנתי אף אחד, אף אחד גם לא הודיע שהוא מגיע, אז הנחתי שזה שוב ילדים שבאו להתרים, לקחתי שטר של עשרים שקל והלכתי לדלת, כשפתחתי עמדה שם עמליה, ביד אחת שלה אוחזת מגש פיצה בקופסת קרטון וביד השניה בקבוק יין, "לא תזמין אותי להכנס?" היא חייכה לעברי וכל שנשאר לי זה להזמין.

עמליה היא אחת הפרטנריות הראשונות שהגרלתי באותן מסיבות החלפה, עמליה גם הייתה אחת היזיזות הראשונות שלי, הפסקנו להיות יזיזים כשהיה לה חבר קבוע שאיתו אחר כך היא התחתנה ואחר כך גם התגרשה ממנו וחזרה לסצנת החלפת הזוגות ופעם או פעמיים ראיתי אותה שם אבל הגורל לא גרם לי להגריל אותה.

שלושה סְלַיְיסִים של פיצה ושתי כוסות יין סללו לנו את הדרך לחדר המיטות, יש בה בעמליה את כל מה שאני אוהב באשה, היא קטנה כזאת, פֶטִיט, עם חזה גדול, שנראה עוד יותר גדול יחסית לגובה שלה, מותניים צרות וישבן עסיסי, לא שמן, בדיוק במידה הנכונה כדי להפוך אותו למעדן, ועמליה היא אשה שאוהבת בתחת, אז לא פלא שהזין שלי הכריז חגיגית שהגיע הזמן שאתחיל לזיין.

עמליה נתנה לי ארוח כמעט מלא, למה כמעט? כי אמנם היא מצצה לי אבל רק כדי להעמיד אותו מחדש ולא גמרתי לה בפה. התחלנו בדוגי גברי וחזק, טחנתי לה דק דק את הכוס הכל כך רטוב וחם שלה, חששתי, אחרי שכל כך הרבה זמן לא זיינתי פחדתי שאני אגמור עוד לפני שהיא תתחמם אבל הצליח לי, שתי גמירות חזקות הענקתי לה לפני שגם אני גמרתי ו…"פעם אחת לא מספיק לי" היא ציחקקה וירדה לי, לא אכפת לה שהזין שלי מצופה באותו קוקטייל תאווה משותף, מיץ הכוס שלה והזרע שלי, והיא לא הייתה צריכה הרבה כדי להעמיד לי אותו מחדש ולהזמין אותי לרקוד לה את הטנגו האחרון בפריז, לא לפני שהגישה לי שפופרת KY ששלפה מהתיק שלה.

חגגתי בטוסיק שלה, כמו שזכרתי, ישבן מעדן. פתאום הבנתי כמה התגעגעתי לזה, לזיון טוב, לחגיגה הזאת, להרגשה הזאת כשאתה גורם לה לגמור וההנאה הזאת כשאתה גומר בעצמךָ, ואולי גם זה מה שעזר לה אחר כך, כשהיא שכבה מכורבלת בזרועותי והזמינה אותי להיות הפרטנר שלה במסיבה שמתקיימת מחר, כי הַדּוּדָה הזאת, להיות סווינגר, שהלכה לה לישון ביום שדנה עזבה אותי, התעוררה בבת אחת מחדש ואמרתי לה, לעמליה, "כן".

למחרת הלכתי איתה, הגעתי עם עמליה ויצאתי עם רות, מילפית במלוא מובן המילה, אשה בשלה ומנוסה, מבוגרת יחסית אבל חטובה ומושכת, שהוכיחה לי את יתרונות המילפית, זה לא שעשינו משהו שלא עשיתי כבר קודם, אבל איתה זה היה יותר.

כבר בדרך היא הבטיחה לי שהערב אני הולך לקבל ממנה ארוח מלא של הביוקר. כשהתפשטנו היא החמיאה לי על ה"תותח" שלי, אמרה שמבחינת הגודל, האורך וְהקוטר, אני עליתי על הציפיות שלה, שלדעתה אני הולך לעשות לה תיקון על הזין הקטן שזכה בה במסיבה שעברה. לפני שהיא ירדה למצוץ לי, מיוזמתה, היא שאלה אם אני מסכים שנדבר גסויות וכשאמרתי שכן היא אמרה שהרווחתי אצלה עוד כמה נקודות זכות. "תגיד לי שאני המוצצת הבולעת שלךָ" היא ביקשה כשהתחילה למצוץ ואני כמובן אמרתי לה, בינתיים רק שהיא המוצצת שלי, איך לא? למצוץ היא יודעת, מנשקת, מלקקת אפילו יונקת, וגם גרון עמוק יש לה, לא כל אחת מצליחה להכיל את כל הזין שלי והיא עשתה את זה בגבורה, ואם זה לא מספיק היא גם שיחקה בעצמה, עושה את עצמה עם האצבע, מגרה אותי עוד יותר.

רות לא הייתה צריכה כדי להביא אותי לשיא ראשון. "כן! כן! הנה!" התנשפתי כשגמרתי לה בפה, "הנה! עכשיו! עכשיו את המוצצת הבולעת שלי!" והיא, כמו גדולה, בלעה כל מה שהשפרצתי, בלעה והמשיכה למצוץ, מכינה אותי מחדש לקראת הזיון הבא.

גם עכשיו היא לא הייתה צריכה להתאמץ הרבה כדי להעמיד לי אותו מחדש, "אני אוהבת בדוגי" היא חייכה לעברי וכשאמרתי לה שתתכונן היא נעמדה על ארבע על המיטה, הרגליים מפושקות מעט וכפות הרגליים בולטות משפת המיטה, עושות לי מקום להעמד ביניהם, וְ"בוא גבר, תכניס לי" היא הזמינה אותי ואני עשיתי את זה בשמחה, נצמדתי ובתנועת אגן אחת חזקה תקעתי את כל הזין עמוק לכּוּס הרטוב והחם שלה וְ"וואו!" היא התנשפה, "גדול, אני אוהבת גדול!" גנחה בתשוקה, "כן, זיין אותי, זיין ת'שרמוטה המזדיינת שלךָ" ומייד גם הוסיפה "תגיד לי, תגיד לי שאני השרמוטה המזדיינת שלךָ" וברגע שאמרתי לה היא גמרה גמירה ראשונה.

הבנתי את הראש שלה, אחזתי במותניה והתחלתי לטחון אותה, לזיין אותה חזק ומהר, "את יודעת מה את?" הפלקתי על פלח ישבנה החשוף.

כנראה שקלעתי לטעמה, "כן!" היא צווחה במין תאווה בלתי נשלטת, "כן, אני השרמוטה המזדיינת שלךָ" התנשפה והכיווצים החזקים בנרתיק בישרו לי שהיא דוהרת לגמירה השניה, "מה את?" ציחקקתי והפלקתי לפלח ישבנה השני, לא מכה כואבת אבל בעיקר מצלצלת ושוב היא צרחה "אני השרמוטה המזדיינת שלךָ" וגמרה.

הייתה גם גמירה שלישית ורביעית, כשאמרתי שאיתה זה היה יותר לזה בדיוק התכוונתי, אף אחת לפניה לא גמרה כל כך הרבה פעמים בזמן קצר כל כך, והייתה גם חמישית, חזקה מכולן, אולי כי היא הייתה משותפת, גמרנו ביחד, לא תמיד זה קורה אבל כשזה קורה זאת חגיגה אמיתית.

אחר כך עשינו הפסקה ושתינו קפה, היא לא רצתה עוגה רק קפה טורקי שחור ומר, "זה טוב לאון הגברי" היא ציחקקה כשגם אני שתיתי איתה, בדרך כלל אני איש של נס קפה וקפוצינו, אבל לא נעים, היא אורחת, ואולי היא צדקה כי הרגשתי שהגבר-גבר שלי שוב מתעורר.

הפעם כדי להעמיד אותו סופית היא נתנה לי להשתפשף לה בין השדיים, היא מרחה לעצמה ג'ל סיכה מהשפופרת שחיכתה על השידה שליד המיטה, השפופרת שעמליה השאירה לי אמש לפני שהלכה, ישבתי על הבטן העליונה שלה, הנחתי את הזין בין השדיים שלה, שדיים גדולים ורכים, והיא תמכה בהם מהצדדים ועטפה לי אותו, "עכשיו זיין לי ת'ציצים" היא חייכה לעברי וזה מה שעשיתי, זיינתי את השדיים שלה, הזין נע והחליק ביניהם, פעם ראשו נבלע ומסתתר ביניהם ופעם בולט מקדימה, ואין ספק שזאת דרך בדוקה להעמיד אותו מחדש.

"הבטחתי ארוח מלא וזה כולל את התחת" היא ציחקקה כשעמד לי, סידרה שתי כריות זו על זו ונשכבה על הגב כשהם מתחת לבטן התחתונה שלה, מבליטה את התחת, "סבסד לי" ביקשה בקול מתפנק והגישה לי את שפופרת ה-KY, ובלי לחכות שלחה את ידיה ופישקה את פלחי ישבנה.

סבסדתי, מרחתי כמות נדיבה של אותו ג'ל סיכה שמנוני ואפילו עיסיתי את החור המכווץ, מותח אותו עם האצבע, ו"בוא גבר, תכניס לי בתחת, אני אוהבת בתחת".

באתי, עליתי עליה, כיוונתי עם היד למקום הנכון, לאותו חור מכווץ, והתחלתי לדחוף לה, לאט. "כן!" היא גנחה בקול נהנתני ככל שהזין חדר יותר ויותר, "כן, תכניס לי" היא המשיכה ואז, כשכל הזין היה תקוע עמוק בישבנה והתחלתי לזיין אותה, התחלתי לאט ולאט-לאט הגברתי את הקצב, היא גנחה, "כן, בתחת, אני אוכלת בתחת" באותו קול צרוד וארוטי והבנתי כבר את הראש שלה, "את האוכלת בתחת שלי" לחשתי לה באוזן וְ"כן, אני האוכלת בתחת שלךָ" היא גנחה, מתנשפת, "כן, אני אוהבת את מה שאתה מאכיל אותי שם!" המשיכה באותה התנשפות כבדה, "כן, הנה! גומרת! גומרת!!" היא גמרה.

היא גמרה אבל אני לא אז המשכתי, מזיין לה את התחת עם הרבה הנאה, כותש לה אותו עם העלי הגדול שלי ומדהיר אותה לאורגזמה נוספת, "כן, בתחת, אני אוכלת בתחת," היא התנשפה בכבדות, "אני אוהבת בתחת, כן, תן לי, תן לי! עכשיו, תן לי!" היא גמרה בסערה ואני הצטרפתי, ממלא לה את התחת בשפעת זִרְמָתִי החמימה.

שכבתי על הגב, מתנשף, היא שכבה לצידי, עדיין על הבטן, גם היא מתנשפת אבל עם חיוך מאושר על פניה. "אם אני אצליח להעמיד לך שוב תסכים לעשות אותי איך שאני רוצה?" היא שאלה.

"ברור"

"אז בוא" היא קמה, הושיטה לי יד וגררה אותי למקלחת ושם, מתחת למים הזורמים, ואחרי שרחצה לי טוב טוב את הזין, היא ירדה ומצצה לי.

קיוויתי שהיא תצליח אבל הייתי סקפטי, נראה לי שאחרי שלוש גמירות כאלה הוא כבר הלך לישון, אבל היא מצצה ושיחקה בשקית האשכים, מגלגלת אותם, השקיעה, לא התיאשה ובסוף גם הצליחה, העמידה לי אותו כמו חדש וחשבתי שהיא תבחר בתנוחת הבוקרת, תרצה להשתפד ולדהור עלי, אבל להפתעתי היא העדיפה להתכופף, לעמוד בפישוק, להתכופף קדימה בְּ90 מעלות, להשען על הקיר עם כפות הידיים ולהזמין אותי לזיין אותה מאחור, בכּוּס כמובן וזה בדיוק מה שעשיתי.

אחר כך הסעתי אותה הביתה, מסתבר שהיא גרה בדניה בוילה גדולה ומפוארת, "וואו, איך שבעלי יתחרמן כשאני אספר לו איזו חגיגה הייתה לי" היא החמיאה לי בדרךְ, "רק שתדע, אתה תותח על, אני מקווה שתגריל אותי שוב" היא הוסיפה ולרגע כבר חשבתי שהיא תציע לי להיות יזיזים אבל לא, היא לא הציעה.

לשגרה שלי, עבודה-חדר כושר-בית, התווספה עכשיו גם עמליה, פעם בשבוע, כשהיא לא במחזור, היא הייתה באה "לישון" איתי, זאת אומרת קודם היינו מזדיינים, לפעמים ארוח מלא, לפעמים רק חלקי, ואחר כך ישנים ביחד כל הלילה, והיו גם המסיבות האלה שהיינו באים ביחד וחוזרים כל אחד בנפרד עם פרטנר אחר כי זה בעצם החוק, את הפרטנר שאיתו באת אי אפשר להגריל.

באחד הלילות האלה, אחרי שזיינתי אותה עד העצם, זיון מסיונרי אבל עם הרבה תאווה וכוח, היא שכבה בחיקי, מחבקת את הירך שלי עם רגלה ונותנת לי להרגיש את שפתי הכוס הרטובות שלה הנמחצות לרגלי, משפשפת לי עם היד ועוזרת לי להעמיד אותו מחדש כי פעם אחת לא מספיקה לה, היא פתאום לחשה לי "אתה עדיין מתגעגע אליה".

"למי?" בשניה הראשונה לא הבנתי.

"אתה יודע, לאקסית שלךָ, הפרודה שלךָ".

"מאיפה הבאת את זה?" נשענתי על הצד והבטתי בה.

"לפעמים, כשאתה מגיע לשיא, אתה קורא לי בשם שלה! דנה".

הסמקתי, אין ספק שזאת פשלה, אני חושב שאם היא הייתה קוראת לי בשם של הפרוד שלה בזמן הזיון אני הייתי נעלב, "אני מצטער, מתנצל" הסמקתי אפילו יותר.

"אתה לא צריך להתנצל, אתה גם יכול להמשיך," היא חייכה אלי, "אנחנו רק יזיזים! אין לי שום כוונה להתאהב בךָ ואני מקווה שגם אתה לא מתכוון להתאהב בי, אנחנו פה בשביל הסקס, ולמען הסר ספק חשוב לי שתדע שאתה לא היזיז היחיד שלי, שבמקביל אני שוכבת גם עם אחרים, ושאין לי שום בעיה שגם לך יהיו יזיזות נוספות ועכשיו," היא ציחקקה, "בוא תכניס לי" היא נשכבה על הגב ופתחה רגליים ופתאום שמתי לב שעומד לי אז עליתי עליה וזיינתי אותה.

המשכנו בפגישות שלנו, בהליכות המשותפות למסיבות האלה, פעם, כשהיא הייתה במחזור, היא אפילו סידרה לי מישהי אחרת ללכת איתה למסיבה, מישהי שהפרטנר הקבוע שלה היה בנסיעת עסקים בחו"ל, ופעם היא הופיע אצלי עם חברה ועשינו את זה בשלישיה! אבל את ההצעה שלה שאני אקח לי עוד יזיזה קבועה דחיתי.

ערב אחד, כשהגענו לאחת מהמסיבות האלה, ראיתי את דנה ורמי בקצה השני של החדר, הוא מחבק אותה בצוואר וכף ידו בתוך החזייה שלה, ממזמזת אותה בלי בושה".

"אנחנו חייבים ללכת, היא פה" לחשתי לעמליה.

"תשכח מזה, להפך! אתה צריך להראות לה שהתגברת! תהיה גבר, תשפיל את עצמך," ציחקקה, משתמשת באותו משפט אַלְמוֹתִי של הגשש החיוור, "תעשה לי כמוהו ובוא נגיד להם שלום לבבי".

עשיתי כמוהו, חיבקתי אותה והחלקתי את כף ידי לחזייה שלה, אבל הם היו אלה שבאו אלינו. הייתה קצת מבוכה ביני ובין דנה אבל רמי, כמו רמי, התחיל לְרַיֵּיר על עמליה, להפעיל עליה את כל הַשְּׁטִיקִים שהוא עשה אז לדנה, להחמיא ולפלרטט איתה בלי בושה ואני לא יודע איך זה היה נגמר רק שלמזלנו בעלת הבית הזמינה את כולם להגרלה הגדולה.

מסתבר שלגורל בא להשתעשע בנו באותו ערב, אחרת איך תסבירו שבשלב קביעת הזוגות השבע מעויין שחור, זה שְמִשְׁתַּדֵּךְ לשבע לב אדום שלי, היה בידי דנה, הפרודה שלי!

היה רגע מבוכה כזה, הבטתי לראות שרמי לא מגריל את עמליה ולשמחתי זה לא קרה, דווקא הגריל אותה איזה גבר נשוי שבזמנו, מיזיזות שהוא הגריל, שמעתי עליו ביקורות די טובות, ובמין החלטה של שניה נישקתי את דנה על השפתיים, הטקס המקובל בסוף ההגרלה לאשרר את ה"שידוך", ומול עיניו הבוחנות של רמי הנחתי יד על התחת שלה ו"בואי" הובלתי אותה ליציאה.

המבוכה המשיכה גם באוטו, כשנסענו אלי, שתקנו. "אם לא מתאים לךְ אני אקח אותך לדירה שלךְ" הצעתי לה במין פרץ של ג'נטלמניות, אולי עוד הוכחה למה שעמליה אמרה, שאני עדיין אוהב אותה.

"פעם אמרת לי שאתה מאמין בגורל, אתה עדיין מאמין?" היא שאלה.

"כן, עדיין" עניתי.

"גם אני, עדיין, אז אם זה מה שהגורל החליט בשבילנו זה מה שיהיה!".

שוב שתקנו, הפעם זאת הייתה היא ששברה את השתיקה, "יואבי," היא פנתה אלי באותו קול מתפנק שכל כך היה חסר לי, גורמת לי לצביטה בלב, "אני יודעת שזה לא מגיע לי אבל תסכים לרדת לי, אני כל כך התגעגעתי לזה".

"למה? הוא לא יורד לךְ?" צחקתי.

"לא," וזה היה לא עצוב כזה, "בהתחלה, כשהוא חיזר אחרי, כן, הוא ירד, לא טוב כמוךָ" החמיאה לי, "אבל ירד, אבל מהרגע שעברתי לגור איתו הוא הפסיק, הוא אמר שזה אקט משפיל בשביל גבר ואף אשה שמכבדת את הבן זוג שלה לא צריכה לבקש שיעשו לה את זה" ופתאום היה לי דז'ה-וו למה שתמר בזמנו סיפרה לי.

הסכמתי. למה? אני לא באמת יודע, באמת לא מגיע לה אבל משום מה הרגשתי שאני רוצה לעשות לה את זה, שוב אולי כי עמליה צודקת, אולי, למרות כל מה שהיא עשתה לי, אני עדיין אוהב אותה, וזה בדיוק מה שעשינו אחרי שהתפשטנו, אחרי שלהפתעתי גיליתי שהיא בכלל בלי תחתונים! היא נשכבה על הגב ופתחה רגליים ואני נשכבתי כשראשי בין רגליה וירדתי לה, ולא סתם ירדתי, עשיתי כל טריק שאני מכיר כדי שתבין כמה אני טוב בזה, היה חשוב לי לעשות עליה רושם ויותר מזה היה חשוב לי להגמיר אותה, לגרום לה לגמור, והצלחתי!

"כן" היא גנחה בתשוקה כשהתחלתי, "כן, שם, תמשיך, שם" היא המשיכה באותו קול לוחש ויצרי כשהלשון שלי מצאה את עִנְבָּל תענוגותיה והתחילה לשחק בו, "כן, ככה, כן, הנה, הנה, הי-נה!!" היא הגיעה לשיא והרגשתי את הטעם המוכר של אישה שגמרה ממלא את פי, "כן, תודה, לזה התגעגעתי, כן, לזה בדיוק כל כך התגעגעתי" והיה משהו מפתה וארוטי באיך שהיא אמרה את זה ואני המשכתי, מדהיר אותה לעבר הגמירה השניה.

אחרי הגמירה השניה, חזקה לא פחות ואולי אפילו יותר, עליתי עליה, ידעתי שאם אני אמשיך אני עלול לגמור בחוץ וזה לא היה בתכניות שלי, עליתי, נשכבתי עליה, מרתק אותה בגופי למיטה והזין שלי נשאב כאילו מעצמו לתוך הכּוּס הכל כך רטוב וחם שלה ושוב היא הגיבה עם "כן" חזק וייצרי, כן מלא תאווה ותשוקה, ועוד כן כזה כשהתחלתי לפמפם אותה, ישבני עולה ויורד והזין שלי נע בתוכה כבוכנה משומנת, משפשף בין שפתי הכוס הבשרניות שלה ומחליק בין קירות נרתיקה העוטפים אותו בחיבוק.

הגמירה השלישית שלה הגיעה מייד, כאילו כל מה שהיא הייתה צריכה זה חדירה וכמה פמפומים שפוצצו בתוכה עוד אורגזמה חייתית ו…"תנשק אותי" היא ביקשה בקול מתחנן ואני, כמו אוטומט, נישקתי, נשיקה צרפתית ארוכה ורטובה, קרב לשונות, פעם זאת שלי חודרת ופעם שלה ו"וואו, רק עכשיו אני מבינה כמה זה היה חסר לי" היא התנשפה כשהפסקנו.

"למה? הוא לא מנשק אותךְ?" שאלתי בלי להפסיק לזיין.

"מנשק אבל לא ככה, אתה יודע, רק כדי לצאת ידי חובה או כשהוא רוצה לקבל ממני משהו בתמורה".

הגברתי את הקצב, דנה התנשפה, התנשפות זימתית כזאת של מי שמתקרבת לאורגזמה נוספת, גם הכיווצים בנרתיק אותתו שהיא דוהרת לשם, הגברתי עוד יותר את הקצב, מרגיש שגם אני מתקרב אל נקודת השיא שלי, אל הרגע שאפרוק את כל המטען האגור בביצים המלאות שלי עמוק בכוס הגועש ורוגש שלה, "בואי," הזמנתי אותה להצטרף, "בואי, בואי" זרזתי אותה, מרגיש איך זה מתחיל לטפס במעלה הזין המתוח ובתזמון מדוייק הגיע ה"כן, תן לי, תן לי!" המלווה בכיווץ חזק בנרתיק וגמרנו ביחד, הגמירה המושלמת, גמירה לפַּנתֵּאוֹן.

רגע עוד שכבתי עליה, עד שהזין הרטוב החליק ויצא מתוכה, והתגלגלתי על הגב לצידה. דנה קמה וכיבתה את האור היחיד שדלק וחזרה ונשכבה לצידי, נצמדת כשראשה מונח בחיקי, שדיה נמחצים לצלעות שלי, מחבקת את ירכי ברגלה ומחככת בה באיטיות את ערוותה הרטובה, ובכף ידה שפשפה לי את הזין המדולדל, "מה?" היא שאלה בקול מתמם כששאלתי מה היא עושה, "אתה מכיר אותי, אתה יודע שפעם אחת לא מספיקה לי".

דנה בכתה, היא ניסתה להסתיר את זה אבל ללא הצלחה, "את בוכה?" שאלתי כשהרגשתי את הרעד הזה של מי שמנסה להסתיר ודמעה צנחה על חֵיקִי.

"כן" והבכי נשמע בקולה.

"למה? מה עשיתי?"

"זה לא אתה, זאת אני," היא עצרה לשניה, כאילו חושבת, "אני בוכה כי אני טיפשה, מטומטמת, תרשה לי להגיד לך משהו, לשאול, אבל בבקשה תבטיח לי שתתן לי לסיים לפני שתענה לי".

הסתקרנתי, "אוקיי, מבטיח" הבטחתי, "אבל בתנאי שתפסיקי לבכות".

דנה התאמצה לא לבכות, "אתה זוכר מה תמר אמרה אז, כשעשיתי לךָ ת'תרגיל המסריח? היא צדקה, בהכול, באמת החלפתי מרצדס רק שלא בסוסיתא, בעגלה עם חמור. הוא פיתה אותי עם מילים יפות, עם מחמאות והבטחות, הוא התנהג אלי כמו מלכה, אבל ברגע שעברתי אליו הכל נעלם, זה שהוא הפסיק לרדת לי אתה כבר יודע אבל הוא לא הסתפק רק בזה, זה שהלכתי בלי תחתונים אני יודעת שראית, עוד אחת מהדרישות שלו כי זה מוכיח שאני עושה כבוד לגבר שלי ויש עוד כאלה שאני מתביישת לספר, תמר גם צדקה שהוא מחליף סדרתי, שהוא משתמש וזורק, כל מה שהוא הדריך אותי לעשות לך בתקופת החיזור, אתה יודע הכאילו שעות נוספות והכאילו קוראים לי בלילה, הוא עושה לי עכשיו, חוזר ואפילו לא מנסה להסוות שהיה עם אחרת," היא עצרה לרגע, כאילו מתכננת איך להמשיך, לקחה אוויר והמשיכה, "כבר מזמן הבנתי עד כמה אני אוהבת אותך, באמת, ורציתי לדבר איתך אבל אחרי כל מה שעשיתי לך  התביישתי, אני יודעת שמגיע לי שתשנא אותי, שתזרוק אותי מכל המדרגות, אבל היום הגורל כאילו אותת לי ללכת על זה, יואב, אני רוצה לחזור, אני רוצה להיות איתך, אני רוצה להיות שלךָ, אני מתחננת שתסלח לי, אני אעשה כל מה שתרצה כדי שתקבל אותי חזרה" ושוב היא בכתה.

עמד לי תותח, אני לא יודע אם זה בגלל שהיא עשתה לי ביד, או זה שהיא הגדירה אותי כמרצדס, אולי כי היא התחננה, אבל היה לי ברור את מה שידעתי, את מה שעמליה אמרה לי, שאני עדיין אוהב אותה, ולא רק אוהב גם רוצה אותה חזרה אז דחפתי אותה על הגב ועליתי עליה, הזין שלי מצא את דרכו בעצמו אל בין הרגליים שלה, חדר לתוכה, שכבתי עליה, נשען על המרפקים ומביט בה מלמעלה, "לא מגיע לךְ אבל יש לך מזל שגם אני אוהב אותךְ," לחשתי לה ונישקתי אותה על השפתיים, הבכי שלה התגבר רק שעכשיו זה היה בכי של שמחה, "אבל!" ושמעתי את נשמתה נעצרת, "יש לי תנאי!".

"אני אעשה כל מה שתגיד לי! כל מה שתרצה!" היא ענתה במהירות ונדמה לי ששמעתי איזו נימה של יֵאוּשׁ בקולה שצבטה לי בלב.

"את זוכרת את התרגיל המסריח שעשית לי," השתמשתי באותו שם שהיא נתנה לאותה ארוחת ערב שבו היא עברה ממני אליו, "אני רוצה שתעשי לו את אותו הדבר בדיוק, תזמיני אותי עם עמליה, זאת שהגעתי איתה והוא התלקק ורייר עליה, לארוחת ערב פלוס ושם תזרקי אותו, תגידי לו כל מה שאת חושבת עליו, ורק אז אקח אותך חזרה".

"כן, אני אעשה את זה," היא עטפה אותי ברגליה, מחבקת חזק שלא אברח לה חלילה, "כן מבטיחה, מבטיחה" היא התנשפה וגמרה, אפילו בלי שפמפמתי אותה, רק מזה ששכבתי בתוכה והסכמתי, "כן, יואב, אני אעשה את זה, מבטיחה, רק עכשיו אני מבינה עד כמה אני אוהבת אותךָ, אני אהיה שלךָ, אתה לא תצטער, מבטיחה" ורק אז התחלתי לזיין אותה, לחגוג לה בכּוּס".

עוד גמירה הענקתי לה לפני שגם אני גמרתי, מרוקן את בקבוקיי המלאים עמוק בכוס הרטוב והחם שלה. שכבנו כשהיא שוב בחיקי, מתחככת לי בירך ומשפשפת, מנסה להעמיד לי אותו מחדש. "יואבי," היא לחשה בקול מתפנק, "הוא היה מעניש אותי," היא הפתיעה אותי ולרגע נחרדתי, חשבתי שהוא היה מרביץ לה, אבל מייד היא הסבירה, "כשהוא כעס עלי הוא היה עומד, מוריד אותי על הברכיים לפניו, דורש שאמצוץ לו ואז גומר לי על הפרצוף וצוחק ואז אומר לי שהוא סולח לי ו…אני מבקשת שגם אתה תעניש אותי ככה" הפתיעה אפילו יותר.

"למה? אהבת את זה?".

"לא! להפך, שנאתי, אבל עכשיו אני מרגישה שממךָ זה הכי מגיע לי, אני רוצה להרגיש שאתה סולח לי".

"לא צריך, זה משפיל, אני מבטיח לסלוח לך כשתעשי את מה שביקשתי!".

"בבקשה, יואב, אני צריכה שתשפיל אותי, בשבילי, אני מתחננת," היא לחשה הרגשתי שתכף היא שוב בוכה, "בבקשה, אני חייבת שתעשה לי את זה בשביל להרגיע את המצפון שלי".

אני עדיין אוהב אותה, את זה כבר גיליתי, והיה משהו בקולה שלא יכולתי לעמוד בפניו, "אני אעשה לך את זה אבל רק פעם אחת, אל תהפכי את זה להרגל!".

"תודה, אני אוהבת אותךָ, אני חייבת לךָ בגדול" היא הכריזה וקמה, הדריכה אותי לעמוד בפישוק בזמן שהיא הדליקה את האור מחדש, "אני רוצה שתראה" היא ירדה על ברכיה לפני והתחילה למצוץ לי.

היא לא הייתה צריכה להתאמץ הרבה לפני שעמד לי מחדש, כשהיא הרגישה שהוא נעמד היא הפסיקה, "עכשיו תשפשף ותגיד לי שכעונש לא מגיע לי לבלוע את הצוף שלךָ".

פתאום המשחק הזה מצא חן בעיניי, "אני כועס עליךְ!" אמרתי, עושה ביד ומנסה להשמע רציני וכועס, "לא מגיע לך להנות מהצוף שלי!" המשכתי ופתאום הרגשתי שזה באמת משחרר אצלי כעסים שעדיין היו, "היית רעה אלי!" הוספתי משלי וראיתי שהיא מחייכת, "תבקשי ממני סליחה!".

"סליחה!" היא גנחה, "כן, נכון, הייתי רעה אליךָ, כן, כל מה שתעשה לי מגיע לי, כן, תשפיל אותי, תשפיךְ לי על הפרצוף, תשפיל אותי ותרסס לי את השדיים," והיא תמכה בשדיה הגדולים בכפות ידיה, הרימה והנגישה לי אותם, "כן, זה מגיע לי אבל בבקשה, בבקשה, תגיד לי שאתה סולח לי".

סלחתי לה, איך אפשר לא לסלוח למי שאתה כל כך אוהב, שפשפתי מהר והרגשתי איך אני מגיע לשיא שלי, כיוונתי ויריתי את המטח הראשון היישר על הפרצוף שלה, אגלי שפיךְ לבנים וריחניים שכיסו את פניה והתחילו לגלוש לאיטם, "כן, זה מגיע לי" היא גנחה ותוך כדי כך גם המטח השני פגע בה, לדעתי אפילו רסיסים נכנסו לה לפה, "זה מה שרצית ממני?" שאלתי כשאני יורה את המטח השלישי והפעם מרסס את שדיה הגדולים.

"כן, בדיוק, כן, שתשפיל אותי, שתעניש אותי אבל בסוף שתסלח לי" כאילו הזכירה לי את הַמֶחֱוָוה שהיא מצפה לו ממני.

"אני סולח לךְ" חייכתי אליה אחרי המטח האחרון, כבר לא ממש מטח, יותר טפטוף, "אבל אל תשכחי את התנאי!"

"לא אשכח," היא חייכה לעברי, קמה, נעמדה על קצות אצבעותיה ונישקה אותי על השפתיים, "תודה, יואבי אתה לא תצטער, מבטיחה" ואם לא היו לי מספיק הפתעות לערב אחד הגיעה עוד אחת, "אני יכולה להעמיד לך אותו שוב?" היא שאלה בקול מתחנחן, "יש עוד מקום אחד שלא ביקרת לי בוא והוא דורש שאני אתן שם לכולם אחרת הוא כועס עלי, הוא אומר שאם אני לא נותנת שם זה מוציא לו שם רע ויואב, אני לא רוצה שהוא יכעס עלי אז בבקשה" ובלי לחכות לתשובה היא ירדה והתחילה שוב למצוץ לי.

באיזה מקום כעסתי עליה, איך היא נותנת לו להשפיל אותה ככה? אבל גם לא רציתי שהוא יכעס עליה בגללי ויעניש אותה אז זרמתי איתה, ברגע שעמד לי מחדש הוֹרֵיתִי לה לשכב על הבטן ולפתוח את התחת ועליתי עליה, בלי ג'ל סיכה, רק הרוק שעליו מהמציצה שלה, דחפתי לה את כולו בנעיצה אחת פראית וחזקה, הרגשתי איך היא נמתחת, ידעתי שכואב לה אבל התעלמתי, זיינתי אותה חזק ומהר, כתשתי לה את התחת עם העלי הגדול שלי, באיזה מקום אני חושב שזה הרגיע מעט את הכעס שלי וכמו שהיא הלכה כשגמרתי איתה, בתוכה, לא היה שום צל של ספק שביקרתי לה שם.

בדרך כשהסעתי אותה לדירה שלהם סיכמנו דרך פעולה, כדי שהנקמה שלי תהייה מושלמת דרשתי שהוא ירצה להזמין אותי עם עמליה, שהוא ידע וזאת לא תהיה בשבילו הפתעה ושהתפקיד שלה עכשיו זה לשכנע אותו שבא לו על עמליה.

למחרת בערב עמליה הופיעה אצלי עם פיצה ובקבוק יין, מנהג די קבוע אצלה אחרי שאנחנו מתפצלים במסיבות האלה, וכמו שהיא הלכה גם היא ארחה שם מאחור, בטוסיק שלה, רק שכנראה קצת פחות קשוח משלי.

"עכשיו ספר מה היה" היא ביקשה עוד לפני שסיימתי לחלץ את הפקק מהבקבוק ולמזוג לכוסות.

סיפרתי, סיפרתי הכל, לא הסתרתי כלום, עמליה ישבה בשקט, אוכלת ושותה מהיין אבל לא מפריעה לי, רק מקשיבה, ספרתי לה אפילו על התנאי שלי לקבל אותה חזרה ושאני בונה עליה לאותה ארוחה.

"אמרתי לך שאתה אוהב אותה, עכשיו אני יודעת עד כמה, מי שלא אוהב ככה לא היה סולח אז ברור שאני אעזור לךָ," היא חייכה לעברי, "מה לא עושים בשביל אהבה," היא צחקה, "אפילו שזאת לא האהבה שלי," היא שוב חייכה, "עכשיו בוא, אני מיוחמת!" היא קמה והושיטה לי יד ועזרה לי לקום, "תתפשט, בוער לי שם בין הרגליים" ואפילו לא הלכנו לחדר השינה, עשיתי אותה ככה בדוגי כשהיא עומדת על ארבע על שולחן הסלון הנמוך.

רק אחרי שאני גמרתי, היא גמרה פעמיים לפניי, הלכנו למיטה והתכרבלנו בתנוחת ה'פעם אחת לא מספיקה לי', ראשה בחיקי, הערווה הרטובה שלה מתחככת לאט בירך שלי, מאוננת עליה, ועם היד היא משפשפת לי, מעמידה אותו מחדש. "מה אתה מעדיף, שאני ארכב עליך או שתרד לי?" היא שאלה בקול מתפנק.

"למה לא גם וגם?" צחקתי, "תפתחי רגליים" לא חיכיתי לתשובה ודחפתי אותה לשכב על הגב, "נתחיל בזה" נשכבתי כשראשי בין רגליה ונתתי לה פינוק מהסרטים, עוד שתי גמירות מטלטלות לפני שגם אני נשכבתי על הגב לצידה והזמנתי אותה להשתפד ולרכב במעלה משעול האורגזמות שלה, לדהור לעוד כמה גמירות לפני שהרמתי אותה, פיזית, הרמתי את אגני ואותה היושבת עליו, ושלחתי את מיליוני השחינים שלי למשימה אבודה מראש, עמליה לוקחת גלולות.

ביום שישי הלכתי עם עמליה לעוד אחת מהמסיבות האלה, רמי ודנה היו שם וזאת לא הייתה הפתעה בשבילי, עם דנה דיברתי בפלאפון כמעט בכל יום, הייתה מצלצלת מהעבודה שלה כי היא חששה רמי בודק לה את הפלאפון כשהיא לא רואה והיא זאת שסיפרה לי לאן הם הולכים ובעזרת הקשרים של עמליה גם אנחנו הוזמנו.

היה את ריקוד התרנגולים הזה ביני ובין רמי, הוא מחבק את דנה ודוחף לה את כף היד לחזיה ואני עושה את אותו הדבר לעמליה, ניגשנו אליהם להגיד שלום ורמי שוב התחיל לעשות לעמליה עיניים, להחמיא לה, לפלרטט איתה והיא, על פי התכנית המשופרת שלה, התמסרה, מחמיאה לו חזרה, נותנת לו לחשוב שבא לה עליו.

כשעמליה הזמינה את דנה להצטרף אליה כדי לשפר את האיפור לקראת ההגרלה אני נשארתי עם רמי. "תגיד," הוא חייך אלי,  חיוך מתנשא משהו, "אכפת לך שאני ארכב קצת על הסוסה שלךָ, אתה יודע, אם אני לא אזכה בה היום אולי נפגש לארוחת ערב כזאת" וברגע הראשון רציתי לענות לו שהיא לא סוסה אבל הבלגתי, המטרה מקדשת את האמצעים וחוץ מזה  אצלי הלב כמעט התפוצץ, אין ספק שדנה עשתה עבודת הכנה מדהימה ועמליה עוד הוסיפה היום משלה והתכנית מתקדמת בדיוק כמו שרציתי ועדיין לא רציתי שהוא יראה שאני מתלהב, שאולי יתחיל לחשוד, אז בנוֹנְשָׁלַֿנְטִיות שאלתי אותו "ומה ייצא לי מזה?".

"אתה תרכב שוב על האקסית שלךָ, ראיתי שאהבת לבקר בטוכעס שלה" הוא חייך חיוך זימתי כזה.

"על הסוסה הזאת רכבתי כבר הרבה," וראיתי אכזבה על פניו, "וחוץ מזה הסוסה שלי טובה מהסוסה שלךָ, מניסיון" הוספתי, מוסיף עוד קיסם למדורה שלו, מחמם אותו אפילו יותר על עמליה, "אבל," וראיתי אותו נדרך, "נראה לי שגם עמליה נדלקה קצת עליך," ומאחורי הגב סימנתי מרכאות כפולות עם האצבעות כשאמרתי נדלקה, "אז אם דנה תתקשר אלי להזמין אותי ותבטיח לי ארוח מלא אני אשתדל לשכנע את עמליה להסכים לבוא איתי" זרקתי לו פיתיון.

"אחי, תראה את העניין כסגור, היא תתקשר, סמוך עלי, היא עושה כל מה שאני אומר לה," הוא אמר במין בטחון כזה ושוב התאמצתי להראות אדיש, "תגיד," הוא שיפשף ידיים בהנאה, "יש משהו שכדאי לי לדרוש ממנה?" הוא חייך חיוך זימתי כזה ואולי הייתי עונה לו אבל עמליה ודנה חזרו ובעלת הבית הודיעה שההגרלה מתחילה.

פחדתי שרמי יגריל את עמליה ונשמתי לרווחה כשזה לא קרה, מישהו אחר הגריל אותה ולפי החיוך על פניה והנשיקה שהם התנשקו הבנתי שזאת לא הפעם הראשונה שלהם ושהצליח לה, אבל הגורל לא יצא לחופשה, הפעם הוא השתעשע ברמי כשהנסיך לב אדום שלו זכה בנסיך מעויין שתמר, האקסית שלו, הציגה.

ראיתי את המבט שהיא שלחה בו, מבט של שְׁאָט נֶפֶשׁ, ועדיין היא ניגשה אליו והם התנשקו, נשיקה מרפרפת כזאת, כדי לצאת ידי חובה, אבל לדעתי הוא הבין שהערב הוא הולך לקבל רק את המינימום ההכרחי, כן, יש חוק כזה, אולי קצת שוביניסטי, שאת חייבת לקיים את ההגרלה וללכת עם מי שהגריל אותךְ, ללכת ולתת לו לפחות את המינימום, גמירה אחת שלו במיסיונרית, שאם לא כן אתְ מנודָה ואף אחד יותר לא יזמין אותך לכזאת מסיבה!

גם לדנה הגורל זימן בן זוג טוב, את הבעל של רות, המילפית ההיא מדניה, ולי הוא זיווג אשה נשואה צעירה שהגיעה הפעם עם אח שלה, בעלה שמבוגר ממנה, איש עסקים ידוע, היה בחו"ל בנסיעת עסקים אז נסענו אליה, פנטהאוז מפנק עם נוף המשקיף למפרץ, ושם היא העניקה לי ארוח מלא, כולל לבלוע ובתחת, שבלעדיהם זה לא נחשב לארוח מלא, וכבונוס, אחרי שנתנה לי ארוח מלא כדת וכדין, היא הציעה לי להדגים לי תנוחה חדשה אם אני אצליח להעמיד אותו מחדש בלי שהיא תיגע בי ועשיתי את זה, הושבתי אותה על כסא וביקשתי שתפתח רגליים, ירדתי על ברכיי לפניה, הבטתי לה בכּוּס הרטוב ועשיתי ביד, לא נגעתי בה וזה לקח לי קצת זמן, בכל אופן כבר גמרתי שלוש פעמים הערב, אבל בסוף הוא עמד בגאון והיא הובילה אותי לחדר הכביסה, סידרה תכנית מתאימה במייבש, ביקשה שאעזור לה לעלות ולשבת עליו, הזמינה אותי לעמוד בין רגליה ולהכניס לה וכשכל הזין היה נעוץ בתוכה היא הפעילה את המייבש והדגימה לי את התכונה הנוספת שלא מופיעה בספרי ההדרכה של מייבשי הכביסה, תכונת הסופר-ויברטור, כן, הרעד של התוף המסתובב במהירות הרעיד גם אותה ואת הזין שלי שנעוץ בין רגליה ועשה בשבילי את כל העבודה ותאמינו לי, עבודה משובחת, יעידו על כך כל האורגזמות שפינקו אותה והשיא המשותף בסיום שהשאיר את שנינו חסרי נשימה.

לפני שהלכתי היא עשתה לי קפה ודיברנו, "אם לא אמרו לךָ אתה תותח-על," היא החמיאה לי, "אני אשמח אם תגריל אותי שוב," ציחקקה, "ורק שתדע, אם לא הייתי נשואה הייתי מתחתנת איתךָ" היא חייכה והוסיפה, וכששמעה שאני פרוד היא לא התאפקה ואמרה שהיא לא מבינה מי המטומטמת שנתנה לי ללכת.

במוצאי שבת דנה התקשרה להזמין אותי ואת עמליה לארוחת ערב. שמעתי שאני על ספיקר והבנתי שרמי שומע אז שאלתי ב"תמימות" אם הוא שומע? וכשדנה ענתה לי שכן אמרתי שכבר דיברתי עם עמליה והיא הסכימה, אפילו התלהבה, שופך עוד טיפת דלק למדורת ההתלהבות שלו, אבל אז לא התאפקתי ושאלתי אותו איך הייתה הסוסה שהגריל ושמעתי את העלבון בקולו כשאמר מין "בסדר," סתמי כזה, "ואיך שלךָ?" החזיר את הכדור אלי.

"מומלצת," עניתי, "תראה, לא כמו עמליה, עמליה זאת ליגה אחרת," ניצלתי את ההזדמנות להמשיך ולגרות אותו עליה, "אבל עדיין מומלצת בחום".

אחרי שסיימנו את השיחה התקשרתי לעמליה ושאלתי אם אני יכול לבוא. "בתנאי שאתה מביא אתך פיצה ובקבוק יין" היא צחקה, יין טוב היה לי, קיבלתי שי לחג מהעבודה, ופיצה הזמנתי ואספתי בדרך.

אכלנו ודיברנו, סיפרתי לה על השיחה שלי עם רמי כשהן הלכו לשפר את האיפור ועל שיחת ההזמנה שקיבלתי הערב, והיא סיפרה לי על מה היא דיברה עם דנה, שאני אוהב אותה, את דנה, וכמה פעמים תוך כדי זיון קראתי לה בשמה, שבשביל אהבת אמת היא תשמח לעזור לה לחזור אלי, למרות שחבל לה לוותר על היזיזות איתי, ושהיא ממליצה לה להגיד לרמי שהיא, עמליה, אמרה לה שבא לה עליו ו…"אני יכולה לבקש ממך משהו, כנראה שזאת הפעם האחרונה שאנחנו שוכבים," היא הסמיקה, "אלא אם כן תגריל אותי," היא חייכה לעברי, "ואם זה יקרה אני מבטיחה לך ארוח מלא," היא ציחקקה, "אני מבקשת שתפנק אותי בגדול".

"קיבלת," חייכתי אליה חזרה, "אבל מה זה תפנק בגדול".

היא הסמיקה, "שקודם תזיין אותי, תגמור לי בפנים, ורק אז תרד לי" והיא הסמיקה אפילו יותר.

"קיבלת," קמתי והושטתי לה יד, "בואי" הובלתי אותה לחדר השינה שלה ונתתי לה בדיוק מה שהיא ביקשה, קודם זיינתי אותה, זיון מסיונרי גברי וחזק והיא הרימה רגליים באוויר ופישקה אותם חזק לצדדים ופתחה את הדרך אפילו יותר, גונחת בקול, גניחות הנאה קולניות ומילות תאווה יצריות, גומרת, מודיע ומודה ומבקשת עוד, שלוש פעמים היא גמרה לפני שהרגישה שגם אני מגיע לשיא והיא חיבקה אותי חזק בידיה וברגליה, נועל את כפות רגליה על ישבני ולוחצת ונועצת את צפורניה בגבי, כאילו מפחדת שאברח לה, ו"כן!!" היא גנחה כשהצפתי את הכוס שלה באותו נוזל גברי סמיך וחמים, "כן, תמלא לי אותו, כן!!".

"עד כאן בסדר?" ציחקקתי והתחלתי לרדת, לרגע התעכבתי למצוץ את הפטמות הנוקשות שלה, לסחוט ממנה עוד גניחות הנאה, והמשכתי, מנשק ומסמן את דרכי למטה עם הלשון, בפופיק שלה שוב התעכבתי, מלקק וסוחט ממנה "אתה מדגדג אותי" מתפנק ואז הגעתי למרכז הענינים שלה, אל היעד, קודם נישקתי את השפתיים הרכות, נשיקה תאוותנית קולנית, ו"תשחקי לך בבזזים" ביקשתי ודחפתי את הלשון אל הכוס המלא באותו נוזל גברי מלוח שרק לפני רגע השארתי לה שם, מרגיש את הטעם שלי ואת הטעם שלה הממלאים לה אותו ומתחיל לפנק.

"אימא'לה" שמעתי אותה מתנשפת, "כן, שם, שם," כיוונה אותי למקום הנכון, "אימא'לה, זה טוב, כן, תמשיך!".

"את משחקת בבזזים?" הפסקתי לרגע, שאלתי וחזרתי.

"כן, משחקת, כן, הנה! הנה! כן! גומרת! הנה! גמרתי!" היא התנשפה בכבדות והרגשתי בטעם, "כן, עוד, תמשיך, בבקשה, עוד" היא התחננה ואני המשכתי.

עוד שתי גמירות חזקות הענקתי לה עם הלשון לפני שהיא הודיעה שעוד רגע היא מתה וקראה לי לעלות חזרה. עליתי, שוכב עליה ונישקתי אותה על השפתיים, נותן לה לטעום את הטעמים שלה ושלי הממלאים את פי, רק שעכשיו עמד לי, איבר נוקשה ומתוח, והיא הרגישה בו על הבטן שלה, "מסכן שלי, עומד לךָ," היא ציחקקה, "זה בטח כואב אז תן לי לעזור לךָ" היא גלגלה אותי מעליה, הסתובבה ונשכבה על הבטן ופישקה בידיה את פלחי ישבנה, "בוא, בוא תכניס לי בתחת, בוא תפרד גם ממנו" וזה בדיוק מה שעשיתי, חגגתי על התחת שלה.

אותו לילה ישנתי אצלה, ישנו כפיות, הרבה זמן לא ישנתי עם מישהי כפיות, שכבנו על הצד, נצמדתי אליה מאחור, חיבקתי אותה וחפנתי את הציצי שלה. "יואב," היא לחשה לי בקול מנומנם, "אתה תהייה פרק חשוב בביוגרפיה שלי".

"גם את" לחשתי לה חזרה, "לילה טוב".

"לילה טוב".

בבוקר היא העירה אותי עם מציצה, "יש עוד מקום אחד שלא נפרדת ממנו" הפסיקה לרגע למצוץ, "אני רוצה שתגמור לי גם בפה, תשאיר לי ת'טעם שלך גם שם" הסבירה וחזרה למצוץ לי והיא לא הייתה צריכה הרבה לפני שגמרתי לה בפה והיא בלעה כל טיפה כאילו הייתה מעדן.

אולי היינו ממשיכים עוד אבל שנינו היינו צריכים ללכת לעבודה, ביחוד אני שהייתי צריך לעבור עוד בבית להתלבש, אז נפרדנו וקבענו שאני אאסוף אותה ביום שלישי לארוחה.

ביום שני דיברנו בפלאפון, תאומים אחרונים ונזכרתי שלא הזהרתי אותה שרמי ישלח לה ידיים ליד השולחן ושהוא דורש מדנה לשבת בלי תחתונים. עמליה צחקה, "אני מכירה את המניאקים האלה, אני אכין לו שם הפתעה".

נקמה מגישים קרה

ביום שלישי אספתי את עמליה, היא הפתיעה אותי עם הלבוש שלה, חולצה לבנה דקה, כנראה עם חזייה שרק תומכת, אמנם לא שקופה אבל מספיק צמודה כדי שהפטמות הזקופות יבלטו דרכה, וחצאית מיני קצרה שהבליטה את רגליה הארוכות העטופות בגרבי רשת דקות, אבל ברגע שהיא התישבה והתחלתי לנסוע היא ציחקקה "טאדאם!" עמליה הרימה מעט את שולי החצאית, "תחתון מחטב, הוא יצטרך להתאמץ כדי להגיע ליעד" הציגה לי תחתונים גבוהים מבד אלסטי עבה הצמודים מאד לגופה, לא החוטיני הקבוע שלה, כאלה שבאמת הוא יצטרך להתאמץ כדי לדחוף לתוכם את היד.

דנה ורמי פתחו לנו יחד את הדלת וראיתי את המבט שרמי נעץ בעמליה, אין ספק שכמו שהיא נראתה היא הקרינה הַבְטָחָה לסקס וזימה וראיתי איך בבת אחת צומח לו האוהל בחזית המכנסיים.

בער לו, הוא הזמין אותנו ישר לשולחן, מושיב לידו את עמליה ולא מפסיק להחמיא לה. דנה הגישה את האוכל והתישבה לידי, כשראיתי שהוא שולח יד אל מתחת לשולחן גם אני הכנסתי, ראיתי את ההפתעה על פניו כשגילה שהדרך שלו חסומה, אצלי הדרך הייתה פתוחה, כצפוי דנה לא לבשה תחתונים והיא עוד עזרה לי ופתחה את הרגליים כך שלא הייתה לי בעיה להגיע ליעד אצלה, את רמי ראיתי ממשיך לנסות, מתאמץ.

דחפתי לדנה אצבע לכּוּס והתחלתי לפמפם לה אותו, לאט, מרגיש כמה היא רטובה שם, דחפתי עמוק, טובל את האצבע באותו צוף נשי שמנוני שממלא לה אותו והיה לה את המבט המצועף הזה של מי שמתמכרת לתענוג ועל פניו של רמי ראיתי שהוא מבחין בו ומנסה עוד יותר אז החלטתי להוסיף ולזרות לו מלח על הפצעים והוצאתי את האצבע הרטובה במיץ הכוס שלה, הוצאתי אותה מעל השולחן, מציג אותה מול עיניי, מביט בה ומחייך. אין ספק שזה הרגיז אותו, בטח כשהכנסתי את האצבע לפה ומצצתי אותה, מציצה קולנית כזאת, והחזרתי אותה חזרה אל בין רגליה של דנה.

כנראה שגם הוא סוף סוף הצליח להכנס לה לתחתונים כי ראיתי איך היא אוחזת ביד שלו ומרחיקה אותה, "לא עכשיו," היא לחשה לו, "אני מתביישת, אחר כך, כשנהיה לבד אני אפצה אותךָ" המשיכה ולחשה לו באותו קול מפתה  וכשהוא הניח את שתי ידיו על השולחן גם אני הנחתי.

המשכנו לאכול, דנה יודעת לבשל ועמליה ואני החמאנו לה על כך, רמי הביט בה במין מבט כועס כזה, מבט שכאילו אומר 'חכי, חכי, אני עוד אטפל בךְ".

אומרים שנקמה מגישים קרה, אולי בגלל זה דנה בחרה בסורבה לימון לקינוח, ראיתי את פניו שלל רמי מִתְכַּרְכְּמִים, "את יודעת שאני לא אוהב חמוץ לקינוח!" הוא הביט בדנה במבט מאיים.

"אבל יואב אוהב," היא חייכה אליו חיוך מתגרה כזה, "רמי, תבין, אני זורקת אותךָ, אתה אפס, אתה כלומניק," וראיתי שהוא יושב המום, "יש לךָ זין קטן ואתה לא עושה לי את זה, תמר צדקה אז, החלפתי מרצדס בסוסיתא אבל היא לא דייקה, אתה לא סוסיתא, אתה חמור ועגלה, ואני חוזרת למרצדס! ותדע לךָ, אני לא אסלח לך לעולם על כל ההשפלות שהשפלת אותי!".

"מה?!!?" הוא נעמד וגחן לעברה במבט מאיים, "את זורקת אותי? אף אחת לא זורקת אותי! רק אני זורק!" והיה נדמה לי שהוא הולך להרביץ לה אז קמתי, שלחתי יד שתחצוץ ביניהם ו"שלא תעז!" סיננתי בין שיניי בקול מאיים, "שב!".

לרגע הוא הביט בי במבט של רצח בעיניים אבל אני גבוה ממנו, אני מוצק ממנו, השרירים שלי מנופחים משלו ועכשיו ניפחתי אותם עוד יותר, אני לא באמת יודע אם אני גם חזק יותר ממנו אבל גם הוא לא ידע והוא חזר והתיישב, שפוף, "למה מי את?" הוא פנה לדנה בקול מזלזל, "מי צריך אותךְ בכלל, יש עוד אלף כמוך, יאללה, עופי, עופי, לכי לאפס הזה, עמליה תשמח להיות שלי" הוא עבר וחייך אליה חיוך מתחנף כזה.

"נראה לךָ?" עמליה צחקה וקמה, מתרחקת ממנו כאילו היה מגפה, "למה? כדי שתאונן לי על הפרצוף כי אתה כועס עלי?" חייכה לעברו חיוך מתריס כזה, "שתכריח אותי ללכת בלי תחתונים כדי שיהיה לך קל לדחוף לי ידיים לטוטה?" המשיכה באותו חיוך לועג ומלגלג, "למה לי לא מגיע מרצדס? מגיע! אז למה שאסתפק בעגלה עם חמור כמוך?".

רמי ישב בכסא במבט מושפל ולא זז, שותק כשאני עומד מולו בידיים שלובות על החזה ומבט מאיים בזמן שעמליה עזרה לדנה לקחת את המזוודות שהכינה. כשהלכנו לכיוון הדלת עמליה הצטרפה אלינו וכשכבר עמדנו בדלת דנה ועמליה, כאילו תאמו את זה, הרימו את האצבע באוויר ועשו לו את תנועת הציפור (The BIRD), אותה תנועה גסה ומזלזלת של הפניית האצבע האמצעית כלפי מעלה תוך שמירה על שאר האצבעות מקופלות כלפי מטה, ואני, כשראיתי את זה, הוספתי וליטפתי לשתיהן את הישבן, מתגרה בו אפילו יותר.

כשהקפצתי את עמליה הביתה שתיהן ישבו מאחור והתלחששו, אני לא שמעתי מה אבל ראיתי שהן מחליפות מספרי פלאפון. כשעמליה ירדה דנה ירדה איתה, חיבקה אותה ושוב הודתה לה על העזרה והן התנשקו.

משם ועד הבית דנה כבר ישבה לידי, שתקנו אבל היא ליטפה לי את הירך, ליטוף אוהב כזה אבל ברגע שנכנסנו הבייתה לא התאפקנו יותר, הצמדתי אותה לקיר ונישקתי אותה, נשיקה תאוותנית ו"טוב שאת שוב בבית" לחשתי לה והיא ענתה ב"טוב שהסכמת, אני אוהבת אותך מיליונתלפים" ומשם כבר הדרך למיטה הייתה קצרה.

התחברנו בזיון מסיונרי, שכבתי עליה, מרתק אותה למיטה, הזין שלי נע בכּוּס הרטוב והחם שלה באיטיות מפנקת, לא ממהרים לשום מקום. עד הגמירה הראשונה שלה שתקנו, שנינו מכונסים בתוך עצמנו, נהנים מהשפשוף הנעים והשקט, אחרי הגמירה הראשונה התנשקנו, נשיקות תאוותניות כאלה, כאילו מנסים להשלים חוסרים, "תגיד לי שאתה אוהב אותי" היא לחשה בקול מתחנן, "אני אוהב אותךְ" לחשתי לה והוספתי עוד נשיקה והיא השיבה ב"אני אוהבת אותךָ עוד יותר".

אחרי הגמירה השניה הגברתי את הקצב, מזיין אותה בתנועות חזקות וארוכות, "אני אוהב לשכב לך בכּוּס" לחשתי לה.

"כן, אני הכי אוהבת כשאתה שוכב לי בכּוּס" היא ענתה, "עוד," היא התנשפה, "תגיד לי גסויות, תגיד לי שאני המזרון שלךָ".

"את לא חייבת" לחשתי לה.

"אני יודעת, אני רוצה, תגיד לי".

"אתְ המִזְרוֹן שלי," לחשתי ונישקתי אותה, "את המִזְרוֹן רק שלי!".

"כן, אני אוהבת להיות המזרון שלךָ," היא ענתה, "אתה המרצדס שלי ואני רק שלךָ," התנשפה והרגשתי שהיא בדרך לעוד גמירה, "אני רק שלךָ, כולי רק שלךָ, הכל רק שלךָ, רק שלךָ!" ואורגזמה חזקה טלטלה את גופה ואני הצטרפתי אליה, גומר בהנאה בתוכה.

רגע ארוך שכבנו זה לצד זו על הגב ובהינו בתקרה, מסדרים את הנשימה, ואז היא נשכבה באותה שכיבת פעם אחת לא מספיקה לי, ראשה בחיקי, השדיים שלה נמחצים לצלעות שלי, מחככת את ערוותה הרטובה בירך שלי ומשפשפת לי עם היד ו…"אני התכוונתי לזה," היא לחשה, "שאני רק שלךָ, אם תרצה אף אחד לא יבקר יותר בטוטה שלי חוץ ממךָ"

"את מתכוונת שלא נלך יותר למסיבות האלה?" שאלתי, לא ציפיתי לזה.

"כן, זאת אומרת אם תסכים, אני אעשה כל מה שתגיד לי, כל מה שתרצה".

"אני רוצה אותך רק שלי".

"אהובי, מרגע זה אני רק שלךָ," היא לחשה, "וואו, זה בשבילי" היא ציחקקה כשהרגישה את הזקפה המתוחה שהתרוממה בין רגליי, "בוא!" היא הסתובבה ונשכבה על הבטן ופישקה את פלחי ישבנה, "גם התחת שלי רק שלך, בוא, בוא תכניס לי!" היא התמסרה ולכזאת בקשה אי אפשר להגיד לא אז עליתי עליה והשחלתי אותה, שכבתי עליה וזיינתי אותה בתחת, שוב לאט, מפנק כזה, "כן, אני אוהבת שאתה מבקר לי שם," היא לחשה בקול מיוחם, "אני אוהבת לאכול בתחת ממךָ, כן, תגיד לי, תגיד לי שאתה אוהב לתקוע אותי שם".

"כן, אני מת על התחת שלך, אני אוהב לתקוע אותך שם, אני אוהב להאכיל אותך שם, כן! התחת שלךְ רק שלי, רק שלי! הנה! הנה! קחי!!" וגמרתי.

שוב היא התכרבלה בזרועותיי והתנשקנו. "אני יכולה לשאול אותךָ משהו?" היא לחשה, "אבל בבקשה אל תצחק עלי".

"תשאלי".

"ת'אמת, כשאוננתָ לי על הפרצוף זה חירמן אותךָ?"

הופתעתי, לא ציפיתי לזה, ידעתי מה התשובה הנכונה אבל חששתי, להגיד את האמת  המביכה או לשקר לה ובסוף החלטתי שאחרי כל מה שהיה אני חייב להגיד לה את האמת ו"קצת" לחשתי והרגשתי איך אני מסמיק, "אפילו יותר מקצת, למה?"

"כי גם אני התגריתי, כשהמניאק היה עושה לי את זה הרגשתי מושפלת אבל איתךָ זה היה אחרת, התחרמנתי בטרוף, התחרמנתי כמו במשחק מוקדם משובח, כל כך בא לי למצוץ לךָ אחרי זה, אני יכולה לבקש ממך שנעשה את זה שוב".

"אבל אמרנו שעושים את זה רק פעם אחת!"

"אני יודעת, אבל אז עוד לא ידעתי כמה שזה יעורר אותי, יהפוך אותי לכל כך מיוחמת, רק מלחשוב איך אתה עושה לי את זה אני הופכת לכל כך רטובה אז בבקשה תסכים, בבקשה, please".

גם לכזאת בקשה אי אפשר להגיד 'לא' אבל לפני זה העמדתי לה תנאי, "בתנאי שאחרי כל פעם כזאת את מרשה לי לרדת לךְ".

"אני מרשה, אני תמיד מרשה, אין משהו שלא התגעגעתי אליו יותר מזה שאתה יורד לי".

"אז תתכונני!" דחפתי אותה לשכב על הגב, "תפתחי רגליים!"

"אבל הוא, אתה יודע, אתה שם" היא גמגמה והסמיקה, מסתירה את הכּוּס שלה בכפות ידיה.

"מה?" צחקתי, "אמרת שאת תמיד מרשה! אמרת שהטוטה שלך הוא שלי! אם הוא שלי אז אני יכול לעשות בו מה שבא לי וזה מה שבא לי אז ידיים מאחורי העורף! לפתוח רגליים וברגע שהיא נשכבה כמו שדרשתי ירדתי לה, נתתי לה עוד סדרת גמירות מפנקת וכבונוס כשעמד לי תותח נתתי לה את מה שהיא רצתה, הורדתי אותה על הברכיים, עמדתי מולה, קרוב, אוננתי מול העיניים שלה וגמרתי לה על הפנים.

חודש אחרי התחתנו שוב, מאחר ולא התחתנו אחרי שנפרדנו, ובתיק הגרושים לא היה כתוב שהיא זנתה תחתיי, לא הייתה בעיה הלכתית. עשינו חתונה צנועה מאד, רק המשפחה הקרובה ועמליה.

דנה ועמליה הפכו לחברות, מדברות המון בפלאפון, שיחות ארוכות, ונפגשות לקפה, לפעמים אצלנו, לפעמים אצלה ולרוב בבית קפה. "היא הBBFית שלי, החברה הכי טובה שלי" דנה הייתה אומרת לי והתכוונה לזה, כמה טובה? הכי שאפשר, מספרות אחת לשניה את הסודות הכי אינטימיים ואפילו דנה חלקה אותי אתה, פעמיים, פעם לפני החתונה ופעם אחרי עשינו את זה בשלישיה ודנה דאגה שאני אפנק את עמליה, שאני ארד לה כי גם היא מתגעגעת לזה, ואולי היינו עושים את זה יותר רק שבניגוד למה שאמרה, שהיא לא תתאהב, היא התאהבה ולא סתם, בסטרייט-ונילי-חנון שאין שום סיכוי שהוא יעשה החלפות, שהוא ירשה למישהו לבקר בטוטה של אשתו, וכך גם עמליה יצאה ממגרש המשחקים של החלפת הזוגות, גם לא שלישיה איתנו.

אפילוג

תשעה חודשים אנחנו כבר נקיים, כן, דנה ואני מתיחסים לדּוּדָה הזאת להחלפת זוגות כאילו מדובר בסם שיש להגמל ממנו, תשעה חודשים שלא השתתפנו באף מסיבה כזאת, חוץ מאותן פעמיים שעשינו את זה בשלישיה עם עמליה אבל את זה אנחנו לא מחשבים כהחלפה.

סקס היה לי למכביר, אומנם רק עם דנה אבל תאמינו לי, היה לנו סקס משגע, מאחל כזה לכל אחד, עשינו אחד לשני כל מה שאנחנו אוהבים ונכון שעל חדר הכושר לא ויתרתי, אבל זה לא הפריע לי לחגוג עם דנה בלילה.

ערב אחד, אחרי עוד זיון מהנה, דנה שכבה בחיקי באותה תנוחת פעם אחת לא מספיקה לי, מאוננת לי על הרגל ומעמידה לי אותו מחדש, "אני אוהבת אותךָ" היא לחשה לי, "אני יכולה לשאול אותך משהו, אבל אל תכעס עלי".

נדרכתי, זכרתי מה היה בפעם שעברה שהיא שאלה אותי ככה ובכל זאת אמרתי "תשאלי".

"אתה מתגעגע לזה לפעמים?"

אני חושב שידעתי למה היא מתכוונת אבל רציתי לשמוע את זה ממנה, "למה?" התממתי.

"נו, אתה יודע," הרגשתי שהיא במבוכה, "אתה יודע, למסיבות האלה".

צדקתי, לרגע שתקתי, האמת שהתגעגעתי, מדי פעם המחשבות על לשכב עם אחרת ברשות, וזה מהות המסיבות האלה, לשכב עם אחרת ברשות, חלפו בראשי אבל הייתי מדחיק אותם, לא ידעתי מה לענות אז העברתי את הכדור אליה וכמו יהודי טוב עניתי בשאלה משלי "ואת?".

"אהה, לפעמים, קצת, ואתה?" לחשה והחזירה את הכדור אלי, משפשפת חזק יותר את שפתי הכּוּס שלה בירך שלי, הסימן שהיא מתגרה.

"גם קצת" לחשתי והרגשתי איך בבת אחת הזין שעדיין היה רופס מהגמירה הקודמת נעמד לי, "למה?".

"כי הייתי רוצה לעשות את זה עוד פעם אחת" היא לחשה.

העומד נעמד עוד יותר, דחפתי אותה על הגב, נשכבתי עליה והזין כאילו נשאב לתוכה בעצמו, "אבל רק פעם אחת" לחשתי לה וידעתי שאני מרמה את עצמי, אין רק פעם אחת, אם נתחיל תהיה גם שניה ושלישית.

"כן, פעם אחת ודי" היא לחשה ושמעתי בקולה שגם היא יודעת את מה שאני יודע, שהדּוּדָה הזאת, הרצון העז הזה להחליף את הבת זוג שלךָ עם בת זוג אחרת, או במקרה שלה בן זוג מהרגע שהיא תופסת אותך היא לא נעלמת, היא אמנם הלכה לה לישון לאיזו תקופה אבל היא לא עוזבת אותך, היא בְּתוֹכְך, וגם אם חשבת שנפטרת ממנה היא יום אחד תתעורר והיום כנראה הוא היום הזה.

ביום שישי הלכנו למסיבה כזאת, הלכתי עם דנה וחזרתי עם רות, אותה מילפית נימפומנית מדניה שנתנה לי אירוח מלא והזכירה לי שוב למה אני כל כך אוהב לגוון.

סוף? או אולי לא? מי יודע? נסתרות דרכי הגורל!

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן