נשים מצלמות סקס – חלק ג'

תחילת הסיפור כאן : נשים מצלמות סקס – חלק א'

 

רוצה לצלם מסיבות פיג'מות של הכוסיות הכי מדהימות שראית אי פעם?

 

ההודעה הזו המתינה לי בטלפון כשהתעוררתי בערך שבועיים אחרי סשן הצילומים עם אירית. זקפת הבוקר שלי התעודדה מאוד מההודעה והבנתי שאני אהיה חייב לאונן עוד לפני שאשיב להודעה. גופה המדהים של אירית נוטפת הסקס לא יצא לי מהראש כל השבועיים האחרונים וגמרתי חזק.

 

ברור שכן. אשמח לדעת במה מדובר למרות שאני לא רואה שום סיבה שבעולם שאסרב :). את חלק מהמסיבה?

 

אחרי כמה שעות קיבלתי תשובה

 

הבנות בקבוצה ביקשו מפגש. חשבנו לעשות אותו יותר מעניין. אני אתקשר הערב. תשמור את יום שישי פנוי }}{{

 

בערב הסבירה לי אירית שהתכנון הוא ערב בנות עם הרבה שתיה וחגיגות של נשיות ומיניות. כששאלתי על מה הקטע של הפיג'מות ומה הקטע של הצלם ענתה שאם הזמן הדיונים על אירוע הצילום הפך להיות בוטה יותר ויותר והפך לסט של התערבויות בין הבנות ולבסוף הוחלט על הקונספט של מסיבת פיג'מות מצולמת. כמעט וקפצתי מאושר למשמע ההסבר אך נשארתי מאופק ושאלתי בצחוק האם גם אני צריך ללבוש פיג'מה? אירית צחקה ואמרה שיש כרגע דיוק על הנושא הזה בדיוק, היא הוסיפה ואמרה שלבנות יש כמה רעיונות נחמדים עבורי ונשאיר כרגע את השאלה פתוחה.

ביום שישי לפנות ערב קיבלתי הודעת טקסט עם פרטי המיקום, התברר שהבנות שכרו לערב דירה דיסקרטית באווירה של פנטזיות מיניות מה שללא ספק יתרום לאווירה ולאיכות התמונות. ההודעה הזהירה אותי לא להגיע לפני השעה 11 בלילה כיוון שהבנות מתכוונות להגיע ב 10 ולהכין את עצמן. הבטתי בשעון וידעתי שהזמן יזחל עד השעה היעודה. הכנתי את המצלמות ובדקתי שיש הכל, רציתי להיות מוכן לכל הפתעה ולבשתי תחתונים שחורות שקניתי פעם בחנות בברלין. תחתונים עם רצועות בעיקר המשאירות את כל הישבן חשוף.

הגעתי למקום כרבע שעה לפני הזמן וזה בהחלט היה מיקום סודי. לא ראיתי שום דבר שדומה למסיבה או משהו כזה אלא סתם אזור של בניינים חדשים בצפון בתל אביב. המתנתי עד 11 ואז שלחתי לאירית הודעה שאני כאן. אירית התקשרה מיד והסבירה לי בדיוק איך להיכנס, ברקע שמעתי המולה גדולה ונראה היה שהמסיבה כבר בעיצומה. דפקתי בדלת ובחורה במחוך צבעוני וסט של חזייה ותחתונים תואמים פתחה לי מיד "הצלם!" צעקה ומיד החלו צעקות עידוד לא ברורות מתוך החדר. נכנסתי באיטיות וראיתי עוד חמש נשים שהחליטו להתלבש כמו נערות ליווי בסרטים זולים. כל קלישאות הסקס היו שם, קומבינזונים, ביריות, עור, עקבים כמובן והרבה הרבה בקבוקי אלכוהול. ברור היה שהן ניצלו את השעה הקודמת לשתייה בדיוק לפי התכנון. אירית התנודדה לכיווני עם מגפיים שחורות מבריקות שהגיעו גבוהה מעל הברכיים שלה, תחתוני תחרה שחורות ומין גופיית רשת שחורה שלא הסתירה יותר מידי. היא קפצה וחיבקה אותי ואז הציגה אותי לבנות שמחאו כפיים בשמחה. היא הורידה ממני את התיק עם המצלמות ואמרה

"אז לכבוד הצלם הנכבד שלנו אני אסביר את הקונספט שוב. במקום נשים מצלמות סקס נהפוך ליום אחד לנשים עושות סקס והמצלמה שלך היא בונוס. חוץ מזה, החלטנו שאתה צריך להיות חלק מהמסיבה ולהיות גם כן בפיג'מה" היא סימנה בידה והצבעונית שפתחה את הדלת השליה לעברה שקית לבנה. "בבקשה" אמרה אירית ושלפה מתוך השקית בד מבריק בצבע כחול צעצוע. היא פרשה בפני מין שמלה קטנה שמשמשת כנראה כפיג'מה בעיקר בסרטי סקס זולים. האמת שבראש שלי חשבתי שהן עלולות לעשות משהו כזה ובשיא האדישות שאלתי אם יש גם עקבים בשבילי.

"מה פתאום!" ענתה אירית "אף פעם לא מצלמים על עקבים, אנחנו רוצות תמונות איכותיות"

לקחתי את השמלה ופניתי ללכת לכיוון החדרים שראיתי מאחור.

"לא לא לא" תפסה אותי אירית בחולצה "אתה לובש את זה פה מולנו" וכאילו נתנה את האות למישהי שהגבירה את המוזיקה וקולות עידוד ומחיאות כפיים נשמעו מהקהל המבושם. הבטתי בהן והחלטתי לזרום. אירית הרימה ידיים בתנועת ניצחון וצעקה "נקודה ראשונה לי!!!!" . מחיאות הכפיים המשיכו בזמן שפשטתי את בגדי וצעקות ושריקות נוספו כאשר חשפתי בפניהן את ישבני בתחתונים החשופות. כל כך נהניתי להיות מוחפץ. רק כשסיימתי ללבוש שאת השמלה, שהייתה מאוד נעימה למגע, ראיתי שהן כולן החזיקו טלפונים ניידים וצילמו אותי. הבטתי באירית בשאלה והיא ענתה "אל תדאג, לך יהיו תמונות הרבה יותר טובות שלנו". היא השקיטה את הקהל הנרגש בתנועות יד ופנתה שוב אלי "החלטנו יחדיו שמותר לך לצלם הכל, מי שתרצה תשתף פעולה יותר ומי שלא אז לא. תשתדל לא להתערב ופשוט להישאר חמוד. אגב הצבע הזה מאוד מחמיא לך" המשיכה כשהיא העבירה יד השמלה המבריקה שעלי.

אירית שלפה את הטלפון וקראה משהו מאיזו רשימה "המשחק הראשון שהחלטנו עליו הוא never have I ever" שאגות שמחה נשמעו בקהל "אך בגלל שכולנו כבר שתינו לא מעט אנחנו נדלג על שלב השתייה ונעבור לשלב הגשמת הפנטזיות. מי רוצה להתחיל?"

חשבתי שאף אחת לא תתנדב אך כנראה לא הערכתי נכון את כמות האלכוהול שצרכו לפני שהגעתי. שלוש בנות קפצו יחדיו ולבסוף נבחרה אחד. בחורה בטח בת שלושים וקצת עם גוף קצת מלא ושער חום המגולח בצד אחד. היא לבשה שמלת קומבינזון ורודה, דומה לשלי, אך שלה לא הגיע מספיק נמוך אפילו כדי לכסות את מפשעתה המגולחת. פריט הלבוש הנוסף עליה היו נעלי עקב בגובה בלתי אפשרי בצבע זהה לזה של הקומבינזון. לקחתי שלושה צעדים אחורה והתחלתי לצלם.

"אז לי יש שלושה דברים ברשימה. הראשון מעולם לא נגעה בי בחורה בצורה מינית, השני לא חוויתי ספאנקינג והשלישי הוא שאני רוצה שמישהו ימצוץ לי את אצבעות הרגליים" קריאות "אוהבות אותך נשמה" ליוו את הפתיחות ומיד אחריה צעקות לא ברורות של הצעות. לבסוף, כמובן, הוחלט על ספאנקינג והוורדרדה הושענה אחר כבוד על השולחן הנמוך שבאמצע הסלון. בחורה נוספת בתלבושת של מכנסונים וווסט מעור שחור נעמדה מאחוריה והחלה לסטור לישבן החשוב. בתחילה הצעקות של הוורודה היו צעקות של כאב אמתי אך אחר כחמש – שש הפלקות הפכו הצעקות למין אנקות של עונג מלווה בכאב. הבנות האחרות החליפו כולן מבטים והחיוכים נמרחו מאוזן לאוזן. אירית התכופפה לשולחן גם כן ושלחה את ידיה לשדיים של הוורדרדה. היא החלה להעביר את ידיה בתנועות מעגליות ולעסות ברכות. אנקות העונג הפכו עכשיו ממש לגניחות והוורדרדה עצמה את עיניה. ראו היה שכל גופה כאילו רוקד לקצב ההפלקות ולתנועות ידיה של אירית. לא הפסקתי לצלם לשנייה, הבנתי שאני הולך לצפות פה בהרבה פנטזיות. של הבנות וכמובן גם שלי. אחרי עוד כשתי דקות כאילו הניחה המפליקה את ידיה על הישבן הוורוד שעכשיו התאים לגמרי ללבוש של הוורדרדה. אירית הסירה את ידיה גם כן והקהל כולו צפה בדממה בגוף שמשיך להתנועע וכאילו לבקש עוד.

"עכשיו אני" קראה בעלת בגדי העור וכאילו העירה את הקהל "אני רוצה עיסוי. במקור רציתי עיסוי בשש ידיים אבל עכשיו אני רוצה עיסוי ב 10 ידיים. הייתי רוצה ב 12" העיפה בי מבט "אבל אין לנו 12 ידיים פה" אמרה וצחקה.

שוב צעקות שמחה והפעם כולן קמו ונעמדו סביב השולחן. הופתעתי לראות שבחורה הושכבה על השולחן הנמוך על גבה, כנראה שזה לא בדיוק העיסוי שחשבתי עליו. ווסט העור הוסר ממנה והבנת כולן החלו להעביר עליה את ידיהן באיטיות ובעדינות. רצתי והבאתי כסא והעליתי עליו ליד הבנות. עדיין לא הצלחתי לראות בבירור את הבחורה השוכבת כיוון שהבנות העומדות הסתירו לי. שלחתי את ידי מעליה וצילמתי על עיוור איזה 30 תמונות. משהו בטח יצא טוב שם. קולות העונג שיצאו ממנה הסבירו לי שיש שם טיפה יותר מעיסוי. זחלתי על הרצפה ובין הרגליים הארוכות בעקבים הארוכים וניסיתי להשתחל אך ללא הצלחה. אחרי כחמש דקות סיימו הבנות והתרחקו טיפה "וואו" מלמלה הבחורה השוכבת "לא חשבתי שזה יהיה כל כך טוב" מה שהתקבל בצעקות עידוד ומחיאות כפיים.

"עכשיו אני! עכשיו תורי" קפצה אירית

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן