חנק ארוטי ועוד יותר

סיפור של  סינגל שייקר

 

הוא נוהג כמו משוגע בשביל מזג האוויר הזה. הכל חשוך והערפל מעמעם את התאורה גם ככה. אני יושבת לידו מנסה להירגע ופשוט לנשום.  אני עוצמת את העיניים מנסה להתעלם מטלטולי הרכב ולהתרכז בנשימות עמוקות שמגיעות אך בקושי. אותה פעולה פשוטה שמי בכלל חושב עליה ביום יום נהיית מרכז העולם כשהיא לא באה בקלות.

האמת שאני בכלל זו שהביאה את הרעיון. אין ספק שאנחנו זוג משעמם, הוא רואה חשבון ואני מורה לגיל הרך. בית קצת דתי, הרבה כסף מההורים מה שחיסל לנו את כל השאיפות לקריירה. שהתחלתי לשעמם אפילו את עצמי התחלתי לקרוא בכל מיני אתרים של נשים על איך לגוון את משחקי הסקס ולעורר את הזוגיות. אפילו שעשיתי זאת לבד מול המחשב הרגשתי מבוכה מטורפת. מה לי ולעיסוי ארוטי ? מה לי ולמין במקומות ציבוריים? אין שום סיכוי שאני לובשת את הבגדים הנועזים האלו וכו' וכו'. פשוט המשכתי לקרוא ולספר לעצמי סיפורים, להרגיש את הסומק עולה לי ללחיים ואת הדגדוג הקטן שם למטה.

יום אחד הגעתי למישהי ששאלה שאלה על חיזוק הגמירה של הגבר על ידי עצירת הנשימה שלו. כמובן שהתשובה הייתה שאסור לעשות את זה בשום צורה ושמשחקי נשימה הם טאבו מוחלט. אולם אחת הקוראות הגיבה שבעלה מאוד אוהב שהיא מאוננת לו תוך כדי העברת יד על צווארו. בלי לחנוק באמת אלא רק לספק לו את הרמיזה, אמרה שהוא גומר כמו שלא גמר מעולם. חשבתי לעצמי שזה בהחלט משהו שאני יכולה לעשות, לאונן לו אני אפילו קצת אוהב מין תחושה של שליטה קטנה עליו ונחמד לי מאוד להרגיש עד כמה הוא צריך אותי ככל שבוא קרב לשיא. אז מה הבעיה גם ללטף לו את הגרון?

באותו לילה התכרבלתי על כתפו כשנשכבנו לישון והתחלתי בעדינות ללטף אותו. מראה לו שבא לי לגעת בו קצת, הוא כמובן התעורר בשניה ורצה להתרומם ולעלות עלי כרגיל אך עצרתי אותו עם יד חזקה על החזה והשארתי אותו שוכב. התחלתי לאונן לו באיטיות ובעדינות כאילו אני לא ממהרת לשום מקום, נתתי לו את החופש לברוח לאן שהוא רוצה. המשכתי בתנועות ארוכות ואיטיות עד שהוא עמד בשיא אונו ואז התחלתי להגביר את הקצב. שלחתי עוד יד אל צווארו והתחלתי ללטף שם בעדינות. האמת לא נראה לי שהוא הבין מה אני עושה והיד המלטפת על צווארו לא באמת עניינה אותו. הבנתי שאני צריכה להיות אגרסיבית יותר והגברתי את הלחץ על איברו הקשיח וכך גם על צווארו. עכשיו כבר החזקתי את צווארו, לא ממש חונקת אך ללא ספק מורגשת. הוא החל לשאול "מה? מה את עושה?" אך אני רק הגברתי את קצב האוננות עוד יותר והוא שקע לגניחות שלו. זרקתי מראשי את עצות הסקס והטאבו והמתנתי כמו חיה טורפת לגמירה שלו. גבו כבר התקמר, הגניחות שלו הכו לקולניות אבל הדבר הכי מדהים היה קול נשימתו השורקת. נשימתו השורקת בגלל היד הכבדה שהנחתי על צווארו. שיכרון הכוח הציף אותי והרגשתי את עצמי מוצפת. יש לי זין ביד ורק אני קובעת את קצב העונג שלו ויותר מזה יש לי צוואר המנסה לנשום תחת שליטתי המלאה. המשכתי בשיא המהירות לאונן לו וכשראיתי שהוא ממש קרוב סגרתי את ידי על צווארו כמו צבט. הוא גמר הכי חזק שגמר מעולם, עיניו נפתחו גדולות מהעונג כמו גם מההפתעה, הזרע השפריץ עד למעל ראשו ונמרח על הקיר מאחוריו, השפריץ ארבע או חמש פעמים ואז התמוטט לחלוטין והחל להתייפח. התיישבתי לידו והבטתי המומה ממלאכת ידי.

בימים הבאים הוא ניסה לשוחח על הנושא אך לא ידע איך להעלות אותו. נעים היה לי מאוד לראות אותו מנסה לרמוז ומקווה שאקח את זה קדימה ואוביל אך לא נתתי לו את הכיף הקטן הזה. רציתי שיתאמץ, רציתי שידע לומר בפה מלא, רציתי שיבקש. קיוויתי שאולי נוכל להתחיל לשוחח בפתיחות על נושא המין ולבסוף זה אכן קרה. ולבסוף זה גם מה שהביא אותו לנהוג בלילה גשום לבית החולים.

כל הערב ההזוי הזה התחיל בערב רומנטי בבית. הילדים נשארו לישון אצל אמא שלי וזה השאיר לי מקום וזמן כדי להשקיע בערב רומנטי בתקווה שיוביל לסקס סוטה. השקעתי בבישול מנות גורמה פצפונות ובסידור הבית, נכנסתי להתקלח ולהתייפייף. לקראת שמונה חיכיתי לו בסלון לבושה בבייבי דול לבן קטן , גרביוני רשת וביריות תואמות.  מעולם לא דמיינתי את עצמי לבושה כך, בראש שלי זה מין לבוש של סרטים אמריקאים שמה לי ולהם? הדלקתי נרות בסלון ופתחתי בקבוק יין.

חיכיתי לו שרועה על השטיח הפרוותי בסלון מכורבלת בשמיכה אדומה עם הבקבוק יין. כשהוא נכנס הביתה הייתי די מבוסמת ומסוחררת. הוא נשכב לצידי ולקח את מידי את שליש בקבוק היין שנשאר. צחקקתי ואמרתי לו שאני רוצה לשחק היום בכיפה אדומה והזאב. הוא נישק אותי בלהט ואמר לי שהוא אוהב שאני שיכורה. הוא שתה מהיין והתפשט. הזין שלו זינק מול פני בצורה מגרה. ליטפתי אותו בעדינות ושאלתי אותו : ״זאב, זאב, למה הזין שלך כזה גדול?״ הוא צחק וניסה לעלות עלי ולחדור לתוכי. שמחתי שפתחתי פה איזו תיבת פנדורה מינית אך רציתי משחק תפקידים רציני ולא חדירה מיידית כמו שני כלבים. דחפתי אותו בחוזקה  והחזרתי אותו למצב שכיבה תוך כדי שהוא מביט עלי במבט המום ונעלב. לקחתי את בקבוק היין ואחרי כמה לגימות הסברתי לו שהוא זאב טורף ואני אכן מצפה שיתבע את מקומו  ושאם הוא רוצה אז הוא יצטרך לקחת את זה בכח. לקחתי עוד שלוק מהבקבוק , קמתי והתחלתי לרקוד בסלון ללא מוזיקה. הייתי שקועה כל כך בריקוד שלי עם עצמי שלא שמתי לב שהוא נעלם לכמה דקות וכשחזר היה לו מבט אחר לגמרי בעיניים.

היה לו מין מבט מטורף והתאורה הרכה של הנרות הבליטו את תווי פניו החדות. מי זה האיש הזה ומה הוא עשה עם רואה החשבון שאיתו התחתנתי?

נעמדתי מולו המומה ושיכורה והוא תפס אותי בחוזקה בגרון ודחף אותי על הספה. הלחץ של ידו על הגרון חנק אותי מעט והשתנקתי. התחלתי לדמוע מעט והאיפור בעיני הפך לעיסה דביקה שגירתה את עיני עוד יותר. נראה שאני לא היחידה פה בבית שעשתה שיעורי בית. הוא גרר אותי לשטיח בוכיה וקשר את ידי לרגלי בעזרת חבל קפיצה שהשאירו הילדים. ן נשארתי עקודה על השטיח באמצע הסלון ושמעתי אותו הולך למטבח ומחטט באחת המגירות. למרות הסיטואציה הייתי רגועה ומלאה ציפייה. קיוויתי שידע להיות אגרסיבי כמו שצריך ולבעול אותי כמו שמגיע לי סוף סוף.

הוא חזר מחויך מאוזן לאוזן עם חיוך מפחיד ומטורף ובידו סכין מטבח ענקית. מודה שלגמרי לא הייתי מוכנה לזה. הוא צעד אלי בביטחון ושוב אחז בצווארי. כנראה שמבט האימה שנתתי בו היה בדיוק מה שחיפש. הוא קרב את הסכין אל צווארי מביט בפני וכאילו ניזון מהפחד שלי.

פחדתי באמת.

לא הבנתי איך הגענו מפנטזיה מינית לדבר הזה.

הוא התכופף אלי ולחש "מפתיע אותך שלא רק לך יש פנטזיות? חשבת שלחנוק אותי זה הדבר הכי מגרה בעולם? אז הנה לך הפתעה".

נלחצתי באמת. התחלתי להשתולל אך הקשירה שלו היתה יעילה מאוד. הוא זז מעט אחורה כדי שלא אבעט בו אך ידו לא הוסרה מצווארי. נראה היה שהוא מעריך את המאמץ שלי ואף נהנה ממנו. כשנרגעתי טיפה חזרה הסכין הקרה אל צווארי, עכשיו כבר פחדתי לזוז ולהשתולל פן אחתך.

"אם הייתי נחמד הייתי משחרר לך את היד ונותן לך לאונן. נותן לך להרגיש איך זה לגמור בזמן שהאוויר נלקח ממך. אבל הערב אני לא פה כדי לענג אותך. הערב אני שולט פה והערב רק אני גומר"

סקס עם סכינים

הוא נשכב לידי והמשיך לחייך ולצחוק כמו מטורף.  חשבתי שהוא מתבדח ושזה חלק מהמשחק. הרגשתי את הסכין מטיילת על הירך כשהבל פיו החמים על צווארי, שולח אותות לכוס המיוחם שלי. בעזרת הסכין הוא קרע את הבייבידול.. הוא התחיל בכתפיות ונשך בחוזקה את הפטמות, פעם ראשונה שאני מרגישה מין כאב שכזה. זרמי חשמל נשלחו לכל גופי ואני הפקרתי את עצמי לתחושות החדשות. כנראה שגם הוא היה בעולם עונג משלו, הוא המשיך וקרע מגופי את שארית הבד של הבגד הסקסי. הרגשתי את הסכין על בשרי ותהיתי אם יישארו מזה סימנים. בנקודות מסוימות החוד של הסכין הרגיש כאילו הוא הולך לפקוע את העור. תחושות מטורפות של עונג, פחד והתרגשות הציפו אותי, קיוויתי שהוא מודע למעשיו ולא מתפרק לי פה.

התחכחתי בפניו ברוך כמו חתלתולה שמחפשת תשומת לב כשהסכין טיילה עלי. נישקתי אותו. הרגשתי את הזין הזקור שלו נוגע ברגלי ולמרות הקשירה ניסיתי להתחכך גם בו, רציתי לענג אותו.

ליקקתי את שפתיו בזמן שזז עלי חזרה והסתכלתי בתוך עיניו. מבטו היה רווי בעונג אבל הוא היה בו משהו אחר. התנועה הקטנה לא הספיקה לו והוא שחרר את הקשירה. ליטפתי את שערו הקצוץ ולחשתי לאוזנו שאני חולה על המשחק החדש והמטורף שלנו. שאלתי אותו אם הוא מרגיש כמה זה מרטיב אותי והוא המשיך להסתכל עלי במבט אטום ולא ענה.

ההתנהגות שלו ערערה לי את הביטחון והתחלתי לחשוש שקורה כאן משהו . הוא לא הוריד את הסכין מהגרון ושאלתי אותו עם הכל בסדר. הוא חייך אפל ואמר שהוא חייב לספר לי משהו. שאלתי אותו אם הוא יכול להוריד את הסכין אבל הוא לא התייחס לבקשה שלי והתחיל לברבר.

סיפר לי שאחרי הסקס המטורף שחווה איתי כשחנקתי אותו הוא המשיך לחפש ריגושים בתחום ופנה למלכה בתשלום.

הייתי המומה ושאלתי אותו למה הלך לזונה. התגובה שלו הייתה סטירה אדירה שהשאירה אותי בהלם מוחלט. חוד הסכין התרומם שוב וננעץ בכתף. טיפת דם סמיך גלשה למטה. התחלתי לבכות מבוהלת והוא המשיך בשלו. הוא תיאר לי מה המלכה עשתה לו וכמה שהוא נהנה מהיחס האלים והמשפיל שלה.

הייתי המומה ולא הפסקתי לילל אז הוא צעק עלי שאני זונה מושתנת ושאסתום את פה .  יבבתי חלושות כמו כלבה פצועה כשהכאב האמתי נבע מהעובדה שהכל קרה באשמתי. אני זו שהביאה את המשחקים הסוטים לתוך ביתינו, אני זו שהלהבתי אותו.

הוא פיסק רת רגלי בכוח והחל לדפוק אותי בחוזקה. ושאלתי אותו אם גם זיין עוד נשים חוץ ממני. הוא צחק ואני בכיתי כשהוא חייך את החיוך הזאבי המפחיד שלו.  הזין שלו הלם בחוזקה וקיוויתי שיתפוצץ ויגמור כבר, שיניח לי לנפשי. הייתי כל כך פגועה וכל מה שרציתי זה ללכת לקבור את עצמי במיטה אבל לו היו תוכניות אחרות.  הוא המשיך להסתכל עלי במבט סדיסטי ומטורף. הוא הוציא את הזין הגדול והמגורה שלו וקירב אותו לפי.

״תמצצי לי ״ פקד "בואי נראה אם את שווה משהו״

הכנסתי את קצה הזין לפי בעדינות והוא דחק את כולו לתוך הגרון עד שנחנקתי. הזין הפעיל את רפלקס ההקאה וניסיתי להשתחרר ממנו אבל הוא לא הרפה. הרגשתי את מיצי הקיבה שלי עולים ומתפרצים לכל עבר.

הוא צחק ותפס אותי בראש בחזקה , סטר והמשיך לפמפם עד שהגרון שלי נכנע וקיבל את כולו. מצצתי בצייתנות וייחלתי שהרגע יגמר ושיגמור כבר . כל גופי כאב ובקושי הצלחתי לנשום . בסוף הוא גמר בשאגה אדירה והתמוטט לצידי .

אחרי כמה דקות, אחרי שהתעשת מהגמירה העוצמתית שחווה הוא הסתכל עלי ונלחץ נורא. הרגשתי נורא וכנראה שגם זה מה שהוא ראה וכמה דקות אחרי התעלפתי. כשהתעוררתי מצאתי את עצמי באוטו לידו והוא על ההגה , נוהג כמו מטורף. הוא היה מבוהל ובכה, מעולם לא ראיתי אותו ככה. החזקתי לו את היד וניסיתי להגיד לו שהכל בסדר ושאני אוהבת אותו. אבל כשניסיתי לדבר הרגשתי משהו מוזר בפה שלי, כאילו השיניים שלי זזו. היה לי קשה לנשום וכאב לי הראש.

כשנכנסו למיון…

Loading

מחשבה 1 על “חנק ארוטי ועוד יותר”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן