מרגישה אותו עמוק

סיפור מאת נויה גל

"תהיי אצלי בשעה 21:00!"
"שמלה שחורה!" שלח לי בהודעה. "סגור" עניתי.
הגעתי אליו ב 21:10 באיחור אופנתי קל..להגביר את הציפייה.
דפקתי בדלת אך הוא לא ענה.. ווידאתי שאני במקום הנכון.
דפקתי חזק יותר שוב.. אין מענה. פתחתי לאט את הדלת, המבואה הייתה חשוכה אך היה אור בסלון. נכנסתי.. אביב!? קוראת לו… אתה כאן?
"כנסי"! שמעתי אותו מרחוק.. נרגעתי.. הגעתי אליו, הוא כאן. נכנסתי והנחתי את התיק על השולחן.
רואה אותו מתקרב אליי לאט.. ללא חולצה.. יחף.. רק עם הגינס שעליו. "למה לא פתחת?" שאלתי..הוא לא ענה ונתקלתי במבט כועס. מה הפרצוף? מה יש לך? "איחרת!" צחקקתי… רבע שעה זה לא איחור.. המבט שלו העביר בי צמרמורת.. "די נו" אמרתי.. "סליחה, טוב?"
"לא ככה!" ענה לי..
"ככה לא מבקשים סליחה אמיתית!" הופתעתי… מה יש לו?
חייכתי… "אז איך מבקשים סליחה אמיתית?" הצקתי..
רדי על 4 עכשיו! לחש.
מדהים עד כמה שלחישה בטון תקיף יכולה לשתק. לפתע גופי לא הקשיב לי… פשוט כרעתי על 4…התבוננתי בו בעיניים לחוצות ומלאות סקרנות. מחשבות מתרוצצות בראשי…
זה לא האביב שאני מכירה.. הוא החל לקחת צעדים אחורה.. ספרתי! 3 צעדים בדיוק!
"בואי!" התחלתי להזדקף ולעמוד.. "לא!!!" הוא סינן! חזרתי מיד למצב כריעה.. לא יודעת מה לעשות.. התיסכול…
מה נסגר? אביב? מה עובר עליך? "על 4 אמרתי! בואי, עכשיו!" הרים מעט את קולו. התחלתי להתקדם אליו.. עד לרגליו.. מבוהלת אך מסוקרנת.
הוא התכופף אליי מעט, מחזיק בכף ידו את סנטרי.. הביט בעיניי… ולחש לי באוזן..
"עכשיו זה הזמן לבקש.."
"סליחה אביב" אמרתי בקול קטן.. "סליחה על מה?" שאל.
"סליחה שאיחרתי? " עניתי.. חצי שאלה חצי תשובה.
"לא!" "סליחה שזילזלתי בך" ענה.
חזרתי אחרי מילותיו.. הוא התרומם.. ומשך אותי אליו כלפי מעלה.. צמוד אליו. הריח שנדף ממנו, ריח בושם משכר ואלכוהול חריף סיחררו אותי, החושך, הלבוש החלקי.. מובלת על ידו לכיוון חדר השינה, אור קטן בוקע מהשידה, הוא סורק את כולי, מכף רגל ועד ראש, הרגשתי אש בבטן! מושיב אותי על קצה המיטה, מלטף את לחיי. אני מחייכת אליו..
מבחינה בחיוך קל בזווית הפה.. "יואוו איך הבהלת אותי! מה קרה!? למה אתה מתנהג אליי ככה?" יריתי צרור שאלות.. הוא שותק, השתיקה שלו מעצבנת! "אביב די להיות קרציה! נו?" החיוך בזווית הפה נעלם.. מבטו שוב הפך קשה.. "את מזלזלת בי שוב?" שאל. שתקתי… למה? אין לי מושג…
"שאלתי אותך שאלה!" אמר בקול תקיף!
"לא מזלזלת אביב, סליחה שוב" עניתי, והשפלתי מבט. זה עשה לו משהו.. התחלתי שומעת את נשימותיו יותר חזק.. ניסיתי להרים את עיניי אליו, רציתי ממש, אבל לא הצלחתי. משהו בי השתתק, אתן לו את המושכות, את הפיקוד, למרות שאני לא כזו.. אני מציקה! אני עושה מה שאני רוצה! אני הולכת אחרי הרצונות והתשוקות שלי! עכשיו לא.. ממש לא..

הוא ראה עליי.. הוא הרגיש! איך אני הולכת ומתמסרת לאט.. זה ריגש אותו מאוד.
הוא שלח את ידו אל פניי הנפולות והרים אותן כלפיי מעלה, הביט לתוך עיניי במבט חודר "הסתכלי לי בעיניים" לחש, החזרתי מבט מיד! הוא נשך את שפתיו, אחז בפניי בשתי ידיו ונישק אותי נשיקה לוהטת וארוכה! נמסתי!
המחשבות שהתרוצצו בראשי על הסיטואציה השתתקו ברגע! הרגשתי בובה על חוט, הרגשתי צורך מטורף להתמסר, לא רציתי שזה ייגמר! כל הגוף בער, צמרמורות עברו בי כמו חשמל!
הוא נעצר, נעמד מולי, פתח את הג'ינס שנפל לרצפה! מסוחררת מהטירוף שהתחולל בי, מביטה באיברו, חזק.. קשה.. וזקור מולי! מרימה עיניי אליו עם מבט מתחנחן בעיניים, עינייו דיברו אליי, החזקתי בידיי את הזין שלו וליקקתי בתאווה! הוא הסיר את ידיי והניח אותן על ברכיי, הבנתי.. הבנתי… בלי ידיים.. הבנתי.
לאט הוא החדיר את הזין שלו לתוך הפה שלי.. באיטיות..
הוא טעים.. חשבתי לעצמי.. לאט ובקצב אחיד הוא מחדיר ומוציא אותו ואני מתענגת! מתענגת עליו ועל התחושות שזה מייצר לו, מרגישה אותו יותר ויותר נמתח, מזדקר בתוכי. הוא החדיר אותו עמוק יותר, נפלט לי קול..אעע.. קשה להכיל.. זה הטריף אותו!! הוא שלח ידו אל שיערי אחז בו בחוזקה וזיין את הגרון שלי! קולות אנחה יצאו ממנו! שמתי את ידיי על הירכיים שלו, רציתי לתת לו סימן שידע.. עד לאן יוכל להכניס אותו…
אביב נעצר מיד! הוציא אותו מפי, הרים אותי אליו ואמר לי "עוד לא הבנת?!?" שאלתי.. "מה?" מנסה להתאושש תוך כדי ניגוב רוק שנזל מפי…. "עוד לא הבנת שאני מחליט?" "אתה רוצה להיות הבוס?" התרסתי וצחקקתי… באותה שניה הוא השכיב אותי על המיטה בפראות ועוד לפני שהבנתי מה קורה הרגשתי את אצבעותיו בין רגליי! שותק וצובט בחוזקה! ! ! השתתקתי… לא זזתי.. "אתה מחליט!" צעקתי! "רק אתה מחליט!" הוא הרים את השמלה, הזיז את החוטיני והחדיר אצבעות לתוכי! לקחתי אויר עמוק לריאות, גופי התקמר, אלוהים!!! מרגישה את הרטיבות שבי… הוא בתוכי במהירות קצובה, אני מרגישה אותו נוגע בתוכי עמוק, בערה התפשטה בי! "כן! תמשיך!" אני מתחננת! "עוד!" והוא בקצב מהיר יותר חודר לתוכי, עם אצבעותיו! אני מרגישה שאני לא יכולה לשאת עוד! אוחזת בידיי את סדיני המיטה! מתנשמת, מתנשפת, גונחת!
ורגע לפני… ממש רגע לפני.. הוא נעצר.. יוצא מתוכי, מבלבל אותי לחלוטין! אני מתרוממת, מנסה להבין.. לעכל.. מסוחררת.. הוא אוחז בצווארי ונותן לי לטעום את הקרם שלי! "אני טעימה" חשבתי… הוא מנשק את שפתיי.. נושך חזק! צעקה נפלטת ממני, אני מרגישה את הדם בשפה.. טעם ברזל שכזה.. ואביב? מנשק.. מלקק.. ממולל את שיערי.

איך? אני חושבת.. איך ברגע הוא יכול להיות כל כך עדין וברגע אחר כ"כ פראי? הוא כאילו קרא את מחשבותיי… הפך אותי על הבטן.. משך את ירכיי כלפייו, קרע את החוטיני וחדר לתוכי בעוצמה!" אלוהיםםםםםםם!" זעקתי! הוא הוציא אותו לאט ושוב חדר בכוח!! אנחות יוצאות מתוכי! אני מרגישה אותו עמוק! ממלא את כולי! ושוב! ושוב! לעיתים האט את הקצב… לעיתים הגביר.. הטירוף שלט בנו! הרגשתי בעננים! הוא נכנס עמוק ונצמד עם החזה שלו אל גבי… יד ימין שלו הונחה על גרוני.. שוב יצא מתוכי לאט, הדק את אחיזתו על הגרון, וחדר חזק! אויר! אני רוצה לנשום! חייבת.. מעט אויר משתחרר לריאות והוא מזיין! חזק! ועמוק עד טירוף!! מהדק את אצבעותיו על גרוני בכל חדירה עמוקה יותר ויותר.. ומגביר את הקצב.. חזק יותר ועמוק יותר! אני זועקת! מתפתלת תחתיו! הוא משחרר את הגרון שלי ותופס את פלחי הישבן שלי! מועך, מכווץ.. זה נעים לי כל כך!! אני מתרוממת מעט הוא תופס בשיערי ומקרב אותי אליו כשהוא בתוכי עמוק כל כך! הוא גורם לי לרטט, לרעד.. "כולי שלך! עשה בי כרצונך!" נפלט לי.. והוא חודר עוד לתוכי, ידו השנייה נחתה על הפלח הימני והשאירה סימן של כף ידו בוערת עליי! אני צועקת! "אחחח!" והוא ממשיך עוד ועוד… כואב לי ולא אכפת לי.. נעים לי.. טוב לי לטבוע בידיו.. ושוב בערת ידו מורגשת ואני קוראת לו.." אביב!" הוא נטרף… מחדיר את הזין שלו לתוכי! שוב! ושוב! משלב עיסוי לחור האחורי שלי ומתגרה בטירוף.. אני מרגישה שאני לא מסוגלת… אביב! אני שם! עוד רגע שם! הוא דופק בתוכי בכוח! בעוצמה! אני מרגישה את החשמל שעובר בי! את הרעד! כן כן! אני מאשרת! עכשיו!! אני רועדת, מתפתלת! אני משפריצה ומטפטפת את כולי על הזין שלו.. אני לא נושמת!! הוא מאט את הקצב כאילו מספק לי זמן להתאושש מעט, אני מנסה להסדיר נשימה, את ידו שולח אל פי.. תירקי! פוקד. המומה.. אני יורקת, את ידו מניח על הדגדגן שלי, מעסה, מלטף, בלחיצות ברפרוף, חודר ויוצא מתוכי באיטיות, אני מרגישה את הזרמים, כל כך חזקים, כמו מכות חשמל, אני נאנחת בשקט.. מפריע לו.. מפריע לו השקט… "אני רוצה שתצעקי, אני אגרום לך לצעוק" לחש לי… מרגישה אותו בתוכי בקצב איטי ורגוע.. אני רטובה כל כך, לרגע הוא יוצא מתוכי.. אני מסתובבת אליו מחפשת את עיניו, עיניים זועפות, שפתייו ננשכות, מבינה… אני מבינה.. אחכה שתאמר לי מה לעשות.

עם ידו על גבי מצמיד אותי למיטה, ממשיך לגרות אותי ולענג נהנה מהרטיבות הנוטפת ממני. הוא מוציא אותו לאט ומחדיר לתוך החור האחורי. אני? בהלם! מתכווצת! "תרפי…" הוא מרגיע, "שחררי.." הוא לוחש… "קחי נשימה עמוקה.." הוא כאילו מנחה.. "וקיבינימט! תסמכי עליי!" פוקד! אני משתדלת… בסדר הזה. ולא לחשוב על כלום שהראש יהיה ריק… הוא נכנס עוד קצת.. "כואב לי.. אביב" אני מתלוננת, חכי קצת.. הוא ממשיך לעסות את הדגדגן דואג שאני ארטיב כל הזמן… מרטיב את החור וחודר עוד ועוד. תחושה מוזרה קצת.. לא טבעית לי כל כך, אבל מהנה משום מה.. הדגדגן שלי נפוח כל כך, אני מגורה ברמות מטורפות, ואביב?? קולות של הנאה יוצאות ממנו, כיף לי.. שאני גורמת לו להנאה, לטירוף. הוא משחק בין 2 החורים, חודר לשניהם כמין אתגר שומע את הקולות שהוא מפיק דרכי.. מנסה להבין מה מענג אותי יותר, מגביר את הקצב בתוכי חודר בעוצמה ובכוח ואני? קצרת נשימה, רועדת מהנאה ומשפריצה שוב עליו! הוא מסובב אותי אליו.. ובעיניים חצי עצומות מביטה בו.. מחייך אליי כאילו קיבל אישור לעונג העילאי שנתן לי, אני שיכורה ממנו… רואה שהוא עדיין זקור עומד ומלא חשק! מחייכת אליו חיוך שובב, אני יודעת בדיוק מה אני הולכת לעשות.. כן.. אני פוערת פה… והוא חודר לגרוני.. קשה לי מעט לקבל את כולו.. הוא נכנס עמוק.. ועוד יותר עמוק.. ועוד… אני מסתכלת עליו מלמטה.. נזכרת! .. בלי ידיים! … שפתיי עוטפות אותו.. על הלשון אני משחקת בחיבור בין הכיפה לזין.. מטריפה אותו… מרגישה אותו מתוח כל כך.. טועמת את הטיפה הקטנה שמבצבצת.. אני יודעת שהוא קרוב, אני מרגישה אותו עומד להתפוצץ, הוא מחזיק את ראשי מנווט.. חודר עמוק יותר ויותר.. אני שומעת אותו.. "פאק! איזו יפה את כשהזין שלי עמוק בגרון שלך!" אלוהים.. גמרתי שוב.. טפטפתי על הירכיים….הוא פולט.. "אני גומר".. ומחדיר אותו עמוק כמה שיותר… נשאר שם בפנים ממלא את גרוני בזרע חם, חלקו נבלע וחלקו נוטף משפתיי בשילוב עם רוק.. הוא יוצא מתוכי..מצפה… אני מלקקת את שפתיי, הוא מסתכל עליו.. מסתכל עליי.. ומנשק אותי. אנחנו נשכבים מזיעים על המיטה ונרדמים עם ריח הסקס המשכר.

Loading

מחשבה 1 על “מרגישה אותו עמוק”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן